Jump to content

ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΔΕ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕΙ ΡΟΥΤΕΡ.


Patrinos90
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στις 1/3/23 έκανα νεο συμβολαιο με τη Nova fiber 100 που fiber δεν ειναι (τι το ηθελα...) και εκαναν 16 μερες να μου στειλουν τεχνικο στην Πατρα (οχι στην Κωλοκοτρονίτσα). 
Ήρθε, εβαλε το ρουτερ κι έφυγε σα να τον επιασε κόψιμο ούτε που περίμενε να ελέγξει αν είναι ενταξει. 
Προφανως και δεν ηταν εντάξει και ιντερνετ δεν ειχα. Ρουτερ το Zyxel. Δοκίμασα κι αλλο παλιο απο την κοσμοτε ουτε αυτο συγχρονιζε.
(Το δευτερο και τριτο λαμπακι δεν αναβαν). Μετα απο 5 τηλέφωνα δηλωσαν σα βλάβη και μου'ρθε το αντιστοιχο μυνημα στο κινητο με τον κωδικο βλαβης.
Σημερα, σα χριστουγεννιατικο δώρο (φαντασου να χαιρεσαι που μετα απο 18 μερες κατάφεραν να σου βαλουν ιντερνετ εν ετη 2023), χωρις κανενα μυνημα ή τηλέφωνο απο αυτούς, ξυπνάω και είχε συγχρονίσει. 

Οταν μπηκε το ιντερνετ, μετρησα την ταχυτητα στα 52 download/10 upload σε 100αρα γραμμη, αλλο απο εκει.

Μπαίνω, αλλάζω SSID και password, κανει reset μονο του και μαντέψτε. Παλι δε συγχρονίζει!
Τους παίρνω τηλέφωνο και τους λεω οτι πάλι δε συγχρονιζει και μου δηλωνουν νεα βλαβη και τους λεω "αυτο θα γινεται; θα αλλάζω το password και θα πεφτει η γραμμη και να σας παιρνω τηλεφωνο να εχω ιντερνετ αυριο;", προφανως δεν ηξερε τι να μου πει. Και τωρα απλα περιμενω 18η μερα χωρίς ιντερνετ.

Αν δεν επιλυθει το ζητημα απλα κανω καταγγελία ΕΕΤ και φευγω για cosmote (οχι οτι αυτοι ειναι καλοι αλλα τετοια σκ@τα δεν εχω ξαναπετυχει ποτε).

Οποιος εχει καμια ιδεα με το τι να κανω, ας με βοηθησει παρακαλω.

Link to comment
Share on other sites

Στις 1/3/23 έκανα νεο συμβολαιο με τη Nova fiber 100 που fiber δεν ειναι (τι το ηθελα...) και εκαναν 16 μερες να μου στειλουν τεχνικο στην Πατρα (οχι στην Κωλοκοτρονίτσα). 
Ήρθε, εβαλε το ρουτερ κι έφυγε σα να τον επιασε κόψιμο ούτε που περίμενε να ελέγξει αν είναι ενταξει. 
Προφανως και δεν ηταν εντάξει και ιντερνετ δεν ειχα. Ρουτερ το Zyxel. Δοκίμασα κι αλλο παλιο απο την κοσμοτε ουτε αυτο συγχρονιζε.
(Το δευτερο και τριτο λαμπακι δεν αναβαν). Μετα απο 5 τηλέφωνα δηλωσαν σα βλάβη και μου'ρθε το αντιστοιχο μυνημα στο κινητο με τον κωδικο βλαβης.
Σημερα, σα χριστουγεννιατικο δώρο (φαντασου να χαιρεσαι που μετα απο 18 μερες κατάφεραν να σου βαλουν ιντερνετ εν ετη 2023), χωρις κανενα μυνημα ή τηλέφωνο απο αυτούς, ξυπνάω και είχε συγχρονίσει. 
Οταν μπηκε το ιντερνετ, μετρησα την ταχυτητα στα 52 download/10 upload σε 100αρα γραμμη, αλλο απο εκει.
Μπαίνω, αλλάζω SSID και password, κανει reset μονο του και μαντέψτε. Παλι δε συγχρονίζει!
Τους παίρνω τηλέφωνο και τους λεω οτι πάλι δε συγχρονιζει και μου δηλωνουν νεα βλαβη και τους λεω "αυτο θα γινεται; θα αλλάζω το password και θα πεφτει η γραμμη και να σας παιρνω τηλεφωνο να εχω ιντερνετ αυριο;", προφανως δεν ηξερε τι να μου πει. Και τωρα απλα περιμενω 18η μερα χωρίς ιντερνετ.
Αν δεν επιλυθει το ζητημα απλα κανω καταγγελία ΕΕΤ και φευγω για cosmote (οχι οτι αυτοι ειναι καλοι αλλα τετοια σκ@τα δεν εχω ξαναπετυχει ποτε).

Οποιος εχει καμια ιδεα με το τι να κανω, ας με βοηθησει παρακαλω.

Εάν διαπιστωθούν σημαντικές συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές αποκλίσεις και ο πάροχος δεν έχει αποκαταστήσει το πρόβλημα εντός 30 ημερών από την υποβολή του παραπόνου/καταγγελίας, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, είτε είναι ορισμένου είτε αορίστου χρόνου, αζημίως.
Η υποβολή παραπόνων από τους συνδρομητές για αποκλίσεις από την ελάχιστη ταχύτητα, θα γίνεται μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της κάθε εταιρείας και θα εκκινεί διαδικασία ελέγχου του παραπόνου, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει και διενέργεια μετρήσεων από την πλευρά των συνδρομητών, με βάση τα μετρητικά εργαλεία που παρέχει η κάθε εταιρεία/πάροχος. Επίσης, οι πάροχοι θα επικαιροποιούν τις τιμές των ταχυτήτων σύνδεσης τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο και οι συνδρομητές θα έχουν δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, εφόσον υποβαθμίζονται οι ήδη παρεχόμενες ταχύτητες.

Με 2 λέξεις: φεύγεις αύριο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, zerokill said:


Εάν διαπιστωθούν σημαντικές συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές αποκλίσεις και ο πάροχος δεν έχει αποκαταστήσει το πρόβλημα εντός 30 ημερών από την υποβολή του παραπόνου/καταγγελίας, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, είτε είναι ορισμένου είτε αορίστου χρόνου, αζημίως.

Το αζημίως πρέπει να θεωρείται ξεπερασμένο πλέον. Μόνο εάν μου δοθεί ΚΑΙ αποζημίωση θα θεωρηθώ δικαιωμένος! 

Απο κάθε εταιρεία! 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Το αζημίως πρέπει να θεωρείται ξεπερασμένο πλέον. Μόνο εάν μου δοθεί ΚΑΙ αποζημίωση θα θεωρηθώ δικαιωμένος! 
Απο κάθε εταιρεία! 

Λογικό όταν είναι και μέσο εργασίας πλεον παντού,Αλλα και νομικά να κινηθείς σιγά μην δικαιωθείς στην μπανανία.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...