brath Δημοσιεύτηκε May 26, 2021 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε May 26, 2021 ...είχα γράψει και παλαιότερα το πρόβλημά μου. Περίμενα να λυθεί ίσως το πρόβλημα της περιοχής και μάλλον να φύγω μια και καλή από την εταιρεία. Η συμπεριφορά της πλέον με ξενίζει και μετά από 20 χρόνια πελάτης δε θέλω ούτε να την ακούσω. Πάμε στο ιστορικό. Κατά καιρούς ανοίγω τα site των εταιρειών για να βλέπω τι ισχύει από τιμές. Βάζω λοιπόν το νούμερό μου για έλεγχο διαθεσιμότητας για 100Mbps και μου λέει γίνεται. Επικοινωνώ και ρωτάω, αφού στην 50ρα πιάνω 30 με διεγνωσμένη βλάβη και μη επίλυση από μέρους σας, πώς είναι δυνατόν να υποστηρίζετε ότι μπορώ να πάρω 100ρα; Μου λέει η υπάλληλος ... θα πω να σας καλέσουν από το τμήμα προσφορών! Της απαντάω "με δουλεύεις; λύστε μου το πρόβλημα πρώτα και μετά προσπαθείτε να πουλήσετε κάτι καλύτερο από αυτό που μου πουλάτε με προσβλητικό τρόπο τώρα". Μπαίνω στη φόρμα επικοινωνίας και ζητώ γραπτή ενημέρωση για το αν μπορώ να αναβαθμιστώ σε 100ρα γραμμή. Μετά από 2 εργάσιμες δέχομαι κλήση από το 18381 για τη βλάβη λέει που δήλωσα; Μα καλά λέω, βλαμμένοι είστε; Ποιος δήλωσε βλάβη; Και τελικά καταλήγουμε στο εξής. Από πέρσι έχω πρόβλημα. Η εταιρεία δε θα ξανακοιτάξει αν μπορεί να φτιαχτεί η γραμμή μου. Μόνο αν ξαναδηλώσω βλάβη και μείνω πάλι πόσο καιρό χωρίς γραμμή. Αλλιώς δεν ασχολούνται. Του περιγράφω πάλι το πρόβλημα και μου λέει ότι ίσως με συνδυαστικό ραντεβού να έβγαινε άκρη. Του λέω, το ζήτησα...μου απαντά ότι αν δε θέλει ο ΟΤΕ απλά δε γίνεται. Τέλος πάντων, ρωτάω τι γίνεται από εδώ και πέρα. Μου λέει ότι πρέπει να αιτηθώ αναβάθμιση για να δουν αν παίζει, αλλιώς θα μου γίνει νέα προσφορά. Δηλαδή θα ακυρώσω τη δια βίου τιμή που έχω για να πάω δοκιμαστικά σε κάτι που μάλλον δε θα παίξει και μετά θα μου κάνουν άλλη προσφορά. Πόσο απατεώνες μπορείτε να γίνετε; Πραγματικά αναρωτιέμαι 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. May 26, 2021 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2021 Καλησπέρα brath, Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε; Κώστας, Nova Support Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.