Jump to content

Πρόβλημα (επαναλαμβανόμενο) με Fiber 100 (οπτική ίνα)


spaul
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Χαιρετώ την παρέα.

Από την αρχή της χρονιάς έχω Fiber 100 (οπτική ίνα). Όλα ήταν μια χαρά.
Τους τελευταίους 3 μήνες ΚΑΘΕ εβδομάδα μένω χωρίς υπηρεσία (Internet ή/και τηλέφωνο), μέχρι να κάνω επανεκκίνηση ή reset στο router.
Όλα λειτουργούν κανονικά και ξαφνικά, πάνω στη βδομάδα, δεν έχω υπηρεσία.
Σε κάποιες περιπτώσεις δεν μπορώ να μπω ούτε στο μενού του router (ούτε από υπολογιστή με καλώδιο, ούτε μέσω WiFi). Δεν υπάρχει απόκριση στην IP του router.
Ακόμα και όταν δεν έχω υπηρεσία, ΟΛΑ τα λαμπάκια στο router είναι αναμμένα πράσινα (ΟΛΑ).
Ζήτησα να μου αλλάξουν router αλλά αρνούνται. Λένε ότι ο εξοπλισμός είναι μια χαρά.
Ακούω διάφορες δικαιολογίες κάθε εβδομάδα.
*Ευθύνονται οι αναβαθμίσεις που γίνονται στα συστήματα στην περιοχή μου. Θα τελειώσουν σε 10 μέρες. Πέρασαν οι 10 μέρες.
*Φταίει που έχω το router πάνω σε UPS. Το έβγαλα.
*Φταίει το καλώδιο από το τερματικό της οπτικής μέχρι το router. Το άλλαξα
*Έκαναν κάποιες ρυθμίσεις στο WiFi και θα φτιάξει. Τι σχέση έχει το WiFi ρωτάω με το ότι δεν έχω υπηρεσία; Έτσι γίνεται είπαν.
*Μίλησα με "ανώτερο τεχνικό" όπως τον αναφέρουν και θα έκανε και εκείνος κάποιες ρυθμίσεις. Κανένα αποτέλεσμα.
*Γίνονται συχνές ενημερώσεις στο λογισμικό του router και μπορεί να κολλάει καμιά φορά. Μα εμένα κολλάει κάθε εβδομάδα λέω και η έκδοση λογισμικού είναι πάντα η ίδια. Θα το παρακολουθούμε και γι' αυτό είμαστε εδώ εμείς αν ξανασυμβεί...
*Μου έχουν πει ότι προτείνουν πάντα να γίνεται μια επανεκκίνηση ανά διαστήματα στο router για προληπτικούς λόγους. Αυτό τους είπα ότι δεν αναφέρθηκε ποτέ, ούτε είναι λογικό μιας και δεν σημαίνει ότι πάντα κάποιος θα είναι στο χώρο. (έχω Cosmote ADSL 24 με κάμερες στο χωριό και λειτουργεί χρόνια χωρίς να χρειάζεται ΚΑΜΙΑ ανθρώπινη παρέμβαση).

Τους έχω πει ότι έχω κάμερες που παρακολουθώ και η υπηρεσία θα έπρεπε να είναι αδιάλειπτη.
Πριν είχα VDSL 50 (Wind) και πιο πριν ADSL 24 (Wind) και δεν είχα ασχοληθεί ποτέ για βλάβη. Για πολλά χρόνια.
Τους είπα να το γυρίσω πάλι σε VDSL που δεν είχα πρόβλημα. Έκαναν σαν να μην το άκουσαν ποτέ.
Τους είπα ότι θα φύγω από τη Wind και χωρίς ρήτρα μιας και δεν μου παρέχουν υπηρεσία. Είπαν απλά να μην φύγω.
(δεν ξέρω τι γίνεται και με το κουπόνι FSBB που χρησιμοποιώ)

Καμιά ιδέα για το τι συμβαίνει;
Σας έχει τύχη κάτι παρόμοιο;
Καμιά πρόταση;
Κάτι;

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, spaul said:


Τους είπα ότι θα φύγω από τη Wind και χωρίς ρήτρα μιας και δεν μου παρέχουν υπηρεσία. Είπαν απλά να μην φύγω.
(δεν ξέρω τι γίνεται και με το κουπόνι FSBB που χρησιμοποιώ)
 

Πόσα πληρώνεις τελική τιμή το μήνα, αν επιτρέπεται;

https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/programmata-stathero-internet/

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, sapore said:

Πόσα πληρώνεις τελική τιμή το μήνα, αν επιτρέπεται;

https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/programmata-stathero-internet/

Έχω Wind One (σταθερό και κινητό) και πληρώνω 55€ τελική τιμή (χρησιμοποιώντας και το κουπόνι FSBB)

https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/wind-one/wind-one-10gb-fiber-100-offer-smartphone

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω εδώ: https://www.wind.gr/gr/netneutrality/

"

Μεθοδολογία εκτίμησης ταχυτήτων και τυχόν στοιχεία αξιολόγησης και επαλήθευσης της μεθοδολογίας αυτής
Για τα σταθερά δίκτυα η εκτίμηση των ταχυτήτων πρόσβασης στο διαδίκτυο βασίζεται σε πραγματικές μετρήσεις των απαιτούμενων τεχνικών παραμέτρων οι οποίες συλλέγονται σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω των συστημάτων διαχείρισης του δικτύου. Ακολουθεί κατάλληλη στατιστική επεξεργασία προκειμένου να καθοριστούν οι ρεαλιστικά αναμενόμενες ταχύτητες (ελάχιστη, συνήθως διαθέσιμη, μέγιστη) που αναφέρονται στους όρους παροχής/χρήσης της εκάστοτε υπηρεσίας. Σημειώνεται ότι οι μετρήσεις που πραγματοποιούνται κατά την εν λόγω διαδικασία δεν έχουν καμία επίδραση στην ιδιωτικότητα των συνδρομητών καθώς δεν παρακολουθούν συγκεκριμένο περιεχόμενο, υπηρεσία ή εφαρμογή.

Λοιποί παράμετροι ποιότητας
Προς το παρόν η WIND δεν αξιοποιεί άλλες παραμέτρους ποιότητας για την περιγραφή των υπηρεσιών πρόσβασης στο διαδίκτυο για το σταθερό και κινητό δίκτυό της."

Και στο 

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Network Neutrality και ποια τα δικαιώματά μου;

Network Neutrality
 

Δικαιώματα συνδρομητή  
 
Σε περίπτωση που κατά τη μέτρηση της ταχύτητας της σύνδεσής σου διαπιστώσεις απόκλιση της πραγματικής ταχύτητας από την ελάχιστη ταχύτητα για την οποία έχουμε δεσμευτεί, η WIND θα προσπαθήσει να αποκαταστήσει το πρόβλημα της γραμμής εντός 30 ημερών.
 
Χρήσιμη συμβουλή
Σε περίπτωση που η ταχύτητα δεν επανέλθει εντός του αποδεκτού ορίου, η WIND θα προχωρήσει σε επανορθώσεις.
 
Βασική προϋπόθεση για την εφαρμογή των παραπάνω είναι κατά τη διάρκεια της μέτρησης της ταχύτητας, να μην υπάρχει πρόβλημα ή βλάβη στο:
 

  • Δίκτυο, με γνωστό και σύντομο χρονικό ορίζοντα αποκατάστασης
  • Εσωτερικό δίκτυο, όπως:
    • Κακή ποιότητα εσωτερικής καλωδίωσης στο κτίριο ή στο διαμέρισμα
    • Προβλήματα στον υπολογιστή
    • Προβλήματα στη σύνδεση με το modem/router

 

 

Δεν αναφέρει κάτι για "δικαιώματα" στην περίπτωση σου ( συχνών αποσυνδέσεων).

Link to comment
Share on other sites

Χμμ.. Πολύ ενδιαφέρον το πρόβλημα σου! Για την ιστορία, εγώ έχω :

1. Wind fiber 100 (όχι to the home)
2. Δικό μου Asus router.

Σε κάποια φάση παρατήρησα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα στην ίδια συχνότητα (1 εβδομάδα) και ειδικά ότι ούτε στο router δεν μπορούσα να μπω! Προγραμματισα το router να κάνει restart κάθε μέρα στις 5 το πρωί και από τότε όλα οκ! Οπότε αν το router σου το υποστηρίζει, δοκίμασε το. Πιο πολύ αξίζει από το να χάσεις και άλλο χρόνο για το οτιδήποτε.

Δεν ξέρω γιατί φρικάρει, αλλά δεν το έκανε πάντα... Ερώτηση: όταν έβαλες 100 σου έδωσαν νέο router ή κρατήσες το παλιό από την vdsl? Μου είχαν πει ότι τα router τα συνδέουν με κάποιο τρόπο με τον πελάτη, οπότε μπορεί να παίζει ρόλο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Close your eyes, look into the dream

Winds of change, will winds of fortune bring...

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, sapore said:

Διαβάζω εδώ: https://www.wind.gr/gr/netneutrality/

"

Μεθοδολογία εκτίμησης ταχυτήτων και τυχόν στοιχεία αξιολόγησης και επαλήθευσης της μεθοδολογίας αυτής
Για τα σταθερά δίκτυα η εκτίμηση των ταχυτήτων πρόσβασης στο διαδίκτυο βασίζεται σε πραγματικές μετρήσεις των απαιτούμενων τεχνικών παραμέτρων οι οποίες συλλέγονται σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω των συστημάτων διαχείρισης του δικτύου. Ακολουθεί κατάλληλη στατιστική επεξεργασία προκειμένου να καθοριστούν οι ρεαλιστικά αναμενόμενες ταχύτητες (ελάχιστη, συνήθως διαθέσιμη, μέγιστη) που αναφέρονται στους όρους παροχής/χρήσης της εκάστοτε υπηρεσίας. Σημειώνεται ότι οι μετρήσεις που πραγματοποιούνται κατά την εν λόγω διαδικασία δεν έχουν καμία επίδραση στην ιδιωτικότητα των συνδρομητών καθώς δεν παρακολουθούν συγκεκριμένο περιεχόμενο, υπηρεσία ή εφαρμογή.

Λοιποί παράμετροι ποιότητας
Προς το παρόν η WIND δεν αξιοποιεί άλλες παραμέτρους ποιότητας για την περιγραφή των υπηρεσιών πρόσβασης στο διαδίκτυο για το σταθερό και κινητό δίκτυό της."

Και στο 

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Network Neutrality και ποια τα δικαιώματά μου;

Network Neutrality
 

Δικαιώματα συνδρομητή  
 
Σε περίπτωση που κατά τη μέτρηση της ταχύτητας της σύνδεσής σου διαπιστώσεις απόκλιση της πραγματικής ταχύτητας από την ελάχιστη ταχύτητα για την οποία έχουμε δεσμευτεί, η WIND θα προσπαθήσει να αποκαταστήσει το πρόβλημα της γραμμής εντός 30 ημερών.
 
Χρήσιμη συμβουλή
Σε περίπτωση που η ταχύτητα δεν επανέλθει εντός του αποδεκτού ορίου, η WIND θα προχωρήσει σε επανορθώσεις.
 
Βασική προϋπόθεση για την εφαρμογή των παραπάνω είναι κατά τη διάρκεια της μέτρησης της ταχύτητας, να μην υπάρχει πρόβλημα ή βλάβη στο:
 

  • Δίκτυο, με γνωστό και σύντομο χρονικό ορίζοντα αποκατάστασης
  • Εσωτερικό δίκτυο, όπως:
    • Κακή ποιότητα εσωτερικής καλωδίωσης στο κτίριο ή στο διαμέρισμα
    • Προβλήματα στον υπολογιστή
    • Προβλήματα στη σύνδεση με το modem/router

 

 

Δεν αναφέρει κάτι για "δικαιώματα" στην περίπτωση σου ( συχνών αποσυνδέσεων).

Η ταχύτητα είναι άψογη (100Mbps) όσο έχω υπηρεσία. Αλλά πάνω στην εβδομάδα θα σταματήσουν όλα...

 

 

10 ώρες πριν, maden123456 said:

Χμμ.. Πολύ ενδιαφέρον το πρόβλημα σου! Για την ιστορία, εγώ έχω :

1. Wind fiber 100 (όχι to the home)
2. Δικό μου Asus router.

Σε κάποια φάση παρατήρησα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα στην ίδια συχνότητα (1 εβδομάδα) και ειδικά ότι ούτε στο router δεν μπορούσα να μπω! Προγραμματισα το router να κάνει restart κάθε μέρα στις 5 το πρωί και από τότε όλα οκ! Οπότε αν το router σου το υποστηρίζει, δοκίμασε το. Πιο πολύ αξίζει από το να χάσεις και άλλο χρόνο για το οτιδήποτε.

Δεν ξέρω γιατί φρικάρει, αλλά δεν το έκανε πάντα... Ερώτηση: όταν έβαλες 100 σου έδωσαν νέο router ή κρατήσες το παλιό από την vdsl? Μου είχαν πει ότι τα router τα συνδέουν με κάποιο τρόπο με τον πελάτη, οπότε μπορεί να παίζει ρόλο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Το σκέφτηκα αυτό με τις προγραμματισμένες επανεκκινήσεις αλλά δεν το θέλω (και δεν είδα αν το υποστηρίζει το router).
Επειδή έχω παρακολούθηση καμερών και το σταθερό που θέλω να λειτουργεί αδιάλειπτα λόγω του ότι υπάρχει και ηλικιωμένο άτομο στο χώρο, δεν θέλω να υπάρχει καθόλου διακοπή σύνδεσης.
Θα μου πεις, τώρα που κόβεται απρογραμμάτιστα είναι καλύτερα; Όχι. Γι΄ αυτό προσπαθώ να το λύσω.

Όταν έβαλα 100 μου έδωσαν καινούργιο router, το ZYXEL VMG8623-T50B.
Τα router συνδέονται με τη γραμμή επειδή έχουν και τους κωδικούς για το VoIP, που απ' όσο ξέρω οι πάροχοι δεν τους δίνουν για να χρησιμοποιήσεις δικό σου router.

Εσύ έχεις συνδέσει το ASUS πάνω στο δικό τους ή δεν έχεις VoIP;

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, spaul said:

Εσύ έχεις συνδέσει το ASUS πάνω στο δικό τους ή δεν έχεις VoIP;

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω VOIP.

Πες τους ότι σου κάνει αποσύνδεση ΚΑΘΕ μέρα μπας και σου φέρουν να δοκιμάσεις καινούριο. 

Ένα άλλο κουλό που μπορεί να τύχει είναι πχ κάθε Σάββατο στις 10 να περνάει κάποιο όχημα έξω από την καμπίνα και δημιουργείται εκεί το πρόβλημα λόγω συχνότητας.

Close your eyes, look into the dream

Winds of change, will winds of fortune bring...

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, maden123456 said:

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω VOIP.

Πες τους ότι σου κάνει αποσύνδεση ΚΑΘΕ μέρα μπας και σου φέρουν να δοκιμάσεις καινούριο. 

Ένα άλλο κουλό που μπορεί να τύχει είναι πχ κάθε Σάββατο στις 10 να περνάει κάποιο όχημα έξω από την καμπίνα και δημιουργείται εκεί το πρόβλημα λόγω συχνότητας.

Αφού δεν έχει ρεύμα τι παρεμβολή να του κάνει για τη συχνότητα οπτική ίνα έχει

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

Εγώ απορώ γιατί δεν έχει πάει η ζητηθεί να πάει τεχνικός ήδη στο KV και στο σπίτι αν χρειάζεται.

Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν έχει ρεύμα τι παρεμβολή να του κάνει για τη συχνότητα οπτική ίνα έχει

Στην καμπίνα που φτάνει η οπτική πριν πάει σπίτι αναφέρομαι. Φαντάζομαι εκεί έχει ρεύμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Close your eyes, look into the dream

Winds of change, will winds of fortune bring...

Link to comment
Share on other sites


Στην καμπίνα που φτάνει η οπτική πριν πάει σπίτι αναφέρομαι. Φαντάζομαι εκεί έχει ρεύμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν μιλάμε για οπτική και όχι vectoring, όχι ούτε η καμπίνα χρειάζεται ρεύμα. Γι αυτό ακόμα και σε διακοπή ρεύματος στην περιοχή αν έχεις ένα μικρό ups στο router στο σπίτι έχεις κανονικά internet.

Στάλθηκε από το SM-T970 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, maden123456 said:

Πες τους ότι σου κάνει αποσύνδεση ΚΑΘΕ μέρα μπας και σου φέρουν να δοκιμάσεις καινούριο. 

Μπορούν να βλέπουν πότε έχει γίνει αποσύνδεση.
Θα μπορούσα να κλείνω το router κάθε μέρα για να φαίνεται σαν αποσύνδεση αλλά δεν θα καθίσω να κάνω κάτι τέτοιο.
 

3 ώρες πριν, vfragos said:

Εγώ απορώ γιατί δεν έχει πάει η ζητηθεί να πάει τεχνικός ήδη στο KV και στο σπίτι αν χρειάζεται.

Σε μία από τις επικοινωνίες που είχα για να δηλώσω την βλάβη μου είπαν πως αν δεν λυθεί το πρόβλημα, την επόμενη φορά θα κανονίσουμε ραντεβού με τεχνικό στο σπίτι. Αλλά κάθε φορά φυσικά απαντά διαφορετικός υπάλληλος και είμαστε στο "να το παρακολουθήσουμε λίγες μέρες και βλέπουμε".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...