Jump to content

Samsung Galaxy S22 Ultra


ccypruss000
 Κοινοποίηση

Message added by MyPhone Admin,

Poll time!
 

 

Recommended Posts

Υπάρχει κάποια μεμβράνη που να είναι άψογη, σύμφωνα και με την εμπειρία σας με το s21u?
https://www.amazon.de/Samsung-Galaxy-S22-Ultra-Fingerprint/dp/B09NL5BTR8/ref=mp_s_a_1_4?crid=24H4RKXLXW122&keywords=s22+ultra&qid=1646309691&sprefix=s22%2Caps%2C212&sr=8-4

Δεν βλεπω διαφορες και με την original Samsung του S21U...

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 8,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

16 ώρες πριν, challenge143 said:

Το πέρασες πρώτα από καμία εκκλησία κ δεν μας το λες ; 😁😁😁

χαχαχα... όχι δεν το πέρασα από πουθενά...!!! Πάντως 2η μέρα σήμερα και όλα είναι τέλεια. Κανένα glitch ή bug... και την οθόνη την έχω στο QHD+ Natural με Adaptive 120hz... Το σήμα πιάνει καμπάνα... όλα τέλεια... ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΜΗ ΤΟ ΜΑΤΙΑΞΩ!!!! 😂

16 ώρες πριν, challenge143 said:

Το πέρασες πρώτα από καμία εκκλησία κ δεν μας το λες ; 😁😁😁

χαχαχα... όχι δεν το πέρασα από πουθενά...!!! Πάντως 2η μέρα σήμερα και όλα είναι τέλεια. Κανένα glitch ή bug... και την οθόνη την έχω στο QHD+ Natural με Adaptive 120hz... Το σήμα πιάνει καμπάνα... όλα τέλεια... ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΜΗ ΤΟ ΜΑΤΙΑΞΩ!!!! 😂

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, galawyer said:

 

Κατα τα λοιπά εξαιρετική συσκευή, λίγο καλύτερη απο το S21 ultra, σπάσιμο η μη λήψη εγκαιρα αναβαθμισεων σε cosmote branded, εν αναμονη του καινουργιου-φετινου Fold.

Με ενα απλο flasharisma Eur ROM , μέσω odin , αλλάζεις το CSC cosmote .

Αν δώ και εγώ ότι οι καθυστρίσεις είναι πάνω απο 2 εβδομάδές , θα προχωρήσω σε αλλαγή CSC

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, dimkit said:

Με ενα απλο flasharisma Eur ROM , μέσω odin , αλλάζεις το CSC cosmote .

Αν δώ και εγώ ότι οι καθυστρίσεις είναι πάνω απο 2 εβδομάδές , θα προχωρήσω σε αλλαγή CSC

To frija δεν βρίσκει τις rom τώρα. Το SamFirm OK.
To Odin δουλεύει με το S22 και android 12?

SamFirm.jpg

Κωνσταντίνος
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, freco said:

To frija δεν βρίσκει τις rom τώρα. Το SamFirm OK.
To Odin δουλεύει με το S22 και android 12?

SamFirm.jpg

Δεν ξέρω δεν το έχω ψαξει προσφατα έχω καιρό να flashaρώ , 

Στο region EUR και EUX ειναι το ίδιο ? 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, dimkit said:

Στο region EUR και EUX ειναι το ίδιο ? 

Λογικά ναι. Το δικό μου unbranded exynos που πήρε 25/2/2022 το update, είναι EUX (EUX/-/EUX/EUX).
EUR για το S22 Ultra δεν υπάρχει, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

Κωνσταντίνος
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως ξαφνικά μαυρίζει η οθόνη για δευτερόλεπτα και με πεταει στο Lock Screen, μου το έχει κάνει 3 φορές από χθες το απόγευμα που παρέλαβα το κινητό.
Ποια θήκη και προστασία οθόνης προτείνετε;
Σε ξένα φόρουμ, έχει αναφερθεί σε κάποιες εφαρμογές και κυρίως στον chrome μαυρίζει η οθόνη. Έχει λυθεί με το update που κυκλοφόρησε.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το πήρα από Public στην μέρα επίσημης κυκλοφορίας (256/12, Burgundy). 

Προβλήματα που είχα ήταν μόνο με τη SIM από το παλιό (Note 10+) που δεν είχε κάτσει καλά και μου έβγαζε κάπου κάπου Emergency calls only, τελικά με υπομονή το έλεισα , και η κλασσική κατανάλωση των android services αλλά και αυτή πλέον είναι κάτω από 1%.

Εντυπώσεις :

1. H οθόνη ειναι από άλλο πλανήτη. 

2. H μπαταρία του βγάζει άνετα τη μέρα, αυτό που μου κάνει εντύπωση ειναι ότι δείχνει μετά τόσες μέρες οτι ακόμα (έστω και λίγο) να βελτιώνεται η απόδοση

3. Σε ότι αφορά τον exynos, δεν έχω κανένα πρόβλημα, κανένα lag , nada. Αντίστοιχα

4. Τίποτα από αυτά που μιλησαν (και σε ξένα fora) για lags, stutters , black screens etc. Ομως όταν έστησα τη συσκευή ήρθε και το update. 

Σε ότι αφορά κάμερα, πρώτα δείγματα καλά αλλά θέλω Σ/Κ να βγω και να παίξω σοβαρά μαζί του. 

Edited by aroutis
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, costsa41 said:

Λοιπόν λοιπόν. ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ. Κανένα θέμα Κανένα πρόβλημα. Με την οθόνη του χαζεύεις!! Είναι καλύτερη από του 21. Δεν έκανε κιχ!!!!!! Και το κυριότερο με τους ίδιες κινήσεις- ρυθμίσεις πέρυσι το 21 είχε φτάσει από το 100 στο 60 κι αυτό είναι στο....75% μπαταρία. Φτου να μη το ματιάσω!!!!! Κλήσεις με wind ΚΑΜΠΆΝΑ!!! Πολύ καλό ακουστικό. Πόσες παπ....ες θα δούμε στο YouTube. Φυσικά έγινε η αναβάθμιση και πιστεύω ότι τα παιδιά που έχουν πρόβλημα με τις Κλήσεις ή οτιδήποτε άλλο επιστροφή γρήγορα και άλλο τηλέφωνο. Θα δείξει βέβαια και τις επόμενες μέρες αλλά προς το παρόν απλά δεν υπάρχει!! Μια πρώτη ματιά αλλά συνήθως έτσι πάει και μετά.
Δεν ξέρω παιδιά πραγματικά στενοχωριομουν με αυτά που διάβαζα και αντίκρισα ένα εντελώς άλλο τηλέφωνο. Δεν ξέρω πραγματικά τι να πω.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πολυ χαιρομαι φιλε μου!Προφανώς υπάρχουν ελαττωματικες μονάδες. Εμένα ακόμη μου κάνει ένα glitch ή οθόνη, αν δεν είναι θέμα software θα πάω για επισκευή.

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, costsa41 said:

Τείνω να το πιστέψω αυτό που λες. Πραγματικά εσένα και κάποια άλλα παιδιά διάβαζα και στενοχωριόμουν. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω και τι να υποθέσω πραγματικά!! Να το πας για αλλαγή!!! Και να με φωνάξουν εκεί μαζί σου να δουν πως λειτουργεί πραγματικά σωστά το τηλέφωνο, αν σου πουν κάτι!!!!!

Εγώ δεν έχω κάποιο άλλο θέμα πέρα από ένα glitch που κάνει 1-2 φορές την ημέρα για 1 δευτερόλεπτο. Αν δεν το κάνει μπροστά τους δε θα το αλλάξουν. Είναι άψογο κατά τα άλλα. Θα το πάω για έλεγχο όμως για να αποκλείσω το θέμα hardware

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

Μετά από s7, s8, s10 και s21u περιμένω πως και πως να είναι διαθέσιμο στα καταστήματα. Η αλήθεια είναι πως προβληματιζομαι με αυτά που διαβάζω και δυστυχώς πούλησα και το s21u. Ελπίζω να είναι θέματα που θα διορθωθούν 

Galaxy Z fold 5

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου ηρθε email απο Samsung οτι δεν δέχονται την αίτηση μου για τα ακουστικά γιατί δεν τους επισυναψα το αποδεικτικό της προ-παραγγελιας και τους εβαλα το τιμολόγιο...τους πήρα τηλέφωνο και τους εξήγησα οτι ο Γερμανός δεν έδωσε τέτοιο χαρτί και οτι το τιμολόγιο στις 23/2 είναι από μόνο του αποδεικτικό προ-παραγγελιας...μου λεει θα τα μεταφέρει και θα με ενημερώσει...

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods pro 2

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, arxontas2323 said:

Εμενα μου ηρθε email απο Samsung οτι δεν δέχονται την αίτηση μου για τα ακουστικά γιατί δεν τους επισυναψα το αποδεικτικό της προ-παραγγελιας και τους εβαλα το τιμολόγιο...τους πήρα τηλέφωνο και τους εξήγησα οτι ο Γερμανός δεν έδωσε τέτοιο χαρτί και οτι το τιμολόγιο στις 23/2 είναι από μόνο του αποδεικτικό προ-παραγγελιας...μου λεει θα τα μεταφέρει και θα με ενημερώσει...

Δύο έχω προπαραγγείλει από Γερμανό και στα δύο μου έδωσαν απόδειξη ότι τα έχω προπληρώσει. Όταν τα προπαρήγγειλες δεν έδωσες έστω προκαταβολή και δε σου έδωσαν παραστατικό για αυτήν; και μάλιστα μου τα έστειλα και με email μην τυχόν και τα χάσω.

Edited by Anlibafojo
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Anlibafojo said:

Δύο έχω προπαραγγείλει από Γερμανό και στα δύο μου έδωσαν απόδειξη ότι τα έχω προπληρώσει. Όταν τα προπαρήγγειλες δεν έδωσες έστω προκαταβολή και δεν σου έδωσαν παραστατικό για αυτήν;

Απόδειξη είσπραξης υπάρχει... αυτοί θέλουν οπως μου ειπαν στο τηλέφωνο απόδειξη προ-παραγγελιας

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods pro 2

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, arxontas2323 said:

Απόδειξη είσπραξης υπάρχει... αυτοί θέλουν οπως μου ειπαν στο τηλέφωνο απόδειξη προ-παραγγελιας

Σαν αυτό που σου δείχνω. Αφού έχει ημερομηνία επάνω πριν τις 24/2/22 και περιγραφή της συσκευής που έχεις αγοράσει αυτό δεν είναι προπαραγγελία; Αυτό τους έστειλες και το απέρριψαν ή τιμολόγιο/απόδειξη όταν το παρέλαβες;

Στιγμιότυπο οθόνης 2022-02-21 124528.jpg

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Anlibafojo said:

Σαν αυτό που σου δείχνω. Αφού έχει ημερομηνία επάνω πριν τις 24/2/22 και περιγραφή της συσκευής που έχεις αγοράσει αυτό δεν είναι προπαραγγελία; Αυτό τους έστειλες και το απέρριψαν ή τιμολόγιο/απόδειξη όταν το παρέλαβες;

Στιγμιότυπο οθόνης 2022-02-21 124528.jpg

Το έχω αυτό αλλά έστειλα κατευθείαν τιμολόγιο το οποίο εχει κοπεί στις 23/2(τοτε που εγινε και η αίτηση για τα ακουστικά)...οταν της ειπα στο τηλέφωνο για απόδειξη είσπραξης μου απάντησε οτι θέλουν απόδειξη προ-παραγγελιας και όχι είσπραξης...ισως να μην ήξερε η κοπέλα στο τηλέφωνο...θα πάρω ξανα τηλέφωνο στην Samsung αυριο..

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods pro 2

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, arxontas2323 said:

Το έχω αυτό αλλά έστειλα κατευθείαν τιμολόγιο το οποίο εχει κοπεί στις 23/2(τοτε που εγινε και η αίτηση για τα ακουστικά)...οταν της ειπα στο τηλέφωνο για απόδειξη είσπραξης μου απάντησε οτι θέλουν απόδειξη προ-παραγγελιας και όχι είσπραξης...ισως να μην ήξερε η κοπέλα στο τηλέφωνο...θα πάρω ξανα τηλέφωνο στην Samsung αυριο..

Μίλα πάλι μαζί τους αλλά αυτό θέλουν να φαίνεται η προπληρωμή/προπαραγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη που σας πρήζω, αλλά το πρόβλημα των κλήσεων λύθηκε με τη λύση που δόθηκε πιο πίσω. 

Ταχύτατες κλήσεις και καμία χαμένη σήμερα.✌️

Άρα δεν είναι θέμα συσκευής. Ρυθμίσεις παρόχου (Cosmote).

Credit στον @Galaxy_sii

"Κάνεις επαναφορά στις ρυθμίσεις δικτύου. 
Μετά επανεκκίνηση 
Μετά έστειλα μήνυμα στο 1333 WIFICALL 
Πάλι επανεκκίνηση  και έφτιαξε"

Edited by freco
Κωνσταντίνος
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, freco said:

Συγγνώμη που σας πρήζω, αλλά το πρόβλημα των κλήσεων λύθηκε με τη λύση που δόθηκε πιο πίσω. 

Ταχύτατες κλήσεις και καμία χαμένη σήμερα.✌️

Άρα δεν είναι θέμα συσκευής. Ρυθμίσεις παρόχου (Cosmote).

Credit στον @Galaxy_sii

"Κάνεις επαναφορά στις ρυθμίσεις δικτύου. 
Μετά επανεκκίνηση 
Μετά έστειλα μήνυμα στο 1333 WIFICALL 
Πάλι επανεκκίνηση  και έφτιαξε"

Χάνεις και τα αποθηκευμένα wifi; είχες το πρόβλημα οταν καλουσες κάποιον, έκανε 10 δευτερόλεπτα για να καλέσει;

Edited by arxontas2323

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods pro 2

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, arxontas2323 said:

Το έχω αυτό αλλά έστειλα κατευθείαν τιμολόγιο το οποίο εχει κοπεί στις 23/2(τοτε που εγινε και η αίτηση για τα ακουστικά)...οταν της ειπα στο τηλέφωνο για απόδειξη είσπραξης μου απάντησε οτι θέλουν απόδειξη προ-παραγγελιας και όχι είσπραξης...ισως να μην ήξερε η κοπέλα στο τηλέφωνο...θα πάρω ξανα τηλέφωνο στην Samsung αυριο..

Η απόδειξη που επισύναψα για τα ακουστικά (το δώρο των buds pro) γράφει ημερομηνία αγοράς 18/2/22 (6 μέρες νωρίτερα από το επίσημο release).

..όμως όχι! ..έπρεπε να τους βάλω φωτογραφία την προπαραγγελία, για να αποδειχθεί ότι είναι προπαραγγελία από Public!!

Τα κορίτσια στο κέντρο εξυπηρέτησης της Samsung δεν φταίνε σε κάτι (ότι τους λένε λένε) ..αλλά κάπου να υπάρχει και λίγο λογική!

Ευτυχώς υπήρχε screen shot με κωδικό (των Public) από την ώρα της παραγγελίας (τον οποίο επισύναψα εκ νέου) ..και τώρα περιμένω ξανά την επιβεβαίωση. 

..για εμένα ..απλά απαράδεκτοι!

Screenshot_20220303-210645_Gmail.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, varaderum said:

Η απόδειξη που επισύναψα για τα ακουστικά (το δώρο των buds pro) γράφει ημερομηνία αγοράς 18/2/22 (6 μέρες νωρίτερα από το επίσημο release).

..όμως όχι! ..έπρεπε να τους βάλω φωτογραφία την προπαραγγελία, για να αποδειχθεί ότι είναι προπαραγγελία από Public!!

Τα κορίτσια στο κέντρο εξυπηρέτησης της Samsung δεν φταίνε σε κάτι (ότι τους λένε λένε) ..αλλά κάπου να υπάρχει και λίγο λογική!

Ευτυχώς υπήρχε screen shot με κωδικό (των Public) από την ώρα της παραγγελίας (τον οποίο επισύναψα εκ νέου) ..και τώρα περιμένω ξανά την επιβεβαίωση. 

..για εμένα ..απλά απαράδεκτοι!

Screenshot_20220303-210645_Gmail.jpg

Εγω νε τον Γερμανό που μίλησα μου ειπαν πως η απόδειξη προ παραγγελίας ειναι η απόδειξη είσπραξης...την εστειλα με email και θα τους ξανά πάρω αυριο τηλέφωνο στην σαμσουνγκ να δω αν θα βγάλω άκρη...

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods pro 2

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, arxontas2323 said:

Χάνεις και τα αποθηκευμένα wifi; είχες το πρόβλημα οταν καλουσες κάποιον, έκανε 10 δευτερόλεπτα για να καλέσει;

Μόνο ότι αργούσε να πάρει τηλέφωνο. 

Επίσης με έπαιρναν και έλεγε ότι μιλάω. Μετά από 10 λεπτά ερχόταν μήνυμα για αναπάντητη. 

8 στις 10 κλήσεις χαμένες. 

Κωνσταντίνος
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, arxontas2323 said:

Εγω νε τον Γερμανό που μίλησα μου ειπαν πως η απόδειξη προ παραγγελίας ειναι η απόδειξη είσπραξης...την εστειλα με email και θα τους ξανά πάρω αυριο τηλέφωνο στην σαμσουνγκ να δω αν θα βγάλω άκρη...

Τα ίδια μου είπαν και από τα Public. 

..κάπου, κάτι δεν λειτούργησε σωστά μου φαίνεται και είναι κρίμα για την ίδια την εταιρεία και την αλληλεπίδραση / εμπιστοσύνη μεταξύ αυτής και ημών. 

Link to comment
Share on other sites

Μολις κάλεσα την Samsung  για να ενημερωθω σχετικά με την πορεια της αιτησης για τα buds pro. Ο εκπροσωπος μου ειπε το θα λαβω σχετική ενημερωση εγκυρότητας με εμαιλ εντος 7 εργασιμων απο την ημέρα υποβολής της αιτησης. Ειμαι στην 3η  🙂 . Αντε να δουμε .. 

Υπογραφή....
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, stefanos_79 said:

Μολις κάλεσα την Samsung  για να ενημερωθω σχετικά με την πορεια της αιτησης για τα buds pro. Ο εκπροσωπος μου ειπε το θα λαβω σχετική ενημερωση εγκυρότητας με εμαιλ εντος 7 εργασιμων απο την ημέρα υποβολής της αιτησης. Ειμαι στην 3η  🙂 . Αντε να δουμε .. 

Απάντησαν τέτοια ωρα;

14 minutes ago, freco said:

Μόνο ότι αργούσε να πάρει τηλέφωνο. 

Επίσης με έπαιρναν και έλεγε ότι μιλάω. Μετά από 10 λεπτά ερχόταν μήνυμα για αναπάντητη. 

8 στις 10 κλήσεις χαμένες. 

Τα wifi passwords τα έχασες;

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods pro 2

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was locked
  • The topic was unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...