Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εψαξα και εγω..και επελεξα τελικα το δευτερο πηρα εναν ενυσχητη σηματος wifi και λυθηκε το προβλημα...εγω αυτοσ που πηρα εκανε 47 ευρω.
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα. Πρόσφατα έβαλα 24άρα σύνδεση, και πριν λίγες μέρες συνειδητοποίησα ότι στη σελίδα του ρούτερ έγραφε 8mbps. Τεστάρω και την ταχύτητα μέσω του speedtest και όντως ήταν 8. Παίρνω τηλέφωνο στο 13888, και μου λένε μισό λεπτό να καθαρίσουμε την γραμμή. Μετά από αυτό η ταχύτητα πήγε στα 12 και μου λένε ότι δεν μπορεί να πάει παραπάνω γιατί μετά θα πέφτει η σύνδεση και θα αργεί πολύ το ίντερνετ. Ισχύει κάτι τέτοιο ή να πάρω να τους βρίσω; :mad:
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά ισχύει. Η συνδεση σου ειναι ΕΩΣ 24 και οχι 24. Το ποσο θα πιο κοντα θα σαι στα 24, εξαρτάται στο ποσο κοντα η οχι βρισκεσαι απο το dslam
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά ισχύει. Η συνδεση σου ειναι ΕΩΣ 24 και οχι 24. Το ποσο θα πιο κοντα θα σαι στα 24, εξαρτάται στο ποσο κοντα η οχι βρισκεσαι απο το dslam

 

ναι το γνωρίζω ότι είναι έως 24. Εμένα όμως έφτανε έως τα 8 στην αρχή, και τώρα πλέον έως τα 12!

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς θα σε είχαν βάλει σε 8αρι προφίλ κατά λάθος και μετά σε έβαλαν στο έως 24 στο οποίο κλείδωσες στα 12.

 

Εάν ξέρεις πως, δείξε μας και τα στατιστικά της γραμμής σου

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς θα σε είχαν βάλει σε 8αρι προφίλ κατά λάθος και μετά σε έβαλαν στο έως 24 στο οποίο κλείδωσες στα 12.

 

Εάν ξέρεις πως, δείξε μας και τα στατιστικά της γραμμής σου

Κι εγω στην ιδια ακριβως κατηγορια ειμαι.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Εισαι η ησουν; Ποσο κλειδωνεις;

 

Mε 12.Καποτε,ημουν στα 15-16,αλλα με μειωσαν.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Εαν ειχες αποσυνδεσεις.... για αυτο θα σε μειωσαν...

Σπανια,αλλα το εκαναν,και επειδη δε με ενοχλει και τοσο το 12άρι,δεν το κυνηγησα εδω που τα λεμε.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Άντε να δούμε αν μετά τη Forthnet ακολουθήσει και ο ΟΤΕ με το FTTH και σταματήσουμε να έχουμε αυτά τα προβλήματα!
Link to comment
Share on other sites

Άντε να δούμε αν μετά τη Forthnet ακολουθήσει και ο ΟΤΕ με το FTTH και σταματήσουμε να έχουμε αυτά τα προβλήματα!

 

Η 4νετ ανακοινωσε ΠΙΛΟΤΙΚΟ σε 2000 νοικοκυριά. Αυτο απέχει πολυ από την καλυψη σε πρωτευουσες νομων κτλ. Το λεω αυτο γιατι μεσα στον ενθουσιασμο μας, αφηνουμε να εννοειθει πως θα κανει επενδυσεις σε ολη την Ελλαδα και πλεον θα υπαρχει ικανοποιητικη καλυψη FTTH σε πρωτευουσες νομων, το οποιο βεβαια απεχει παρασαγγας από το Δ.Τ της 4νετ.

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Η 4νετ ανακοινωσε ΠΙΛΟΤΙΚΟ σε 2000 νοικοκυριά. Αυτο απέχει πολυ από την καλυψη σε πρωτευουσες νομων κτλ. Το λεω αυτο γιατι μεσα στον ενθουσιασμο μας, αφηνουμε να εννοειθει πως θα κανει επενδυσεις σε ολη την Ελλαδα και πλεον θα υπαρχει ικανοποιητικη καλυψη FTTH σε πρωτευουσες νομων, το οποιο βεβαια απεχει παρασαγγας από το Δ.Τ της 4νετ.

 

όλα τα μεγάλα πράγματα ξεκινάνε από πιλοτικό επίπεδο πάντα. είναι μία αρχή η οποία θα φέρει καλή εξέλιξη στο τομέα αυτόν.

Link to comment
Share on other sites

Mε τι λεφτα,και για ποιους να τα βαλει;Εδω σε λιγο δεν θα εχουμε να αγορασουμε ψωμι να φαμε,κι εσυ ονειρευεσαι FTTH;Ξερεις ποσοι ακυρωνουν συμβολαια;

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Και να μην βάλουν όλοι FTTH σίγουρα η ύπαρξη του και σε κόστος που μπορεί να το αντέξει ο κοινός θνητός, σίγουρα θα ελαφρύνει το δίκτυο και θα το κάνει πιο σταθερό. Εγώ χάρηκα πολύ όταν το διάβασα. Επιτέλους κάποιος που δεν είναι κολημένος με το χαλκό
Link to comment
Share on other sites

Εγω έχω να αναφέρω πάντως πως απο τον ΟΤΕ διαπίστωσα πρόσφατα οτι η αδιαφορία προς τους πελάτες του αγγιζει το κόκκινο.

Ζητω στις 10 Ιουλίου να κάνουν μια PSTN γραμμή σε connex double play economy.Σε δυο μέρες (12 Ιουλίου) έρχεται sms στο κινητο οτι η adsl συνδεση στο συγκεκριμένο αριθμό ενεργοποιήθηκε.Ταυτόχρονα φθάνει κι ο εξοπλισμός με το courier.Λέω κι εγω "μπράβο τους,ταχύτητα!!!!!"

Αμ δε όμως!Το τηλέφωνο κόπηκε παντελώς,βουβό,νεκρό...!Παιρνω άμεσα το 13888 δηλώνω βλάβη και ζητώ προτεραιότητα αποκατάστασης γιατι στο σπιτι υπάρχει άτομο με ειδικές ανάγκες,ενω δεν υπάρχει δυνατότητα κινητού τηλεφώνου,απο τους διαμένοντες (μεγάλοι σε ηλικία και άσχετοι με κινητά).Παρασκευή 13 Ιουλίου,τιποτε,Σάββατο 14,τίποτε (τα μπάνια του λαού),Κυριακή 15 τίποτε (ομοίως τα μπάνια του λαού ),Δευτέρα 16 Τιποτε-νεκρό το τηλέφωνο.Στο μεταξύ κάθε μέρα έπαιρνα το 13888 για ενημέρωση της πορείας της υπόθεσης.Ουσιαστική απάντηση δεν έπαιρνα και μου σύστηναν αναμονή.Τρίτη 17 Ιουλίου ,ω του θαύματος αποκαθίσταται η τηλεφωνική γραμμή και έρχεται και μήνυμα στο κινητό οτι η "αποκατάσταση της βλάβης θα γινει ως τις 20 Ιουλίου" (????).Το ADSL ήταν απόν,ωστόσο το τηλέφωνο λειτουργούσε...Ας περιμένω λίγο λέω και βλέπουμε.

Σήμερα 18 Ιουλίου,παίρνω ξανα το 13888 για να ενημερωθω για την πορεία της υπόθεσης.Ο υπάλληλος του cuctomer care μου ανακοινώνει οτι "υπάρχει άρση της βλάβης" και οτι όλα είναι ΟΚ στη γραμμή πια.:!::!::!:

Μα πώς; του λέω,αφου το ADSL δεν υπάρχει,παρόλο που στις 12 Ιουλίου έλαβα επιβεβαιωτικό sms οτι ήταν ενεργό...

Φυσικά έγινα έξαλλος και του ζήτησα επιτέλους να λήξει αυτο το θέμα,διατυπώνοντας όλα τα παράπονά μου με την απαίτηση να διαβισβαστουν στις υπηρεσίες τους.

 

Και αναρωτιέμαι τελικά,τι τεχνικοί είναι αυτοι που λένε οτι στις 12 Ιουλίου το ADSL ενεργοποιήθηκε και ανταυτού παραδίδουν μια νεκρή γραμμή??

Που είναι η συνέπειά τους όταν με υπαιτιότητά τους σου κόβουν το τηλέφωνο και δεν προβαινουν σε άμεση αποκατάσταση της ζημιάς και κάνουν χρήση του στερεότυπου "αποκατάσταση εντός δύο εργάσιμων ημερών",όταν μάλιστα ζητειται προτεραιότητα λόγω κοινωνικού προβλήματος?

Που είναι η ενημέρωση που ζητά δικαίως ο πελάτης για την πορεία της επίλυσης του προβλήματος?

Τι νόημα έχουν τα ενημερωτικά sms όταν δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα?

Με όλα αυτά διαπιστώνω οτι οι υπηρεσίες του ΟΤΕ,είναι πολύ χαμηλού επιπέδου και τελικά δεν είναι να τους εμπιστευεται κανείς.Προχειρότητα,ασυνέπεια,α δ ι α φ ο ρ ί α,αναλγησία και απουσία κάποιου υπεύθυνου ατόμου,κρυβόμενοι όλοι επιμελώς πίσω απο υπαλλήλους τηλεφωνητές ένός customer care που λέγεται 13888...

Λυπάμαι πολύ!!!

Edited by LAGGI

GTZ (George)

S23 Ultra SM-S918B

A55   SM-A556

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα,ο ανηψιος μου,ταλαιπωρηθηκε πανω απο 10 μερeς απο τη Wind,για βλαβη σε μαγαζι,που επρεπε να υπαρχει το τηλεφωνο ιδιως συνεχεια,γιαι κλεινονταν εργασιες.Αρα,το προβλημα εγκειται οτι ειμαστε σρην Ελλαδα,που οι εργαζομενοι ειναι ελληνες,και πολλες φορες αδιαφορουν,αμα βρουν το καταλληλο εδαφος.

Εγω,δεν εχω προβληματα,εκτος απο μια φορα,που υπηρχε γενικοτερη βλαβη στη γραμμη,και καθε φορα,με αντιμετωπισαν γρηγορα.

Ομως εσυ,μιας και ειχες και προβλημα παπουδων,επρεπε να πας παραπανω,και να στειλεις μηνυμα,ή να ζητησεις ανωτερο,ή να πας ο ιδιος,γιατι οπως να το κανουμε,η φυσικη παρουσια στην Ελλαδα,ειναι κατι περισσοτερο απο το τηλεφωνημα.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα,ο ανηψιος μου,ταλαιπωρηθηκε πανω απο 10 μερeς απο τη Wind,για βλαβη σε μαγαζι,που επρεπε να υπαρχει το τηλεφωνο ιδιως συνεχεια,γιαι κλεινονταν εργασιες.Αρα,το προβλημα εγκειται οτι ειμαστε σρην Ελλαδα,που οι εργαζομενοι ειναι ελληνες,και πολλες φορες αδιαφορουν,αμα βρουν το καταλληλο εδαφος.

Εγω,δεν εχω προβληματα,εκτος απο μια φορα,που υπηρχε γενικοτερη βλαβη στη γραμμη,και καθε φορα,με αντιμετωπισαν γρηγορα.

Ομως εσυ,μιας και ειχες και προβλημα παπουδων,επρεπε να πας παραπανω,και να στειλεις μηνυμα,ή να ζητησεις ανωτερο,ή να πας ο ιδιος,γιατι οπως να το κανουμε,η φυσικη παρουσια στην Ελλαδα,ειναι κατι περισσοτερο απο το τηλεφωνημα.

 

μπορούσε να ζητήσει απο το τμήμα βλαβών τις wind να του κάνουν προωθηση ολων των κλήσεων στο κινητό του και έτσι δεν θα είχε κανένα προβλήμα με την επικοινωνία στο μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

Αυτος,δεν το ηξερε,και αυτοι,δεν το προτειναν...

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα,ο ανηψιος μου,ταλαιπωρηθηκε πανω απο 10 μερeς απο τη Wind,για βλαβη σε μαγαζι,που επρεπε να υπαρχει το τηλεφωνο ιδιως συνεχεια,γιαι κλεινονταν εργασιες.Αρα,το προβλημα εγκειται οτι ειμαστε σρην Ελλαδα,που οι εργαζομενοι ειναι ελληνες,και πολλες φορες αδιαφορουν,αμα βρουν το καταλληλο εδαφος.

Εγω,δεν εχω προβληματα,εκτος απο μια φορα,που υπηρχε γενικοτερη βλαβη στη γραμμη,και καθε φορα,με αντιμετωπισαν γρηγορα.

Ομως εσυ,μιας και ειχες και προβλημα παπουδων,επρεπε να πας παραπανω,και να στειλεις μηνυμα,ή να ζητησεις ανωτερο,ή να πας ο ιδιος,γιατι οπως να το κανουμε,η φυσικη παρουσια στην Ελλαδα,ειναι κατι περισσοτερο απο το τηλεφωνημα.

Έστειλα ΚΑΙ μήνυμα Απο το site του ΟΤΕ,ζήτησα να μιλήσω ΚΑΙ με τον προϊστάμενο στο 13888,αλλά η απάντηση ήταν ότι "δεν θα σας πει κάτι διαφορετικό".

Εδώ λοιπόν είναι σαφές ότι πρόκειται για ένα σύστημα επικοινωνίας με τον πελάτη όπου δεν υπάρχει καμμία αξιολόγηση ουσίας του κάθε αιτήματος,ενω για το θεαθήναι υπάρχει ένα τηλεφωνικό κέντρο που καταγράφει αιτήματα και τα προωθεί σωρηδών προς διάφορους αποδέκτες,οι οποίοι αποδέκτες δουλεύουν "μηχανικά" αδιαφορώντας για το όποιο αποτέλεσμα.

Τέλος πάντων,εγω τα έγραψα όλα αυτά περισσότερο για να εκτονωθώ και όχι επειδή περιμένω να ιδρώσει το αυτί του ΟΤΕ.Θα εκπλαγώ μάλιστα αν υπάρχει ΚΑΙ τηλέφωνο ΚΑΙ ιντερνέτ στη συγκεκριμένη γραμμή τις επόμενες 15 μέρες...

GTZ (George)

S23 Ultra SM-S918B

A55   SM-A556

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα ΚΑΙ μήνυμα Απο το site του ΟΤΕ,ζήτησα να μιλήσω ΚΑΙ με τον προϊστάμενο στο 13888,αλλά η απάντηση ήταν ότι "δεν θα σας πει κάτι διαφορετικό".

Εδώ λοιπόν είναι σαφές ότι πρόκειται για ένα σύστημα επικοινωνίας με τον πελάτη όπου δεν υπάρχει καμμία αξιολόγηση ουσίας του κάθε αιτήματος,ενω για το θεαθήναι υπάρχει ένα τηλεφωνικό κέντρο που καταγράφει αιτήματα και τα προωθεί σωρηδών προς διάφορους αποδέκτες,οι οποίοι αποδέκτες δουλεύουν "μηχανικά" αδιαφορώντας για το όποιο αποτέλεσμα.

Τέλος πάντων,εγω τα έγραψα όλα αυτά περισσότερο για να εκτονωθώ και όχι επειδή περιμένω να ιδρώσει το αυτί του ΟΤΕ.Θα εκπλαγώ μάλιστα αν υπάρχει ΚΑΙ τηλέφωνο ΚΑΙ ιντερνέτ στη συγκεκριμένη γραμμή τις επόμενες 15 μέρες...

Μωρε καλα κανεις και τα γραφεις,κι εγω θα τα γραφα.Απλως,εγω,θα πηγαινα και μια βολτα και απο την Πατησιων,μιας και ειναι και κοντα στο σπιτι μου.Για να μπορω να πω οτι εκανα αυτο που μπορουσα.:confused:

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους, εχω εδω και καποια χρονια Οτε connx, και τον Σεπτεμβριο του 2010 γυρισα Αθήνα και μετέφερα το connx στο πατρικό μου. Η μεταφορά έγινε με τηλεφωνική επικοινωνία και χωρίς να υπογράψω κάποιο χαρτί.(Άρα Σεπτέμβριο του 11 έληγε η συμβαση). Τον Ιανουάριο φέτος μετά πάλι απο τηλεφωνική επικοινωνία ανανέωσα (καλός μ@λ@κ@ς και εγώ) με την εξωπραγματική έκπτωση των 3Ε τον μήνα!!!! Αυτόν το μήνα βρήκα προσφορά από άλλο πάροχο με περίπου 40 ευρώ κάτω. Μίλησα με ΟΤΕ και μ ζητάνε 110 ευρώ για ποινή-διακοπής. Ζήτησα να ακούσω την και μου έχουνε πεί τους όρους αλλά για την ποινή τίποτα! Διάβασα εδώ... http://www.eett.gr/opencms/opencms/E...html#erotisi11

τα παρακάτω:

Η σύναψη σύμβασης μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Προεπιλεγμένη Εταιρεία είναι άκυρη υπέρ σας, εάν:

 

->δεν είχατε ενημερωθεί προηγουμένως για την τιμή, τον τρόπο πληρωμής, τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς, το δικαίωμα υπαναχώρησης, την ελάχιστη διάρκεια ισχύος της σύμβασης κλπ.

->η Προεπιλεγμένη Εταιρεία δεν σας κοινοποίησε σε εύθετο χρόνο τους όρους της σύμβασης και το έντυπο της Δήλωσης Υπαναχώρησης

 

Το θέμα είναι ότι ούτε τους όρους μου στείλανε, (το μόνο που μου είπανε είναι ότι ισχύει με τους παλιούς όρους) αλλά η ποινή πουθενά. Μέ άλλα λόγια ισχύει ότι είχα υπογράψει στο πρώτο- πρώτο συμβόλαιο? Αλλά και να ισχύει η διαδικασία που αναφέρει η ΕΕΤΤ δεν ακολουθήθηκε άρα είναι άκυρη η ανανέωση?

 

Θέλω να το διακόψω και έχω πάρει ανάποδες!!! Αυτό που μου έχει γυρίσει τα μυαλά είναι ότι εγώ δεν έχω υπογράψει πουθενά για αυτήν την ποινή και το μόνο που έχουνε ηχογραφημένο είναι να συμφωνώ στην διάρκεια και την τιμή άλλα όχι στην ποινή!

Να είχα υπογράψει την σύμβαση με όλους τους όρους .. τότε ναι!!!

Υ.Γ.: Όταν έγινε η κλήση δεν αναφέρανε ότι η κλήση ηχογραφείται!!!!

 

Ξέρει κανείς κάτι για το θέμα μου? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Android rules...
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι απο την στιγμη που ηχογραφηθηκε η κληση σου και συμφωνεις...... λιγο δυσκολα τα πραγματα. Εαν εχεις ΟΡΕΞΗ και χρονο να το κυνηγήσεις (μαλλον δεν θα βγαλεις και τιποτα, τουλαχιστον συντομα) τοτε καντο...
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...