Jump to content

Απαραδεκτη υποστηριξη απο Vodafone σταθερή


robascc
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από  20/06/22 που έγινε η φορητότητα από Cosmote στο δίκτυο Vodafone έως σήμερα 19/07/22 περίπου ένα μήνα δεν έχω σταθερό τηλέφωνο. Πριν με COSMOTE δούλευαν όλα τέλεια. Δυο με τρεις φορές την εβδομάδα καλώ το 13840 και το μόνο που εισπράττω είναι δούλεμα από τους τεχνικούς υπάλληλους. Μια διαφορετική δικαιολογία ο καθένας τους. Θα σας καλέσουν σήμερα, έχει οριστεί να σας καλέσουν σε 2 μέρες, το θέμα σας πήγε σε ειδικό τμήμα και θέλει μια εβδομάδα, το θέμα σας πήγε στην δευτεροβάθμια, έως το βράδυ θα έχετε συνδεθεί, έως αύριο θα έχετε συνδεθεί. (Όλα αυτά τα έχω με στοιχειά και ονομ/μα υπαλλήλων  και έως σήμερα ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ τι τελικά θα γίνει. Και το κερασάκι στην τούρτα μου στείλατε και λογαριασμό να πληρώσω. Για ποιες υπηρεσίες άραγε? Δεν υπαρχει ανάλυση αλλά δεν μπορώ και να δω τον αναλυτικό λογαριασμό γιατί ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ. Πουλάνε υπηρεσίες που δεν μπορουν  να καλύψουν. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Τους εγραψα και το σταθερο μου  τηλεφωνο για να με καλεσουν να μου υπενθυμισουν να τους πληρωσω.

Το ανω κειμενο το εγω κανει σχολιο και στο facebook της Vodafone. Για να ενημερωθω για τον λογαριασμο μου στο 13830 (αυτη τη στιγμη δεν δουλευει) θα πρεπει να χρεωθω κιολας απο την Cosmote. Πριν κανετε φορητοτητα και τσιμπησετε (οπως εγω) με την χαμηλη τιμη 18,60 ρωτηστε τους ποσο καιρο θα κανουν να σας συνδεσουν Ψαχτε το αλλιως θα πεσετε 13840 και δεν προκειται να βγαλετε ακρη. Ενα μηνα προσπαθω, και με το καλο και με βρισιμο αλλα τζαμπα τρωω τον χρονο μου. Μονοδρομος επιστροφη σε Cosmote Η περιοχη μου κλυπτει μονο 24Mbps

Edited by robascc
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Απαραδεκτη υποστηριξη απο Vodafone σταθερή

Αν έχεις υπογράψει συμβόλαιο, την πάτησες. Ο μόνος τρόπος για να φύγεις χωρίς να πληρώσεις το πεναλτυ είναι να έρθει τεχνικός και να αποφασίσουν πως δεν είναι επιλυσιμη η υπόθεση σου.
Κάνε τηλέφωνα καθημερινά. Ζάλισε τους.
Η από την πλατφόρμα που έχει η vodafone online για τεχνική υποστήριξη.

Link to comment
Share on other sites

Τα κανω καθε μερα.

"Καλημερα σας καλεσα για το σημερινο μου δουλεμα., για πες τε μου σημερα τι δικαιολογια εχουμε."

30 ημερες μερα παρα μερα και συνεχιζω

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο έγινε και με εμένα.Τα ειχα κάνει φορητότητα μεσω τηλεφώνου κινητα και σταθερα.Τα κινητά σε 3 μέρες εγιναν φορητότητα.Το σταθερό 4 βδομαδες μετά μου λέγανε για συστημικά θέματα και κουραφέξαλα.Έφαγαν άκυρο και δεν πλήρωσα μία.
Πάρτους και πες τους εφόσον δεν μου δίνεται γραπτως ημερομηνία σύνδεσης επιθυμώ να ακυρώσω την αίτηση και θα σου προτείνουν εκπτωση στα 16 ευρω και κάτι αν κάνεις υπομονή
Δεν πληρώνεις μία !!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα κανω καθε μερα.
"Καλημερα σας καλεσα για το σημερινο μου δουλεμα., για πες τε μου σημερα τι δικαιολογια εχουμε."
30 ημερες μερα παρα μερα και συνεχιζω
Πριν 3-4 χρόνια περίπου κατά την μετάβαση μου από cyta σε vodafone, έμεινα σχεδόν 3 μήνες χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο. Συγχρονιζε το παλιό ρουτερ της cyta μόνο ίντερνετ ενώ το καινούριο της vodafone τίποτα. Άλλαξαν ρουτερ, ήρθαν 5-6 τεχνικοί, έψαξαν, μέτρησαν και τελικά τι ήταν;
Ο ΟΤΕ με έριξε σε άλλη πορτα αν κατάλαβα καλά ή κάτι τέτοιο.
Όλο αυτό το διάστημα, ο ΟΤΕ έλεγε πως αυτοί είναι κομπλέ. Το ανακάλυψε ο τελευταίος τεχνικός της vodafone που ήρθε. Ένας περίπου 50 ετών.
Έγινε συνδιαστικο ραντεβού και μόνο που δεν έπεσε ξύλο μεταξύ τους.
Link to comment
Share on other sites

Αν έχετε υπομονή περιμένετε.
Πάντως ακυρώνεις anytime χωρίς καμία χρέωση και thats it.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εχει ερθει τεχνικος απο την 2η μερα γιατι μου ελεγαν οτι ειχα προβλημα στις καλωδιωσεις του σπιτιου -τα βρηκε ολα okey  αλλα απο την ωρα που εγινε η φορητοτητα 20/6 εως σημερα οποιος με καλει ακουει Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΚΑΛΕΣΑΤΕ ΔεΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ. Ξερετε ποιο τμημα πρεπει να καλεσω για ακυρωση ??

Και κατι που μου εχει κανει εντυπωση και πιστευω οτι το δουλεμα παει συνεφο. Κραταω ημερνια ωρα επωνυμο και δικαιολογια που μου λενε και παρολα που εχω καλεσει 15 και πλεον φορες  μερικες φορες και 2 φορες την ημερα ΔΕΝ ΕΧΩ πεσει σε υπαλληλο του 18340 που να εχω ξαναμιλησει τις προηγουμενες φορες. Εχω διαφορετικα επωνυμα .Τοσα πολλα ατομα αραγε απασχολει το 18340 ???  ή βλεπουν τον αριθμο και πετανε ενα επωνυμο στην τυχη ???

Τελικα ζητησα ακυρωση και περιμενω να με καλεσουν για τι ενεργειες πρεπει να κανω 

Edited by robascc
Link to comment
Share on other sites

Μου ειπαν απο την αρχη που εδωσα βλαβη (οτι δεν λειτεουργει το τηλεφωνο)  οτι εχει αναλαβει η κα Τ...... και εως τις 27/6 θα εχω μια επισημη ενημερωση απο αυτη. Αφαντη. Ουτε και μου την δινουν οταν ζηταω να μιλησω μαζι της , αλλα ουτε και προισταμενο μου δινουν αλλα μου λενε καταχωρησαμε το αιτημα σας και θα επικοινωνησει μαζι σας. Αφαντος και αυτος. Δυστηχως εδω σε παραλιακο χωριο Ξυλοκαστρου εχει μονο Cosmote και Vodafone (νοικιαζει απο ΟΤΕ). Και το ΚΑΦΑΟ στα 300 μετρα αλλα μονο 24αρα. Την πατησα τσιμπισα στην προσφορα του 18.60

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

On 19/7/2022 at 3:11 ΜΜ, robascc said:

Από  20/06/22 που έγινε η φορητότητα από Cosmote στο δίκτυο Vodafone έως σήμερα 19/07/22 περίπου ένα μήνα δεν έχω σταθερό τηλέφωνο. Πριν με COSMOTE δούλευαν όλα τέλεια. Δυο με τρεις φορές την εβδομάδα καλώ το 13840 και το μόνο που εισπράττω είναι δούλεμα από τους τεχνικούς υπάλληλους. Μια διαφορετική δικαιολογία ο καθένας τους. Θα σας καλέσουν σήμερα, έχει οριστεί να σας καλέσουν σε 2 μέρες, το θέμα σας πήγε σε ειδικό τμήμα και θέλει μια εβδομάδα, το θέμα σας πήγε στην δευτεροβάθμια, έως το βράδυ θα έχετε συνδεθεί, έως αύριο θα έχετε συνδεθεί. (Όλα αυτά τα έχω με στοιχειά και ονομ/μα υπαλλήλων  και έως σήμερα ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ τι τελικά θα γίνει. Και το κερασάκι στην τούρτα μου στείλατε και λογαριασμό να πληρώσω. Για ποιες υπηρεσίες άραγε? Δεν υπαρχει ανάλυση αλλά δεν μπορώ και να δω τον αναλυτικό λογαριασμό γιατί ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ. Πουλάνε υπηρεσίες που δεν μπορουν  να καλύψουν. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Τους εγραψα και το σταθερο μου  τηλεφωνο για να με καλεσουν να μου υπενθυμισουν να τους πληρωσω.

Το ανω κειμενο το εγω κανει σχολιο και στο facebook της Vodafone. Για να ενημερωθω για τον λογαριασμο μου στο 13830 (αυτη τη στιγμη δεν δουλευει) θα πρεπει να χρεωθω κιολας απο την Cosmote. Πριν κανετε φορητοτητα και τσιμπησετε (οπως εγω) με την χαμηλη τιμη 18,60 ρωτηστε τους ποσο καιρο θα κανουν να σας συνδεσουν Ψαχτε το αλλιως θα πεσετε 13840 και δεν προκειται να βγαλετε ακρη. Ενα μηνα προσπαθω, και με το καλο και με βρισιμο αλλα τζαμπα τρωω τον χρονο μου. Μονοδρομος επιστροφη σε Cosmote Η περιοχη μου κλυπτει μονο 24Mbps

Κρίμα…πολύ άσχημη εμπειρία. 
Εγω προσωπικα σε χωριό που είναι ίδια περίπτωση με εσένα. Ακόμα μέχρι 24Mbps και μπορω μόνο Cosmote ή Vodafone κρατάω την 1η γιατί δεν με κρεμασε ποτέ η γραμμή.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Εχουν περασει σχεδον 40 ημερες. και μαλλον παμε για νεο γυρο καθυστερησεων
 
Εγινε αιτηση για επιστροφη Δικτυο ΟΤΕ 26/7 και εχθες 27/7 ελαβα το μυνημα
 
 
""ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI O ΠAPOXOΣ THΣ ΣTAΘEPHΣ ΣAΣ ΣYNΔEΣHΣ AΠEPPIΨE THN AITHΣH METAΦOPAΣ THΣ ΣTO ΔIKTYO TOY OTE, ME AP. SIEBEL_ID, ΓIATI O APIΘMOΣ ΣYNΔEΣHΣ ΠOY ΔHΛΩΘHKE ΣTHN AITHΣH ΔEN EINAI ENEPΓOΣ ΣTO ΔIKTYO TOY ΠAPOXOY. ΘA EΠIKOINΩNHΣOYME ΣYNTOMA MAZI ΣAΣ ΓIA THN EΞEΛIΞH THΣ AITHΣHΣ.""
 
 
Ξερει κανεις τι σημαινει αυτο?????
Ο Λογαριασμος της Vodafone πως βγηκε αφου δεν ειμαι στο δικτυο της???
Μαλλον Τιμολογουν απο την αιτηση χωρις να ασχολουνται εαν εχει πραγματοποιηθει η συνδεση ή οχι
 
 
 
 
no_photo.png
ΑπάντησηΠροώθηση
Link to comment
Share on other sites

Ειχα πει να μην το δημοσιευσω (το ειχα ετοιμο) απο τη Σαββατο 30/06/2022 μεχρι να περιμενω απαντηση αλλα τρελενομαι δεν μπορω , και το κανω τωρα αυτα του Σαββατου αι επετε συυνεχεια

 

Συνεχίζω την ιστορία μου -ταλαιπωρία μου.

Μετά την απόρριψη της αίτησης ορατότητας σε Cosmote η οποια μου πρότεινε τη λύση νέας γραμμής με ιδια χρήματα , επικοινώνησα με τεχνική υποστήριξη Vodafone 13840  και ζήτησα την άμεση ακύρωση της γραμμής -συμβολαιου και πηρα την απαντηση οτι ενω ειχα ξαναζητησει την ακύρωση του συμβολαιου,   πριν 2 ημερες με ειχαν καλεσει απο 13830  (πράγματι) και ΕΙΧΑ συναινεση στο να παραμεινω στην εταιρεια με δωρο ενα μηνα παγιο, Αυτο δεν εγινε ποτε (και ευτηχως για μενα που κρατησα αποδειξεις ?????). Εγω του ειχα απατνησει (μαζι με κατι κοσμητικα επιθετα) οτι δεν με ενδιαφερει να μεινω στην Vodafone ουτε τζαμπα. , ας κρατησει για παρτη του το δωρο και δεν θα μεινω ουτε και εαν με πληρωναν. Στο συστημα τους ηταν καταχωρημενο οτι εχω δεχθηκα να μην προχωρησω στην ακυρωση με αυτο το δωρο  και αγωστο ποτε θα εχω τηλεφωνο  ΟΤΑΝ στην Cosmote μου ειχαν δωσει δωρεαν χρονο  200 λεπτα για ενα χρονο σε 2 καρτοκινητα, δωροεπιταγη 100 ευρο σε Γερμανο και 2 μηνες δωρο το παγιο,  δωρεαν τα τελη ενεργοποισης νεας γραμμης συν οφελος απο Cosmote ONE, δωρεαν χρονο kαι Data μεχρι να πραγματοποιηθει  συνδεση σε 2 καρτοινητα  (ποσο μαλ***ς  μας θεωρουν).   Απο chat σε TOBI αρνουνται να προχωρησουν σε ακυρωση η να μου δωσουν το εντυπο ακυρωσης  και -Email -Fax για να υποβαλω επισημη καταχωρηση  του αιτηματος ακυρωσης , και μου λενε οτι πρεπει να περιμενω να με καλεσουν απο το αρμοδιο τμημα εντος 2 ημερων  για να προχωρησουν την ακυρωση. ( Το τμημα παραπανω που αλλα τους λες και αλλα καταχωρουν). Τελικα ηταν απλο , μας δινουν την λυση στην παραγραφο 3.2 της Αιτησης Ενεργοποιησς Υπηρεσιας Vodafone Ηοme που υπογραφουμε και το FAX για υποβολη ειναι το 21300015150.

Υπηρεσιες Vodafone ----ειμαστε χωρις σταθερο απο 20/6 και τουλαχιστον εως σημερα 31/7. Και εαν το post αυτο το διαβαζει καποιος απο την Vodafone ο τηλ. αριθμος αυτου που καταγγελει την ταλαιπωρια του για 40 και πλεον ημερες ειναι ο 2743 301043. Καλεστε με εαν ξεχασω να πληρωσω το λογαριασμο που μου στειλατε.

Και θα το τερματισω με καταγγελια στο ΕΕΤΤ με στοιχεια,  αφου παρω πρωτα την επισημη απαντηση της Vodafone στην καταγγελια που εχω υποβαλει απο 12/7 και το 20ημερο που υποχρεουται να απαντησει τελειωνει την Δευτερα 1/8. Περιμενουν και εκει την τελευταια ημερα ??

Προσοχη στις απαντησεις σας οταν σας καλουν απο 13830  ενω εχετε κανει ΑΙΤΗΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ τηλεφωνικα και οχι εγγραφως. Κρατατε αποδειξεις.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Και σημερα 02/08/2022 .

Τελειωσε απο εχθες  το 20 ημερο που επρεπε να παρω απαντηση στο αιτημα-καταγγελια μου στο site της Vodafone με αριθμο πρωτοκ την 12/07/2022 1-29883832972 (μυνημα που μου στειλανε).

Μεσω ΤΟΒΙ την Παρασκευη ζητησα για δευτερη φορα ακυρωση συμβολαιου μου ειπαν οτι εντος 2 μερων θα επιοινωνησουν απο το αρμοδιο τμημα για να μου δωσουν στοιχεια που θα στειλω το αιτημα ακυρωσης  και πριν λιγο σε συνομιλια με το 13830 Κα Δημ .......  οτι περασε το 2 ημερο μου απαντησε οτο το επαναπροοθει και εντος 2 ημερψν (αντε παλι μετραμε απο την αρχη) θα επικοινωνησει το αρμοδιο τμημα  (που αλλα τους λες και αλλα καταχωρουν) και μπλα μπλα μπλα.......

Αναεφαλαιωνω

Απο την 20/06/2022 που πραγματοποιηθηκε η φορητοτητα απο Cosmote σε Vodafone και εως σημερα 2/8 δεν εχω τηλεφωνο. Ο αριθμος μου δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη. Παιρνω ομως λογμο κανονικα , κανεις δεν με εχει ενημερωσει επισημα παρα τις σχεδον καθημερινες οχλησεις μου στο 13840  ποτε και εαν θα πραγματοποιθει η συνδεση μου αλλα και επισημα στα αρχ.......ια τους το 20ημερο του ΕΕΤΤ.

Μπορεσα να στειλω  Fax απο Gmail  πριν λιγο,  επισημα και εγγραφως το <Αιτημα Διακοπης Υπηρεσιων> χειρογραφο με κειμενο δικο μου  και απο αυριο με Fax φιλου θα το στελνω 2-3 φορες την ημερα.  Οταν βρω scanner θα δημοσιευσω και το χειρογραφο ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ με τα παραπονα μου πο τους εστειλα. Αυριο θα κανω και την καταγγελια στο ΕΕΤΤ με τα στοιχεια που εχω. Αερα θα τους κανουνε αλλα εγω θα το κανω για ηθικη ιανοποιηση .

Edited by robascc
Link to comment
Share on other sites

Τελικα για να το ξερετε οποιος ειναι παθων.

Εαν ζητηζετε ακυρωση συμβολαιου τηλεφωνικα αρχιζουν την παπαρια του 2μερου (δεν ισχυει τουλαχιστον για μενα με 2 ακυρωσεις τηλεφωνικα) καθε φορα που θα καλειται θα το επαναπροοθουν και ερχιζει νεο 2ημερο)

Εστειλα FAx (το 2022 η εταιρεια ζηταει FAX για να κανει επισιμη καταχωρηση της ακυρωσης... Ζιμπαμπουε)

Εστειλα FAx χθες 2/8 στο  21300015150  και σημερα 3/8 μου στειλανε με μυνημα και αριθμο πρωτοκολου  της αιτησης που υπεβαλα εγγραφως που εδω καιμια εβδομαδα ζηταω τηλεφωνικα η μεσω TOBI και μου το πηγαινανε ανα διημερο.

Ειχα ομως και αρ. πρωτοκολλου στην καταγγελια-αιτημα  και απο 12/7 εως σημερα πανω απο 20 ημερες που ειναι υποχρεωμενοι να απαντησουν αλλα με γραψανε 

Σημερα ομως ελαβα και τον νεο λογμο (18,6 το συμβολαιο) αλλα χρωσταω 47,12 απο 20/6 εως 30/7

 Κυριοι της Vodafone εαν ξεχασω να σας πληρωσω για την ταλαιπωρια -κοριοιδια των 40 και πλεον ημερων της τεχνικης σας υποστηριξης ,καλεστε με μου το θυμισετε στο 2743 301043 και εαν "δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη"  εδω και 40 ημερες , βαλτε καποιον συναδελφο σας μηπως βρει λυση για  τι μαλ.....α ειχατε κανει στα ΣΥΣΤΙΜΙΚΑ (που@@ες) συστηματα σας.

Link to comment
Share on other sites

Καλό κουράγιο φίλε. Εγώ στην μετάβαση από cyta σε vodafone, έμεινα 3 μήνες χωρίς υπηρεσίες. Το καινούριο ρουτερ της vodafone, δεν συγχρόνιζε, αλλά μόνο ίντερνετ από το παλιό της cyta μπορούσα να δουλέψω. 3 μήνες έψαχναν τι είχε γίνει.
Το πρόβλημα ήταν από τον ΟΤΕ τελικά. Στην καμπίνα είχαν "μπερδέψει" τη γραμμή μου με άλλη. Ο ΟΤΕ μέτραγε άλλη γραμμή, η vodafone άλλη. Εννοείται τους 3 αυτούς μήνες δεν πλήρωσα λογαριασμό και μέσω συνομιλίας από την εφαρμογή, είχα και όλες τις σχετικές αποδείξεις.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα για να το ξερετε οποιος ειναι παθων.
Εαν ζητηζετε ακυρωση συμβολαιου τηλεφωνικα αρχιζουν την παπαρια του 2μερου (δεν ισχυει τουλαχιστον για μενα με 2 ακυρωσεις τηλεφωνικα) καθε φορα που θα καλειται θα το επαναπροοθουν και ερχιζει νεο 2ημερο)
Εστειλα FAx (το 2022 η εταιρεια ζηταει FAX για να κανει επισιμη καταχωρηση της ακυρωσης... Ζιμπαμπουε)
Εστειλα FAx χθες 2/8 στο  21300015150  και σημερα 3/8 μου στειλανε με μυνημα και αριθμο πρωτοκολου  της αιτησης που υπεβαλα εγγραφως που εδω καιμια εβδομαδα ζηταω τηλεφωνικα η μεσω TOBI και μου το πηγαινανε ανα διημερο.
Ειχα ομως και αρ. πρωτοκολλου στην καταγγελια-αιτημα  και απο 12/7 εως σημερα πανω απο 20 ημερες που ειναι υποχρεωμενοι να απαντησουν αλλα με γραψανε 
Σημερα ομως ελαβα και τον νεο λογμο (18,6 το συμβολαιο) αλλα χρωσταω 47,12 απο 20/6 εως 30/7
 Κυριοι της Vodafone εαν ξεχασω να σας πληρωσω για την ταλαιπωρια -κοριοιδια των 40 και πλεον ημερων της τεχνικης σας υποστηριξης ,καλεστε με μου το θυμισετε στο 2743 301043 και εαν "δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη"  εδω και 40 ημερες , βαλτε καποιον συναδελφο σας μηπως βρει λυση για  τι μαλ.....α ειχατε κανει στα ΣΥΣΤΙΜΙΚΑ (που@@ες) συστηματα σας.
Φίλε μου, σκέψου ότι ακριβώς αυτή τη παπαρια για τις επόμενες 2 μέρες που αναφέρεις ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σου και το sms ότι την υπόθεση σου την έχει αναλάβει ο τάδε που θα επικοινωνήσει τότε μαζί σου (μούσια ολκής) την έχω συναντήσει ένα σωρό φορές σε θέματα αστεία τύπου γτ δεν δουλεύει το cashback στο cu. Μια, δύο τρεις φορές θα σας πάρουμε και θα το λύσουμε και για δείτε αν λύθηκε γτ κάτι πείραξαμε, μέχρι που είδα ότι δεν γίνεται τπτ και απλά το παράτησα να ασχολούμαι με τους πιθήκους της βοντα. Απλά εσένα είναι σοβαρό το ζήτημα και στο τέλος απλά θα σηκωνομουν να φύγω. Απλά μακριά και καλά ξεμπερδέματα και ποτέ ξανά. Υπόψιν ότι κλείνουν καταστήματα της το ένα πίσω από το άλλο (Ναύπλιο και Λεωφόρο Αμφιθέας στις περιοχές που κινούμαι και ξέρω). Η συνεργάτιδα σώθηκε τελευταία στιγμή με την εξαγορά, αλλιώς θα την είχε Πάρις τη μπάλα και αυτήν.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 Συνεχιζουν να παιζουν με τα νευρα μου. Ξαναπηρα παλι με μυνημα το λαγαριασμο και υπενθυμιση οτι εχω λξιπροθεσμα αι θα μου κανουν φραγη υπρεσιων.

Καλεστε με στο 2743 301043 να μου εξηγησετε σε ποιες υπηρεσιες θα κανετε φραγη. Περιμενω τηλεφωνημα σας Ανυπομονω να μου λυσετε την απορια. (18.90 το συμβολαιο)??????  απο 20/6 

121110352_Screenshot_20220803-192651(1).thumb.png.71c3ef35ba220915cbaf399b27173cb9.png121110352_Screenshot_20220803-192651(1).thumb.png.71c3ef35ba220915cbaf399b27173cb9.png

Edited by robascc
Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να τους ρίξεις άκυρο στις 4 πρώτες εβδομάδες εφόσον δεν είχες πάρει ακόμα σταθερή/ίντερνετ.
Αίτηση ακύρωσης και θα είχες καθαρίσει.
Θα βγάλεις άκρη αλλα θα σε τρέξουν χωρίς λόγο…
Εγω ειχα κάνει φορητότητα 15/4/22 και 4 βδομάδες μετά δεν ήξεραν τίποτα η κάτι κακαριές για βρόγχους και συστημικά προβλήματα μου λέγανε.
Ακύρωση της αίτησης εμεινα κοσμοτέ για 2 βδομάδες οπου διέκοψα οριστικά την σταθερή και το ίντερνετ και ησύχασα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα μου τελικα λυθηκε

Αφου αποριφθηκε η αιτηση φορητοτητας γιατi δεν ηταν ενεργη η γραμμη μου στο δικτυο της Vodafone τους χαρισα το νουμερο που ειχα για να πειραματιστουν και αλλο (ισως ηταν λιγος ο χρονος των 40 ημερων να βρουν τη προβλημα υπαρχει)  και ζητησα απο Cosmote νεα γραμμη με ιδιο κοστος με την φορητοτητα και χωρις να χρεωθω ουτε ενα ευρο παραπανω, σημερα 4/8 το πρωι 09.30 ηρθε ο τεχνικος απο Cosmote (χωρις να εχω ζητησει  αλλα μου ειπε οτι το κανουν σε νεα γραμμη), ελενξε παλι την γραμμη και 09.50 ειχα τηλεφωνο να καλει  και ιντερνετ. Η Cosmote σε 20 λεπτα εκανε την νεα μου γραμμη ενεργη ενω η Vodafone 45 ημερες  (64800 λεπτα) ακομα ψαχνει τη γινεταιι. Χωρις να ειμαι τεχνικος πιστευω οτι ισως ηταν ποιο ευκολο απο αυτο που ακομα ψαχνουν (και το ειχα αναφερει στην τεχνικη υποστηριξη της Vodafone αλλα δεν ακουν) οτι πριν με Cosmote οπως  οπως και τωρα η γραμμη τηλεφωνου μου περναει μεσα απο το router της cosmote (εαν ειναι εκτος δεν δουλευει)  αλλα αυτοι μου ειχαν στειλει ενα απλο router σαν αυτο που ειχα πριν 10 χρονια.

Ειναι η μονη διαφορα συνδεσης τηλεφωνου μεταξυ Cosmote-Vodafone στην ιδια γραμμη , αλλα μπορει να ειναι και κατι αλλο ποιο συνθετο kαι να εχουν  αγνοια οι τεχνικοι της Vodafone η δουλεουν χωρις να το ξερουν για τα συμφεροντα τς Cosmote

Edited by robascc
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα μου τελικα λυθηκε
Αφου αποριφθηκε η αιτηση φορητοτητας γιατi δεν ηταν ενεργη η γραμμη μου στο δικτυο της Vodafone τους χαρισα το νουμερο που ειχα για να πειραματιστουν και αλλο (ισως ηταν λιγος ο χρονος των 40 ημερων να βρουν τη προβλημα υπαρχει)  και ζητησα απο Cosmote νεα γραμμη με ιδιο κοστος με την φορητοτητα και χωρις να χρεωθω ουτε ενα ευρο παραπανω, σημερα 4/8 το πρωι 09.30 ηρθε ο τεχνικος απο Cosmote (χωρις να εχω ζητησει  αλλα μου ειπε οτι το κανουν σε νεα γραμμη), ελενξε παλι την γραμμη και 09.50 ειχα τηλεφωνο να καλει  και ιντερνετ. Η Cosmote σε 20 λεπτα εκανε την νεα μου γραμμη ενεργη ενω η Vodafone 45 ημερες  (64800 λεπτα) ακομα ψαχνει τη γινεταιι. Χωρις να ειμαι τεχνικος πιστευω οτι ισως ηταν ποιο ευκολο απο αυτο που ακομα ψαχνουν (και το ειχα αναφερει στην τεχνικη υποστηριξη της Vodafone αλλα δεν ακουν) οτι πριν με Cosmote οπως  οπως και τωρα η γραμμη τηλεφωνου μου περναει μεσα απο το router της cosmote (εαν ειναι εκτος δεν δουλευει)  αλλα αυτοι μου ειχαν στειλει ενα απλο router σαν αυτο που ειχα πριν 10 χρονια.
Ειναι η μονη διαφορα συνδεσης τηλεφωνου μεταξυ Cosmote-Vodafone στην ιδια γραμμη , αλλα μπορει να ειναι και κατι αλλο ποιο συνθετο kαι να εχουν  αγνοια οι τεχνικοι της Vodafone η δουλεουν χωρις να το ξερουν για τα συμφεροντα τς Cosmote
Ουσιαστικά έχεις τηλεφωνία voip. Τηλεφωνία δλδ όχι με την κλασσική τεχνοτροπία την αναλογική μέσω χαλκού, αλλά μέσω ίντερνετ. Η Κοσμοτε πλέον το ενεργοποιεί σε όλες τις νέες συνδέσεις απ ο, τι ξέρω. Καλό θα ήταν να τους ζητήσεις και κάνα ups να κάνεις τη δουλειά σου όταν πέφτει το ρεύμα και θα είναι αποκλειστικά για το ρουτερ (εύχομαι να μη χρειαστεί παραπάνω φορές αυτό το χειμώνα με αυτά που λέγονται). Όπως και να χει, τώρα σίγουρα είσαι πιο ήρεμος που τελείωσε η περιπέτεια. Εδω θυμάμαι εγώ στην Nova, έκαναν κάνα 3μηνο να μου ενεργοποιησουν την vdsl και μόνο όταν τους έβρισα για τα καλά πήραν χαμπάρι και το προχώρησαν. Υπάρχει ασυνεννοησία στο τεχνικό τμήμα αυτών των εταιρειών και λίγο προσωπικό απ ο, τι φαίνεται (γι αυτό παραγκωνιζονται μπόλικα θέματα, αιτήσεις κλπ και όταν έρχεται η ώρα το πιάνουν - ισως6γι αυτό άργησε σε σένα να "λυθεί" το ζήτημα αφού είδαν ότι δεν αξίζει γι αυτους6να ασχοληθούν...)

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...