Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με βάση την ανακοίνωση της Ε.Ε.Τ.Τ. που εκδόθηκε την 15/11/2017 ο νέος κανονισμός στα θέματα συμβολαίων ισχύει "άμεσα" και όχι αμέσως δηλαδή ισχύει εντός ευλόγου προθεσμίας. Προφανώς ισχύει από 6 Δεκεμβρίου που δημοσιεύτηκες στην εφημερίδα της κυβερνήσεως. Με ανακοινώσεις δεν νομοθετεί μια δημόσια αρχή.

Ανοιχτό παραμένει το θέμα αν τυχόν κάποιος λογαριασμός εκδόθηκε μετά τις 6 Δεκεμβρίου και αναφέρει τις αυξήσεις.

 

Σωστα ισχύει απο την ημερα που δημοσιευθηκε στο ΦΕΚ (6/12/2017) και όχι απο την ημερομηνια ανακοίνωσης.

Οπως εγραψα και προηγουμένως αυτο περιμένω και εγω να δω στο λογαριασμο μου που εκδίδετε το επόμενο 10ημερο αν θα αναφέρει τις αυξήσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 18,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα παιδιά, τον προηγούμενο μήνα έκανα διακοπή στο συμβόλαιο μου (με την λήξη του) και μετατροπή σε καρτοκινητο (κόστος 15 ευρώ που θα ερχόταν στον τελευταίο λογαριασμό). Εκδόθηκε ο τελευταίος λογαριασμός χθες και μου βγάζει "σύνολο παρόντος λογαριασμού (με ΦΠΑ): -34,18 €" και ακριβώς από κάτω "ποσό πληρωμής:0,00 €". Αυτό σημαίνει ότι έχω να πάρω πίσω 34,18; δεν θα έπρεπε και στο ποσό πληρωμής να υπήρχε το αρνητικό ποσό; κι εάν οντως έχω να πάρω ποια είναι η διαδικασία της πίστωσης;
Link to comment
Share on other sites

ακριβως αυτο σημαινει,πρεπει να πας σε καταστημα να τα εισπραξεις με την ταυτοτητα σου.
Link to comment
Share on other sites

Σωστα ισχύει απο την ημερα που δημοσιευθηκε στο ΦΕΚ (6/12/2017) και όχι απο την ημερομηνια ανακοίνωσης.

Οπως εγραψα και προηγουμένως αυτο περιμένω και εγω να δω στο λογαριασμο μου που εκδίδετε το επόμενο 10ημερο αν θα αναφέρει τις αυξήσεις.

Εμένα εκδόθηκε 13 του μηνός και γράφει κανονικά για την αύξηση. Αν κατάλαβα καλά με βάση αυτά που γράφεις, μπορώ να κάνω καταγγελία και να επικαλεστώ το νέο νόμο?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Εμένα εκδόθηκε 13 του μηνός και γράφει κανονικά για την αύξηση. Αν κατάλαβα καλά με βάση αυτά που γράφεις, μπορώ να κάνω καταγγελία και να επικαλεστώ το νέο νόμο?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Εγώ που έκανα διακοπή, η αύξηση αναφερόταν στο λογαριασμό 11/11 και την έκανα 9/12 χωρίς κανένα πρόβλημα.

Apparently we love our own cell phones but we hate everyone else's...

Follow me on XDA

Link to comment
Share on other sites

Εμένα εκδόθηκε 13 του μηνός και γράφει κανονικά για την αύξηση. Αν κατάλαβα καλά με βάση αυτά που γράφεις, μπορώ να κάνω καταγγελία και να επικαλεστώ το νέο νόμο?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Μπορείς να κάνεις καταγγελία με τον παλιό νόμο για 1 μήνα. Ο νέος νόμος σου δίνει το δικαίωμα να κάνεις καταγγελία εντός 3 μηνών από την εφαρμογή των αυξήσεων και όχι από την ανακοίνωση.

Link to comment
Share on other sites

Με βάση την ανακοίνωση της Ε.Ε.Τ.Τ. που εκδόθηκε την 15/11/2017 ο νέος κανονισμός στα θέματα συμβολαίων ισχύει "άμεσα" και όχι αμέσως δηλαδή ισχύει εντός ευλόγου προθεσμίας. Προφανώς ισχύει από 6 Δεκεμβρίου που δημοσιεύτηκες στην εφημερίδα της κυβερνήσεως. Με ανακοινώσεις δεν νομοθετεί μια δημόσια αρχή.

Ανοιχτό παραμένει το θέμα αν τυχόν κάποιος λογαριασμός εκδόθηκε μετά τις 6 Δεκεμβρίου και αναφέρει τις αυξήσεις.

Σωστα ισχύει απο την ημερα που δημοσιευθηκε στο ΦΕΚ (6/12/2017) και όχι απο την ημερομηνια ανακοίνωσης.

Οπως εγραψα και προηγουμένως αυτο περιμένω και εγω να δω στο λογαριασμο μου που εκδίδετε το επόμενο 10ημερο αν θα αναφέρει τις αυξήσεις.

Τότε όντως υπάρχει κενό εδώ .

Το Φ.Ε.Κ. αναφέρει άμεση ισχύς ή μεταγενέστερη;

@Vasileios κανείς νομίζω δεν ανέφερε ότι μια δημόσια αρχή νομοθετεί με ανακοινώσεις .

 

Sent from my TA-1033 using Tapatalk

Edited by johntua
Link to comment
Share on other sites

Όταν τους ειπα οτι θέλω να κάνω την σύνδεση σε καρτοκινητο whats up αζημίως, καθώς η συνδεση μου δίνει 550Mb μόνο....μου ειπαν οτι οι αυξησεις αφορόυν μόνο στον χρόνο ομιλίας....κ οτι θα μου δώσουν αλλα 500 mb δωρεαν κάθε μήνα κ μου εκαναν κ μειωση παγίου στο σταθερό cosmote δίνοντας μου και απεριοριστο χρόνο ομιλίας (το αυτονόητο δλδ...που δεν κανουν αρχικά).....

 

Δεν επέμενα κ πολύ...

Προς το παρόν με βολεύει το 1GB.. μέχρι τον Μάιο που λήγει το συμβόλαιο...όπου μετά σίγουρα θα γίνει whats up...

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

 

"...Ποτέ μην εξηγείς...Οι φίλοι σου δεν το χρειάζονται και οι εχθροί σου δεν θα σε πιστέψουν έτσι και αλλιώς..."

Link to comment
Share on other sites

Τότε όντως υπάρχει κενό εδώ .

Το Φ.Ε.Κ. αναφέρει άμεση ισχύς ή μεταγενέστερη;

@Vasileios κανείς νομίζω δεν ανέφερε ότι μια δημόσια αρχή νομοθετεί με ανακοινώσεις .

 

Sent from my TA-1033 using Tapatalk

Πράγματι δεν το είπε κανείς, απλά δημιουργήθηκε σε πολλούς η εντύπωση) εδώ αλλά και σε άλλες σελίδες αυτού του forum ότι ο κανονισμός ισχύει από τις 15 Νοεμβρίου. Και εγώ έτσι νόμισα στην αρχή, μετά κατάλαβα τι ακριβώς σημαίνει το "άμεσα".

Link to comment
Share on other sites

Παίζει εδώ και μέρες, δες το xmas.cosmote.gr

Κάθε χρόνο και χειρότερα:

26. Τα Δώρα έχουν ισχύ 3 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής από τον αποδέκτη του ενημερωτικού μηνύματος για τη λήψη του δώρου και δεν μπορούν να καταναλωθούν όταν ο αποδέκτης βρίσκεται σε περιαγωγή. Μετά τη λήξη διάρκειας ισχύος του κάθε Δώρου, οποιοδήποτε υπόλοιπο δεν έχει καταναλωθεί, μηδενίζεται.

 

27. Κάθε Συνδρομητής μπορεί να δεχτεί κατ’ ανώτατο όριο 3 Δώρα κατά τη διάρκεια του Προγράμματος.

http://mowned.com/sig/don-fedon-kon.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Με το λογαριασμό που εκδόθηκε 13/12/2017 (μετά την 6/12 και την δημοσίευση του νέου "Κανονισμό Γενικών Αδειών") η Cosmote με ενημερώνει (ανακοινώνει) για αυξήσεις στο πάγιο από 15/1/2018 με ταυτόχρονη αύξηση στα Mb. Η εταιρεία ξέρει για το νέο "Κανονισμό Γενικών Αδειών" αλλά προχωρά σε αυξήσεις.

Μπορούμε να κάνουμε κάτι και τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Ποια είναι ενδεδειγμένη αντίδραση; Ποια είναι η άποψη σας;

Να ενημερώσουμε την Cosmote; Έχει νόημα; Δεν νομίζω να μην το ξέρει ότι παρανομεί.

Να ενημερώσουμε την ΕΕΤΤ; Καθένας ξεχωριστά για την περίπτωση του; Έχει νόημα; Ούτε και για αυτούς δεν νομίζω να μην το ξέρουν ότι η εταιρεία προχωράει σε αυξήσεις παγίων. Προσπάθησα να μιλήσω τηλεφωνικά και δεν γίνεται. Δεν τους πιάνεις με τίποτα στο τηλέφωνο. Συνέχεια κατειλημμένο είναι.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν διάβασες τις προηγούμενες 2-3 σελιδες

 

Φυσικά και τις διάβασα τις προηγούμενες σελίδες. Ενημερώθηκα και για την ανακοίνωση της ΕΕΤΤ 15/11/2017, και για την δημοσίευση του ΦΕΚ 6/12/2017, και για τις αυξήσεις που ανακοινώθηκαν πριν 6/12. Ξέρω και για την καταγγελία της σύμβασης που μπορεί να κάνει ο καθένας ξεχωριστά.

Ρωτάω για περίπτωση μετά 6/12 αν έχει νόημα να ενημερώσουμε την Cosmote ότι παρανομεί (αφού σίγουρα το ξέρει ότι παρανομεί) ή να απευθυνθούμε κατευθείαν στην ΕΕΤΤ. Και αν απευθυνθούμε στην ΕΕΤΤ να απευθυνθεί ο καθένας για τον εαυτό του ή αν θα μπορούσε να γίνει κάτι πιο οργανωμένα. Γιατί αν στείλουν 5-10 άτομα μπορεί να λύσουν το θέμα τους αλλά τι θα γίνει για τους υπόλοιπους 90-95 που δεν θα το κάνουν.

 

edit.

Τελικά έστειλα ένα mail στην Cosmote (έτσι να υπάρχει) και ταυτόχρονα το κοινοποίησα και στην ΕΕΤΤ. Δεν νομίζω να γίνει κάτι. Φαντάζομαι να κάνουν τον Κινέζο "δεν ξέρουμε, δεν είδαμε, δεν ακούσαμε" και ούτε που θα μπουν στο κόπο να απαντήσουν.

Edited by vasilk
Link to comment
Share on other sites

την γνώμη σας από παρόμοιες εμπειρίες

προσπαθώ εδώ και 1 βδμάδα να μου ανακοινωθεί η επιδότηση που μου δίνει για αλλαγή σε χαμηλότερου πάγιου πρόγραμμα από cosmote,

εληξε το συμβόλαιο στην cosmote με παγιο περι τα 65ευρώ.

με την αιτολογία ότι δεν βγήκε από το σύστημα το ποσό επιδότητησης για το πρόγραμμα που επιλέγω μικρότερες ανάγκες ,χαμηλότερο παγιο, υπάρχει καθαυστέρηση στην καθυστέρηση.... χωρίς να γνωρίζει κανείς στην εταιρία πότε θα ανακοινωθεί τελικά το ποσό επιδότητσης..

την πρώτη μέρα είπαν θα βγεί την επόμενη , την επόμενη είπαν θα βγεί ίσως σε δευτέρα μετά αλλάξανε και τελικά δεν γνωρίζουν -κανείς δεν γνωρίζει στην εταιρία--- είναι όλα τυχαία μαλλον ...

κρίμα για το όνομα της εταιρίας και για το επιπεδο εξυπηρέτησης που διαλαλίζει...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα εκδόθηκε 13 του μηνός και γράφει κανονικά για την αύξηση. Αν κατάλαβα καλά με βάση αυτά που γράφεις, μπορώ να κάνω καταγγελία και να επικαλεστώ το νέο νόμο?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Φυσικά και τις διάβασα τις προηγούμενες σελίδες. Ενημερώθηκα και για την ανακοίνωση της ΕΕΤΤ 15/11/2017, και για την δημοσίευση του ΦΕΚ 6/12/2017, και για τις αυξήσεις που ανακοινώθηκαν πριν 6/12. Ξέρω και για την καταγγελία της σύμβασης που μπορεί να κάνει ο καθένας ξεχωριστά.

Ρωτάω για περίπτωση μετά 6/12 αν έχει νόημα να ενημερώσουμε την Cosmote ότι παρανομεί (αφού σίγουρα το ξέρει ότι παρανομεί) ή να απευθυνθούμε κατευθείαν στην ΕΕΤΤ. Και αν απευθυνθούμε στην ΕΕΤΤ να απευθυνθεί ο καθένας για τον εαυτό του ή αν θα μπορούσε να γίνει κάτι πιο οργανωμένα. Γιατί αν στείλουν 5-10 άτομα μπορεί να λύσουν το θέμα τους αλλά τι θα γίνει για τους υπόλοιπους 90-95 που δεν θα το κάνουν.

 

edit.

Τελικά έστειλα ένα mail στην Cosmote (έτσι να υπάρχει) και ταυτόχρονα το κοινοποίησα και στην ΕΕΤΤ. Δεν νομίζω να γίνει κάτι. Φαντάζομαι να κάνουν τον Κινέζο "δεν ξέρουμε, δεν είδαμε, δεν ακούσαμε" και ούτε που θα μπουν στο κόπο να απαντήσουν.

 

Εγω όπως εχω ξαναγράψει περιμένω να εκδοθει ο λογαριασμος προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας για να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΕ και στον συνήγορο του καταναλωτη ... πιθανόν και στην Cosmote... αλλα σιγουρα στις παραπάνω ανεξαρτητες αρχες

Edited by no_maniac
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έγινε αρκετή συζήτηση για την πρόσφατη ανακοίνωση της ΕΕΤΤ και τη δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ, ας επισημάνουμε ότι λίγο παρακάτω αναφέρει ότι σε περίπτωση που γίνεται τέτοια αύξηση (αυτή που απαγορεύεται), τότε ο συνδρομητής έχει δικαίωμα να καατγγείλει

αζημίως τη σύμβαση. Στην πράξη, δεν φαίνεται να υπάρχει σημαντική αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο καθεστώς.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα υπάρχει . Η ερμηνεία που δίνω μετά από πολύ προβληματισμό είναι ότι τα συμφωνηθέντα δεν μπορούν να αλλάξουν δηλαδή το πάγιο και τα όσα περιλαμβάνει.

Από κει και πέρα μπορεί να αυξήσει μία εταιρεία τον τιμοκατάλογο για πέρα από τα συμφωνηθέντα οπότε έχεις 3 ή 4 μήνες από την εφαρμογή των αυξήσεων (και όχι από την ανακοίνωση) προκειμένου να φύγεις αζημίως.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πήρα σήμερα για να ζητήσω διακοπή συμβολαίου αζημίως και μου είπαν ότι δεν μπορώ να το κάνω γιατί εχθές η cosmote έβγαλε ανακοίνωση ότι παίρνει πίσω τις αυξήσεις
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πήρα σήμερα για να ζητήσω διακοπή συμβολαίου αζημίως και μου είπαν ότι δεν μπορώ να το κάνω γιατί εχθές η cosmote έβγαλε ανακοίνωση ότι παίρνει πίσω τις αυξήσεις

 

Η απόλυτη ξεφτ€&@ μάλλον το ποίμνιο ξυπνησε και αρχησαμε τις διακοπές συμβόλαιου!

Εγω έχω να πω ευχαριστώ κοσμοτε με αυτήν την τελείως αντι επαγγελματική κίνηση με αποδέσμευσες.. Και έχασες για 5ε έναν πελάτη που έδινε 58ε! Αυτό κάπως λέγεται... :X

Πάντως στις ανακοινώσεις δεν φαίνεται να το πήρε πισω

https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/page/T23B/section/anakoinoseis_xreoseon

Edited by Tas6s
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει πάρει κάτι πίσω στις ανακοινώσεις . Ισχύουν κανονικά. Είχα λίγο χρόνο και διάβασα τον νόμο . Λοιπόν σύμφωνα με το άρθρο 17 οι κείμενες, περιεχόμενες διατάξεις έχουν αμεση ισχυς αλλααααα με εξαιρεση το Παράρτημα Β της διάταξης , η οποία τιθεται σε ίσχυς μετά από 6 μηνες . Μάντεψε που υπάρχουν οι διατάξεις για την μη αύξηση των παγίων, για την τρίμηνη και 2 μήνη καταγγελία κλπ ...;; Ναι στο Παράρτημα Β . Άρα εν ισχύς ακόμα το παλαιό πλαίσιο ακόμα και αν η ΕΕΤΤ λέει άμεσα. Πραγματικά πολύ μπέρδεμα η ιστορία .

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πήρα σήμερα για να ζητήσω διακοπή συμβολαίου αζημίως και μου είπαν ότι δεν μπορώ να το κάνω γιατί εχθές η cosmote έβγαλε ανακοίνωση ότι παίρνει πίσω τις αυξήσεις

 

Ξαναπαρε και ζητα διακοπη.Και αν μπορουν να σου στειλουν μεσω email ή εγγραφως το χαρτι που πηραν τις αυξησεις πισω.Εφοσον δεν περασε το περιθωριο του ενος μηνα απο την ενημερωση σου μεσω λογαριασμου μπορεις να κανεις την διακοπη.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει πάρει κάτι πίσω στις ανακοινώσεις . Ισχύουν κανονικά. Είχα λίγο χρόνο και διάβασα τον νόμο . Λοιπόν σύμφωνα με το άρθρο 17 οι κείμενες, περιεχόμενες διατάξεις έχουν αμεση ισχυς αλλααααα με εξαιρεση το Παράρτημα Β της διάταξης , η οποία τιθεται σε ίσχυς μετά από 6 μηνες . Μάντεψε που υπάρχουν οι διατάξεις για την μη αύξηση των παγίων, για την τρίμηνη και 2 μήνη καταγγελία κλπ ...;; Ναι στο Παράρτημα Β . Άρα εν ισχύς ακόμα το παλαιό πλαίσιο ακόμα και αν η ΕΕΤΤ λέει άμεσα. Πραγματικά πολύ μπέρδεμα η ιστορία .

 

Χρόνια Πολλά σε όλους

Σωστα στο αρθρο 17 γράφει ....

"Άρθρο 17

Έναρξη Ισχύος

Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από την δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως με εξαίρεση τοΠαράρτημα Β, το οποίο τίθεται σε ισχύ έξι (6) μήνες από τη δημοσίευση της παρούσας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως με τις ακόλουθες εξαιρέσεις":

 

αλλα λέει ... με τις ακόλουθες εξαιρέσεις

 

"i) την άμεση θέση σε ισχύ από τη δημοσίευση της παρούσας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως των:

α) τελευταίο εδάφιο του σημείου (η) της παραγράφου 2.1.15"

και ακολουθουν και αλλες εξαιρέσεις....

 

Τώρα αν πάμε στο τελευταίο εδάφιο του του σημείου (η) της 2.1.15 γράφει....

"Ειδικά για τις περιπτώσεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου, ανεξαρτήτως του εάν υπάρχει επιδότηση συσκευής ή έκπτωση παγίου, δεν δύναται εντός του ορισμένου χρόνου της σύμβασης να πραγματοποιηθεί αύξηση του παγίου ή μείωση οποιασδήποτε υπηρεσίας του πακέτου υπηρεσιών (όπως λεπτά χρόνου ομιλίας, αριθμός SMS/MMS και όγκος δεδομένων) το οποίο περιλαμβάνεται στο πάγιο."

 

Δηλαδη η απαγόρευση αλλαγης παγίων έχει αμεση εφαρμογή

Οτι ακριβως λεει και στο δελτίο τυπου η ΕΕΤΕ που διαχωριζει την απαγόρευση αλλαγης παγίων απο τις υπόλοιπες αλλάγες.

 

Οποιος έχει τον χρόνο και διαβάσει το ΦΕΚ βρίσκει και άλλα ενδιαφέροντα...

 

Εισαγει για πρώτη φορά επιστροφή χρημάτων που έχουν εναπομείνει στην κάρτα ...υπο όρους....

"Ειδικά στην περίπτωση που ο συνδρομητής/χρήστης υπηρεσιών καρτοκινητής τηλεφωνίας αντιταχθεί στην τροποποίηση τιμολογίων σύμφωνα με τα ανωτέρω, ο πάροχος, κατόπιν αιτήσεως του συνδρομητή/χρήστη οφείλει να του επιστρέψει εντός τριάντα (30) ημερών, το εναπομείναν στην κάρτα χρηματικό υπόλοιπο, εφόσον τα τροποποιούμενα τιμολόγια τίθενται σε ισχύ σε λιγότερο από τρεις μήνες από την ημερομηνία ενημέρωσης του χρήστη σχετικά με την τροποποίηση."

 

Βεβαια οι πάροχοι ευκολα το παρακάμπτουν .... αλλά είναι καλό που για πρώτη φορα γίνεται λόγος για επιστροφη χρημάτων ...σε καρτοκινητά...

 

 

Και παλι Χρόνια Πολλά με Υγεία

 

.

Edited by no_maniac
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά σε όλους

Σωστα στο αρθρο 17 γράφει ....

"Άρθρο 17

Έναρξη Ισχύος

Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από την δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως με εξαίρεση τοΠαράρτημα Β, το οποίο τίθεται σε ισχύ έξι (6) μήνες από τη δημοσίευση της παρούσας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως με τις ακόλουθες εξαιρέσεις":

 

αλλα λέει ... με τις ακόλουθες εξαιρέσεις

 

"i) την άμεση θέση σε ισχύ από τη δημοσίευση της παρούσας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως των:

α) τελευταίο εδάφιο του σημείου (η) της παραγράφου 2.1.15"

και ακολουθουν και αλλες εξαιρέσεις....

 

Τώρα αν πάμε στο τελευταίο εδάφιο του του σημείου (η) της 2.1.15 γράφει....

"Ειδικά για τις περιπτώσεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου, ανεξαρτήτως του εάν υπάρχει επιδότηση συσκευής ή έκπτωση παγίου, δεν δύναται εντός του ορισμένου χρόνου της σύμβασης να πραγματοποιηθεί αύξηση του παγίου ή μείωση οποιασδήποτε υπηρεσίας του πακέτου υπηρεσιών (όπως λεπτά χρόνου ομιλίας, αριθμός SMS/MMS και όγκος δεδομένων) το οποίο περιλαμβάνεται στο πάγιο."

 

Δηλαδη η απαγόρευση αλλαγης παγίων έχει αμεση εφαρμογή

Οτι ακριβως λεει και στο δελτίο τυπου η ΕΕΤΕ που διαχωριζει την απαγόρευση αλλαγης παγίων απο τις υπόλοιπες αλλάγες.

 

Οποιος έχει τον χρόνο και διαβάσει το ΦΕΚ βρίσκει και άλλα ενδιαφέροντα...

 

Εισαγει για πρώτη φορά επιστροφή χρημάτων που έχουν εναπομείνει στην κάρτα ...υπο όρους....

"Ειδικά στην περίπτωση που ο συνδρομητής/χρήστης υπηρεσιών καρτοκινητής τηλεφωνίας αντιταχθεί στην τροποποίηση τιμολογίων σύμφωνα με τα ανωτέρω, ο πάροχος, κατόπιν αιτήσεως του συνδρομητή/χρήστη οφείλει να του επιστρέψει εντός τριάντα (30) ημερών, το εναπομείναν στην κάρτα χρηματικό υπόλοιπο, εφόσον τα τροποποιούμενα τιμολόγια τίθενται σε ισχύ σε λιγότερο από τρεις μήνες από την ημερομηνία ενημέρωσης του χρήστη σχετικά με την τροποποίηση."

 

Βεβαια οι πάροχοι ευκολα το παρακάμπτουν .... αλλά είναι καλό που για πρώτη φορα γίνεται λόγος για επιστροφη χρημάτων ...σε καρτοκινητά...

 

 

Και παλι Χρόνια Πολλά με Υγεία

 

.

Σωστός μπέρδεψα την εξαιρουμένης με την επόμενη. Οπότε είμαστε πάλι back on track .

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...