Jump to content

Poco F3


taliban
 Κοινοποίηση

Recommended Posts




Πες μου λίγο πού ακριβώς γράφει ότι έχει εγγύηση από την info-quest το εν λόγω κατάστημα???
Γιατί και εγώ διετή εγγύηση έχω αλλά από το κατάστημα
https://www.mi.gr/index.php?route=product%2Fproduct&product_id=12778&ref=bestprice.gr

sent from my Poco F3 8/256

Μην σου κάνει εντύπωση η κινεζική ρομ μπορεί να έχει security patch πιο παλιό από ότι η global/eea
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Jimo7 said:

Έσκασε μόλις η αναβάθμιση Miui 13, αν και είχα μείνει ακόμα στη 12.5.6.

Κι εμένα, μου ήρθε το μεσημέρι. Δυστυχώς, ακόμα δεν παίζει VoLTE και Wi-Fi Calling... Global Mi. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, chios said:
2 ώρες πριν, Konstantine73 said:



Πες μου λίγο πού ακριβώς γράφει ότι έχει εγγύηση από την info-quest το εν λόγω κατάστημα???
Γιατί και εγώ διετή εγγύηση έχω αλλά από το κατάστημα
https://www.mi.gr/index.php?route=product%2Fproduct&product_id=12778&ref=bestprice.gr

sent from my Poco F3 8/256
 

Μην σου κάνει εντύπωση η κινεζική ρομ μπορεί να έχει security patch πιο παλιό από ότι η global/eea

πριν τρια περιπου χρονια,παλι σε αγορα xiaomi,σε ερωτηση που τους ειχα κανει μου ειχαν πει οτι ειναι απο iq.

το f3 που πηρα προσφατα,δεν μπηκα στην διαδικασια να τους ρωτησω,γιατι δεν ειχα ποτε προβλημα σε οτι βλαβη προεκυψε απο(συνηθως) διαφορα pc hardware parts.θα ρωτησω παλι και θα σου πω εαν αλλαξε κατι.

το σιγουρο ειναι οτι περνεις 2 χρονια εγγυηση απο ενα πολυ αξιοπιστο καταστημα που σε καλυπτει οτι και εαν προκυψει,

και οχι 1 χρονο γιατι ετσι γουσταρει ο καθενας να γραφει οτι διαρκεια εγγυησης θελει.

 

 

 

 

3 ώρες πριν, mark1979 said:

Ωραία. Δε γνώριζα ότι το ΜG έχει δύο χρόνια εγγύηση ΙQ. Θα το πάρω λογικά από εκεί. Το Kaizershop μου κάνει πιο εύκολα και γρήγορα την αποφορολογηση για να το πάρω γύρω στα 240 ευρώ. Σ ευχαριστώ.

δεν ξερω ποσο ευκολα σου κανει το Kaizer το 39Α,αλλα το mg οπως και ολα τα μεγαλα και σοβαρα καταστηματα,

μονο με το ΑΦΜ και χωρις χαρτουρα,σου αφαιρουν κατευθειαν το ΦΠΑ και το τελειωνεις χωρις κανεναν επιπλεον κοπο.

Edited by dp8
Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω ποσο ευκολα σου κανει το Kaizer το 39Α,αλλα το mg οπως και ολα τα μεγαλα και σοβαρα καταστηματα,
μονο με το ΑΦΜ και χωρις χαρτουρα,σου αφαιρουν κατευθειαν το ΦΠΑ και το τελειωνεις χωρις κανεναν επιπλεον κοπο.
Για να γίνει αυτό που λες, πρέπει όπως οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και τα μεγάλα καταστήματα που προμηθευονται συσκευές από την info-quest και δίνουν την διετή εγγύηση, έτσι πρέπει και το κατάστημα που λες να κάνει, αλλιώς δίνει τη δικιά του εγγύηση...

Τους ρώτησες αυτούς από που αγοράζουν συσκευές?

sent from my Poco F3 8/256



Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Konstantine73 said:

Για να γίνει αυτό που λες, πρέπει όπως οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και τα μεγάλα καταστήματα που προμηθευονται συσκευές από την info-quest και δίνουν την διετή εγγύηση, έτσι πρέπει και το κατάστημα που λες να κάνει, αλλιώς δίνει τη δικιά του εγγύηση...

Τους ρώτησες αυτούς από που αγοράζουν συσκευές?

sent from my Poco F3 8/256


 

στο λεω με σιγουρια,γιατι το Poco το παρελαβα πριν λιγες ημερες.

μπηκα μεσα,δηλωσα το αφμ της εταιριας και εγινε αμεσα η αποφορολογηση.

εαν θυμηθω θα τους παρω αυριο ενα τηλεφωνο να τους ρωτησω.αν και ειμαι 99% οτι θα ειναι απο iq.

εαν δεις και στους αλλους που περνουν επισημα απο iq,κανεις δεν αναφερει 2 χρονια iq.

συνηθως γραφουν 2 χρονια προμηθευτη,ή σκετο 2 χρονια.

οπως και να`χει,οι ανθρωποι ειναι αξιοπιστοι και στα 2 χρονια,θα σε καλυψουν χωρις κανενα προβλημα.

Link to comment
Share on other sites




στο λεω με σιγουρια,γιατι το Poco το παρελαβα πριν λιγες ημερες.
μπηκα μεσα,δηλωσα το αφμ της εταιριας και εγινε αμεσα η αποφορολογηση.
εαν θυμηθω θα τους παρω αυριο ενα τηλεφωνο να τους ρωτησω.αν και ειμαι 99% οτι θα ειναι απο iq.
εαν δεις και στους αλλους που περνουν επισημα απο iq,κανεις δεν αναφερει 2 χρονια iq.
συνηθως γραφουν 2 χρονια προμηθευτη,ή σκετο 2 χρονια.
οπως και να`χει,οι ανθρωποι ειναι αξιοπιστοι και στα 2 χρονια,θα σε καλυψουν χωρις κανενα προβλημα.


Μα έχει πολλά καταστήματα νομίζω τα περισσότερα, στα οποία αγοράζεις την συσκευή με τιμολόγιο, και παίρνεις απαλλαγή ΦΠΑ δεν έχει να κάνει αυτό με την info-quest... (Εφόσον φυσικά έχεις εταιρικό ΑΦΜ)

Αν μου δείξεις κάπου ότι γράφει δύο χρόνια επίσημη εγγύηση προμηθευτή τότε έχεις δίκιο και πάω πάσο...

Στο τέλος το γυρνάς τούμπα και μου λες εγγύηση μέσω του καταστήματος που το αγόρασες, σε αυτό συμφωνώ

sent from my Poco F3 8/256


Link to comment
Share on other sites

Φίλοι, off topic αλλά, γιατί μπερδεύεστε και μπερδεύετε και άλλους;

Άσχετα μεταξύ τους τα θέματα:
1. η έκδοση τιμολογίου σε εταιρεία με απαλλαγή ΦΠΑ και
2. η 2ετής επίσημη εγγύηση...

1. Έκδοση τιμολογίου με απαλλαγή ΦΠΑ κάνουν (ή πρέπει να κάνουν) όλα τα καταστήματα και όλες οι αλυσίδες. Οι μεγάλοι το κάνουν εύκολα και απλά, τα μικρά καταστήματα συνήθως το κάνουν δύσκολα. Φυσικά υπάρχουν και πολλές φωτεινές εξαιρέσεις στα μικρά καταστήματα που δεν σε ταλαιπωρούν. Προϋπόθεση φυσικά η εταιρεία να είναι σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, να αγοράζει ο εκπρόσωπος ή άτομο που έχει εξουσιοδοτήσει ο εκπρόσωπος και διάφορα άλλα.

2. Επίσημη (τονίζω ΕΠΙΣΗΜΗ, δηλαδή ΜΟΝΟ InfoQuest) δίνουν ΜΟΝΟ οι μεγάλες αλυσίδες και όσα καταστήματα προμηθεύονται από αυτή (την infoquest). Τα άλλα καταστήματα έχουν 1ετή ή 2ετή εγγύηση καταστήματος, όχι επίσημη δηλαδή. Δηλαδή αν πάθει κάτι εντός του χρονικού διαστήματος της εγγύησης, το γυρνάνε Κίνα ή σε κάποια ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία. Πάντως όχι στον επίσημο διανομέα στην Ελλάδα. Αυτό ισχύει για τις συσκευές Xiaomi-Poco-Redmi. Σε άλλα brands (κυρίως Samsung αλλά ίσως και Realme) μπορείς να βρεις 2ετή κανονική-επίσημη εγγύηση από άλλα καταστήματα, εκτός των "επισήμων"...

 

Αυτά σας τα λέω στα σίγουρα, επειδή έχω ψάξει και τα 2 θέματα, έχω μιλήσει πολλές φορές σε τηλέφωνα και διά ζώσης με αρμόδιους.

Edited by ParallelUniverse
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Konstantine73 said:



 

 


Μα έχει πολλά καταστήματα νομίζω τα περισσότερα, στα οποία αγοράζεις την συσκευή με τιμολόγιο, και παίρνεις απαλλαγή ΦΠΑ δεν έχει να κάνει αυτό με την info-quest... (Εφόσον φυσικά έχεις εταιρικό ΑΦΜ)

Αν μου δείξεις κάπου ότι γράφει δύο χρόνια επίσημη εγγύηση προμηθευτή τότε έχεις δίκιο και πάω πάσο...

Στο τέλος το γυρνάς τούμπα και μου λες εγγύηση μέσω του καταστήματος που το αγόρασες, σε αυτό συμφωνώ

sent from my Poco F3 8/256

 

 

μαλλον δεν με καταλαβες..

το συγκεκριμενο καταστημα τελευταια φορα που τους ρωτησα,μου ειπαν οτι το xiaomi που ειχα παρει τοτε,ηταν απο info.

σημερα που μιλαμε δεν ξερω να σου πω 100% τι ειναι.εαν αλλαξε προμηθευτη μεσα στην 3ετια και φερνει μονος του δεν το ξερω.

οπως σου ειπα και πριν,κανεις δεν αναφερει 2 χρονια εγγυηση info.

ακομα και ο Κωτσο που προμηθευεται απο info δεν το αναφερει στην 2χρονη εγγυηση του

το σιγουρο ειναι οτι mg δινει 2 χρονια,αλλα δεν ξερουμε εαν ειναι info.

θα το μαθουμε και αυτο.

 

και φυσικα θα τους προτιμησω ως καταστημα και αυτους και την comsodata και το mysystems(και 2-3 αλλα),

που εχουν και καλες τιμες σε πολλα προιοντα αλλα συγχρονως εχεις και πολυ καλο after sale support στην περιπτωση που στραβωσει κατι.

οχι σαν το kaiser που μου λεει στους amd-πχ-1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη,

οταν η amd εχει global Warranty 3χρονια....!αστο..

 

39A χωρις χαρτουρα,στειλε,παρε,δωσε,κανουν μονο τα γνωστα και σοβαρα καταστηματα.

περνας απλα το ΑΦΜ σου και τελειωσε.

οι υπολοιποι εχουν ενα κατεβατο απο βεβαιωσεις,πιστοποιητικα και πιαστο αυγο και κουρευτο..

Edited by dp8
Link to comment
Share on other sites

Φίλοι, off topic αλλά, γιατί μπερδεύεστε και μπερδεύετε και άλλους;
Άσχετα μεταξύ τους τα θέματα:
1. η έκδοση τιμολογίου σε εταιρεία με απαλλαγή ΦΠΑ και
2. η 2ετής επίσημη εγγύηση...
1. Έκδοση τιμολογίου με απαλλαγή ΦΠΑ κάνουν (ή πρέπει να κάνουν) όλα τα καταστήματα και όλες οι αλυσίδες. Οι μεγάλοι το κάνουν εύκολα και απλά, τα μικρά καταστήματα συνήθως το κάνουν δύσκολα. Φυσικά υπάρχουν και πολλές φωτεινές εξαιρέσεις στα μικρά καταστήματα που δεν σε ταλαιπωρούν. Προϋπόθεση φυσικά η εταιρεία να είναι σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, να αγοράζει ο εκπρόσωπος ή άτομο που έχει εξουσιοδοτήσει ο εκπρόσωπος και διάφορα άλλα.
2. Επίσημη (τονίζω ΕΠΙΣΗΜΗ, δηλαδή ΜΟΝΟ InfoQuest) δίνουν ΜΟΝΟ οι μεγάλες αλυσίδες και όσα καταστήματα προμηθεύονται από αυτή (την infoquest). Τα άλλα καταστήματα έχουν 1ετή ή 2ετή εγγύηση καταστήματος, όχι επίσημη δηλαδή. Δηλαδή αν πάθει κάτι εντός του χρονικού διαστήματος της εγγύησης, το γυρνάνε Κίνα ή σε κάποια ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία. Πάντως όχι στον επίσημο διανομέα στην Ελλάδα. Αυτό ισχύει για τις συσκευές Xiaomi-Poco-Redmi. Σε άλλα brands (κυρίως Samsung αλλά ίσως και Realme) μπορείς να βρεις 2ετή κανονική-επίσημη εγγύηση από άλλα καταστήματα, εκτός των "επισήμων"...
 
Αυτά σας τα λέω στα σίγουρα, επειδή έχω ψάξει και τα 2 θέματα, έχω μιλήσει πολλές φορές σε τηλέφωνα και διά ζώσης με αρμόδιους.
Αυτά δεν λέω και εγώ ?

Συμφωνώ μαζί σου

sent from my Poco F3 8/256

μαλλον δεν με καταλαβες..
το συγκεκριμενο καταστημα τελευταια φορα που τους ρωτησα,μου ειπαν οτι το xiaomi που ειχα παρει τοτε,ηταν απο info.
σημερα που μιλαμε δεν ξερω να σου πω 100% τι ειναι.εαν αλλαξε προμηθευτη μεσα στην 3ετια και φερνει μονος του δεν το ξερω.
οπως σου ειπα και πριν,κανεις δεν αναφερει 2 χρονια εγγυηση info.
ακομα και ο Κωτσο που προμηθευεται απο info δεν το αναφερει στην 2χρονη εγγυηση του
το σιγουρο ειναι οτι mg δινει 2 χρονια,αλλα δεν ξερουμε εαν ειναι info.
θα το μαθουμε και αυτο.
 
και φυσικα θα τους προτιμησω ως καταστημα και αυτους και την comsodata και το mysystems(και 2-3 αλλα),
που εχουν και καλες τιμες σε πολλα προιοντα αλλα συγχρονως εχεις και πολυ καλο after sale support στην περιπτωση που στραβωσει κατι.
οχι σαν το kaiser που μου λεει στους amd-πχ-1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη,
οταν η amd εχει global Warranty 3χρονια....!αστο..
 
39A χωρις χαρτουρα,στειλε,παρε,δωσε,κανουν μονο τα γνωστα και σοβαρα καταστηματα.
περνας απλα το ΑΦΜ σου και τελειωσε.
οι υπολοιποι εχουν ενα κατεβατο απο βεβαιωσεις,πιστοποιητικα και πιαστο αυγο και κουρευτο..
Τα μεγάλα καταστήματα και οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας εννοείται ότι παρέχουν 2ετή επίσημη εγγύηση κατασκευαστή δεν χρειάζεται καν να το συζητάμε αυτό οι υπόλοιποι 1 ή 2 χρόνια εγγύηση από το κατάστημά τους

sent from my Poco F3 8/256

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Konstantine73 said:

Αυτά δεν λέω και εγώ ?

Συμφωνώ μαζί σου

sent from my Poco F3 8/256

Τα μεγάλα καταστήματα και οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας εννοείται ότι παρέχουν 2ετή επίσημη εγγύηση κατασκευαστή δεν χρειάζεται καν να το συζητάμε αυτό οι υπόλοιποι 1 ή 2 χρόνια εγγύηση από το κατάστημά τους

sent from my Poco F3 8/256
 

θα μαθω και θα σου πω.

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, dp8 said:

global απο ota φορας?

 

18 ώρες πριν, Konstantine73 said:

Και σε μένα παίζει κανονικά το ερτφλιξ...EU official ROM 13.0.3.0

sent from my Poco F3 8/256
 

Ναι δεν το έχω πειράξει. Φοράει την MIUI Global 13.0.3 Σταθερή (SKHEUXM).

Ορίστε και το μήνυμα που μου βγάζει. Το κουμπάκι "ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ" δεν κάνει τίποτα όταν το πατάς.

Screenshot_2022-04-11-22-07-47-815_com.ertflix.app.jpg

Edited by Vigor
Link to comment
Share on other sites

Για να μην τρελαίνεστε  με τις επίσημες εγγυήσεις, αναφέρω εν συντομία την εμπειρία μου με γνωστή εταιρία: 

Οθόνη pc με ενσωματωμένο δέκτη DTV, στην εβδομάδα αρχίζει ένα πολύ ελαφρύ βουητό το οποίο ακουγόταν μόνο με τον ήχο στο μηδέν - δηλαδή με την βασική χρήση ως οθόνη. Τηλέφωνο στο κατάστημα, παραπομπή στην αντιπροσωπία. Τηλέφωνο, ζητάω αντικατάσταση φυσικά - "μάλιστα κύριε αλλά πρέπει να την ελέγξουμε". Έρχονται μετά από 2-3 μέρες, την παίρνουν. Τηλέφωνα στο εξουσιοδοτημένο* service - "θα ενημερωθείτε αρμοδίως". Μετά μια εβδομάδα έρχεται πίσω, με σημείωμα "η συσκευή λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές". Πάλι τηλέφωνα, με τα χίλια ζόρια ξανάρχονται μια από τα ίδια. Αποτέλεσμα μου έμεινε μια καινούρια συσκευή ακατάλληλη για την βασική χρήση, κατέληξε σε κάποιο δωμάτιο ως TV...

Κινητό της ίδιας εταιρείας, στο εξάμηνο περίπου πέθανε. Το πάω μόνος μου στο εξουσιοδοτημένο* service γιατί βιαζόμουν, μετά από 2-3 μέρες με πληροφορούν ότι είχε κάψει πλακέτα, και να πάω την μεθεπόμενη να το πάρω. Πάω για παραλαβή, αλλά βλέπω ότι έχει ραγίσει/σπάσει το πλαίσιο. Τους το λέω "όχι, έτσι το παραλάβαμε, η ζημιά προϋπήρχε". Παίρνω επι τόπου την αντιπροσωπία, τρώω μισή ώρα - πάλι με χίλια ζόρια, τους λένε να αλλάξουν το πλαίσιο, αλλά επειδή δεν είχαν το ανταλλακτικό, φεύγω και ξαναπάω μετά από μια βδομάδα για παραλαβή...

*Για όποιους δεν το ξέρουν, στο συγκεκριμένο service σε στέλνουν πολλές αντιπροσωπίες.

Link to comment
Share on other sites

Update με security patch Φεβρουαρίου κλαίει και ο Απρίλιος...

sent from my Poco F3 8/256

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Spirospe40 said:

Ναι, αλλα ρε poco patch Φλεβάρη και πάμε για Μάιο χαχαχα

Αστα να πανε.οταν εχει 500 μοντελα χανεις την μπαλα.

τι αλλο εκτος απο security εχει κανουργιο?

το νεο control center?

Οι τελεμεδες φτιαχνουν λογισμικο σε κομματια και αντι να το δωσουν ολοκληρωμενο και μετα να κανουν oprimazation τα κανουν μανταρα.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, papsr6 said:

Αστα να πανε.οταν εχει 500 μοντελα χανεις την μπαλα.

τι αλλο εκτος απο security εχει κανουργιο?

το νεο control center?

Οι τελεμεδες φτιαχνουν λογισμικο σε κομματια και αντι να το δωσουν ολοκληρωμενο και μετα να κανουν oprimazation τα κανουν μανταρα.

Δεν εχει τίποτα καινούργιο... Το νεο control center κοιτα ποιο πανω το εχω ανεβασει το link πως γίνεται 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Spirospe40 said:

Δεν εχει τίποτα καινούργιο... Το νεο control center κοιτα ποιο πανω το εχω ανεβασει το link πως γίνεται 

Ναι ευχαριστω το ειδα αλλα αποφασισα οτι ουτε μου αρεσει ουτε με βολευει.

 

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιεί κανένας το Android Auto;

Εδώ και λίγες μέρες, πριν ακόμα αναβαθμίσω σε 13.0.3, όταν το συνδέω στο αυτοκίνητο μου βγάζει μια κόκκινη οθόνη με σφάλμα 8 ότι και καλά το τηλέφωνο και το αυτοκίνητο έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις ώρας (δεν έχουν) ή ότι δεν είναι ενημερωμένες οι υπηρεσίες Google Play. Στο ίδιο αυτοκίνητο εδώ και 6 χρόνια έχω χρησιμοποιήσει το Android Auto με 3 διαφορετικά κινητά (μαζί με το Poco) χωρίς κανένα πρόβλημα. Το Poco το έχω από πέρυσι τον Ιούνιο και ποτέ δεν είχα θέμα.

Το κάνει μήπως και σε κάποιον άλλο;

Link to comment
Share on other sites

On 14/4/2022 at 8:41 ΠΜ, Vigor said:

Χρησιμοποιεί κανένας το Android Auto;

Εδώ και λίγες μέρες, πριν ακόμα αναβαθμίσω σε 13.0.3, όταν το συνδέω στο αυτοκίνητο μου βγάζει μια κόκκινη οθόνη με σφάλμα 8 ότι και καλά το τηλέφωνο και το αυτοκίνητο έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις ώρας (δεν έχουν) ή ότι δεν είναι ενημερωμένες οι υπηρεσίες Google Play. Στο ίδιο αυτοκίνητο εδώ και 6 χρόνια έχω χρησιμοποιήσει το Android Auto με 3 διαφορετικά κινητά (μαζί με το Poco) χωρίς κανένα πρόβλημα. Το Poco το έχω από πέρυσι τον Ιούνιο και ποτέ δεν είχα θέμα.

Το κάνει μήπως και σε κάποιον άλλο;

Έχω MIUI eu 13.0.3 και χρησιμοποιώ χωρίς πρόβλημα το Android Auto.

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Μόλις μου ήρθε και σε εμένα.ειμαι mi pilot tester.το είχα το κινητό με άλλο λογαριασμό και μόλις έβαλα ένα παλιό που είχα δηλώσει για mi pilot μου ήρθε η αναβάθμιση 13.0.4.0

Screenshot_2022-04-15-15-18-16-288_com.android.updater.jpg

Edited by mpacardi
salonika city :thanks:
Link to comment
Share on other sites

Δουλεύει κανείς την συσκευή με το προφίλ στην απόδοση.?

Βλέπω ότι δεν έχει πολύ μεγάλη επίπτωση στη διάρκεια της μπαταρίας...

Έχω πάθει μεγάλη πλάκα....

sent from my Poco F3 8/256





Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...