Jump to content

Προκαλώ την εταιρία, αν καταφέρει να με κάνει να μην γκρινιάξω για διάστημα ενός μήνα και πάνω.


andreasomageiras
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η βασίλισσα γυμνή. 

Πότε ο Γιάννης δεν μπορεί πότε ο ....... Δε θα το γράψω. 

Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο δε μπορώ να πω ότι έχω σταθερό wifi όποτε θέλει σε μη τακτά χρονικά διαστήματα, συχνά όμως, κάνει αποσύνδεση.

Στην υποστήριξη φυσικά (δεν τους νοιάζει κιόλας) δε βλέπουν τίποτα. 

Όταν κάποιος παραδέχτηκε ότι κάτι αντιλαμβάνεται μου πρότεινε αλλαγή ρουτερ, αρχές καλοκαιριού ήταν, λίγο οι διακοπές, λίγο οι δραστηριότητες εκτός σπιτιού δε μου φάνηκε ότι είχα πρόβλημα. 

Σεπτέμβρη άρχισε το ίδιο βιολί, αποσύνδεση στην αποσύνδεση και τα δεδομένα της συζύγου τελείωσαν, το ίδιο βιολί και στην υποστήριξη "δεν βλέπουμε πρόβλημα στην γραμμή σας" πως να το δείτε στη γραμμή όταν το πρόβλημα είναι στο wifi; αλλαγή ρουτερ μετά από καιρό μέχρι να συνεννοηθούμε ή απλά για να πάψω να έρχομαι σε επικοινωνία. Εδώ να πω ότι το πήραν χαμπάρι ότι δεν είχα καθόλου πρόσβαση wifi που φροντίσαν να μου πιστωθεί το κόστος των δεδομένων σε άλλη εταιρεία κινητής που έκαψα λόγο του προβλήματος. 

Αρκετά Πριν απο τις γιορτές, το ίδιο βιολί σε όλους τους τομείς, εγώ δεν έχω wifi και αυτοί δε βλέπουν πρόβλημα. Θα σου στείλω τεχνικό μου λέει η μία και κάνει 50€ η επίσκεψη. Πριτς, αν δε φταίει ο ΟΤΕ και αν μου βρει λύση της απαντώ. Τέλος πάντων συμφωνώ αφού πρώτα ξεκαθαρίσαμε το ποιος χρεώνεται το κόστος έτσι για να υπάρχει στην καταγραφή της συνομιλίας. Με καλεί ένας κύριος από Θεσσαλονίκη, ρωτάει τα συμπτώματα και μου λέει "δεν έχει να κάνει με εμάς, τζάμπα θα έρθω, έχεις ίντερνετ αλλά κάνει κόλπα το wifi, εξοπλισμός είναι, θα το δηλώσω να έρθει τοπικός τεχνικός της cosmote". Ήρθε είδε, ρουτερ είπε, το άλλαξε και έφυγε! 

Πέρασαν οι γιορτές όλα φαινόταν καλά και ξαφνικά άρχισε το ίδιο βιολί... Μμμμμ η ίδια διαδικασία, δεν έχω wifi, δε βλέπουμε πρόβλημα στη γραμμή οπότε κόψε το λαιμό σου, τι μας λες κυρά μου, να δουλεύετε ενσύρματο για να μην έχετε προβλήματα, ωραία έχεις καλώδιο δικτύου για να συνδέσω το κινητό με το ρουτερ και κάπου εκεί μου είπε ξανά αλλαγή ρουτερ. 

Σήμερα δεν θα γράψω τα προβλήματα που έχω με το wifi, ναι όσο αστείο και να φαίνεται, δεν έχω ή μάλλον δεν ξέρω αν έχω πρόβλημα με το wifi γιατί εδώ και μερικές μέρες δεν έχω πρακτικά internet. 

 

IMG20230115012719.thumb.jpg.9bf3e0226060c9943ecca4df9a68a78f.jpg

Screenshot_2023-01-15-20-32-54-74_79d0ff8f9752a3fc32487e6d62330a6a.thumb.jpg.282bb74fe4bc2db0e17453d426c079d2.jpg

 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Η επάνω φωτογραφία είναι με καλώδιο 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με το wifi μπορεί να είναι από παρεμβολές από γείτονες ή ακόμη και από ασύρματο σταθερό τηλέφωνο. Στα 2.4 ή στα 5ghz το έχεις? Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις κανάλι?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, leo06 said:

Το πρόβλημα με το wifi μπορεί να είναι από παρεμβολές από γείτονες ή ακόμη και από ασύρματο σταθερό τηλέφωνο. Στα 2.4 ή στα 5ghz το έχεις? Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις κανάλι?

Ναι σε όλα! 

Δεν ψάχνω λύση (αν και πιο πιθανό είναι βρεθεί εδώ η λύση από ότι με την εταιρεία) έπρεπε απλά να το γράψω, να βγάλω από μέσα μου όλη την οργή που νιώθω προς την κοροϊδία που θέλει να περνάει σαν βασίλισσα των τηλεπικοινωνιών. Είχα την τραυματική εμπειρία και με την κινητή μαζί τους... 

Φυσικά και όταν δεν είχα πρόβλημα συγχρονισμό είχα 26/-2 ναι έως 24 έχουμε εδώ που ζω. 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Pppe said:

Εκτός από το Channel (πχ παρεμβολές από γείτονες), δοκίμασε να "παίξεις" και με το Bandwidth:

 

ASUS 16.1.2023.JPG

Το πιο γειτονικό σπίτι είναι στα 50 μέτρα. 

Θα θα αρχίσω σήμερα διαβούλευση με την Cosmote και ένα ένα θα τα δοκιμάσω όλα... 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Είχα συναντήσει αντίστοιχο πρόβλημα. Τελικά έφταιγε το ups της conceptum που έδινε δώρο όταν έγινε μετατροπή των γραμμών σε  voip.

Δεν μπορούσε να δώσει τα A που ζητούσε το επόμενο router κι όλη την ώρα είχα αποσυνδέσεις.

Κοίτα μήπως έχεις μπερδέψει το τροφοδοτικό του.

Βεβαιώσου ότι τα Volt (του τροφοδοτικού) είναι τα ίδια, και τα Α τα ίδια ή και περισσότερα από αυτά που ζητάει το router.

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

Λες να μην κοιτάει όταν κάνει "αποσυνδέσεις" το router του, αμέσως εκείνη τη στιγμή, εάν κάνει επανεκκίνηση (στις ενδείξεις) μετά από μείωση της έντασης Ampere  του ρεύματος;

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, user_one said:

Είχα συναντήσει αντίστοιχο πρόβλημα. Τελικά έφταιγε το ups της conceptum που έδινε δώρο όταν έγινε μετατροπή των γραμμών σε  voip.

Δεν μπορούσε να δώσει τα A που ζητούσε το επόμενο router κι όλη την ώρα είχα αποσυνδέσεις.

Κοίτα μήπως έχεις μπερδέψει το τροφοδοτικό του.

Βεβαιώσου ότι τα Volt (του τροφοδοτικού) είναι τα ίδια, και τα Α τα ίδια ή και περισσότερα από αυτά που ζητάει το router.

Έκανα επανεκκινήσεις χθες, σήμερα το πρωί πριν πάω στη δουλειά και το μεσημέρι πριν μπω στο τσατ. Τσατ γιατί θέλω να τα έχω γραπτός. 

Το ίδιο χάλι μετά από κάθε επανεκκίνηση. 

Άλλαξα 3 υπαλλήλους, κάθε φορά που έγραφα ότι η επικοινωνία γίνεται με δεδομένα από wind πάγωνε το τσατ και με πετούσε, ο πρώτος υπάλληλος, αφού του είπα την ιστορία μου, έγραψε λίγο πριν χαθεί στα αχανές υπερτσάτ ότι κάποια ρύθμιση θα αλλάξει, η επόμενη υπάλληλος κλασσικό παράδειγμα, άρχισε να ρωτάει εάν έκανα επανεκκίνηση, εάν είμαι συνδεμένος με wifi, αν βλέπω τα λαμπάκια... Έκανα υπομονή, με ρώτησε τι έχω συνδεμένο στο ρουτερ (2 pc 1tv και φωτοβολταϊκά) μου είπε να τα βγάλω όλα και να κάνω επανεκκίνηση, ακόμα μια και είδατε κύριε επανεκκίνηση ήθελε... 

Υπομονή μέχρι την επόμενη φορά. 

Ούτως ή άλλως θέμα χρόνου είναι και θα φροντίσω να πάρω άδεια εκείνη την ημέρα να πιάσω "δουλειά" από το πρωί μαζί τους. 

Έχω αγανακτήσει. 

Το ρουτερ είναι με το τροφοδοτικό που ήρθε σφραγισμένο στο κουτί του, το πρώτο από τα 4 που ήταν σφραγισμένο τα 2 ενδιάμεσα ήταν εμφανώς δουλεμένα με σημάδια χρήσης. Δε πιστεύω ότι έχει τόση σημασία όμως. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

24 ώρες ήταν η λειτουργία του οικιακού μου δικτύου 

Υπάρχει περίπτωση να λέει "ψέματα" η εφαρμογή my cosmote ως προς την ταχύτητα και την ποιότητα του συγχρονισμού; 

IMG_20230117_213131.thumb.jpg.161c352d13ca6b39b0f3379e37d7d354.jpg

Screenshot_2023-01-17-21-31-42-59_79d0ff8f9752a3fc32487e6d62330a6a.thumb.jpg.ada6eaf0440cf1c550960e17901d65dd.jpg

Το ping είναι αυτό που με ανησυχεί περισσότερο και όχι η ταχύτητα. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Ο συγχρονισμός σου είναι μια χαρά. Εγώ άλλο σκέφτομαι τώρα. Μάλλον είσαι σε καμπίνα VDSL αν κρίνω από τον συγχρονισμό. Μήπως το πρόβλημα βρίσκεται από την καμπίνα και μετά (πώς λέμε στην κινητή "είναι πίτα η κεραία", ένα τέτοιο πράγμα). Αφού στο κάνει και με καλώδιο Ethernet, έχεις αλλάξει και 100 ρούτερ, ο συγχρονισμός είναι όπως πρέπει. Δεν μένει κάτι άλλο. Από το chat δεν ξέρω αν θα βγάλεις την άκρη που θέλεις.

Poco X3 Pro via Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Just now, vasilllios said:

Το προβλημα το βλεπεις μονο στις ασυρματες συσκευες ή και στις ενσυρματες?

Και ενσύρματα. 

33 minutes ago, georgeavl3 said:

Ο συγχρονισμός σου είναι μια χαρά. Εγώ άλλο σκέφτομαι τώρα. Μάλλον είσαι σε καμπίνα VDSL αν κρίνω από τον συγχρονισμό. Μήπως το πρόβλημα βρίσκεται από την καμπίνα και μετά (πώς λέμε στην κινητή "είναι πίτα η κεραία", ένα τέτοιο πράγμα). Αφού στο κάνει και με καλώδιο Ethernet, έχεις αλλάξει και 100 ρούτερ, ο συγχρονισμός είναι όπως πρέπει. Δεν μένει κάτι άλλο. Από το chat δεν ξέρω αν θα βγάλεις την άκρη που θέλεις.

Poco X3 Pro via Tapatalk
 

Εάν γίνουν πολλές επανεκκινήσεις και συγχρονίσω καλά κρατάει για κάποιο διάστημα από μια έως μερικές μέρες. 

Πλέον δε ξέρω αν έχω πρόβλημα με το wifi όπως είχα γιατί "πνίγετε" η σύνδεση. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις δυνατοτητα παντως θα ελεγα να βαλεις ενα access point να βγαλεις ολες τις ασυρματες συσκευες πανω απο το ρουτερ.. και να δοκιμασεις

 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, vasilllios said:

αν εχεις δυνατοτητα παντως θα ελεγα να βαλεις ενα access point να βγαλεις ολες τις ασυρματες συσκευες πανω απο το ρουτερ.. και να δοκιμασεις

 

Πάμε ξανά...

Ασύρματα έχω μόνο τα κινητά τηλέφωνα, ενσύρματα: 2 pc, 2 tv, 1 φωτοβολταϊκό. Εκτός από το φωτοβολταϊκό που είναι συνδεδεμένο 24/7  οι υπόλοιπες συσκευές θα λειτουργήσουν από κανένα 2ωρο την ημέρα και σπανίως θα συμπέσει να λειτουργούν ταυτόχρονα.

Το μόνο που μένει είναι να βγάλω τα πάντα από το ρουτερ και όταν έχω ξανά πρόβλημα να καλέσω για να δω τι θα μου πουν! 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Εάν γίνουν πολλές επανεκκινήσεις και συγχρονίσω καλά κρατάει για κάποιο διάστημα από μια έως μερικές μέρες. 
Πλέον δε ξέρω αν έχω πρόβλημα με το wifi όπως είχα γιατί "πνίγετε" η σύνδεση. 
Τυχαίο μάλλον θα είναι αυτό με τις επανεκκινήσεις που λες. Εμένα πάντως εκεί πάει το μυαλό μου. Δε μπορεί τόσα ρούτερ να είναι ελαττωματικά.

Poco X3 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, andreasomageiras said:

 

Μόλις τώρα, χωρίς επανεκκίνηση του ρουτερ... Screenshot_2023-01-17-22-52-34-05_79d0ff8f9752a3fc32487e6d62330a6a.thumb.jpg.24caa3816caa769f9e9d45b67daf8633.jpg

Οπότε κάτι τρέχει που δεν έχω τις γνώσεις να καταλάβω. 

Επίσης δεν ξέρω πως να ακυρώσω μια "παράθεση", έκανα εμένα τώρα, 🥹

2 minutes ago, georgeavl3 said:

Τυχαίο μάλλον θα είναι αυτό με τις επανεκκινήσεις που λες. Εμένα πάντως εκεί πάει το μυαλό μου. Δε μπορεί τόσα ρούτερ να είναι ελαττωματικά.

Poco X3 Pro via Tapatalk
 

Τυχαίο το θεωρό και εγώ γιατί δεν λύθηκε το "μπλοκάρισμα" με επανεκκίνηση, απλά κάποια στιγμή και μετά από πολλές επανεκκινήσεις έτυχε και "ξεμπλόκαρε" όπως τώρα. 

Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό μου. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Την επόμενη φορά, κάνε μια νύξη στον υπάλληλο που θα σε εξυπηρετήσει για το ενδεχόμενο να φταίει κάτι από την καμπίνα και έπειτα (προς το κυρίως δίκτυο κορμού του ΟΤΕ). Επίσης, ξέρεις κανέναν γείτονα που να έχει το ίδιο πρόβλημα;

Poco X3 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, georgeavl3 said:

Την επόμενη φορά, κάνε μια νύξη στον υπάλληλο που θα σε εξυπηρετήσει για το ενδεχόμενο να φταίει κάτι από την καμπίνα και έπειτα (προς το κυρίως δίκτυο κορμού του ΟΤΕ). Επίσης, ξέρεις κανέναν γείτονα που να έχει το ίδιο πρόβλημα;

Poco X3 Pro via Tapatalk
 

Γείτονα που να ασχολείται και να κατανοεί το αν έχει διαφορά στην ποιότητα του δικτύου, όχι! 

Το ότι έχουν σύνδεση στο δίκτυο, με υπηρεσία που πληρώνουν το θεωρούν παραχώρηση από τον πάροχο και όχι δικαίωμα.

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, CaptainNickGR said:

Ποιο ρούτερ έχεις; 

Το speedplort plus το μαύρο 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, andreasomageiras said:

Το speedplort plus το μαύρο 

Μπορείς να μπεις στο 192.168.1.1 και να ανεβάσεις ένα screenshot από το Status Information; Να βεβαιωθώ πως δεν έχεις θέμα με τον συγχρονισμό.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, CaptainNickGR said:

Μπορείς να μπεις στο 192.168.1.1 και να ανεβάσεις ένα screenshot από το Status Information; Να βεβαιωθώ πως δεν έχεις θέμα με τον συγχρονισμό.

Ευχαρίστως. Το μεσημέρι που θα γυρίσω σπίτι. 

4 ώρες πριν, CaptainNickGR said:

Μπορείς να μπεις στο 192.168.1.1 και να ανεβάσεις ένα screenshot από το Status Information; Να βεβαιωθώ πως δεν έχεις θέμα με τον συγχρονισμό.

Αυτό ή κάτι άλλο; 

Screenshot_2023-01-18-16-14-16-02_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

Screenshot_2023-01-18-16-15-41-98_79d0ff8f9752a3fc32487e6d62330a6a.jpg

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, andreasomageiras said:

Ευχαρίστως. Το μεσημέρι που θα γυρίσω σπίτι. 

Αυτό ή κάτι άλλο; 

Screenshot_2023-01-18-16-14-16-02_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

Screenshot_2023-01-18-16-15-41-98_79d0ff8f9752a3fc32487e6d62330a6a.jpg

Πολλά σφάλματα FEC μαζεύει η γραμμή,αυτό ίσως να φταίει. Την επόμενη φορά πες το στην υποστήριξη μπας και βγάλεις άκρη.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...