Jump to content

Samsung Galaxy S22 Ultra


ccypruss000
 Κοινοποίηση

Message added by MyPhone Admin,

Poll time!
 

 

Recommended Posts

41 minutes ago, eltsele said:

Καλησπέρα σε όλους!
Ξέρει κανείς αν πλέον είναι διαθέσιμο το screen protector της Samsung ή παραμένει ένα από Amazon που είχε προταθεί σε προηγούμενες ως best choice?

Να πω επίσης ότι χαίρομαι που διαβάζω ότι λύθηκαν τα προβλήματα (εξαίρεση ο ggazas που καταλαβαίνω ότι ούτε το fix μάλλον βοήθησε κι είναι περίεργο case) και που ο Dark_Lord βρήκε άκρη γιατί διαβάζω το thread από την αρχή και πραγματικά δεν έχω δει καλύτερη διάθεση και αντιμετώπιση από άνθρωπο με τόσα θέματα όσα είχε εκείνος.

Sent from Note10+ using Tapatalk
 

Σε ευχαριστώ πολύ! Τελευταία φορά στη smartec μου είπαν ότι δεν έχουν φέρει μεμβρανη...εγώ εξακολουθώ να το έχω nude...😁

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

15 minutes ago, Dark_Lord said:

Σε ευχαριστώ πολύ! Τελευταία φορά στη smartec μου είπαν ότι δεν έχουν φέρει μεμβρανη...εγώ εξακολουθώ να το έχω nude...😁

https://www.ebay.com/itm/154691649594?_ul=GR

Ρε παιδιά αυτός το  καλωδιο είναι γνήσιο?? Πολύ φθηνό μου φαίνεται?? 

Edited by mips

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

https://www.ebay.com/itm/154691649594?_ul=GR
Ρε παιδιά αυτός το  καλωδιο είναι γνήσιο?? Πολύ φθηνό μου φαίνεται?? 
Αυτός ο φορτιστής λογικά είναι samsang όπως λέει και το φιλαράκι μας.
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, pank said:
11 ώρες πριν, mips said:
https://www.ebay.com/itm/154691649594?_ul=GR
Ρε παιδιά αυτός το  καλωδιο είναι γνήσιο?? Πολύ φθηνό μου φαίνεται?? 

Αυτός ο φορτιστής λογικά είναι samsang όπως λέει και το φιλαράκι μας.

 

11 ώρες πριν, mips said:

https://www.ebay.com/itm/154691649594?_ul=GR

Ρε παιδιά αυτός το  καλωδιο είναι γνήσιο?? Πολύ φθηνό μου φαίνεται?? 

Δεν ξέρω τι θα καεί πρώτο, ο φορτιστής ή το κινητό;

Link to comment
Share on other sites

On 22/4/2022 at 7:02 ΠΜ, stsalkit said:

Καλημέρα. Περίεργο πρόβλημα έχεις. Τσεκάρισε τα παρακάτω:

- Στο ρολόι, πήγαινε στα settings / Connections και τσεκάρισε το Bluetooth =ON, Wifi = AUTO ... Airplane mode = OFF

- Στο κινητό σου στην εφαρμογή Galaxy Wear πήγαινε Watch settings / Sync phone settings / Sync Wifi networks = ON

Φυσικά τσεκάρισε ότι έχεις τον ίδιο λογαριασμό samsung και στα δύο....

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου!

Οι επιλογές αυτές είναι όλες ελεγμένες. Το ρολόι δουλεύει κανονικά όταν είναι συνδεδεμένο με bluetooth. Επίσης συνδέεται στα ελεύθερα WiFi δίκτυα αλλά δεν επικοινωνεί μέσω wifi με το κινητό και αυτό ξεκίνησε από τη στιγμή που το πέρασα από το παλιό μου s9 στο καινούργιο s22ultra...

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχει κάποιο πρόβλημα το s22. Μάλλον θα πάω το ρολόι για service για να το δούν...

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, nikosdoc said:

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου!

Οι επιλογές αυτές είναι όλες ελεγμένες. Το ρολόι δουλεύει κανονικά όταν είναι συνδεδεμένο με bluetooth. Επίσης συνδέεται στα ελεύθερα WiFi δίκτυα αλλά δεν επικοινωνεί μέσω wifi με το κινητό και αυτό ξεκίνησε από τη στιγμή που το πέρασα από το παλιό μου s9 στο καινούργιο s22ultra...

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχει κάποιο πρόβλημα το s22. Μάλλον θα πάω το ρολόι για service για να το δούν...

Εγω παντως που εχω s22 ultra με galaxy watch 3 κανονικα συνδεεται το ρολοι στα δικτυα wifi που ειναι αποθηκευμενα και εχει συνδεθει το κινητο

Δοκιμασε να ξανα συγχρονισεις το ρολοι με την εφαρμογη απο την αρχη κανοντας εκκαθαριση δεδομενων στην εφαρμογη και set up as new στο ρολοι ( εννοειται να βαλεις και τον λογαριασμο σου στην εφαρμογη και να ειναι σωστη η ρυθμιση για την κοινη χρηση κωδικων του wifi)

Κανε και τυχον updates στην εφαρμογη

Edited by domigr
Link to comment
Share on other sites

Παίδες Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Αν και κάτοχος του s21 Ultra παρακολουθώ και αυτό το νήμα.. η αλήθεια είναι μέχρι να έρθουν όλα updates είχατε τρομερά προβλήματα και να σας πω την αλήθεια για μία τόσο μεγάλη εταιρεία δεν θα έπρεπε να έχει βγάλει το κινητό με τόσο σοβαρά προβλήματα. Έλεγα με το που βγήκε το 22 πως το δικό μου παραμένει πιο δυνατό μεταξύ σοβαρού και αστείου.. χαίρομαι όμως που αυτή τη στιγμή το κινητό σας έχει πάρει τη σταθερότητα που του πρέπει και αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι είναι το πιο ολοκληρωμένο κινητό με διαφορά. Αν αυτή τη στιγμή το κινητό σας πετάει φανταστείτε πως από δω και πέρα όσες αναβαθμίσεις και να πάρετε θα κάνει το κινητό σας ακόμα καλύτερο. Τώρα για λίγες περιπτώσεις που διαβάζω ότι έχουν ακόμα προβλήματα Ίσως πρέπει να κοιτάζουν προς service μεριά.

Άντε μάγκες μη πουλήσω και εγώ το δικό μου και έρθω στα δικά σας αλλά πιστεύω ότι δεν αξίζει η μετάβαση από 21 σε 22 οπότε θα πάω για 23 εγώ.

Χαρείτε την κινητάρα σας και να έχετε καλή ανάσταση όλοι.

Επίσης θα ανεβάσω κάποιες πασχαλινές φωτογραφίες να θαυμάσουμε την καμεράρα του

Edited by LELELO
Link to comment
Share on other sites

Ανάσταση θα κάνουμε όταν ο φίλος από την Κύπρο παραλάβει το κινητό του!

Ο Χορτιάτης είναι ΚΙΤΡΙΝΟΣ
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, nikosdoc said:

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου!

Οι επιλογές αυτές είναι όλες ελεγμένες. Το ρολόι δουλεύει κανονικά όταν είναι συνδεδεμένο με bluetooth. Επίσης συνδέεται στα ελεύθερα WiFi δίκτυα αλλά δεν επικοινωνεί μέσω wifi με το κινητό και αυτό ξεκίνησε από τη στιγμή που το πέρασα από το παλιό μου s9 στο καινούργιο s22ultra...

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχει κάποιο πρόβλημα το s22. Μάλλον θα πάω το ρολόι για service για να το δούν...

Καλησπέρα και καλή Ανάσταση. Απ' ότι βλέπω στο δικό μου, το ρολόι είναι συνδεδεμένο μέ το κινητό μέσω Bluetooth (που είναι εκ κατασκευής η προτιμητέα σύνδεση). Μέσα από τα settings στο ρολόι στην τρίτη οθονούλα αριστερά επάνω, έχει το σύμβολο του wifi με ένα Α(=Auto). Αν πατήσω επάνω του, ανοίγει το wifi και το ρολόι μου λέει ότι συνδέθηκε στο δίκτυο του σπιτιού. Πηγαίνοντας στο κινητό μέσω της εφαρμογής Wear, βλέπω ότι η εφαρμογή "βλέπει" κανονικά το ρολόι. Δεν συμβαίνει το ίδιο σε εσένα?

Σωτήρης
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας παίδες,

Και η γυναίκα μου κάτοχος του S22 (του απλού, όχι του Ultra), με πολλά προβλήματα στις κλήσεις και στη συνδεσιμότητα γενικώς. Δυστυχώς, παρόλο που έχω κάνει όλα τα updates, το πρόβλημα παραμένει, δηλαδή χάνεται το σήμα στις κλήσεις και στρώνει μόνο με restart. (περίπου 1 στις 3 κλήσεις)

αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:

να προσπαθήσω κανένα factory reset η άδικος κόπος? Απλά επειδή έχει πολλά πράγματα πάνω από τη μεταφορά της από το προηγούμενο τηλέφωνο, δεν πολυθέλει.

μπορεί κάποιος να μου εν συντομία πει αν υπάρχει καμια ρύθμιση που βοηθάει με το πρόβλημα? Μάλλον το συζητήσατε, αλλά 135 σελίδες είναι πολλές για να τις διαβάσω όλες 😅

σας ευχαριστώ και καλό πάσχα να έχουμε

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα! Αυτο το εκμαθηση μοτιβων χρησης που μου βγαζει θα το βγαζει για μερες? Ειναι στη δευτερη φορτιση ακομα...

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Drew_Christo1991 said:

Καλησπέρα σας παίδες,

Και η γυναίκα μου κάτοχος του S22 (του απλού, όχι του Ultra), με πολλά προβλήματα στις κλήσεις και στη συνδεσιμότητα γενικώς. Δυστυχώς, παρόλο που έχω κάνει όλα τα updates, το πρόβλημα παραμένει, δηλαδή χάνεται το σήμα στις κλήσεις και στρώνει μόνο με restart. (περίπου 1 στις 3 κλήσεις)

αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:

να προσπαθήσω κανένα factory reset η άδικος κόπος? Απλά επειδή έχει πολλά πράγματα πάνω από τη μεταφορά της από το προηγούμενο τηλέφωνο, δεν πολυθέλει.

μπορεί κάποιος να μου εν συντομία πει αν υπάρχει καμια ρύθμιση που βοηθάει με το πρόβλημα? Μάλλον το συζητήσατε, αλλά 135 σελίδες είναι πολλές για να τις διαβάσω όλες 😅

σας ευχαριστώ και καλό πάσχα να έχουμε

Για αρχη δοκιμαστε να κλεισετε το wifi calling και να δείτε αμα συνεχίζουν τα προβλήματα... Cosmote;

2 ώρες πριν, thalassi said:

Καλησπερα! Αυτο το εκμαθηση μοτιβων χρησης που μου βγαζει θα το βγαζει για μερες? Ειναι στη δευτερη φορτιση ακομα...

Θέλει 3-4 μέρες σίγουρα και όσο περνάνε οι μέρες η μπαταρία θα καλυτερεύει

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

iPad Pro M4

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας παίδες,
Και η γυναίκα μου κάτοχος του S22 (του απλού, όχι του Ultra), με πολλά προβλήματα στις κλήσεις και στη συνδεσιμότητα γενικώς. Δυστυχώς, παρόλο που έχω κάνει όλα τα updates, το πρόβλημα παραμένει, δηλαδή χάνεται το σήμα στις κλήσεις και στρώνει μόνο με restart. (περίπου 1 στις 3 κλήσεις)
αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:
να προσπαθήσω κανένα factory reset η άδικος κόπος? Απλά επειδή έχει πολλά πράγματα πάνω από τη μεταφορά της από το προηγούμενο τηλέφωνο, δεν πολυθέλει.
μπορεί κάποιος να μου εν συντομία πει αν υπάρχει καμια ρύθμιση που βοηθάει με το πρόβλημα? Μάλλον το συζητήσατε, αλλά 135 σελίδες είναι πολλές για να τις διαβάσω όλες 
σας ευχαριστώ και καλό πάσχα να έχουμε
Κάνε μια αναζήτηση για επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου. Σε κάποιους απ οτι θυμάμαι διορθώθηκε το προβλημα.

Και η άλλη λύση είναι να έχεις το κινητό σε Volte αν το υποστηρίζει ο παροχος.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πως σεταρεις τα notification ;

Εγώ μέχρι τώρα έχω το always on display να ενεργοποιηθεί μόνο όταν έχω notification.

Ένα απλό led φωτάκινξερω εγώ δεν έχει ;

Είδα ότι ανάβει όλο το φλας μπρος πίσω .

Κάτι ποιο διακριτικό έχει η εγώ δεν το είδα ;

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, stsalkit said:

Καλησπέρα και καλή Ανάσταση. Απ' ότι βλέπω στο δικό μου, το ρολόι είναι συνδεδεμένο μέ το κινητό μέσω Bluetooth (που είναι εκ κατασκευής η προτιμητέα σύνδεση). Μέσα από τα settings στο ρολόι στην τρίτη οθονούλα αριστερά επάνω, έχει το σύμβολο του wifi με ένα Α(=Auto). Αν πατήσω επάνω του, ανοίγει το wifi και το ρολόι μου λέει ότι συνδέθηκε στο δίκτυο του σπιτιού. Πηγαίνοντας στο κινητό μέσω της εφαρμογής Wear, βλέπω ότι η εφαρμογή "βλέπει" κανονικά το ρολόι. Δεν συμβαίνει το ίδιο σε εσένα?

Οταν ειμαι σπιτι, σε γνωστο αλλα κλειδωμενο δικτυο, αναγνωριζει το ssid αλλα δεν εχει παρει τον κωδικο απο το s22 και τον ζηταει. Οταν τον βαλω χειροκινητα (που παλιοτερα δεν χρειαζόταν...), συνδεεται στο δικτυο, αλλά οχι στο τηλεφωνο. Το ιδιο συμβαινει και σε χωρο με ελευθερο wifi, οπου το ρολόι συνδεεται μεν, αλλά δεν επικοινωνει με την εφαρμογη wear. 

13 ώρες πριν, domigr said:

Εγω παντως που εχω s22 ultra με galaxy watch 3 κανονικα συνδεεται το ρολοι στα δικτυα wifi που ειναι αποθηκευμενα και εχει συνδεθει το κινητο

Δοκιμασε να ξανα συγχρονισεις το ρολοι με την εφαρμογη απο την αρχη κανοντας εκκαθαριση δεδομενων στην εφαρμογη και set up as new στο ρολοι ( εννοειται να βαλεις και τον λογαριασμο σου στην εφαρμογη και να ειναι σωστη η ρυθμιση για την κοινη χρηση κωδικων του wifi)

Κανε και τυχον updates στην εφαρμογη

έχω δοκιμασει όλα τα πιθανά σενάρια, με απεγκατασταση του wear απο το S22u, επανασυνδεση ως νέα συσκευή με το ρολόι, ολα τα updates κλπ... 

Για αυτό λεω οτι το επομενο βημα ειναι το σερβις. Πρωτα του GW3 και αν δεν φτιαξει, μετα είναι η σειρά του S22u...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η κατάσταση σχετικά με τους προμηθευτές της Samsung στην Κύπρο έχει ξεφύγει έξω πραγματικά. Ούτε στην Cyta ούτε στην epic ούτε στο Public μπορώ να βρω ένα Samsung S22 Ultra 128GB ή 256GB είναι μαρτύριο και το έκανα προπαραγγελια από την PrimeTel από τις 16/2/2022 και ακόμη να μου το φέρουν. Κοντεύουμε να μπούμε στον Μάιο από την ερχόμενη Κυριακή. Έλεος πραγματικά με αυτή την υπόθεση. Λες και είμαστε τελευταίοι στον κόσμο !!!!!!!!!

Samsung Galaxy S24 ULTRA 512GB Yellow - iPhone 15 Pro 256GB Titanim Blue

Quote

 

Link to comment
Share on other sites

Όσοι χρησιμοποιείτε τις Bixby routines, σας δουλεύουν κανονικά πάντα? 

Αντιμετωπίζω θεματάκια. 

Ενώ ενεργοποιεί μια χαρά τα σενάρια, δεν κάνει πάντα revert τις ενέργειες, ειδικά αν αφορούν ρυθμίσεις δικτύων (data, bluetooth, 4G). 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, ccypruss000 said:
Παιδιά η κατάσταση σχετικά με τους προμηθευτές της Samsung στην Κύπρο έχει ξεφύγει έξω πραγματικά. Ούτε στην Cyta ούτε στην epic ούτε στο Public μπορώ να βρω ένα Samsung S22 Ultra 128GB ή 256GB είναι μαρτύριο και το έκανα προπαραγγελια από την PrimeTel από τις 16/2/2022 και ακόμη να μου το φέρουν. Κοντεύουμε να μπούμε στον Μάιο από την ερχόμενη Κυριακή. Έλεος πραγματικά με αυτή την υπόθεση. Λες και είμαστε τελευταίοι στον κόσμο !!!!!!!!!

Χρονια πολλα αγορι μου!

Μη ταλαιπωρεισαι αλλο οπως βλεπεις ειναι γενικευμενο το προβλημα ευχομαι να εχεις αλλη συσκευη για την ωρα να κανεις την δουλεια σου.Το προβλημα ειναι των προμηθευτων οχι δικο σου γιαυτο μη καθεσαι και σκας !

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, s_wind said:

Χρονια πολλα αγορι μου!

Μη ταλαιπωρεισαι αλλο οπως βλεπεις ειναι γενικευμενο το προβλημα ευχομαι να εχεις αλλη συσκευη για την ωρα να κανεις την δουλεια σου.Το προβλημα ειναι των προμηθευτων οχι δικο σου γιαυτο μη καθεσαι και σκας !

Μα γι αυτο σκαω αγαπητε μου επειδη τα κανανε σαλατα οι προμηθευτες που αλλες χρονιες ολα κυλουσανε ρολοι. Εχω το A52s και το z flip 3 αλλα πως να το κανουμε ; Εχει αλλη χαρη αλλη γλυκια το S22 ULTRA.

Samsung Galaxy S24 ULTRA 512GB Yellow - iPhone 15 Pro 256GB Titanim Blue

Quote

 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, ccypruss000 said:

Μα γι αυτο σκαω αγαπητε μου επειδη τα κανανε σαλατα οι προμηθευτες που αλλες χρονιες ολα κυλουσανε ρολοι. Εχω το A52s και το z flip 3 αλλα πως να το κανουμε ; Εχει αλλη χαρη αλλη γλυκια το S22 ULTRA.

Αν και εισαι με αρκετα καλες συσκευες βλεπω μη στεναχωριεσαι ολα θα πανε καλα και θα το αποκτησεις.🙂

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, s_wind said:

Αν και εισαι με αρκετα καλες συσκευες βλεπω μη στεναχωριεσαι ολα θα πανε καλα και θα το αποκτησεις.🙂

Μακαρι φιλε μου και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

Samsung Galaxy S24 ULTRA 512GB Yellow - iPhone 15 Pro 256GB Titanim Blue

Quote

 

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη παιδιά σε όλους.

Τις τελευταίες 7-10 μέρες παρατηρώ μια μεγαλύτερη πτώση της μπαταρίας συγκριτικά με την χρήση που έκανα τον προηγούμενο καιρό, ενώ συνεχίζει να έχει μεγάλη κατανάλωση το Facebook όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο post. Σήμερα δε έφτασα σε σημείο να έχω τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κάτι που μπορώ να πω ότι με απογοήτευσε. Δεν ξέρω αν φταίει κάτι αλλά θα ήθελα και τη δική σας άποψη, και για το Facebook και τι κατανάλωση έχετε εσείς αλλά και γενικότερα για την μπαταρία.

ΥΓ: Από προχθές έχω περάσει και το τελευταίο update κάπου στα 450mb.

ΥΓ2: Από τις 3/4 που έχω το κινητό δεν έβγαλε ποτέ πρόβλημα σε τίποτα ούτε σε GPS ούτε σε κλήσεις ευτυχώς. Αλλά η μπαταρία του με στενοχωρεί λίγο μιας και προέρχομαι από το s21u όπου ήταν καλύτερη μέχρι στιγμής. 

Screenshot_20220424-134552_Device care.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!! 

Ερώτηση για όσους χρησιμοποιούν το Samsung cloud. 

Χρησιμοποιώ ευρέως την υπηρεσία "κοινόχρηστα άλμπουμ", όπου κάθε μέλος της οικογένειας μπορεί να ανεβάζει πολυμέσα (βίντεο /φώτο) στους κοινόχρηστους φακέλους και να είναι άμεσα διαθέσιμα σε όλες τις συσκευές Samsung. 

Όμως έχουν εξαντληθεί τα 5GB του δωρεάν χώρου και δε μπορώ να εντοπίσω πουθενά τη δυνατότητα αγοράς συνδρομής για περισσότερο χώρο. Γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικά ή η Samsung δεν παρέχει την υπηρεσία στην Ελλάδα (που πολύ φοβάμαι ότι ισχύει κι είναι μέγιστη πατάτα, καθώς με έχει εξυπηρετήσει πολύ στο οικοσύστημα των Samsung συσκευών στο σπίτι)? 

Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!! 
Ερώτηση για όσους χρησιμοποιούν το Samsung cloud. 
Χρησιμοποιώ ευρέως την υπηρεσία "κοινόχρηστα άλμπουμ", όπου κάθε μέλος της οικογένειας μπορεί να ανεβάζει πολυμέσα (βίντεο /φώτο) στους κοινόχρηστους φακέλους και να είναι άμεσα διαθέσιμα σε όλες τις συσκευές Samsung. 
Όμως έχουν εξαντληθεί τα 5GB του δωρεάν χώρου και δε μπορώ να εντοπίσω πουθενά τη δυνατότητα αγοράς συνδρομής για περισσότερο χώρο. Γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικά ή η Samsung δεν παρέχει την υπηρεσία στην Ελλάδα (που πολύ φοβάμαι ότι ισχύει κι είναι μέγιστη πατάτα, καθώς με έχει εξυπηρετήσει πολύ στο οικοσύστημα των Samsung συσκευών στο σπίτι)? 
Ευχαριστώ 
Νομίζω πλέον με το one drive υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Από πέρσι το καλοκαίρι νομίζω σταμάτησε.
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, pank said:

Νομίζω πλέον με το one drive υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Από πέρσι το καλοκαίρι νομίζω σταμάτησε.

Ναι αλλά τους κοινοχρηστους φακέλους της εφαρμογής "Συλλογή" δεν τους συγχρονίζει. Η ευκολία του να ανοίγω τη συλλογή και να βλέπω live τις νέες φωτογραφίες που ανέβασε η σύζυγος για τα παιδιά είναι ανεκτίμητη... Αλλά με 5GB δεν πας πουθενά... 

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was locked
  • The topic was unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...