Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν τρέχει οτιδήποτε άλλο χρεειάζετε να φέρεις έναν ηλεκτρολόγο να δει την καλωδίωση σου.

Αν άλλοι από το ίδιο ΚΑΦΑΟ πέρνουν 10 και εσύ πέρνεις μόνια 2, τότε σημαίνει πρόβλημα στην εσωτερική καλοδίωση.

Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.

Όσο για το αν δίνουν αυτό που πουλάνε θα θυμίσω ότι χρόνια τώρα από τότε που βγήκε το ADSL δεν πουλάνε 24άρα (όπως συνεχώς γράφεις ) αλλά έως 24.

Άρα ναι αν έχεις δύο έχεις ακριβώς αυτό που σου πουλάνε και αυτό που υπόσχονται.

 

λοιπον,εγω 15 χρονια ημουν κοσμοτε,δεν ειχα εμπειρια απο αλλους παρα μονο απο κοντινα προσωπα στην οικοδομη.και γουιντ και φοτθνετ ειχαν γεματη 10αρα.πως την ειχαν? δεν ξερω.αλλα ολοι τους ειναι μακρια απο το κεντρο οπως εγω γιατι ειμαστε στην ιδια οικοδομη.αρα αυτο σημαινει οτι πηραν θυρα.σε συζητησ που ειχα με τον διευθυντη του κεντρου παλιοτερα μου ειπε οτι τοτε,πριν 8 χρονια,αν περισευουν πορτες βαζουν και τους αλλους.αρα δεν ισχυει πληρως αυτο που λετε,το ποτε δεν ειναι απολυτο.

 

μετα απο αυτο ενδεχομενως να συμβαινουν 2 πραγματα.ειτε τωρα δεν ειχαν θυρες ,ειναι που και το vdsl τωρα ειναι πολυ πιο διαδεομενο και φτηνο αποτι πριν 8 χρονια και να γεμισε το καφαο.ειτε εχω εσωτερικο θεμα καπου οπως λες.

για το αλλο πιυ λες το ξερω οτι λενε εως ρεπαιδια 100 φορες το εχουμε γραψει.αλλα αλλο το να εχεις εως 24 και αλλο να μην πιανεις ουτε 1 που σημαινει με λιγα λογια οτι δεν εχεις την υπηρεσια πιυ σου προσφερουν γιατι για δοκιμαστε να μπειτε με ταχυτητα 1. οκ εγω δεν ειχα εμπειρια ξανα επειδη ημουν βολεμενος στην κοσμοτε αλλα αυτο ειναι σαν να παμε στα αρχαια χρονια που μπαιναμε με προπληρωμενη καρτα.ειναι δυσφημιση να σου πουλανε ενα προιον οταν σου πουλανε αερα.δεν ειπα να εχω 24 αλλα το να μην εχω και καθολου οπως ειναι το σχεδον 0,80 εινα ντροπη και ανυπαρκτο σαν ταχυτητα ,αρα δεν παιρνω το προιον που αγορασα.

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις να μπλέκεις τις καμπίνες στην συζήτηση. Ο κανόνας είναι ότι δεν παίρνεις από καμπίνα σε adsl ποτέ πλην ΟΤΕ. Αν πίστευες ότι θα φύγεις από ΟΤΕ και θα πας στη wind και θα είχες ADSL, είπαμε είναι λάθος εκτίμηση και λάθος κίνηση συνολικά. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να πούμε.

 

Από εκεί και πέρα, διαφωνώ σε αυτά που γράφεις, γιατί είμαστε στο 2020 και όχι στο 2005. Σε λίγο δεν θα υπάρχει adsl καν, και η πιο σύγχρονη τεχνολογία είναι πολύ προσιτή πλέον.

 

Sent from my Galaxy S10e

 

με δουλευεις ??? εγω μπλεκω τις καμπινες?? εσυ το αρχισες με τα δεν καταλαβαινεις κ.λ.π.στο παρεθεσα παραπανω.οσο για τους κανονες σου απαντησα με τα παραδειγματα οτι δεν ισχυει οπως λες,αν θες δεξου το,αν θες κανε τον παπαγαλο,δεν μπορω να σε πεισω αλλα εγω μενω εδω.

το αν ειναι προσιτη στους καιρους που ζουμε μαλλον εισαι εκτος πραγματικοτητας η' εισαι αρκετα καλα οικονομικα .

 

τελος αφου δεν υπαρχει adsl ας το καταργησουν και να μην λενε οτι δινουν στον κοσμο ιντερνετ που δεν υπαρχει και να μειωσουν τις τιμες κιαλλο .αφου αρχισαμε τις προβλεψεις ας γινει τι περιμενουν?

 

Το πρόβλημα είναι ότι η τεχνολογία ADSL δεν εξελίχτηκε σε κάτι καλύτερο ώστε να βελτιωθεί.

Αυτό που έγινε είναι ότι πλέον έχουμε μία νέα τεχνολογία την VDSL .

Όποιος έχει απαιτήσεις πάει πλέον σε αυτήν. Εγώ δεν το πίστευα αλλά στο σπίτι πλέον έχουμε 100 VDSL και στο εξοχίκό 50

Και αυτό επειδή απλά και μόνο ο γυιός θέλει ταχύτητα όταν ανεβάζει αρχεία στον sever ( και του είναι αδιάφορο το download)

 

φιλε καλα τα λες αλλα εγω δεν εχω απαιτησεις ουτε σαν τον υιο σου να ανεβασω,ουτε να κατεβαζω με το κιλο καθε μερα.το μονο που ζηταω ειναι μια αξιοπρεπη ταχυτητα να σερφαρω ανετα δλδ. καπου στο 5. τι να την κανω εγω την 100αρα? αλλα οχι και 1 και 2.

Link to comment
Share on other sites

Θα μας τρελάνεις μου φαίνεται. 27€ για double play με 100αρι είναι πολλά; Πόσο, 9 ευρώ παραπάνω για να πας από τα 2 ή 5 ή 10 που μπορεί να έχεις με το απλό στα 100;

 

Όσο για το τι ισχύει και που υπάρχει ζήτημα κατανόησης νομίζω πως είναι εμφανές, δεν βλέπω το λόγο να το αναλύσουμε άλλο. Απλά είναι άξιο απορίας γιατί κάποιος να ρωτάει κάτι και να ακυρώνει όλες τις απαντήσεις που λαμβάνει αν δεν του αρέσουν. Δεν ξέρω, εγώ αν κάνω κάτι που δεν αποδεικνύεται σωστό, μια λάθος απόφαση κλπ, κοιτάζω να κάνω ότι μπορώ για να το διορθώσω. Δεν θα ασχοληθώ καν με το να προσπαθήσω να ρίξω το φταίξιμο σε άλλους και να αποφανθώ ότι με κορόιδεψαν, χωρίς να εξετάζω ποια είναι όλα τα δεδομένα που παίζουν ρόλο, και μπορεί να δείχνουν που σκέφτηκα λάθος.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

τωρα καπου εχασα τη συζητηση,καπου παρατεθηκαν και δικα μου μηνυματα μεσα ενω η αντιπαραθεση του dreamer12 ειναι με τον Mark κλπ. Γενικά λιγο προσοχη με τις παραθεσεις των μηνυματων για να μπορουμε να διαβασουμε σωστα το νημα και να ξερουμε ποιος εγραψε τι.

Οι 2 προηγουμενοι που ηταν μεσα επιαναν 10 οπως λες και δεν ηταν στον οτε. Ωραια. Αρα η συνδεση της περιοχης με το κεντρο δινει γυρω στα 10. Αν εσυ δεν πιανεις 10 με τη wind και πιανεις 2 συμβαινει το εξης: Ή μπουκωσε στο μεσοδιαστημα το κεντρο και χαμηλωσαν τις ταχύτητες μεχρι εκει που δεν παει ή (το πιο πιθανο) κατι δεν παει καλα με την εσωτερικη καλωδιωση. Για να μην μιλάμε στον αερα θα σε παρακαλεσω,

1) είτε απο το speedport αν το εχεις ακομα,είτε εστω απο το sagem,δωσε μια εικονα με τα στατιστικα της γραμμης (data rate,attainable rate,attenuation και snr) απο τη σελιδα διαχειρησης του ρουτερ ωστε να δουμε τι ακριβως παιζει.

2) Επισης καλο θα ηταν οπως σου ειχα γραψει να βαλεις το ρουτερ στο πανω διαμερισμα απευθειας και να δεις ποσο πιανει και (συμπληρωνω) να βγαλεις ολες τις αλλες συσκευες απο τις πριζες. Μονο το ρουτερ δηλαδη στη γραμμη. Και να δεις τι διαφορα υπαρχει. Μιλαμε παντα για το συγχρονισμο που φαινεται στη σελιδα του ρουτερ και οχι δοκιμη του ποσο κατεβαζεις (σε πρωτη φαση). Μονο με τετοιες δοκιμες βγαινει ακρη,εφοσον δεν μπορεις να πειραξεις την εισαγωγη.

Στην περιγραφη της συνδεσμολογιας που δινεις καταλαβαινω το εξης: Μια γραμμη (δεν υπαρχει ξεχωριστη τηλεφωνικη και ξεχωριστη dsl οπως το λες, και τα δυο πανω στη ιδια γραμμη "ταξιδευουν") μοιραζεται στα δυο διαμερισματα.Πρωτη διευκρινηση που θελω: κατεβαινει καλωδιο τραβηγμενο απο καποια πριζα του επανω διαμερισματος,ή εχει βαλει χερι τεχνικος σε καποιο κουτακι στην εισαγωγη ωστε το ιδιο σημα να κατεβει και σε σενα? Παιρνεις το σημα κατευθειαν στην πριζα δηλαδη? Επισης,στο δωματιο,στην ιδια πριζα με το ρουτερ εχεις και τηλεφωνικη συσκευη? γιατι αν δεν εχεις εκει,δεν χρειαζεται διαχωριστης.

Την ολη συνδεσμολογια τηλεφωνων και ρουτερ στο διαμερισμα σου την εκαναν οι τεχνικοι ή εσυ,αφου αυτοι εκαναν το διαμοιρασμό?

Link to comment
Share on other sites

Θα μας τρελάνεις μου φαίνεται. 27€ για double play με 100αρι είναι πολλά; Πόσο, 9 ευρώ παραπάνω για να πας από τα 2 ή 5 ή 10 που μπορεί να έχεις με το απλό στα 100;

 

Όσο για το τι ισχύει και που υπάρχει ζήτημα κατανόησης νομίζω πως είναι εμφανές, δεν βλέπω το λόγο να το αναλύσουμε άλλο. Απλά είναι άξιο απορίας γιατί κάποιος να ρωτάει κάτι και να ακυρώνει όλες τις απαντήσεις που λαμβάνει αν δεν του αρέσουν. Δεν ξέρω, εγώ αν κάνω κάτι που δεν αποδεικνύεται σωστό, μια λάθος απόφαση κλπ, κοιτάζω να κάνω ότι μπορώ για να το διορθώσω. Δεν θα ασχοληθώ καν με το να προσπαθήσω να ρίξω το φταίξιμο σε άλλους και να αποφανθώ ότι με κορόιδεψαν, χωρίς να εξετάζω ποια είναι όλα τα δεδομένα που παίζουν ρόλο, και μπορεί να δείχνουν που σκέφτηκα λάθος.

 

Sent from my Galaxy S10e

 

μαλλον δεν χρειαζεται να σε τρελλανω εγω...που ειδες 27? ολα πανω απο 35 αρχιζουν..το πολλα-λιγα για καποιον ειναι σχετικο..και που θελει να τα ξοδεψει..

 

ρε φιλε,τοσες σελιδες γραφουμε και σου γραφω οτι τα δεδομενα της αγορας και πως λειτουργει τα ξερω και τα αποδεχομαι..αυτο που σου λεω ειναι οτι δεν συμφωνω..αν εσυ δεν δεν θες να το καταλαβεις τοτε εχεις προβλημα εγωισμου..αλλα εδω δεν μπηκα να κανω φιλολογικη συζητηση για την αγορα..εσυ μονο αυτο κανεις..

εγω ζητησα τεχνικη συμβουλη και εσυ μου λες πανε σε αλλο προγραμμα γιατι ετσι γινεται στο καφαο και στο κεντρο.ολη η συζητηση μαζι σου γυρω απο αυτο ειναι και συνεχιζεις να επιμενεις.παρολο που σου απεδειξα οτι δεν ισχυει αυτο που λες παντα..κανεις δεν σου ζητησε να γραφεις τα ιδια.δεν βοηθας με το να προσβαλλεις καποιον μονο για τονισεις τον εγωισμο σου.μια γνωμη εισαι,ουτε με την εταιρεια μιλησα ,ουτε με τεχνικο καποιον αλλο .

 

ολες τις απαντησεις απο ολους??/ ο φιλος απο πανω που ειναι τεχνικος και με βοηθαει δεν ακουσε καμμια ακυρωση απο εμενα. εισαι απο αυτους που γενικευουν ,μαζα,για να βγουν σωστοι.

 

εγω εδω μπηκα να ρωτησω τι παει λαθος..τεχνικα..εδωσες μια αλλη απαντηση ,συζητησαμε..σε εναν διαλογο πρεπει να μαθεις να δεχεσαι και την γνωμη του αλλου σωστη η' λαθος,οχι να γκαριζεις ...να μιλας καλυτερα..

 

ακομα δεν μιλησα με την εταιρεια ,σημερα θα το κανω και εσυ ηθελες να βγεις σωστος.πως καποιος να παρει μια αποφαση αν δεν μιλησει με τον απεναντι εμπλεκομενο? να δω τις επιλογες μου? να δω τι παει στραβα?

 

----- προσθήκη μηνύματος 13 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Οι 2 προηγουμενοι που ηταν μεσα επιαναν 10 οπως λες και δεν ηταν στον οτε. Ωραια. Αρα η συνδεση της περιοχης με το κεντρο δινει γυρω στα 10. Αν εσυ δεν πιανεις 10 με τη wind και πιανεις 2 συμβαινει το εξης: Ή μπουκωσε στο μεσοδιαστημα το κεντρο και χαμηλωσαν τις ταχύτητες μεχρι εκει που δεν παει ή (το πιο πιθανο) κατι δεν παει καλα με την εσωτερικη καλωδιωση. Για να μην μιλάμε στον αερα θα σε παρακαλεσω,

1) είτε απο το speedport αν το εχεις ακομα,είτε εστω απο το sagem,δωσε μια εικονα με τα στατιστικα της γραμμης (data rate,attainable rate,attenuation και snr) απο τη σελιδα διαχειρησης του ρουτερ ωστε να δουμε τι ακριβως παιζει.

2) Επισης καλο θα ηταν οπως σου ειχα γραψει να βαλεις το ρουτερ στο πανω διαμερισμα απευθειας και να δεις ποσο πιανει και (συμπληρωνω) να βγαλεις ολες τις αλλες συσκευες απο τις πριζες. Μονο το ρουτερ δηλαδη στη γραμμη. Και να δεις τι διαφορα υπαρχει. Μιλαμε παντα για το συγχρονισμο που φαινεται στη σελιδα του ρουτερ και οχι δοκιμη του ποσο κατεβαζεις (σε πρωτη φαση). Μονο με τετοιες δοκιμες βγαινει ακρη,εφοσον δεν μπορεις να πειραξεις την εισαγωγη.

Στην περιγραφη της συνδεσμολογιας που δινεις καταλαβαινω το εξης: Μια γραμμη (δεν υπαρχει ξεχωριστη τηλεφωνικη και ξεχωριστη dsl οπως το λες, και τα δυο πανω στη ιδια γραμμη "ταξιδευουν") μοιραζεται στα δυο διαμερισματα.Πρωτη διευκρινηση που θελω: κατεβαινει καλωδιο τραβηγμενο απο καποια πριζα του επανω διαμερισματος,ή εχει βαλει χερι τεχνικος σε καποιο κουτακι στην εισαγωγη ωστε το ιδιο σημα να κατεβει και σε σενα? Παιρνεις το σημα κατευθειαν στην πριζα δηλαδη? Επισης,στο δωματιο,στην ιδια πριζα με το ρουτερ εχεις και τηλεφωνικη συσκευη? γιατι αν δεν εχεις εκει,δεν χρειαζεται διαχωριστης.

Την ολη συνδεσμολογια τηλεφωνων και ρουτερ στο διαμερισμα σου την εκαναν οι τεχνικοι ή εσυ,αφου αυτοι εκαναν το διαμοιρασμό?

 

σευχαριστω προκαταβολικα για την απαντηση σου.

 

ξεκιναω απο το τελευταιο ..οχι εγω εκανα την συνδεσμολογια.

 

οχι στο δωματιο που ειναι το ρουτερ δεν εχω τηλεφωνο αλλ οπως σου ειπα εβαλα διαχωριστη σαν επιμηκυνση γιατι δεν φτανει το καλωδιο απο την μια ακρη στην αλλη του δωματιου.το μοντεμ και η εθερνετ ειναι αντιθετα με το μερος που ειναι η μπριζα.

 

τωρα στον πανω οροφο μου ειπε ο τεχνικος οτι δεν παει ιντερνετ.η αληθεια ειναι οτι και εγω ξερω οτι μια ειναι η γραμμη αλλα ετσι μου ειπε και δεν το εψαξα γιατι δεν μας ενδιαφερει κιολας μια που πανω θελαμε μονο σταθερο.αυτος διαχωρισε τις χρησεις της γραμμης..πανω μονο σταθερο.κατω οροφος σταθερο και ιντερνετ.δεν ξερω τεχνικα αν μπορει να ισχυει αλλα πανω μου ειπε οτι δεν εχει ιντερνετ.θες παρολαυτα να παω να δοκιμασω?

 

οσον αφορα πως εγωινε η δουλεια,οπως ξαναεγραψα, δεν κατεβηκε εξωτερικα καλωδιο.ετσι ηθελα να γινει αλλα αυτος το εκανε εσωτερικα.δλδ.πηγε στο κουτι της οικοδομης,δεν ξερω αν αυτο εννοεις εισαγωγη,εκει που πανε ολοι οι τεχνικοι των εταιρειων για να κανουν μια νεα συνδεση και εκει εκανε τοςυ διαχωρισμος των λειτουργιων αναμεσα στους 2 οροφους.αρα εγινε εσωτερικα οπως λες .ναι παιρνωτο σημα στην μπριζα.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, αγαπητέ, εσύ είσαι λάθος όταν μιλάμε έστω θεωρητικά, γιατί στην πραγματικότητα δεν ξέρεις ούτε εσύ που σε είχε συνδέσει ο προηγούμενος πάροχος, έχεις κάνει ταρζανιές με την καλωδίωση, και επιμένεις να ψάχνεις γιατί δεν σε βάζει στην καμπίνα, υποθέτεις ότι δεν είχε χωρητικότητα στο καφαο, σου λέμε ότι δεν πρόκειται να σε βάλει σε καφαο άλλος εκτός από τον ΟΤΕ και επιμένεις να τρολάρεις σχετικά με την κατάσταση που δεν γνωρίζεις που θα σε βάλει, ότι δεν σε ρώτησαν την απόσταση και ένα σωρό άσχετα, που δεν έχουν καμία προοπτική να σου λύσουν το πρόβλημα. Μιλάμε για βασικά πράγματα που όποιος ασχολείται έστω και λίγο τα γνωρίζει πως πάνε, και επειδή δεν έχεις το αποτέλεσμα που περίμενες ότι θα έχεις με την απλή adsl σε τεράστια απόσταση για να δουλέψει σωστά, πρέπει ντε και καλά όλοι οι άλλοι να φταίνε, και όχι το ότι απλά ότι λόγω άγνοιας έγινε λάθος επιλογή.

 

Ακόμη και να πεις ότι τα 27 είναι προσφορά προσωπική, στην αγορά βρίσκεις 100αρι για όλους με 29,90.

efa6125c2d03cf2f8cb9fefb273327d3.jpg

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

οσον αφορα πως εγωινε η δουλεια,οπως ξαναεγραψα, δεν κατεβηκε εξωτερικα καλωδιο.ετσι ηθελα να γινει αλλα αυτος το εκανε εσωτερικα.δλδ.πηγε στο κουτι της οικοδομης,δεν ξερω αν αυτο εννοεις εισαγωγη,εκει που πανε ολοι οι τεχνικοι των εταιρειων για να κανουν μια νεα συνδεση και εκει εκανε τοςυ διαχωρισμος των λειτουργιων αναμεσα στους 2 οροφους.αρα εγινε εσωτερικα οπως λες .ναι παιρνωτο σημα στην μπριζα.

ναι εκει λεω,τωρα αν υπαρχει τροπος να τα διαχωρισει καπως δεν ξερω. Η λογικη λεει οτι αφου εσυ εχεις και τηλεφωνο,τοτε και ο επανω πρεπει να εχει και ιντερνετ. Αν γινεται κανε μια δοκιμη επανω να δεις αν συγχρονιζει.

 

[/color]

 

σευχαριστω προκαταβολικα για την απαντηση σου.

 

ξεκιναω απο το τελευταιο ..οχι εγω εκανα την συνδεσμολογια.

 

οχι στο δωματιο που ειναι το ρουτερ δεν εχω τηλεφωνο αλλ οπως σου ειπα εβαλα διαχωριστη σαν επιμηκυνση γιατι δεν φτανει το καλωδιο απο την μια ακρη στην αλλη του δωματιου.το μοντεμ και η εθερνετ ειναι αντιθετα με το μερος που ειναι η μπριζα.

Βαλε στο ρουτερ στην πρωτη πριζα που ερχεται σε σενα χωρις επιμυκηνσεις κλπ και δες τι ταχυτητα εχει. Οπως εγραψα και το πρωι,ιδανικα στην πρωτη πριζα που εχεις ιντερνετ (ειτε πανω ειτε σε σενα),βαλε μονο το ρουτερ βγαζοντας εκτος τηλεφωνα,σπλιτερ.Αν δεις διαφορες ειναι θεμα εσωτερικης εγκαταστασης. Αν η επεκταση που λες εγινε με σπλιτερ σαν αυτα που βαζουν μεσα στα κουτια των ρουτερ βασικα ειναι και λαθος γιατι το ρουτερ παει απευθειας στην πριζα. Καλο ειναι δηλαδη να παρεις μεγαλυτερο καλωδιο παρα να βαλεις αυτο ή καποια επεκταση. Εικονα απο το μενου του ρουτερ θα βοηθουσε οπως ειπα και πριν.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον @kmpatra φυσικά και οι 2 όροφοι έχουν internet για να μην είχε ο πάνω έπρεπε να είχε μπει διαχωριστής κάτω στην οικοδομή, κάνε την εναλλακτική παρακάτω λύση.

Πριν κάνεις οτιδήποτε έτσι όπως το έχεις τσέκαρεις στατιστικά snr line attenuation κτλ

Πας σε εσένα βγάζεις τα πάντα από τις πρίζες.

Πας πάνω βγάζεις τηλέφωνο φίλτρο και βάζεις το router ΚΑΤΕΥΘΕΘΑΝ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ.

Βλέπεις πάλι στατιστικά.

Βγάζεις το ρούτερ από το ρεύμα.

Πας κάτω βάζεις ότι είχες στις πρίζες εκτός το ρούτερ που είναι πάνω ακόμα.

Πας πάνω το βάζεις στην πρίζα ξανατσεκαρεις στατιστικά.

Μας στέλνεις το αποτέλεσμα από την κάθε φάση.

Πιστεύω εγω 90% κάτι παίζει με την συνδεσμολογία σου.

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΑ ΤΟ ΡΟΥΤΕΡ ΠΑΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΟΥΤΕ ΦΙΛΤΡΑ ΤΙΠΟΤΕ ΑΝ ΘΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΒΆΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΒΑΖΕΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΡΟΥΤΕΡ ΑΝ ΠΑΝΕ ΑΝΑΠΟΔΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.

Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΈΞΟΔΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ROUTER ΤΣΕΚΑΡΕ ΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by leotzian
Link to comment
Share on other sites

Όχι, αγαπητέ, εσύ είσαι λάθος όταν μιλάμε έστω θεωρητικά, γιατί στην πραγματικότητα δεν ξέρεις ούτε εσύ που σε είχε συνδέσει ο προηγούμενος πάροχος, έχεις κάνει ταρζανιές με την καλωδίωση, και επιμένεις να ψάχνεις γιατί δεν σε βάζει στην καμπίνα, υποθέτεις ότι δεν είχε χωρητικότητα στο καφαο, σου λέμε ότι δεν πρόκειται να σε βάλει σε καφαο άλλος εκτός από τον ΟΤΕ και επιμένεις να τρολάρεις σχετικά με την κατάσταση που δεν γνωρίζεις που θα σε βάλει, ότι δεν σε ρώτησαν την απόσταση και ένα σωρό άσχετα, που δεν έχουν καμία προοπτική να σου λύσουν το πρόβλημα. Μιλάμε για βασικά πράγματα που όποιος ασχολείται έστω και λίγο τα γνωρίζει πως πάνε, και επειδή δεν έχεις το αποτέλεσμα που περίμενες ότι θα έχεις με την απλή adsl σε τεράστια απόσταση για να δουλέψει σωστά, πρέπει ντε και καλά όλοι οι άλλοι να φταίνε, και όχι το ότι απλά ότι λόγω άγνοιας έγινε λάθος επιλογή.

 

Ακόμη και να πεις ότι τα 27 είναι προσφορά προσωπική, στην αγορά βρίσκεις 100αρι για όλους με 29,90.

efa6125c2d03cf2f8cb9fefb273327d3.jpg

 

Sent from my Galaxy S10e

 

Εμένα γιατί μου βγάζει μέσα από το Mywind προσωπική προσφορά για ανανέωση με 35€ αντί για 27€ που βγάζει σε εσένα; Τώρα είμαι με 50mbps 300 κινητά και απεριόριστα σταθερά με 27€ χωρίς συμβόλαιο... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί εξαρτάται από το πόσο πληρώνεις τώρα. Εγώ που δίνω 19 για 50αρα για να πάω στην 100αρα μου το δίνει με 27. Στη θεία μου που μένει στο κάτω σπίτι και πληρώνει 33, της έδωσαν προσφορά να παραμείνει στα 33 (και να πάει επίσης σε 100αρα από 50αρα).

Στην περίπτωση μου το αποδέχτηκα, γιατί το συμβόλαιο που έχω θα λήξει σε 9 μήνες, και τότε αναγκαστικά θα πρέπει να πάω σε κάτι ακριβότερο. Προτίμησα να πάω από τώρα που υπάρχει ανάγκη να γίνει (θα κόψει υποτίθεται ο ΟΤΕ το δίκτυο χαλκού στην περιοχή μου και δεν θα έχουμε τηλέφωνο) και ας δώσω κάτι παραπάνω για να έχω καλύτερη ταχύτητα και νέο καλύτερο router.

Τα 35 δεν είναι καν σοβαρή προσφορά για ανανέωση, καθώς τόσο το δίνει σε νέους πελάτες. Εγώ θα τους απειλούσα ότι θα πάω Nova που το δίνει το ίδιο με 29,90€.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

απο χτες στο πατρικο λαμβανουμε κλησεις απο εξωτερικο απο διαφορετικα νουμερα καθε φορα (2 που προλαβα να δω αγγλια και ρουμανια). Αν το σηκωσεις δεν μιλαει κανεις ή μια φορά που μίλησε ρωτησε αν μιλάμε αγγλικά και μετά τίποτα. Υπαρχει τετοια κινηση και σε αλλους ή εμεις είμαστε οι τυχεροί? Υπάρχει τρόπος από πλευράς εταιρίας να αποκλείσουμε τιποτα? εκει ειναι ηλικιωμενοι οποτε συσκευες με λιστες αποκλεισμου,ιστοριες μεσω voip κλπ δεν παιζουν...
Link to comment
Share on other sites

στα κινητά το έχουμε ξαναδεί.. Wardialling λέγεται (καποιος δοκιμάζει νούμερα) και καλεί και εσένα. Εμενα από Αγγλία σε κινητό είναι συνήθως πωλήσεις (να με πίσουν να συμμετέχω σε επενδυτικό) και μιλάνε Ελληνικά.

Τωρα εσύ λες για πολλά; Μηπως κάποιος έβαλε το τηλ το δικό σου κάπου; Πχ ως τηλέφωνο κάποιου ψεύτικου eshop? μήπως παλιά ανήκε ο αριθμός αυτός αλλού που είχε παρε δώσε με εξ/κο;

όλα παίζουν

Για google τον αριθμό σου.. να δεις που το βγαζει. Συμπληρωματικά ζητείστε να μην είστε στον ηλεκτρονικό κατάλογο και κάνε φραγή στα εισερχόμενα με απόκρυψη (πληκτρολογείς εναν αριθμό *90# μόνο και αυτό ήταν). Ζητα επίσης αποκλεισμό προωθητικών ενεργειών που κανονικά θα έκοβε τις διαφημίσεις.

Y.Γ στα κινητά wind/q γίνεται με κλήση *254# + Πλήκτρο Κλήσης (και εκεί είναι χρήσιμο).

Edited by keysmith
από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

20,90€ με 300' κινητά.

 

Το οποίο είναι τέρμα ασύμφορο αν υπολογίσω ότι δίνω 27€ για το ίδιο με 100mbps πλέον. Ενεργοποιήθηκα εχθές και πάει μια χαρά. Από την ημέρα που "υπέγραψα" μέχρι την ενεργοποίηση πήρε μόλις 6 μέρες. Βέβαια ήμουν ήδη σε 50αρα και ίσως για αυτό δεν ήταν μεγάλη η αλλαγή. Αλλά μέχρι στιγμής είμαι πολύ ικανοποιημένος.

 

Sent from my Galaxy A40

Link to comment
Share on other sites

20,90€ με 300' κινητά.

 

Το οποίο είναι τέρμα ασύμφορο αν υπολογίσω ότι δίνω 27€ για το ίδιο με 100mbps πλέον. Ενεργοποιήθηκα εχθές και πάει μια χαρά. Από την ημέρα που "υπέγραψα" μέχρι την ενεργοποίηση πήρε μόλις 6 μέρες. Βέβαια ήμουν ήδη σε 50αρα και ίσως για αυτό δεν ήταν μεγάλη η αλλαγή. Αλλά μέχρι στιγμής είμαι πολύ ικανοποιημένος.

 

Sent from my Galaxy A40

 

Αυτό ήταν ειδική προσφορά για σένα όμως. Κανείς άλλος δεν θα την πάρει 100αρα για 27€, ειδικά για φορητότητα.

 

Δοκίμασες σε ώρες αιχμής πόσο πιάνει ι σε ξένους σέρβερς (UK, USA κλπ); Πλησιάζει έστω τα 70-80 ή πιάνεις 10; :p

Link to comment
Share on other sites

Είσαι καλά; Μόνιμα πάνω από 90 είναι....

6587203471.png

 

6587218923.png

 

Σε ελληνικούς συνήθως παίζει 98-102.

 

Δεν είπα κάπου ότι δίνει αυτήν την τιμή για φορητότητα.

 

Sent from my Galaxy S10e

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

εμένα χωρίς φορητοτητα από 24αρα σε 100αρα μου την έδωσαν χωρίς καμία πίεση 29 ευρώ. για όλους υπήρξε αυτή η προσφορά πέρσι Δεκεμβρη

 

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήταν ειδική προσφορά για σένα όμως. Κανείς άλλος δεν θα την πάρει 100αρα για 27€, ειδικά για φορητότητα.

 

Δοκίμασες σε ώρες αιχμής πόσο πιάνει ι σε ξένους σέρβερς (UK, USA κλπ); Πλησιάζει έστω τα 70-80 ή πιάνεις 10; :p

 

Από τη στιγμή που παίρνει από καμπίνα είτε είσαι ΟΤΕ είτε είσαι wind είτε είσαι Vodafone την ταχύτητα που θα πιάσεις με τον έναν θα την πιάσεις με όλους. Ας ξεχάσουμε τα προπολεμικα χρόνια του ADSL που τα λέγαμε αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Είσαι καλά; Μόνιμα πάνω από 90 είναι....

6587203471.png

 

6587218923.png

 

Σε ελληνικούς συνήθως παίζει 98-102.

 

Δεν είπα κάπου ότι δίνει αυτήν την τιμή για φορητότητα.

 

Sent from my Galaxy S10e

 

Thanks, αυτό ήθελα να δω. Τη διασύνδεση της WIND με το εξωτερικό. Δεν το έγραψα ειρωνικά. Γιατί αν είναι να πιάνεις 100 μόνο στην Ελλάδα και 10 στο εξωτερικό και 20€ να το δώσουν, δεν αξίζει... :p Πολύ καλά λοιπόν.

Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που παίρνει από καμπίνα είτε είσαι ΟΤΕ είτε είσαι wind είτε είσαι Vodafone την ταχύτητα που θα πιάσεις με τον έναν θα την πιάσεις με όλους. Ας ξεχάσουμε τα προπολεμικα χρόνια του ADSL που τα λέγαμε αυτά.
Δεν μιλάει για την ταχύτητα που θα συνδεθείς με τον πάροχο, που ναι θα είναι ίδια για όλους, αλλά αν μπορεί να κρατήσει αυτήν την ταχύτητα ο πάροχος σε διασύνδεση με το εξωτερικό.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θέλω τη βοήθειά σας... Για 15 ημέρες δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνετ. Όταν τους πρωτοειδοποίησα στις 20/9 μου έστειλαν μήνυμα ότι την επόμενη μέρα θα έρχονταν τεχνικός και ζήτησαν να κανονίσω την χωρίς προβλήματα πρόσβασή του στο χώρο μου. Δεν ήρθε ποτέ και μου ξαναέστειλαν μήνυμα ότι ο τεχνικός θα έρθει την επόμενη. Ούτε πάλι εμφανίστηκε και μου ξαναστέλνουν και τρίτο μήνυμα. Χωρίς πάλι να εμφανιστεί ο τεχνικός μου στέλνουν μήνυμα ότι η βλάβη θα διορθωθεί στις 7/10!!!! Τους ενημερώνω ότι πρόκειται για επαγγελματικό χώρο (όπου η έλλειψη τηλεφώνου και data έχει άμεση συνέπεια στα έσοδά μου) και μου λένε ότι κάνουν το καλύτερο δυνατόν. Με καθημερινά τηλέφωνα, μου λέει ένας από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα φροντίσουν να μου δώσουν υβριδικό ρούτερ ώστε να έχω data (αυτό λέει κάνουν σε παρόμοιες περιπτώσεις, πράγμα το οποίο ενώ είχα μιλήσει με 15 άτομα μέχρι τότε κανείς δεν μου το είχε προτείνει). Περιττό να πω ότι το υβριδικό ρούτερ δεν ήρθε ποτέ. Σε συνέχεια των τηλεφωνημάτων και εξηγώντας πόσο σημαντικό είναι για μένα τηλέφωνο και data, προσπαθώντας να με καθησυχάσουν με καλούν από τη wind την 1/10 και υπάλληλος μου λέει ότι κατανοεί την περίπτωσή μου και το εμπορικό τμήμα θα φροντίσει για την αποζημίωσή μου και τα διαφυγόντα κέρδη μου το διάστημα που δεν θα έχω τηλέφωνο (έχω κρατήσει ονόματα). Εντέλει, η σύνδεση επανήλθε στις 5/10 αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση για τον τρόπο αποζημίωσης. Πως λέτε να το χειριστώ?
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θέλω τη βοήθειά σας... Για 15 ημέρες δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνετ. Όταν τους πρωτοειδοποίησα στις 20/9 μου έστειλαν μήνυμα ότι την επόμενη μέρα θα έρχονταν τεχνικός και ζήτησαν να κανονίσω την χωρίς προβλήματα πρόσβασή του στο χώρο μου. Δεν ήρθε ποτέ και μου ξαναέστειλαν μήνυμα ότι ο τεχνικός θα έρθει την επόμενη. Ούτε πάλι εμφανίστηκε και μου ξαναστέλνουν και τρίτο μήνυμα. Χωρίς πάλι να εμφανιστεί ο τεχνικός μου στέλνουν μήνυμα ότι η βλάβη θα διορθωθεί στις 7/10!!!! Τους ενημερώνω ότι πρόκειται για επαγγελματικό χώρο (όπου η έλλειψη τηλεφώνου και data έχει άμεση συνέπεια στα έσοδά μου) και μου λένε ότι κάνουν το καλύτερο δυνατόν. Με καθημερινά τηλέφωνα, μου λέει ένας από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα φροντίσουν να μου δώσουν υβριδικό ρούτερ ώστε να έχω data (αυτό λέει κάνουν σε παρόμοιες περιπτώσεις, πράγμα το οποίο ενώ είχα μιλήσει με 15 άτομα μέχρι τότε κανείς δεν μου το είχε προτείνει). Περιττό να πω ότι το υβριδικό ρούτερ δεν ήρθε ποτέ. Σε συνέχεια των τηλεφωνημάτων και εξηγώντας πόσο σημαντικό είναι για μένα τηλέφωνο και data, προσπαθώντας να με καθησυχάσουν με καλούν από τη wind την 1/10 και υπάλληλος μου λέει ότι κατανοεί την περίπτωσή μου και το εμπορικό τμήμα θα φροντίσει για την αποζημίωσή μου και τα διαφυγόντα κέρδη μου το διάστημα που δεν θα έχω τηλέφωνο (έχω κρατήσει ονόματα). Εντέλει, η σύνδεση επανήλθε στις 5/10 αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση για τον τρόπο αποζημίωσης. Πως λέτε να το χειριστώ?

 

αν έχεις δωρεάν δικηγόρο ξεκίνα αν θα μπλέξεις μόνος σου καλό κουράγιο

SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

Αν είχα δωρεάν δικηγόρο δεν θα το συζητούσα... Η αδιαφορία και τα ψέματά τους είναι που με έχουν βγάλει οφ....
Link to comment
Share on other sites

Δες τους όρους συμβολαίων σταθερής. Με μια πρόχειρη ανάγνωση, λέει κάπου πως σου πιστώνουν αναλογία παγίου για το χρονικό διάστημα που είχε βλάβη, αρχίζοντας από την επομένη της αναγγελίας της βλάβης. Επίσης λέει ότι δεν ευθύνονται για ζημιές και διαφυγόντα κέρδη, εκτός αν αποδειχθεί ότι η βλάβη προήλθε από ευθύνη της wind. Δεν ξέρω πως μεταφράζεται αυτό, ούτε υπάρχει κάποιο άλλο δεδομένο για την φύση της βλάβης, αλλά νομίζω το ίδιο με ότι σου είπε ο φίλος παραπάνω. Μην έχεις ελπίδες δηλαδή για κάτι πέρα από το πάγιο αν δεν μπορείς να το κυνηγήσεις νομικά, στην περίπτωση που συντρέχουν οι προϋποθέσεις για να γίνει αυτό.

 

Sent from my Galaxy A40

Link to comment
Share on other sites

Δες τους όρους συμβολαίων σταθερής. Με μια πρόχειρη ανάγνωση, λέει κάπου πως σου πιστώνουν αναλογία παγίου για το χρονικό διάστημα που είχε βλάβη, αρχίζοντας από την επομένη της αναγγελίας της βλάβης. Επίσης λέει ότι δεν ευθύνονται για ζημιές και διαφυγόντα κέρδη, εκτός αν αποδειχθεί ότι η βλάβη προήλθε από ευθύνη της wind. Δεν ξέρω πως μεταφράζεται αυτό, ούτε υπάρχει κάποιο άλλο δεδομένο για την φύση της βλάβης, αλλά νομίζω το ίδιο με ότι σου είπε ο φίλος παραπάνω. Μην έχεις ελπίδες δηλαδή για κάτι πέρα από το πάγιο αν δεν μπορείς να το κυνηγήσεις νομικά, στην περίπτωση που συντρέχουν οι προϋποθέσεις για να γίνει αυτό.

 

Sent from my Galaxy A40

Τώρα κατάλαβα γιατί έλεγαν ότι η βλάβη είναι στο δίκτυο της Cosmote...

Απορώ πάντως γιατί ο τελευταίος υπάλληλος μου είπε ότι θα φροντίσει το εμπορικό τμήμα για την αποζημίωσή μου για τα διαφυγόντα κέρδη τη στιγμή που εννοούσε μόνο την αναλογία του παγίου για το διάστημα της βλάβης

Link to comment
Share on other sites

Τώρα κατάλαβα γιατί έλεγαν ότι η βλάβη είναι στο δίκτυο της Cosmote...

Απορώ πάντως γιατί ο τελευταίος υπάλληλος μου είπε ότι θα φροντίσει το εμπορικό τμήμα για την αποζημίωσή μου για τα διαφυγόντα κέρδη τη στιγμή που εννοούσε μόνο την αναλογία του παγίου για το διάστημα της βλάβης

Γιατί να μην το πει έχει να χάσει τίποτα ή μήπως θα τον ξαναβρείς ?
SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...