Jump to content

Samsung Galaxy S22 Ultra


ccypruss000
 Κοινοποίηση

Message added by MyPhone Admin,

Poll time!
 

 

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

3 ώρες πριν, varaderum said:

Θα ήθελα σε παρακαλώ μία "χάρη".

..πάρε την Cosmote και ζήτησε να σου απενεργοποιήσουν το volte.

 Μετά ξανά ενεργοποίησε το (και το wifi calling) από το κινητό σου.

Δες αν δουλεύει πλέον η όχι (..πιστεύω ότι κάποιο πρόβλημα υπάρχει με το volte της Cosmote και ίσως έτσι διορθωθεί. Στην οθόνη να έχουν ενεργοποιηθεί αυτά που έχω κυκλωμένα).

 

Screenshot_20220411-155443_Call settings.jpg

Screenshot_20220411-155919_Gallery.jpg

Όσο και αν μου φαίνεται απίστευτο, μου έλυσες το πρόβλημα!!! Έκανα είκοσι δοκιμαστικές κλήσεις και δεν έχασα ούτε μία, ενώ πριν, στο ίδιο τεστ είχα χάσει δεκαεπτά!!! Δεν γνωρίζω αν είναι προσωρινή ή μόνιμη ή λύση (δηλαδή αν θα χρειαστεί να επαναλάβω το παραπάνω "κόλπο" στο μέλλον), αλλά προς το παρόν, το ζήτημα έπαψε να υφίσταται. Ευχαριστώ πάρα πολύ, είμαι ευγνώμων!!! Για όποιον αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα με SIM της Cosmote, το WiFi Calling (μαζί του και το VoLTE) της Cosmote, απενεργοποιείται με την αποστολή SMS με το λεκτικό "END WIFICALL" στο 1333, και ενεργοποιείται εκ νέου με αποστολή "WIFICALL" στον ίδιο αριθμό. Όσο και αν μου ήταν αδιανόητο ότι θα μπορούσε να δουλέψει κάτι τέτοιο, και όμως, ναι, δούλεψε!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Gm87 said:

Όσο και αν μου φαίνεται απίστευτο, μου έλυσες το πρόβλημα!!! Έκανα είκοσι δοκιμαστικές κλήσεις και δεν έχασα ούτε μία, ενώ πριν, στο ίδιο τεστ είχα χάσει δεκαεπτά!!! Δεν γνωρίζω αν είναι προσωρινή ή μόνιμη ή λύση (δηλαδή αν θα χρειαστεί να επαναλάβω το παραπάνω "κόλπο" στο μέλλον), αλλά προς το παρόν, το ζήτημα έπαψε να υφίσταται. Ευχαριστώ πάρα πολύ, είμαι ευγνώμων!!! Για όποιον αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα με SIM της Cosmote, το WiFi Calling (μαζί του και το VoLTE) της Cosmote, απενεργοποιείται με την αποστολή SMS με το λεκτικό "END WIFICALL" στο 1333, και ενεργοποιείται εκ νέου με αποστολή "WIFICALL" στον ίδιο αριθμό. Όσο και αν μου ήταν αδιανόητο ότι θα μπορούσε να δουλέψει κάτι τέτοιο, και όμως, ναι, δούλεψε!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

Χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημα (..δεν πρόκειται να το ξανά έχεις) και σου εύχομαι πλέον να ευχαριστηθείς πλήρως το κινητό σου. 

Link to comment
Share on other sites

Και μία άλλη ερώτηση: Είναι σίγουρο, ότι η συσκευή δέχεται δύο eSIM? Δεν το αναφέρει πουθενά, μία SIM και μία eSIM λέει η Samsung. Υπάρχει κάποιος που να το λειτουργεί με δύο eSIM? Εμένα μου εμφανίζει συχνά πυκνά ειδοποίηση για προσθήκη νέου προγράμματος κινητής τηλεφωνίας. Αν προσθέσω δύο eSIM, σε αντικατάσταση των δύο υφιστάμενων φυσικών καρτών SIM, είναι σίγουρο ότι θα λειτουργούν και οι δύο ταυτόχρονα όπως και οι φυσικές κάρτες?

Link to comment
Share on other sites

Λυθηκε μονιμα το προβλημα σου,απλα μη σβησεις ποτε το volte.Λιγο υπομονη με το update και θα λυθει οριστικα κι αυτο,φαινεται καθαρα οτι ειναι συνδυαστικο προβλημα κινητου και παροχου και πιο πολυ της cosmote.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, giorgaras23 said:

Λυθηκε μονιμα το προβλημα σου,απλα μη σβησεις ποτε το volte.Λιγο υπομονη με το update και θα λυθει οριστικα κι αυτο,φαινεται καθαρα οτι ειναι συνδυαστικο προβλημα κινητου και παροχου και πιο πολυ της cosmote.

Δηλαδή, αν σβήσω το VoLTE θα μου εμφανιστεί και πάλι το πρόβλημα? Φαντάζομαι, ότι με το ίδιο κόλπο θα εξαλειφθεί και πάλι. Το θέμα είναι, ότι αν είναι έτσι, όταν κλείνω ταυτόχρονα WiFi και data, θα έχω θέμα.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, YA_HARA_ said:

na to parw h oxi? exw mperdeytei me tosa sxolia..😭 na perimenw ki allo mexri to teliko update?

Όχι βέβαια!

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Οχι ποτε.
Διαλεγει την "διαθεσιμη" με το μεγαλυτερο ευρος χωρητικοτητας εαν αυτη ειναι η ποιο αδυναμη κλαφτα χαραλαμπε...Το ζω καθε μερα σπιτι αλλαζει τρεις μπαντες και με ριχνει στην χειροτερη εγω το κλειδωνω στην B20  χεχε.. 
Φευγω απο το σπιτι θα το επαναφερω στο αυτοματο απλα κανοντας απενεργοποιηση  τον παραπανω διακοπτη στη φωτο.
Πως διαλέγεις την καλύτερη; Αλλάζεις μέχρι να δεις ποια είναι με τις περισσότερες γραμμές;

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω ρε παιδιά όταν έχεις κοσμοτε και έχεις πρόβλημα

το volte και το WiFi calling πρέπει να είναι μόνιμα ανοιχτά? Αν είναι κλειστά τελείως το κινητό χάνει κλήσεις? Αν το βάλεις σε 2g πχ έχεις κλήσεις? 

Έχω μπερδευτει

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, geotrvs said:

Πως διαλέγεις την καλύτερη; Αλλάζεις μέχρι να δεις ποια είναι με τις περισσότερες γραμμές;

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πηγαινε στο πληκτρολογιο τηλεφωνου πληκτρολογησε :

*#0011#

θα σου βγαλει μενου ,  μπες Sim information δειχνει σε ποια μπαντα εκπεμπεις εκεινη την στιγμη και σε ποια μπαντα συνδεθηκες νωριτερα.

Ετσι θα μαθεις τις μπαντες που εκπεμπει η Sim  της συσκευης σου στον χωρο που βρισκεσαι  αλλιως θελει προγραμμα χαρτογραφησης κυψελης-κινητης να δεις τι εκπεμπει γυρω στην περιοχη σου το δικτυο που ανηκεις.

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Gm87 said:

Δηλαδή, αν σβήσω το VoLTE θα μου εμφανιστεί και πάλι το πρόβλημα? Φαντάζομαι, ότι με το ίδιο κόλπο θα εξαλειφθεί και πάλι. Το θέμα είναι, ότι αν είναι έτσι, όταν κλείνω ταυτόχρονα WiFi και data, θα έχω θέμα.

Εγω εχω το wificalling κλειστο και το volte μονιμα ανοιχτο.Το volte δουλευει και χωρις δεδομενα ανοιχτα..Καλυτερα μην το ρισκαρεις μεχρι να φιαχτει!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nikolasn80 said:

Δηλαδή για να καταλάβω ρε παιδιά όταν έχεις κοσμοτε και έχεις πρόβλημα

το volte και το WiFi calling πρέπει να είναι μόνιμα ανοιχτά? Αν είναι κλειστά τελείως το κινητό χάνει κλήσεις? Αν το βάλεις σε 2g πχ έχεις κλήσεις? 

Έχω μπερδευτει

Το wificalling για μενα καλυτερα να το.ε εχεις κλειστο,εμενα στην αρχη που το ειχα μου εκανε διακοπες.Το volte μονιμα ανοιχτο.Οταν ειναι κλειστα χανεις κλησεις,αμα το βαλεις σε 2g δουλευει μια χαρα χωρις κανενα απο τα 2

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, giorgaras23 said:

Το wificalling για μενα καλυτερα να το.ε εχεις κλειστο,εμενα στην αρχη που το ειχα μου εκανε διακοπες.Το volte μονιμα ανοιχτο.Οταν ειναι κλειστα χανεις κλησεις,αμα το βαλεις σε 2g δουλευει μια χαρα χωρις κανενα απο τα 2

Επομένως, το WiFi Calling δεν χρειάζεται (από ό,τι φαίνεται), το VoLTE είναι αυτό που κάνει τη δουλειά. Απλά στην Cosmote, η (απ)ενεργοποίηση του VoLTE ως υπηρεσίας δικτύου, προϋποθέτει την (απ)ενεργοποίηση του WiFi Calling.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Gm87 said:

Επομένως, το WiFi Calling δεν χρειάζεται (από ό,τι φαίνεται), το VoLTE είναι αυτό που κάνει τη δουλειά. Απλά στην Cosmote, η (απ)ενεργοποίηση του VoLTE ως υπηρεσίας δικτύου, προϋποθέτει την (απ)ενεργοποίηση του WiFi Calling.

Ακριβως για καποιο λογο πρεπει να ειναι ενεργοποιημενο το wificalling στην γραμμη και μαλιστα πρεπει να γινει απο αυτους τηλεφωνικα με την εξυπηρετηση σε οσους δεν το χρησιμοποιουσαν παλιοτερα σε αλλη συσκευη.Μετα μονο το volte παιζει ρολο που πρεπει να ειναι οπωσδηποτε ενεργο,τουλαχιστον σε cosmote.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, giorgaras23 said:

Ακριβως για καποιο λογο πρεπει να ειναι ενεργοποιημενο το wificalling στην γραμμη και μαλιστα πρεπει να γινει απο αυτους τηλεφωνικα με την εξυπηρετηση σε οσους δεν το χρησιμοποιουσαν παλιοτερα σε αλλη συσκευη.Μετα μονο το volte παιζει ρολο που πρεπει να ειναι οπωσδηποτε ενεργο,τουλαχιστον σε cosmote.

Δεν γίνεται τηλεφωνικά. Η ίδια η εξυπηρέτηση όταν πήρα τηλέφωνο, μου έδωσε τα λεκτικά για την (απ)ενεργοποίηση της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Τελικά, απενεργοποίησα του WiFi Calling, έκλεισα το WiFi και τα data, άφησα ενεργό μόνο το VoLTE και έκανα τις δοκιμές μου όπως πριν. Όλα μία χαρά, δεν χάνω κλήσεις.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, Gm87 said:

Δεν γίνεται τηλεφωνικά. Η ίδια η εξυπηρέτηση όταν πήρα τηλέφωνο, μου έδωσε τα λεκτικά για την (απ)ενεργοποίηση της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Τελικά, απενεργοποίησα του WiFi Calling, έκλεισα το WiFi και τα data, άφησα ενεργό μόνο το VoLTE και έκανα τις δοκιμές μου όπως πριν. Όλα μία χαρά, δεν χάνω κλήσεις.

Εν τω μεταξύ, η Samsung Greece, απολύτως απαράδεκτη και εξοργιστική. Με πήραν τηλέφωνο πριν λίγο, για το αίτημα που τους είχα αφήσει χθες, αναφορικά με τις χαμένες κλήσεις. Εννοείται ότι τους είχα δώσει από χθες τα προσωπικά μου στοιχεία, το imei της συσκευής, καθώς και την έκδοση βασικού φάσματος του λογισμικού. Προτίμησα να μην τους πω ότι βρήκα λύση στο πρόβλημα μέσω της Cosmote, προκειμένου να ακούσω τι έχουν να μου προτείνουν τα "επίσημα χείλη". Ομολογώ, ότι έμεινα άναυδος όταν άκουσα την πρότασή τους: "Θα πρέπει να αφήσετε τη συσκευή σας σε ένα εξουσιοδοτημένο σέρβις της Samsung, προκειμένου να γίνει ο αναγκαίος έλεγχος και ενδεχόμενη επισκευή". Αν είναι δυνατόν! Επισκευή σε ναυαρχίδα δύο ημερών, η οποία κοστίζει 1400€? Θα μου το ανοίξεις, θα το "μαστορέψεις" και έχεις την απαίτηση να το δεχτώ για καινούργιο? Με τόσα χρήματα που έδωσα? Σε ερώτησή μου για ενδεχόμενο update, η απάντησή τους ήταν και πάλι αποστομωτική: "Γι'αυτό σας λέω ότι πρέπει να το πάτε στο σέρβις, διότι από ό,τι φαίνεται, το μεγάλο update που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Παρασκευή, δεν επέλυσε το πρόβλημά σας". Έγινε "μεγάλο update" την προηγούμενη Παρασκευή και δεν το γνωρίζω? Πού ζουν? Σε άλλο πλανήτη ή σε παράλληλο σύμπαν?

Link to comment
Share on other sites

Όσοι χρησιμοποιείτε τα πλαίσια edge απενεργοποιήστε τα εργαλεία (πυξίδα χάρακας κλπ) τρώει πολή μπαταρία λόγω της πυξίδας που δουλεύει στο παρασκήνιο ακόμα και σε πλήρη αδράνεια. Αν το χρειάζεται κάποιος μπορεί εύκολα να το ενεργοποιήσει να κάνει τη δουλειά του και να το απενεργοποιήσει εκ νέου.

2122602353_2022-04-1210_26_11.thumb.jpg.81876c80e25486661e950144652c2938.jpg

Και μια φωτογραφία με το εργαλείο ενίσχυσης (micro) στο 1x.

Link to comment
Share on other sites

Και δεν σου αρεσε οτι ειπε ?

Για παρε τηλεφωνο σε αλλη εταιρια κινητου  (αν υπαρχει επισημο σερβις ) να δουμε εαν σε εξυπηρετησουν.

Μια εταιρια δεν μπορει να γνωριζει τα προβληματα ενος παροχου ειναι υποχρεωμενος ο παροχος να ενημερωνει και επισης δεν ξερει στο φιναλε τι μπορει να συμβαινει σε καθε συσκευη  ενος αγοραστη γιαυτο ναι ζητα ελεγχο .

Που να γνωριζουν τα χουγια της cosmote , στειλε μηνυμα να ενεργοποιηθει το ταδε , ανοιξε αυτο ,κλεισε εκεινο και αλλα λογια να αγαπιομαστε...

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, s_wind said:

Και δεν σου αρεσε οτι ειπε ?

Για παρε τηλεφωνο σε αλλη εταιρια κινητου  (αν υπαρχει επισημο σερβις ) να δουμε εαν σε εξυπηρετησουν.

Μια εταιρια δεν μπορει να γνωριζει τα προβληματα ενος παροχου ειναι υποχρεωμενος ο παροχος να ενημερωνει και επισης δεν ξερει στο φιναλε τι μπορει να συμβαινει σε καθε συσκευη  ενος αγοραστη γιαυτο ναι ζητα ελεγχο .

Που να γνωριζουν τα χουγια της cosmote , στειλε μηνυμα να ενεργοποιηθει το ταδε , ανοιξε αυτο ,κλεισε εκεινο και αλλα λογια να αγαπιομαστε...

Φίλε μου, δεν είναι πρόβλημα της Cosmote, αλλά πρόβλημα ασυμβατότητας του λογισμικού του S22 Ultra, με πολλούς, διαφορετικούς παρόχους σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα, από το γεγονός ότι το πρόβλημα δεν παρατηρείται σε καμία άλλη συσκευή με την Cosmote. Εννοείται πως οφείλουν να το γνωρίζουν. Η συσκευή δεν ανακοινώθηκε χθες, είναι ήδη 1,5 μήνα στην κυκλοφορία.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Gm87 said:

Φίλε μου, δεν είναι πρόβλημα της Cosmote, αλλά πρόβλημα ασυμβατότητας του λογισμικού του S22 Ultra, με πολλούς, διαφορετικούς παρόχους σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα, από το γεγονός ότι το πρόβλημα δεν παρατηρείται σε καμία άλλη συσκευή με την Cosmote. Εννοείται πως οφείλουν να το γνωρίζουν. Η συσκευή δεν ανακοινώθηκε χθες, είναι ήδη 1,5 μήνα στην κυκλοφορία.

Η εταιρια που βγαζει την συσκευη στελνει ενημερωτικα δελτια για τα δεδομενα που πρεπει να ληφθουν σε ενα καινουργιο hardware. Εαν ενας παροχος αμελει η καθυστερει δεν θα σταματησει την κυκλοφορια της συσκευης μια εταιρια. Θα την βγαλει και θα περιμενει να την καθυστερηση του παροχου να την βαλει σε επομενο update κανοντας ανανεωση τα csc (Μερος του του λειτουργικου ) εκει περιεχονται τα στοιχεια-δεδομενα των παροχων.

 

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Gm87 said:

Εν τω μεταξύ, η Samsung Greece, απολύτως απαράδεκτη και εξοργιστική. Με πήραν τηλέφωνο πριν λίγο, για το αίτημα που τους είχα αφήσει χθες, αναφορικά με τις χαμένες κλήσεις. Εννοείται ότι τους είχα δώσει από χθες τα προσωπικά μου στοιχεία, το imei της συσκευής, καθώς και την έκδοση βασικού φάσματος του λογισμικού. Προτίμησα να μην τους πω ότι βρήκα λύση στο πρόβλημα μέσω της Cosmote, προκειμένου να ακούσω τι έχουν να μου προτείνουν τα "επίσημα χείλη". Ομολογώ, ότι έμεινα άναυδος όταν άκουσα την πρότασή τους: "Θα πρέπει να αφήσετε τη συσκευή σας σε ένα εξουσιοδοτημένο σέρβις της Samsung, προκειμένου να γίνει ο αναγκαίος έλεγχος και ενδεχόμενη επισκευή". Αν είναι δυνατόν! Επισκευή σε ναυαρχίδα δύο ημερών, η οποία κοστίζει 1400€? Θα μου το ανοίξεις, θα το "μαστορέψεις" και έχεις την απαίτηση να το δεχτώ για καινούργιο? Με τόσα χρήματα που έδωσα? Σε ερώτησή μου για ενδεχόμενο update, η απάντησή τους ήταν και πάλι αποστομωτική: "Γι'αυτό σας λέω ότι πρέπει να το πάτε στο σέρβις, διότι από ό,τι φαίνεται, το μεγάλο update που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Παρασκευή, δεν επέλυσε το πρόβλημά σας". Έγινε "μεγάλο update" την προηγούμενη Παρασκευή και δεν το γνωρίζω? Πού ζουν? Σε άλλο πλανήτη ή σε παράλληλο σύμπαν?

Αν είναι 2 ημερών όντως και επειδή βλέπω ότι δεν είσαι καθολου ικανοποιημένος απο τη συσκευή, μήπως να την επιστρέψεις όσο είναι νωρίς και να ζητήσεις επιστροφή χρηματων;

Σε όποιο σερβις και να πάρεις, οποια και να ειναι η εταιρεια, θα σου πουν να το πας για έλεγχο, εκτός αν ζητήσεις αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων στο πλαισιο doa

nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 - iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - galaxy s22 ultra

Link to comment
Share on other sites

Ελατε βρε παιδια τωρα καθε χρονο τα ιδια διαβαζουμε εχει γεμισει το  myphone με ποστ στις καινουργιες συσκευες κατοχοι  cosmote δεν μπορουν να ενεργοποιησουν το ταδε , στελνουν μηνυμα για το ταδε , δεν πιστοποιειται το ταδε, αμα ενεργοποιησω  αυτο πρεπει να απενεργοποιησω το αλλο  και πρασινα αλογα στην  cosmote  τα παραπονα εδω και χρονια το ιδιο ποιημα...Καθε χρονο μα καθε ομως χρονο δεν θυμαμαι σε ναυαρχιδες και μη να υπαρχει απροβληματιστη κατασταση απο την cosmote...

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

Μολις μου εκανε αυτη την ενημερωση..23.94mb σαν διορθωτικο μου φαινεται της ιδιας εκδοσης..1408057015_Screenshot_20220412-113400_Softwareupdate.thumb.jpg.646451c85fd2f01cac103b12ff5dca4b.jpg

UPDATE: Έγινε αλλαγή του modem άρα διόρθωση σε οτιδήποτε έχει να κάνει με wifi gps και κλήσεις

Edited by domigr
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Dark_Lord said:

Αν είναι 2 ημερών όντως και επειδή βλέπω ότι δεν είσαι καθολου ικανοποιημένος απο τη συσκευή, μήπως να την επιστρέψεις όσο είναι νωρίς και να ζητήσεις επιστροφή χρηματων;

Σε όποιο σερβις και να πάρεις, οποια και να ειναι η εταιρεια, θα σου πουν να το πας για έλεγχο, εκτός αν ζητήσεις αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων στο πλαισιο doa

Διαφωνώ. Φυσικά και είμαι ικανοποιημένος από τη συσκευή, από την εξυπηρέτηση πελατών της Samsung Greece δεν είμαι (και δεν ήμουν ποτέ) ικανοποιημένος. Εννοείται πως δεν πρόκειται να ζητήσω επιστροφή χρημάτων, καθώς η συσκευή μου δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Το πρόβλημα των χαμένων κλήσεων ήταν πάρα πολύ σοβαρό, ευτυχώς πλέον ανήκει στο παρελθόν, αν και θα προτιμούσα να είχε επιλυθεί από τους "επισήμους" (εφόσον το πρόβλημα παρατηρείται σε παγκόσμια κλίμακα με αρκετούς παρόχους εδώ και 1,5 μήνα, η κατασκευάστρια εταιρεία όφειλε να το γνωρίζει και να παρέχει λύσεις σε αυτό), αντί να μου λένε "από ό,τι φαίνεται, η μεγάλη ενημέρωση της Παρασκευής, δεν επέλυσε το πρόβλημά σας". Αντιθέτως, θα έπρεπε να μας πουν, για ποιο λόγο η "μεγάλη ενημέρωση της Παρασκευής" δεν ήρθε ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gm87 said:

Διαφωνώ. Φυσικά και είμαι ικανοποιημένος από τη συσκευή, από την εξυπηρέτηση πελατών της Samsung Greece δεν είμαι (και δεν ήμουν ποτέ) ικανοποιημένος. Εννοείται πως δεν πρόκειται να ζητήσω επιστροφή χρημάτων, καθώς η συσκευή μου δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Το πρόβλημα των χαμένων κλήσεων ήταν πάρα πολύ σοβαρό, ευτυχώς πλέον ανήκει στο παρελθόν, αν και θα προτιμούσα να είχε επιλυθεί από τους "επισήμους" (εφόσον το πρόβλημα παρατηρείται σε παγκόσμια κλίμακα με αρκετούς παρόχους εδώ και 1,5 μήνα, η κατασκευάστρια εταιρεία όφειλε να το γνωρίζει και να παρέχει λύσεις σε αυτό), αντί να μου λένε "από ό,τι φαίνεται, η μεγάλη ενημέρωση της Παρασκευής, δεν επέλυσε το πρόβλημά σας". Αντιθέτως, θα έπρεπε να μας πουν, για ποιο λόγο η "μεγάλη ενημέρωση της Παρασκευής" δεν ήρθε ποτέ.

Εγώ κατάλαβα λάθος τότε. Νομιζα οτι εχεις και αλλα θεματα. Πάντως για το σέρβις της samsung στην Ελλάδα όλοι (και εγώ) λένε τα καλύτερα. Για τη smartec τουλάχιστον.

nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 - iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - galaxy s22 ultra

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was locked
  • The topic was unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...