Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 42,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αρα κολλησε η εφαρμογη. Αναμενω λοιπον.

 

Δεν κόλλησε η εφαρμογή κατά πάσα πιθανότητα...Αν πας στην σελίδα 1924 αυτού του θέματος,είχαμε την ίδια κουβέντα με τις ανανεώσεις.Για κάποιο ανεξήγητο λόγο αφήνει να κάνεις όσες ανανεώσεις θες με κάρτα της Εθνικής πχ,ενώ με κάρτα της Alpha bank μπορεί να φας άκυρο αν πας να ξανακάνεις ανανέωση στα καπάκια.

Πολυμαθίη νόον έχειν ου διδάσκει...
Link to comment
Share on other sites

Δεν κόλλησε η εφαρμογή κατά πάσα πιθανότητα...Αν πας στην σελίδα 1924 αυτού του θέματος,είχαμε την ίδια κουβέντα με τις ανανεώσεις.Για κάποιο ανεξήγητο λόγο αφήνει να κάνεις όσες ανανεώσεις θες με κάρτα της Εθνικής πχ,ενώ με κάρτα της Alpha bank μπορεί να φας άκυρο αν πας να ξανακάνεις ανανέωση στα καπάκια.

Πρωτη φορά τρωω "πόρτα" σε δευτερη ανανέωση και ανανεώνω πολύ καιρό με αυτόν τον τρόπο (2Χ10)

EDIT: δοκιμασα και στη whats up app και το ειδε ως πρωτη ανανεωση, αλλά δεν το δέχτηκε.

Link to comment
Share on other sites

Άρα μόνο με χρεωστική της Εθνικής μπορούμε να κάνουμε όσες ανανεώσεις θελουμε αμέσως, τη μια μετά από την άλλη;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από το 13888 σχετικά με τη διαμαρτυρία που έκανα από την ιστοσελίδα τους (όχι ΦΒ) για το 5ευρο και τη μείωση του χρόνου στους 2 μήνες.

Πολιτική της εταιρίας είναι λέει, της λέω χαίρω πολύ, για αυτό ακριβώς έκανα και τη διαμαρτυρία. Δεν είπε κάτι ουσιαστικό, οπότε της τα είπα συνολικά ένα χεράκι, όχι για να τα ακούσει αυτή αλλά για να καταγραφούν σαν συνομιλία και της ζήτησα ειδικά αυτή τη συζήτηση να την ακούσουν οι υπεύθυνοι και μου είπε θα το κάνει.

 

Τη ρώτησα ρητορικά (δε περίμενα απάντηση) γιατί δεν ανακοινώθηκε πουθενά η κατάργηση, ότι το περνάνε στα μουλωχτά, ενώ ανακοινώνουν οτιδήποτε άλλο. Για το συγκεκριμένο ειδικά ζήτησα να μου έρθει e-mail με την απάντησή τους για να το ποστάρω στο φόρουμ, είπε οκ άντε να δούμε τι και αν θα απαντήσουν. Εξήγησα ότι οι πρακτικές τους έχουν αρχίσει να εξοργίζουν αρκετούς χρήστες, ειδικά ο συνδυασμός μείωσης χρόνου και κατάργησης 5ευρου ότι θίγει ανανεώσεις whatsup, frog με ή χωρίς διπλασιασμούς και ότι είναι εκβιαστική τακτική εκ των πραγμάτων να συσσωρεύονται χρήματα στον εικονικό λογαριασμό για να μη χαθεί υπόλοιπο για τους χρήστες που η χρήση δεν απαιτεί ενεργοποίηση αρκετών πακέτων, δεδομένου ότι είναι αδύνατο να πάρω αυτά τα μαζεμένα λεφτά πίσω πχ σε ένα κατάστημα. Εν τέλλει, νομίζω το ανέλυσα αρκετά, αν το ακούσουν οι υπεύθυνοι είναι άλλο θέμα, αλλά τουλάχιστον επίσημα έχουν καταγεγραμμένα παράπονα.

 

Αυτό που κατάλαβα από τη κουβέντα μαζί της είναι ότι από το ΦΒ δε λαμβάνονται γενικά τα παράπονα υπόψη, είναι αυτή η μηχανική απάντηση που παίρνουν όλοι, οπότε για παράπονα τέτοια φύσης, μόνο επικοινωνία από τη κεντρική ιστοσελίδα τους ή τηλέφωνο στο 13888 όποιος θέλει να πληρώνει. ΑΝ και ότι απαντήσουν θα το ποστάρω πάντως.

Το φινάλε είναι ότι μου λέει, "οπότε σε καταχωρώ ως ένα δυσαρεστημένο πελάτη;" χαχαχχαχα τι να πω σε αυτό, φοβερό!

Edited by apagogeas
Link to comment
Share on other sites

Άρα μόνο με χρεωστική της Εθνικής μπορούμε να κάνουμε όσες ανανεώσεις θελουμε αμέσως, τη μια μετά από την άλλη;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Ναι με εθνικη μπορεις να κανεις οσες ανανεωσεις θελεις σε μια μερα. Μεχρι 8 εχω κανει χωρις θεμα. Την εχω αποθηκευμενη στις εφαρμογες οποτε ειναι παιχνιδακι. Η καταργηση του 5ευρου μας τα χαλασε γιατι πανε 400mb απο το πουθενα με το παρε μοιρασε.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ακόμη τίποτα. Βαρέθηκα, θα προσπαθήσω αύριο πάλι. Ποτέ δεν είχα θέμα στις 2 συνεχόμενες ανανεώσεις, οπότε δεν υπάρχει θέμα της τράπεζας, αλλά της Κοσμοτέ, αφου και στις 2 εφαρμογες δε δεχεται τη 2η ανανεωση. Μπαίνουμε στο 2019 και ακόμη τέτοια προβλήματα! Edited by eksixaraktires
Link to comment
Share on other sites

Το φινάλε είναι ότι μου λέει, "οπότε σε καταχωρώ ως ένα δυσαρεστημένο πελάτη;" χαχαχχαχα τι να πω σε αυτό, φοβερό!

μην το παιρνεις αψηφιστα,αυτο μπορει να εχει την εννοια οτι θα σου ερχεται καμμια καλη προσφορα για να "μαλακώσεις" :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση, εαν εχω πακετο με το απεριοριστο youtube με 15€ και κάνω τη συσκευη wifi hotspot, μπορω να βλέπω σε τάμπλετ τρωγωντας απο το απεριοριστο;
Link to comment
Share on other sites

Εμένα ακόμη τίποτα. Βαρέθηκα, θα προσπαθήσω αύριο πάλι. Ποτέ δεν είχα θέμα στις 2 συνεχόμενες ανανεώσεις, οπότε δεν υπάρχει θέμα της τράπεζας, αλλά της Κοσμοτέ, αφου και στις 2 εφαρμογες δε δεχεται τη 2η ανανεωση. Μπαίνουμε στο 2019 και ακόμη τέτοια προβλήματα!
Μήπως έχει μικρό όριο ιντερνετικών αγορών η κάρτα που χρησιμοποιείς,έκανες και κάποια άλλη αγορά σήμερα πέρα των καρτών,και δεν σε αφήνει?
Πολυμαθίη νόον έχειν ου διδάσκει...
Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχει μικρό όριο ιντερνετικών αγορών η κάρτα που χρησιμοποιείς,έκανες και κάποια άλλη αγορά σήμερα πέρα των καρτών,και δεν σε αφήνει?

 

Οχι, δε εκανα ιδιαιτερες αγορές.

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση, εαν εχω πακετο με το απεριοριστο youtube με 15€ και κάνω τη συσκευη wifi hotspot, μπορω να βλέπω σε τάμπλετ τρωγωντας απο το απεριοριστο;
Το καλοκαίρι που είχε βγάλει προσφορά το συγκεκριμένο πακέτο το είχα αγοράσει στο κινητό και έκανα όπως το είπες, έβλεπα από το τάμπλετ YouTube και Cosmote TV Go. Θεωρώ πως ακόμα θα γίνεται.
Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι που είχε βγάλει προσφορά το συγκεκριμένο πακέτο το είχα αγοράσει στο κινητό και έκανα όπως το είπες, έβλεπα από το τάμπλετ YouTube και Cosmote TV Go. Θεωρώ πως ακόμα θα γίνεται.

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση

Link to comment
Share on other sites

μην το παιρνεις αψηφιστα,αυτο μπορει να εχει την εννοια οτι θα σου ερχεται καμμια καλη προσφορα για να "μαλακώσεις" :rolleyes:

 

Κι εγώ αυτό πιστεύω, ότι θα σου έρχονται δωράκια ύστερα απ' αυτή τη διαμαρτυρία σου.

Link to comment
Share on other sites

Για πρώτη μου φορά έκανα φορητοτητα απο μια εταιρία σε άλλη και συγκεκριμένα από Cosmote σε Wind.Δεν το είχα ποτέ στο μυαλό μου κάτι τέτοιο,είχα και πολλούς ενδοιασμούς πάντα με τους αριθμούς (μη γελάσετε αλλά είχα μάθει και συνηθίσει το 693 Wind,697 Cosmote κλπ..) αλλά με την τρόπο τους με ανάγκασαν να κάνω αυτήν την κίνηση και να αφήσω φοιτητικό πακέτο (έχει λήξει μεν,αλλά δουλεύει κανονικά και έχει και πολλές χιλιάδες MB μαζεμένα).Στοχος μου δεν είναι να βγω χαμένος αλλά να τους δώσω να καταλάβουν ότι το να καταργούν την online ανανέωση των 5€ χωρίς καμία ενημέρωση και να κάνουν αυξήσεις (έστω και εκτός προγράμματος χρόνου) ακόμα και σε ΑΜΕΑ,την ώρα που έχω συγγενή με αναπηρία και μου έκατσε πολύ άσχημα όλο αυτό,να τους δώσω λοιπόν να καταλάβουν ότι δεν με δεσμεύει κάτι με αυτούς και μια εταιρία πρέπει να δείχνει σεβασμό στους πελάτες της αλλιώς δεν είναι δύσκολο να πάμε κάπου αλλού.Θα μου πεις τώρα κάτσε ρε φίλε,πως είσαι σίγουρος ότι δεν θα τα εφαρμόσουν και οι άλλοι αυτά τα 2.Οκ,ας το κάνουν αλλά εγώ θα έχω προλάβει να εξηγήσω στην Cosmote τους λόγους που φεύγω,χωρίς αν και υποθετικά σενάρια παρά μόνο με αποδείξεις και εφαρμογή μόνο από αυτή την εταιρεία.Και ναι,εδώ και 6 χρόνια που έχω και τη Wind σαν 2η εταιρία έχω δει μεγαλύτερο σεβασμό από αυτούς σχεδόν σε όλα όσο έχω ζητήσει(ακόμα και αν το κάνουν λόγο της θέσης τους).Συγγνώμη αν κούρασα αλλά κάποτε η Cosmote ήταν η αγαπημένη μου εταιρία με όσα μας έδινε,τώρα απλά περιμένω να με πάρουν να με ρωτήσουν γιατί φεύγω και να τα ακούσουν αναλυτικά έστω και αν στην τελική δεν θα τους νοιάξει.Καλημερα σας!
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστό ποστ George6633 και συμφωνώ μαζί σου. Για μένα δυστυχώς είναι απαραίτητο το απεριοριστο youtube που δε δίνει κανένας άλλος.
Link to comment
Share on other sites

Αν εφυγες ηδη δεν πρόκειται να σε πάρουν πλεον. Εμενα καποτε με ειχαν πάρει φευγοντας απο frog (2012) να ρωτησουν γιατί φεύγω. Οταν είδαν την αίτηση,οχι μετά. Τοτε υπήρχαν θεματα σοβαρα με την λειτουργια (διακοπη,χασιμο κλήσεων ακομα και με φουλ σημα) συν το οτι ειχα αρκετους στην αλλη εταιρεία και μου ερχοταν καλύτερα οικονομικα και σε συνδυασμό αργότερα με το σταθερο. Αν υπηρχε καποιο δελεαρ αντιπροσφορας οπως καποιο καιρο πριν θα ειχε νοημα η επικοινωνια,απ'οτι φαινεται δεν πολυασχολουνται με αυτά που αποφέρουν χαμηλά έσοδα.
Link to comment
Share on other sites

Όποιος έχει την δυνατότητα ας το κάνει,μόνο έτσι θα καταλάβουν και θα το σκέφτονται 2 και 3 φορές πριν τα εφαρμόσουν.Δεν έφυγα ακόμα,έχω κάνει την αίτηση μέσω σαιτ της Wind,έχω κανονίσει με αυτούς το ραντεβού για να υπογράψω και να παραλάβω την κάρτα.Οπότε ελπίζω και σε ένα τηλέφωνο,κάρτα βάζω μέσο όρο στα 15€ τον μήνα,ελπίζω να είναι ένα καλό πόσο για να δώσουν σημασία στον αριθμό μου και ας μου προσφέρουν ότι θέλουν,δεν έχω σκοπό να μείνω εκτός και αν μου εγγυηθούνε ότι θα το πάρουν πίσω ειδικά αυτό με την κρυφή κατάργηση του 5€ και θα είναι διαθέσιμο για όλους.Δεν θέλω να κερδίσω εγώ κάτι,προτιμώ να βγω χαμένος.Ολο και κάποια προσφορά θα μου στέλνουν και οι άλλοι.
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο George για την πιο δραστική αντίδραση, αρκεί να μη σε επηρεάζει αρνητικά. Προτείνω να μη περιμένεις να σε πάρουν τηλέφωνο, στείλε τους μήνυμα από την ιστοσελίδα τους ότι τους εγκαταλείπεις για αυτό το λόγο. Και όντως, έχει και σημασία ποια εταιρία κάνει κάτι πρώτα, ακόμα και να κάνουν οι άλλες την ίδια κίνηση, το ότι το έκανε η cosmote πρώτη έχει χτυπήσει πολύ άσχημα. Ήδη θα την είχα κάνει και εγώ, δυστυχώς όλη η οικογένεια έχει κοσμοτέ και διάσπαρτοι στην Ελλάδα, δύσκολο να τους πείσω να ασχοληθούνε καθώς αυτοί κάνουν αρκετή χρήση και δε τους επηρεάζει προς το παρόν. Γι'αυτό επιμένω στα συνεχόμενα παράπονα, όση περισσότερη αντίδραση τόσο περισσότερο θα τους προβληματίσει.

 

Όσο για τα δωράκια αν μου δώσουν, το μόνο "δώρο" που με ενδιαφέρει είναι η 5ευρη ανανέωση, αυτή χρησιμοποιούσα και αυτή θέλω, όλα τα άλλα είναι τρίχες. Προς το παρόν θα εισπράτουν ακόμα λιγότερα από μένα.

Edited by apagogeas
Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόκειται να επανέλθει η δυνατότητα ανανέωσης 5 Ευρώ.

 

Οι λόγοι πολλοί, οι σπουδαιότεροι κατά την γνώμη μου

 

1. Το ποσοστό των πελατών που θα έχει "πρόβλημα" είναι ασήμαντο σε σχέση με την συνδρομητική βάση της καρτοκινητής. Τα 500 , 1000, 10000 ατομα των forums & social media ειναι αμελητέα ποσότητα. Οι περισσότεροι εξάλλου βάζουν 10 Ευρώ τουλάχιστον το μήνα (καλώς ή κακώς)

2. Θέλουν να σπρώξουν τον κόσμο σε καρτοσυμβόλαια και συμβόλαια

3. Σύντομα θα ακολουθήσουν και οι άλλοι (για την VF ειμαι σίγουρος )

 

To πολύ πολύ να δίνουν δωράκια κατά καιρούς για να χρυσώνουν το χάπι.

Ξέρουν την ψυχολογία του μέσου Ελληνα και την ανεπτυγμένη καταναλωτική συνείδηση που έχει :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόκειται να επανέλθει η δυνατότητα ανανέωσης 5 Ευρώ.

 

Οι λόγοι πολλοί, οι σπουδαιότεροι κατά την γνώμη μου

 

1. Το ποσοστό των πελατών που θα έχει "πρόβλημα" είναι ασήμαντο σε σχέση με την συνδρομητική βάση της καρτοκινητής. Τα 500 , 1000, 10000 ατομα των forums & social media ειναι αμελητέα ποσότητα. Οι περισσότεροι εξάλλου βάζουν 10 Ευρώ τουλάχιστον το μήνα (καλώς ή κακώς)

2. Θέλουν να σπρώξουν τον κόσμο σε καρτοσυμβόλαια και συμβόλαια

3. Σύντομα θα ακολουθήσουν και οι άλλοι (για την VF ειμαι σίγουρος )

 

To πολύ πολύ να δίνουν δωράκια κατά καιρούς για να χρυσώνουν το χάπι.

Ξέρουν την ψυχολογία του μέσου Ελληνα και την ανεπτυγμένη καταναλωτική συνείδηση που έχει :lol::lol::lol:

 

Το σημαντικότερο είναι ότι τα κάνουν αφού δε βλέπουν αντίδραση, οπότε κάθε λίγο και λιγάκι θα στενεύει και άλλο ο κορσές, τότε θα αντιδράσετε; Ήδη μας δείχνουν το δρόμο που το πάνε. Σύμφωνοι, αυτός είναι ο σκοπός τους, η μεγιστοποίηση των κερδών. Η μαγική λέξη εδώ πέρα είναι η "αντίδραση" και όχι η ηττοπάθεια που βλέπω από πολλούς. Δώστε το μήνυμα ότι το έχουν παρακάνει, από τώρα. Παραδειγματιστείτε από τη Γαλλία, αντέδρασαν και αποσύρθηκε το μέτρο πριν καν εφαρμοστεί. Γιατί είστε τόσο σίγουροι ότι αν παραπονεθείτε δε θα γίνει τίποτα; Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν ΔΕΝ παραπονεθείτε θα έρθουν και άλλα. Αν είμαστε μόνο 10 άτομα, δε θα συγκινηθεί κανείς, αν είμαστε 1000 ή 10000 δε το λες αμελητέα ποσότητα. Ξέρετε ήδη δηλαδή και πόσοι είμαστε; Όσοι περισσότεροι τόσο καλύτερα. Μια μορφή αντίδρασης έχετε, μόνο μια, στείλτε τους παράπονα, αλλιώς όταν θα πληρώνετε 15 & 20 ευρώ το μήνα, μην έρθετε να παραπονεθείτε. Σας έχουν ήδη δείξει τι πάνε να κάνουν, σε ένα χρόνο εδώ θα είμαστε να ακούω τη δική σας γκρίνια που δεν αντιδράσατε όταν ήταν σχετικά νωρίς.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ: Οι χρήστες του whatsup που δεν είναι και λίγοι δεν έχουν τσαντιστεί που χάνουν ένα πάρε μοίρασε από το σύστημα των 2 5ευρων ανανεώσεων; Μόνο αυτοί να παραπονεθούν φτάνει.

Edited by apagogeas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...