Nagata Δημοσιεύτηκε 29 Σεπτεμβρίου Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε 29 Σεπτεμβρίου “Κάθε μέρα μετράει” και γι’ αυτό η Apple δεν σταματά ούτε λεπτό να αναζητά νέες ιδέες για να βελτιωθεί σε κάθε τομέα, αυτή την φορά μια έκθεση λέει πως η εταιρεία κατέληξη στο να υιοθετήση μια νέα στρατηγική ταινιών που αντικατοπτρίζει κάπως την προσέγγιση του Netflix, δίνοντας προτεραιότητα στις streaming κυκλοφορίες έναντι των κινηματογραφικών έργων. Η εταιρεία στοχεύει να παράγει περίπου δώδεκα ταινίες ετησίως με προϋπολογισμό ως επί το πλείστον κάτω από 100 εκατομμύρια δολάρια, σηματοδοτώντας μια σημαντική μετατόπιση από την πρόσφατη εισβολή της σε παραγωγές μεγάλου προϋπολογισμού. Αυτή η αλλαγή έρχεται αφότου ορισμένες από τις πρόσφατες ταινίες υψηλού προφίλ της Apple, όπως “Killers of the Flower Moon” και “Napoleon”, απέτυχαν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες του box office παρά τα μεγάλα αστέριασε καστ και τα υψηλά τους έξοδα. Η νέα στρατηγική περιλαμβάνει τη διάθεση του μεγαλύτερου μέρους του προϋπολογισμού των ταινιών για την παραγωγή ταινιών χαμηλότερου κόστους απευθείας για την streaming υπηρεσία, Apple TV+. Αυτό ευθυγραμμίζεται με την αυξανόμενη τάση μεταξύ των πλατφορμών ροής να επικεντρώνονται σε αποκλειστικό περιεχόμενο για την προσέλκυση και τη διατήρηση συνδρομητών. Ωστόσο, η Apple σχεδιάζει να διατηρήσει τη δέσμευσή της να δαπανά 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως για ταινίες. Ενώ οι περισσότερες νέες κυκλοφορίες θα είναι αποκλειστικές μέσω streaming, η εταιρεία θα συνεχίσει να στοχεύει σε μερικές σημαντικές κινηματογραφικές κυκλοφορίες κάθε χρόνο. Αυτές οι κυκλοφορίες, όπως το επερχόμενο αγωνιστικό δράμα της Formula 1, “F1”, πιθανότατα θα αποτελούν εξαιρέσεις στον κανόνα, συνοδευόμενες από μεγαλύτερους προϋπολογισμούς και ευρύτερες εκστρατείες μάρκετινγκ. Πιθανότατα θα έχουν περιορισμένες διαδρομές, κυρίως για την εκπλήρωση των απαιτήσεων καταλληλότητας για το βραβείο και τη συμμόρφωση με τις παραδοσιακές προσδοκίες του Hollywood. Αυτή η στρατηγική ευθυγραμμίζεται με τον πρόσφατο χειρισμό της ταινίας “Wolfs” από την Apple, η οποία έλαβε μια περιορισμένη κυκλοφορία μιας εβδομάδας στους κινηματογράφους πριν από το ντεμπούτο της στο Apple TV+. Βέβαια αυτή η προσέγγιση εμπνευσμένη από το Netflix θα μπορούσε να έχει πολλές επιπτώσεις για την Apple και την κινηματογραφική βιομηχανία. Για την Apple, μπορεί να οδηγήσει σε ένα πιο βιώσιμο μοντέλο παραγωγής ταινιών, επιτρέποντάς της να δημιουργήσει μια ευρύτερη ποικιλία περιεχομένου ελαχιστοποιώντας παράλληλα τους οικονομικούς κινδύνους. Θα μπορούσε επίσης να ενισχύσει την ελκυστικότητα του Apple TV+, προσελκύοντας περισσότερους συνδρομητές με αποκλειστικές κυκλοφορίες ταινιών. Για την κινηματογραφική βιομηχανία, η κίνηση της Apple θα μπορούσε να επιταχύνει περαιτέρω τη στροφή προς το streaming ως κύρια πλατφόρμα διανομής. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες ευκαιρίες για τους κινηματογραφιστές να δημιουργήσουν ποικίλο και καινοτόμο περιεχόμενο, αλλά θα μπορούσε επίσης να αμφισβητήσει το παραδοσιακό θεατρικό μοντέλο. Πρέπει να πούμε πως με τις νέες αλλαγές ίσως οδηγηθούμε σε περισσότερους βραβευμένους τίτλους όπως το “CODA” ή λέτε να υπάρξει πλημμύρα κατώτερων εκδόσεων; Μόνο ο χρόνος θα δείξει. Θα είναι επίσης ενδιαφέρον να δούμε αν αυτή η στρατηγική επηρεάζει άλλα στούντιο και διαμορφώνει περαιτέρω το μέλλον της διανομής ταινιών. [via] back to the Article Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.