Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

:mad: - τελειωνει το συμβολαιο μου και τους λεω να μου κανουν μια προσφορα για να το συνεχισω,απο τηλεφωνο μου λενε μειον 5 ευρω αν θελετε αν δεν βαλουμε μεσα τα τηλεφωνα εξωτερικου δηλαδη απο 34,40 παει στα 29,30 μα τους λεω αυτο δνε ειναι προσφορα δεν μου κανετε καποια εκπτωση απλα αναπροσαρμογη του προγραμματος μου

δεν μπορουμε λεει να κανουμε κατι αλλο αυτο ειναι το πακετο,μα δεν ζηταω πακετο απλα να δω κατα ποσον σας ενδιαφερει να κρατησετε καποιον πελατη που ειναι χρονια σε εσας, οχι μονο δεν εκαναν τιποτα αλλα σε καταστημα μου ειπαν και 10 λεπτα επανω δηλαδη 29,40 θα πληρωνω συν 5 ευρω για ανανεωση συμβολαιου που θα μπουν λεει στον επομενο λογαριασμο.

Αυτο θα πει εκτιμηση στον πελατη ε? σου λεει αμα παει Οτε οι τιμες ειναι πολυ παραπανω ενω στην Βονταφον στην περιοχη που ενδιαφερομαι δεν εχει καλο ιντερνετ,τα ξερουν ολα αυτα οι μαγκες και το παιζουν ζορικοι-αναθεμα την αναγκη μου μεσα (!)

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

:mad: - τελειωνει το συμβολαιο μου και τους λεω να μου κανουν μια προσφορα για να το συνεχισω,απο τηλεφωνο μου λενε μειον 5 ευρω αν θελετε αν δεν βαλουμε μεσα τα τηλεφωνα εξωτερικου δηλαδη απο 34,40 παει στα 29,30 μα τους λεω αυτο δνε ειναι προσφορα δεν μου κανετε καποια εκπτωση απλα αναπροσαρμογη του προγραμματος μου

δεν μπορουμε λεει να κανουμε κατι αλλο αυτο ειναι το πακετο,μα δεν ζηταω πακετο απλα να δω κατα ποσον σας ενδιαφερει να κρατησετε καποιον πελατη που ειναι χρονια σε εσας, οχι μονο δεν εκαναν τιποτα αλλα σε καταστημα μου ειπαν και 10 λεπτα επανω δηλαδη 29,40 θα πληρωνω συν 5 ευρω για ανανεωση συμβολαιου που θα μπουν λεει στον επομενο λογαριασμο.

Αυτο θα πει εκτιμηση στον πελατη ε? σου λεει αμα παει Οτε οι τιμες ειναι πολυ παραπανω ενω στην Βονταφον στην περιοχη που ενδιαφερομαι δεν εχει καλο ιντερνετ,τα ξερουν ολα αυτα οι μαγκες και το παιζουν ζορικοι-αναθεμα την αναγκη μου μεσα (!)

 

Αιτηση φορητοτητας και ασε τους μετα να σε παρακαλανε...

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: -μπορω ομως μετα να την ανακαλεσω? εαν (λεω εαν μου κανουν καλυτερη προσφορα) και πω ΟΚ υπαναχωρω θα πληρωσω τιποτα τελη συνδεσης επειδη ειχα κανει την αιτηση?

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Κάνε την αίτηση φορητότητας ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή σου. Έτσι μπορείς να κάνεις και την αίτηση ακύρωσης της φορητότητας (μέσω μεηλ ή/και φαξ) και δεν μπλέκεις με υπαλλήλους που μπορεί να κάνουν "λάθος" ή να "κολλήσει" το σύστημα. Παίρνεις και την απάντησή σου ότι το αίτημα παρελήφθηκε και όλα καλά. Έτσι το έχω κάνει 3 φορές μέχρι τώρα.
Link to comment
Share on other sites

Κάνε την αίτηση φορητότητας ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή σου. Έτσι μπορείς να κάνεις και την αίτηση ακύρωσης της φορητότητας (μέσω μεηλ ή/και φαξ) και δεν μπλέκεις με υπαλλήλους που μπορεί να κάνουν "λάθος" ή να "κολλήσει" το σύστημα. Παίρνεις και την απάντησή σου ότι το αίτημα παρελήφθηκε και όλα καλά. Έτσι το έχω κάνει 3 φορές μέχρι τώρα.

 

:) -ευχαριστω πολυ (!) ορμαω και ο Θεος βοηθος

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: -μπορω ομως μετα να την ανακαλεσω? εαν (λεω εαν μου κανουν καλυτερη προσφορα) και πω ΟΚ υπαναχωρω θα πληρωσω τιποτα τελη συνδεσης επειδη ειχα κανει την αιτηση?

 

Έχοντας ακολουθήσει πρόσφατα την ίδια διαδικασία (πετυχαίνοντας έτσι μια πολύ καλή προσφορά από την Wind), έγραψα τα βήματα που χρειάζονται (λεπτομέρειες στο σχετικό νήμα της υπογραφής μου) και προτείνω ενέργειες σε κατάστημα και όχι ηλεκτρονικά γιατί έχουν καταγραφεί πολλές περιπτώσεις που το φαξ ή το email είτε έχουν χαθεί είτε ... και η φορητότητα συνεχίστηκε, με ανεπιθύμητες εξελίξεις.

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχεις επιβεβαιωτικό email ότι το αιτημα σου παραλήφθηκε και έχεις και το αποδεικτικό του φαξ, είναι λιγάκι δύσκολο να σου πουν ότι ...χάθηκε. Είσαι καλυμένος όπως και να έχει.
Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά, μπορεί να είναι έτσι αλλά στην πράξη έχουν καταγραφεί περιστατικά μελών που οι πάροχοι δεν βρήκαν ή δεν αναγνώρισαν το φαξ ακύρωσης και προχώρησε η σύνδεση στο νέο.
Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά, μπορεί να είναι έτσι αλλά στην πράξη έχουν καταγραφεί περιστατικά μελών που οι πάροχοι δεν βρήκαν ή δεν αναγνώρισαν το φαξ ακύρωσης και προχώρησε η σύνδεση στο νέο.

 

Έχουν συμβεί τέτοιες περιπτώσεις σε όλες τις εταιρίες αλλά όπως λέει ο φίλος από πάνω αν έχεις τα αποδεικτικά δεν έχεις να ψοβηθείς τίποτα

ck
Link to comment
Share on other sites

Έχουν συμβεί τέτοιες περιπτώσεις σε όλες τις εταιρίες αλλά όπως λέει ο φίλος από πάνω αν έχεις τα αποδεικτικά δεν έχεις να ψοβηθείς τίποτα

 

Εξακολουθώ να επιμένω ότι σ' αυτά τα θέματα είναι καλλίτερο να είσαι εξασφαλισμένος εκ των προτέρων και όχι εκ των υστέρων.

Και εννοώ ότι, είναι προτιμότερο να πας σε κατάστημα και να ακυρώσεις τη φορητότητα ΑΜΕΣΑ, αντί να γίνει η στραβή, να συνδεθείς στο νέο πάροχο και να τραβιέσαι για μέρες και ίσως βδομάδες για να "καθαρίσεις".

 

Προσωπικά, ακολούθησα αυτή τη διαδικασία πριν 2 μήνες περίπου και όλα έγιναν σωστά σε μια μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθώ να επιμένω ότι σ' αυτά τα θέματα είναι καλλίτερο να είσαι εξασφαλισμένος εκ των προτέρων και όχι εκ των υστέρων.

Και εννοώ ότι, είναι προτιμότερο να πας σε κατάστημα και να ακυρώσεις τη φορητότητα ΑΜΕΣΑ, αντί να γίνει η στραβή, να συνδεθείς στο νέο πάροχο και να τραβιέσαι για μέρες και ίσως βδομάδες για να "καθαρίσεις".

 

Προσωπικά, ακολούθησα αυτή τη διαδικασία πριν 2 μήνες περίπου και όλα έγιναν σωστά σε μια μέρα.

 

Δε νομίζω να αλλάζει κάτι εγώ σε κατάστημα που είχα πάει της wind πριν κανα χρόνο να ακυρώσω μεταφορά γραμμής σε αυτούς μου διευκρίνισε ο υπάλληλος ότι αυτός μόνο το φαξ ακύρωσης μπορεί να μου στείλει από κει και πέρα να μιλήσω με wind γιατί δε θα έχει ευθύνη τι θα κάνουν στα κεντρικά. Και μου το είπε και δυο φορές μάλιστα. Τελικά έγινε η ακύρωση βέβαια μια χαρά αλλά δεν άλλαξε σε κάτι η διαδικασία

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνω αίτηση φορητότητας στην wind μέσω καταστήματος και όχι τηλεφωνικός δεν ισχύει μετά το δικαίωμα ακύρωσης της εντός 14 ημερών;
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

όχι δικαίωμα ακύρωσης αλλά υπαναχώρησης. δικαίωμα ακύρωσης έχεις τρεις εργάσιμες πριν την ημερομηνία σύνδεσης στον νέο πάροχο.

έχει διαφορά η ακύρωση με την υπαναχώρηση: υπαναχώρηση σημαίνει ότι συνδέομαι με τον νέο πάροχο και επιστρέφω στον παλιό αζημίως. αυτό σημαίνει ότι μπορεί ο προηγούμενος σου πάροχος να σε δει ως νέο συνδρομητή και η προσφορά θα πάει περίπατο. έτσι την έπαθα και εγώ με την wind. μου το είπαν ξεκάθαρα ότι αν κάνω υπαναχώρηση δεν θα μου δώσουν την προσφορά διότι θα με δει το σύστημα ως νέο συνδρομητή. και έτσι παρέμεινα στον νέο πάροχο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι κάνει η Wind στο συγκεκριμένο θέμα αλλά πριν 2 μήνες, όπως έγραψα, έκανα αίτηση "ενεργοποίησης υπηρεσιών" στη Forthnet, για (σικε) φορητότητα του σταθερού από την Wind (για να πετύχω καλλίτερη προσφορά), πήρα την επομένη απίθανη προσφορά από την Wind και η υπάλληλος μου είπε ότι απορρίπτει την αίτηση της Forthnet αλλά πρέπει να ζητήσω και ακύρωση της φορητότητας, πήγα στο κατάστημα της Forthnet που έκανα την αίτηση και υπέγραψα αίτηση ακύρωσης και φυσικά έχω αντίγραφα και των 2 αιτήσεων.

 

Με αφορμή αυτή τη διαδικασία έγραψα και τον οδηγό της υπογραφής μου.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ακύρωση, άλλο υπαναχώρηση. Αν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείς να το ασκήσεις και μετά την ενεργοποίηση στον νέο πάροχο. Δεν το έχεις αν έχεις υπογράψει σε κατάστημα. Μόνο σε εξ αποστάσεως σύμβαση (τηλέφωνο-internet).

 

Sent from my Moto X Play

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν κάνω αίτηση φορητότητας στην wind σε κατάστημα και παρόλο που κάνω ακύρωση μετά επειδή δέχτηκα από την Vodafone καλύτερη προσφορα,η wind με τραβήξει στο δίκτυο της,δεν μπορώ μετά αν συμφωνήσω με την Vodafone ότι ισχύει η πρόταση τους και δεν πληρώσω κάτι οταν επιστρεψω, να φύγω από την wind και να επιστρέψω στην Vodafoneχωρίς να πληρώσω σπάσιμο συμβολαίου;

Δεν ισχύει δηλαδή το φεύγω εντός 14 ημερών χωρίς πρόστιμο που ισχυει για online η τηλεφωνικες αιτησεις;

Edited by dim74
Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λες.

Με λίγα λόγια, ακύρωση μπορείς να κάνεις όσο δεν έχεις ενεργοποιηθεί στον πάροχο δέκτη. Και μιλάμε για λίγες μέρες, όσο παίρνει να γίνει η μετάβαση. Άπαξ και ενεργοποιηθείς μπορείς μόνο να ασκήσεις δικαίωμα υπαναχώρησης, εντός 14 ημερών από την υπογραφή συμβολαίων, και μόνο σε σύμβαση της οποίας η σύναψη έχει γίνει εξ αποστάσεως, δηλαδή όχι σε κατάστημα.

Για να μην μπερδεύεσαι, το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι κάτι που σου παρέχει η νομοθεσία σε συναλλαγές που πραγματοποιούνται εκτός φυσικού καταστήματος. Ακόμα και αγορές π.χ., όπου έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις το προϊόν και να πάρεις πίσω τα χρήματά σου χωρίς να χρειάζεται να το δικαιολογήσεις. Η ακύρωση είναι κάτι διαφορετικό.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Όποιος ξέρει κάνα τηλέφωνο αξιόπιστου εξωτερικού συνεργάτη wind για προσφορά σταθερής ας μου το στείλει σε πμ.
Link to comment
Share on other sites

Για νεα συνδεση δινει δωρεαν τα τελη ενεροποιησης μονον αν αλλαξεις αριθμο. Γιατι αυτο;
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Για την ακρίβεια δινει δωρεαν τα τελη (γυρω στα 75) για αποδοση νέου αριθμού και οχι για να μεταφερεις αυτον που ηδη έχεις. Στην τελευταία περίπτωση το κόστος είναι γύρω στα 35 και το οποιο αναλογα με τον πωλητή και την προσφορά μπορεί και παλι να ειναι δωρεάν.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνοι. Αλλα στην δικη μου περιπτωση ο αριθμος που θελω να μεταφερω στην Wind ειναι τωρα στη Vodafone (με sim) και δεν ισχυει το 35 εκει. Θελουν 70.
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνοι. Αλλα στην δικη μου περιπτωση ο αριθμος που θελω να μεταφερω στην Wind ειναι τωρα στη Vodafone (με sim) και δεν ισχυει το 35 εκει. Θελουν 70.

 

Ναι, γιατί δεν υπάρχει βρόγχος για να γίνει φορητότητα, αλλά είναι κατασκευή νέου βρόγχου. Ουσιαστικά είναι κατασκευή νέας γραμμής, αλλά χωρίς νέα αριθμοδότηση.

Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB

Link to comment
Share on other sites

Και γιατι ειναι δωρεαν οταν δωσουν νεο αριθμο;
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...