Jump to content

Αεροπορικές εταιρείες: Αγαπημένες, εμπειρίες, απορίες


lewton
 Κοινοποίηση

Ψηφίστε μια ή περισσότερες.  

836 members have voted

  1. 1. Ψηφίστε μια ή περισσότερες.

    • Ολυμπιακή (παλιά και νέα)
      159
    • Aegean
      170
    • Cyprus Airways
      23
    • Air France/KLM
      50
    • Lufthansa
      96
    • Easyjet
      51
    • British Airways
      123
    • Alitalia
      43
    • Singapore Airlines
      22
    • Άλλη
      99


Recommended Posts

Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αλλά ρωτώ το έξης: εφόσον οι όροι το αναφέρουν ξεκάθαρα, γιατί σου κάνει εντύπωση που εφαρμόζεται;

 

Κατά τα άλλα, προφανώς για να λένε ότι η πύλη κλείνει 30 λεπτά πριν την πτήση, κάποιος λόγος θα υπάρχει, έτσι δεν είναι; Δεν νομίζω να έκατσε κάποιος και να πει «α, θα λέμε ότι η πύλη κλείνει ένα μισάωρο πριν την αναχώρηση, κι αν τους αρέσει, αν δεν τους αρέσει να πάνε με τα πόδια». :what:

 

Υ.Γ.

Για να κάνω και λίγο τον Mod, θυμίζω ότι οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί απαγορεύονται. :)

Αν υπήρχε γενικός λόγος θα το έκαναν πάντα.

Και θα σου πω μερικά παραδείγματα.Μου έχει τύχει σε άλλη πτήση της Easyjet, πάλι να αργήσω, αλλά στο παρατσάκ στην πύλη επιβίβασης με έβαλαν μέσα.Και μιλάμε για 10 λεπτά πριν την πτήση και όχι στα 20 που ήμουν τώρα.

Με άλλες εταιρείες (πχ Aegean, Lufthansa κλπ) έχω δει να μπαίνουν επιβάτες στάνταρ μέχρι 5-10 πριν φύγει η πτήση.

Κοινώς, το αεροπλάνο πάντα περιμένει μέχρι την τυπική ώρα και μπορεί να βάλει μέσα κόσμο, μέχρι τελευταία στιγμή.

Στην περίπτωσή μου, θεωρώ ότι η υπάλληλος της Easyjet στην πύλη απλά με έγραψε, ήταν αδιάφορη για το πρόβλημα που μου δημιουργούσε και μου το έπαιζε και manager που όμως όταν ζήτησα το όνομά της αρνήθηκε 3 φορές να το δώσει και ακόμα χειρότερα, η ίδια η Easyjet την υποστηρίζει όταν τους έστειλα email στο επίσημο Link τους και απλά ζήτησαν συγγνώμη και δεν δέχτηκαν να κάνουν κανένα είδους αποζημίωση.

Τους ταιριάζει ή όχι ο χαρακτηρισμός πιο πάνω?Και δεν είναι προσωπικός.Απευθύνεται σε όλη την διοίκηση της εταιρείας. :lol:

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 748
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αν υπήρχε γενικός λόγος θα το έκαναν πάντα.

Και θα σου πω μερικά παραδείγματα.Μου έχει τύχει σε άλλη πτήση της Easyjet, πάλι να αργήσω, αλλά στο παρατσάκ στην πύλη επιβίβασης με έβαλαν μέσα.Και μιλάμε για 10 λεπτά πριν την πτήση και όχι στα 20 που ήμουν τώρα.

Με άλλες εταιρείες (πχ Aegean, Lufthansa κλπ) έχω δει να μπαίνουν επιβάτες στάνταρ μέχρι 5-10 πριν φύγει η πτήση.

Κοινώς, το αεροπλάνο πάντα περιμένει μέχρι την τυπική ώρα και μπορεί να βάλει μέσα κόσμο, μέχρι τελευταία στιγμή.

Στην περίπτωσή μου, θεωρώ ότι η υπάλληλος της Easyjet στην πύλη απλά με έγραψε, ήταν αδιάφορη για το πρόβλημα που μου δημιουργούσε και μου το έπαιζε και manager που όμως όταν ζήτησα το όνομά της αρνήθηκε 3 φορές να το δώσει και ακόμα χειρότερα, η ίδια η Easyjet την υποστηρίζει όταν τους έστειλα email στο επίσημο Link τους και απλά ζήτησαν συγγνώμη και δεν δέχτηκαν να κάνουν κανένα είδους αποζημίωση.

Τους ταιριάζει ή όχι ο χαρακτηρισμός πιο πάνω?Και δεν είναι προσωπικός.Απευθύνεται σε όλη την διοίκηση της εταιρείας. :lol:

 

Για να φεύγουν τα βασικά από τη μέση, οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί προς ομάδες ατόμων απαγορεύονται.

 

Παμ' παρακάτω. :)

 

Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή δεν είναι το εάν έχει ξαναγίνει κάτι που δεν έπρεπε να έχει γίνει, αλλά το τι λέει ο κανονισμός της εταιρείας. Δηλαδή, εάν ο κανονισμός της Easyjet εν προκειμένω αναφέρει ρητά ότι δεν επιτρέπεται η επιβίβαση μετά από ένα προκαθορισμένο χρονικό όριο πριν την πτήση, δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις το δίκαιο σου με την εταιρεία. Δεν γνωρίζω εάν θα μπορούσες μέσω άλλων οδών (Συνήγορος Καταναλωτή κλπ.), αλλά με την εταιρεία δεν υπάρχει καμία περίπτωση γιατί ουσιαστικά τους καλύπτει ο κανονισμός τους.

 

Πρόσεξε τώρα, δεν εξετάζω το εάν έχει συμβεί ξανά. Μπορεί όταν έγινε ξανά αυτό να ήταν ο μπατζανάκης του πιλότου, μπορεί να ήταν κάποιος που έπρεπε να πετάξει για κάποιο λόγο, ουσιαστικά όμως το γεγονός ότι επιτράπηκε η επιβίβαση σε κάποιον κατά παράβαση του ισχύοντος κανονισμού της εταιρείας δεν δικαιολογεί την γενική καταστρατήγηση του...

 

Υ.Γ.

Επειδή αναφέρεσαι σε Lufthansa και Aegean θα πω ακόμη κάτι: έχεις σκεφτεί ότι με το να λένε ότι απαγορεύεται η επιβίβαση μισή ώρα πριν την πτήση αντί για 10 λεπτά γλυτώνουν χρήματα από ωρομίσθιο προσωπικό το οποίο θα φύγει νωρίτερα; Δεν λέω ότι είναι όντως αυτό, αλλά θα σου φαινόταν παράξενο;

Edited by VeCo

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντύπωση, ότι από την στιγμή που έχεις κάνει check-in είναι υποχρεωμένο το αεροπλάνο να σε περιμένει για ένα χρονικό όριο.
Link to comment
Share on other sites

έχετε επίσης σκεφτεί ότι και checkin να έχεις κάνει, σε περίπτωση που δεν είσαι στην πύλη στην ώρα σου (είτε πχ γιατί στην αποσκευή που άφησες έχεις βάλει βόμβα, είτε γιατί ξαφνικά γεννάει η γυναίκα σου και γυρνάς πίσω) η εταιρία είναι υποχρεωμένη να βρει (εγκαίρως εννοείται) την αποσκευή σου και να την κατεβάσει από το αεροπλάνο.?? αν αυτό ξεκίναγε 5-10 λεπτα πριν την αναχώρηση, πόση ώρα θα περίμεναν οι υπόλοιποι 200-300-400 ουσιαστικά εσένα..?? και πριν βιαστείτε να απαντήσετε, ναι αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά (προφανώς και ευτυχώς χωρίς να υπάρχει βόμβα, αλλά άλλοι ουσιαστικοί λόγοι)

γενικά δε καταλαβαίνω την απορία σας. Είναι κανόνας και οφείλετε να τον σεβαστείτε..αλλιώς με την ίδια λογική το αεροπλάνο θα φύγει ''χοντρά χοντρά το απόγευμα''...ο μισθός σας θα είναι ''περίπου 700 ευρώ'', δουλειά ξεκινάτε ''περίπου στις 8 το πρωί'', κτλ κτλ...

καλά τα δικαιώματα, αλλά μάθετε να σέβεστε τις υποχρεώσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Είπα έχω την εντύπωση, δεν ξέρω ακριβώς τον κανονισμό, πάντως το 2007 που επέστρεφα από Μαδρίτη και είχαμε καθυστερήσει να φτάσουμε στο check-in μας το ανοίξανε χαριστικά (επόμενη πτήση είχε 4 μέρες μετά, και δεν είχαμε ούτε 1€).
Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντύπωση, ότι από την στιγμή που έχεις κάνει check-in είναι υποχρεωμένο το αεροπλάνο να σε περιμένει για ένα χρονικό όριο.

Με κόκκινο τα λάθη. :p

 

Για την ακρίβεια, από τη στιγμή που έχεις κάνει check-in και έχεις παραδώσει βαλίστα (σχέτο check-in δε φτάνει) απαγορεύεται να φύγει το αεροπλάνο με τη βαλίτσα σου αν δεν έχεις επιβιβαστεί.

Για αυτό αν δε βρίσκουν κάποιον που έχει δώσει βαλίτσα πρέπει να περιμένουν μέχρι να τη βρουν και να την κατεβάσουν. Μου συνέβη μια φορά να περιμένουμε στο Dubai να βρεθεί μια βαλίτσα σε B777... χάσαμε μια ώρα. Αν κατά τύχη η βαλίτσα βρεθεί γρήγορα το αεροπλάνο φεύγει. Δεν υπάρχει χρονικό όριο.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Σε λιγότερο από έναν μήνα ταξιδεύω για πρώτη φορά με την ryanair??

Ποιες οι εντυπώσεις σας από αυτή την εταιρία?? Έχω ακούσει στο παρελθόν μια περίπτωση που είχαν εκδώσει παραπάνω εισιτήρια με αποτέλεσμα μερικά άτομα να μείνουν εκτός πτήσης... ισχύει ή είναι μύθος??

Link to comment
Share on other sites

Σε λιγότερο από έναν μήνα ταξιδεύω για πρώτη φορά με την ryanair??

Ποιες οι εντυπώσεις σας από αυτή την εταιρία?? Έχω ακούσει στο παρελθόν μια περίπτωση που είχαν εκδώσει παραπάνω εισιτήρια με αποτέλεσμα μερικά άτομα να μείνουν εκτός πτήσης... ισχύει ή είναι μύθος??

Η συγκεκριμένη το έκανε αυτό;

Για Lufthansa, KLM, Swiss, Alitalia, δεν έχεις ακούσει over-booking;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σε λιγότερο από έναν μήνα ταξιδεύω για πρώτη φορά με την ryanair??

Ποιες οι εντυπώσεις σας από αυτή την εταιρία?? Έχω ακούσει στο παρελθόν μια περίπτωση που είχαν εκδώσει παραπάνω εισιτήρια με αποτέλεσμα μερικά άτομα να μείνουν εκτός πτήσης... ισχύει ή είναι μύθος??

 

Σε όλες τις εταιρείες μπορεί να συμβεί και σε όλες τις περιπτώσεις ο επιβάτης αποζημιώνεται.

 

Κατά τα άλλα για μένα η Ryanair είναι η χειρότερη αερογραμμή με την οποία έχω ταξιδέψει (και έχω ταξιδέψει με πολλές). Για να μην σε φοβίζω, δεν έχει κάτι ιδιαιτέρως άσχημο, απλά σε σχέση με τις άλλες αερογραμμές (ακόμη και χαμηλού κόστους) είναι πολλά σκαλιά χαμηλότερη.

 

Σαν εταιρεία είναι ασφαλής, είναι εντελώς μα εντελώς στην ώρα της (μη νομίζεις, για να μην πληρώνει περισσότερα στα αεροδρόμια), είναι καθαρή, οι αεροσυνοδοί είναι ευγενικοί, έχει ποικιλία φαγητού στο αεροσκάφος, αλλά that's it. Αν υπάρχει εναλλακτική, ακόμη και 50 ευρώ περισσότερα, δεν βρίσκω λόγο γιατί να την επιλέξει κάποιος.

 

Που θα πας;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Θα πάω Βαρκελώνη :-)

 

Η πτήση είναι κάπως μεγαλούτσικη, οπότε τα καθίσματα της Ryanair που δεν γέρνουν θα σε κουράσουν. Θα περνάνε συνέχεια να σου πουλήσουν τα ξυστά τους και γενικά ότι μπορούν. Κατά τα άλλα, πτήση είναι, θα περάσει. :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Η πτήση είναι κάπως μεγαλούτσικη, οπότε τα καθίσματα της Ryanair που δεν γέρνουν θα σε κουράσουν. Θα περνάνε συνέχεια να σου πουλήσουν τα ξυστά τους και γενικά ότι μπορούν. Κατά τα άλλα, πτήση είναι, θα περάσει. :)

 

 

θα πάρω κανένα περιοδικό και θα περάσει η ώρα... το σημαντικό είναι να είναι η καμπίνα και τα καθίσματα καθαρά (να μην συχαίνεσαι να ακουμπήσεις... είναι 3 ώρες ταξίδι...) και φυσικά οι αεροσυνοδοί ευγενικοί...

 

αν το μόνο πρόβλημα είναι το ότι δεν γέρνουν τα καθίσματα και το ότι θα περνούν οι αεροσυνοδοί κάθε τρεις και λίγο... τότε κανένα πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Να διαβάσεις με προσοχή τους όρους για τις αποσκευές.

Αν ξεφύγεις στο ελάχιστο και το πάρουν χαμπάρι (δε ζυγίζουν όλες τις χειραποσκευές, αλλά ζυγίζουν αρκετές) μη ζητάς τα ρέστα μετά. :p

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Να διαβάσεις με προσοχή τους όρους για τις αποσκευές.

Αν ξεφύγεις στο ελάχιστο και το πάρουν χαμπάρι (δε ζυγίζουν όλες τις χειραποσκευές, αλλά ζυγίζουν αρκετές) μη ζητάς τα ρέστα μετά. :p

 

είμαι ενημερωμένος σχετικά με την απίστευτη αυστηρότητα σε θέμα βάρους αποσκευών και χειραποσκευών... αλλά είναι low cost και είναι απόλυτα κατανοητό...

 

εδώ πλήρωσα 150 ευρώ στην aegean πέρυσι για υπέρβαρο που θα μπορούσαν να κάνουν τα στραβά μάτια... θα σπαστώ με την ryanair που είναι low cost??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο τότε που ήρθε η Ryanair στην Πάτρα έχει κάνει τρελό σουξέ ειδικά προς Κύπρο.

Μακάρι να την κρατήσουν και τον χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Απο τότε που ήρθε η Ryanair στην Πάτρα έχει κάνει τρελό σουξέ ειδικά προς Κύπρο.

Μακάρι να την κρατήσουν και τον χειμώνα.

 

ποτέ έγινε αυτό;

Είχα μάθει ότι είχε σταματήσει με τους παλιότερους προορισμούς προς Ελλάδα.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

ποτέ έγινε αυτό;

Είχα μάθει ότι είχε σταματήσει με τους παλιότερους προορισμούς προς Ελλάδα.

 

Έχει απο τον Απρίλιο νομίζω που πετάει από Πάτρα για Λονδίνο, Μιλάνο και Πάφο.

Γενικά έχει πολύ κίνηση και οι τιμές ειναι "τσάμπα" αν κλίσεις νωρίς.

Το θέμα είναι αν θα συνεχίσει τον χειμώνα και αν θα βάλει κι άλλους προορισμούς.

Link to comment
Share on other sites

Έχει απο τον Απρίλιο νομίζω που πετάει από Πάτρα για Λονδίνο, Μιλάνο και Πάφο.

Γενικά έχει πολύ κίνηση και οι τιμές ειναι "τσάμπα" αν κλίσεις νωρίς.

Το θέμα είναι αν θα συνεχίσει τον χειμώνα και αν θα βάλει κι άλλους προορισμούς.

 

Ημμ.

Παίζει με τις τιμές που έχει, να συμφέρει να κατέβεις Πάτρα και να πας Πάφο που καμιά εταιρεία στην Αθήνα δεν πάει απευθείας εκεί.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Λέμε να πάμε τον Οκτώβριο Παρίσι. Πόσο περίπου θα κοστίσουν τα εισιτήρια;

Καμία πρόταση για εταιρία;

 

Οι χαμηλότερες τιμές που βρίσκει το airtickets.gr είναι στα 165 ευρώ περίπου το άτομο. Μπορείς να κοιτάξεις στο airtickets αλλά και στις ιστοσελίδες των εταιρειών και να δεις τις τιμές τους, ανάλογα με το πότε θες. Απ' ευθείας για Παρίσι πετάνε η Aegean και η Air France για CDG και η Easyjet για Orly.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

ανοιξτε τη δημοσκόπηση, να βαλω 10 ψήφους στη Lufthansa,και την ξανακλείνετε!!!

με διαφορά η πιο αγαπημένη εταιρεία σε όσα ταξίδια έχω κάνει. Στην ώρα της, με καλό lounge, πολλές πτήσεις!

γενικά, όολα τα μέλη της star alliance ειναι αξιολογα!

Link to comment
Share on other sites

ανοιξτε τη δημοσκόπηση, να βαλω 10 ψήφους στη Lufthansa,και την ξανακλείνετε!!!

με διαφορά η πιο αγαπημένη εταιρεία σε όσα ταξίδια έχω κάνει. Στην ώρα της, με καλό lounge, πολλές πτήσεις!

γενικά, όολα τα μέλη της star alliance ειναι αξιολογα!

 

ειναι οντως απο τις πιο αξιοπιστες

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Λοιπόν θέλω να πω κάποια πράγματα για την Lufthansa, που υποτίθεται ότι είναι μεγάλη εταιρεία.

 

Το πρόβλημα είναι ότι ακύρωσε κάποιες πτήσεις από εξωτερικό προς Ελλάδα και το μόνο που έκανε ήταν να στείλει ένα email 8 ώρες πριν.

Αυτή την κίνηση την βρίσκω εξαιρετικά απαράδεκτη. Φανταστείτε πόσο κόσμο που δεν τσεκάρει τα e-mail του συνέχεια και που αφού είχε κάνει το check in κανονικά, ξεκινούσε λίγες ώρες πριν την πτήση να πάει στο αεροδρόμιο. Τι θα έκανε αυτός ο άνθρωπος μόλις έφτανε στο αεροδρόμιο σε μια ξένη χώρα και μάθαινε αυτά τα νέα;;

 

Δηλαδή ήταν πολύς κόπος να πάρουν ένα τηλέφωνο το άτομο που έχει κάνει την κράτηση και να τον ενημερώσουν στα σίγουρα; Άσε που έφαγα πόση ώρα στην αναμονή και ξανά κλίσεις όλη την ώρα στην Ελλάδα για να μου πουν τι γίνεται και οι γραμμές ήταν όλο γεμάτες.Αυτό το κόστος ποιος το καλύπτει;

Και αν χρειαζόμουν ξενοδοχείο για άλλη μια νύχτα;

 

Πραγματικά απαράδεκτοι. :-(

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Αγαπητοί συμφορουμιτες χει ταξιδέψει κανένας με Norwegian; Ειδικότερα για Νέα Υόρκη;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...