Jump to content

Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (Κορίνθος - Τρίπολη - Καλαμάτα)


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το άρθρο αναδημοσιεύεται από την εφημερίδα Ναυτεμπορική:

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/02/10/1151731.htm

 

Στην τελική ευθεία εισέρχεται ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα «Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη»

 

Όπως ανακοινώθηκε από το ΥΠΕΧΩΔΕ σήμερα κατατέθηκαν οι τελικές τεχνικές και οικονομικές προσφορές των υποψηφίων ομίλων που διεκδικούν την κατασκευή του Οδικού Άξονα «Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη», που θα κατασκευαστεί με την Μέθοδο Παραχώρησης.

 

Συγκεκριμένα, προσφορές κατέθεσαν:

 

- Ο όμιλος «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ» στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΑΤΕ, SOMAGUE ENGENHARIA SA, FCC CONSTRUCCION SA, SACYR SA.

 

- Ο όμιλος «ΜΩΡΕΑΣ» στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ Α.Ε., ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε., IMPREGILO SpA., INTRACOM TELECOM.

 

Η αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών των υποψήφιων ομίλων αρχίζει άμεσα και το Μάρτιο θα ανοιχθούν οι οικονομικές προσφορές και θα αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος του έργου.

 

Στις υποχρεώσεις της Σύμβασης Παραχώρησης του έργου περιλαμβάνονται:

 

- η μελέτη, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση νέων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου σε μήκος 100χλμ

 

- η λειτουργία και συντήρηση του υφιστάμενου τμήματος Κόρινθος-Τρίπολη μήκους 81χλμ.

 

- η λειτουργία και συντήρηση νέων τμημάτων που κατασκευάζονται από το Ελληνικό Δημόσιο : Σήραγγα Ραψομάτη και προσπελάσεις μήκους 13,5 χλμ. και Παραδείσια - Τσακώνα μήκους 11 χλμ.

 

«Σήμερα μπαίνει στην τελική ευθεία ο διαγωνισμός για ένα ακόμα μεγάλο έργο του ΥΠΕΧΩΔΕ που θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης : ο οδικός άξονας Κόρινθος -Τρίπολη - Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη», δήλωσε σχετικά ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς.

 

Όπως τόνισε, «είναι ένα έργο πολύ σημαντικό το οποίο η Πελοπόννησος περιμένει εδώ και 20 χρόνια. Ο νέος κλειστός αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών συνολικού μήκους 205 χιλιομέτρων θα βάλει σε νέα τροχιά ανάπτυξης τους Νομούς Αρκαδίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας και γενικότερα τις περιοχές της Κεντρικής και Νότιας Πελοποννήσου».

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

καλο γιατι θα πηγαινουμε κατω πιο γρηγορα!!!κακο γιατι δεν θα εχουμε τα στροφιλικια της μεγαλοπολης... :p :p :p

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Θα έχουμε της Τρίπολης! :p

Ελπίζω να γίνει καλή δουλειά κι όχι ράβε-ξήλωσε για να "φάμε"!

Αυτόν τον αναθεματισμένο δρόμο που γλύτωνες τις στροφές τις Μεγαλόπολης από εποχή χούντας τον φτιάχνανε και δεν πρόλαβε να λειτουργήσει ένα χρόνο "έφυγε" από καθιζήσεις του οδοστρώματος με τις ΠΡΩΤΕΣ βροχές.

20 χρόνια τώρα έχουμε φάει τις στροφές με το κουτάλι...

Αυτό που θα ήθελα να δω είναι το χρονοδιάγραμμα που θα δώσουν αφού ανατεθούν τα έργα μέσω του διαγωνισμού!

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

κατσε φιλε μοντερειτορ εχεις καμμια σοβαρη πεποιθηση οτι σε εκεινο το σημειο θα κανουν κατι σωστα??? και που φτιαξαν το δρομο μετα τη μεγαλοπολη τι καταφεραν???μηπως ειναι ανοιχτος????χαχαχαχαχαχαχα

αμ το αλλο με το τουνελ??? καποιοι εφαγαν και τα λεφτα για τη δευτερη τρουπα δεν εφτασαν....

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

καλο γιατι θα πηγαινουμε κατω πιο γρηγορα!!!κακο γιατι δεν θα εχουμε τα στροφιλικια της μεγαλοπολης... :p :p :p
δεν θα κλείσει ο παλιός ο δρόμος, αντίθετα θα αδειάσει από αυτοκίνητα ;) ;):cool:

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

καλο αυτο......στο κατεβα μεσω του παλιου δρομου και στο ανεβα μεσω του καινουργιου..χμμμ!!!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

ΤΡΙΠΟΛΗ – ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ & ΛΕΥΚΤΡΟ – ΣΠΑΡΤΗ

Πηγή: http://www.minenv.gr/download/2006-05-08.g.soyflias.simbasis.paraxorisis.doc

 

Βάσει των προσφορών, προσωρινός ανάδοχος του έργου, με την πλέον συμφέρουσα για το ελληνικό δημόσιο οικονομική προσφορά, αναδεικνύεται ο Όμιλος ΜΩΡΕΑΣ. Bάσει της προσφοράς του προσωρινού αναδόχου, το κατασκευαστικό κόστος του έργου, σε τρέχουσες τιμές, ανέρχεται σε 844 εκατομμύρια ευρώ και το συνολικό κόστος στα 1,044 δις ευρώ. Στο συνολικό κόστος περιλαμβάνονται επιπλέον οι τόκοι κατασκευαστικής περιόδου, το κόστος λειτουργίας κατά την κατασκευή κ.α. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 330 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά του έργου

 

Το Έργο Παραχώρησης έχει συνολικό μήκος 205 χλμ. με 26 ανισόπεδους κόμβους και περιλαμβάνει :

  1. τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα
  2. τον αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο - Σπάρτη

Η διατομή του αυτοκινητόδρομου περιλαμβάνει 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση με διαχωριστικό διάζωμα New Jersey και μία επιπλέον βοηθητική λωρίδα ανά κατεύθυνση.

 

Αναλυτικότερα, στις υποχρεώσεις της Σύμβασης Παραχώρησης περιλαμβάνονται τα εξής:

 

  1. Τα Νέα Τμήματα μήκους 100χλμ., που θα κατασκευαστούν από τον Παραχωρησιούχο :
    • Τρίπολη – Αθήναιο, μήκους 13 χλμ.
    • Λεύκτρο – Παραδείσια, μήκους 6,4 χλμ.
    • Τσακώνα – Καλαμάτα μήκους 34,6 χλμ.
    • Λεύκτρο – Σπάρτη μήκους 46 χλμ.
    • Δεύτερος Κλάδος Σήραγγας Ραψομάτη και ο ανισόπεδος κόμβος Μεγαλόπολης στο τμήμα Αθήναιο – Λεύκτρο.

[*]Τα Υφιστάμενα Τμήματα του Αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη μήκους περίπου 82,5 χλμ. που θα συμπληρωθούν και βελτιωθούν από τον Παραχωρησιούχο:

  • Βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών για ταχύτητα 120χλμ./ώρα.
  • Αντιολισθηρά οδοστρώματα – Ανακατασκευή οδοστρωμάτων , ασφαλτικών στρώσεων , δομικών χαρακτηριστικών και απορροής επιφανειακών υδάτων.
  • Ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης της κυκλοφορίας και κέντρα Λειτουργίας – Συντήρησης.
  • Εργασίες Οδικής ασφάλειας με ηλεκτροφωτισμό.
  • Βελτίωση όλων των Ανισόπεδων κόμβων
  • Παραλλαγές στη χάραξη σε δυσχερή τμήματα με κατασκευή νέας σήραγγας διπλού κλάδου μήκους 600μ. , και κοιλαδογέφυρας μήκους 300μ.
  • Νέος κλάδος σήραγγας Αρτεμισίου
  • Κατασκευή νέου ανισόπεδου κόμβου Αγ. Βασιλείου.
  • Εργασίες Βαριάς συντήρησης στην υφιστάμενη Σήραγγα Αρτεμισίου.

 

[*]Τα τμήματα μήκους 22,5 χλμ. που κατασκευάζονται ως δημόσια έργα

 

  • Το Αθήναιο (Σήραγγα Ραψομάτη) – Λεύκτρο, μήκους 12,5 χλμ., που ήδη κατασκευάζεται.
  • Το τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα, μήκους 10 χλμ. Το γνωστό πολύπαθο έργο, που τέθηκε εκτός λειτουργίας από κατολισθήσεις τον Φεβρουάριο του 2003. Ουσιαστικά πρόκειται ένα νέο έργο, με νέα χάραξη στα επικίνδυνα σημεία που, μεταξύ των άλλων, θα διαθέτει 4 υπερσύγχρονες γέφυρες συνολικού μήκους 1100 μέτρων.

 

Στις υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου περιλαμβάνονται και η λειτουργία και συντήρηση των παραπάνω δρόμων, έναντι είσπραξης διοδίων.

 

Η συνολική προθεσμία για την ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων που περιλαμβάνονται στην σύμβαση παραχώρησης είναι 54 μήνες (στοιχείο της προσφοράς).

 

Παράλληλα, όμως, προβλέπονται αποκλειστικές προθεσμίες για την ολοκλήρωση τμημάτων του έργου ως ακολούθως :

  • Πρώτη προθεσμία 24 μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση ανακατασκευής και βελτίωσης του τμήματος Κόρινθος – Τρίπολη
  • Δεύτερη προθεσμία 24 μηνών (στοιχείο της προσφοράς), από την έναρξη της παραχώρησης, για την κατασκευή του νέου κλάδου της σήραγγας Αρτεμισίου και την κατασκευή του τμήματος Τρίπολη Αθήναιο
  • Τρίτη προθεσμία 40 μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την κατασκευή του τμήματος Τσακώνα – Καλαμάτα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

μακαρι να γινουν ολα ετσι οπως τα λενε χωρις απροοπτα...παντως το εδαφος σε αυτα τα μερη ειναι πολυ "δυσκολο"..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Τι ειναι το διαχωριστικό διάζωμα New Jersey???

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

Τι ειναι το διαχωριστικό διάζωμα New Jersey???

 

Αν δεν κάνω λάθος είναι το τσιμεντένιο διαχωριστικό που έχει και η Εγνατία Οδός.

Pigs have flown!

http://olivia.canal13.cl/medios/data/entretencion/musica/0703_live8_m_l.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ανακηρύχθηκε σήμερα ο οριστικός ανάδοχος του έργου κατασκευής του οδικού άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα – Λεύκτρο – Σπάρτη. Θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης.

 

Βάσει της προσφοράς του προσωρινού αναδόχου, το κατασκευαστικό κόστος του έργου, σε τρέχουσες τιμές, ανέρχεται σε 844 εκατομμύρια ευρώ και το συνολικό κόστος στα 1,044 δις ευρώ. Στο συνολικό κόστος περιλαμβάνονται επιπλέον οι τόκοι κατασκευαστικής περιόδου, το κόστος λειτουργίας κατά την κατασκευή κ.α. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 330 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

 

Σε 24 μήνες θα έχουμε βελτιώσεις και σε 40 θα ολοκληρωθεί :) Μετράτε.

 

Αν δεν κάνω λάθος είναι το τσιμεντένιο διαχωριστικό που έχει και η Εγνατία Οδός.

http://www.tfhrc.gov/pubrds/marapr00/images/barriersfig2.jpg

 

Φωτογραφία: http://www.roadstothefuture.com/I64_VA_HRBT_WB.jpg

 

Διάζωμα κατασκευασμένο από τσιμέντο. Ελαχιστοποιεί τις ζημιές και αποτρέπει το όχημα από το να «περάσει» στο αντίθετο ρεύμα. Τις υπόλοιπες τεχνικές προδιαγραφές μπορείτε να τις βρείτε στο link που παραθέτω από το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ: http://www.tfhrc.gov/pubrds/marapr00/concrete.htm .

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Εγώ ως φοιτητής στο ΤΕΙ Καλαμάτας κάνω τη διαδρομή Αθήνα - Καλαμάτα από τον χειμώνα του 2000. Τότε μόλις είχε ολοκληρωθεί το τμήμα του δρόμου Παραδείσια - Τσακώνα (ναι, σωστά συμπεραίνετε, είναι αυτό που έπεσε με την κακοκαιρία του 2002! -ή αρχές του 2003, δεν θυμάμαι ακριβώς-). Στα τοπικά μέσα ενημέρωσης -και όχι μόνο της Μεσσηνίας, αλλά και των άλλων νομών- το θέμα του δρόμου πρωταγωνιστεί μπορώ να σας πω και είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να βγαίνουν μαχαίρια μεταξύ των τοπικών αιρετών αρχόντων (δημοτικών και νομαρχιακών). Πάντως από προσωπική εκτίμηση και επειδή γνωρίζω το θέμα κι από άλλη οπτική γωνία, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο ζήτημα έχει φτάσει σε μια μεταιχμιακή κατάσταση και κανένας πλέον δεν μπορεί να υποχωρήσει ή να το αναβάλλει. Οι μελέτες και τα χρονοδιαγράμματα που έχουν κατατεθεί έχουν ένα σαφή χρονικό ορίζοντα και οι κάτοικοι των Νομών που θα ωφεληθούν από αυτή τη κατάσταση δεν μπορούν να περιμένουν άλλο.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

<<Στις 22 Ιανουαρίου υπογράφουμε τη σύμβαση για το Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη, ενώ έως το Μάρτιο θα υπογραφούν οι συμβάσεις για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε65 και το τμήμα της ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί.>>

 

Επιτέλους άντε να δούμε τι θα δούμε. Δεν πάει άλλο με τα 59 μαρτυρικά χιλιόμετρα του τμήματος Σπάρτης – Τρίπολης. Δεν ντρέπονται ακόμη δρόμο της χούντας έχουμε!!

Το 97 ξεκίνησε η "αναβάθμιση" του τμήματος σε οδό ταχείας κυκλοφορίας αλλά κάθε άλλο παρά οδός ταχείας κυκλοφορίας έγινε, αυτό που καταφέρανε ήταν η καινούρια χάραξη 2 χιλιομέτρων και η διάπλατηνση άλλων 7 περίπου του υφιστάμενου δρόμου, και στο τέλος ένα κομμάτι περίπου 200μ έμεινε κλειστό λόγω κατολισθήσεων για 3 χρόνια αφότου είχε τελειώσει η υποτιθεμένη "αναβάθμιση"!!!

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στις 31 Ιανουαρίου 2007 υπογράφηκε η τρίτη κατά σειρά Σύμβαση Παραχώρησης για ένα μεγάλο και σημαντικό έργο : τον Οδικό Άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη που από εδώ και πέρα ονομάζεται «Ανατολική Οδός Πελοποννήσου». Ένα ακόμα μεγάλο οδικό έργο αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα. Μέχρι τέλη Φεβρουαρίου η Σύμβαση θα κατατεθεί στην Βουλή και το έργο θα αρχίσει να κατασκευάζεται από τον Μάιο.

 

Για το διαγωνισμό, είχαν προεπιλεγεί 3 όμιλοι οι οποίοι εκλήθησαν να καταθέσουν προσφορές. Τελικά κατάθεσαν προσφορές οι 2 όμιλοι: ο όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ και ο όμιλος ΜΩΡΕΑΣ.

 

Η διαδικασία ανάδειξης του αναδόχου βασίζεται σε μία σειρά κριτηρίων, προκαθορισμένου βάρους το καθένα, τα οποία ήταν όλα γνωστά στους διαγωνιζόμενους προ της καταθέσεως των προσφορών τους. Παρουσία των διαγωνιζομένων, άνοιξαν οι οικονομικές προσφορές, και εφαρμόστηκε ο αλγόριθμος αξιολόγησης, ο οποίος ήταν επίσης γνωστός στους διαγωνιζόμενους προ της καταθέσεως των προσφορών τους και αναδείχθηκε ο ανάδοχος.

 

Βάσει των προσφορών, ανάδοχος του έργου, με την πλέον συμφέρουσα για το ελληνικό δημόσιο οικονομική προσφορά, αναδείχθηκε ο Όμιλος ΜΩΡΕΑΣ στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες : ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ Α.Ε., ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. & INTRACOM HOLDINGS.

 

Βάσει της προσφοράς του αναδόχου το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 1,044 δις ευρώ. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 330 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

 

Επισημένεται ότι την ίδια ημέρα υπογράφηκαν μεταξύ του παραχωρησιούχου και τραπεζών 30 δανειακές συμβάσεις, το οποίο σημαίνει ότι είναι εξασφαλισμένη από την αρχή η χρηματοδότηση του έργου. Και μάλιστα, σημειώνεται ότι δεν θα υπάρχει εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στα έργα που κατασκευάστηκαν παλαιότερα με συμβάσεις παραχώρησης.

 

Στις υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου περιλαμβάνονται και η λειτουργία και συντήρηση των παραπάνω δρόμων, έναντι είσπραξης διοδίων. Η συνολική προθεσμία για την ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων που περιλαμβάνονται στην σύμβαση παραχώρησης είναι 54 μήνες (στοιχείο της προσφοράς).

 

Επισυνάπτεται ο χάρτης της Ανατολικής Οδού Πελοποννήσου.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για την κατάθεση στη Βουλή του σχεδίου νόμου κύρωσης της σύμβασης για την κατασκευή της Ανατολικής Οδού Πελοποννήσου ( Κόρινθος –Τρίπολη –Καλαμάτα & Λεύκτρο- Σπάρτη), ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς έκανε την ακόλουθη δήλωση :

 

«Σήμερα (27 Μαρτίου) κατατέθηκε στην Βουλή για κύρωση η υπογραφείσα τον Ιανουάριο σύμβαση για την κατασκευή της Ανατολικής Οδού Πελοποννήσου ( Κόρινθος –Τρίπολη – Καλαμάτα & Λεύκτρο Σπάρτη) με την μέθοδο της παραχώρησης. Μετά την κύρωση από την Βουλή αρχίζουν εντός του Ιουνίου οι εργασίες κατασκευής του έργου.

 

Ένα, λοιπόν, ακόμα μεγάλο οδικό έργο εξαιρετικής σημασίας που η Πελοπόννησος περίμενε εδώ και δεκαετίες γίνεται πραγματικότητα. Δημιουργούμε έναν υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών που θα μας επιτρέπει το 2010 να διανύουμε την απόσταση Κόρινθος - Καλαμάτα σε μία ώρα και ένα τέταρτο και το 2011 να διανύουμε την απόσταση Κόρινθος - Σπάρτη σε μιάμιση ώρα.

 

(...)

 

Η συνολική προθεσμία για την ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων που περιλαμβάνονται στην σύμβαση παραχώρησης είναι 54 μήνες (στοιχείο της προσφοράς). Παράλληλα, όμως, προβλέπονται ενδιάμεσες αποκλειστικές προθεσμίες για την ολοκλήρωση τμημάτων του έργου ως ακολούθως :

 

  • Πρώτη προθεσμία 24 μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης,
    • πρώτον για την ολοκλήρωση ανακατασκευής και βελτίωσης του τμήματος Κόρινθος – Τρίπολη και
    • δεύτερον για την κατασκευή του νέου κλάδου της σήραγγας Αρτεμισίου και την κατασκευή του τμήματος Τρίπολη Αθήναιο

    [*]Δεύτερη προθεσμία 40 μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την κατασκευή του τμήματος Τσακώνα – Καλαμάτα

    [*]Τρίτη προθεσμία 54 μηνών για την ολοκλήρωση του έργου και κατασκευή και του τμήματος Λεύκτρο- Σπάρτη

 

Συνεπώς το 2010 θα έχει ολοκληρωθεί το τμήμα Κόρινθος Καλαμάτα και το 2011 με την παράδοση του τμήματος Λεύκτρο Σπάρτη θα ολοκληρωθεί το σύνολο του έργου.

 

Σχετικά με τα διόδια πρέπει να υπογραμμίσω ότι πάγια αρχή στις νέες συμβάσεις παραχώρησης που προωθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ είναι η καταβολή των διοδίων ανάλογα με την απόσταση που διανύει ο χρήστης και όχι όπως συμβαίνει σήμερα.

 

Στην περίπτωση της Ανατολικής Οδού Πελοποννήσου, όταν τελειώσουν οι εργασίες κατασκευής στα τμήματα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη, τα διόδια θα κοστίζουν 0,045 ευρώ/χλμ., σε εφαρμογή της πρόβλεψης καταβολής ανάλογα με την απόσταση που διανύει ο χρήστης.»

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η επόμενη οδός στην οποία θα υπάρξουν αναπροσαρμογές είναι η Ανατολική Οδός Πελοποννήσου, δηλαδή ο νέος αυτοκινητόδρομος Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας (158 χλμ.) και ο κλάδος Λεύκτρου - Σπάρτης (47 χλμ.). Σύμφωνα με το ΥΠΕΧΩΔΕ, από τον Ιούλιο έως το 2009 στο τμήμα Κόρινθος - Τρίπολη το ύψος των διοδίων στους δύο υπάρχοντες σταθμούς (Σπαθοβουνίου και Νεστάνης) θα αναπροσαρμοστεί, χρεώνοντας στον οδηγό 0,025 ευρώ για κάθε χιλιόμετρο που διένυσε. Μετά το 2009 θα προστεθούν και άλλοι δύο σταθμοί διοδίων στην Τσακώνα και το Λεύκτρο, ενώ το αντίτιμο θα αυξηθεί σε 0,040 - 0,045 ευρώ ανά χιλιόμετρο.

---------------------------------

Link: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_10/06/2007_230103

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Οι 24-40-54 μήνες μετράνε τελικά από 31 Ιανουαρίου 2007;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Από την Τετάρτη 8 Αυγούστου και ώρα 00.00 έως 00.20 θα λάβουν χώρα μέτρα ρύθμισης κυκλοφορίας των οχημάτων που διέρχονται από τη Σήραγγα Αρτεμισίου, λόγω εργασιών διαγράμμισης του τάπητα κυκλοφορίας εντός της Σήραγγας -μετώπων Νεστάνης-Νεοχωρίου-

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Τώρα που πήγα τριήμερο στην Αρκαδία, άκουσα μέχρι και καθυστερήσεις μιάμισης ώρας στα ******* διόδια του «Μωρέα» (μάλλον «Μωρός» θα έπρεπε να λέγεται η εταιρεία). Εγώ την γλίτωσα με καθυστέρηση μόνο :rolleyes: μισής ώρας. Και αυτό για έναν (ο Αλλάχ :p να τον κάνει) «αυτοκινητόδρομο» γεμάτο έργα... :fool:

 

Επίσης, την πάτησε γνωστός μου όταν γινόταν η μετάβαση από ΤΕΟ σε «Μωρός» και πέρασε με e-pass της Αττικής Οδού στην λωρίδα ΤΕΟ pass με ελλιπέστατη εως ανύπαρκτη σήμανση. Όταν μετά από δυο βδομάδες περίπου κατάφερε να βγάλει γραμμή στην «Μωρός» του είπαν ότι έπρεπε μέσα σε 10 μέρες :fool: και μόνο στα διόδια του Σπαθοβουνίου :fool: (λες και μένουμε δίπλα δηλαδή και απλά περνάγαμε) να περάσει να κάνει αίτηση... Τελικά επειδή η μωρεία είναι ανίκητη, αν υπάρχει άλλος που την πάτησε έτσι να οργανωθούμε (εγώ δεν έχω άμεση εμπλοκή αλλά μου την βίδωσαν);

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

πλααααακα κανεις? μονο σε αυτα τα διοδια? ειναι βλακες???

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

καλησπερα παιδες...

υπαρχει κανα νεο για το ποτε θα δωσουν επιτελους το κομματι της παρακαμψης των στροφων μεγαλοπολης τριπολης;;

τελευταια που παιρναω συχνα βλεπω να δουλευουν αδιακοπα

ξερει κανεις κατι;

το χρονοδιαγραμμα λεει για σεπτεμβριο νομιζω

Link to comment
Share on other sites

υπολογιζε για παραπανω. εχω συμμαθητη σε ενα σεμιναριο που κανω, που ειναι στον μωρεα. θα τον ρωτησω να σου πω.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Κατά πάσα πιθανότητα θα εγκαινιαστεί μέσα στο φθινόπωρο.

Μιλάμε πάντα για το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο, όπου περιλαμβάνεται η σήραγγα Ραψωμάτη.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

αυτη τη σηραγγα παλευουν. το ΥΠΕΧΩΔΕ μου ειπε, τους πιεζει αρχες σεπτεμβριου να το παραδωσουν. μαλλον τοτε θα γινει!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

http://www.imageshack.gr/files/tj2y6x5dx58zij92oifi.jpg

 

Η σήραγγα Αρτεμισίου είναι Έργο – Σύμβολο για την περιοχή της Πελοποννήσου. Αποτέλεσε και αποτελεί το δυσκολότερο Τεχνικό Έργο του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη.

 

Ο υπάρχων κλάδος της σήραγγας, ήδη ξεπερασμένος τεχνολογικά, κατασκευάστηκε την περίοδο από 1985 έως 1990 και, κατά παράβαση των συνθηκών ασφαλείας, εξυπηρέτησε μέχρι σήμερα και τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας (με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση).

Στην Σύμβαση Παραχώρησης της Ανατολικής Οδού Πελοποννήσου προβλέφθηκε η κατασκευή του νέου κλάδου της σήραγγας Αρτεμισίου, μήκους 1.400 μέτρων περίπου, καθώς και η αναβάθμιση του εν λειτουργία παλαιού κλάδου της σήραγγας, σύμφωνα με τις ισχύουσες σήμερα προδιαγραφές και κανονισμούς ασφαλείας των σηράγγων.

 

Οι εργασίες για την κατασκευή του νέου κλάδου της Σήραγγας Αρτεμισίου έπρεπε να ολοκληρωθούν στην 3η αποκλειστική προθεσμία, δηλαδή μέχρι τις 3-3-2010. Ήδη οι εν λόγω εργασίες ολοκληρώνονται έξι μήνες περίπου πριν την υπόψη αποκλειστική προθεσμία και οφείλω να συγχαρώ την κατασκευάστρια Κοινοπραξία ΜΟΡΕΑΣ.

Η εκσκαφή και προσωρινή υποστήριξη ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2008 και το 2009 κατασκευάστηκαν η τελική επένδυση και ολοκληρώθηκαν οι Ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες της σήραγγας.

 

Ανακοίνωση Τύπου

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...