Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

3 ώρες πριν, GREGORYMO said:

Χάνονται.

Και ΛΟΓΙΚΟ είναι.

Ισόβια, θα σε καλωσορίζουν?

Εννοώ Όχι να τα λαμβάνω μηνιαία,αλλά να μην τα χάσω 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 40,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Παράταση του 10ήμερου μετά την άλλη εταιρία, και μάλλον έτσι θα "τραβήξει" όσπου ΕΑΝ unlimited

 

viber.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Pppe said:

Παράταση του 10ήμερου μετά την άλλη εταιρία, και μάλλον έτσι θα "τραβήξει" όσπου ΕΑΝ unlimited

 

viber.jpg

To unlimited χωρίς περιορισμούς (μέγιστης ταχύτητας, περιορισμούς στο tethering κλπ) δεν πρόκειται να το δούμε έτσι και αλλιώς. Αλλιώς κανιβαλιζουν τα συμβόλαια.  Όταν στο backfriday θα παίξουν πάλι συμβόλαια στο 30 - 33 αρι. 

Powered by   Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100 - Wind F2g

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κανιβαλισμος μεταξύ 2 διαφορετικών προϊόντων και 2 διαφορετικών target groups. Επίσης δεν χρειάζεται κόφτη η κοσμοτε. Πάντα φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

Όσοι φίλοι χρησιμοποιούν συχνά το BOX θα βιώσουν μια δυσάρεστη έκπληξη. Εφαρμόζεται πλέον νέα πολιτική ανταμοιβής, με λήψη 40 πόντων για κάθε 1€ παραγγελίας (από 50 που ίσχυε μέχρι προχθές), που αντιστοιχεί σε μείωση της ωφελείας κατά 20%.

Το πιο ενοχλητικό ωστόσο είναι ότι (τουλάχιστον σε εμένα) δεν προηγήθηκε κανένα ενημερωτικό μήνυμα (email, sms ή notification) γι αυτό. Αν όντως δεν εστάλη προγενέστερη ενημέρωση σε κανέναν, δυστυχώς, παρά το μέγεθος της εταιρίας, ο τρόπος αντιμετώπισης του χρήστη/πελάτη παραπέμπει σε μουλωχτή συμπεριφορά κατσαπλιάδων...

Παρόλο που στους όρους έχουν κάνει σχετική τροποποίηση, όταν σκέφτεσαι πόσο εύκολο είναι, ως ένδειξη σεβασμού στους πελάτες,  να αποσταλεί ένα μαζικό ενημερωτικό μήνυμα, ή απουσία του επιβεβαιώνει τα παραπάνω...

Edited by johndouk
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, johndouk said:

Όσοι φίλοι χρησιμοποιούν συχνά το BOX θα βιώσουν μια δυσάρεστη έκπληξη. Εφαρμόζεται πλέον νέα πολιτική ανταμοιβής, με λήψη 40 πόντων για κάθε 1€ παραγγελίας (από 50 που ίσχυε μέχρι προχθές), που αντιστοιχεί σε μείωση της ωφελείας κατά 20%.

Το πιο ενοχλητικό ωστόσο είναι ότι (τουλάχιστον σε εμένα) δεν προηγήθηκε κανένα ενημερωτικό μήνυμα (email, sms ή notification) γι αυτό. Αν όντως δεν εστάλη προγενέστερη ενημέρωση σε κανέναν, δυστυχώς, παρά το μέγεθος της εταιρίας, ο τρόπος αντιμετώπισης του χρήστη/πελάτη παραπέμπει σε μουλωχτή συμπεριφορά κατσαπλιάδων...

Παρόλο που στους όρους έχουν κάνει σχετική τροποποίηση, όταν σκέφτεσαι πόσο εύκολο είναι, ως ένδειξη σεβασμού στους πελάτες,  να αποσταλεί ένα μαζικό ενημερωτικό μήνυμα, ή απουσία του επιβεβαιώνει τα παραπάνω...

Παραμένει, τουλάχιστον, το -1Ε ανά 4Ε παραγγελίας και πόσοι πόντοι αντιστοιχούν στο 1Ε, είναι ακόμη 1600; Ως 30/9 λέει αυτή η "πολιτική". Μήπως με το νέο μήνα αλλάξουν; Δε θα'ναι περίεργο.

Σειρά θα πάρει και αυτό, όπως σε όσες εφαρμογές "πιάσουν" μετά από ένα σεβαστό χρονικό διάστημα, όπως σε όλες τις εταιρίες (στα app τους), πχ στο payzy αν "πιάσει" κι αυτό πχ μετά από 2-3 χρόνια. Αλλά και σε όλες τις εταιρίες: Έτσι "δουλεύει" το "σύστημα".

Όσον αφορά την πρότερη ενημέρωση, σ'αυτή τη χώρα ζούμε,είτε "μικρή" είτε "μεγάλη" εταιρία, δεν έχει καμιά διαφορά. Αφού κανείς δε "μιλά", αναμενόμενο.

Edited by Pppe
Link to comment
Share on other sites

Στο box είναι πιο ακριβά ο κατάλογος από ότι ο κατάλογος του μαγαζιου.
Δηλαδή στο μαγαζί ένα σουβλάκι έχει 3 ευρώ και στο box 3,20 η 3,30.
Εγώ βέβαια την έκπτωση τη δίνω έτσι κι αλλιώς μπουρμπουαρ αλλά το ίδιο προϊόν είναι πιο ακριβό.
Το έχετε προσέξει?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, takpanos said:

Στο box είναι πιο ακριβά ο κατάλογος από ότι ο κατάλογος του μαγαζιου.
Δηλαδή στο μαγαζί ένα σουβλάκι έχει 3 ευρώ και στο box 3,20 η 3,30.
Εγώ βέβαια την έκπτωση τη δίνω έτσι κι αλλιώς μπουρμπουαρ αλλά το ίδιο προϊόν είναι πιο ακριβό.
Το έχετε προσέξει?

Κανείς δεν είπε να μην βγάλουν κέρδη, ιδίως εάν έχει διευκολυνσεις πχ παραλαβή στο σπίτι σου, αν και πια έχει έξτρα μεταφορικά από 1Ε ως και 10Ε σε κάποια συνεργαζόμενα καταστήματα, όσο κι αν κάποια δε φέρνουν απόδειξη, ΕΣΤΩ.

Το θέμα είναι πόσο % είναι αυτό και αυτό θα χειροτερεύει (υπέρ BOX και κατά ημών) όσο "πιάνει" και περισσότερο η εφαρμογή με την πάροδο των ετών. Με τεράστια υπερκέρδη για την μητρική. "Έτσι" δουλεύει.

Μια άλλη αλλαγή που παρατήρησα στο BOX είναι αδύνατον να δώσουν έστω τους 2.000 πόντους σε ΜΗ "αυτοματοποιημένη" αλγοριθμικά από τα συστήματά τους διαμαρτυρία του πελάτη πχ σε καθυστέρηση παραλαβής άνω της μισής ώρας από την αναμενόμενη: Ούτε τότε δεν δίνουν πια ούτε 1Ε αντίστοιχο σε πόντους όπως παλιότερα.

Edited by Pppe
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, takpanos said:

Στο box είναι πιο ακριβά ο κατάλογος από ότι ο κατάλογος του μαγαζιου.
Δηλαδή στο μαγαζί ένα σουβλάκι έχει 3 ευρώ και στο box 3,20 η 3,30.
Εγώ βέβαια την έκπτωση τη δίνω έτσι κι αλλιώς μπουρμπουαρ αλλά το ίδιο προϊόν είναι πιο ακριβό.
Το έχετε προσέξει?

Λογικό είναι από τη στιγμή που κάνεις delivery μιας και συγκεκριμένα μαγαζιά (αν όχι όλα) έχουν διαφορετικό τιμοκατάλογο για το delivery.

Για παραδειγμα, τον τελευταίο καιρό παίρνω σφολιάτα από γνωστή αλύσιδα καφέ. Στο BOX και στο ίδιο το site της εταιρείας (που έχει κι αυτή delivery) η τυρόπιτα κάνει 1,70, ενώ στο μαγαζί κάνει 1,60. Αντίστοιχα, το Cappucino κάνει 2,50 στο delivery, 2,20 στο μαγαζί κ.ο.κ.

Edited by ParafronGR

[sIGPIC][/sIGPIC]

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς αν κάποια έστω από τα απεριόριστα της προσφοράς του καλοκαιριού με τα 9.90 είναι διαθέσιμα σε περιαγωγή σε ΕΕ;
Αναφέρομαι σε αυτά που αγοράστηκαν και όχι στο τρίτο πακέτο που ήταν δώρο.
Ευχαριστώ αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει.

Στάλθηκε από το Mi 9T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, christou said:

Ξέρει κανείς αν κάποια έστω από τα απεριόριστα της προσφοράς του καλοκαιριού με τα 9.90 είναι διαθέσιμα σε περιαγωγή σε ΕΕ;
Αναφέρομαι σε αυτά που αγοράστηκαν και όχι στο τρίτο πακέτο που ήταν δώρο.
Ευχαριστώ αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει.

Στάλθηκε από το Mi 9T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

εικόνα_Viber_2022-09-23_22-29-01-869.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα προσπαθώ να ανανεώσω υπόλοιπο μέσα από το cosmote app και το whats up και δεν μπορώ. Πάλι έπεσε το σύστημα;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα προσπαθώ να ανανεώσω υπόλοιπο μέσα από το cosmote app και το whats up και δεν μπορώ. Πάλι έπεσε το σύστημα;
Το πρωί έκανα εγώ μια χαρα
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, takpanos said:
12 minutes ago, kostas123464 said:
Καλημέρα προσπαθώ να ανανεώσω υπόλοιπο μέσα από το cosmote app και το whats up και δεν μπορώ. Πάλι έπεσε το σύστημα;

Το πρωί έκανα εγώ μια χαρα

Εγώ προσπαθώ αλλά τπτ;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσπαθώ αλλά τπτ;
Εγώ προσπαθώ να μπω και μου ζητάει cosmote id, το βάζω, κάτι πήγε στραβα, λέω έχω κάνει λάθος τον κωδικό, αλλάζω τον κωδικό τίποτα.
Τα νεύρα μου...

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσπαθώ να μπω και μου ζητάει cosmote id, το βάζω, κάτι πήγε στραβα, λέω έχω κάνει λάθος τον κωδικό, αλλάζω τον κωδικό τίποτα.
Τα νεύρα μου...

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

Ναι προφανώς κάποια βλακεία έχουν κάνει και εμένα λάθος κωδικό λέει και επίσης ένα θέμα είναι όταν πληκτρολογεις τον κωδικό δεν τον βγάζει με αστεράκια αλλά με κανονικό κείμενο... Οπότε υποθέτω ότι μάλλον έχουν κάνει κάποια βλακεία και το πεδίο αυτό δεν είναι το πεδίο του κωδικού..
Link to comment
Share on other sites

Στο box είναι πιο ακριβά ο κατάλογος από ότι ο κατάλογος του μαγαζιου.
Δηλαδή στο μαγαζί ένα σουβλάκι έχει 3 ευρώ και στο box 3,20 η 3,30.
Εγώ βέβαια την έκπτωση τη δίνω έτσι κι αλλιώς μπουρμπουαρ αλλά το ίδιο προϊόν είναι πιο ακριβό.
Το έχετε προσέξει?

Δηλαδή αν πάρεις τηλέφωνο για παραγγελία και πληρωσεις μετρητα και όχι μέσω box θα είναι πιο φτηνά????
Δεν νομίζω! Έχεις κάποιο παράδειγμα?
Link to comment
Share on other sites

Από εκεί που παραγγέλνω δεν είδα διάφορα στις τιμές καταστήματος/delivery/box.

 Απλά σε κάποια κατάστηματα χρεώνει το box 1-1.2€ το delivery. αν δω κάτι τέτοιο παραγγέλνω απευθείας απ' το κατάστημα και δίνω τ χρήματα στο παιδί 😉

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έχει κανείς εμπειρία με κάτι τέτοιο;
Μου στείλανε αυτά τα μηνύματα και ως δια μαγείας 5 ευρώ έκαναν φτερά.
Έχω what's up. Έστειλα μήνυμα στην συνομιλία του what's up και μου λένε ότι έκανα εγγραφή και έκανα αποδοχή όρων και κατι τέτοιες βλακειες.
Εννοείται ότι δεν έχω κάνει τιποτα από αυτά.

Με την εξυπηρέτηση λέτε να βρω άκρη;
Ευχαριστώ! a7fb2ba1f47ff8fa2970a3a8cef96392.jpg

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, siberiantiger said:

Καλησπέρα, έχει κανείς εμπειρία με κάτι τέτοιο;
Μου στείλανε αυτά τα μηνύματα και ως δια μαγείας 5 ευρώ έκαναν φτερά.
Έχω what's up. Έστειλα μήνυμα στην συνομιλία του what's up και μου λένε ότι έκανα εγγραφή και έκανα αποδοχή όρων και κατι τέτοιες βλακειες.
Εννοείται ότι δεν έχω κάνει τιποτα από αυτά.

Με την εξυπηρέτηση λέτε να βρω άκρη;
Ευχαριστώ! a7fb2ba1f47ff8fa2970a3a8cef96392.jpg

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Και γιατί δεν έχεις κάνει φραγή στα 5ψηφια ?

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δεν έχεις κάνει φραγή στα 5ψηφια ?
Έχω κάνει φραγή στα 5ψηφια.

Αυτά τα μηνύματα είναι από την cosmote!!!
Είναι από τον ίδιο αριθμό που σε ενημερώνει, ότι παράδειγμα, έκανες ανανέωση 12 ευρώ.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, siberiantiger said:

Έχω κάνει φραγή στα 5ψηφια.

Αυτά τα μηνύματα είναι από την cosmote!!!
Είναι από τον ίδιο αριθμό που σε ενημερώνει, ότι παράδειγμα, έκανες ανανέωση 12 ευρώ.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ναι, γίνεται εάν δεν είσαι απολύτως προσεκτικός τι πατάς (και δε το πήρες είδηση).

Γράψτους: https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...