Jump to content

Περί... οχημάτων γενικά


tzivanas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σαφώς και δεν φταίει η τεχνολογία αυτή καθεαυτή. Αλλά η επανάπαυση που προκαλεί... και η σκέψη μου είναι μήπως τελικά κάνει ηλίθιους και τις μελλοντικές γενιές οδηγών?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν το πιστεύω κάτι τέτοιο. Μόνο αν συμβεί λόγω συνδυασμού άλλων παραγόντων. Δηλαδή ανθρώπου ας πούμε χαζού, με χαμηλή αντίληψη, που πληρώνει για να πάρει το δίπλωμα, και δεν τον ενδιαφέρει καν να μάθει πως λειτουργεί η όλη ιδέα της οδήγησης. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα συμβεί αυτό στην πλειοψηφία, και όπως είπα και πριν δεν παίζει ρόλο το όχημα.

Απεναντίας, η παιδεία (ή έλλειψη αυτής πιο σωστά) και ο ωχαδερφισμός, που κάνουν κόσμο να μην σέβεται κανέναν στο δρόμο, να περνάει με κόκκινο και πολλά άλλα, είναι πολύ πιο επικίνδυνα.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Δέχομαι οτι ενδεχομένως η σκέψη μου είναι υπερβολική ή ακραία, αλλά ποτέ μου δεν πίστευα για παράδειγμα οτι θα σκαλώνουμε όταν χρειαστεί να κάνουμε έναν πολλαπλασιασμό με χαρτί και μολύβι. Την προπαίδεια την έχουμε στο μυαλό μας, αλλά η εκτεταμένη χρήση της αριθμομηχανης μας έκανε να επαναπαυτουμε και όταν χρειαστεί να το κάνουμε "χειροκίνητα" τρώμε ένα ψιλασκάλωμα.

Σαφώς και ωχαερφισμος είναι Ό,ΤΙ χειρότερο και δεν αναφέρομαι σε αυτόν, αλλά η σκέψη μου έγκειται στο γεγονός οτι η ευκολία και η αυτοματοποίηση μάς αδρανεί. Δεν λέω ότι θα ξεχάσουμε να οδηγούμε, αλλά ενδεχομένως χάσουμε την αντίληψη, την εμπειρία και την ικανότητα να "διαβάζουμε" την ροή του δρόμου και της κυκλοφορίας.

Link to comment
Share on other sites

Δέχομαι οτι ενδεχομένως η σκέψη μου είναι υπερβολική ή ακραία, αλλά ποτέ μου δεν πίστευα για παράδειγμα οτι θα σκαλώνουμε όταν χρειαστεί να κάνουμε έναν πολλαπλασιασμό με χαρτί και μολύβι. Την προπαίδεια την έχουμε στο μυαλό μας, αλλά η εκτεταμένη χρήση της αριθμομηχανης μας έκανε να επαναπαυτουμε και όταν χρειαστεί να το κάνουμε "χειροκίνητα" τρώμε ένα ψιλασκάλωμα.

 

Σαφώς και ωχαερφισμος είναι Ό,ΤΙ χειρότερο και δεν αναφέρομαι σε αυτόν, αλλά η σκέψη μου έγκειται στο γεγονός οτι η ευκολία και η αυτοματοποίηση μάς αδρανεί. Δεν λέω ότι θα ξεχάσουμε να οδηγούμε, αλλά ενδεχομένως χάσουμε την αντίληψη, την εμπειρία και την ικανότητα να "διαβάζουμε" την ροή του δρόμου και της κυκλοφορίας.

Για αγγλομαθείς, μιας και δε βρήκα τη μετάφραση στα ελληνικά.

Feeling of Power από τον Isaac Asimov:

https://urbigenous.net/library/power.html

 

Στάλθηκε από το BAH2-W19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω, αλλά κρίνοντας από τον εαυτό μου, έχοντας μάθει να οδηγώ χωρίς τίποτα από ηλεκτρονικά, απολαμβάνω κάθε ευκολία που μου παρέχεται αλλά ποτέ δεν θα δώσω μεγαλύτερη σημασία σε αυτό από την οδήγηση και την προσοχή που δείχνω στο δρόμο. Δεν ξέρω για νεότερες γενιές πως θα είναι, αλλά δεν μου φαίνεται ότι τα ηλεκτρονικά είναι σε τέτοιο βαθμό ενσωματωμένα που σε αποτρέπουν από το να οδηγείς όπως πρέπει. Το μοναδικό που μπορώ να βρω είναι αν έχεις μεγάλη οθόνη και σου αποσπά την προσοχή, αλλά και πάλι ερχόμαστε σε αυτά που λέγαμε πιο πριν, έχει να κάνει με τον άνθρωπο. Αν δεν καταλαβαίνει πόσο σημαντικό και επικίνδυνο είναι το να οδηγείς, τότε υπάρχει πρόβλημα. Και καλό θα ήταν να γίνονται περισσότεροι έλεγχοι και να γράφουν όσους χαζεύουν σε οθόνες, μιλάνε σε κινητά κλπ.

 

Sent from my Mi A3

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι μου την δίνει όλη αυτή η τεχνολογία...

Εγώ στο αυτοκίνητο θέλω συμβατικά και κλασσικά όργανα να βλέπω.

Πλέον τα έχουν κάνει gadget drive ολα αυτά τα καινούρια αυτοκίνητα...

Δυστυχώς αναπολώ όλο και περισσότερο το χτες....

 

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Έχουμε κανένα μάστορα εδώ παιδιά να μου πει μια τιμουλα για αλλαγή ιμάντα Χρονισμού σε Renault Clio 2016 dCi? Το καίγομαι για τη Δευτέρα γιατί λόγω δουλειάς δεν έχω χρόνο πολύ, μια φορά τη βδομάδα μόνο μπορώ να αφήνω το αμάξι για κάποιες ώρες και αυτή τη φορά έτυχε να είναι Δευτέρα. Αν βρούμε κάτι καλώς αλλιώς θα πάμε την επόμενη εβδομάδα αλλά δε θέλω να το αφήσω άλλο μη γίνει οτιδήποτε
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να βρεις κάποιον και να δεχθεί να του το πας επιτόπου, χωρίς ραντεβού. Γενικά, πόσο μάλλον εδώ μέσα(αν ήταν κανένα forum αυτοκινήτων, και πάλι δύσκολα για αυτό που ζητάς αλλά θα είχες μια πιθανότητα παραπάνω...). Για μένα κάνε την αναζήτησή σου και κλείσε για την επόμενη βδομάδα που μπορείς. Θεωρώ πως μια λογική τιμή θα είναι γύρω στο 150άρι. Έχεις κάνει πολλά χλμ; Γιατί τα χρόνια δεν είναι πολλά για αλλαγή.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Δε θα πολυλογήσω.. Θέλει ένα άγνωστος να αγοράσει αυτοκίνητο που έχει εμπλακεί σε καραμπόλα. Το αυτοκίνητο δε φαίνεται τρακαρισμένο, έχει επισκευαστεί στη Citroën μέσα. Μιλήσαμε και με τη Citroën και μας είπαν εκείνοι όλη την αλήθεια και ότι και καλά έχει αλλαχτεί μπρος πίσω προφυλακτήρας, φανάρια και μια πόρτα.. Είναι δυνατόν να μην έχει πάρει σασί αυτό το αμάξι; μπορεί ποτέ να είναι ξανά ίδιο όπως βγαίνει από το εργοστάσιο; είναι δυνατόν να μην έσπασε πορτ μπαγαζ; χτύπησε μπρος πίσω. Πως γίνεται μόνο προφυλακτήρας; εδώ σε ακουμπάει ένας με 20 χιλιόμετρα και σπάνε όλα...
Link to comment
Share on other sites

Γιατί να θέλει κάποιος να πάρει αυτοκίνητο που έχει εμπλακεί σε καραμπολα(γερή)? Εκτός αν το πάρει τζάμπα και για συγκεκριμένη χρήση (πχ χωριο-χωραφια κλπ)

 

Καραμπολα πάντως δε σημαίνει ότι έγινε σμπαραλια.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να θέλει κάποιος να πάρει αυτοκίνητο που έχει εμπλακεί σε καραμπολα(γερή)? Εκτός αν το πάρει τζάμπα και για συγκεκριμένη χρήση (πχ χωριο-χωραφια κλπ)

 

Καραμπολα πάντως δε σημαίνει ότι έγινε σμπαραλια.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Όχι βέβαια σμπαραλια σε καμία περίπτωση... Αλλά για εμένα κάτι έχει στραβώσει.. Ίδιο με πριν δεν είναι ποτέ. Έτσι δεν είναι; η εγώ είμαι μόνο περίεργος;

 

Το αμάξι είναι ένα C3 του 14 πετρέλαιο full extra στα 6500€

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να θέλει κάποιος να πάρει αυτοκίνητο που έχει εμπλακεί σε καραμπολα(γερή)? Εκτός αν το πάρει τζάμπα και για συγκεκριμένη χρήση (πχ χωριο-χωραφια κλπ)

 

Καραμπολα πάντως δε σημαίνει ότι έγινε σμπαραλια.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Αν γινότανε κομμάτια τότε βγαίνει ολική ζημιά.

Και εφόσον εγινε η επισκευή σε επισημο συνεργείο εχει καταχωρηθεί καθε ζημιά και επισκευή.

Αν το αυτοκίνητο ειχε αρπαξει σασι δεν επισκευάζεται μιας και η ζημιά και η επισκευη δεν εγγυάται την επαναφορά του αυτοκινητου στην προηγούμενη κατασταση.Για να αρπάξει το σασι θα πρέπει να επεσε αυτός πάνω οποτε εκτος του σασί θα διαλύθηκε το προστινό μέρος οποτε παει πεταμα.Αν τον χτύπησαν απο πίσω με 30-50 χλμ λιγο απίθανο να αρπαξει σασι.Αν φάει καλίμπρα το αυτοκίνητο πάει στραβά σαν κάβουρας!

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Edited by zerokill
Link to comment
Share on other sites

καραμπόλα από καραμπόλα έχει διαφορά και χτύπημα από χτύπημα εχει διαφορά εχω δει αυτοκίνητα από καραμπόλα να θελουν μόνο προφυλακτήρα και εχω δει σε παρκάρισμα (ναι καλά ακούσατε) να χτυπήσει ετσι ώστε να στραβώσει το σασση απο κάτω (πεζοδρόμιο )

 

για αυτό όλα θα κριθούν από τον λαμαρίνα που θα το τσεκάρει

Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια σμπαραλια σε καμία περίπτωση... Αλλά για εμένα κάτι έχει στραβώσει.. Ίδιο με πριν δεν είναι ποτέ. Έτσι δεν είναι; η εγώ είμαι μόνο περίεργος;

 

Το αμάξι είναι ένα C3 του 14 πετρέλαιο full extra στα 6500€

Είσαι ειδικός;Επειδή για να ρωτάς δεν είσαι θα πάτε σε ενα εμπειρογνώμονα να το εξετάσει και να σας πει.

Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια σμπαραλια σε καμία περίπτωση... Αλλά για εμένα κάτι έχει στραβώσει.. Ίδιο με πριν δεν είναι ποτέ. Έτσι δεν είναι; η εγώ είμαι μόνο περίεργος;

 

Το αμάξι είναι ένα C3 του 14 πετρέλαιο full extra στα 6500€

 

1. τιμή δεν ειναι κάτι super duper (τόσο τα πουλάνε) με 90 - 100 χιλιάδες χιλομετρα

2. πας σε λαμαρινα να το δει (ναι μπορει να γίνει το ίδιο και καλύτερο ανάλογα τι έσπασε στο τρακάρισμα για περισσότερες πληροφορίες θα σου πει λαμαρινας)

 

δεν είσαι περίεργος είσαι ψιχαναγναστικος (πολλοί είμαστε πλεον) και για να μην σε τρώει μετά εφόσον δεν ειναι καμία ευκαιρία (που δεν ειναι) πας σε άλλο :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Είχα atos από το 2000 για 13 χρόνια, το έχει ακόμα η αδερφή μου, είχα κάνει το Αθήνα Θεσσαλονίκη πάνω από 100 φορές, δε λέω τίποτα άλλο
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Καλημέρα.

Κλέψανε το αυτοκίνητο ενος ξαδέρφου.

Έκανε όλες τις διαδικασίες πέρασε και το τρίμηνο και το αυτοκίνητο δε βρέθηκε.

Και τώρα η ασφαλιστική του ζητάει την απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.

Το παιδί δεν την έχει γιατί το αυτοκίνητο το αγόρασε μέσα στο 2020 και τα τέλη τα είχε πληρώσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Και πρέπει τώρα μέσω του μαντρά να βρει τον ιδιοκτήτη και να του δώσει την απόδειξη.

 

Και αναρωτιέμαι μπορεί η ασφαλιστική να ζητάει αυτό; Τα τέλη αφορούν εμάς και την εφορία/αστυνομία.

Και έστω μπορεί,η μεταβίβαση ενός αυτοκινήτου δεν προϋποθέτει και την τακτοποίηση όσων χρωστάει;άρα το ότι η μεταβίβαση έγινε μέσα στο 2020 δεν αποδεικνύει ότι τα τέλη είναι πληρωμένα;

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον η μεταβίβαση έγινε μέσα στο 2020, στον φάκελο του αυτοκινήτου στο μηχανολογικό υπάρχει το αποδεικτικό ότι είναι πληρωμένα τα τέλη από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.

Να βρει ο φίλος σου έναν διεκπαιρεωτή στο μηχανολογικό να του λύσει το πρόβλημα.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι γιατί να μπλέξει με όλα αυτά. Σίγουρα αν τρέξει θα μπορέσει να το βρει. Αλλά γιατί να τρέξει.

Αφού εφόσον έγινε η μεταβίβαση είναι και τα τέλη πληρωμένα.

Αλλά εκεί που σκάλωσα εγώ είναι τι σχέση έχει η ασφαλιστική με τα τέλη.

Link to comment
Share on other sites

Η ασφαλιστική για να κλείσει έναν φάκελο και να πληρώσει θέλει τα α,β,γ,δ έγγραφα. Υποχρεωμένος να τα προσκομίσει είναι ο ιδιοκτήτης και όχι να τα ψάχνει ο ασφαλιστής. Μην λέμε τα αυτονόητα τώρα....

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απολα αναρωτήθηκα αν έχει νόημα να ζητάει αυτό. Τι σχέση έχει αν εγώ χρωστάω στη εφορία τα τέλη.

Και δεύτερον αν για σένα είναι αυτονόητο να καταθέτεις όλα τα χαρτιά που σου ζητάνε,όταν έγινε η κλοπή, και όταν έρθει η ώρα να σε αποζημειωσουν να σου ζητάνε και ένα άλλο χαρτί,άσχετο για μένα, τότε τι να πω

Απλά δε μπορώ να το θεωρήσω αυτονόητο όπως εσυ.

Link to comment
Share on other sites

Το κλεμμένο αυτοκίνητο λογιστικά και νομικά θα έλθει στην κυριότητα της ασφαλιστικής. Μόνο έτσι θα το αποζημιώσουν. Έτσι, για να είναι καλυμμένοι ζητάνε και τα τέλη.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... οχημάτων γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...