Jump to content

Παραπλάνηση από Nova


lyricmyth
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είχαμε πολλές αποσυνδέσεις και η Nova είπε ότι δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα και είπε ότι εάν θέλουμε μπορούμε να φύγουμε για άλλον πάροχο αζημιως. Έχουμε τηλεφωνική κλήση που έχει ηχογραφηθεί από την εταιρία καθώς και το επώνυμο της υπαλλήλου που μιλήσαμε. Συνδέθηκαμε σε άλλον πάροχο και στον τελευταίο λογαριασμό μας ήρθαν τέλη διακοπής (αυτά που είπε η εταιρία ότι είναι αζημιως). Απαράδεκτα πράγματα που μας βάζουν σε καλά καθουμενα σε ένα μαραθώνιο για να βρούμε το δίκιο μας. Απαράδεκτη η νέα Νοβα όπως και η παλιά.

Link to comment
Share on other sites

Τους εκραξα και στο νημα της wind ας τους κραξω κι εδω.
Με οπτικη ινα ως το σπιτι,200mbs με αφησαν χωρις ιντερνετ και τηλεφωνο,με αποτελεσμα να χασω τη δουλεια μου που ειναι τηλεργασια.
Οι κυριοι ΚΑΝΟΥΝ οτι ενδιαφερονται,αλλα αποτελεσμα μηδεν.
Νομιζουν οτι ειμαστε ακομα στο 1982.
Εφαγαν καταγγελια στην ΕΕΤΤ,κραξιμο στα φορουμ,και μολις γινει θα φυγω.
Πειτε μου ποιος ειναι ο κερδισμενος αν 4-5 απο μας καταλαβουν ΠΟΣΟ αναισθητες ειναι οι εταιρειες τηλεφωνιας.

OptoStyle

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, lyricmyth said:

Είχαμε πολλές αποσυνδέσεις και η Nova είπε ότι δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα και είπε ότι εάν θέλουμε μπορούμε να φύγουμε για άλλον πάροχο αζημιως. Έχουμε τηλεφωνική κλήση που έχει ηχογραφηθεί από την εταιρία καθώς και το επώνυμο της υπαλλήλου που μιλήσαμε. Συνδέθηκαμε σε άλλον πάροχο και στον τελευταίο λογαριασμό μας ήρθαν τέλη διακοπής (αυτά που είπε η εταιρία ότι είναι αζημιως). Απαράδεκτα πράγματα που μας βάζουν σε καλά καθουμενα σε ένα μαραθώνιο για να βρούμε το δίκιο μας. Απαράδεκτη η νέα Νοβα όπως και η παλιά.

Ακριβώς ίδια περίπτωση με την δική μου, αποχώρηση λόγω αδυναμίας τους να επιλύσουν το θέμα των συχνών αποσυνδέσεων.

Ήθελαν λέει τέλη διακοπής για το ΕΟΝ TV τους, όχι για τηλεφωνία και internet (πρόλαβα να το χρησιμοποιήσω τους 3 πρώτους δωρεάν μήνες της προσφοράς)!

Είδα κι έπαθα με αλεπάλληλα chat στη σελίδα υποστήριξης τους να τους πείσω ότι το πακέτο που υπέγραψα αφορούσε το triple-play και όχι κάθε υπηρεσία χωριστά

και αφού το ξαναμελέτησαν πιό προσεκτικά μου έστειλαν νέο πιστωτικό λογαριασμό προς εκμηδένιση του χρεωστικού!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

Θα παρακαλούσαμε να μας στείλετε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσία σας, έτσι ώστε να προχωρήσουμε σε οποιονδήποτε έλεγχο.

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...