Jump to content

Προβλημα με αναγνωριση κλησεων Wind


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα , εχω fiber 100 στο δίκτυο της wind. Εδω και μια εβδομάδα σταμάτησε στο σταθερο η αναγνώριση κλήσεων. Πηρα στην wind και τους το ειπα και μου ειπαν οτι προφανώς υπάρχει κάποιο πρόβλημα και θα το δουν. Εδω και μια εβδομάδα όμως δεν έχουν κανει τίποτα. Στη σελίδα που βλέπω την εξέλιξη του θέματος κάθε μερα αλλάζουν την ημερομηνία που υποτιθετε οτι θα με ενημερώσουν , χωρίς να γίνετε επίλυση του προβλήματος. Εχει τύχει σε κάποιον άλλο κατι ανάλογο? ευχαριστώ.  

Link to comment
Share on other sites

Παίρνε συνέχεια τηλέφωνο και πίεσε τους τους χαζοβιοληδες όλη την ώρα θα το δουν και θα το δουν είναι... Ειδικά τώρα με τα εορταστικά πρέπει να είναι τελείως μπάχαλο. Να επιμένεις μπας και πέσεις σε κάναν σχετικό. Έλεγξε όμως και συ μηπως πείραξες τπτ στο σταθερό σου και το "χάλασες"

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οχι , δεν πείραξα τίποτα. Ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η αναγνώριση κλήσεων. Εχω κανει επανεκκινήσεις τόσο στη βάση του σταθερού οσο και στο router αλλά τίποτα. Μέσα στο διάστημα της εβδομάδας μόνο 2 φορες λειτούργησε η αναγνώριση τυχαία. Ολες τις υπόλοιπες κλήσεις που είχα τις βγάζει χωρίς αναγνώριση. Η συσκευή του σταθερού ( Gigaset S850A GO) ειναι σχετικά καινούργια ενα χρόνο την εχω , συνδεδεμένη με 2 ασύρματα ακουστικά, και σε κανενα απο τα δυο δεν λειτουργεί η αναγνώριση. Στη Gigaset που πηρα τηλέφωνο , μόλις τους είπα το πρόβλημα, μου λένε : Wind έχετε? λεω ναι. και μου απάντησαν οτι το πρόβλημα είναι της wind γιατί τους έχουν πάρει κι αλλοι με το ιδιο πρόβλημα. Ολοι με wind.

Edited by orestis28
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, orestis28 said:

Καλημέρα , εχω fiber 100 στο δίκτυο της wind. Εδω και μια εβδομάδα σταμάτησε στο σταθερο η αναγνώριση κλήσεων. Πηρα στην wind και τους το ειπα και μου ειπαν οτι προφανώς υπάρχει κάποιο πρόβλημα και θα το δουν. Εδω και μια εβδομάδα όμως δεν έχουν κανει τίποτα. Στη σελίδα που βλέπω την εξέλιξη του θέματος κάθε μερα αλλάζουν την ημερομηνία που υποτιθετε οτι θα με ενημερώσουν , χωρίς να γίνετε επίλυση του προβλήματος. Εχει τύχει σε κάποιον άλλο κατι ανάλογο? ευχαριστώ.  

Καλησπέρα! Από 13.12 2022, ακριβώς ίδιο πρόβλημα με ftth 100 της wind και ασύρματο τηλέφωνο gigaset c575. Router zyxel VMG8623-T50B. Από τη wind μου είπαν ότι το πρόβλημα αφορούσε όσους έχουν το συγκεκριμένο router. Μετά από οδηγίες των τεχνικών της Wind, έκανα επανεκκίνηση router και reset στη βάση του ασύρματου. Προσωρινά η αναγνώριση επανήλθε αλλά μετά από μία-δύο εισερχόμενες κλήσεις ξαναχάθηκε.

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, AndreasAxe said:

Καλησπέρα! Από 13.12 2022, ακριβώς ίδιο πρόβλημα με ftth 100 της wind και ασύρματο τηλέφωνο gigaset c575. Router zyxel VMG8623-T50B. Από τη wind μου είπαν ότι το πρόβλημα αφορούσε όσους έχουν το συγκεκριμένο router. Μετά από οδηγίες των τεχνικών της Wind, έκανα επανεκκίνηση router και reset στη βάση του ασύρματου. Προσωρινά η αναγνώριση επανήλθε αλλά μετά από μία-δύο εισερχόμενες κλήσεις ξαναχάθηκε.

Το ιδιο router εχω κι εγω. Σου ειπαν τιποτα για να σου αλλαξουν router?

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω.Εδώ και 2 εβδομάδες περίπου.Fiber 100 στο σταθερό και ασύρματο τηλ. Siemens.Οι 7 στις 10 εισερχόμενες κλήσεις στο σταθερό δεν εμφανίζουν τον αριθμό.Εγώ πιστεύω ότι έχει να κάνει με την συγχώνευση της WIND με τη NOVA κι επικρατεί γενικώς ένα μπάχαλο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μέχρι τις 11/1 δεν λειτουργεί τίποτα. Είναι μπαχαλο. Κάντε υπομονή μέχρι την αλλαγή για να εξυοηρετηθειτε 

Link to comment
Share on other sites

On 6/1/2023 at 1:44 ΜΜ, Gv2008 said:

Μέχρι τις 11/1 δεν λειτουργεί τίποτα. Είναι μπαχαλο. Κάντε υπομονή μέχρι την αλλαγή για να εξυοηρετηθειτε 

Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω εδώ κ 20 ημέρες. Σε αρκετές επικοινωνίες που είχα μου είπαν ότι γίνεται ένα update στο συγκεκριμένο ρούτερ και ότι γίνονται προσπάθειες για την επίλυση του θέματος.... Ότι να ναι... Κάθε φορά το ίδιο παραμύθι. Και εγώ πιστεύω ότι μετά 11/1 μπορεί να γίνει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα το έχουν όσοι έχουν συσκευές Gigaset-Siemens και με το ρούτερ ZyXEL VMG8623-T50B με το τελευταίο update που πήρε (και το οποίο σχετίζεται με την ενοποίηση). Το πρόβλημα θα λυθεί με νέα αναβάθμιση λογισμικού στο ρούτερ. Όπως φαίνεται το γνωρίζουν αλλά τώρα έχουν και τρεχάματα με την ενοποίηση. Εγώ που έχω το ZyXEL και είμαι με ασύρματο Panasonic δεν το έχω το πρόβλημα.

Poco X3 Pro via Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς και εγώ τα ίδια. Έχω δύο ασύρματα gigaset που δεν λαμβάνω αναγνώριση και ένα panasonic ασύρματο το οποίο δέχεται όλες τις κλήσεις με αναγνώριση. Το περίεργο είναι ότι στο σιεμενς αν δεν απαντήσω μου κρατάει την αναπάντητη με αναγνώριση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελαυταια επικοινωνια που ειχα πριν μερικες μερες και εφοσον εχει αναλαβει επισημα η NOBA , μου ειπαν οτι οντως υπαρχει προβλημα με το router σε πολλους πελατες, οτι το γνωριζουν και το εχουν γνωστοποιηση στην εταιρια(ZYXEL) και περιμενουν απαντηση απο αυτους. Μου προτείναν να μου κανουν δωρεαν εκτροπη στο κινητο για να δεχομαι εκει τις κλησεις με αναγνωριση, αλλα αρνηθηκα και τους ειπα οτι εγω θελω να λυθει το προβλημα στο σταθερο. Ακομα βεβαια δεν εχει γινει τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες και ακόμα τίποτα.... Σε επικοινωνία που είχα τελευταία με τεχνικό στα κεντρικά μου είπαν ότι προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα. Το πότε περίπου περίπου δεν μου έδωσε απάντηση.....

Link to comment
Share on other sites

Από την ZyXEL εξαρτάται αυτό δυστυχώς για να στείλουν firmware update. Τώρα το πότε θα γίνει αυτό...

Poco X3 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακόμα τα ίδια.Θα αναγκαστώ στο τέλος ν'αλλάξω συσκευή ασύρματου τηλεφώνου.Να καταργήσω τα Siemens Gigaset και να πάω σε Panasonic.Το firmware στο site της Ζyxel που κυκλοφορεί είναι το V5.50(ABPM.6)CO.Έψαξα στο μενού του Router μου στην καρτέλα Maintenance και το firmware που φοράει το δικό μου είναι το V5.50(ABRV.2)B4.Προφανώς είναι η ίδια version,αλλά βλέπω μια διαφορά στην ονομασία.Δεν ξέρω μήπως χρειάζεται να κάνω manual firmware upgrade σε αυτό που κυκλοφορεί στο site της Ζyxel https://support.zyxel.eu/hc/en-us/articles/360019108619-Zyxel-security-advisory-for-DNSpooq

Ίσως να έλυνε το πρόβλημα.Εντωμεταξύ δεν κυκλοφορεί το προηγούμενο firmware για να μπορέσει να κάνει κάποιος downgrade.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει παιδιά επιτέλους διορθώθηκε η αναγνώριση κλήσεων !!!!!!! ΄Εγινε η αναβάθμιση !!!!

Realme X2 pro/Sam Note 9/Mate 20 pro/ Sam s9 plus/Mate 10 pro/Sam s7 edge/ZTE Axon 7/Huawei P9 Plus/Xiaomi Note 3 Pro/Galaxy Note 5/Mate 8/Meizu Pro 5/Nokia 950 XL/Oppo R7 Plus/Meizu MX5/LeTV LE1 X600/Meizu M1 Note/Lenovo K3 Note/Asus ZenFone 2/Jiayu S3 Advanced/Huawei Honor 6 Plus/Huawei P8/Galaxy S6 Edge/Lenovo Vibe Z2 Pro/LG G3/Mate 7/Xperia Z3/Oppo Find 7/Oneplus One/Galaxy Note 3/Galaxy s3/Xperia S
Link to comment
Share on other sites

Δεν μου ήρθε κάποια ενημέρωση στο δικό μου ZyXEL. Ποια έκδοση έχεις τώρα;

Poco X3 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ίδια με την προηγούμενη αλλά αντί για Β4 , B7 στο τέλος.

Realme X2 pro/Sam Note 9/Mate 20 pro/ Sam s9 plus/Mate 10 pro/Sam s7 edge/ZTE Axon 7/Huawei P9 Plus/Xiaomi Note 3 Pro/Galaxy Note 5/Mate 8/Meizu Pro 5/Nokia 950 XL/Oppo R7 Plus/Meizu MX5/LeTV LE1 X600/Meizu M1 Note/Lenovo K3 Note/Asus ZenFone 2/Jiayu S3 Advanced/Huawei Honor 6 Plus/Huawei P8/Galaxy S6 Edge/Lenovo Vibe Z2 Pro/LG G3/Mate 7/Xperia Z3/Oppo Find 7/Oneplus One/Galaxy Note 3/Galaxy s3/Xperia S
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 21/2/2023 at 9:28 ΜΜ, geornirv said:

Ίδια με την προηγούμενη αλλά αντί για Β4 , B7 στο τέλος.

 

Καλησπέρα, επειδή μόλις πήρα το ίδιο ρούτερ από ΝΟVΑ και  είναι στην έκδοση b4 θα ήθελα να ρωτήσω πως έγινε η αναβάθμιση σε B7;

 

Link to comment
Share on other sites

ok Πήρα στην ΝΟVA τηλ πριν λίγο και μου είπαν ότι  θα το αναλάβουν. Το ρουτερ από μονο του δεν μπορεί να κάνει αναβάθμιση. Αν ομως έχει λάβει την αναβάθμιση απο αρχείο,  θέλει reset για να τη φορτώσει

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είναι θέμα αναβάθμισης firmware στο ρουτερ. Και εγω πρόσφατα αναβάθμισα σε fiber 50 στη Nova και μου στείλανε το Zyxel και δεν είχα αναγνώριση στο σταθερό.


Sent from my iPhone using Tapatalk

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...