Jump to content

[MWC 2022]: Αδιανόητα υψηλές ταχύτητες φόρτισης φέρνει το Realme UltraDart!


Nagata
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σήμερα ήταν η μεγάλη ημέρα που περίμενε η Realme για να λύσει απορίες όσον αφορά το σύστημα φόρτισης Dart και ειδικότερα το νέο UltraDart. Είναι μια νέα αρχιτεκτονική φόρτισης που θα επιτρέπει ισχύ φόρτισης από 100W έως 200W. Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ότι σύντομα θα λανσάρει το πρώτο smartphone που θα χρησιμοποιεί την UltraDart Charging Architecture (UDCA), το Realme GT Neo3, το οποίο θα βρίσκεται ακριβώς στη μέση του φάσματος με ισχύ 150W.

Τα υπάρχοντα τηλέφωνα που χρησιμοποιούν παλαιότερες εκδοχές του συστήματος Dart, φορτίζουν με ισχύ μεταξύ 18W και 65W. Τα καλύτερα από αυτά μπορούν να φορτιστούν πλήρως σε 35 λεπτά. Το UltraDart στοχεύει να πάει ακόμα πιο γρήγορα, ενώ προσθέτει περισσότερες δυνατότητες για να διασφαλίσει την ασφάλεια και τη μακροζωία της μπαταρίας.

Ο στόχος είναι να πετύχουν οι χρήστης μια φόρτιση από 0-50% σε μόλις 5 λεπτά. Η διασφάλιση επιτρεπόμενων επιπέδων θερμοκρασίας οφείλεται στον νέο αλγόριθμο που διατηρεί την μπαταρία κάτω από τους 43°C (110°F) κατά τη φόρτιση, ακόμα κι αν ο χρήστης πιέζει ταυτόχρονα το chipset με ένα απαιτητικό παιχνίδι ή ένα βίντεο.

Μακροπρόθεσμα, οι μπαταρίες λιθίου υψηλής ποιότητας θα διατηρήσουν το 80% της χωρητικότητάς τους μετά από πάνω από 1.000 πλήρεις κύκλους φόρτισης, χάρη στο σύστημα Ultra Battery Protection.

Και για να μην αναρωτιέται κανείς, αυτή η τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη κανονικά στο ευρύ καταναλωτικό κοινό μόλις εμφανιστεί το Realme GT Neo3 . Το ίδιο το τηλέφωνο δεν ανακοινώθηκε σήμερα στο MWC, οπότε μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα στο εγγύς μέλλον.

[via]

back to the Article

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

εντυπωσιακή αρχιτεκτονική

συνδέεις το φορτιστή στην πρίζα
συνδέεις το κινητό στο φορτιστή
ακούγετε ένα τσαφ από τον ηλεκτρικό πίνακα του σπιτιού και πέφτει ο αυτόματος διακόπτης
αποσυνδέεις το κινητό από το φορτιστή πλήρως φορτισμένο
ανεβάζεις τον αυτόματο διακόπτη στον πίνακα
τέλος

και μη χειροτερότερα...
θα καταλήξουμε με την πρίζα του κινητού να έχει δική της γραμμή από τον ηλεκτρικό πίνακα εφάμιλλων αν όχι υψηλότερων προδιαγραφών απ' αυτές που προορίζονται για την κουζίνα και το θερμοσίφωνα

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα δεν μπορω να δεχθω ως σωστο, τιποτα απο το προηγουμενο ποστ που εχει σχεση με ηλεκτρολογικα και ηλεκτρονικα.

Καθε πινακας σπιτιου, μονοφασικος ή τριφασικος εχει ως ελαχιστη τιμη τα 10Α σε καθε ασφαλεια (οχι την κεντρικη). Με ταση απο την ΔΕΗ στα 220V εχουμε 220*10=2200watts. Αυτο το νουμερο ειναι 11 φορες μεγαλυτερο απο του φορτιστη (τροφοδοτικο) του smartphone. Ναι, στο ιδιο δωματιο εχουμε και αλλες συσκευες. Ομως οι πινακες εχουν σημερα ασφαλειες εως 25Α.

Περα απο αυτα, εγω στα θετικα του αρθρου βρισκω αυτο

Quote

οι μπαταρίες λιθίου υψηλής ποιότητας θα διατηρήσουν το 80% της χωρητικότητάς τους μετά από πάνω από 1.000 πλήρεις κύκλους φόρτισης

μακαρι ολες οι συσκευες της αγορας να ενημερωναν με αυτες τις πληροφοριες τους καταναλωτες

 

νεο μηνυμα

κατι αλλο που ξεχασα. Αυτος ο "αυτοματος διακοπτης" που αναφερθηκε, "πεφτει" οταν υπαρχει διαρροη ρευματος σε καποια συσκευη στο περιβλημα της, στην προσπαθεια του να μας προστατευσει απο ηλεκτροπληξια. Οταν εχουμε μεγαλη καταναλωση στην γραμμη, τοτε πεφτει η ασφαλεια του δωματιου.

Edited by lneam
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, lneam said:

Προσωπικα δεν μπορω να δεχθω ως σωστο, τιποτα απο το προηγουμενο ποστ που εχει σχεση με ηλεκτρολογικα και ηλεκτρονικα...

Εξαιρετική ανάλυση, έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου!

Όμως πρέπει να δεις τον παραλογισμό του πράγματος.
Πριν 2 χρόνια οι ταχυφορτιστές έπαιζαν στα 2-9W, πέρυσι 45-65W, φέτος 160-200W (δεν είναι ακριβές αλλά τέλος πάντων)
του χρόνου να περιμένουμε ταχυφορτιστή στα 350W;

Προσωπικά, σε αυτή τη χώρα, δεν γνωρίζω εστιατόριο ή καφέ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στα τραπέζια για να μπορείς να φορτίσεις συσκευές. Αν δεν βρίσκεσαι σε σπίτι ή εργασία, για να έχεις πρόσβαση σε πρίζα, εν κινήσει μπορείς να φορτίσεις μόνο με φορτιστή αυτοκινήτου ή powerbank στα 2,1W.

Καλή η ταχυφόρτιση και άγια... το πρόβλημα όμως παραμένει η αυτονομία.
Αδυνατώντας οι κατασκευαστές να λύσουν το πρόβλημα της αυτονομίας έχουν επιδοθεί σε έναν λυσσαλέο αγώνα δρόμου ως προς την ταχυφόρτιση.
Αν έχεις φτάσει ήδη στο σημείο να φορτίζεις τη μπαταρία σου στο 80% σε 15-20' ο αγώνας τελείωσε... ας ασχοληθούν επιτέλους με τις μπαταρίες.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν γνώμη μου και πιθανόν να είναι εσφαλμένη΄, αποτέλεσε όμως τη βάση μιας φανερά ειρωνικής ανάρτησης.

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, arjuna said:

Όλα τα παραπάνω αποτελούν γνώμη μου και πιθανόν να είναι εσφαλμένη΄, αποτέλεσε όμως τη βάση μιας φανερά ειρωνικής ανάρτησης.

ειναι λογικο δικαιωμα ολων των καταναλωτων το custumer feedback.

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, lneam said:

 

μακαρι ολες οι συσκευες της αγορας να ενημερωναν με αυτες τις πληροφοριες τους καταναλωτες

Μακάρι να υπήρχε εντός της συσκευής επιλογή να δεις το ποσοστό της μπαταρίας να βλέπαμε πόσο ισχύει αυτό που λένε.

Επίσης για Android μιλάμε. Την Realme και την κάθε Realme μόνο να σου πουλήσει την συσκευή της την ενδιαφέρει.

Για εταιρεία που σου παρέχει μόλις 2 μεγάλες αναβαθμίσεις μιλάμε. Δεν περιμένει πολλοί να ασχοληθούν με μπαταρίες(και αλλαγές αυτών).

Link to comment
Share on other sites

On 28/2/2022 at 9:34 ΜΜ, arjuna said:

Εξαιρετική ανάλυση, έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου!

Όμως πρέπει να δεις τον παραλογισμό του πράγματος.
Πριν 2 χρόνια οι ταχυφορτιστές έπαιζαν στα 2-9W, πέρυσι 45-65W, φέτος 160-200W (δεν είναι ακριβές αλλά τέλος πάντων)
του χρόνου να περιμένουμε ταχυφορτιστή στα 350W;

Προσωπικά, σε αυτή τη χώρα, δεν γνωρίζω εστιατόριο ή καφέ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στα τραπέζια για να μπορείς να φορτίσεις συσκευές. Αν δεν βρίσκεσαι σε σπίτι ή εργασία, για να έχεις πρόσβαση σε πρίζα, εν κινήσει μπορείς να φορτίσεις μόνο με φορτιστή αυτοκινήτου ή powerbank στα 2,1W.

Καλή η ταχυφόρτιση και άγια... το πρόβλημα όμως παραμένει η αυτονομία.
Αδυνατώντας οι κατασκευαστές να λύσουν το πρόβλημα της αυτονομίας έχουν επιδοθεί σε έναν λυσσαλέο αγώνα δρόμου ως προς την ταχυφόρτιση.
Αν έχεις φτάσει ήδη στο σημείο να φορτίζεις τη μπαταρία σου στο 80% σε 15-20' ο αγώνας τελείωσε... ας ασχοληθούν επιτέλους με τις μπαταρίες.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν γνώμη μου και πιθανόν να είναι εσφαλμένη΄, αποτέλεσε όμως τη βάση μιας φανερά ειρωνικής ανάρτησης.

Συμφωνώ με την κεντρική ιδέα των μηνυμάτων σου με μία διόρθωση καλοπροαίρετη. Οι κατασκευαστές δεν αδυνατούν να λύσουν το πρόβλημα στις μπαταρίες, η τεχνολογία πάνω στο λίθιο έχει τερματίσει. Ότι ήταν να κάνουν το έκαναν. Η έρευνα συνεχίζεται πάνω σε άλλα υλικά για καλύτερη αυτονομία. Η εύκολη λύση είναι η ταχεία φόρτιση, αντί να βάλουν κάτω τον πισινό τους και να βελτιώσουν το software και τους πόρους που καταναλώνει. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...