Jump to content

Καταγγελια σύμβασης και πέναλτι αποχώρησης από συμβόλαιο !!


gtsia
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα έχω ένα συμβόλαιο με τη Vodafone μέχρι 8/22 για triple play 30 mbbs +κανάλια nova sports Τα οποία μετά τις 15/10 διακόπτονται λόγω λήξης συμφωνίας με τη nova !! Το συμβόλαιο το είχα κάνει γιατί ήθελα τα κανάλια novasports όποτε τώρα σκέφτομαι να διακόψω . Ξέρουμε αν θα έχω πέναλτι αποχώρησης καθώς η εταιρεία είναι αυτή που αλλάζει το συμβόλαιο και αν μπορώ να κάνω καταγγελία σύμβασης για να πάω σε άλλη εταιρεία ??

ευχαριστω 

My PreciousSs!!!

 

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/5079Image_1_.jpg

 

GwgosSs...

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
1 hour ago, gtsia said:

Καλημέρα έχω ένα συμβόλαιο με τη Vodafone μέχρι 8/22 για triple play 30 mbbs +κανάλια nova sports Τα οποία μετά τις 15/10 διακόπτονται λόγω λήξης συμφωνίας με τη nova !! Το συμβόλαιο το είχα κάνει γιατί ήθελα τα κανάλια novasports όποτε τώρα σκέφτομαι να διακόψω . Ξέρουμε αν θα έχω πέναλτι αποχώρησης καθώς η εταιρεία είναι αυτή που αλλάζει το συμβόλαιο και αν μπορώ να κάνω καταγγελία σύμβασης για να πάω σε άλλη εταιρεία ??

ευχαριστω 

Λόγω της αποχώρησης της NOVA, αλλάζουν οι όροι της σύμβασης εκ μέρους της εταιρίας και μπορείς να την καταγγείλεις χωρίς πέναλτι. 

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

On 1/10/2021 at 10:44 ΠΜ, athanaso77 said:

Λόγω της αποχώρησης της NOVA, αλλάζουν οι όροι της σύμβασης εκ μέρους της εταιρίας και μπορείς να την καταγγείλεις χωρίς πέναλτι. 

Αυτό το κάνω εγώ με κάποιο έγγραφο ή το κάνει ο νέος πάροχος που διαλέγω ??

My PreciousSs!!!

 

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/5079Image_1_.jpg

 

GwgosSs...

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, gtsia said:

Αυτό το κάνω εγώ με κάποιο έγγραφο ή το κάνει ο νέος πάροχος που διαλέγω ??

Κανείς εσυ την διακοπή,παίρνεις τηλέφωνο στο τμήμα αποσυνδεσεων και ζητάς την διακοπή της σύμβασης αφού κανείς φορητότητα.

Εγώ τώρα είμαι σε αυτή τη διαδικασία για να κλείσω μια σταθερή σύνδεση και μου ζητάνε 91€.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13 

Mobile: VF Giga Unlimited Ultra+ What’s Up Student 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, MeddlingMageGR said:

@Nikolas14 Είχες και εσύ triple play και κανάλια Nova Sports?

Εγώ είχα σταθερο και Ίντερνετ χωρίς τηλεόραση.

Ωστόσο είχα πολλά προβλήματα,3 επισκέψεις τεχνικού και να σου λέει ότι φταίει η καλωδίωση σου, ενώ το θέμα είναι καθαρά της εταιρειας διότι έφερα ηλεκτρολόγο και έκανα ότι ήταν δυνατό να μην έχω απώλειες.

Για μένα μακριά,μόνο για το κομμάτι της κινητης αξίζει να συνεργαστείς με την Vodafone 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13 

Mobile: VF Giga Unlimited Ultra+ What’s Up Student 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...