Jump to content

Διαγραφη αριθμου Q Telecom, χωρις καμια δικαιολογια


dinoslk
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γραφω εδω, ωστε να το δουν περισσοτεροι συμφορουμιτες, να παρω περισσοτερες αποψεις,

Πριν μερικες ημερες η νεα nova εντελως αδικαιολογητα και χωρις καμια προειδοποιηση, μου διεγραψε (στην κυριολεξια) τον αριθμο του κινητου Q Telecom

Το συγκεκριμενο νουμερο, κανονικα ληγει τελη Μαιου, αυτο που θα μπορουσαν να κανουν θα ηταν να βαλουν φραγη εισερχομενων, για να με αναγκασουνε να κανω ανανεωση, κι ομως βλεπω την sim να λεει registered failed και οταν καλω στο νουμερο μου λεει ο αριθμος δεν υπαρχει η δεν ειναι προσβασιμος απο το δικτυο μας

Eστελα mail απαντηση δεν εχω παρει και απο οτι φαινετε ουτε θα παρω

Τοσα χρονια κινητο, πρωτη φορα βλεπω τετοια αντιμετωπιση, πειτε μου τι αλλο να κανω εκτος απο τις συνηθισμενες καταγγελειες

Link to comment
Share on other sites

Η τρέχουσα πρακτική εδώ και πολλά χρόνια για τα καρτοκινητά όλων των εταιριών κινητής στη χώρα μας είναι ότι χάνεις την κατοχή του αριθμού της sim μετά τους 13 μήνες από την τελευταία κάρτα/ανανέωση.

Αν συμβεί κάτι διαφορετικό , που είναι τελείως απίθανο ακόμα και για μια εταιρία τέτοιου "είδους", μπορείς να απευθυνθείς στην ΕΕΤΤ με καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Ήταν την περίοδο που ξεκίνησαν πόλεμο με τον κόσμο ανεβάζοντας το κόστος ανανέωσης τρεις φορές επάνω.

Μου διέγραψαν και έμενα τον αριθμό δυο μήνες πρόωρα από ότι έλεγε η σύμβαση καρτοκινητής.   Διέγραψα και εγώ τη WIND από την ζωή μου και ησύχασα.

   

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών ή στις βλάβες της Nova 13700 δωρεάν από όλα τα δίκτυα σταθερά ή κινητά, και να δηλώσεις βλάβη, Οπότε θα αναγκαστούν να το δούν. 

Ή μπορείς να περάσεις από ένα κατάστημα και να δηλώσεις το προβλημα σου. 

Επιπλέον βάσει του κανονισμού εκχώρησης αριθμοδοτικών πόρων , μπορείς να ζητήσεις επανασύνδεση στο δίκτυο εφόσον δεν πέρασαν 6 μήνες από την διαγραφή σου. 

Καλό είναι να έχεις την κάρτα sim μαζί σου.

 

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Πότε εβαλες κάρτα τελευταία φορά; Μηπως μπερδευτηκες και μετρησες 12 μηνες απο την ληξη του υπολοιπου των χρημάτων;

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Vasileios said:

Μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών ή στις βλάβες της Nova 13700 δωρεάν από όλα τα δίκτυα σταθερά ή κινητά, και να δηλώσεις βλάβη, Οπότε θα αναγκαστούν να το δούν. 

Ή μπορείς να περάσεις από ένα κατάστημα και να δηλώσεις το προβλημα σου. 

Επιπλέον βάσει του κανονισμού εκχώρησης αριθμοδοτικών πόρων , μπορείς να ζητήσεις επανασύνδεση στο δίκτυο εφόσον δεν πέρασαν 6 μήνες από την διαγραφή σου. 

Καλό είναι να έχεις την κάρτα sim μαζί σου.

 

Παιρνω στο 13700, αλλα μου λεει να μεσω ηχογραφημενου μηνυματος να πληκτρολογησω το νουμερο του τηλεφωνου, μολις το πληκτρολογω μου λεει να καλεσω στο 13800, οσες προσπαθειες κι αν εκανα, παντα με στελνει στο καλεσω το νουμερο με χρεωση

14 minutes ago, Mobileras said:

Πότε εβαλες κάρτα τελευταία φορά; Μηπως μπερδευτηκες και μετρησες 12 μηνες απο την ληξη του υπολοιπου των χρημάτων;

Οχι βεβαια, η καρτα κανονικα ακυρωνετε τελος Ιουνιου, αφου το εγραψε και αλλος συμφορουμιτης που τον διεγραψαν, οι τυποι φαινετε κανουν εκκαθαριση "ανεπιθημητων"  χρηστων, δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.

Edited by dinoslk
Link to comment
Share on other sites

Επειδη και εγω εχω αριθμό που ειναι στους 10-11 μηνες απο την τελευταια ανανεωση και δουλεύει κανονικά.

Εαν υπολόγιζα 12 μηνες απο την ημερομηνια ληξης υπολοίπου θα ημουν 15 μηνες απο την τελευταία ανανεωση και λογικό θα ηταν να μου ακυρωναν τον αριθμό. 

Edited by Mobileras

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Mobileras said:

Επειδη και εγω εχω αριθμό που ειναι στους 10-11 μηνες απο την τελευταια ανανεωση και δουλεύει κανονικά.

Εαν υπολόγιζα 12 μηνες απο την ημερομηνια ληξης υπολοίπου θα ημουν 15 μηνες απο την τελευταία ανανεωση και λογικό θα ηταν να μου ακυρωναν τον αριθμό. 

Για να ειμαι ειλικρινεις, περισυ τελη Μαιου αγορασα την sim και το καταστημα (συνεργατης της Nova, τοτε Wind) μου ζητησε 10€ για την αγορα, απο τοτε δεν εκανα καμια ανανεωση, μεχρι πριν μερικες ημερες το νουμερο λειτουργουσε κανονικα, το ειχα περισσοτερο για να με παιρνουν, ε και χωρις καμια προειδοποιηση οι τυποι μου διεγραψαν τον αριθμο, χωρις να μου στειλουν ενα sms να κανω ανανεωση, δεν γνωριζω ειλικρινα εαν θα επρεπε να κανω ανανεωση, αλλα ο κανονισμος δεν ειδα να αναφερει κατι, (οτι διαγραφετε το νουμερο νωριτερα εαν δεν κανεις ανανεωση), τουλαχιστον δεν βλεπω να γραφει κατι, στους ορους χρησης 

Edited by dinoslk
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, dinoslk said:

Για να ειμαι ειλικρινεις, περισυ τελη Μαιου αγορασα την sim και το καταστημα (συνεργατης της Nova, τοτε Wind) μου ζητησε 10€ για την αγορα, απο τοτε δεν εκανα καμια ανανεωση, μεχρι πριν μερικες ημερες το νουμερο λειτουργουσε κανονικα, το ειχα περισσοτερο για να με παιρνουν, ε και χωρις καμια προειδοποιηση οι τυποι μου διεγραψαν τον αριθμο, χωρις να μου στειλουν ενα sms να κανω ανανεωση, δεν γνωριζω ειλικρινα εαν θα επρεπε να κανω ανανεωση, αλλα ο κανονισμος δεν ειδα να αναφερει κατι, (οτι διαγραφετε το νουμερο νωριτερα εαν δεν κανεις ανανεωση), τουλαχιστον δεν βλεπω να γραφει κατι, στους ορους χρησης 

Εάν σου ακύρωσαν τον αριθμό, πραγματι είναι κατά των όρων. Εάν απλά δεν δέχεσαι εισερχομενες κλησεις, καλύπτονται αφου η επίσημη εκδοχή είναι ότι μετά το 3μηνο από την τελευταία ανανέωση ενεργοποιείται φραγή εισερχομένων. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Mobileras said:

Εάν σου ακύρωσαν τον αριθμό, πραγματι είναι κατά των όρων. Εάν απλά δεν δέχεσαι εισερχομενες κλησεις, καλύπτονται αφου η επίσημη εκδοχή είναι ότι μετά το 3μηνο από την τελευταία ανανέωση ενεργοποιείται φραγή εισερχομένων. 

Οχι στην κυριολεξια μου διεγραψαν το νουμερο,(αφου δεν λειτουργει καν ο αριθμος), κανονικα θα μπορουσαν να μου μπλοκαραν τις εισερχομενες, αλλα ουτε αυτο δεν κανανε και εννοειτε παραβιασαν τους ορους, γιατι πουθενα δεν αναφερετε κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

Το είχες περασμένο στην εφαρμογή? Εξερχόμενη στα 1225 (υπόλοιπα/ενεργοποίηση πακέτων) ή 1223 (ανανέωση μέσω 16ψηφιου κωδικού) μπορείς να κάνεις?

Επίσης κρίσιμη λεπτομέρεια: θυμάσαι αν τότε τα 10 ευρώ μπήκαν μέσα στο λογαριασμό σου είτε σαν πόσο είτε ως αγορά κάποιου πακέτου που διαρκούσε τον πρώτο μήνα? Υπήρχε κάποιος όρος κάποτε που δεν βλέπω βέβαια να υπάρχει στους γενικούς όρους, τον έγραφαν όμως στο πακέτο σύνδεσης,οτι απαιτείται η πρώτη ανανέωση εντός διμήνου από την αγορά του αριθμού αλλιώς διαγράφεται ο αριθμός. Θα πρέπει να ξεκαθαριστεί μέσω chat/καταστήματος/εξυπηρέτησης γιατί σταμάτησε η λειτουργία του τώρα και όχι το Μάιο. Ακόμα και αν για οποιοδήποτε λόγο διεγράφη έχεις βάση κανονισμού περιθώριο 6 μηνών όπως ειπώθηκε,για επανασύνδεση.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς: Αν δεν έβαλες καθόλου κάρτα από την αγορά της sim, τότε ισχύουν άλλες χρονικές προθεσμίες, μικρότερες μάλλον 6 μήνες από την αγορά.

Μη μας μπερδεύεις: Είπαμε για εταιρία τέτοιου ποιού, αλλά ΟΚ να κάνει πριν το 13 μηνο από κάρτα διαγραφή ΔΕ ξανάγινε. Εσύ δεν έχεις βάλει καθόλου κάρτα.

 

Τα κατεβάσαν όλα και δε μπορείς πια να τα βρεις πουθενά, αποδεικνύοντας το "ποιόν" της συγκεκριμένης εταιρίας, αλλά και του κράτους (και πολιτών) που την "επωάζουν":

https://myphone.gr/forum/topic/92092/page/110/?tab=comments#comment-7136448

Edited by Pppe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...