specguard Δημ. November 16, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2025 *#*#4636#*#* πληροφορίες ---- απενεργοποίηση ισχύς πομπού. Da! 14 minutes ago, tasos_v said: Είσαι τιτανο-τεράστιος!!!!! Έτσι ? *#*#4636#*1* Για ενεργοποίηση πάλι το ίδιο? *#*#4636#*#* και μετά στο μενού που σε βγάζει διαλέγεις 1 ή 2 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
specguard Δημ. November 16, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2025 Tip: Υπάρχει και άλλος τρόπος εκτός από τον κωδικό να μπεις στο παραπάνω μενού. Ρυθμίσεις>>>>Αναλυτικές πληροφορίες...>>>>και πηγαίνεις στο μενού εσωτερικός χώρος αποθήκευσης και πατάς 4 φορές. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highland1 Δημ. November 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2025 (edited) Tasos και specguard.Ποιά η διαφορά να κάνω όλη αυτή τη τρελή διαδικασία,δηλαδή να μπώ σε μενού και υπομενού με ειδικούς κωδικούς για να απενεργοποιηθούν οι κεραίες και μετά να κάνω ξανά όλο αυτό για να ενεργοποιηθούν,αντί να το κάνω πατώντας απλά το airplane mode σε ένα δευτερόλεπτο ;;; Edited November 18, 2025 by highland1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2025 5 ώρες πριν, highland1 said: Tasos και specguard.Ποιά η διαφορά να κάνω όλη αυτή τη τρελή διαδικασία,δηλαδή να μπώ σε μενού και υπομενού με ειδικούς κωδικούς για να απενεργοποιηθούν οι κεραίες και μετά να κάνω ξανά όλο αυτό για να ενεργοποιηθούν,αντί να το κάνω πατώντας απλά το airplane mode σε ένα δευτερόλεπτο ;;; Προσωπικά θελω να κόβει την μία σιμ ενώ η άλλη να μπορει να λειτουργεί. Εχω και 2η σιμ ΄με το ίδιο νούμερο σε 2ο κινητό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highland1 Δημ. November 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2025 Αυτό που θέλεις γίνεται μέσα από το μενού της συσκευής με απενεργοποίηση της μια σιμ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 19, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2025 13 ώρες πριν, highland1 said: Αυτό που θέλεις γίνεται μέσα από το μενού της συσκευής με απενεργοποίηση της μια σιμ! Η κύρια σίμ δεν απενεργοποιείται εκτός αν την ορίσω ως δευτερεύουσα. Αλλά η άλλη σιμ που θα οριστεί κύρια θα δουλεύει θέλω δεν θέλω, Ταυτόχρονη απενεργοποίηση και των δυο δε γίνεται τουλάχιστον από ότι ξέρω. Τον κωδικό που έδωσε ο spped *#*#4636#*1* τον έβαλα σε επαφή και νομίζω βολεύει καλλίτερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 23, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2025 Τελικά φίλοι specguard και highland1 έφταιγε το carplay που αγόρασα πρόσφατα. Ζητά συνεχώς δεδομένα από το τηλ (η οθόνη σβηστή) . Το είχα συνέχεια σε λειτουργία απλά να δείχνει τον χάρτη και να δω την συμπεριφορά του. Πραγματικά δεν το περίμενα και ξεγελιόμουνα από την σβηστή οθόνη , αμ δε! Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση βοήθεια και τις συμβουλές σας. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cocous-XL Δημ. November 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2025 Παιδιά καλησπέρα. Έχω παρατηρήσει τις τελευταίες εβδομάδες ότι εντελώς ξαφνικά χάνει το σήμα το data 5g και ενώ δείχνει ότι και καλά έχει 3 4 γραμμές δεν μπορώ να κάνω ούτε κλήση. Μετά επανέρχεται από μόνο του αλλά μπορεί να πάρει και 5 λεπτά. Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο θέμα? Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s_nova Δημ. November 25, 2025 Author Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2025 (edited) Με ανοιχτα τα δεδομενα πηγαινε ρυθμισεις/περισσοτερες επιλ.συνδεσιμοτητας και κανε επαναφορα wifi-δικτυων κιν.τηλεφωνιας και bluetooth. Στην ουσια κανει ενημερωση και βελτιωσηι ληψης .Θα εχεις σιγουρα καλυτερη σταθεροτητα.Εαν συνεχισει να στο κανει ισως να εχεις παλια καρτα sim σε τετοιες περιπτωσεις θελει αλλαγη. Μετα πηγαινε στο ιδιο μενου πιο πανω στο "προσωπικο DNS" μπες και γραψε το παρακατω : dns.adguard-dns.com Για τις διαφημισεις γιατι εαν το εχεις βαλει με την επαναφορα ρυθμσεων των δικτυων θα εχει γυρισει στο αυτοματο. Η παραπανω διαδικασια πρεπει να γινεται "Υποχρεωτικα" για ολους εαν δεν την εχουν κανει για να μην παρατηρουνται φαινομενα πτωσης σηματος , διακοπες κλησεων , χαμενες κλησεις κτλ. Κανοντας επαναφορα η συσκευη ενημερωνετε με τις τελευταιες ρυθμισεις των δικτυων κινητης τηλεφωνιας. Edited November 25, 2025 by s_nova 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cocous-XL Δημ. November 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2025 5 ώρες πριν, s_nova said: Με ανοιχτα τα δεδομενα πηγαινε ρυθμισεις/περισσοτερες επιλ.συνδεσιμοτητας και κανε επαναφορα wifi-δικτυων κιν.τηλεφωνιας και bluetooth. Στην ουσια κανει ενημερωση και βελτιωσηι ληψης .Θα εχεις σιγουρα καλυτερη σταθεροτητα.Εαν συνεχισει να στο κανει ισως να εχεις παλια καρτα sim σε τετοιες περιπτωσεις θελει αλλαγη. Μετα πηγαινε στο ιδιο μενου πιο πανω στο "προσωπικο DNS" μπες και γραψε το παρακατω : dns.adguard-dns.com Για τις διαφημισεις γιατι εαν το εχεις βαλει με την επαναφορα ρυθμσεων των δικτυων θα εχει γυρισει στο αυτοματο. Η παραπανω διαδικασια πρεπει να γινεται "Υποχρεωτικα" για ολους εαν δεν την εχουν κανει για να μην παρατηρουνται φαινομενα πτωσης σηματος , διακοπες κλησεων , χαμενες κλησεις κτλ. Κανοντας επαναφορα η συσκευη ενημερωνετε με τις τελευταιες ρυθμισεις των δικτυων κινητης τηλεφωνιας. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Τα έχω κάνει όλα αυτά και συνεχίζει. Οπότε θα πάω μάλλον για αλλαγή κάρτας. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι και παλιά. Έχω την εντύπωση ότι ήταν triple SIM αλλά δεν θυμάμαι.Εδω και κάνα μήνα ξεκίνησε. Σκέφτομαι μήπως από τις αναβαθμίσεις επηρεάστηκε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Foz Δημ. November 30, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2025 (edited) On 14/1/2025 at 10:25 ΠΜ, nikotsal said: Καλημέρα, ναι το έχω με Νόβα και δουλεύει κανονικά με vowifi. Απλά δεν είχε το μενού προτίμησης στην αρχή και έπρεπε να βάλω τον κωδικό *#*#869434#*#* Γνωρίζει κανείς γτ δεν μου βγάζει την επιλογή "προτιμήσεις δικτύου?" Ακυρο το βρηκα επρεπε να πατησω τους κωδικους και για vowifi και για volte Edited November 30, 2025 by Foz Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
klgrpls Δημ. November 30, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2025 Καλημέρα. Σε τηλέφωνο με global rom αν ξεκλειδώσω bootloader, περάσω την ευρωπαϊκή rom και ταυτόχρονα τον κλειδώσω θα λειτουργούν όλα κανονικά; υπάρχει κάτι λόγω mediatek επεξεργαστή; Η ευρωπαϊκή με τη global rom γνωρίζετε αν έχουν διαφορές και που; αν κάποια θεωρείται καλύτερη ποια είναι και που από τις 2; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s_nova Δημ. November 30, 2025 Author Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2025 (edited) Οχι δεν θα δεις διαφορες. Αλλα... Εαν το ψαχνεις κανε επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων . Μολις ερθεις στην πρωτη οθονη και βαλεις χωρα Ελλαδα κτλ. Μετα θα αρνηθεις τα παντα δηλαδη θα κανεις παραλειψη και απενεργοποιηση ολα τα ενεργα Tab που θα σου βγαζει , θα αφησεις μονο ενεργο τις "Αυτοματες ενημερωσεις συστηματος" ουτε το gmail σου θα βαλεις στο goοgle play παραλειψη και αυτο.. Edited November 30, 2025 by s_nova 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cocous-XL Δημ. November 30, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2025 Παιδιά κάνω λήψη του τελευταίου πακέτου από τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου αλλά δεν το κάνει εγκατάσταση λέγοντας για unofficial rom. Τι πρέπει να κάνω? Διότι σκέφτηκα να ξανακάνω το τελευταίο update διότι μπορεί να φταίει και αυτό που χάνεται το σήμα. Παρεπιπτόντως άλλαξα και sim αλλά το πρόβλημα παραμένει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
specguard Δημ. December 2, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2025 Εγώ αν θυμάμαι καλά είχα αλλάξει την χώρα συστήματος μια φορά που με είχε τύχει για να την εγκαταστήσω. Τώρα τι χώρα είχα βάλει μην ρωτάς....ούτε που θυμάμαι! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s_nova Δημ. December 11, 2025 Author Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2025 (edited) "Ξεκινα Android 16"😎 Edited December 11, 2025 by s_nova 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Arinos Δημ. December 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2025 (edited) Πλάκα θα έχει να το δώσουν κι αυτό πριν από το Xiaomi 15 Ultra με χώρα Ελλάδα κλπ Edited December 11, 2025 by Arinos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Christos_Tz Δημ. December 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2025 (edited) αυτη ειναι China Rom ετσι δεν ειναι??..περιμενουμε να ερθει η EU..? Edited December 11, 2025 by Christos_Tz Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Arinos Δημ. December 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2025 Είχα διαβάσει πως είναι για Νοέμβρη με Δεκέμβρη να δοθεί στο X6 Pro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sot20 Δημ. 4 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Ιανουαρίου Καλημέρα και καλή χρονιά στη παρέα. Θέλω να μειώσω τα mb που καταλαμβάνει η κάθε φωτογραφία που τραβάω με την Stock εφαρμογή της κάμερας. Ποιες ρυθμίσεις πρέπει να αλλάξω χωρίς να χαλάσει πολύ η ποιότητα της φωτογραφίας; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
specguard Δημ. 4 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Ιανουαρίου Aλλαζεις από JPEG σε HEIF...Ρυθμισεις Καμερας >>>>>> Μορφη εικονας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sot20 Δημ. 4 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Ιανουαρίου (edited) Θα το δοκιμάσω, ευχαριστώ Update : μετά από δοκιμή δεν άλλαξε το μέγεθος της κάθε φωτογραφίας, φανταστείτε ότι τώρα που έβγαλα μια στη τύχη έχει μέγεθος 12.5 mb. Καμία άλλη ιδέα; Edited 6 Ιανουαρίου by sot20 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
specguard Δημ. 6 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Ιανουαρίου Για πανε στις ρυθμισεις>>>>> ποιοτητα εικονας και κανε την ρυθμιση που θες. Σου στελνω τι μου εβγαλε με Υψηλη και χαμηλη ποιοτητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. 7 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Ιανουαρίου Μεσαία κατηγορία Για να μην γκρινιάζουμε. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Christos_Tz Δημ. 10 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 10 Ιανουαρίου βγηκε HyperOS 2.0.210.0.VNLEUXM....θελω να την περασω χειροκινητα..μου θυμιζει καποιοs ποιο αρχειο κατεβαζω?..το recovery η το fastboot? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.