Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η καταγγελία κοινοποιήθηκε στην Voda ή στην ΕΕΤΤ?

Μέσω ΕΕΤΤ. Μέσω εξυπηρέτησης δεν δίνουν του αγγέλου τους νερό.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μέσω ΕΕΤΤ. Μέσω εξυπηρέτησης δεν δίνουν του αγγέλου τους νερό.

 

Οκ το έχω. Θενκς για τις πληροφορίες.:D

Link to comment
Share on other sites

Η καταγγελία κοινοποιήθηκε στην Voda ή στην ΕΕΤΤ?

 

----- προσθήκη μηνύματος 47 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Η καταγγελία κοινοποιήθηκε πρώτα στην Voda ή στην ΕΕΤΤ?

 

Θεωρητικά η ΕΕΤΤ θέλει να την έχεις στείλει στην εταιρεία, αυτοί να μην σου έχουν απαντήσει μέσα σε χρονικό όριο 20 ημερών και μετά να την στείλεις στην ΕΕΤΤ. Τώρα βέβαια που από οσο έχω δει η Vodafone δεν έχει mail επικοινωνίας δεν ξέρω τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά από τα μέσα Ιανουαρίου που άρχισαν τα μεγάλα προβλήματα και είχαν αναγκαστεί να βγάλουν και την ανακοίνωση, η κατάσταση είναι τραγική. Facebook, Twitter, Insta, άλλες ιστοσελίδες πρέπει να κάνεις τάμα για να τις φορτώσει. Έχω πληρώσει euroleague TV και το stream δουλεύει με προβλήματα, αλλάζει συνεχώς η ποιότητα του, ενώ κάποιες φορές διακόπτεται και πρέπει να κάνω refresh. Ακόμα και τη σελίδα του speedtest, για να τη φορτώσει 100% περνάνε 3-4 λεπτά.

Έχουν περάσει τόσες μέρες και η κατάσταση είναι τραγική. Δεν τους έχω πάρει τηλέφωνο, επειδή θα αρχίσουν τα κλασσικά δεν βλέπουμε κάποιο πρόβλημα, κάνε επανεκκίνηση το ρούτερ κτλ. Αν γίνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ υπάρχει περίπτωση να με αφήσουν να φύγω χωρίς πρόστιμο, μπας και βρω καμία προσφορά σε άλλη εταιρεία ;

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με την "συνέχεια" του ιντερνετ είναι σοβαρό και το αντιμετωπίζω σχεδόν 6 μήνες τώρα.

 

Ξαφνικά, κι ενω τα λαμπάκια στο ρουτερ είναι ολα αναμένα, δεν υπάρχει σύνδεση ιντερνετ.

Στην αρχη έπαιρνα τηλέφωνο, "όλα καλά" μου έλεγαν, μπορεί να έφταιγαν χιλια δυο άλλοι παράγοντες εκτός απο τη γραμμή της Βοντα.

Αλλαξα ρούτερ, πηρα ενα tplink, ξανά τα ίδια προβλήματα.

Μετα απο συνεχή παράπονα μου έστειλαν άλλο ρούτερ, στο οποίο πάλι παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα.

Ενω φαίνεται οτι είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ, δεν ανοίγουν οι σελίδες. Οταν είμαι με το κινητο και χρησιμοποιήσω δεδομένα, ανοίγουν κατευθείαν.

 

Τωρα βλέπω εδω οτι δεν είναι μονο δικό μου πρόβλημα, αλλά το αντιμετωπίζουν και άλλοι.:(

 

Περιμένω σε 3 μηνες που ληγει το συμβόλαιο να φυγω

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Επίσης, έχουν τρομερό πρόβλημα με το σύστημα τους (συστημικό πρόβλημα αναφέρουν συνέχεια, λες κι εμενα με ενδιαφέρει)

 

Απο τον Οκτώβρη ζητήσαμε να μπει ιντερνετ σε μια γραμμη τηλεφωνου.

Η γραμμη ειχε απεριοριστα σταθερα και 4-5 ωρες κινητα.

Απο τοτε που ζητήσαμε την αναβαθμιση, άρχισαν να χρεωνουν τα κινητα με αποτελεσμα οι λογαριασμοι των 20€ να γινουν 50-60€ μηνιαίως.

Την πρωτη φορα πλήρωσα για να γινει συμφηψισμος αλλά απο τοτε συνεχίζουν να χρεωνουν κανονικα τις κήσεις σε κινητα και ο συνολικος λογαριασμός έφτασε στα 250€ ενω θα έπρεπε το υπόλοιπο να είναι γύρω στα 33-35€ :X

 

Εχω ατέλειωτες συνομιλίες στο τσάτ, δε δίνουν κάποιον υπεύθυνο να μιλήσεις, καθε φορα αναγνωρίζουν το λάθος τους, ζητάνε συγνώμη και επικαλούνται το "συστημικό πρόβλημα"

Πρόσφατα, μετά απο 4 μηνες !!! εδέησαν να συνδέσουν το ίντερνετ.

 

Τι να πώ, άσχετα απο χρεώσεις, προβήματα λογαριασμών κλπ, περίμενα καλύτερη οργάνωση απο μια εταιρία της τάξης της Βόνταφον...:mad:

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με την "συνέχεια" του ιντερνετ είναι σοβαρό και το αντιμετωπίζω σχεδόν 6 μήνες τώρα.

 

Ξαφνικά, κι ενω τα λαμπάκια στο ρουτερ είναι ολα αναμένα, δεν υπάρχει σύνδεση ιντερνετ.

Στην αρχη έπαιρνα τηλέφωνο, "όλα καλά" μου έλεγαν, μπορεί να έφταιγαν χιλια δυο άλλοι παράγοντες εκτός απο τη γραμμή της Βοντα.

Αλλαξα ρούτερ, πηρα ενα tplink, ξανά τα ίδια προβλήματα.

Μετα απο συνεχή παράπονα μου έστειλαν άλλο ρούτερ, στο οποίο πάλι παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα.

Ενω φαίνεται οτι είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ, δεν ανοίγουν οι σελίδες. Οταν είμαι με το κινητο και χρησιμοποιήσω δεδομένα, ανοίγουν κατευθείαν.

 

Τωρα βλέπω εδω οτι δεν είναι μονο δικό μου πρόβλημα, αλλά το αντιμετωπίζουν και άλλοι.:(

 

Περιμένω σε 3 μηνες που ληγει το συμβόλαιο να φυγω

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Επίσης, έχουν τρομερό πρόβλημα με το σύστημα τους (συστημικό πρόβλημα αναφέρουν συνέχεια, λες κι εμενα με ενδιαφέρει)

 

Απο τον Οκτώβρη ζητήσαμε να μπει ιντερνετ σε μια γραμμη τηλεφωνου.

Η γραμμη ειχε απεριοριστα σταθερα και 4-5 ωρες κινητα.

Απο τοτε που ζητήσαμε την αναβαθμιση, άρχισαν να χρεωνουν τα κινητα με αποτελεσμα οι λογαριασμοι των 20€ να γινουν 50-60€ μηνιαίως.

Την πρωτη φορα πλήρωσα για να γινει συμφηψισμος αλλά απο τοτε συνεχίζουν να χρεωνουν κανονικα τις κήσεις σε κινητα και ο συνολικος λογαριασμός έφτασε στα 250€ ενω θα έπρεπε το υπόλοιπο να είναι γύρω στα 33-35€ :X

 

Εχω ατέλειωτες συνομιλίες στο τσάτ, δε δίνουν κάποιον υπεύθυνο να μιλήσεις, καθε φορα αναγνωρίζουν το λάθος τους, ζητάνε συγνώμη και επικαλούνται το "συστημικό πρόβλημα"

Πρόσφατα, μετά απο 4 μηνες !!! εδέησαν να συνδέσουν το ίντερνετ.

 

Τι να πώ, άσχετα απο χρεώσεις, προβήματα λογαριασμών κλπ, περίμενα καλύτερη οργάνωση απο μια εταιρία της τάξης της Βόνταφον...:mad:

 

Για το 1ο πρόβλημα, δοκίμασε να αλλάξεις DNS servers.

Link to comment
Share on other sites

Για το 1ο πρόβλημα, δοκίμασε να αλλάξεις DNS servers.

μπορείς να μου εξηγήσεις λιγο τι είναι και αυτό πως να κινηθώ;

 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

μπορείς να μου εξηγήσεις λιγο τι είναι και αυτό πως να κινηθώ;

 

ευχαριστώ

 

Σε κάθε router είναι διαφορετικό το μενού. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ψάξεις στο Google "μοντέλο_ρούτερ DNS change" για να σου βγάλει κάποιον οδηγό.

 

Αφού το βρεις, δοκιμάζεις οποίο από τα παρακάτω ζευγάρια θέλεις:

 

OpenDNS : 208.67.222.222 208.67.220.220

Cloudflare DNS : 1.1.1.1 1.0.0.1

Google DNS : 8.8.8.8 8.8.4.4

Link to comment
Share on other sites

μπορείς να μου εξηγήσεις λιγο τι είναι και αυτό πως να κινηθώ;

 

ευχαριστώ

 

Αν εισαι με το router H300s ανοιγεις το web του router (192.168.2.1) και πας στην καρτελα Internet.

Υστερα απο αριστερα επιλεγεις το DNS & DDNS.

Μετα απενεργοποιεις το Ασφαλεια DNS και πατας εφαρμογη.

 

Μετα πας στην καρτελα Ρυθμισεις και απο αριστερα επιλεγεις το LAN.

Στο πεδιο Τοπικος διακομιστης DNS βαζεις το 1.1.1.1 ή το 8.8.8.8 και πατας εφαρμογη.

Κανεις restart το router και δοκιμαζεις να δεις αν εισαι ΟΚ.

Αν δεν εισαι ΟΚ τοτε στην καρτελα που εβαλες τους DNS δοκιμαζεις με ή χωρις την επιλογη Διακομιστης μεσολαβησης DNS αναλογα τι ηταν πριν και παντα μετα την αλλαγη πατας εφαρμογη.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με την "συνέχεια" του ιντερνετ είναι σοβαρό και το αντιμετωπίζω σχεδόν 6 μήνες τώρα.

 

Ξαφνικά, κι ενω τα λαμπάκια στο ρουτερ είναι ολα αναμένα, δεν υπάρχει σύνδεση ιντερνετ.

Στην αρχη έπαιρνα τηλέφωνο, "όλα καλά" μου έλεγαν, μπορεί να έφταιγαν χιλια δυο άλλοι παράγοντες εκτός απο τη γραμμή της Βοντα.

Αλλαξα ρούτερ, πηρα ενα tplink, ξανά τα ίδια προβλήματα.

Μετα απο συνεχή παράπονα μου έστειλαν άλλο ρούτερ, στο οποίο πάλι παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα.

Ενω φαίνεται οτι είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ, δεν ανοίγουν οι σελίδες. Οταν είμαι με το κινητο και χρησιμοποιήσω δεδομένα, ανοίγουν κατευθείαν.

 

Τωρα βλέπω εδω οτι δεν είναι μονο δικό μου πρόβλημα, αλλά το αντιμετωπίζουν και άλλοι.:(

 

Περιμένω σε 3 μηνες που ληγει το συμβόλαιο να φυγω

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Επίσης, έχουν τρομερό πρόβλημα με το σύστημα τους (συστημικό πρόβλημα αναφέρουν συνέχεια, λες κι εμενα με ενδιαφέρει)

 

Απο τον Οκτώβρη ζητήσαμε να μπει ιντερνετ σε μια γραμμη τηλεφωνου.

Η γραμμη ειχε απεριοριστα σταθερα και 4-5 ωρες κινητα.

Απο τοτε που ζητήσαμε την αναβαθμιση, άρχισαν να χρεωνουν τα κινητα με αποτελεσμα οι λογαριασμοι των 20€ να γινουν 50-60€ μηνιαίως.

Την πρωτη φορα πλήρωσα για να γινει συμφηψισμος αλλά απο τοτε συνεχίζουν να χρεωνουν κανονικα τις κήσεις σε κινητα και ο συνολικος λογαριασμός έφτασε στα 250€ ενω θα έπρεπε το υπόλοιπο να είναι γύρω στα 33-35€ :X

 

Εχω ατέλειωτες συνομιλίες στο τσάτ, δε δίνουν κάποιον υπεύθυνο να μιλήσεις, καθε φορα αναγνωρίζουν το λάθος τους, ζητάνε συγνώμη και επικαλούνται το "συστημικό πρόβλημα"

Πρόσφατα, μετά απο 4 μηνες !!! εδέησαν να συνδέσουν το ίντερνετ.

 

Τι να πώ, άσχετα απο χρεώσεις, προβήματα λογαριασμών κλπ, περίμενα καλύτερη οργάνωση απο μια εταιρία της τάξης της Βόνταφον...:mad:

 

Για τους λογαριασμούς, στείλε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, με κοινοποίηση σε ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Το να αλλαξει καποιος τους DNS στο modem μπορει να λυσει το προβλημα, αλλα για μενα δεν ειναι ενδεδειγμενη λυση να κανεις μονος σου troubleshooting σε μια υπηρεσια που σου παρεχουν και οφειλουν να λειτουργει σωστα. Οπως επισης και την προηγουμενη φορα που ειχε προβλημα παλι, με την αλλαγη των DNS δεν εστρωσε η κατασταση, γιατι προφανως και το προβλημα δεν ειναι αυτο.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Και γω αντιμετωπίζω από τις 20/01 έως και σήμερα το ίδιο πρόβλημα που περιγράφετε παραπάνω.

Δέχτηκα να έρθει τεχνικός στον χώρο μου και φυσικά δεν διαπίστωσε κάτι το προβληματικό στις εσωτερικές καλωδιώσεις, συνδεσμολογίες κτλ.

Το πρόβλημα εντοπίστηκε στο καλώδιο του ΟΤΕ κοντά στο κέντρο με βραχυκύκλωμα σε συγκεκριμένο σημείο. Το έδωσε ο άνθρωπος στο τμήμα της Vodafone και περίμενα και γω να λυθεί το πρόβλημα.

Αμ δε... Σήμερα με ξανακαλούν από την Vodafone λέγοντας μου ότι δεν προχώρησαν σε κοινοποίηση του καλωδιακού προβλήματος στο ΟΤΕ γιατί δεν βλέπουν πρόβλημα τώρα μιας και χθες το μεσημέρι έκαναν λέει κάποια νέα ρύθμιση στην γραμμή μου...

Τους εξηγώ ότι μέχρι και χθες το βράδυ υπήρχε σοβαρό θέμα με συνεχείς διακοπές του internet και μου ζητούν να ξαναστείλουν τεχνικό στο χώρο μου για νέα μέτρηση...

Τα έχω πάρει άσχημα με δαύτους...:angry:

Σημειωτέων ότι δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα πριν τις 20/01.

Edited by Stavros_P
Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Το να αλλαξει καποιος τους DNS στο modem μπορει να λυσει το προβλημα, αλλα για μενα δεν ειναι ενδεδειγμενη λυση να κανεις μονος σου troubleshooting σε μια υπηρεσια που σου παρεχουν και οφειλουν να λειτουργει σωστα. Οπως επισης και την προηγουμενη φορα που ειχε προβλημα παλι, με την αλλαγη των DNS δεν εστρωσε η κατασταση, γιατι προφανως και το προβλημα δεν ειναι αυτο.

 

Που λέει ότι είχε αλλάξει DNS και παλιότερα;

Link to comment
Share on other sites

Που λέει ότι είχε αλλάξει DNS και παλιότερα;

 

Γενικα το ειπα, οτι δεν διορθωνει το προβλημα η αλλαγη DNS.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Γενικα το ειπα, οτι δεν διορθωνει το προβλημα η αλλαγη DNS.

 

ΑΝ το πρόβλημα είναι οι DNS της Vodafone τότε θα διορθωθεί έτσι. Αν είναι κάτι άλλο, προφανώς δεν θα διορθωθεί. Γι αυτό λέμε να δοκιμάσει.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ το πρόβλημα είναι οι DNS της Vodafone τότε θα διορθωθεί έτσι. Αν είναι κάτι άλλο, προφανώς δεν θα διορθωθεί. Γι αυτό λέμε να δοκιμάσει.

 

Δεν διαφωνω σε αυτο που λες, απλως τονιζω πως με την αλλαγη DNS δεν λυνεις το προβλημα ακομα και αν "διορθωθει". Πρεπει να ενημερωθει και να το εντοπισει ο ιδιος ο παροχος και να σε κανει να βγαινεις απο τους δικους του DNS servers. Καλο το Cloudflare και η Google, αλλα συνηθως τις εχουμε για backup λυσεις.

 

Και για την πληροφορια επειδη το κανουν και πολλοι συστηματαδες/δικτυαδες σε οργανισμους και βαζουν πρωτους τους DNS της google τρως για πλακα "ακυρο" απο brand A firewalls της αγορας. Ενταξει βεβαια σπιτι καντε οτι γουσταρετε, δεν υπαρχει business impact! :p

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Και γω αντιμετωπίζω από τις 20/01 έως και σήμερα το ίδιο πρόβλημα που περιγράφετε παραπάνω.

 

Δέχτηκα να έρθει τεχνικός στον χώρο μου και φυσικά δεν διαπίστωσε κάτι το προβληματικό στις εσωτερικές καλωδιώσεις, συνδεσμολογίες κτλ.

 

Το πρόβλημα εντοπίστηκε στο καλώδιο του ΟΤΕ κοντά στο κέντρο με βραχυκύκλωμα σε συγκεκριμένο σημείο. Το έδωσε ο άνθρωπος στο τμήμα της Vodafone και περίμενα και γω να λυθεί το πρόβλημα.

 

Αμ δε... Σήμερα με ξανακαλούν από την Vodafone λέγοντας μου ότι δεν προχώρησαν σε κοινοποίηση του καλωδιακού προβλήματος στο ΟΤΕ γιατί δεν βλέπουν πρόβλημα τώρα μιας και χθες το μεσημέρι έκαναν λέει κάποια νέα ρύθμιση στην γραμμή μου...

 

Τους εξηγώ ότι μέχρι και χθες το βράδυ υπήρχε σοβαρό θέμα με συνεχείς διακοπές του internet και μου ζητούν να ξαναστείλουν τεχνικό στο χώρο μου για νέα μέτρηση...

 

Τα έχω πάρει άσχημα με δαύτους...:angry:

 

Σημειωτέων ότι δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα πριν τις 20/01.

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ.

Στην αρχή ξεκίνησε με διακοπές γύρω στις 8:00 το βράδυ και έφτιαχνε τις υπόλοιπες ώρες αλλά μετά το πρόβλημα έφτασε 24 ώρες.

Ήρθε και σε εμένα τεχνικός στο σπίτι τρεις φορές, άλλαξαν πρίζες και modem προληπτικά, το ίντερνετ ήταν άχρηστο για ένα μήνα και έπαιρνα από γείτονα, και μετά με πήραν ένα τηλέφωνο και μου είπαν ότι εντόπισαν τη βλάβη και το έφτιαξαν.

Ήταν λέει δικό τους πρόβλημα σε κάποια λάθος ρύθμιση που είχαν κάνει.

Υπόψιν ότι κατά το ξεκίνημα περίμενα τουλάχιστον δύο μήνες ενώ ήμουν σε άλλη εταιρεία γιατί δεν υπήρχαν γραμμές.:lol:

Link to comment
Share on other sites

Κολλάει κανένας άλλος σήμερα; Από το μεσημέρι, είτε PC, είτε κινητό, όλα τρομάζουν να μπουν στο YouTube και γενικά σε όλες τις σελίδες της Google (ακόμα και το Maps)... :mad: Σε άλλες σελίδες δεν έχω δει να σέρνεται.
Link to comment
Share on other sites

Κολλάει κανένας άλλος σήμερα; Από το μεσημέρι, είτε PC, είτε κινητό, όλα τρομάζουν να μπουν στο YouTube και γενικά σε όλες τις σελίδες της Google (ακόμα και το Maps)... :mad: Σε άλλες σελίδες δεν έχω δει να σέρνεται.

 

 

 

Έχεις αλλάξει του DNS?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχεις αλλάξει του DNS?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Έχω τους default της Vodafone. Με το που έβαλα τους DNS της Cloudfare, άρχισε να έχει πρόβλημα πρόσβασης σε όλες τις σελίδες (μου έβγαζε σφάλμα). :wacko::wacko:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ χθες είχα τουλάχιστον 2 διακοπές στην σύνδεση, μια το μεσημέρι και μια αργά το απόγευμα.

Αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την σημερινή νέα επίσκεψη του τεχνικού της Vodafone στο χώρο μου...

Και μια απορία, εάν μεταβώ σε vdsl τα προβλήματα θα συνεχιστούν άραγε; ή δεν έχει σημασία ο χαλκός ή οπτική ίνα;

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι συνδρομητής στην Vodafone ως πρώην συνδρομητής Cyta. Πριν κάποια χρόνια είχε χαλάσει το router και η Cyta μου το αντικατέστησε δωρεάν με ένα μεταχειρισμένο(!) -είχε γρατζουνιές επάνω και φαινόταν χρησιμοποιημένο- ΖΤΕ ZXV10 H201L... Το κράτησα επειδή όλα λειτουργούσαν ΟΚ. Τον τελευταίο μήνα φαίνεται ότι έχει πλέον πρόβλημα (ποιος ξέρει από πότε λειτουργεί από τον προηγούμενο χρήστη), οπότε έκανα μια ερώτηση στο τοπικό κατάστημα Vodafone και μου είπαν το αλλάζουν με 30 ευρώ, όχι δωρεάν. Ισχύει κάτι τέτοιο;;;

Ο εξοπλισμός δεν είναι στο συμβόλαιο; Αυτοί δεν τον παρέχουν;;; Αφού υποτίθεται έχουν ακόμα και το δικαίωμα να το ζητήσουν πίσω σε περίπτωση που αλλάξεις πάροχο. Εξάλλου δεν χάλασε με δική μου ευθύνη, δεν πείραξα firmware κλπ, όπως το πήρα το χρησιμοποίησα.

Αν είναι να δώσω 30 ευρώ, δεν θέλω την παμπάλαια σαβούρα τους, παίρνω ένα πιο ποιοτικό από το εμπόριο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι συνδρομητής στην Vodafone ως πρώην συνδρομητής Cyta. Πριν κάποια χρόνια είχε χαλάσει το router και η Cyta μου το αντικατέστησε δωρεάν με ένα μεταχειρισμένο(!) -είχε γρατζουνιές επάνω και φαινόταν χρησιμοποιημένο- ΖΤΕ ZXV10 H201L... Το κράτησα επειδή όλα λειτουργούσαν ΟΚ. Τον τελευταίο μήνα φαίνεται ότι έχει πλέον πρόβλημα (ποιος ξέρει από πότε λειτουργεί από τον προηγούμενο χρήστη), οπότε έκανα μια ερώτηση στο τοπικό κατάστημα Vodafone και μου είπαν το αλλάζουν με 30 ευρώ, όχι δωρεάν. Ισχύει κάτι τέτοιο;;;

Ο εξοπλισμός δεν είναι στο συμβόλαιο; Αυτοί δεν τον παρέχουν;;; Αφού υποτίθεται έχουν ακόμα και το δικαίωμα να το ζητήσουν πίσω σε περίπτωση που αλλάξεις πάροχο. Εξάλλου δεν χάλασε με δική μου ευθύνη, δεν πείραξα firmware κλπ, όπως το πήρα το χρησιμοποίησα.

Αν είναι να δώσω 30 ευρώ, δεν θέλω την παμπάλαια σαβούρα τους, παίρνω ένα πιο ποιοτικό από το εμπόριο.

 

 

 

Τι σύνδεση έχεις; δηλαδή 24άρα ή 50άρα;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι σύνδεση έχεις; δηλαδή 24άρα ή 50άρα;

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ADSL 24άρα. Π.χ. πριν ένα χρόνο, όσο ήταν Cyta έπιανα σταθερά 12 - 12,5 Mbps. Όταν εξαγοράστηκε από την Vodafone συνέχιζε νορμάλ, αλλά από τα Χριστούγεννα και μετά παρατήρησα διακυμάνσεις στην ταχύτητα, αν και το θεωρούσα τυχαίο. Πίστευα ότι με την αλλαγή ίσως απλά δεν είναι τόσο σταθερή η ταχύτητα για κάποιο λόγο.

Τώρα βλέπω ότι συνεχώς η ταχύτητα παίζει μεταξύ 2(!) - 11 Mbps... (συνήθως μένει σε 400kB/s δηλ 3,2Mbps) Αυτά σε ftp και στο speedtest, ή κατεβάζοντας εφαρμογή από το playstore, όχι δηλ σε κάτι που είναι λογικό να έχει τέτοιες διακυμάνσεις. Μερικές φορές βλέπω 40kB/s - δεν μπορείς ούτε στο youtube να δεις κάτι (Έχω μετρητές στις συσκευές για να βλέπω τι γίνεται). Συμβαίνει σε 2 λάπτοπ, τάμπλετ και κινητό το ίδιο, οπότε δεν φταίνε οι συσκευές σίγουρα. Ρυθμίσεις στο router δεν πείραξα, δεν το άλλαξα θέση, απλά δοκίμασα να αλλάξω κανάλι χωρίς αποτέλεσμα. Τα ίδια έκανε και το προηγούμενο Thomson που είχα για χρόνια (8+) από τη Cyta και το αντικατέστησαν δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...