Jump to content

Περιμένοντας χωρίς ενημέρωση


telson71
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από 16 Φλεβάρη, πρόβλημα ξαφνικά στη γραμμή, έρχεται ο, ευγενικός, τεχνικός της Νόβα, μετά από έλεγχο, βλέπει βλάβη στο καφαο, θα ενημερώσει τον ΟΤΕ για βλάβη. Μου στέλνει μήνυμα η Νόβα, ότι θα έρθει ο ΟΤΕ Δευτέρα 22/02. Τελικά έρχεται πιο νωρίς, Παρασκευή (!!!) και βλέπει κόψιμο εξωτερικού καλωδίου. Θα ενημερώσω μου λέει και θα το βάλω επείγον. Αυτό στις 19/2.

Σημερα Δευτέρα 1/3 και ακόμα τίποτα και από Νόβα, ΚΑΜΙΆ ενημερώση. Παίρνω Νόβα τηλ, να περιμένετε,η απάντηση.

Δε ξέρω πως αλλιώς να αντιδρασω , να πάρω τα βουνά; και το κερασάκι στη τούρτα; μόλις είχα κάνει και ανανέωση συμβολαίου για ακόμα 2 χρόνια στη Νόβα, χρόνια πελάτης!

Πως βρίσκει κάποιος το δίκιο του σε όλο αυτό το χάλι;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα telson71 και καλό μήνα,

 

σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

 

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

 

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Σας έστειλα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της σύνδεσης. Αναμένω.....

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Απάντηση από Νόβα σε προσωπικό μήνυμα :Αναμένεται!!

Link to comment
Share on other sites

15η μέρα χωρίς τηλέφωνο/ίντερνετ και καμιά ενημέρωση από Νόβα..... Η συνδρομή βέβαια τρέχει και πληρώνω και Data από 4G, μεχρι σήμερα 30€.

Για να γνωρίζει ο κόσμος, εάν του τύχει.....

Link to comment
Share on other sites

17η μέρα σήμερα.... Καμία επίσημη ενημέρωση..... Κανένας τεχνικός.... Και το κερασάκι στη τούρτα, σβήστηκαν και 2 σχόλια από μέλη που μου έδιναν συμβουλές πως να κινηθώ.....

Nova. Χωρίς σχόλια πια

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα telson71,

 

Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει σε προσωπικό μήνυμα, έχουν ήδη δρομολογηθεί ενέργειες επίλυσης του ζητήματος στα αρμόδια συνεργεία και πραγματοποιούνται όλες οι απαραίτητες ενέργειες για τη συντομότερη δυνατή αποκατάσταση.

 

Κατανοούμε απόλυτα την αναστάτωση που έχει προκύψει και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για επίσπευση.

 

Θα θέλαμε επίσης να σημειώσουμε, σύμφωνα με τις οδηγίες και τους κανόνες χρήσης του Forthnet Support Forum, πως δεν επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη. Για σχολιασμό και συζήτηση υπάρχει το κύριο subforum Σταθερή Τηλεφωνία και DSL.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

 

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αισιος,εκλεισα μηνα,χωρις ΚΑΜΙΑ παροχη!!Καμια ενημερωση απο NOVA,ουτε απαντηση στο email διαμαρτηριας.Προχωραω στις νομιμες διαδικασιες.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα telson71,

 

Κατανοούμε απόλυτα την αναστάτωση που έχει υπάρξει, και έχουν ζητηθεί οι απαραίτητες διευκρινήσεις.

Για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση στο τηλέφωνο επικοινωνίας.

 

Κώστας, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...