Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θέλω να καλέσω Ελληνικό καρτοκινητό που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην Κύπρο.

Χρεώνομαι από τα λεπτά ομιλίας μου η θα μου φάει από υπόλοιπο χρημάτων?

Ξέρει κανείς τι γίνεται?

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Θέλω να καλέσω Ελληνικό καρτοκινητό που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην Κύπρο.

Χρεώνομαι από τα λεπτά ομιλίας μου η θα μου φάει από υπόλοιπο χρημάτων?

Ξέρει κανείς τι γίνεται?

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk




Εσύ κανονικά θα χρεωθείς από τα λεπτά ομιλίας εφόσον καλείς Ελληνικό νούμερο. Όπου και να ναι. Ο άλλος έχει το πρόβλημα όταν είναι σε περιαγωγή και έχει έξτρα χρεώσεις όταν είναι εκτός ΕΕ. Εφόσον όμως είναι εντός ΕΕ είστε και οι δύο εντάξει
Link to comment
Share on other sites

Μεχρι πριν λιγα χρονια δεν ειχαμε καν 4G να φανταστεις παλευαμε με το καημενο 3G με τα χιλια ζορια. Μετα απο ατελειωτα τηλεφωνα στην cosmote απο εμενα πηρε και ο προεδρος του χωριου καταφεραν και μας εβαλαν 4G κεραια. Σκεψου για το κλασικο internet εχουμε μονο cosmote 2012 εβαλα forthnet με nova απο ote+ote tv και ενω συγχρονιζα στα 16mb πηγαινε μεχρι 4MB ειχαν βαλει απο τον οτε κοφτη στη forthnet σε καθε πορτα μεχρι 4MB. Απο τοτε υπαρχει μονο cosmote εδω τερμα μονοπωλιο. Στα της κινητης στα χωραφια vodafone+wind εχουν πολυ καλυτερο σημα και μεσα σε λακους ενω η cosmote δεν πιανει καν Ε δεν εχει βαλει κεραια πανω στο βουνο που ειναι διπλα μας ενω οι αλλες 2 πανε τραινο σε τετοια σημεια και ενα θεμα το εχω. 
Δες το πμ

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στοκ,ανημπορος να το ρουταρω
Link to comment
Share on other sites

Έχουν καταντήσει εκεί στην Cosmote. Σαν τον δημόσιο ΟΤΕ επί Ανδρέα λειτουργούν. Έχω κάνει από το μεσημέρι της Τρίτης, αίτημα αντικατάστασης της φυσικής κάρτας SIM με eSIM. Η πρώτη που μου έδωσαν ακυρώθηκε, επειδή το χαρτί ήταν αχνό, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να το σκανάρει σωστά η κάμερα του κινητού μου. Το απόγευμα, υπέβαλα εκ νέου αίτημα αντικατάστασης σε άλλο κατάστημα, ζητώντας τους να μου αποστείλουν με e-mail το QR code. Μου είπαν να περιμένω δεκαοκτώ ώρες, επειδή είχε μπει φραγή κίνησης στη γραμμή μου, λόγω συνεχόμενων αντικαταστάσεων SIM. Στις έξι ώρες (ξημερώματα Τετάρτης), μου ήρθε το e-mail δίχως το QR code. Τους πήρα τηλέφωνο το πρωί, και έπειτα από ένα σύντομο blame game μεταξύ καταστήματος και 13888, μου υποσχέθηκαν ότι θα μου αποστείλουν το QR code έως τις 14:00 (Τετάρτη). Έκτοτε, έχω καταντήσει γύφτος, να παίρνω τηλέφωνο κάθε τρεις και λίγο, να περιμένω στην αναμονή επί τρία τέταρτα με μία ώρα και να παρακαλάω για το QR code, το οποίο έχω ήδη πληρώσει 20€. Αν δεν μου το αποστείλουν έως το απόγευμα σήμερα, πάω για καταγγελία στην ΕΕΤΤ και φορητότητα του αριθμού μου. Μπάχαλο!

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, gousias said:

@Gm87 προχώρα σε καταγγελία, μη τους χαρίζεσαι!

Φίλε μου, τι να σου πω. Εγώ έχω υποστηρίξει επανειλημμένα τη συγκεκριμένη εταιρεία, την οποία θεωρούσα ως την πλέον αξιόπιστη και σοβαρή. Έχω πολλάκις παρεξηγηθεί γι' αυτό το λόγο. Ωστόσο, οφείλουμε να παραδεχτούμε, ότι αυτή η πολιτική της Cosmote με το QR code "μίας χρήσης", αποσκοπεί αποκλειστικά στον να μαζεύουν πολλαπλά δεκάρικα για την ίδια δουλειά. Αν είχαμε κράτος, κάτι τέτοιο θα έπρεπε να είναι παράνομο, αλλά πού? Η ΕΕΤΤ κοιμάται τον ύπνο τον αιώνιο. Η κόκκινη, η οποία άργησε αρκετά σε σχέση με την Cosmote να εισάγει την εν λόγω υπηρεσία στο δίκτυό της, μας έβαλε τα γυαλιά, αναφορικά με τον τρόπο χρήσης της eSIM. Κανονικά, θα έπρεπε να είχα ζητήσει φυσική κάρτα SIM για το What's Up και eSIM για το CU.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, p_k said:

Και όλα αυτά συμβαίνουν το 2022...

Εδώ υπάρχει ακόμη εταιρεία που δεν υποστηρίζει καν eSIM. Και από ό,τι φαίνεται, θα αργήσει ακόμη πολύ να την ενσωματώσει.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν καταντήσει εκεί στην Cosmote. Σαν τον δημόσιο ΟΤΕ επί Ανδρέα λειτουργούν. Έχω κάνει από το μεσημέρι της Τρίτης, αίτημα αντικατάστασης της φυσικής κάρτας SIM με eSIM. Η πρώτη που μου έδωσαν ακυρώθηκε, επειδή το χαρτί ήταν αχνό, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να το σκανάρει σωστά η κάμερα του κινητού μου. Το απόγευμα, υπέβαλα εκ νέου αίτημα αντικατάστασης σε άλλο κατάστημα, ζητώντας τους να μου αποστείλουν με e-mail το QR code. Μου είπαν να περιμένω δεκαοκτώ ώρες, επειδή είχε μπει φραγή κίνησης στη γραμμή μου, λόγω συνεχόμενων αντικαταστάσεων SIM. Στις έξι ώρες (ξημερώματα Τετάρτης), μου ήρθε το e-mail δίχως το QR code. Τους πήρα τηλέφωνο το πρωί, και έπειτα από ένα σύντομο blame game μεταξύ καταστήματος και 13888, μου υποσχέθηκαν ότι θα μου αποστείλουν το QR code έως τις 14:00 (Τετάρτη). Έκτοτε, έχω καταντήσει γύφτος, να παίρνω τηλέφωνο κάθε τρεις και λίγο, να περιμένω στην αναμονή επί τρία τέταρτα με μία ώρα και να παρακαλάω για το QR code, το οποίο έχω ήδη πληρώσει 20€. Αν δεν μου το αποστείλουν έως το απόγευμα σήμερα, πάω για καταγγελία στην ΕΕΤΤ και φορητότητα του αριθμού μου. Μπάχαλο!
Ποτέ δεν σταμάτησε η λογική του δημοσίου εκεί μέσα.
Φαντάσου! Πρόκειται για e-sim που στην Ευρώπη τις στέλνουν σε 5 λεπτά το πολύ, ενώ την παραγγέλνεις ξ την πληρώνεις μέσα από την εφαρμογή που έχεις. Η οποία όμως ΔΕΝ είναι μόνο για να εισπράττει, να διαφημίζει κ να πουλά προϊόντα τους. Διαχειρίζεσαι όλες τις υπηρεσίες σου, χωρίς να χρειάζεται ΠΟΤΈ να τους καλέσεις, όποτε αυτοί μπορούν όμως, κλπ που σε τραβάνε κ σε ταλαιπωρούν...
Πρόσφατα είχα ανάλογη εμπειρία πάλι με Cosmote για για αντικατάσταση απλής SIM και είχα την τύχη να βρίσκομαι στο εξωτερικό...
Δε χρειάζεται να πω παρακάτω, εκτός του ότι 15 μέρες έμεινα χωρίς τηλέφωνο...
Μιλάμε για πολύ γέλιο!!!
Ακόμα και κάποιοι συνεργάτες μου από Αφρική γελούσαν που ακόμα με τις τηλεφωνικές κλήσεις γίνονται τα πιο απλά!!!

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Τι την ήθελες και εσύ την eSim από cosmote? Η υλοποίηση τους έχει κενά και μπορεί να μείνεις εκτεθειμένος και χωρίς τηλέφωνο αν διαγράψεις την eSim από το τηλέφωνο αφού η eSim της cosmote είναι για μια χρήση (τραγικό)...
Η εξυπηρέτηση τους είναι περασμένης δεκαετίας...
Πες εικοσαετίας (μη σου πω κ παραπάνω) για να είσαι μέσα..!!

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

(ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...)
Link to comment
Share on other sites

Τελικά, εδέησαν να μου αποστείλουν το QR code της eSIM κάρτας στις 15:30 το μεσημέρι, κατόπιν γραπτής απειλής μου στο messenger του What's Up, για φορητότητα αριθμού και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Δεν είναι κράτος αυτό που ζούμε, είναι μπάχαλο. Ο καθένας ενεργεί όπως του γουστάρει, δίχως τον παραμικρό έλεγχο από τις ρυθμιστικές αρχές.

Link to comment
Share on other sites

Την δεύτερη φορά που έκανες αντικατάσταση, δεν σου έδωσαν νέο qr code?

49 minutes ago, Ipokratis said:

Ποτέ δεν σταμάτησε η λογική του δημοσίου εκεί μέσα.
Φαντάσου! Πρόκειται για e-sim που στην Ευρώπη τις στέλνουν σε 5 λεπτά το πολύ, ενώ την παραγγέλνεις ξ την πληρώνεις μέσα από την εφαρμογή που έχεις. Η οποία όμως ΔΕΝ είναι μόνο για να εισπράττει, να διαφημίζει κ να πουλά προϊόντα τους. Διαχειρίζεσαι όλες τις υπηρεσίες σου, χωρίς να χρειάζεται ΠΟΤΈ να τους καλέσεις, όποτε αυτοί μπορούν όμως, κλπ που σε τραβάνε κ σε ταλαιπωρούν...
Πρόσφατα είχα ανάλογη εμπειρία πάλι με Cosmote για για αντικατάσταση απλής SIM και είχα την τύχη να βρίσκομαι στο εξωτερικό...
Δε χρειάζεται να πω παρακάτω, εκτός του ότι 15 μέρες έμεινα χωρίς τηλέφωνο...
Μιλάμε για πολύ γέλιο!!!emoji16.png
Ακόμα και κάποιοι συνεργάτες μου από Αφρική γελούσαν που ακόμα με τις τηλεφωνικές κλήσεις γίνονται τα πιο απλά!!!

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Πες εικοσαετίας (μη σου πω κ παραπάνω) για να είσαι μέσα..!!

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

15 μέρες χωρίς τηλέφωνο; Γιατί;

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, doganos said:

Την δεύτερη φορά που έκανες αντικατάσταση, δεν σου έδωσαν νέο qr code?

15 μέρες χωρίς τηλέφωνο; Γιατί;

Όχι, όταν έχει μπει φραγή στη γραμμή, δε μπορούν να "βγάλουν" νέο QR code εκείνη την ώρα. Όταν αρθεί η φραγή (σε είκοσι τέσσερις ώρες και όχι σε δεκαοκτώ, όπως ψευδώς οι ίδιοι λένε), τότε σου το δίνουν. Σε εμένα βέβαια, τους πήρε σχεδόν σαράντα οκτώ ώρες, επειδή "μπλόκαρε το σύστημα". Αθάνατη Μπανανία!

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, Gm87 said:

Έχουν καταντήσει εκεί στην Cosmote. Σαν τον δημόσιο ΟΤΕ επί Ανδρέα λειτουργούν. Έχω κάνει από το μεσημέρι της Τρίτης, αίτημα αντικατάστασης της φυσικής κάρτας SIM με eSIM. Η πρώτη που μου έδωσαν ακυρώθηκε, επειδή το χαρτί ήταν αχνό, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να το σκανάρει σωστά η κάμερα του κινητού μου. Το απόγευμα, υπέβαλα εκ νέου αίτημα αντικατάστασης σε άλλο κατάστημα, ζητώντας τους να μου αποστείλουν με e-mail το QR code. Μου είπαν να περιμένω δεκαοκτώ ώρες, επειδή είχε μπει φραγή κίνησης στη γραμμή μου, λόγω συνεχόμενων αντικαταστάσεων SIM. Στις έξι ώρες (ξημερώματα Τετάρτης), μου ήρθε το e-mail δίχως το QR code. Τους πήρα τηλέφωνο το πρωί, και έπειτα από ένα σύντομο blame game μεταξύ καταστήματος και 13888, μου υποσχέθηκαν ότι θα μου αποστείλουν το QR code έως τις 14:00 (Τετάρτη). Έκτοτε, έχω καταντήσει γύφτος, να παίρνω τηλέφωνο κάθε τρεις και λίγο, να περιμένω στην αναμονή επί τρία τέταρτα με μία ώρα και να παρακαλάω για το QR code, το οποίο έχω ήδη πληρώσει 20€. Αν δεν μου το αποστείλουν έως το απόγευμα σήμερα, πάω για καταγγελία στην ΕΕΤΤ και φορητότητα του αριθμού μου. Μπάχαλο!

 Γιατί δεν ζήτησες απο την αρχή  να σου στείλουν την esim και σε email ?

Eγώ έτσι έκανα τον Γενάρη που την άλλαξα .Μαζί με το χαρτί είχα και το  email

Για να εγκαταστήσετε την κάρτα eSIM, θα χρειαστείτε σύνδεση στο Internet. Ακολουθήστε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, o οποίος παραμένει ενεργός για 7 ημέρες από την ημερομηνία ενεργοποίησης της κάρτας.
 
To QR code του link (που θα βρείτε στο email που λάβατε), μπορείτε να το σκανάρετε μόνο μία φορά. Για ό,τι χρειαστείτε, μπορείτε να μας καλέσετε στο 13888 αν είστε Οικιακός Πελάτης ή στο 13818 αν είστε Εταιρικός Πελάτης.

 

Σε ταλαιπωρούν για το τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, bill33 said:

 Γιατί δεν ζήτησες απο την αρχή  να σου στείλουν την esim και σε email ?

Eγώ έτσι έκανα τον Γενάρη που την άλλαξα .Μαζί με το χαρτί είχα και το  email

Για να εγκαταστήσετε την κάρτα eSIM, θα χρειαστείτε σύνδεση στο Internet. Ακολουθήστε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, o οποίος παραμένει ενεργός για 7 ημέρες από την ημερομηνία ενεργοποίησης της κάρτας.
 
To QR code του link (που θα βρείτε στο email που λάβατε), μπορείτε να το σκανάρετε μόνο μία φορά. Για ό,τι χρειαστείτε, μπορείτε να μας καλέσετε στο 13888 αν είστε Οικιακός Πελάτης ή στο 13818 αν είστε Εταιρικός Πελάτης.

 

Σε ταλαιπωρούν για το τίποτα.

Το ζήτησα, και η υπάλληλος του καταστήματος Γερμανός, μου είπε ότι δεν γίνεται. Έπεσα σε άσχετη, χρειάστηκε να περάσει ένα τέταρτο ως που να της δώσω να καταλάβει τι ακριβώς ήθελα.

Link to comment
Share on other sites

Την δεύτερη φορά που έκανες αντικατάσταση, δεν σου έδωσαν νέο qr code?
15 μέρες χωρίς τηλέφωνο; Γιατί;
Κοίταξε, είμαι στο εξωτερικό. Για τις ελληνικές εταιρείες το να είσαι στο εξωτερικό είναι σαν να είσαι στη Σελήνη...
Μιλώ για απλή SIM & όχι για e-SIM, όπου θα ήταν πιο απλά τα πράγματα.
Έκανα αίτηση αντικατάστασης μέσω του chat support την Πέμπτη πχ και η κάρτα απεστάλη την επόμενη Παρασκευή με την UPS. Μια εβδομάδα έκανε βόλτες στα γραφεία τους για να μαζέψει υπογραφές και εγκρίσεις.
Απεστάλη την επόμενη Παρασκευή και έφτασε εδώ στην Ολλανδία Σάββατο το πρωί. Μέσα σε λίγες ώρες δλδ. Τόσο απλή ήταν η διαδικασία της μεταφοράς! Στην γραφειοκρατία τους κόλλησε!
Αλλά... Εδώ ήταν μεγάλο Σάββατο και έτσι παρέλαβα την επόμενη Τρίτη.
Για αυτούς τους ανούσιους λόγους έμεινα 15 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Η προηγούμενη SIM υπέστη κάποια ζημιά από μόνη της και σταμάτησε να την αναγνωρίζει η συσκευή, στα καλά καθούμενα. Και στις 2 θύρες SIM. Η άλλη SIM που έχω (ολλανδική) αναγνωρίζονταν κανονικά και στις 2 θύρες. Ήταν καθαρά ζημιά της SIM δλδ η οποία αποκαταστάθηκε με την καινούργια που μου έστειλαν.

Η ουσία της υπόθεσης είναι ότι τα πάρα πολύ απλά τα κάνουν πέρα πολύ δύσκολα, με την δική τους επιβολή!!

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



(ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...)
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ipokratis said:

Κοίταξε, είμαι στο εξωτερικό. Για τις ελληνικές εταιρείες το να είσαι στο εξωτερικό είναι σαν να είσαι στη Σελήνη...
Μιλώ για απλή SIM & όχι για e-SIM, όπου θα ήταν πιο απλά τα πράγματα.
Έκανα αίτηση αντικατάστασης μέσω του chat support την Πέμπτη πχ και η κάρτα απεστάλη την επόμενη Παρασκευή με την UPS. Μια εβδομάδα έκανε βόλτες στα γραφεία τους για να μαζέψει υπογραφές και εγκρίσεις.
Απεστάλη την επόμενη Παρασκευή και έφτασε εδώ στην Ολλανδία δύο Σάββατο το πρωί. Τόσο απλή ήταν η διαδικασία της μεταφοράς! Στην γραφειοκρατία τους κόλλησε!
Αλλά... Εδώ ήταν μεγάλο Σάββατο και έτσι παρέλαβα την επόμενη Τρίτη.
Για αυτούς τους ανούσιους λόγους έμεινα 15 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Η προηγούμενη SIM υπέστη κάποια ζημιά από μόνη της και σταμάτησε να την αναγνωρίζει η συσκευή, στα καλά καθούμενα. Και στις 2 θύρες SIM. Η άλλη SIM που έχω (ολλανδική) αναγνωρίζονταν κανονικά και στις 2 θύρες. Ήταν καθαρά ζημιά της SIM δλδ η οποία αποκαταστάθηκε με την καινούργια που μου έστειλαν.

Η ουσία της υπόθεσης είναι ότι τα πάρα πολύ απλά τα κάνουν πέρα πολύ δύσκολα, με την δική τους επιβολή!!

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Καταλαβα. Απλως δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα, στις αλλαγες sim γιατι εχουν παιχτει και αναληψη χρηματων απο τραπεζες με sim swap. Για εμενα, καλα κανουν και ειναι τοσο αυστηρα. Φαντασου να εισαι ασχετος και να την πατησεις και να σε παρουν τα λεφτα απο τον λογαριασμο, πως θα αισθανθεις... 

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, doganos said:

Καταλαβα. Απλως δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα, στις αλλαγες sim γιατι εχουν παιχτει και αναληψη χρηματων απο τραπεζες με sim swap. Για εμενα, καλα κανουν και ειναι τοσο αυστηρα. Φαντασου να εισαι ασχετος και να την πατησεις και να σε παρουν τα λεφτα απο τον λογαριασμο, πως θα αισθανθεις... 

Δεν είναι θέμα αυστηρότητας, θέμα γραφειοκρατίας, τεμπελιάς και ανεπάρκειας είναι. Δηλαδή, αν ο φίλος διέμενε εντός Ελλάδας και του έλεγαν πήγαινε πάρε τώρα αμέσως την κάρτα SIM από ένα κατάστημα, εκεί δεν θα υπήρχε κίνδυνος SIM swapping? Δηλαδή, δεν θα μπορούσε κάποιος εδώ στην Ελλάδα να του είχε κλέψει την ταυτότητα, να πήγαινε στο μαγαζί, να έπαιρνε την SIM και να "ξάφριζε" τον τραπεζικό του λογαριασμό? Και σε τελική ανάλυση, τι είδους "αυστηρά μέτρα" είναι αυτά, που λαμβάνονται μόνο στην Ελλάδα και όχι στην Ευρώπη? Αν δεν το έχει ανάγκη και δεν το έχει προβλέψει ολόκληρη Γερμανία, στην οποία παίρνεις SIM ή eSIM μέσα σε λίγα λεπτά μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής, το έχουμε εμείς?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gm87 said:

Δεν είναι θέμα αυστηρότητας, θέμα γραφειοκρατίας, τεμπελιάς και ανεπάρκειας είναι. Δηλαδή, αν ο φίλος διέμενε εντός Ελλάδας και του έλεγαν πήγαινε πάρε τώρα αμέσως την κάρτα SIM από ένα κατάστημα, εκεί δεν θα υπήρχε κίνδυνος SIM swapping? Δηλαδή, δεν θα μπορούσε κάποιος εδώ στην Ελλάδα να του είχε κλέψει την ταυτότητα, να πήγαινε στο μαγαζί, να έπαιρνε την SIM και να "ξάφριζε" τον τραπεζικό του λογαριασμό? Και σε τελική ανάλυση, τι είδους "αυστηρά μέτρα" είναι αυτά, που λαμβάνονται μόνο στην Ελλάδα και όχι στην Ευρώπη? Αν δεν το έχει ανάγκη και δεν το έχει προβλέψει ολόκληρη Γερμανία, στην οποία παίρνεις SIM ή eSIM μέσα σε λίγα λεπτά μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής, το έχουμε εμείς?

Όχι δεν θα μπορούσε. Για να γίνει αλλαγή κάρτας άμεσα πρέπει να σταλεί και μήνυμα από τον αριθμό εν λειτουργία. Δηλαδή πρέπει να σε κλέψει και το κινητό. Αλλιώς, περνάνε ώρες για να ενεργοποιηθεί η καινούργια κάρτα σιμ, όπως το έζησες προσωπικά. Άρα έχεις χρόνο να καταλάβεις ότι δεν έχεις σήμα και κάτι συμβαίνει. 

 

Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει η Γερμανία να σου πω την αλήθεια, αλλά αν στην Γερμανία μπορούν με μια απλή αντικατάσταση κάρτας και υποκλοπή στοιχείων της τράπεζας να σου αδειάσουν τόν λογαριασμό, τότε ναι προτιμώ αυτή την ασφάλεια εδώ που έχουμε. 

Την έχουν πατήσει πολλοί

 

 

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, doganos said:

Όχι δεν θα μπορούσε. Για να γίνει αλλαγή κάρτας άμεσα πρέπει να σταλεί και μήνυμα από τον αριθμό εν λειτουργία. Δηλαδή πρέπει να σε κλέψει και το κινητό. Αλλιώς, περνάνε ώρες για να ενεργοποιηθεί η καινούργια κάρτα σιμ, όπως το έζησες προσωπικά. Άρα έχεις χρόνο να καταλάβεις ότι δεν έχεις σήμα και κάτι συμβαίνει. 

 

Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει η Γερμανία να σου πω την αλήθεια, αλλά αν στην Γερμανία μπορούν με μια απλή αντικατάσταση κάρτας και υποκλοπή στοιχείων της τράπεζας να σου αδειάσουν τόν λογαριασμό, τότε ναι προτιμώ αυτή την ασφάλεια εδώ που έχουμε. 

Την έχουν πατήσει πολλοί

 

 

Μα εννοείται πως θα του κλέψει και το κινητό, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, σου παίρνουν την τσάντα η οποία τα έχει όλα μέσα. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να "συναντηθούν" κινητό και ταυτότητα και να πέσουν στα ίδια χέρια. Και εγώ όταν μου έκλεψαν την τσάντα στην Ισπανία το 2019, εννοείται ότι τα έχασα και τα δύο μαζί. Όσο για τα συστήματα ασφαλείας, είμαι σίγουρος πως σε καμία άλλη Ευρωπαϊκή χώρα, δε χρειάζεται μία διαδικασία του ενός λεπτού, να περάσει από εγκρίσεις και παραεγκρίσεις προκειμένου να ολοκληρωθεί. Και μην το δραματοποιείς τόσο, σαν πολύ εύκολα το λες το "υποκλοπή στοιχείων της τράπεζας", σαν να πρόκειται για μία απλή, καθημερινή διαδικασία του δεκάλεπτου. Και αν είναι όντως τόσο εύκολη η υποκλοπή, εκεί -στα συστήματα ασφαλείας των τραπεζών- θα πρέπει να αναζητήσουμε τη λύση και όχι στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Δε φταίνε σε τίποτα οι εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν τέτοια ζητήματα και τους "παίρνει η μπάλα". Μου είναι αδιανόητο, ότι σε όλη την Ευρώπη οι ψηφιακές τεχνολογίες διευκολύνουν τη ζωή και την καθημερινότητα των χρηστών, ενώ στο Ελλαδιστάν τη δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο. Αν το θέμα που αναφέρεις αποτελούσε πράγματι ουσιαστικό πρόβλημα, αποκλείεται να μην το είχαν προβλέψει πουθενά σε ολόκληρη την Ευρώπη και να το προέβλεψαν μόνο οι ελληνικές εταιρείες. Με άλλα λόγια, η "μαμά" DT δεν λαμβάνει κανένα απολύτως μέτρο για το SIM swapping, ενώ η "κόρη" Cosmote λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα, ώστε να το αντιμετωπίσει αποτελεσματικά. Τέλος πάντων, δεν προτίθεμαι να το συνεχίσω, καθώς είμαστε ήδη κατ' ουσίαν εκτός θέματος. Για εμένα πάντως, κάθε τι ψηφιακό και εύχρηστο παραπέμπει σε Ευρώπη, ενώ κάθε τι γραφειοκρατικό και χρονοβόρο σε Πακιστάν.

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν θα μπορούσε. Για να γίνει αλλαγή κάρτας άμεσα πρέπει να σταλεί και μήνυμα από τον αριθμό εν λειτουργία. Δηλαδή πρέπει να σε κλέψει και το κινητό. Αλλιώς, περνάνε ώρες για να ενεργοποιηθεί η καινούργια κάρτα σιμ, όπως το έζησες προσωπικά. Άρα έχεις χρόνο να καταλάβεις ότι δεν έχεις σήμα και κάτι συμβαίνει. 
 
Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει η Γερμανία να σου πω την αλήθεια, αλλά αν στην Γερμανία μπορούν με μια απλή αντικατάσταση κάρτας και υποκλοπή στοιχείων της τράπεζας να σου αδειάσουν τόν λογαριασμό, τότε ναι προτιμώ αυτή την ασφάλεια εδώ που έχουμε. 
Την έχουν πατήσει πολλοί
 
 
Μέσω του app της κάθε εταιρείας γίνεται η αλλαγή & ενεργοποίηση της SIM. Την πληρώνεις επί τόπου και την αλλάζεις όποτε θες, χωρίς να το πεις σε κανέναν τους.
Και σε πληροφορώ ότι δεν υπάρχει πιο ασφαλές σύστημα από το app του κινητού σου η μέσω του web app που μπαίνεις με τους κωδικούς σου ή με fingerprint.

Αυτά τα αρχαία συστήματα που υπάρχουν στην Ελλάδα, με τα τηλεφωνήματα κ τις χαζομάρες είναι ότι πιο ευάλωτο υπάρχει κ αυτό είναι που εκμεταλλεύονται οι απατεώνες. Τι πιο εύκολο απ'το να πάρεις τηλέφωνο με τα στοιχεία κάποιου άγνωστου (τα οποία τα βρήκες εύκολα κλέβοντας κάποιο λογαριασμό του, από το γραμματοκιβώτιο του) και να ζητήσεις αντικατάσταση SIM;

Μέσω app είναι αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο όμως επειδή ΔΕΝ μπορεί να έχει τη συσκευή σου στα χέρια του κανένας άλλος εκτός από σένα.
Αν τύχει και σου κλέψουν τη συσκευή, το πρώτο που κάνεις μέσω οποιουδήποτε υπολογιστή ή άλλου κινητού είναι το να απενεργοποιήσεις τη λειτουργία του app από το κινητό που σου κλέψανε. Όπως το ίδιο και για όλα τα άλλα app τραπεζών κλπ που έχεις.

Απλά πράγματα!
Στην Ελλάδα προσπαθούν να ανακαλύψουν τον τροχό όμως και σας κρατάνε τα μάτια κλειστά!

(Ονομάζοντας υπέρ-υψηλές ταχύτητες τα 200mbps και κάτι τέτοια π.χ.)

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



(ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...)
Link to comment
Share on other sites

Μα εννοείται πως θα του κλέψει και το κινητό, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, σου παίρνουν την τσάντα η οποία τα έχει όλα μέσα. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να "συναντηθούν" κινητό και ταυτότητα και να πέσουν στα ίδια χέρια. Και εγώ όταν μου έκλεψαν την τσάντα στην Ισπανία το 2019, εννοείται ότι τα έχασα και τα δύο μαζί. Όσο για τα συστήματα ασφαλείας, είμαι σίγουρος πως σε καμία άλλη Ευρωπαϊκή χώρα, δε χρειάζεται μία διαδικασία του ενός λεπτού, να περάσει από εγκρίσεις και παραεγκρίσεις προκειμένου να ολοκληρωθεί. Και μην το δραματοποιείς τόσο, σαν πολύ εύκολα το λες το "υποκλοπή στοιχείων της τράπεζας", σαν να πρόκειται για μία απλή, καθημερινή διαδικασία του δεκάλεπτου. Και αν είναι όντως τόσο εύκολη η υποκλοπή, εκεί -στα συστήματα ασφαλείας των τραπεζών- θα πρέπει να αναζητήσουμε τη λύση και όχι στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Δε φταίνε σε τίποτα οι εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν τέτοια ζητήματα και τους "παίρνει η μπάλα". Μου είναι αδιανόητο, ότι σε όλη την Ευρώπη οι ψηφιακές τεχνολογίες διευκολύνουν τη ζωή και την καθημερινότητα των χρηστών, ενώ στο Ελλαδιστάν τη δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο. Αν το θέμα που αναφέρεις αποτελούσε πράγματι ουσιαστικό πρόβλημα, αποκλείεται να μην το είχαν προβλέψει πουθενά σε ολόκληρη την Ευρώπη και να το προέβλεψαν μόνο οι ελληνικές εταιρείες. Με άλλα λόγια, η "μαμά" DT δεν λαμβάνει κανένα απολύτως μέτρο για το SIM swapping, ενώ η "κόρη" Cosmote λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα, ώστε να το αντιμετωπίσει αποτελεσματικά. Τέλος πάντων, δεν προτίθεμαι να το συνεχίσω, καθώς είμαστε ήδη κατ' ουσίαν εκτός θέματος. Για εμένα πάντως, κάθε τι ψηφιακό και εύχρηστο παραπέμπει σε Ευρώπη, ενώ κάθε τι γραφειοκρατικό και χρονοβόρο σε Πακιστάν.
Όπως τα λες ακριβώς είναι!
Καμία τράπεζα της Ευρώπης δεν χρειάζεται να ταυτοποιηθεί το κινητό με SMS αλλά αυτόματα μέσω του S/N της συσκευής όπου το "διαβάζει" όταν ενεργοποιηθεί το app στο κινητό σου, όπου μετά από λίγες μέρες σου στέλνουν κ προσφορά για να ασφαλίσεις το κινητό σου (ακριβώς για το μοντέλο σου κιόλας κομμένη και ραμμένη) για ζημιές και κλοπή.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

(ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...)
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Ipokratis said:

Όπως τα λες ακριβώς είναι!
Καμία τράπεζα της Ευρώπης δεν χρειάζεται να ταυτοποιηθεί το κινητό με SMS αλλά αυτόματα μέσω του S/N της συσκευής όπου το "διαβάζει" όταν ενεργοποιηθεί το app στο κινητό σου, όπου μετά από λίγες μέρες σου στέλνουν κ προσφορά για να ασφαλίσεις το κινητό σου (ακριβώς για το μοντέλο σου κιόλας κομμένη και ραμμένη) για ζημιές και κλοπή.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Στην Ελλάδα είναι αλλιώς το σύστημα με τις τράπεζες. Επίσης δεν έχουν όλοι smartphone για να γίνει αυτό που λες...

Όπως καταλαβαίνεις, άλλο Τεχνολογικό επίπεδο στην Ευρώπη και άλλο εδώ.

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς δεν έδωσαν τίποτα. Και το "ωραίο" είναι, ότι δεν έδωσε τίποτα καμία από τις τρεις εταιρείες. Μου φαίνεται ότι είναι όλοι συνεννοημένοι και μας κοροϊδεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς δεν έδωσαν τίποτα. Και το "ωραίο" είναι, ότι δεν έδωσε τίποτα καμία από τις τρεις εταιρείες. Μου φαίνεται ότι είναι όλοι συνεννοημένοι και μας κοροϊδεύουν.
Ισχύουν ακόμα τα απεριόριστα GB

Από poco f3 με Tapatalk

No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...