Jump to content

iPhone 13 Pro Max


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 12/10/2022 at 12:47 ΠΜ, athanaso77 said:

Όλοι οι επίσημοι retailers στη χώρα μας (ανάμεσα τους και ο Γερμανός) παρέχουν επίσημα δεύτερο χρόνο εγγυηση (αφού τον πρώτο τον παρέχει η ίδια η Apple) με την προϋπόθεση η συσκευή να έχει αγοραστεί με απόδειξη αγοράς και όχι τιμολόγιο.

Ο Γερμανός που πήρα και του είπα δήθεν έχω ένα 12 προ είναι 14 μηνών αγορασμένο από εσάς, μου είπε δεν εχει εγγύηση. 

 

Οπότε τι απαντάει η τι κάνει κάποιος που το πάει κ του αρνούνται εγυηση. Κ επίσης αν πχ χάλασε μια οθόνη, τι θα πει εγγύηση αντικατάσταση με apple η με aftermarket   έστω υψηλής ποιότητας ??? 

Υγ ας πούμε ότι εινσι με απόδειξη κι όχι τιμολόγιο για να μην χαθούμε με αυτό 

Edited by giokosta
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Καλημέρα! Υπάρχει τρόπος η φωτογραφική να κρατήσει τις ρυθμίσεις που θέλω ; Παρα πολλές φορές διορθώνω το κάδρο ή απεργοποιω το live.

Ευχαριστώ πολύ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ουδείς αγνωμονέστερος του ευεργετηθέντος.
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Hd1980 said:

Καλημέρα! Υπάρχει τρόπος η φωτογραφική να κρατήσει τις ρυθμίσεις που θέλω ; Παρα πολλές φορές διορθώνω το κάδρο ή απεργοποιω το live.

Ευχαριστώ πολύ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Settings—> camera—> preserve settings  και επιλέγεις σε ποια λειτουργία θέλεις να κρατήσει την ρύθμισή σου. 

Mobile:Nokia 6130 --> Nokia 6230 --> Panasonic GD90 --> HTC P3600 --> Chinese hiphone dual sim --> Samsung E2652 Champ Duos --> Sony Ericsson xperia ray --> Samsung S4 mini duos --> Huawei honor 6(H60-L02) --> Meizu m2 -->Motorola Moto X Play --> Huawei Mate 10 pro --> Oneplus 7T pro
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, giokosta said:

Ο Γερμανός που πήρα και του είπα δήθεν έχω ένα 12 προ είναι 14 μηνών αγορασμένο από εσάς, μου είπε δεν εχει εγγύηση. 

 

Οπότε τι απαντάει η τι κάνει κάποιος που το πάει κ του αρνούνται εγυηση. Κ επίσης αν πχ χάλασε μια οθόνη, τι θα πει εγγύηση αντικατάσταση με apple η με aftermarket   έστω υψηλής ποιότητας ??? 

Υγ ας πούμε ότι εινσι με απόδειξη κι όχι τιμολόγιο για να μην χαθούμε με αυτό 

Μιλά απευθείας με document να δούμε τι θα σου πούνε 

οι υπάλληλοι στα καταστήματα Γερμανός COSMOTE Vodafone wind public πλαίσιο Κωτσόβολος και όλα αυτά, με το ζόρι ξέρουν να σου βάζουν μονάδες άντε και ένα τζαμάκι ισα ισα να σου πουλήσουν 

βρες τον κανονισμό την Ε.Ε και μιλά απευθείας με τα επισκευαστικά κέντρα όπως σου είπα παραπάνω 

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Settings—> camera—> preserve settings  και επιλέγεις σε ποια λειτουργία θέλεις να κρατήσει την ρύθμισή σου. 

Ευχαριστώ πολύ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ουδείς αγνωμονέστερος του ευεργετηθέντος.
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Tasos19s said:

Μιλά απευθείας με document να δούμε τι θα σου πούνε 

οι υπάλληλοι στα καταστήματα Γερμανός COSMOTE Vodafone wind public πλαίσιο Κωτσόβολος και όλα αυτά, με το ζόρι ξέρουν να σου βάζουν μονάδες άντε και ένα τζαμάκι ισα ισα να σου πουλήσουν 

βρες τον κανονισμό την Ε.Ε και μιλά απευθείας με τα επισκευαστικά κέντρα όπως σου είπα παραπάνω 

Η γνώμη μου, τωρα μου ήρθε αν έχει κάποιος εμπειρία να μας πει. Η γνώμη μου είναι στέλνεις ένα μέιλ στον retailer και του γράφεις, έχω το τάδε μοντέλο απλ, αριθμός απόδειξης αυτός και αγορά την τάδε υου μήνα. Έχω αυτό το πρόβλημα θέλω την επισκευή άμεσα εντός  εγγύησης βάσει του νόμου τάδε. Εκεί αν σου απαντήσουν δεν γίνεται πας προστασία καταναλωτή και βγάζεις την άκρη. Το να βαλεις δικηγόρο κλπ είναι χαμένα λεφτά κι ίσως πόλλα. Δεν ξέρω αν άλλος έχει κάποια άλλη καλύτερη ιδέα, αλλά έτσι εχει; μια επίσημη αλληλογραφία για να πρόσφυγες εναντίον τους.. Επίσης αν η συσκευή είναι πχ δώρο ενδέχεται να μην έχεις κι απόδειξη αγοράς, αλλά υπάρχει στα αρχεία τους ή ημερομηνία αγοράς με βάση το σεριαλ ναμπερ νομίζω 

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, giokosta said:

Ο Γερμανός που πήρα και του είπα δήθεν έχω ένα 12 προ είναι 14 μηνών αγορασμένο από εσάς, μου είπε δεν εχει εγγύηση. 

 

Οπότε τι απαντάει η τι κάνει κάποιος που το πάει κ του αρνούνται εγυηση. Κ επίσης αν πχ χάλασε μια οθόνη, τι θα πει εγγύηση αντικατάσταση με apple η με aftermarket   έστω υψηλής ποιότητας ??? 

Υγ ας πούμε ότι εινσι με απόδειξη κι όχι τιμολόγιο για να μην χαθούμε με αυτό 

Παραθέτω τη νομοθεσία καθώς και την εμπειρία χρήστη διπλανού φόρουμ.

Quote

Καλησπέρα σε όλους!

Επειδή μας έχει απασχολήσει πολλάκις το θέμα της εγγύησης των 2 ετών, όταν αγοράζουμε ένα προϊόν με τιμολόγιο, θα σας παραθέσω τη δική μου εμπειρία.

Είχα αγοράσει ένα Iphone X το Νοέμβριο του 2017 από το Istorm της Θεσσαλονίκης (κατάστημα Τσιμισκή), με τιμολόγιο.

Το Μάιο του 2019, έχοντας ξεπεράσει το 1 έτος εγγύησης και όντας μέσα στο 2ο χρόνο της εγγύησης, μου εμφανίστηκε πρόβλημα στο ηχείο και στο μικρόφωνο. Απευθύνθηκα, λοιπόν, στο Istorm, προκειμένου να μου επιδιορθώσουν το πρόβλημα. Η απάντηση, που πήρα αρχικά είναι ότι έχει ξεπεραστεί το 1 έτος κι επειδή έχει αγοραστεί το Iphone με τιμολόγιο δε δικαιούμαι 2ο χρόνο εγγύησης.

Στο σημείο αυτό ας αναφέρω συνοπτικά το νομικό πλαίσιο, που έχει βέβαια αναλυθεί λεπτομερώς σε αντίστοιχα posts του forum.

 

Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα ο πωλητής έχει, πέρα των άλλων, και την κάτωθι υποχρέωση:

 

Αρθ. 534 ΑΚ. - Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων.

 

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002).

 

Επίσης, ο αγοραστής έχει τα εξής δικαιώματα:

 

Αρθ. 540 ΑΚ. - Δικαιώματα του αγοραστή.

 

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002).

 

Τα ανωτέρω δικαιώματα και οι αξιώσεις που πηγάζουν από αυτά μπορούν να ασκηθούν μέσα σε δύο χρόνια από την ημερομηνία αγοράς και της παράδοσης του πράγματος στον αγοραστή, σύμφωνα με τα ακόλουθα άρθρα:

 

 

 

Αρ. 554 ΑΚ – Παραγραφή.

 

(Προθεσμία παραγραφής πέντε έτη για τα ακίνητα και δύο έτη για τα κινητά)

 

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

 

 

Αρθ. 555. - Έναρξη και διακοπή του χρόνου παραγραφής.

 

Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα. Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002).

 

Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω, η προθεσμία της παραγραφής για πραγματικά ελαττώματα της συσκευής είναι 2 έτη. Μπορώ δηλαδή μέσα σε 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα.

 

Επίσης, σύμφωνα με τα άρθρο 5 ν. 2251/1994 (όπως ισχύει σήμερα), η ευθύνη του πωλητή ορίζεται ως εξής:

 

Άρθρο 5

Ευθύνη κατά την πώληση καταναλωτικών αγαθών (νόμιμη εγγύηση)
 

1. Σε κάθε πώληση ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει στον καταναλωτή τα αγαθά με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα, σύμφωνα με τα άρθρα 534επ. του Αστικού Κώδικα.

2. Σε περίπτωση πώλησης μεταχειρισμένων αγαθών, ο πωλητής και ο καταναλωτής μπορούν να συμφωνήσουν μικρότερη χρονική περίοδο για την παραγραφή της ευθύνης του πωλητή από αυτή που προβλέπεται στο άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα. Σε κάθε περίπτωση, η περίοδος αυτή δεν μπορεί να είναι μικρότερη του ενός (1) έτους.

3. Παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του πριν από την εμφάνιση του ελαττώματος ή της έλλειψης της συνομολογημένης ιδιότητας είναι άκυρη.

 

Εξάλλου και πριν την τροποποίηση του ανωτέρω άρθρου 5 από την ΥΑ 5338/2018, το άρθρο 5 είχε ως εξής:

 

ΑΡΘΡΟ 5 ΤΟΥ Ν. 2251/1994

 

Στο άρθρο αυτό ενδεικτικά χρήζουν αναφοράς τα εξής:

 

α) Κατά την πώληση, ο προµηθευτής οφείλει να ενηµερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προιόντος είναι ο εύλογα αναµενόµενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα µπορεί να χρησιµοποιείται σύµφωνα µε τον προορισµό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονοµικά ασύµφορη.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται µεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται όµως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του, ο προµηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προµήθεια ανταλλακτικών του.

 

β) Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προµηθευτής οφείλει να παρέχει αυτήν εγγράφως ή µε άλλο τεχνικό µέσο αποτύπωσης που µπορεί να είναι διαθέσιµο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προµήθειας καινούργιων προϊόντων µε µακρά διάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαµβάνει, µε απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυµία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόµενο της, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της.

Στην εγγύηση πρέπει να δηλώνονται, µε σαφήνεια και πληρότητα, τα δικαιώµατα που έχει ο καταναλωτής σύµφωνα µε το εφαρµοστέο δίκαιο και να διευκρινίζεται ότι τα δικαιώµατα αυτά δεν θίγονται από την εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύµφωνη µε τους κανόνες της καλής πίστης και να µην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση µε την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχµής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση µε το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναµένεται ότι θα παραµένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντοµότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.

 

γ) Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόµατα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εµφανισθεί στο προϊόν ελάττωµα και ο προµηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος µε νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύµβαση.

Αν ο απαιτούµενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιµες ηµέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή του.

 

δ) Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρµογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγµατικά ελαττώµατα ή έλλειψη συνοµολογηµένων ιδιοτήτων. 

Παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές, πριν από την εµφάνιση του ελαττώµατος ή της έλλειψης της συνοµολογηµένης ιδιότητας, είναι άκυρη.

 

Πρέπει να τονιστεί ότι με την ΥΑ 5338/2018 η έννοια του καταναλωτή έχει ως εξής:

 

«Άρθρο 1α (Ορισμοί) Με την επιφύλαξη ειδικότερων διατάξεων του παρόντος, νοούνται ως:
 

1.     καταναλωτής: κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα….»

 

 

Αντίθετα, πριν την ΥΑ 5338/2018, η έννοια του καταναλωτή είχε ως εξής:

 

«Άρθρο 1 Παρ. 4. 

Με την επιφύλαξη των ειδικών διατάξεων του παρόντος νόμου νοούνται:
 

α) Καταναλωτής, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή οι ενώσεις προσώπων χωρίς νομική προσωπικότητα για τα οποία προορίζονται τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρονται στην αγορά και τα οποία κάνουν χρήση των προϊόντων ή των υπηρεσιών αυτών, εφόσον αποτελούν τον τελικό αποδέκτη τους…»

 

Εξαιτίας του νέου ορισμού της έννοιας του καταναλωτή, έχει υποστηριχθεί  - εσφαλμένα - από τους κολοσσούς - εταιρείες η άποψη ότι όταν αγοράζει κάποιος αγοραστής με τιμολόγιο ένα προϊόν, τότε δε λειτουργεί ως καταναλωτής, αλλά ως επαγγελματίας κι επομένως δεν θα μπορεί να απολαύσει την πρόσθετη προστασία του ν. 2251/1994 και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Σε αυτήν την κρίση, όμως, καταλήγουν τελείως αυθαίρετα, καθώς ο επαγγελματίας δεν παύει να λειτουργεί και ως καταναλωτής όταν αγοράζει ένα προϊόν και για προσωπική του χρήση και όχι αποκλειστικά  στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας κι επομένως δεν παύει να έχει διευρυμένα δικαιώματα βάσει του ν. 2251/1994 και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Η νέα αυτή έννοια του καταναλωτή, όπως αποτυπώνεται στην ΥΑ 5338/2018, έχει τη σημασία ότι ο αγοραστής δεν πρέπει να λειτουργεί αποκλειστικά στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας, όταν αγοράζει ένα προϊόν, προκειμένου να θεωρηθεί καταναλωτής.

Όταν λειτουργεί αποκλειστικά στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας, τότε και μόνο δεν του αποδίδεται η έννοια του καταναλωτή.

Όταν, όμως, ένας καταναλωτής αγοράζει ένα προϊόν για να καλύψει και τις καταναλωτικές του ανάγκες κι όχι μόνο τις επαγγελματικές, τότε είναι σαφές ότι του αποδίδεται η έννοια του καταναλωτή κι επομένως έχει την ευρύτερη προστασία που παρέχει και η Ευρωπαϊκή νομοθεσία και ο ν. 2251/1994.

Εξάλλου κι αυτός είναι ο σκοπός της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας και του ν. 2251/1994, να παρέχουν όσο το δυνατόν περισσότερα δικαιώματα στους καταναλωτές, προκειμένου να προστατευτούν από αυθαίρετες συμπεριφορές, όπως αυτή της iStormΑ.Ε.

Επομένως, όταν ένας καταναλωτής αγοράζει ένα κινητό τηλέφωνο με τιμολόγιο, όπως στην περίπτωσή μου, δεν είναι δυνατόν να λειτουργεί μόνο στα πλαίσια της τυχόν επαγγελματικής του δραστηριότητας, αλλά το χρησιμοποιεί προφανώς και για τις καθημερινές του ανάγκες, οι οποίες είναι άσχετες με το επάγγελμά του (π.χ. ομιλία με την οικογένειά του, χρησιμοποίηση των socialmedia, του Youtubeκλπ). 

Ακόμη, όμως, κι αν υποτεθεί ότι δεν τυγχάνουν εφαρμογής τα άρθρα περί προστασίας του Καταναλωτή, τυγχάνουν εφαρμογής τα προαναφερόμενα άρθρα του Αστικού Κώδικα, στα οποία δε γίνεται διάκριση καταναλωτή - προμηθευτή (πωλητή), αλλά διάκριση αγοραστή - πωλητή.

 

Σημειωτέον, ότι τα συγκεκριμένα άρθρα αποτελούν αναγκαστικό δίκαιο και δε γίνεται να παρακαμφθούν από την ιδιωτική βούληση.
 

Επομένως, είτε με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, είτε με το ν. 2251/1994, είτε με τα προαναφερόμενα άρθρα του Αστικού Κώδικα, συνάγονται τα εξής:
 

1) Η παραγραφή των νόμιμων δικαιωμάτων μου είναι διετής από την παραλαβή του παραπάνω iPhone. 

2) Ο πωλητής από τον οποίο αγόρασα τη συσκευή, δηλαδή η iStormΑ.Ε., οφείλει να επισκεύασει/αντικαταστήσει το κινητό μου για πραγματικό ελάττωμα, αν αυτό εμφανιστεί μέσα σε 2 χρόνια από την ημερομηνία της παραλαβής του, βάσει των διατάξεων του Αστικού Κώδικα.

 

΄Οταν προσπάθησα ευγενικά να εξηγήσω το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο στου υπαλλήλους, δεν έκατσαν καν να με ακούσουν και με ύφος μου απάντησαν ότι ξέρουν τους νόμους, επειδή δουλεύουν στο Istorm....!!

Το κύριο επιχείρημά τους ήταν ότι η Apple δεν καλύπτει την επισκευή, επειδή είναι αγορασμένο με τιμολόγιο.

Εγώ φυσικά επέμενα ότι δεν απευθύνομαι στην Apple, αλλά στην Istorm, επειδή είναι ο πωλητής του iPhone.

Αυτό ακριβώς δεν μπορούσαν να καταλάβουν και γι' αυτό το λόγο έκανα καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή, εξηγώντας όλα τα παραπάνω.

Μόλις έλαβε το Istorm την καταγγελία, επικοινώνησαν μαζί μου για να καταλάβουν το λόγο της καταγγελίας(!!!) και μου ζήτησαν να πάω το iPhone σε αυτούς για να το ελέγξουν αζημίως.

Ξαφνικά την επόμενη μέρα ως διά μαγείας και το iPhone είχε επισκευαστεί και το ενημερωτικό mail που μου έστειλαν, έδειχνε ότι το iPhone ήταν εντός εγγύησης.

 

Γράφω αυτό το ποστ κυρίως για να σας προτρέψω να διεκδικείτε τα δικαιώματά σας. Το τι συζητάμε εμείς εδώ δεν έχει κανένα αντίκτυπο, αν δεν προσπαθήσουμε να τα εφαρμόσουμε στην πραγματικότητα.

Σκεφτείτε κι ότι πριν από 5 χρόνια μιλούσαμε πάλι εδώ στο forum για τα 2 χρόνια εγγύησης με βάση τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό, που κανένα κατάστημα δε δεχόταν. Σήμερα, την αναγνωρίζουν όλοι και μας δίνεται χωρίς κουβέντα η 2ετής εγγύηση. Αν, όμως, τότε κάποιοι δεν ενδιαφέρονταν και δεν διεκδικούσαν τα δικαιώματά τους, δε θα είχαμε σήμερα αυτήν την κατάκτηση.

Εν έτει 2019 βρήκαν νέα πατέντα περί περιορισμού της 2ετούς εγγύησης λόγω αγοράς προϊόντος με τιμολόγιο.

Έχω επέμβει και σε άλλα ποστ κατά καιρούς, εξηγώντας τη νομική μου γνώμη ότι και σε αυτήν την περίπτωση (τιμολόγιο) η εγγύηση είναι 2ετής.

Που στη δική μου περίπτωση, που ανέφερα στο παρόν ποστ, εν τέλει έπιασε...

 

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην παρέα. 
Αυτό που έχω δει / βρε ως μικρό bug στο νέο iOS είναι το tap to wake up the screen κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Κατά τη λειτουργία της οθόνης όλα καλά όταν φορτίζει με τον original 20w. Όμως σε διαφορετικές στιγμές της φόρτισης πχ 40% μέχρι 60% που δίνει το max της φόρτισης, καμία φορά θέλει 2 ταπ σε διαφορετικά σημεία της οθόνης. Δοκιμασμένο σε 2 καινούργια ημερών 12 και 13 pro max. 
κατά τα αλλά όλα καλά 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, BOST said:

Καλημέρα στην παρέα. 
Αυτό που έχω δει / βρε ως μικρό bug στο νέο iOS είναι το tap to wake up the screen κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Κατά τη λειτουργία της οθόνης όλα καλά όταν φορτίζει με τον original 20w. Όμως σε διαφορετικές στιγμές της φόρτισης πχ 40% μέχρι 60% που δίνει το max της φόρτισης, καμία φορά θέλει 2 ταπ σε διαφορετικά σημεία της οθόνης. Δοκιμασμένο σε 2 καινούργια ημερών 12 και 13 pro max. 
κατά τα αλλά όλα καλά 

Δεν έχει να κάνει με την φόρτιση 

Συμβαίνει κατά άκυρες στιγμές σε όλους μας και δεν έχει σχέση με την φόρτιση 

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Tasos19s said:

Δεν έχει να κάνει με την φόρτιση 

Συμβαίνει κατά άκυρες στιγμές σε όλους μας και δεν έχει σχέση με την φόρτιση 

Καλημέρα κ σευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Απλά με κατά τη διάρκεια της φόρτισης στα ποσοστά που ανέφερα γίνεται αισθητό. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BOST said:

Καλημέρα κ σευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Απλά με κατά τη διάρκεια της φόρτισης στα ποσοστά που ανέφερα γίνεται αισθητό. 
 

 

Αν έχεις τζαμί στην οθόνη γίνεται και χειρότερα 

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

On 13/10/2022 at 9:47 ΠΜ, bill_viper said:

Παραθέτω τη νομοθεσία καθώς και την εμπειρία χρήστη διπλανού φόρουμ.

 

Συγχαρητήρια φίλε για την ενημέρωση. Από τα πιο χρήσιμα ποστ που έχω διαβασει σε πολλά. Φόρουμ. 

Link to comment
Share on other sites

On 13/10/2022 at 9:48 ΠΜ, BOST said:

Καλημέρα στην παρέα. 
Αυτό που έχω δει / βρε ως μικρό bug στο νέο iOS είναι το tap to wake up the screen κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Κατά τη λειτουργία της οθόνης όλα καλά όταν φορτίζει με τον original 20w. Όμως σε διαφορετικές στιγμές της φόρτισης πχ 40% μέχρι 60% που δίνει το max της φόρτισης, καμία φορά θέλει 2 ταπ σε διαφορετικά σημεία της οθόνης. Δοκιμασμένο σε 2 καινούργια ημερών 12 και 13 pro max. 
κατά τα αλλά όλα καλά 

Εγώ πάντως το δοκίμασα αρκετές φορές και δεν μου το κάνει αυτό με την οθόνη.

Όσες φορές έκανα tap η οθόνη άνοιγε κάθε φορά.

 

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, vtag said:

Εγώ πάντως το δοκίμασα αρκετές φορές και δεν μου το κάνει αυτό με την οθόνη.

Όσες φορές έκανα tap η οθόνη άνοιγε κάθε φορά.

 

Καλημέρα! Με ποιον φορτιστή δοκίμασες ; Σε όσα δοκίμασα του σπιτιού όλα το παρουσιάζουν κάτω από το 60% της φόρτισης δλδ στο high της φόρτισης. Βρήκα κ αλλα ποστ που το αναφέρουν. Θα αγοράσω νέο 20w να δω. Αν κ αυτός είναι καινούριος. Οψόμεθα 

76964EED-049F-42B8-BABE-C458F85B2F92.png

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδια

Αναφέρω ένα θέμα που εχω να δω αν το αντιμετωπίζει κάποιος άλλος ή έστω αν υπάρχει λυση. Οταν ανοιγω το viber και παω να στείλω βιντεο απευθείας απο την καμερα σε επαφη στην πισινη καμερα το γραφει κανονικά με ηχο και το στελνει ενώ στη μπροστινή ειναι μόνιμα χωρις ηχο . Τι μπορει να φταιει;;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, για πείτε την γνώμη σας! Αξίζει η μετάβαση στο 14promax ? Δεν έχω κάνει έρευνα για τις διαφορες του 14 σε σύγκριση με την δικη μας συσκευή.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ουδείς αγνωμονέστερος του ευεργετηθέντος.
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
1 minute ago, Hd1980 said:

Καλησπέρα παιδιά, για πείτε την γνώμη σας! Αξίζει η μετάβαση στο 14promax ? Δεν έχω κάνει έρευνα για τις διαφορες του 14 σε σύγκριση με την δικη μας συσκευή.

Εν συντομία... όχι δεν αξίζει. Δε θα δεις κάποια αξιοσημείωτη διαφορά που να δικαιολογεί και τη διαφορά χρημάτων που θα χρειαστεί να δώσεις. Αν είχες παλαιότερη συσκευή, θα το συζητούσαμε.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, για πείτε την γνώμη σας! Αξίζει η μετάβαση στο 14promax ? Δεν έχω κάνει έρευνα για τις διαφορες του 14 σε σύγκριση με την δικη μας συσκευή.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nope, αν κι έκανα την αλλαγή σου λέω μετά σιγουριάς ότι δεν αξίζει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, BOST said:

Καλημέρα! Με ποιον φορτιστή δοκίμασες ; Σε όσα δοκίμασα του σπιτιού όλα το παρουσιάζουν κάτω από το 60% της φόρτισης δλδ στο high της φόρτισης. Βρήκα κ αλλα ποστ που το αναφέρουν. Θα αγοράσω νέο 20w να δω. Αν κ αυτός είναι καινούριος. Οψόμεθα 

76964EED-049F-42B8-BABE-C458F85B2F92.png

Με 16W αυθεντικό της Apple το φορτίζω!!

Θα δοκιμάσω και με 20W πάντως!!

2 ώρες πριν, bill_viper said:


Nope, αν κι έκανα την αλλαγή σου λέω μετά σιγουριάς ότι δεν αξίζει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Έχεις δει διάφορα στην διαχείριση της θερμοκρασίας που λένε ορισμένοι ότι κάνει καλύτερη το 14? 

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δει διάφορα στην διαχείριση της θερμοκρασίας που λένε ορισμένοι ότι κάνει καλύτερη το 14? 

Η αλήθεια είναι ότι ο Α16 έχει ένα κλικ καλύτερα thermals και διαχείριση πόρων/μπαταρίας όντας κατασκευασμένος στα 4nm. Σε αυτό συμβάλλει και το καινούριο modem X65 της Qualcomm.
Στα χαρτιά όλα αυτά.
Στην καθημερινή χρήση ουδεμία διαφορά δεν υπάρχει.
Αντιθέτως η κατάσταση από θέμα μπαταρίας είναι πολύ χειρότερη σε σχέση με τη σειρά 13 Pro/PM. Κοινώς, τραγική. Και με την έκδοση 16.0.2 και με τη 16.0.3. Αναμένουμε τη Δευτέρα την 16.1 μπας και αλλάξει κάτι.
Αυτή τη στιγμή τα 13αρια είναι οι καλύτερες συσκευές που μπορεί να αγοράσει κάποιος (όσο προλαβαίνει βέβαια)!


Sent from my iPhone using Tapatalk

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
2 ώρες πριν, bill_viper said:

Αυτή τη στιγμή τα 13αρια είναι οι καλύτερες συσκευές που μπορεί να αγοράσει κάποιος (όσο προλαβαίνει βέβαια)!

Συμφωνώ και επαυξάνω.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites


Η αλήθεια είναι ότι ο Α16 έχει ένα κλικ καλύτερα thermals και διαχείριση πόρων/μπαταρίας όντας κατασκευασμένος στα 4nm. Σε αυτό συμβάλλει και το καινούριο modem X65 της Qualcomm.
Στα χαρτιά όλα αυτά.
Στην καθημερινή χρήση ουδεμία διαφορά δεν υπάρχει.
Αντιθέτως η κατάσταση από θέμα μπαταρίας είναι πολύ χειρότερη σε σχέση με τη σειρά 13 Pro/PM. Κοινώς, τραγική. Και με την έκδοση 16.0.2 και με τη 16.0.3. Αναμένουμε τη Δευτέρα την 16.1 μπας και αλλάξει κάτι.
Αυτή τη στιγμή τα 13αρια είναι οι καλύτερες συσκευές που μπορεί να αγοράσει κάποιος (όσο προλαβαίνει βέβαια)!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Πραγματικά λυπάμαι που διαβάζω τα προβλήματα που σου έχει βγάλει τόσο καιρό και στα δυο φόρουμ. Κρίμα να μην μπορείς να ευχαριστηθείς τη νέα σου συσκευή.

Μπράβο σου όμως που περιγράφεις την εμπειρία σου όπως είναι και δείχνεις την δυσαρέσκεια σου για ένα προϊόν που πήρες 1500€ και δεν δουλεύει όπως πρέπει.
Έχω κουραστεί πραγματικά να βλέπω χαϊδέματα στ’ αυτιά από πολλούς και να τα ρίχνουν στο iOS, τα άστρα κλπ..
Το θεωρώ αστείο να δικαιολογείς αντί να κρίνεις σαν καταναλωτής και φυσικά να παραπληροφορείς αντί να ενημερώνεις σαν early adopter.
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, nikos523 said:

 


Πραγματικά λυπάμαι που διαβάζω τα προβλήματα που σου έχει βγάλει τόσο καιρό και στα δυο φόρουμ. Κρίμα να μην μπορείς να ευχαριστηθείς τη νέα σου συσκευή.

Μπράβο σου όμως που περιγράφεις την εμπειρία σου όπως είναι και δείχνεις την δυσαρέσκεια σου για ένα προϊόν που πήρες 1500€ και δεν δουλεύει όπως πρέπει.
Έχω κουραστεί πραγματικά να βλέπω χαϊδέματα στ’ αυτιά από πολλούς και να τα ρίχνουν στο iOS, τα άστρα κλπ..
Το θεωρώ αστείο να δικαιολογείς αντί να κρίνεις σαν καταναλωτής και φυσικά να παραπληροφορείς αντί να ενημερώνεις σαν early adopter.

 

Δεν χαϊδεύουμε καμία apple 

Τι προβλήματα έχει δηλαδή και το λες έτσι και κάποιος μπορεί να νομίζει ότι ο άνθρωπος έχει στα χέρια του μια άχρηστη συσκευή; 
Η μπαταρία θα στρώσει. Πάντα το νέο iOS θέλει ένα δυο μήνες για να έρθει στα ίσια του 

Αυτο ισχύει εδώ και 10 τελευταία χρόνια δεν είναι η πρώτη φορά 

Εχουν υπάρξει και πολύ χειρότερες χρονιές 

Να είχε πρόβλημα η μητρική να λέγαμε ναι έδωσε 1500€ και έχει μια ελαττωματική συσκευή αλλά τώρα δεν είναι αυτό το πρόβλημα 

Θελει απλά λίγο υπομονή όσοι αναβάθμισαν και όσοι έχουν συσκευές με iOS 16 

Εγω τυχαία λες έμεινα με iOS 15?

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Όπως πολύ σωστά γράφει ο Τάσος είναι 100% σίγουρο ότι η μπαταρία θα επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα στα 14αρια με τα επερχόμενα iOS updates. Αυτό έχει συμβεί με όλες τις μεγάλες αναβαθμίσεις στο παρελθόν.

Ωστόσο, μέχρι στιγμής παραμένει τραγική (να μη μπορείς να πιάσεις 5ωρο οθόνη σε 14 Pro)!

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bill_viper said:

Όπως πολύ σωστά γράφει ο Τάσος είναι 100% σίγουρο ότι η μπαταρία θα επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα στα 14αρια με τα επερχόμενα iOS updates. Αυτό έχει συμβεί με όλες τις μεγάλες αναβαθμίσεις στο παρελθόν.

Ωστόσο, μέχρι στιγμής παραμένει τραγική (να μη μπορείς να πιάσεις 5ωρο οθόνη σε 14 Pro)!

Νομίζω μια τέτοια συσκευή όσο είναι καινούργια πρέπει να πιάνει 7-8 ώρες οθόνη έτσι δεν είναι; 
Σιγουρα υπάρχουν θέματα στο λογισμικό που θέλουν διόρθωση 

Υπομονη. Τίποτα άλλο 

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...