arkon Δημοσιεύτηκε December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε December 27, 2005 Λοιπον ξεκιναω εγω και εχοντας ενα seicento 1100 θα πω οτι εχω καταφερει καταναλωσεις κατω απο τα 5,5 λτ/100 χλμ σε δρομους ανοιχτους ομως (βλεπε εθνικη οδο και Αττικη οδο με ταχυτητες μεχρι 120 KM/ωρα) αλλα με μετρησεις επαναλαμβανομενες και οχι προσπαθώντας για το καλυτερο που πιστευω να ηταν και χαμηλοτερο ανα το προσπαθουσα. ΑΚΟΥΩ τις δικες σας εμπειριες... Παράθεση http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 Λοιπον,με ενα WV Bora 1.4 το καλοκαιρι,με ενα γεματο ρεζερβουαρ (55λτ) εκανα Πυργο-Πατρα και γυρισμο + Πυργο-Αθηνα (αεροδρομιο) και γυρισμο...Αθροισμα 855 χλμ μεχρι να χτυπησει η ενδειξη της ρεζερβας (η οποια αν υπολογιζω καλα πρεπει να χει κανα 5αρι λιτρα...). Ενοειται με την οικονομικη ταχυτητα ενος 1400αριου δηλαδη 110-115χλμ/ωρα και χωρις ασκοπες αυξομειωσεις της ταχυτητας...Αρα με 50 εβγαλε 855χλμ που σημαινει οτι σε 100 χλμ εκαψε 5.85λτ/100 χλμ... Ο πατερας μου δε το πιστευε,κι εγω δυσκολευτηκα λιγο στην αρχη...Για να μη μιλησω για το ποσο βαρετο ειναι το ταξιδι ετσι αλλα μου χε κολλησει να το δοκιμασω!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 δεν εχω καταφερει ποτε να κανω οικονομια........ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 Να πω την υψηλοτερη καταναλωση καλυτερα;;;:X Ωστε υπαρχουν και μονοψηφιες καταναλωσεις ε;:cry: :blink: :w00t: Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 ρε Ζεροκουλ εισαι πατριωτης ρε αγορινα????εγω απο ζαχαρω ειμαι αλλα πηγαινω συχνα πυργο!!!!τωρα 3 ΠΣΚ που ειχα δουλεια στον Πυργο με το 14αρι το κορσακι εκανα τεστ καυσεων και καταφερα σε ενα υπερβολικα απιστευτα βαρετο ταξιδι να ριξω την καταναλωση στα 5λιτρα/100χλμ. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
arkon Δημ. December 27, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 δεν εχω καταφερει ποτε να κανω οικονομια........ H χαρα του βενζινά!!!! Παράθεση http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ipparxos Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 Επ' ευκαιρία μπορείται να αναφέρετε τρόπους οικονομίας;; Ειμαι νέος οδηγός και βλέπω την κατανάλωση αρκετά υψηλά. Γύρω στα 14λιτρα/100χλμ για μέσα στην πόλη και 9,5εκτός. Βέβαια η διαδρομή που ακολουθώ μέσα στην πολύ καθημερινά, έχει πολλά ανηφορικά σημεία και αρκετή κίνηση, αλλα... Το αυτοκινητα ειναι ένα 307cc 1600. Επίσης τον τελευταίο μήνα, όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, παρατηρώ πολλά καυσαέρια! Αυτό μήπως σημαίνει ατελής καύση; Έχει να κάνει μήπως και με τον καιρό; Σκέφτομαι να το πάω να το δουν... (Είμαι κάπως off topic. Sorry!) Παράθεση Εγκαταλείψτε την ελπίδα για ένα καλύτερο παρελθόν! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 H χαρα του βενζινά!!!! :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 14?????σε 16αρι???? Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 Ε,για νεο οδηγο ειναι φυσιολογικο... Εγω οταν ειχα βγαλει το διπλωμα εκανα 330 χιλιομετρα με το 1400αρι της μανας μου και αργοτερα λιγο πριν παρω την Alfa εβγαζα 450 χλμ με το ιδιο ρεζερβουαρ, την ιδια βενζινη και στις ιδιες συνθηκες!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
steliosnikaia Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 0 lt/100χλμ!!! Δεν κάνω πλάκα!!! Φυσικά στην κατηφόρα, χωρίς γκάζι... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ipparxos Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 Ε,για νεο οδηγο ειναι φυσιολογικο... Τι θα πρέπει να προσέχω όμως;; Παράθεση Εγκαταλείψτε την ελπίδα για ένα καλύτερο παρελθόν! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 με σβηστη μηχανη πηγαινες???γιατι και στο ρελαντι το αμαξι καιει. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
steliosnikaia Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 με σβηστη μηχανη πηγαινες???γιατι και στο ρελαντι το αμαξι καιει. Ναί, έλυσα το χειρόφρενο και η κλήση ήταν τόσο μεγάλη που... ...φυσικά μετά από ελάχιστα δευτερόλεπτα το ξεκίνησα! Αλλά και στο ρελαντί η ένδειξη ήταν 0,1 lt/100χλμ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mythozz Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 To ligotero 9lt/100KM... To megisto 17lt/100 xlm... Παράθεση [imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..." Wannabe Editor? Reviewer? Columnist? Join the Unwired Revolution, now! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
resurection_boy Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 Eχμ... ναι ε... Με το Sportge 2,7 το χαμηλοτερο που εχω κανει εγω (σε οδηγιση σε αλανες και ετσι) ειναι 24,5λ/100χλμ (συμφωνα με την ενδιξει στον πινακα οργανων) Ο πατερας μου παλι με μικτο το εχει περιπου στα 17λ/100 χλμ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 με σβηστη μηχανη πηγαινες???γιατι και στο ρελαντι το αμαξι καιει.Τα αυτοκίνητα με ψεκασμό, όταν κατεβαίνουν κατηφόρα χωρίς γκάζι, αλλά με ταχύτητα στο κιβώτιο (και χωρίς να πατάς τον συμπλέκτη) τότε δεν καίνε τίποτε. Είναι κοινό λάθος που κάνουν πολλοί όταν θέλουν να κάνουν οικονομία και στην κατηφόρα βάζουν νεκρό. Καις πιο πολύ έτσι! Άλλοι τρόποι οικονομίας είναι να οδηγείς κάνοντας διαρκώς μια πρόβλεψη των επόμενων κινήσεων σου ώστε να μην κάνεις άσκοπες επιταχύνσεις και άσκοπες επιβραδύνσεις. Στην Εθνική με την μεγαλύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο και 100-110 χλμ/ώρα, θα επιτύχετε και το καλύτερο ρεκόρ. Εγώ σε ταξίδι με Astra 1.4 μέτρια φορτωμένο, με A/C και μικρές ταχύτητες έγραψα 6,8λ/100χμ. ενώ με BMW 316ci με τις ίδιες συνθήκες πάλι 7,2 λ/100χμ. Ποιος κρατιέται για πολύ στα 100 χλμ την ώρα όμως;;; :rolleyes: Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xristos69 Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 με 100χλμ/ώρα και 5η στο κιβώτιο πέτυχα σε ίσιωμα την τιμή του κατασκευστή. 7.5 λίτρα/100χλμ.Για λίγο όμως γιατι δεν άντεχα άλλο, Κατα τα άλλα είμαι κολλημένος στα 12.5 λίτρα Alfa GT 2.0 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 πως δεν καινε τιποτα ρε συ????ο κινητηρας δεν δουλευει? Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 πως δεν καινε τιποτα ρε συ????ο κινητηρας δεν δουλευει? O κινητήρας "δουλεύει" γιατί παίρνει κίνηση από την κύλιση. Δεν ψεκάζει βενζίνη όμως, άρα κατανάλωση 0. Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
breakdancer Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 egw eksw apo tin poli prepei na exw petyxei to kalytero mou gyrw sta 16-17/100km entws polis prepei na eimai gyrw sta 20litra/km se mia grigori volta xepernaw aneta kai ta 25litra/100km for example ag.paraskeui-limanakia-ag.paraskeui ekana peripou 98 xiliometra kai ekapsa 25 litra (kai me mono 2-3 anoigmatakia stin diadromi) Παράθεση http://memimage.cardomain.com/member_images/4/web/700000-700999/700852_28.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgosa Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 οντως σε κατηφορα με ταχυτητα στο κιβωτιο δειχνει 0,0l/100km... ενω με νεκρη αν θυμαμαι καλα 1,2λ/100ΚΜ... ελαχιστη καταναλωση εχω πετυχει 5,1lt/100km στην αττικη οδο απο ολυμπιακο σταδιο προς ελευσινα. οχι πανω απο 110 αλλα οχι και κατω απο 90. ολα αυτα με το ibiza 1.4, 16v, 75HP. με το ιδιο αυτοκινητο με ταχυτητες 140-160 φτανει ανωτατο 8,5-9,5/100ΚΜ. παντως ειναι πολυ οικονομικο και εχει εκπληξει. φοραει εξαλλου τον ιδιο κινητηρα με το BORA που ανεφερε καποιος πιο πανω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 Κανενα απο τα αυτοκινητα που οδηγω δεν εχει trip computer οποτε δεν μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα. Το οτι καιει ελαχιστα ενα αυτοκινητο στη κατηφορα με ταχυτητα ισχυει, οχι ομως 0! Σκεφτειτε τα φωτα, καλοριφερ, θερμανση καθρεπτων-τζαμιων κλπ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. December 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2005 Στο θέμα έχω... εντρυφήσει :) και η πραγματικότητα έχει ως εξής: Με ταχύτητα και χωρίς γκάζι η κατανάλωση είναι 0 μέχρι οι στροφές να φτάσουν κοντά στο ρελαντί οπότε και πάλι πάει καύσιμο-είναι το σημείο που νιώθουμε τον κινητήρα ότι παύει να φρενάρει το αυτοκίνητο (ακόμα και με φώτα, AC κλπ). Στο ρελαντί βεβαίως ο κινητήρας καίει λίγο καύσιμο. Παρά ταύτα από ότι φαίνεται είναι οικονομικότερο να οδηγείς φρενάροντας ή ρολάροντας με νεκρά παρά με ταχύτητα στο κιβώτιο (και ας είναι η κατανάλωση 0 τότε), κάτι όμως που ΔΕΝ πρέπει να κάνει κανείς γιατί είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Χονδρικά αν υποθέσουμε πως το ρελαντί είναι στις 600σαλ. και η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα είναι 30% οι απώλειες ενέργειας της οδήγησης στο ρελαντί αντιστοιχούν στο ρολάρισμα με ταχύτητα και 1800σαλ. Συνήθως όμως όταν ρολάρουμε με ταχύτητα ο μέσος όρος των στροφών μας είναι πάνω από 1800 συνεπώς αυτή η οδήγηση έχει μεγαλύτερη κατανάλωση είναι όμως ο ασφαλής και σωστός τρόπος οδήγησης και για αυτό τον προτιμούμε.:!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pankard Δημ. December 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2005 με ενα νοικιασμένο corsa στην τουρκία έκανα 150 km με 6 ευρώ. αλλά δεν θυμάμαι τι ήταν. πρίν ένα χρόνο καλοκαιράκι. τώρα μέσα στην αθήνα όσο και να πασχίζεις με πρώτη-δευτέρα οικονομία δεν πρόκειται να κάνεις. και εσείς που λέτε για αττική οδό,εγώ όποτε βγαίνω δεν υπάρχει περίπτωση να μην χτυπήσει το κόκκινο φωτάκι το πολύ μέχρι το αεροδρόμιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.