Jump to content

H Xiaomi 2η στην παγκόσμια αγορά smartphones!


ZZW30
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Administrators

Η Canalys, κυρίαρχη εταιρεία ερευνών παγκοσμίως, δημοσίευσε την έκθεση της για το δεύτερο τρίμηνο του 2021, σε ό,τι αφορά στην παγκόσμια αγορά smartphones. Η έκθεση κατατάσει την Xiaomi στη 2η θέση, ξεπερνώντας την Apple, με 17% μερίδιο αγοράς και 83% ρυθμό ανάπτυξης (σε σχέση με το 2020).

 

Σύμφωνα με την Canalys, η Xiaomi διαμορφώνει το επιχειρησιακό πλάνο της από αυτό της νεοεισαγόμενης επιχείρησης σε αυτό της εδραιωμένης εταιρείας, μέσω πρωτοβουλιών όπως η σύναψη συνεργασιών και η προσεκτική διαχείριση εντός της ανοιχτής αγοράς. Η Canalys σχολίασε πως ο νέος στόχος της Xiaomi είναι να ξεπεράσει την Samsung και να γίνει ο μεγαλύτερος διανομέας του κόσμου.

 

Σε επιστολή του προς όλους τους εργαζόμενους, ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, κ. Lei Jun, δήλωσε πως η κατάκτηση της δεύτερης θέσης παγκοσμίως αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της Xiaomi. Μετά από 5 χρόνια αυτοβελτίωσης κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, οι δυνατότητες των προϊόντων της Xiaomi έχουν ενισχυθεί σημαντικά - ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την premium αγορά και αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της εταιρείας. Η Xiaomi θα συνεχίσει να ενισχύει τους κεντρικούς πυλώνες της και θα εδραιώσει τη θέση της ως δεύτερη μεγαλύτερη μάρκα smartphones παγκοσμίως.

 

Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020, οι παγκόσμιες διανομές της Xiaomi άγγιξαν τα 43.4 εκατομμύρια τεμάχια, με 31.5% ποσοστό αύξησης (έτος-προς-έτος), ξεπερνώντας την Apple για πρώτη φορά και επιστρέφοντας στην τρίτη θέση. Το πρώτο τρίμηνο του 2021, η Apple κατέκτησε τη δεύτερη θέση, με 15% μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς smartphones, με τη Xiaomi να ακολουθεί με μικρή διαφορά (14%). Οι παγκόσμιες διανομές smartphones της Xiaomi τότε έφταναν τις 49.4 εκατομμύρια μονάδες, με 69.1% ποσοστό αύξησης (έτος-προς-έτος).

 

Από τότε που η Xiaomi λάνσαρε την πρώτη premium ναυαρχίδα της με τη σειρά Mi 10, καινοτομεί διαρκώς σε σημαντικούς τομείς όπως η απεικόνιση, η οθόνη, η φόρτιση, η έξυπνη παραγωγή και πολλά άλλα. Η Xiaomi είναι προσηλωμένη στη διείσδυση στην premium αγορά, παρέχοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους καταναλωτές και συμβάλλοντας στην αλλαγή πορείας όλου του κλάδου.

 

Η Xiaomi ήταν η πρώτη εταιρεία που έφερε σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες στην αγορά. Στις κάμερες, ήταν η πρώτη που παρείχε κάμερα ανάλυσης 108ΜΡ, ενσωμάτωσε τον αισθητήρα GN2 και λάνσαρε τον πρωτοποριακό liquid lens. Στις οθόνες, η εταιρεία αναπτύσει την καινοτόμο τεχνολογία για την τρίτη γενιά καμερών που βρίσκονται κάτω από την οθόνη. Επίσης, η Xiaomi ηγείται στον τομέα φόρτισης της μπαταρίας, πετυχαίνοντας για πρώτη φορά στον κόσμο ταχύτητες ενσύρματης φόρτισης στα 200W και ασύρματης φόρτισης στα 120W. Τέλος, η Xiaomi ήταν η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε μπαταρίες ιόντων λιθίου με βάση το γραφένιο, και μπαταρίες πυριτίου οξυγόνου δεύτερης γενιάς. Επίσης, είναι πρωτοπόρος στη χρήση ceramics σε κινητά τηλέφωνα, οδηγώντας τη διερεύνηση του κλαδου στη συγκεκριμένη τεχνολογία.

 

Επιπλέον, το έξυπνο εργοστάσιο της Xiaomi έχει ξεκινήσει ήδη τη λειτουργία του. Οι γραμμές παραγωγής του είναι αυτοματοποιημένες και μπορούν να κατασκευάσουν, ετησίως, εκατομμύρια smartphones υψηλών προδιαγραφών, ενώ οι εγκαταστάσεις του περιλαμβάνουν ένα μεγάλο εργαστήριο ερευνών όπου η Xiaomi ερευνά νέες τεχνολογίες και υλικά και πραγματοποιεί ελέγχους σε όλα τα στάδια παραγωγής.

 

Η καινοτομία είναι κομμάτι της κουλτούρας της Xiaomi με την εταιρεία να επενδύει σημαντικά στην Ε&Α και την πρόσληψη ταλέντου. Το 2020, η Xiaomi επένδυσε σχεδόν 10 δισεκατομμύρια RMB στην Ε&Α, με τον αριθμό αυτό να αναμένεται να αυξηθεί κατά 30 με 40% εντός του 2021. Στις αρχές του έτους, η Xiaomi ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη πρόσληψη μηχανικών στην ιστορία της: 5.000 μηχανικοί σε ένα μόλις έτος, που αντιστοιχούν σε 20% του εργατικού δυναμικού της εταιρείας. Την ίδια στιγμή, η Xiaomi, λάνσαρε σειρά από πρωτοβουλίες για νέα ταλέντα όπως ένα βραβείο ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων για έργα νέων ταλέντων, και άλλα. Σχεδόν 700 νέοι μηχανικοί της Xiaomi ελαβαν 16 εκατομμύρια μετοχές εντός του Ιουλίου ως κομμάτι του πλάνου της εταιρείας.

 

Η παγκόσμια ανάπτυξη της Xiaomi καθώς και η επέκταση της σε νέα κανάλια λιανικού εμπορίου υπήρξαν σημαντικές κινητήριες δυνάμεις που βοήθησαν την εταιρεία να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στη παγκόσμια κατάταξη. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Canalys, η Xiaomi επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς σε νέες αγορές, με 300% ποσοστό ανάπτυξης (έτος-προς-έτος) στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, πάνω από 150% ανάπτυξη (έτος-προς-έτος) στην Αφρική και πάνω από 50% ανάπτυξη (έτος-προς-έτος) στην Δυτική Ευρώπη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Xiaomi για το πρώτο τρίμηνο του 2021, τα προιόντα της Xiaomi είναι διαθέσιμα σε πάνω από 100 αγορές σε όλο το κόσμο, είναι πρώτη σε μερίδιο αγορά σε 12 αγορές και κατατάσσεται δεύτερη στην Ευρώπη. Εδώ και χρόνια βρίσκεται στη πρώτη θέση στην Ινδική αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο, της αξίζει θεωρώ η θέση.

Δεν την κατέκτησε τυχαία, τουλάχιστον όσοι την παρακολουθούν από τα πρώτα χρόνια της γνωρίζουν.

Με τη φόρα που πήρε, θα φτάσει και στην πρώτη, εκτός απροόπτου.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καμία έκπληξη με την ανοδική της πορεία και με την τελευταία ναυαρχίδα με το Νο 2 αισθητήρα σε κινητό (Μόλις κάτω από τους αισθητήρες 1 ίντσας των Panasonic, Sharp και Leica).

 

Έκπληξη μου προκαλεί παρόλα αυτά ο εκτοπισμός της άλλοτε Νο2, Huawei εκτός 5άδας... Το ban στα Google services φαίνεται της έκανε μεγάλη ζημιά...

Ιστορικό κινητών: Nokia 3410, 7250i, N97, Lumia 520, Lumia 925, Lumia 1020 64GB, Nokia Lumia 830 - Limited Gold Edition, Lumia 950, N950 Developer kit, Nokia Dali with Simple Dali UI, Nokia Reader - "Pine", Jolla Phone - The First One, Jolla C Limited Edition, Nokia 9 Pureview

Στην άκρη: Nokia 6230i, 8210, N86 8MP, 808 PureView, Nokia "Goldfinger", Nokia "McLaren", Panasonic Lumix DMC-CM1

Σε χρήση: Leica Leitz Phone 1, Nokia 808 Pureview

Link to comment
Share on other sites

Αναμενομενα πραγματα.

Εξαφανιστηκε η τεραστια Huawei και οι αλλες Κινεζικες εταιρειες πηραν ποσοστα και ανεβηκαν.

 

Η μεγαλη διαφορα της Xiaomi σε σχεση με Oppo και Vivo ειναι οτι ειχε μεγαλυτερη απο παλιοτερα παρουσια και στην Ευρωπη.

 

Για τον ιδιο λογο που η Realme στην Ελλαδα ανεβηκε ετσι ξαφνικα.

 

Επεσε η Huawei αισθητα και oppo και vivo δεν εισαγονται καθολου.

 

Το κυριο θεμα για την Xiaomi ομως ειναι ποιες ειναι οι συσκευες που πουλανε περισσοτερο.

 

Η Samsung που ειναι στην πρωτη θεση,πουλαει και σε ναυαρχιδες αρκετα (ειδικα σε Ευρωπη/Αμερικη). H xiaomi πουλαει τιποτα σε ναυαρχιδες? Η οι περισσοτερες πωλησεις ειναι redmi των 150 και 200ευρω?

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Έκπληξη μου προκαλεί παρόλα αυτά ο εκτοπισμός της άλλοτε Νο2, Huawei εκτός 5άδας... Το ban στα Google services φαίνεται της έκανε μεγάλη ζημιά...

 

Βασικα δεν ειναι μονο το ban απο Google. Η Huawei δεχτηκε τεραστιο χτυπημα και στην παραγωγη των chip.

Για ποιο λογο νομιζεις δεν εχει παρουσιαστει ακομα η φετινη της ναυαρχιδα Huawei P50?

Link to comment
Share on other sites

Ο Kirin δεν είναι δικό της Chip;

Όποια κατηγορία κινητών και να πούλησε περισσότερο, το αποτέλεσμα μετράει. Είναι δεύτερη.

Edited by evris2013

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Η Realme ήδη τρώει κράξιμο για τις χαζομάρες που κάνει με τις αναβαθμίσεις …πιστεύω πως είναι πολύ προσωρινή η όποια επιτυχία της

 

Αφου τωρα τελευταια ηρθε στην χωρα μας και υποστηριζεται αυτη η εταιρεια,ποτε προλαβε να φαει κραξιμο?

 

Επισης για ποιες αναβαθμισεις μιλαμε σε low end/mid range συσκευες που κυριως πουλαει?

 

Εκει που ολες οι εταιρειες ειναι αστα να πανε?

 

Εδω σε ναυαρχιδες μεγαλων εταιρειων και υπαρχει μεγαλο θεμα στις αναβαθμισεις,τι να λεμε τωρα? Θα τα δουμε απο Σεπτεμβριο με το καλο που θα αρχισει παλι το παρτυ του με την πιο γνωστη κουβεντα να ειναι η κλασσικη ''ποτε θα παρει την νεα εκδοση η συσκευη μου''.

Link to comment
Share on other sites

Καλες οι πωλησεις αλλα το πιο σημαντικο ειναι τα κέρδη

 

εννοειται. Η θεση ειναι απλα θεμα.. πρεστιζ.

Και η wind ειναι τριτη, τρωει κραξιμο αλλά ειναι κερδοφορα εταιρεια. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

εννοειται. Η θεση ειναι απλα θεμα.. πρεστιζ.

Και η wind ειναι τριτη, τρωει κραξιμο αλλά ειναι κερδοφορα εταιρεια. :rolleyes:

Τρίτη στους τρείς... ;)

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

εννοειται. Η θεση ειναι απλα θεμα.. πρεστιζ.

Και η wind ειναι τριτη, τρωει κραξιμο αλλά ειναι κερδοφορα εταιρεια. :rolleyes:

 

Το θεμα ειναι οτι οδηγουνται πολλοι σε καποια λαθος συμπερασματα οπως εχουμε δει στο παρελθον,ειδικα στο κομματι του ποιος πουλαει τι συσκευες.

 

Για παραδειγμα μπορει η Xiaomi να ανεβηκε στην 2ρη θεση μεν,αλλα παρα πολλους τους κακοφανηκαν πολυ ασχημα οι τιμες των mi11/ultra φετος.

 

Αντιθετως οταν η Huawei ηταν 2ρη,μια χαρα θυμαμαι τον κοσμο να δινει πχ πανω απο 1000ευρω για mate20pro ή φυσικα και για το p30pro.

Link to comment
Share on other sites

Αναμενόμενο. Όπως φαίνεται από τα ποσοστά του άρθρου, το οποίο λίγοι διάβασαν, ο κόσμος ανακαλύπτει την Xiaomi...
Google, Microsoft, Apple... Choοse a color for your chains.
Link to comment
Share on other sites

Αναμενόμενο. Όπως φαίνεται από τα ποσοστά του άρθρου, το οποίο λίγοι διάβασαν, ο κόσμος ανακαλύπτει την Xiaomi...

 

Και πίστεψέ με όσο περισσότερος την ανακαλύπτει τόσο περισσότερο κράξιμο θα τρώει για το Μούι Μούι. Ή θα πρέπει να το διορθώσει ή να ετοιμαστεί για πολύ ντομάτα.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

https://www.engadget.com/xiaomi-second-largest-phone-brand-q2-2021-141814474.html

 

 

The key, as you might guess, was price. Xiaomi's average selling prices are well below those of Samsung (40 percent) and Apple (75 percent), and even flagships like the Mi 11 are relatively affordable. That may have helped Xiaomi's strong international expansion, including a 300 percent jump in Latin America, a 150 percent spike in Africa and a 50 percent gain in Western Europe.

It's not certain that Xiaomi will hold on to its position. The second quarter is historically weak for Apple as it reaches the tail end of a given iPhone's release cycle. Canalys also notes that Oppo and Vivo aren't staying still — they have their own dreams of world dominance..

 

----- προσθήκη μηνύματος 64 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλό θα ήταν να βάζουμε και το source.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

Διάβαζε και άλλου εκτός από myphone….για να το λέω το έχω διαβάσει

 

Μια χαρα διαβαζω και αλλου και σου ξαναλεω οτι σε low end/mid range συσκευες,ολες οι Android εταιρειες ειναι αστα να πανε στο κομματι της υποστηριξης.

 

Αυτο το ειχαμε δει παλιοτερα και με την Nokia ποσο πολυ αργουσε με τις μεγαλες αναβαθμισεις οπως φυσικα και η Xiaomi στην σειρα miA με τις stock android συσκυες.

Link to comment
Share on other sites

Η Realme ήδη τρώει κράξιμο για τις χαζομάρες που κάνει με τις αναβαθμίσεις …πιστεύω πως είναι πολύ προσωρινή η όποια επιτυχία της

 

Οπως εγραψα και στο αρχικο σου σχολιο,η Realme ειναι σχετικα φρεσκια εταιρεια στην Ελλαδα,και η επιτυχια της ανεκαθεν δεν ηταν γιατι εταζε πολλα χρονια σε υποστηριξη,ουτε περιμενει κανεις κατι τετοιο σε αυτα τα χρηματα,μιας και καμια εταιρεια δεν προσφερει κατι τετοιο σε αυτες τις κατηγοριες.

 

Η επιτυχια της στην Ελλαδα,αφορα καθαρα το γεγονος οτι εστιαζει περισσοτερο σε φθηνοτερες συσκευες οπως η Poco/Redmi,παρα σε κατι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Οπως εγραψα και στο αρχικο σου σχολιο,η Realme ειναι σχετικα φρεσκια εταιρεια στην Ελλαδα,και η επιτυχια της ανεκαθεν δεν ηταν γιατι εταζε πολλα χρονια σε υποστηριξη,ουτε περιμενει κανεις κατι τετοιο σε αυτα τα χρηματα,μιας και καμια εταιρεια δεν προσφερει κατι τετοιο σε αυτες τις κατηγοριες.

 

Η επιτυχια της στην Ελλαδα,αφορα καθαρα το γεγονος οτι εστιαζει περισσοτερο σε φθηνοτερες συσκευες οπως η Poco/Redmi,παρα σε κατι άλλο.

 

εχω το redmi note 10 pro και πραγματικα το κινητο για τα λεφτά του ειναι "ναυαρχίδα" ! εχει κυριολεκτικα τα ΠΑΝΤΑ πανω του ! και amoled οθονη (120 hz) και stero ηχεια και υπέρυθρες και τζακ και ΜΠΑΤΑΡΙΑΡΑ πολυ δυνατη καμερα (την μερα ειδικα άψογη ) επέκταση μνημης εχει ακομη και ραδιο που πολλοι το ζητανε ακομη και σημερα ! και ολα αυτα πλεον για 250 ευρω ! για ενα μεσο χρηστη που δεν εχει απαιτησεις σε παιχνιδια κτλ το κινητο για τα λεφτα του ειναι απιστευτο ! και ειναι λογικο οτι θα ειναι sold out! αναμενομένη η αυξηση του ποσοστου της πανω ! και θα ανεβει και αλλο !

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ τεράστια επιτυχία της εταιρείας Xiaomi-Redmi το ότι έχει κυριαρχήσει στη χαμηλή κατηγορία τιμής καθώς και στη μεσαία.

Ο πολύς κόσμος χρειάζεται προσιτή οικονομικά, τεχνολογία. Εκεί λοιπόν κατάλαβε έγκαιρα την τάση η εταιρεία αυτή και έκανε άλματα προόδου! Έχει εφοδιάσει απλόχερα με ιδιαιτέρως καλά χαρακτηριστικά τα κινητά που παράγει και σε value for money τιμή, θριαμβεύει. Συγχαρητήρια πραγματικά...

Μην ξεχνάμε πως πρόπερσι η Samsung κατάλαβε πως δε μπορεί να κρατηθεί οικονομικά σε καλό επίπεδο και για το λόγο αυτό έκανε πολύ δυνατό μπάσιμο στη μεσαία και χαμηλή κατηγορία με νέα σειρά κινητών...

Οι υψηλές κατηγορίες τιμής, είναι απλησίαστες από την Xiaomi-Redmi. Όχι όπως δε μπορεί να δημιουργήσει υψηλή ποιότητα, αλλά επειδή στο μυαλό του κόσμου έχει εδραιωθεί πως πέρα από Apple και Samsung, δύσκολα δίνει λεφτά. Διότι πέρα από τα λεφτά και την ποιότητα, υπάρχει και το πρεστίζ.

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ τεράστια επιτυχία της εταιρείας Xiaomi-Redmi το ότι έχει κυριαρχήσει στη χαμηλή κατηγορία τιμής καθώς και στη μεσαία.

Ο πολύς κόσμος χρειάζεται προσιτή οικονομικά, τεχνολογία. Εκεί λοιπόν κατάλαβε έγκαιρα την τάση η εταιρεία αυτή και έκανε άλματα προόδου! Έχει εφοδιάσει απλόχερα με ιδιαιτέρως καλά χαρακτηριστικά τα κινητά που παράγει και σε value for money τιμή, θριαμβεύει. Συγχαρητήρια πραγματικά...

Μην ξεχνάμε πως πρόπερσι η Samsung κατάλαβε πως δε μπορεί να κρατηθεί οικονομικά σε καλό επίπεδο και για το λόγο αυτό έκανε πολύ δυνατό μπάσιμο στη μεσαία και χαμηλή κατηγορία με νέα σειρά κινητών...

Οι υψηλές κατηγορίες τιμής, είναι απλησίαστες από την Xiaomi-Redmi. Όχι όπως δε μπορεί να δημιουργήσει υψηλή ποιότητα, αλλά επειδή στο μυαλό του κόσμου έχει εδραιωθεί πως πέρα από Apple και Samsung, δύσκολα δίνει λεφτά. Διότι πέρα από τα λεφτά και την ποιότητα, υπάρχει και το πρεστίζ.

Δεν είναι ακατόρθωτο, να σου θυμίσω ότι μέχρι και πριν λίγο καιρό η Huawei είχε καταφέρει να φτιάξει όνομα με πραγματικά καλές συσκευές. Απλά θέλει δουλειά και στόχο, κάτι που η Xiaomi δεν έχει σκοπό να κάνει μιας έχει βολευτεί με την φτηνή και μεσαία κατηγορία!

the show must go on...
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακατόρθωτο, να σου θυμίσω ότι μέχρι και πριν λίγο καιρό η Huawei είχε καταφέρει να φτιάξει όνομα με πραγματικά καλές συσκευές. Απλά θέλει δουλειά και στόχο, κάτι που η Xiaomi δεν έχει σκοπό να κάνει μιας έχει βολευτεί με την φτηνή και μεσαία κατηγορία!

Όταν έχει στόχο την Samsung θα έχει και σκοπό...

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχει στόχο την Samsung θα έχει και σκοπό...

Μα μέχρι τώρα δεν φαίνεται να έχει στόχο την Samsung αφού μόνο την Apple αντιγράφει! Δεν είναι τυχαίο που όλος ο πλανήτης την λέει η Apple των φτωχών.

the show must go on...
Link to comment
Share on other sites

άμα έχει στόχο εταιρείες πάει για κλείσιμο

μη λέτε ότι να ναι δεν είναι τόσο χαζοί οι Κινέζοι

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν το λέω εγώ. Στο άρθρο το γράφει.

Σε τι ακριβώς αντιγράφει την Apple; Γιατί όλοι λίγο πολύ κάτι αντιγράφουν. Στη Xiaomi κολλήσατε;

Edited by evris2013

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Δεν το λέω εγώ. Στο άρθρο το γράφει.

 

Σε τι ακριβώς αντιγράφει την Apple; Γιατί όλοι λίγο πολύ κάτι αντιγράφουν. Στη Xiaomi κολλήσατε;

μην παραποιεις το άρθρο,έχει στοχο την πρώτη θέση στις πωλήσεις γράφει,υπό αυτήν την έννοια εννοεί την Samsung σαν πρώτη,άλλο το ένα άλλο το άλλο

και στο ξανά λέω η xiaomi θέλει πολλά ψωμάκια ακόμα να γίνει Samsung η apple

ειδικά στην ακριβή κατηγορία τιμών

εδώ θα είμαστε και θα το δεις

όσο για το οτι αντιγράφει την apple μάλλον δεν έχεις σιαομι :p

 

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...