Jump to content

Πλέον οι χρήστες θα επιλέγουν το router τους και όχι οι πάροχοι


Nagata
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η ΕΕΤΤ διεξάγει Δημόσια Διαβούλευση έως τις 17 Ιουνίου 2022 αναφορικά με τον Κανονισμό για τον καθορισμό του Σημείου Τερματισμού Δικτύου (ΣΤΔ) για παροχή σταθερής υπηρεσίας.

Σκοπός της ΕΕΤΤ είναι να προσδιορίσει το όριο, μεταξύ του δημόσιου σταθερού δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών και του ιδιωτικού δικτύου του τελικού χρήστη, να αποσαφηνίσει τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που φέρουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη -τελικοί χρήστες, πάροχοι δικτύων ή/και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, κατασκευαστές τερματικού εξοπλισμού-  και να δώσει στους τελικούς χρήστες τη δυνατότητα χρήσης τερματικού εξοπλισμού (π.χ router) της επιλογής τους.

Επισημαίνεται ότι η ΕΕΤΤ, το 2021 είχε προβεί σε δημόσια διαβούλευση παρουσιάζοντας την ευρωπαϊκή πρακτική και θέτοντας συγκεκριμένα ερωτήματα σχετικά με το θέμα, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές που είχε εκδώσει το Σώμα Ευρωπαίων Ρυθμιστών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (BEREC).Το κείμενο της Διαβούλευσης είναι διαθέσιμο στον δικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν τις απόψεις τους επωνύμως στην  ελληνική γλώσσα, σε ηλεκτρονική μορφή έως τις 17 Ιουνίου 2022 και ώρα 15:00, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: ntp@eett.gr.

back to the Article

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν βγήκε ακόμα η απόφαση, πως προεξοφλεί ο τίτλος ότι τελικά θα το διαλέγουμε εμείς?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φοβάμαι μην σταματήσουν να δίνουν δωρεάν router μετά κι αρχίσουν να το χρεώνουν.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φοβάμαι μην σταματήσουν να δίνουν δωρεάν router μετά κι αρχίσουν να το χρεώνουν.

Αν αδιαφορούμε και δεν λαμβάνουμε μέρος σε όλα όσα μας αφορούν σίγουρα θα κάνουν ότι θέλουν.
Εγώ το βλέπω μια καλή ευκαιρία για όλους τους χρήστες να δώσουμε μαζικά την απάντηση μας.Λίγα λεπτά χρειάζονται!

«Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να απαντήσουν τεκμηριωμένα στις ερωτήσεις του κειμένου. Αν υπάρχουν απόψεις ή σχόλια που τυχόν δεν καλύπτονται από το παρόν κείμενο Δημόσιας Διαβούλευσης, παρακαλούμε να τις συμπεριλάβετε στις απαντήσεις σας αιτιολογώντας ειδικά και εμπεριστατωμένα τη σκοπιμότητα και αναγκαιότητα της πρότασής σας, καθώς και τυχόν πηγές των στοιχείων τα οποία επικαλείστε.
Οι απαντήσεις πρέπει να υποβληθούν επωνύμως, στην Ελληνική, σε ηλεκτρονική μορφή όχι αργότερα από τις 17 Ιουνίου 2022, ημέρα Παρασκευή και ώρα 15:00, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: ntp@eett.gr
Οι απαντήσεις δημοσιεύονται αυτούσιες και επωνύμως σε κεντρικό σημείο στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ, ενώ δύναται να κοινοποιηθούν σε ενδιαφερόμενους οι οποίοι θα ζητήσουν να λάβουν αντίγραφα των απόψεων των συμμετεχόντων. Τυχόν ανώνυμες απαντήσεις δεν λαμβάνονται υπόψη. Τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία στις απαντήσεις θα πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικό Παράρτημα, προκειμένου να μη δημοσιευθούν. Σε κάθε περίπτωση, η υποχρέωση της ΕΕΤΤ προς τήρηση εμπιστευτικότητας δεν επηρεάζει την αρμοδιότητά της να προβαίνει σε δημοσιοποίηση πληροφοριών που είναι αναγκαίες για την εκπλήρωση των
2
καθηκόντων της ή εφόσον τούτο επιτάσσεται στο πλαίσιο ελέγχου που διενεργείται από ελληνικές ή κοινοτικές αρχές.
Οι συμμετέχοντες στις δημόσιες διαβουλεύσεις της ΕΕΤΤ είναι ενήμεροι και συναινούν με την αποστολή της απάντησης ότι τυχόν προσωπικά στοιχεία που αναφέρονται στην απάντησή τους ενδέχεται να δημοσιευθούν μαζί με αυτήν.
Σχετικά με τη Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα της ΕΕΤΤ δείτε εδώ:
https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/privacy.html. Οι απαντήσεις πρέπει να φέρουν την ένδειξη:
“ Δημόσια Διαβούλευση αναφορικά με τoν κανονισμό καθορισμού του Σημείου Τερματισμού Δικτύου (ΣΤΔ) για παροχή σταθερής υπηρεσίας”
Κατά τη διάρκεια της Δημόσιας Διαβούλευσης είναι δυνατό να παρέχονται από την ΕΕΤΤ διευκρινιστικές απαντήσεις σε ερωτήσεις των ενδιαφερομένων, οι οποίες πρέπει να υποβάλλονται επώνυμα και μόνο μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: ntp@eett.gr .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

απο την μια ειναι θετικο να μπορουμε να επιλεγουμε "καθε τι" που αφορα εμας ...

απο την αλλη, αυτο θα δημιουργησει πολλα προβλημα με προιοντα πελατων που δεν καλυπτουν 100% τις υπηρεσιες του παροχου ή δεν ειναι συμβατα για χ λογους. Το help desk θα "παρει φωτια" εαν συμβει αυτο

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, lneam said:

απο την μια ειναι θετικο να μπορουμε να επιλεγουμε "καθε τι" που αφορα εμας ...

απο την αλλη, αυτο θα δημιουργησει πολλα προβλημα με προιοντα πελατων που δεν καλυπτουν 100% τις υπηρεσιες του παροχου ή δεν ειναι συμβατα για χ λογους. Το help desk θα "παρει φωτια" εαν συμβει αυτο

...συν ότι ίσως κάποια στιγμή να αρχίσουν να μας χρεώνουν και το ρούτερ. Ή δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση;

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, PapaDarxon said:

Εγώ φοβάμαι μην σταματήσουν να δίνουν δωρεάν router μετά κι αρχίσουν να το χρεώνουν.

Δεν θα μπορούν να σου λένε πάρε το δικό μας κι αν δεν θες θα σου δίνουμε κωδικούς για τη σύνδεση και το voip, όπως κάνει η cosmote?

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, lneam said:

απο την αλλη, αυτο θα δημιουργησει πολλα προβλημα με προιοντα πελατων που δεν καλυπτουν 100% τις υπηρεσιες του παροχου ή δεν ειναι συμβατα για χ λογους. Το help desk θα "παρει φωτια" εαν συμβει αυτο

Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι υποχρέωση του παρόχου να παρέχει support για το κάθε router (όχι για την γραμμή). Αν υπάρχει θέμα με τη γραμμή κάλλιστα θα μπορεί να βάζει πάνω του παρόχου μέχρι να διαπιστωθεί αν είναι θέμα συσκευής ή της γραμμής.

Τώρα όποιος βαριέται να κάνει κάτι τέτοιο, ενώ θέλει να μπορεί να βάζει ότι θέλει πάνω, πρόβλημά του.

Link to comment
Share on other sites

- ο παροχος ΔΕΝ παρεχει support στην γραμμη, αυτο το κανει μονο ο ΟΤΕ

- ο παροχος προσπαθει να παρεχει σωστες υπηρεσιες στους πελατες του. Εαν ο πελατης εχει δικαιωμα στην επιλογη του εξοπλισμου και υπαρξει προβλημα, τοτε , εαν ο παροχος δεν βρει αμεσα λυση, κινδυνευει να χασει τον πελατη - παλιο ή νεο

- εαν βασει νομου ισχυει στο μελλον ο τιτλος του αρθρο, τοτε ειναι απιθανο εαν οι πελατες θα εχουν εξοπλισμο του παροχου

- υπαρχει ανθρωπος λογικος που να πιστευει πως ο εξοπλισμος που σημερα ή ακομα και στο μελλον απο τον παροχο - ειναι "δωρεαν". Ολα εχουν υπολογιστει στα εσοδα απο τους λογαριασμους. Γι 'αυτο και τα συμβολαια 12 ή 24 μηνες οπως και ο ορος που ολοι εχουμε υπογραψει για πληρωμη "αποζημιωσης" εαν φυγουμε νωριτερα.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, lneam said:

- ο παροχος ΔΕΝ παρεχει support στην γραμμη, αυτο το κανει μονο ο ΟΤΕ

Εννοώ για disconnects, χαμηλό συγχρονισμό. 

Αυτά τις περισσότερες φορές είναι της γραμμής κι όχι του modem/router. Αν λοιπόν βάλει του παρόχου και έχει την ίδια συμπεριφορά με το aftermarket, τότε λογικά θα το δηλώσει σαν βλάβη της γραμμής κι όχι σαν πρόβλημα του modem/router.

Link to comment
Share on other sites

ολες οι απαντησεις μου ειναι για το μελλον που λενε πως θα ισχυει ο τιτλος του αρθρου. Σε αυτο που λες σου εχω απαντησει στο προηγουμενο ποστ, το Νο3. Εκει λοιπον δεν υπαρχουν δοκιμες

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, Finwe said:

Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι υποχρέωση του παρόχου να παρέχει support για το κάθε router (όχι για την γραμμή). Αν υπάρχει θέμα με τη γραμμή κάλλιστα θα μπορεί να βάζει πάνω του παρόχου μέχρι να διαπιστωθεί αν είναι θέμα συσκευής ή της γραμμής.

Τώρα όποιος βαριέται να κάνει κάτι τέτοιο, ενώ θέλει να μπορεί να βάζει ότι θέλει πάνω, πρόβλημά του.

 Ουτε τωρα το κανει αμα εχεις βαλει αλλο μοντεμ/ρουτερ.

Φανταζομαι πως η λογικη θα ειναι να υπαρχει καποιος αριθμος μοντελων modem/router κοινα για ολους τους παροχους ωστε να υπαρχει και το τυπικο support!

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα, αν κάποιος είχε δικο του ρούτερ, μπορούσε να μείνει με αυτό, δεν τον υποβάλει κάποιος να αλλάξει. Νομίζω μόνο η Vodafone σε υποχρεώνει διότι έχει κλειδωμένες τις παραμέτρους και δεν τις δίνει στον χρήστη. Οι άλλες δύο εταιρίες, αν θέλεις σου δίνουν νέο ρούτερ. 

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Απο παντα οι εταιρειες δεν προσφεραν υποστηριξη αν ειχες βαλει router εμποριου.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

ο τιτλος του αρθρου εχει να κανει με ενα πιθανο μελλον, ενω οι απαντησεις του σημερα σε ποστ απο καποιους, δεν μπορουν να βοηθησουν σε τιποτα.

εαν λοιπον αυτο που ισχυει σημερα - σταματησει συντομα, τοτε ...
- στον εξοπλισμο του παροχου ολες οι default ρυθμισεις λειτουργουν 100% τις υπηρεσιες. Οταν ο καταναλωτης εχει καποιο προβλημα, το help desk παντα "απαιτει" να κανουμε reset ή power off ή reboot στο modem/router. Συν οτι λειτουργικα ειναι 100% συμβατος με τις υπηρεσιες του παροχου. Του πελατη ?
- Τι θα γινει εαν ο εξοπλισμος δεν ειναι προγραμματισμενος συμφωνα με τα specs του παροχου ?? ποσοι καταναλωτες εχουν γνωσεις IT ? το 1 %

Γι' αυτο εδωσα αυτη την απαντηση στο ποστ 4

Quote

απο την αλλη, αυτο θα δημιουργησει πολλα προβλημα με προιοντα πελατων που δεν καλυπτουν 100% τις υπηρεσιες του παροχου ή δεν ειναι συμβατα για χ λογους. Το help desk θα "παρει φωτια" εαν συμβει αυτο

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...