Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

32 minutes ago, tsafou said:

λέτε να αλλαξαν τους τιμοκαταλογους τωρα που μπήκε ο Απρἰλης;μπας κ παρουμε καμια καλύτερη προσφορα ;;

Η λύση είναι μεταφορά σε άλλο δίκτυο και μετά να σου κάνουν προσφορά. Αυτές τις γελοιότητες να μην έκαναν και τις κουτοπονηριές καλά θα ήταν. Ακόμα ως προσφορές τις λαμβάνουμε τρομάρα τους.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Η λύση είναι μεταφορά σε άλλο δίκτυο και μετά να σου κάνουν προσφορά. Αυτές τις γελοιότητες να μην έκαναν και τις κουτοπονηριές καλά θα ήταν. Ακόμα ως προσφορές τις λαμβάνουμε τρομάρα τους.

Η προσφορά που πήρανε αρκετοί το Gigamax unlimited με Cosmote One βγαίνει στα 30€ τον μήνα η κατεβαίνει και παρακάτω;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανα και εγω το απεριοριστο. 22 ευρω μου βγηκε (με κατι ειδικες εκπτωσεις 😉 )

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, doganos said:

Σημερα εκανα και εγω το απεριοριστο. 22 ευρω μου βγηκε (με κατι ειδικες εκπτωσεις 😉 )

Δηλαδή 10% από one και 10% αν θυμάμαι καλά παίρνεις από ανεργία αν είσαι άνεργος και 10% αν είσαι κάτω των 29 ετών σύνολο 30% ήτοι 25,90€. Εσύ πήρες 40%. Πώς τα κατάφερες βρε θηρίο ; 😀

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, όσοι κάνατε σύνδεση στο Gigamax unlimited με την προσφορά που τρέχει αυτό το διάστημα πήρατε και Extra sim δωρεάν ή με χρέωση; 

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

On 24/3/2022 at 1:30 ΜΜ, nikosp88 said:

800 λεπτά το L + 3.1gb + rollover η παράταση στη μισή τιμή;;;; 

ΕΠΟΣ!!!!!

περιμένουμε πως και πως το XL

 

On 24/3/2022 at 4:34 ΜΜ, dkostas said:

τελικα καταργηθηκε η 10ευρη ανανεωση κ στα αλλα 2 νουμερα που μου την εμφανιζε. μαλλον bug ηταν.

τα special combo τα εχει εμφανισει σε κανεναν παλιο ή τα δινει σε νεες συνδεσεις μονο?

εχουν σχεση με το φοιτητικο ή οχι?

 

2 minutes ago, jimmis11 said:

Καλημέρα, όσοι κάνατε σύνδεση στο Gigamax unlimited με την προσφορά που τρέχει αυτό το διάστημα πήρατε και Extra sim δωρεάν ή με χρέωση; 

Με χρέωση 3,02€

Link to comment
Share on other sites

Εμένα σε κατάστημα Cosmote που έκανα την σύνδεση στο Gigamax unlimited, λίγο πριν αρχίσει να τρέχει αυτή η προσφορά, υποτίθεται μου την έδωσαν δωρεάν και τελικά βλέπω στον λογαριασμό μου ότι μου την χρεώνουν κανονικά!

Υπάρχουν κάποιοι που την πήραν δωρεάν ή τελικά το έκοψαν οριστικά αυτό;

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, jimmis11 said:

Εμένα σε κατάστημα Cosmote που έκανα την σύνδεση στο Gigamax unlimited, λίγο πριν αρχίσει να τρέχει αυτή η προσφορά, υποτίθεται μου την έδωσαν δωρεάν και τελικά βλέπω στον λογαριασμό μου ότι μου την χρεώνουν κανονικά!

Υπάρχουν κάποιοι που την πήραν δωρεάν ή τελικά το έκοψαν οριστικά αυτό;

Υπάρχει κάποιος που πήρε δωρεάν την εξτρά κάρτα; 

Link to comment
Share on other sites

Όπως λέει στο App, δωρεάν παροχές και από δίπλα τα gb που πληρώνεις. 🤡

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Konstantine73 said:

Μην λέτε ότι να ναι...

Η extra data SIM δίνεται δωρεάν αλλά έχει μηνιαίο πάγιο όσο είναι στην κατοχή σας 3.02 ανά μήνα

sent from my POCO F3 8/256
 

Η πωλήτρια στο κατάστημα ήταν πολύ συγκεκριμένη, με ρώτησε αν θέλω Extra sim την οποία μου την δίνει δωρεάν χωρίς πάγιο για όλη την διάρκεια του 24μηνου συμβολαίου μου και φυσικά δέχτηκα, αφού πρώτα ξαναρώτησα προς αποφυγήν παρεξηγήσεως και μου το επιβεβαίωσε πάλι.

Συγκεκριμένα έκανα φορητότητα 2 αριθμών από Vodafone.

Τώρα αν κάτι δεν γνώριζε καλά ή έγινε λάθος συνεννόηση δεν φταίω εγώ, αν ήξερα ότι θα μου χρεώνουν το πάγιο δεν θα την έπαιρνα.

Και στο κάτω κάτω τι σημαίνει ότι δίνεται δωρεάν άλλα έχει μηνιαίο πάγιο;

Δηλαδή από την μια στην προωθούν, (πλασάρουν) αυτοί, δεν τη ζητάς εσύ και θα σου χρεώσουν και το κόστος της, όπως γίνεται σε περιπτώσεις αντικατάστασης κάρτας;

Δεν νομίζω να στέκει αυτό...

Edited by jimmis11
Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Hello,

μου κάνανε σήμερα πρόταση για 50Mbps internet σταθερής στα 28 ευρώ + συμβόλαιο για το κινητό για απεριόριστα προς όλους, 10GB και 2000sms στα 7 ευρώ.

Ακόμα το φοιτητικό whatsup έχω αλλά το έψαχνα για συμβόλαιο. Συμφέρει λογικά, έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο ή κατι που θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ για καλύτερη προσφορά;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η προσφορά σου!! 

Αντίθετα με την δική μου περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω τι έκαναν αλλά αυτοί έχασαν.Εκανα χθες αίτημα φορητοτητας από συμβόλαιο προς Vodafone Cu,έρχονται σήμερα τα χαρτιά και η sim,ανεβάζω τα σχετικά έγγραφα μου έρχεται μήνυμα από Vodafone ότι η αίτηση φορητοτητας καταχωρήθηκε επιτυχώς.Μετα από ένα μισάωρο με παίρνουν από Cosmote γιατί θέλετε να φύγετε μπλα μπλα τους εξηγώ,μου λένε ωραία θα σας κάνουμε την ταδε πρόταση (για το unlimited μου κάνανε) αν θέλετε να ακυρώσετε την αίτηση και να μείνετε μαζί μας πάρτε στο 13894.Παιρνω σε αυτόν τον αριθμό,κάνω ακύρωση μου έρχεται μήνυμα από την Vodafone η πρόθεση σας για ακύρωση του αιτήματος φορητοτητας καταχωρήθηκε επιτύχως.Και μετά από 2-3 ώρες έρχεται μήνυμα από Vodafone η φορητοτητα εγκρίθηκε,αύριο ο αριθμός θα γίνει CU...Καλα πήγε και αυτό. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/4/2022 at 4:38 ΜΜ, aboxton said:

Ενεργοποίηση 01/04/2022, επέλεξαν μηνιαία τιμολόγηση 04/04/2022 και κάθε μήνα και με χρέωσαν παραπάνω για τις πρώτες 3 μέρες, δεν δέχονται το λάθος, οπότε θα κάνω καταγγελία στον Συνήγορο τ Καταναλωτή. Όσες φορές έχω καταφύγει, έχουν μεσολαβήσει και βρήκα στο τέλος το δίκιο μου.

Έπειτα από email που έστειλα, επικοινώνησαν μαζί μου σήμερα και θα μου πιστώσουν στον επόμενο λογαριασμό τη διαφορά. 

Τους είπα πως θεωρείται λήξαν το ζήτημα και ζήτησα να κλείσει το αίτημα. 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, George6633 said:

Πολύ καλή η προσφορά σου!! 

Αντίθετα με την δική μου περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω τι έκαναν αλλά αυτοί έχασαν.Εκανα χθες αίτημα φορητοτητας από συμβόλαιο προς Vodafone Cu,έρχονται σήμερα τα χαρτιά και η sim,ανεβάζω τα σχετικά έγγραφα μου έρχεται μήνυμα από Vodafone ότι η αίτηση φορητοτητας καταχωρήθηκε επιτυχώς.Μετα από ένα μισάωρο με παίρνουν από Cosmote γιατί θέλετε να φύγετε μπλα μπλα τους εξηγώ,μου λένε ωραία θα σας κάνουμε την ταδε πρόταση (για το unlimited μου κάνανε) αν θέλετε να ακυρώσετε την αίτηση και να μείνετε μαζί μας πάρτε στο 13894.Παιρνω σε αυτόν τον αριθμό,κάνω ακύρωση μου έρχεται μήνυμα από την Vodafone η πρόθεση σας για ακύρωση του αιτήματος φορητοτητας καταχωρήθηκε επιτύχως.Και μετά από 2-3 ώρες έρχεται μήνυμα από Vodafone η φορητοτητα εγκρίθηκε,αύριο ο αριθμός θα γίνει CU...Καλα πήγε και αυτό. 

Αφού είσαι καρτοκινητό δεν σε νοιάζει... Ξανακάνεις φορητότητα προς συμβόλαιο!

Αλήθεια, απο περιέργεια, τι πρόταση σου έκαναν;

Τα μυαλά, όπως και τα αλεξίπτωτα, δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά!
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, petpapoy said:

Αφού είσαι καρτοκινητό δεν σε νοιάζει... Ξανακάνεις φορητότητα προς συμβόλαιο!

Αλήθεια, απο περιέργεια, τι πρόταση σου έκαναν;

Το unlimited στα 31.60€. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, George6633 said:

Πολύ καλή η προσφορά σου!! 

Αντίθετα με την δική μου περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω τι έκαναν αλλά αυτοί έχασαν.Εκανα χθες αίτημα φορητοτητας από συμβόλαιο προς Vodafone Cu,έρχονται σήμερα τα χαρτιά και η sim,ανεβάζω τα σχετικά έγγραφα μου έρχεται μήνυμα από Vodafone ότι η αίτηση φορητοτητας καταχωρήθηκε επιτυχώς.Μετα από ένα μισάωρο με παίρνουν από Cosmote γιατί θέλετε να φύγετε μπλα μπλα τους εξηγώ,μου λένε ωραία θα σας κάνουμε την ταδε πρόταση (για το unlimited μου κάνανε) αν θέλετε να ακυρώσετε την αίτηση και να μείνετε μαζί μας πάρτε στο 13894.Παιρνω σε αυτόν τον αριθμό,κάνω ακύρωση μου έρχεται μήνυμα από την Vodafone η πρόθεση σας για ακύρωση του αιτήματος φορητοτητας καταχωρήθηκε επιτύχως.Και μετά από 2-3 ώρες έρχεται μήνυμα από Vodafone η φορητοτητα εγκρίθηκε,αύριο ο αριθμός θα γίνει CU...Καλα πήγε και αυτό. 

Στείλε email στο ginecu@vodafone.cu 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, jimmis11 said:

Η πωλήτρια στο κατάστημα ήταν πολύ συγκεκριμένη, με ρώτησε αν θέλω Extra sim την οποία μου την δίνει δωρεάν χωρίς πάγιο για όλη την διάρκεια του 24μηνου συμβολαίου μου και φυσικά δέχτηκα, αφού πρώτα ξαναρώτησα προς αποφυγήν παρεξηγήσεως και μου το επιβεβαίωσε πάλι.

Συγκεκριμένα έκανα φορητότητα 2 αριθμών από Vodafone.

Τώρα αν κάτι δεν γνώριζε καλά ή έγινε λάθος συνεννόηση δεν φταίω εγώ, αν ήξερα ότι θα μου χρεώνουν το πάγιο δεν θα την έπαιρνα.

Και στο κάτω κάτω τι σημαίνει ότι δίνεται δωρεάν άλλα έχει μηνιαίο πάγιο;

Δηλαδή από την μια στην προωθούν, (πλασάρουν) αυτοί, δεν τη ζητάς εσύ και θα σου χρεώσουν και το κόστος της, όπως γίνεται σε περιπτώσεις αντικατάστασης κάρτας;

Δεν νομίζω να στέκει αυτό...

η έξτρα sim δεν έχει δέσμευση οπότε μπορείς να την καταργήσεις όποτε θέλεις!

Τα μυαλά, όπως και τα αλεξίπτωτα, δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά!
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, CaptainNickGR said:

Στείλε email στο ginecu@vodafone.cu 

@George6633 Συγνώμη τώρα είδα τι σου είχα γράψει, το σωστό email ειναι ginecu@vodafone.com

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, CaptainNickGR said:

@George6633 Συγνώμη τώρα είδα τι σου είχα γράψει, το σωστό email ειναι ginecu@vodafone.com

Σ ευχαριστώ πολύ 

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω ότι αρχικά μίλησα με την Cosmote μου είπε ότι έχω κάνει τα σωστά βήματα και αυτά τα μηνύματα είναι τυποποιημένα...Σε περίπτωση όμως που προχωρήσει η φορητοτητα η προσφορά τους ισχύει κανονικά,να μην πετάξω την sim και θα κάνουμε αίτηση να με γυρίσει πίσω και οποιαδήποτε ποινή θα αφαιρεθεί μέσω λογαριασμών. 

Edited by George6633
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, George6633 said:

Να ενημερώσω ότι αρχικά μίλησα με την Cosmote μου είπε ότι έχω κάνει τα σωστά βήματα και αυτά τα μηνύματα είναι τυποποιημένα...Σε περίπτωση όμως που προχωρήσει η φορητοτητα η προσφορά τους ισχύει κανονικά,να μην πετάξω την sim και θα κάνουμε αίτηση να με γυρίσει πίσω και οποιαδήποτε ποινή θα αφαιρεθεί μέσω λογαριασμών. 

Θα το δουν αύριο και θα ακυρωθεί η φορητότητα σου. Το συμβόλαιο ενεργοποιήθηκε στην cosmote;

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, CaptainNickGR said:

Θα το δουν αύριο και θα ακυρωθεί η φορητότητα σου. Το συμβόλαιο ενεργοποιήθηκε στην cosmote;

Το συμβόλαιο όχι ακόμα...Εμενα μου είπαν ότι υπάρχει η προσφορά και περιμένουν τα τυπικά.. Απλά επειδή δεν έχω ξανακάνει φορητοτητα σήμερα στην Cosmote μου είπαν το πρωί ότι έχω δικαίωμα να κάνω ακύρωση στο 13894 μέχρι πριν τις 5..απο τις 5 και μετά το απόγευμα θα είχε δικαίωμα η Vodafone να με τραβήξει και ενώ έκανα σωστά τη διαδικασία και μου ήρθαν τα μηνύματα,στις 16:55 μου ήρθε μήνυμα από την Vodafone ότι εγκρίθηκε και αύριο θα γίνω CU,τωρα από το τμήμα προσφορών με διαβεβαιωσαν ότι είναι τυπικά αυτά τα μηνύματα που έρχονται. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, George6633 said:

Το συμβόλαιο όχι ακόμα...Εμενα μου είπαν ότι υπάρχει η προσφορά και περιμένουν τα τυπικά.. Απλά επειδή δεν έχω ξανακάνει φορητοτητα σήμερα στην Cosmote μου είπαν το πρωί ότι έχω δικαίωμα να κάνω ακύρωση στο 13894 μέχρι πριν τις 5..απο τις 5 και μετά το απόγευμα θα είχε δικαίωμα η Vodafone να με τραβήξει και ενώ έκανα σωστά τη διαδικασία και μου ήρθαν τα μηνύματα,στις 16:55 μου ήρθε μήνυμα από την Vodafone ότι εγκρίθηκε και αύριο θα γίνω CU,τωρα από το τμήμα προσφορών με διαβεβαιωσαν ότι είναι τυπικά αυτά τα μηνύματα που έρχονται. 

Πράγματι αύριο θα ενεργοποιηθεί το νούμερο, αλλά αν έστειλες από σήμερα μήνυμα στο ginecu@vodafone.com θα το δουν οι άνθρωποι αύριο και θα σου ακυρώσουν την αίτηση αλλά πάρε και στο 13894 για σιγουριά.

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, CaptainNickGR said:

Πράγματι αύριο θα ενεργοποιηθεί το νούμερο, αλλά αν έστειλες από σήμερα μήνυμα στο ginecu@vodafone.com θα το δουν οι άνθρωποι αύριο και θα σου ακυρώσουν την αίτηση αλλά πάρε και στο 13894 για σιγουριά.

Έστειλα στο CU,πήρα και στο 13894 μου λέει ότι έχω ήδη υποβάλει αίτημα. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...