Jump to content

Poco X6 Pro 5G


s_nova
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

*#*#4636#*#* πληροφορίες ---- απενεργοποίηση ισχύς πομπού.

Da!

14 minutes ago, tasos_v said:

Είσαι τιτανο-τεράστιος!!!!! 

Έτσι ? *#*#4636#*1*

Για ενεργοποίηση πάλι το ίδιο?

*#*#4636#*#* και μετά στο μενού που σε βγάζει διαλέγεις 1 ή 2

Screenshot_2025-11-16-14-32-55-585_com.android.settings.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Tip: Υπάρχει και άλλος τρόπος εκτός από τον κωδικό να μπεις στο παραπάνω μενού. Ρυθμίσεις>>>>Αναλυτικές πληροφορίες...>>>>και πηγαίνεις στο μενού εσωτερικός χώρος αποθήκευσης και πατάς 4 φορές.

Screenshot_2025-11-16-21-26-28-533_com.android.settings.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tasos και specguard.Ποιά η διαφορά να κάνω όλη αυτή τη τρελή  διαδικασία,δηλαδή να μπώ σε μενού και υπομενού με ειδικούς κωδικούς για να απενεργοποιηθούν οι κεραίες και μετά να κάνω ξανά όλο αυτό για να ενεργοποιηθούν,αντί να το κάνω πατώντας απλά το airplane mode σε ένα δευτερόλεπτο ;;;

Edited by highland1
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, highland1 said:

Tasos και specguard.Ποιά η διαφορά να κάνω όλη αυτή τη τρελή  διαδικασία,δηλαδή να μπώ σε μενού και υπομενού με ειδικούς κωδικούς για να απενεργοποιηθούν οι κεραίες και μετά να κάνω ξανά όλο αυτό για να ενεργοποιηθούν,αντί να το κάνω πατώντας απλά το airplane mode σε ένα δευτερόλεπτο ;;;

Προσωπικά θελω να κόβει την μία σιμ ενώ η άλλη να μπορει να λειτουργεί.

Εχω και 2η σιμ ΄με το ίδιο νούμερο σε 2ο κινητό.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλεις γίνεται μέσα από το μενού της συσκευής με απενεργοποίηση της μια σιμ!

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, highland1 said:

Αυτό που θέλεις γίνεται μέσα από το μενού της συσκευής με απενεργοποίηση της μια σιμ!

Η κύρια σίμ δεν απενεργοποιείται εκτός αν την ορίσω ως δευτερεύουσα.

Αλλά η άλλη σιμ που θα οριστεί κύρια θα δουλεύει θέλω δεν θέλω,

Ταυτόχρονη απενεργοποίηση και των δυο δε γίνεται τουλάχιστον από ότι ξέρω.

Τον κωδικό που έδωσε ο spped  *#*#4636#*1* τον έβαλα σε επαφή και νομίζω βολεύει καλλίτερα.

 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά φίλοι specguard και highland1

έφταιγε  το carplay που αγόρασα πρόσφατα.

Ζητά συνεχώς δεδομένα από το τηλ (η οθόνη σβηστή) .

Το είχα συνέχεια σε λειτουργία απλά να δείχνει τον χάρτη και να δω την συμπεριφορά του.

Πραγματικά δεν το περίμενα και ξεγελιόμουνα από την σβηστή οθόνη , αμ δε!

Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση βοήθεια και τις συμβουλές σας.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. Έχω παρατηρήσει τις τελευταίες εβδομάδες ότι εντελώς ξαφνικά χάνει το σήμα το data 5g και ενώ δείχνει ότι και καλά έχει 3 4 γραμμές δεν μπορώ να κάνω ούτε κλήση. Μετά επανέρχεται από μόνο του αλλά μπορεί να πάρει και 5 λεπτά. Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο θέμα?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Με ανοιχτα τα δεδομενα πηγαινε ρυθμισεις/περισσοτερες επιλ.συνδεσιμοτητας και κανε επαναφορα wifi-δικτυων κιν.τηλεφωνιας και bluetooth. Στην ουσια κανει ενημερωση και βελτιωσηι ληψης .Θα εχεις σιγουρα καλυτερη σταθεροτητα.Εαν συνεχισει να στο κανει ισως να εχεις παλια καρτα sim σε τετοιες περιπτωσεις θελει αλλαγη.

Μετα πηγαινε  στο ιδιο μενου πιο πανω στο "προσωπικο DNS"  μπες και γραψε το παρακατω :

dns.adguard-dns.com

Για τις διαφημισεις γιατι εαν το εχεις βαλει με την επαναφορα ρυθμσεων των δικτυων θα εχει  γυρισει στο αυτοματο.

Η παραπανω διαδικασια πρεπει να γινεται "Υποχρεωτικα" για ολους εαν δεν την εχουν κανει   για να μην παρατηρουνται φαινομενα πτωσης σηματος , διακοπες κλησεων , χαμενες κλησεις κτλ.

Κανοντας επαναφορα η συσκευη ενημερωνετε με τις τελευταιες ρυθμισεις των δικτυων κινητης τηλεφωνιας.

Edited by s_nova

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, s_nova said:

Με ανοιχτα τα δεδομενα πηγαινε ρυθμισεις/περισσοτερες επιλ.συνδεσιμοτητας και κανε επαναφορα wifi-δικτυων κιν.τηλεφωνιας και bluetooth. Στην ουσια κανει ενημερωση και βελτιωσηι ληψης .Θα εχεις σιγουρα καλυτερη σταθεροτητα.Εαν συνεχισει να στο κανει ισως να εχεις παλια καρτα sim σε τετοιες περιπτωσεις θελει αλλαγη.

Μετα πηγαινε  στο ιδιο μενου πιο πανω στο "προσωπικο DNS"  μπες και γραψε το παρακατω :

dns.adguard-dns.com

Για τις διαφημισεις γιατι εαν το εχεις βαλει με την επαναφορα ρυθμσεων των δικτυων θα εχει  γυρισει στο αυτοματο.

Η παραπανω διαδικασια πρεπει να γινεται "Υποχρεωτικα" για ολους εαν δεν την εχουν κανει   για να μην παρατηρουνται φαινομενα πτωσης σηματος , διακοπες κλησεων , χαμενες κλησεις κτλ.

Κανοντας επαναφορα η συσκευη ενημερωνετε με τις τελευταιες ρυθμισεις των δικτυων κινητης τηλεφωνιας.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Τα έχω κάνει όλα αυτά και συνεχίζει. Οπότε θα πάω μάλλον για αλλαγή κάρτας. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι και παλιά. Έχω την εντύπωση ότι ήταν triple SIM αλλά δεν θυμάμαι.Εδω και κάνα μήνα ξεκίνησε. Σκέφτομαι μήπως από τις αναβαθμίσεις επηρεάστηκε.

Link to comment
Share on other sites

On 14/1/2025 at 10:25 ΠΜ, nikotsal said:

Καλημέρα, ναι το έχω  με Νόβα και δουλεύει κανονικά με vowifi. Απλά δεν είχε το μενού προτίμησης στην αρχή και έπρεπε να βάλω τον κωδικό *#*#869434#*#*

Screenshot_2025-01-14-10-24-34-401_com.android.phone-edit.jpg

Γνωρίζει κανείς γτ δεν μου βγάζει την επιλογή "προτιμήσεις δικτύου?"

 

Ακυρο το βρηκα επρεπε να πατησω τους κωδικους και για vowifi και για volte

Edited by Foz
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Σε τηλέφωνο με global rom αν ξεκλειδώσω bootloader, περάσω την ευρωπαϊκή rom και ταυτόχρονα τον κλειδώσω θα λειτουργούν όλα κανονικά; υπάρχει κάτι λόγω mediatek επεξεργαστή;

Η ευρωπαϊκή με τη global rom γνωρίζετε αν έχουν διαφορές και που; αν κάποια θεωρείται καλύτερη ποια είναι και που από τις 2;

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν θα δεις διαφορες.

Αλλα...

Εαν το ψαχνεις κανε επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων .

Μολις ερθεις στην πρωτη οθονη  και βαλεις χωρα Ελλαδα κτλ. Μετα θα αρνηθεις τα παντα δηλαδη θα κανεις παραλειψη και απενεργοποιηση ολα τα ενεργα Tab που θα σου βγαζει , θα αφησεις μονο ενεργο τις "Αυτοματες ενημερωσεις συστηματος" ουτε το gmail σου θα βαλεις στο goοgle play παραλειψη και αυτο..

Edited by s_nova

 

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κάνω λήψη του τελευταίου πακέτου από τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου αλλά δεν το κάνει εγκατάσταση λέγοντας για unofficial rom. Τι πρέπει να κάνω? Διότι σκέφτηκα να ξανακάνω το τελευταίο update διότι μπορεί να φταίει και αυτό που χάνεται το σήμα. Παρεπιπτόντως άλλαξα και sim αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αν θυμάμαι καλά είχα αλλάξει την χώρα συστήματος μια φορά που με είχε τύχει για να την εγκαταστήσω. Τώρα τι χώρα είχα βάλει μην ρωτάς....ούτε που θυμάμαι!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πλάκα θα έχει να το δώσουν κι αυτό πριν από το Xiaomi 15 Ultra με χώρα Ελλάδα κλπ

Edited by Arinos
Link to comment
Share on other sites

αυτη ειναι China Rom ετσι δεν ειναι??..περιμενουμε να ερθει η EU..?

Edited by Christos_Tz
Link to comment
Share on other sites

Είχα διαβάσει πως είναι για Νοέμβρη με Δεκέμβρη να δοθεί στο X6 Pro

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλημέρα και καλή χρονιά στη παρέα. Θέλω να μειώσω τα mb που καταλαμβάνει η κάθε φωτογραφία που τραβάω με την Stock εφαρμογή της κάμερας. Ποιες ρυθμίσεις πρέπει να αλλάξω χωρίς να χαλάσει πολύ η ποιότητα της φωτογραφίας; 

Link to comment
Share on other sites

Θα το δοκιμάσω, ευχαριστώ 

Update : μετά από δοκιμή δεν άλλαξε το μέγεθος της κάθε φωτογραφίας, φανταστείτε ότι τώρα που έβγαλα μια στη τύχη έχει μέγεθος 12.5 mb. Καμία άλλη ιδέα; 

Edited by sot20
Link to comment
Share on other sites

Για πανε στις ρυθμισεις>>>>> ποιοτητα εικονας και κανε την ρυθμιση που θες.

Σου στελνω τι μου εβγαλε με Υψηλη και χαμηλη ποιοτητα.

εικόνα_Viber_2026-01-06_15-06-27-346.jpg

εικόνα_Viber_2026-01-06_15-06-27-419.jpg

Link to comment
Share on other sites

βγηκε HyperOS 2.0.210.0.VNLEUXM....θελω να την περασω χειροκινητα..μου θυμιζει καποιοs ποιο αρχειο κατεβαζω?..το recovery η το fastboot?

 
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...