Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δυστυχώς έχει πέσει πολύ η εξ. πελατών της Wind. Παλιά 9/10 φορές ήταν όλοι γνώστες και εξυπηρετικοί. Τώρα η αναλογία έχει πάει στα 6/10 δυστυχώς. Και έχει γίνει λίγο απρόσωπη σαν Vodafone ένα πράγμα...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες αλλά στην vodafone είναι γνώστες και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάω σε hol παρόλο που με την wind είμαι ευχαριστημένος. Αλλά φοβάμαι μην έχω εξυπηρέτηση πελατών αλλά δεν έχω τηλέφωνο .:)
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες αλλά στην vodafone είναι γνώστες και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάω σε hol παρόλο που με την wind είμαι ευχαριστημένος. Αλλά φοβάμαι μην έχω εξυπηρέτηση πελατών αλλά δεν έχω τηλέφωνο .:)

Μην ανησυχείς, δεν χρειάζεται να πας σε hol.

Μπορεί να έρθει η hol σε μας!!

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως ακούγονται τα πράγματα μάλλον θα πάμε εμείς (που έχουμε σταθερή wind) σε αυτούς... :(

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες αλλά στην vodafone είναι γνώστες και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάω σε hol παρόλο που με την wind είμαι ευχαριστημένος. Αλλά φοβάμαι μην έχω εξυπηρέτηση πελατών αλλά δεν έχω τηλέφωνο .:)

 

με το τηλέφωνο μια χαρά θα είσαι, με το internet δεν τα πηγαινε καλά το προηγούμενο χρόνο αλλά για αυτη την εποχή δεν ξέρω πως τα πάει

Link to comment
Share on other sites

Αυτή την στιγμή η Wind στην σταθερή έχει αρκετά καλές προσφορές για να σε δελεάσουν να μείνεις ή να πας σε αυτή ειδικότερα αν έχει και κινητό wind!Για αυτό κιόλας έχω πει σε 2 φίλους μου να κάνουν συνδυασμό κινητή-σταθερή-ίντερνετ και τους βόλεψε τρελά και μάλιστα προέτρεψα αυτές τις μέρες την κοπέλα μου να μεταβεί στην wind και ας μην έχει αυτή κινητή αλλά υπάρχει περίπτωση να βάλει κάποια στιγμή την μάνα της!Όμως θέλω να παραθέσω την σημερινή μου εμπειρία(η οποία με ξένισε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κι εμένα και την κοπέλα μου!) από ένα κατάστημα και θέλω την γνώμη σας!

 

Της έχω προτείνει να βάλει το πρόγραμμα double play m!Είναι στα 34.00€ ενώ αν γίνει η αίτηση online θα πάει στα 23.80€!Όλα καλά μέχρι εδώ!Εμείς είπαμε να πάμε από το κατάστημα για να ρωτήσει η κοπέλα μου κάποιες λεπτομέρειες όπως πόσες μέρες θα χρειαστεί,για τον εξοπλισμό,τι θα χρειαστεί για την online αίτηση κ.α. τέτοια!Το πρώτο πράγμα που έκανε ο υπάλληλος ήταν να μας βάλει ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ στο double play L γιατί είναι προσφορά στα 33€!Του είπαμε ότι ΔΕΝ θέλουμε γιατί δεν μιλάμε ούτε σε κινητά ούτε σε εξωτερικό και τον ξαναρωτήσαμε για τις άλλες απορίες συν μία που έλεγε γιατί η προσφορά γίνεται μόνο Online!Η απάντησή του ήταν η εξής:

-Στην "Online" αίτηση ΔΕΝ έχετε ΚΑΜΙΑ υποστήριξη από εμάς και τα καταστήματά μας!Είστε μόνοι σας!!!!(Παθαίνω το πρώτο σοκ!)

 

Η απάντησή του για τις άλλες απορίες:

-"ΔΕΝ ξέρω τίποτα από αυτά που με ρωτάτε γιατί η συγκεκριμένη διαδικασία είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ σε σχέση με αυτή που γίνεται σε μας και δεν μπορώ να σας απαντήσω"!(Παθαίνω το δεύτερο σοκ!!)

 

Ταυτόχρονα το ύφος του ήταν απίστευτα υπεροπτικό κ.α.!Επειδή εγώ δεν χαμπαριάζω την πήρα και φύγαμε και μετά από κάνα 2ωρο που γύρισε η κοπέλα μου σπίτι την έκανε online και αύριο περιμένει τον courier για τα συμβόλαια!Με συνοπτικές διαδικασίες!

 

Με λίγα λόγια ήθελε να μας πει ο κύριος ότι δεν ήξερε αν θα μείνει η κοπέλα μου χωρίς τηλέφωνο-ίντερνετ μέχρι να γίνει η σύνδεση,δεν ήξερε περίπου πόσες μέρες παίρνει η διαδικασία,δεν ήξερε για τον εξοπλισμό,δεν δεν δεν δεν.....!Εγώ ήξερα τις απαντήσεις για αυτά αλλά η κοπέλα μου ήθελε να ακούσει και έναν υπάλληλο της Wind για επιβεβαίωση!Και όλα αυτά γιατί ΔΕΝ κάναμε την αίτηση μέσω του καταστήματος και δεν μπήκαμε στο πρόγραμμα που μας πρότεινε!Απλά ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Η διαδικασία είτε μέσω καταστήματος ή Online είναι η ίδια για τον πελάτη. Η μόνη διαφορά είναι οτι ο συνδρομητής θα πληρώνει μικρότερο πάγιο. Προφανώς ο βλάκας του καταστήματος σας το είπε εκδικητικά-αποτρεπτικά για να μην χάσει ένα πελατάκι.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Η διαδικασία είτε μέσω καταστήματος ή Online είναι η ίδια για τον πελάτη. Η μόνη διαφορά είναι οτι ο συνδρομητής θα πληρώνει μικρότερο πάγιο. Προφανώς ο βλάκας του καταστήματος σας το είπε εκδικητικά-αποτρεπτικά για να μην χάσει ένα πελατάκι.

 

Εγώ το ξέρω αλλά υποτίθεται πήγα εκεί για να τα ακούσει και η κοπέλα μου και φάγαμε την ήττα από τον "κύριο Άκυρο"! :mad:

 

Μου ήρθε να τον κράξω μπροστά σε όλους αλλά...κρατήθηκα γιατί ήμουν μαζί με την κοπέλα μου!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Η εξυπηρέτηση των καταστημάτων της Wind τα τελευταία δεν έχει πέσει απλά σε ποιότητα... έχει ξεφτυλιστεί εντελώς πλην ελαχίστων εξαιρέσεων... Φταίει βέβαια και το στρίμωγμα που τους κάνει η εταιρεία αλλά εμάς σαν πελάτες δεν μας ενδιαφέρει άμεσα τι παίζει μεταξύ τους...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη αλλά ΔΕΝ με ενδιαφέρει το στρίμωγμα!Κι εγώ εκεί που δουλεύω για 2 μήνες ΔΕΝ πληρωνόμουν (το πώς και το γιατί είναι μεγάλη συζήτηση!) και ακόμα και τώρα αυτά που πρέπει να με πληρώσουν έχουν καθυστερήσει ΑΛΛΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ που προσφέρω σαν υπάλληλος αλλά και σαν εξυπηρέτηση είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ με αυτή που είχα όταν πληρωνόμουν κανονικότατα,και μάλιστα μπορώ να σου πω ότι η ψυχολογική και η "πρακτική" πίεση από πάνω συνεχίζει να είναι μεγάλη και ΟΧΙ ΜΟΝΟ!

 

Αν ένας υπάλληλος είτε στον δημόσιο είτε σε ιδιωτικό τομέα ΔΕΝ είναι ικανός ή ΔΕΝ αντέχει άλλο τότε να το παρατήσει το "άθλημα"!Οι εποχές είναι δύσκολες και πρέπει να στηρίζει ο ένας τον άλλον και όχι να κοιτάμε να τον εκμεταλλευτούμε ή να τον κοροϊδέψουμε!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτό λέμε οτι η εξυπηρέτηση στα καταστήματα έχει βγάλει δόντια ;)

Αν το κάνεις online δεν θα έχεις κάποιον να τον πρήζεις σε περίπτωση που χρειαστείς κάτι αλλά μόνο τηλεφωνικά. Σαν διαδικασία και χρόνοι υλοποίησης είναι ακριβώς η ίδια πάντως..

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα για τις online αιτησεις δεν ειναι τοσο απλα.....

 

Η πρωτη μου αιτηση εγινε στις 15 Σεπτεμβρη ( του 2011) . Λογου λαθους του υπαλληλου, στο τηλεφωνημα που ακολουθει τις τις online αιτησεις για επιβεβαιωση, ηρθε στη σωστη διευθυνση με κουριερ το συμβολαιο ΚΑΙ το ρουτερ αλλα εγινε σε λαθος διευθυνση ο βρογχος!!!

 

βεβαια απο τις 15 Σεπτεμβρη που ειχα κανει την αιτηση ο βρογχος( σε λαθος διευθυνση βεβαιως ) κατασκευαστηκε τελικα στις 8 Νοεμβρη ....

 

Αντε κανε αιτηση ακυρωσης....

 

Αντε μιλα με ΟΛΟΥΣ του υπαλληλους εκει στο τηελφωνο ..

 

Αντε ξανακανε αιτηση ...

 

 

Για να φτασει τελικα Δεκεμβριος οπου στις 9 εκανα αιτηση σε καταστημα ... και τελικα ενεργοποιηθηκε η γραμμη μου στις 24 Ιανουαριου ( του 2012 )....

 

Οντως εισαι μονος σου στην αιτηση online... χωρις να σημαινει οτι ολα μπορει να πανε καλα και να μην εχεις κανενα προβλημα...

 

Σε καταστημ απαντως ετυχα σε πολυ σωστο υπαλληλο που το "ετρεξε" οσο μπορουσε το θεμα...

 

Και κλεινω λεγοντας οτι μεσω online το wind double S το εδιναν στα 20 ευρω το μηνα με προσφορα 3 μηνες δωρεαν (κερδος 3x20=60 euros), ενω στο καταστημα το εδιναν προσφορα απο 20 ευρω 15 ευρω το μηνα ( κερδος 5x12=60 euros )...:ninja:

Edited by freedomandloveSW
Link to comment
Share on other sites

Γιαυτό λέμε οτι η εξυπηρέτηση στα καταστήματα έχει βγάλει δόντια ;)

Αν το κάνεις online δεν θα έχεις κάποιον να τον πρήζεις σε περίπτωση που χρειαστείς κάτι αλλά μόνο τηλεφωνικά. Σαν διαδικασία και χρόνοι υλοποίησης είναι ακριβώς η ίδια πάντως..

 

Ειδικά το σταθερό μπορεί να βγάλει κάποια προβλήματα μέχρι να ενεργοποιηθεί... Από τη στιγμή που δεν είναι κοινές, μερικές προσφορές δεν νομίζω πως το κατάστημα μπορεί να κάνει πολλά για να βοηθήσει.

 

Είναι σαν να πηγαίνεις σε κατάστημα NIKE δοκιμάζεις παπούτσια και να ρωτάς τον υπάλληλο, είναι ανθεκτικά, αντέχουν για τρέξιμο αλλά θα τα αγοράσω online επειδή είναι πιο φθηνά. Σίγουρα κι αυτός ο υπάλληλος πληρώνεται για να σε εξυπηρετήσει, αλλά για πόσο ακόμα θα πληρώνεται αν εσύ αγοράζεις από αλλού.

Σκέψου το ίδιο, αλλά εχει να κάνει με ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ και όχι απλά προιόντα....

Αυτά είναι τα θετικά και αρνητικά online αγορών... Ούτε είναι λογικό να του πεις γιατί δεν έχει την ίδια τιμή με online.

 

Στην περίπτωσή σου αν δεν σε κάλυψε ο υπάλληλος μπορείς να πας σε άλλο κατάστημα ή να καλέσεις το cc πάντως. Παντού υπάρχουν κακοί και καλοί υπάλληλοι.

Δεν εξαρτάται από σχέση WIND-καταστήμάτα-cc (εταιρία) αλλά με προσωπικές σχέσεις ανθρώπων πελάτη-υπαλλήλου κτλ

Σίγουρα όλοι κοιτάμε το πιο οικονομικό αλλά και η ποιότητα εξυπηρέτησης παίζει ρόλο!

Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύετε τα πράγματα ρε παιδιά!Είτε κάνεις την αίτηση Online είτε σε κατάστημα, από εκεί κι έπειτα η εταιρεία είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να σου συμπεριφερθεί ΤΟ ΙΔΙΟ!

 

ΟΛΕΣ οι εταιρείες είτε είναι εταιρείες με προϊόντα είτε με υπηρεσίες προσπαθούν να προωθήσουν με προσφορές την Online διαδικασία!Από εκεί κι έπειτα ότι λάθος κι αν γίνει αλλά και γενικά η όλη αντιμετώπιση σε ΟΤΙ χρειαστείς ή απαιτείται ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΙΔΙΑ!

 

Εγώ δηλαδή που έχω πάρει πχ τόσα προϊόντα από το ΠΛΑΙΣΙΟ όταν χρειάστηκε και πήγα εκεί για να μου το φτιάξουν μου είπαν...."δεν μπορούμε εμείς....πήγαινε ο ίδιος στην εταιρεία"...;ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!Η αντιμετώπιση και το support ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δηλαδή που έχω πάρει πχ τόσα προϊόντα από το ΠΛΑΙΣΙΟ όταν χρειάστηκε και πήγα εκεί για να μου το φτιάξουν μου είπαν...."δεν μπορούμε εμείς....πήγαινε ο ίδιος στην εταιρεία"...;ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!Η αντιμετώπιση και το support ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ!

 

Φίλε δεν είναι το ίδιο. Ούτε το παράδειγμα που ανέφερα εγώ μπορεί να εξηγήσει πολλά. Απλώς μέχρι να ενεργοποιηθείς αν βγάλει κάποιο πρόβλημα και πας από κατάστημα θα σου πουν να καλέσεις εσύ ο ίδιος την τεχνική υποστήριξη.

Σου ανέφερα προιόντα // ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Δεν είναι το ίδιο με το να αγοράσεις μια συσκευή από ένα κατάστημα στην Αθήνα και να το πας για service στην Θεσσαλονίκη, με το να κάνεις μια αίτηση σε διαφορετικό κατάστημα... Πόσο μάλλον online

 

Τέλοσπάντων, μην το γρουσουζέψουμε και δεν προχωρήσει κανονικά η αίτησή σου. Απλώς κάλεσε από βδομάδα το 13800 να σου πουν πιθανή ημερομηνία ολοκλήρωσης, και όταν φτάνουν οι μέρες στην ημερομηνία που θα σου αναφέρουν κάλεσε τους πάλι για μια επιβεβαίωση.

 

 

Να αναφέρω και εγώ κάτι αν βλέπει κάποιος από WIND εδώ μέσα:

Καλό είναι στο αρχικό sms έγκρισης που έρχεται για νέες αριθμοδοτήσεις, ουσιαστικά πρώτο για ενημέρωση, να αναγράφεται η διεύθυνση με αριθμό και ΤΚ

Κάτι τέτοιο δηλ. "Ευχαριστούμε η αίτηση για τη διευθ. Ελευθέριου Βενιζέλου 37 με ΤΚ 10876 Νέα Σμύρνη εγκρίθηκε και προχωράει κανονικά"

Έτσι δεν θα γίνονται λάθη με λάθος στοιχεία, ΤΚ, γειτονικές περιοχές ώστε να περιμένει να ολοκληρωθεί η κατασκευή (για να καταλάβει το λάθος) και μετά να περαστεί εκ νέου, όπως @freedomandloveSW

Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites

ρε αφηστε τις προσφορες,δε μου λενε τιποτα οι προσφορες η τουλαχιστον τις βαζω σε δευτερη φαση,το θεμα ειναι εαν το δικτυο μπορει να ανταπεξελθει και να μην πληρωνεις αδικα τον λογαριασμο σου,να κατεβαζεις το maximum που υποστηριζει η γραμμη σου, να μπορεις να κανεις τη δουλεια σου,να μπορεις να βλεπεις βιντεακια στο ιντερνετ και να παιζεις παιχνιδια σε multi...σε κανα μηνα κανω το σταυρο μου και πηγαινω κι εγω σε wind..ελπιζω να πανε ολα καλα...
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην λέτε ο.τι ναναι.

Φυσικά και υπάρχει άλλο τμήμα που ασχολείται με το online κομμάτι.Απλά στα καταστήματα έχουν μαζευτεί πολλοί άσχετοι και άτομα που δεν ενδιαφέρονται.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

ούτε και εκπαίδευση παίζει να μην τους κάνουν στα καταστήματα για να γλιτώσουν κόστος.

Έτσι είναι. Παλιότερα, όποιος έπιανε δουλειά σε κατάστημα wind, περνούσε απαραιτήτως από εκπαίδευση στα κεντρικά της εταιρίας, διάρκειας δυόμιση εβδομάδων. Εδώ και καιρό όμως (ενάμιση χρόνο νομίζω περίπου) αυτό έχει σταματήσει...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην λέτε ο.τι ναναι.

Φυσικά και υπάρχει άλλο τμήμα που ασχολείται με το online κομμάτι.Απλά στα καταστήματα έχουν μαζευτεί πολλοί άσχετοι και άτομα που δεν ενδιαφέρονται.

 

ούτε και εκπαίδευση παίζει να μην τους κάνουν στα καταστήματα για να γλιτώσουν κόστος.

 

αμ τι... μ@...ες ειναι; και αυτο γινεται παντου οχι μονο στη wind...

 

Έτσι είναι. Παλιότερα, όποιος έπιανε δουλειά σε κατάστημα wind, περνούσε απαραιτήτως από εκπαίδευση στα κεντρικά της εταιρίας, διάρκειας δυόμιση εβδομάδων. Εδώ και καιρό όμως (ενάμιση χρόνο νομίζω περίπου) αυτό έχει σταματήσει...

 

γινοταν τετοιο πραγμα;;; ουαου!!!:X:shock::clap::dash:

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Προς ενημέρωση, τις online αιτήσεις τις διαχειρίζεται εξωτερικός συνεργάτης και όχι τμήμα της ίδιας της Wind.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Προς ενημέρωση, τις online αιτήσεις τις διαχειρίζεται εξωτερικός συνεργάτης και όχι τμήμα της ίδιας της Wind.

 

Γιατί σου κάνει εντύπωση;

Οι περισσότερες εταιρίες απασχολούν ξένα call center.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Φίλε δεν είναι το ίδιο. Ούτε το παράδειγμα που ανέφερα εγώ μπορεί να εξηγήσει πολλά. Απλώς μέχρι να ενεργοποιηθείς αν βγάλει κάποιο πρόβλημα και πας από κατάστημα θα σου πουν να καλέσεις εσύ ο ίδιος την τεχνική υποστήριξη.

Σου ανέφερα προιόντα // ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Δεν είναι το ίδιο με το να αγοράσεις μια συσκευή από ένα κατάστημα στην Αθήνα και να το πας για service στην Θεσσαλονίκη, με το να κάνεις μια αίτηση σε διαφορετικό κατάστημα... Πόσο μάλλον online

 

Τέλοσπάντων, μην το γρουσουζέψουμε και δεν προχωρήσει κανονικά η αίτησή σου. Απλώς κάλεσε από βδομάδα το 13800 να σου πουν πιθανή ημερομηνία ολοκλήρωσης, και όταν φτάνουν οι μέρες στην ημερομηνία που θα σου αναφέρουν κάλεσε τους πάλι για μια επιβεβαίωση.

 

 

Εννοείται ότι από εβδομάδα θα πάρουμε τηλέφωνο!Δεν παίζει να το αφήσουμε έτσι!

 

Όσον αφορά τα άλλα που λες...είσαι λάθος και θα σου εξηγήσω το σκεπτικό!Εγώ κάνω μια διαδικασία σε ΜΙΑ εταιρεία!Με το να εκμεταλλεύομαι μια προσφορά που έβγαλε Η ΙΔΙΑ για ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΟΦΕΛΟΣ (και μακροπρόθεσμα!) αυτόματα δεν με κάνει πελάτη Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ!Τότε συγγνώμη αλλά η εταιρεία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ!Δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί να ελέγξει τι γίνεται στο ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ!

 

Να σου πω κι άλλο παράδειγμα!Εγώ είμαι στην Cosmote!Ό,τι κι αν έκανα online όποτε χρειάστηκε με ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ οι υπάλληλοι ΧΩΡΙΣ το παραμικρό πρόβλημα ή ύφος!Και μάλιστα ΤΑ ΠΑΝΤΑ φαίνονταν στο σύστημά τους!Το ίδιο και στην Forthnet!Ειδικά από τότε που μπήκα και στην ΝΟΒΑ ΠΟΤΕ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα!Δηλαδή όλες αυτές οι εταιρείες δεν ξέρουν τι κάνουν;;;;;

 

Ελπίζω όλα να πάνε καλά και αυτό να ήταν το μοναδικό πρόβλημα με την εταιρεία!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Γιατί σου κάνει εντύπωση;

Οι περισσότερες εταιρίες απασχολούν ξένα call center.

Δεν μου κάνει εντύπωση. Για ενημέρωση των υπολοίπων το γράφω :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...