Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η φορητοτητα με μονομερη καταγγελια της συμβασης λογω μη τηρησης των ορων περι ποιοτητας υπηρεσιων, που σημαινει goodbye my love goodbye, χωρις προστιμα, χαρατσια, εκβιασμους, τρομοκρατιες κλπ. Ειναι δυνατο διαπραγματευτικο χαρτί τελικα.

Sent from my LEX820 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

On 27/12/2021 at 2:27 ΜΜ, greenpower said:

Update απο το προηγουμενο ποστ.

Πηρα τηλ παλι το τεχνικο τμημα κι τους ειπα οτι θα κανω καταγγελια σε ΕΕΤΤ κι οτι θα καταγγειλω τη συμβαση κι θα κανω φορητοτητα σε αλλο παροχο κι δεν μπορω να κανω αλλο υπομονη μαζι τους.

Μετα απο δυο ωρες το σταθερο συμπτωματικα εφτιαξε κι με πηραν να μου πουν οτι μεχρι αυριο το μεσημερι θα επικοινωνησει τεχνικος για να κλεισουμε ραντεβου για να ερθει σπιτι μου να κανει μετρησεις για το ιντερνετ κι οτι για αυτο το διαστημα που ημουν χωρις σταθερο θα μου πιστωσουν ενα ποσο σε επομενο λογαριασμο....

Καλά έκανες, εφόσον εφτιαξε και θα σου πιστωθούν χρήματα καλά είναι. 
Όχι σαν κάτι αλλους στην Wind και στη Nova.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Έχω να πω ότι η Vodafone με απογοήτευσε πώς συμπεριφερονται σε παλιούς πελάτες. Είναι καιρός να κάνω ανανέωση. Έχω vdsl 50αρα και με παίρνει μία και μου λέει ότι η προσφορά είναι 27 ευρώ το μήνα (πιο πάνω από τώρα που είναι 26,60 περίπου) με την δικαιολογία ότι υπάρχουν ανατιμήσεις παντού. Της λέω ότι η ίδια εταιρία σε νέους πελάτες δίνει σε 23,60 τιμή και μέσω συνεργάτη (την getaline). Μου απαντάει ότι αυτό μόνο μπορεί να κάνει. Της αναφέρω ότι αν δεν προτείνει κάτι άλλο θα πάω νόβα που το δίνει 23 ευρώ. Μου απαντάει ότι 27 είναι η καλύτερη τιμή. Της λέω εννοείται όχι. Της φάνηκε μάλιστα περίεργο που είπα όχι.

Ευτυχώς εδώ είχα διαβάσει για το τηλέφωνο του τμήματος διακοπών και τους παίρνω άμεσα και μου έκαναν τιμή 23,35 τελική (μαζι με την εκτύπωση του e-bill). Εννοείται ευχαριστώ το τμήμα διακοπών αλλά η πολιτική της εταιρίας σε παλιούς πελάτες είναι απλά απογοητευτική. 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, _NikitaS_ said:

Καλησπέρα.

Έχω να πω ότι η Vodafone με απογοήτευσε πώς συμπεριφερονται σε παλιούς πελάτες. Είναι καιρός να κάνω ανανέωση. Έχω vdsl 50αρα και με παίρνει μία και μου λέει ότι η προσφορά είναι 27 ευρώ το μήνα (πιο πάνω από τώρα που είναι 26,60 περίπου) με την δικαιολογία ότι υπάρχουν ανατιμήσεις παντού. Της λέω ότι η ίδια εταιρία σε νέους πελάτες δίνει σε 23,60 τιμή και μέσω συνεργάτη (την getaline). Μου απαντάει ότι αυτό μόνο μπορεί να κάνει. Της αναφέρω ότι αν δεν προτείνει κάτι άλλο θα πάω νόβα που το δίνει 23 ευρώ. Μου απαντάει ότι 27 είναι η καλύτερη τιμή. Της λέω εννοείται όχι. Της φάνηκε μάλιστα περίεργο που είπα όχι.

Ευτυχώς εδώ είχα διαβάσει για το τηλέφωνο του τμήματος διακοπών και τους παίρνω άμεσα και μου έκαναν τιμή 23,35 τελική (μαζι με την εκτύπωση του e-bill). Εννοείται ευχαριστώ το τμήμα διακοπών αλλά η πολιτική της εταιρίας σε παλιούς πελάτες είναι απλά απογοητευτική. 

Ετσι ειναι οπως τα λες, δυστηχως αυτη που σε περνει δεν μπορει να δωσει καλυτερη τιμη γιατι ειναι απλος υπαλληλος.

Παντως σε καταστημα μου ειχαν προτεινει την 100 στα 27 αλλα επιεδη αφαιρεσαν το fastpath απο την γραμμη απο το ξενερωμα δεν θελησα να ανανεωσω το συμβολαιο.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Ολες οι εταιρείες το ιδιο κανουν, ειναι η ελεύθερη αγορά που μας τσαμπουναγαν τοσα χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ. Από την στιγμή που έστω το τμήμα διακοπών μου έκανε αυτή την προσφορά, θα παραμείνω. Αλλιώς εννοείται θα κοίταζα αλλού. Ακόμα και πιο ακριβά, μόνο και μόνο για να φύγω. 

Απλά ήθελα να το πω εδώ μέσα ώστε να παίρνετε άμεσα τιμή από το τμήμα διακοπών. Δε διαφωνώ ότι αυτή που με πήρε ήταν υπάλληλος, αλλά καλό θα ήταν οι προϊστάμενοι της να της έδιναν έναν τρόπο να μπορεί να παίξει με τιμές έστω προωθώντας combo πακέτα μαζί με κινητή. Αλλιώς τι με παίρνεις τηλέφωνο. Στείλε SMS και ρώτα, αποδέχεσαι ή όχι και τέλος. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, _NikitaS_ said:

Δε διαφωνώ. Από την στιγμή που έστω το τμήμα διακοπών μου έκανε αυτή την προσφορά, θα παραμείνω. Αλλιώς εννοείται θα κοίταζα αλλού. Ακόμα και πιο ακριβά, μόνο και μόνο για να φύγω. 

Απλά ήθελα να το πω εδώ μέσα ώστε να παίρνετε άμεσα τιμή από το τμήμα διακοπών. Δε διαφωνώ ότι αυτή που με πήρε ήταν υπάλληλος, αλλά καλό θα ήταν οι προϊστάμενοι της να της έδιναν έναν τρόπο να μπορεί να παίξει με τιμές έστω προωθώντας combo πακέτα μαζί με κινητή. Αλλιώς τι με παίρνεις τηλέφωνο. Στείλε SMS και ρώτα, αποδέχεσαι ή όχι και τέλος. 

Όλοι έτσι κάνουν στους παλιούς συνδρομητές .... και όλοι έτσι ξεσπανε μετά ... λένε ας πάω κάπου και με περισσότερα λεφτά. 

Δεν είναι λύση τα νευρα γιατί ειναι καρτέλ. Μετά τα 2 χρόνια και η wind θα σου ζητά 37 ... και η nova άμα πας με 23 θα σου έχει σκατα ίντερνετ και συνέχεια διακοπές στην σύνδεση και θα χάσεις τον ύπνο σου από τα νευρα. 

Σημασία έχει να βρούμε λύση σε όλο αυτό που κάνουν.

Και η μόνη που έχουμε εμείς εδώ είναι να επικοινωνουμε με το τμήμα διακοπών. Να τους λέμε το και το ... σε 2 λεπτά έχεις καινούριο συμβόλαιο και πάμε παρακάτω.

Edited by thanos1989
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.
Έχω να πω ότι η Vodafone με απογοήτευσε πώς συμπεριφερονται σε παλιούς πελάτες. Είναι καιρός να κάνω ανανέωση. Έχω vdsl 50αρα και με παίρνει μία και μου λέει ότι η προσφορά είναι 27 ευρώ το μήνα (πιο πάνω από τώρα που είναι 26,60 περίπου) με την δικαιολογία ότι υπάρχουν ανατιμήσεις παντού. Της λέω ότι η ίδια εταιρία σε νέους πελάτες δίνει σε 23,60 τιμή και μέσω συνεργάτη (την getaline). Μου απαντάει ότι αυτό μόνο μπορεί να κάνει. Της αναφέρω ότι αν δεν προτείνει κάτι άλλο θα πάω νόβα που το δίνει 23 ευρώ. Μου απαντάει ότι 27 είναι η καλύτερη τιμή. Της λέω εννοείται όχι. Της φάνηκε μάλιστα περίεργο που είπα όχι.
Ευτυχώς εδώ είχα διαβάσει για το τηλέφωνο του τμήματος διακοπών και τους παίρνω άμεσα και μου έκαναν τιμή 23,35 τελική (μαζι με την εκτύπωση του e-bill). Εννοείται ευχαριστώ το τμήμα διακοπών αλλά η πολιτική της εταιρίας σε παλιούς πελάτες είναι απλά απογοητευτική. 
Εγώ όπως έχω ξαναπεί είμαι κοντά 2 χρόνια με 24 γραμμή και απεριόριστα αστικά υπεραστικά στα 15 ευρώ περίπου με αορίστου αφού τελείωσε το συμβόλαιο.
Μου δίνουν στα τηλέφωνα που με παίρνουν τη 50 γραμμή στα 23 ευρώ περίπου αλλά αφού κάνω τη δουλειά μου με την 24 δε το σκέφτομαι καθόλου να ανέβω στα λεφτά
Link to comment
Share on other sites

On 10/1/2022 at 9:35 ΜΜ, thanos1989 said:

Όλοι έτσι κάνουν στους παλιούς συνδρομητές .... και όλοι έτσι ξεσπανε μετά ... λένε ας πάω κάπου και με περισσότερα λεφτά. 

Δεν είναι λύση τα νευρα γιατί ειναι καρτέλ. Μετά τα 2 χρόνια και η wind θα σου ζητά 37 ... και η nova άμα πας με 23 θα σου έχει σκατα ίντερνετ και συνέχεια διακοπές στην σύνδεση και θα χάσεις τον ύπνο σου από τα νευρα. 

Σημασία έχει να βρούμε λύση σε όλο αυτό που κάνουν.

Και η μόνη που έχουμε εμείς εδώ είναι να επικοινωνουμε με το τμήμα διακοπών. Να τους λέμε το και το ... σε 2 λεπτά έχεις καινούριο συμβόλαιο και πάμε παρακάτω.

Ακριβώς η Nova επειδή είχα μέχρι πρόσφατα,είχε πολύ κακή ποιοτητα υπηρεσιών εν μέσω Lockdown. Επίσης με την συγχώνευση που θα γίνει με τη Wind θα την απέφευγα. Για σταθερό μόνο ΟΤΕ και Vodafone είναι σοβαρές εταιρίες και με το κινητό συνδυαστικά αν κανείς συμβολαια είναι ξεκάθαροι στις χρεώσεις και δεν έχω θέμα.

 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, Nikolas14 said:

Επίσης με την συγχώνευση που θα γίνει με τη Wind θα την απέφευγα.

Δεν υπαρχει κανενας λογος να αποφυγεις μια εταιρεια λογω συγχωνευσης. Εντελως αστειο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρόνια. Έχω πολλές αποσυνδέσεις ημερησίως στην Vodafone  . Με το τεχνικό τμήμα δεν βγάζουμε συμπέρασμα που οφείλεται. Επίσης έχω  παρατηρήσει όταν μπαίνω να δω συγχρονισμό μπορεί να έχει συγχρονίσει η γραμμή στα 65up κτλπ. Όταν του κάνω reset και ξανά συγχρονίσει θα επανέλθει στα 98 και πάνω. Ανεβάζω μια φωτογραφία μήπως μπορείτε να δείτε κάτι περίεργο που εγώ δεν βλέπω. Τώρα η γραμμή συγχρονίζει πάνω από 100. Αυτή η αυξομείωση από το 100 στο 65 και λοιπά δεν μπορώ να την εξηγήσω. 

24E2563E-4B3E-4A15-B54F-1470A306486B.png

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρόνια. Έχω πολλές αποσυνδέσεις ημερησίως στην Vodafone  . Με το τεχνικό τμήμα δεν βγάζουμε συμπέρασμα που οφείλεται. Επίσης έχω  παρατηρήσει όταν μπαίνω να δω συγχρονισμό μπορεί να έχει συγχρονίσει η γραμμή στα 65up κτλπ. Όταν του κάνω reset και ξανά συγχρονίσει θα επανέλθει στα 98 και πάνω. Ανεβάζω μια φωτογραφία μήπως μπορείτε να δείτε κάτι περίεργο που εγώ δεν βλέπω. Τώρα η γραμμή συγχρονίζει πάνω από 100. Αυτή η αυξομείωση από το 100 στο 65 και λοιπά δεν μπορώ να την εξηγήσω. 
24E2563E-4B3E-4A15-B54F-1470A306486B.thumb.png.b30e77f6fa3452dd547bba23d8a59300.png
Ακριβώς τα ίδια έχω και εγώ. Μια πάει 107mbps, μια 96 μια 78, ότι θέλει.
Ήρθε τεχνικός και μέτρησε. Στο σπίτι ή καλωδίωση είναι μια χαρά. Επειδή παίρνω από καμπίνα ΟΤΕ, ηρθε και ο ΟΤΕ και μέτρησε και είπε πως αυτοί είναι εντάξει. Δεν μπορούν να κάνουν κάτι.
Αποσυνδέσεις δεν έχω ευτυχώς.
Τώρα είναι καλά, ας πούμε...

Στάλθηκε από το M2101K7BNY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


6fd7220b9cc4bf7d9410cb054e533778.jpg
Link to comment
Share on other sites

Θα logατετε στο router με τα στοιχεία

superuser

4tfbckam

Έπειτα πάτε Ρυθμίσεις, xdsl, απενεργοποιήτε το SRA και πατατε εφαρμογή. 

Έτσι δεν θα μεταβάλλεται η ταχύτητα συγχρονισμού. 

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Θα logατετε στο router με τα στοιχεία
superuser
4tfbckam
Έπειτα πάτε Ρυθμίσεις, xdsl, απενεργοποιήτε το SRA και πατατε εφαρμογή. 
Έτσι δεν θα μεταβάλλεται η ταχύτητα συγχρονισμού. 
Μήπως ξέρεις και γιατί μεταβάλλεται ενώ πριν ήταν όλα καλά;
Καλωδίωση στο σπίτι, δεν έχει πρόβλημα.

Στάλθηκε από το M2101K7BNY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, conan1 said:

Μήπως ξέρεις και γιατί μεταβάλλεται ενώ πριν ήταν όλα καλά;
Καλωδίωση στο σπίτι, δεν έχει πρόβλημα.

Στάλθηκε από το M2101K7BNY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εάν είναι ενεργοποιημένο το SRA, έτσι προβλέπεται. Όταν δει λαθάκια, ρίχνει λίγο το κλείδωμα. Χωρίς το SRA, προσπαθεί απλά να τα αγνοεί μέχρι να μην μπορεί, οπότε απλά ρίχνει τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, minast said:
Εάν είναι ενεργοποιημένο το SRA, έτσι προβλέπεται. Όταν δει λαθάκια, ρίχνει λίγο το κλείδωμα. Χωρίς το SRA, προσπαθεί απλά να τα αγνοεί μέχρι να μην μπορεί, οπότε απλά ρίχνει τη γραμμή.


 

 

9 ώρες πριν, minast said:

 

Το δοκίμασα και συγχρόνισε κάτω από 50 mbps.
Το ενεργοποίησα πάλι και συγχρόνισε στα 94 mbps.
Δεν μπορώ να το καταλάβω τι φταίει.

Στάλθηκε από το M2101K7BNY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

On 13/1/2022 at 10:20 ΜΜ, Bayern4 said:

Δεν υπαρχει κανενας λογος να αποφυγεις μια εταιρεια λογω συγχωνευσης. Εντελως αστειο.

οταν εμπλέκεται η Wind... Πρέπει να μάθεις να τρέχεις σαν τον Κεντέρη! χαχαχα

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

όσοι μένετε Καισαριανή, πείτε μου λίγο εντυπώσεις απο Vodafone και Wind στην σταθερή, γιατί έχω Cosmote που πιάνει φουλ 24αρι αλλά τώρα στην ανανέωση δεν μπορώ να βγάλω άκρη με κανέναν και έχω εκνευριστεί

Link to comment
Share on other sites

Το δοκίμασα και συγχρόνισε κάτω από 50 mbps.
Το ενεργοποίησα πάλι και συγχρόνισε στα 94 mbps.
Δεν μπορώ να το καταλάβω τι φταίει.

Στάλθηκε από το M2101K7BNY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εδώ και λίγες μέρες δείχνει να έχει ψιλοστρωσει. Σταθερά πάνω από 100mbps συγχρονίζει.

Στάλθηκε από το M2101K6G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, dennis99 said:

όσοι μένετε Καισαριανή, πείτε μου λίγο εντυπώσεις απο Vodafone και Wind στην σταθερή, γιατί έχω Cosmote που πιάνει φουλ 24αρι αλλά τώρα στην ανανέωση δεν μπορώ να βγάλω άκρη με κανέναν και έχω εκνευριστεί

Λογικά δεν σου δίνουν την τιμή που είχες παλιά. Δεν υπάρχει άλλη λύση από το να αλλάξεις πάροχο... 99% πάλι στις υποδομές του ΟΤΕ θα σε βάλουν απλα το να έχεις θέματα δεν μπορούμε να στο εγγυηθούμε ακόμα και στο ίδιο στενό να είσαι με κάποιον άλλον. Παίζει ρόλο ο τεχνικός που θα κάνει την διαδικασία.

Πάντως άμα πιάνεις 24 στα 24 είσαι στο 1% ... όλοι οι άλλοι πιάνουν 8 με 11 το πολύ.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, thanos1989 said:

Λογικά δεν σου δίνουν την τιμή που είχες παλιά. Δεν υπάρχει άλλη λύση από το να αλλάξεις πάροχο... 99% πάλι στις υποδομές του ΟΤΕ θα σε βάλουν απλα το να έχεις θέματα δεν μπορούμε να στο εγγυηθούμε ακόμα και στο ίδιο στενό να είσαι με κάποιον άλλον. Παίζει ρόλο ο τεχνικός που θα κάνει την διαδικασία.

Πάντως άμα πιάνεις 24 στα 24 είσαι στο 1% ... όλοι οι άλλοι πιάνουν 8 με 11 το πολύ.

Είναι θέμα μεταβίβασης, επειδή εμένα μου έχει λήξει το φοιτητικό μου πάσο θέλω να το περάσω στην αδερφή μου που έχει πάσο ακόμα σε ισχύ. Μου ήρθε λογαριασμός 47 ευρώ από 38 που πλήρωνα μιας και δεν με ενημέρωσε κανείς από το τμήμα ανανεώσεων και είπαν να με χρεώσουν. Πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση και μίλησα με υπάλληλο και μου λέει ότι μπορούμε να το διακόψουμε και να κάνει η αδερφή μου νέα αίτηση αντί να κάνω μεταβίβαση και να πληρώσω 36 ευρώ τέλος (μου κάνει εντωμεταξύ εσείς έπρεπε να μας καλέσετε για να κάνετε ανανέωση, το αναγράφει η σύμβαση λέει, εγώ δεν είχα δει ποτέ κάτι τέτοιο πρώτη φορά το άκουσα) Κάνουμε την αίτηση μας παίρνουν από το τμήμα διακοπών μας λένε άλλα , ότι μπορούμε να το μεταφέρουμε σε απλή τηλεφωνική γραμμή και ύστερα να ξανακάνουμε εγγραφή στο student με τα στοιχεία της αδερφής μου. Εν τέλη ακύρωσαν το αίτημα και το έχω αφήσει στην τύχη του γιατί δεν μπορώ να βρω άκρη και έχω μπερδευτεί 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, dennis99 said:

Είναι θέμα μεταβίβασης, επειδή εμένα μου έχει λήξει το φοιτητικό μου πάσο θέλω να το περάσω στην αδερφή μου που έχει πάσο ακόμα σε ισχύ. Μου ήρθε λογαριασμός 47 ευρώ από 38 που πλήρωνα μιας και δεν με ενημέρωσε κανείς από το τμήμα ανανεώσεων και είπαν να με χρεώσουν. Πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση και μίλησα με υπάλληλο και μου λέει ότι μπορούμε να το διακόψουμε και να κάνει η αδερφή μου νέα αίτηση αντί να κάνω μεταβίβαση και να πληρώσω 36 ευρώ τέλος (μου κάνει εντωμεταξύ εσείς έπρεπε να μας καλέσετε για να κάνετε ανανέωση, το αναγράφει η σύμβαση λέει, εγώ δεν είχα δει ποτέ κάτι τέτοιο πρώτη φορά το άκουσα) Κάνουμε την αίτηση μας παίρνουν από το τμήμα διακοπών μας λένε άλλα , ότι μπορούμε να το μεταφέρουμε σε απλή τηλεφωνική γραμμή και ύστερα να ξανακάνουμε εγγραφή στο student με τα στοιχεία της αδερφής μου. Εν τέλη ακύρωσαν το αίτημα και το έχω αφήσει στην τύχη του γιατί δεν μπορώ να βρω άκρη και έχω μπερδευτεί 

Είσαι στην κατηγορία αλλά μου λέει η εξυπηρέτηση πελατών και άλλα το τμήμα διακοπών... όλες οι εταιρείες τα ίδια κάνουν. Άμα δεις πιο πάνω τι τραβάνε τα παιδιά με αυτό το θέμα.

Κάνε λίγο υπομονή και άμα δεις ότι δεν σε πάρουν τηλ( πριν βγει ο νέος λογαριασμός) τότε πάρε τηλ το τμήμα βλαβών που είναι τσάμπα και πες έχω θέμα και ρώτα να ρίξει μια ματιά στην καρτέλα σου τι έχουν γράψει.

Να δεις τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδιά καλησπέρα. Εγώ έχω στο σπίτι το πρόγραμμα Wind Business Fiber 100 οπτική ίνα 100αρα με κουπόνι SFBB πληρώνω 29 η 30 € δεν θυμάμαι σίγουρα.. Το θέμα είναι ότι σε ένα μήνα λήγει στης 19/4/22. Τι λέτε να κάνω υπάρχει καμιά καλή προσφορά αυτόν τον καιρό ?? Δεν με νοιάζει εάν θα αλλάξω πάροχο η όχι !!

Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...

 

Samsung Galaxy S10+ SM-G975F/DS / Galaxy S9+ ;)

Link to comment
Share on other sites

Για άλλη μια φορά μου έστειλαν μήνυμα να κάνω ανανέωση. Σιγά μη κάνω συμβόλαιο για 2 χρόνια όταν εδώ και 2 χρόνια είμαι αορίστου με 15 ευρώ με τις ίδιες παροχές 9ef038b4c9110323adfd8ba78c05e74e.jpg

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, takpanos said:

όταν εδώ και 2 χρόνια είμαι αορίστου με 15 ευρώ με τις ίδιες παροχές 

Πως γίνεται αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...