Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

λοιπον εχει συνεργειο για VW στον μεγαλο τον μασουτη μετα τις γραμμες του τρενου απεναντι απο κατι νεκτροταφεια που εχει εκει. στο δεξι σου χερι

 

εκει αλλαξα τον συμπλεκτη στο ιβιζα

 

 

ο τυπος ξερει πραγματα πανε εκει για λαδια σου

 

παιδια για ξανθη μιλαω παντα να ξερετε

 

Ευχαριστώ αλλά έχω κλείσει σήμερα ραντεβού κομοτηνή, να δω πως έιναι και εκεί...

Το κρατάω πάντως στο νου μου για το μέλλον..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εχεις ντοκουμεντα, εργασιες, papers , τελοσπαντων που δειχνουν πως το λαδι που λες ειναι καλυτερο? γιατι σε φημες δε βασιζομαι. μονο αν καποιος μου φερει εργασιες μελετες "διπλες τυφλες" (οπως λεγονται στην ιατρικη), μονο τοτε θα δεχτω κατι.

δες προδιαγραφες εδω

http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_1_ESP_Formula_5W-30.asp

 

http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorOil/Synthetics/Product_Testing_Las_Vegas.aspx

 

και μετα δες και εδω

 

http://www.bobistheoilguy.com/

 

 

δες και εδω

http://www.widman.biz/Seleccion/Viscosidad/Conversiones/Graph/graph.html

 

προσφατα η vw ανανεωσε την λιστα με τα λαδια που φερουν τις προδιαγραφες της:

http://pics.tdiclub.com/data/529/VW_TSB ... Jan-11.pdf

 

Ξεχωρίζω μερικά γνωστά λάδια που καλύπτουν την VW 504.00:

 

1. Aral Supertronic Longlife III 5w-30 (ACEA ?)

2. Castrol Edge 5w-30 (ACEA A3/B3/B4)

3. Elf Solaris LLX 5w-30 (ACEA A3/B4)

4. Fuchs Titan GT1 Longlife III 5w-30 (ACEA A3/B4)

5. Mobil 1 ESP Formula 5w-30 (ACEA A3/B4)

6. Motul Specific 504/507 5w-30 (ACEA A3/B4)

7. Shell Helix Ultra VX 5w-30 (ACEA A3/B4)

8. Valvoline Synpower XL-III 5w-30 (ACEA A3/B4)

 

και εγω tfsi εχω και τα mobil1 βαζω

Link to comment
Share on other sites

δες προδιαγραφες εδω

http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_1_ESP_Formula_5W-30.asp

 

http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorOil/Synthetics/Product_Testing_Las_Vegas.aspx

 

και μετα δες και εδω

 

http://www.bobistheoilguy.com/

 

 

δες και εδω

http://www.widman.biz/Seleccion/Viscosidad/Conversiones/Graph/graph.html

 

προσφατα η vw ανανεωσε την λιστα με τα λαδια που φερουν τις προδιαγραφες της:

http://pics.tdiclub.com/data/529/VW_TSB ... Jan-11.pdf

 

Ξεχωρίζω μερικά γνωστά λάδια που καλύπτουν την VW 504.00:

 

1. Aral Supertronic Longlife III 5w-30 (ACEA ?)

2. Castrol Edge 5w-30 (ACEA A3/B3/B4)

3. Elf Solaris LLX 5w-30 (ACEA A3/B4)

4. Fuchs Titan GT1 Longlife III 5w-30 (ACEA A3/B4)

5. Mobil 1 ESP Formula 5w-30 (ACEA A3/B4)

6. Motul Specific 504/507 5w-30 (ACEA A3/B4)

7. Shell Helix Ultra VX 5w-30 (ACEA A3/B4)

8. Valvoline Synpower XL-III 5w-30 (ACEA A3/B4)

 

και εγω tfsi εχω και τα mobil1 βαζω

 

ετσι ναι εχεις καποια ντοκουμεντα. παντως εγω θεωρω σωστη επιλογη την επιλογη του κατασκευαστη, οποτε τον ακολουθω. μπορει ενα μη μαμα λαδι να ειναι οντως καλυτερο αλλα μπορει και οχι. δε νομιζω πως τελικα παιζει τοσο ρολο. πεσμου ενα λογο για να επιλεξω το α ή β λαδι. μιλαμε παντα αναμεσα σε 2 ιδια σε γενικες γραμμες λαδια. μη μου πεις πως φοβασαι μηπως παθει κατι ο κινητηρας γιατι ποτε δεν εχω ακουσει αυτοκινητο να χαλαει λογω λαδιου.

Link to comment
Share on other sites

ετσι ναι εχεις καποια ντοκουμεντα. παντως εγω θεωρω σωστη επιλογη την επιλογη του κατασκευαστη, οποτε τον ακολουθω. μπορει ενα μη μαμα λαδι να ειναι οντως καλυτερο αλλα μπορει και οχι. δε νομιζω πως τελικα παιζει τοσο ρολο. πεσμου ενα λογο για να επιλεξω το α ή β λαδι. μιλαμε παντα αναμεσα σε 2 ιδια σε γενικες γραμμες λαδια. μη μου πεις πως φοβασαι μηπως παθει κατι ο κινητηρας γιατι ποτε δεν εχω ακουσει αυτοκινητο να χαλαει λογω λαδιου.

το συγκεκριμενο λαδι πληρει την 504.00 οδηγια της vw για αυτο και το προτεινα.

παντα με οτι λεει ο κατασκευαστης παω.

πολλες φορες καποιο λαδι συμπεριφερεται καλυτερα πχ δεν ανεβαζει θερμοκρασια ειδικα καλοκαιρι, περισσοτερο απο καποιο αλλο, καιει λιγοτερο το μοτερ (τα tfsi καινε λιγο).κλπ

Link to comment
Share on other sites

ετσι ναι εχεις καποια ντοκουμεντα. παντως εγω θεωρω σωστη επιλογη την επιλογη του κατασκευαστη, οποτε τον ακολουθω. μπορει ενα μη μαμα λαδι να ειναι οντως καλυτερο αλλα μπορει και οχι. δε νομιζω πως τελικα παιζει τοσο ρολο.

 

Ο κατασκευαστης οριζει καποιες προδιαγραφες και καθε εταιρια βγαζει το λαδι που θα καλυψει αυτες τις προδιαγραφες. Ο κατασκευατης απ'οσο γνωριζω δεν βγαζει δικα του λαδια, οι περισσοτερες επισημες αντιπροσωπειες χρησιμοποιουν καποιο απο τα λαδια που εγραψε ο gsa1967 στην λιστα.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερώνω κι εγώ ότι άλλαξα σήμερα λάδια στην κομοτηνή.

 

Κόστισε 46 ευρώ (+2 για το αντιψυκτικό καθαριστήρων που μου βάλαν χωρίς να ρωτήσουν) και άλλα 8 η βενζίνη. Το φίλτρο έκανε 15.

 

54 και άλλα 54 τα λάδια, 108. Αποδεκτό αλλά όχι αρκετά καλό.

 

Τους έβαλα να δουν και το θεματάκι που νομίζω ότι έχω.

Με σταθερές στροφές, κάτω από τις 1800, αφήνω απότομα γκάζι και δεν κόβει ομαλά, αλλά με σκαλοπατάκι.

Όταν ξαναπατήσω απαλά γκάζι κάνει το ίδιο. Ξανα κάνει κάτι απότομο.

 

Όπως όταν έχεις πρώτη με πολλές στροφές και αφήσεις γκάζι κάνει κάτι, έτσι μου κάνει και σε άλλες ταχύτητες. Παρατηρείται πιο εύκολα με 2α.

 

Άλλος κανείς? Έχω τον πρώτο προβληματικό tsi?

(πάντως το σκέφτηκα πάρα πολύ αν είναι η ιδέα μου. Κατέληξα στο ότι όντως παλιότερα δεν το έκανε και ήταν όλα ομαλά. Ξεκίνησε γύρω στα 12000χλμ και τώρα έχω 14)

 

edit: Στη VW είπαν διάφορες βλακείες, ότι είναι φυσιολογικό, ότι φταίει το κιβώτιο και είναι φυσιολογικό (dsg αλλά στο σειριακό)...

Link to comment
Share on other sites

cmavr8 δεν ξέρω τί εννοείς ακριβώς πάντως στις ~1500σαλ. τα περισσότερα αυτοκίνητα ψεκάζουν καύσιμο στον κινητήρα ακόμη και αν δεν πατάς γκάζι, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να σβήσει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ενώ ο κινητήρας (χωρίς γκάζι) φρενάρει το αυτοκίνητο, να πάψει να το φρενάρει.

 

Αν και όπως το περιγράφεις ίσως να εννοείς κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

κ εγω στην θεσσαλονικη τα ιδια πληρωσα..

παλι καλα γιατι με 45 ευρω κα λαδια δικα μου την γλυτωσα..απο τα 180 που μου ειχαν ζητησει.

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Ναι, εννοώ ότι το "κόψιμο" που κάνει είναι απότομο. Το ίδιο και η "επανεκκίνηση" όταν ξαναδώσω γκάζι.

 

Ξέχασα να σας πω και το άλλο: Δεν κατάφεραν να μου κάνουν reset κάτι, και έτσι όταν γυρνάω το κλειδί με πατημένο το κουμπί 0,0 μου λέει "Service now!" αντί για "Service in 30000km...".

 

Αστείο? Το ξανακοίταξαν και είπαν ότι τα έκαναν reset όλα... Τί συνέβη άραγε...

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάφεραν να μου κάνουν reset κάτι, και έτσι όταν γυρνάω το κλειδί με πατημένο το κουμπί 0,0 μου λέει "Service now!" αντί για "Service in 30000km...".

 

Αστείο? Το ξανακοίταξαν και είπαν ότι τα έκαναν reset όλα... Τί συνέβη άραγε...

 

Και όταν το ξανακοίταξαν και είπαν ότι τα έκαναν reset όλα τι έγινε? Απλώς οκ.. το άφησαν έτσι? :worry:

ilias
Link to comment
Share on other sites

Ναι, εννοώ ότι το "κόψιμο" που κάνει είναι απότομο. Το ίδιο και η "επανεκκίνηση" όταν ξαναδώσω γκάζι.

 

Ξέχασα να σας πω και το άλλο: Δεν κατάφεραν να μου κάνουν reset κάτι, και έτσι όταν γυρνάω το κλειδί με πατημένο το κουμπί 0,0 μου λέει "Service now!" αντί για "Service in 30000km...".

 

Αστείο? Το ξανακοίταξαν και είπαν ότι τα έκαναν reset όλα... Τί συνέβη άραγε...

 

απλα νομιζω πως δεν πρεπει να ασχολεισαι τοσο πολυ με το καθε τι που συμβαινει.

οσο αναφορα το reset.

οσο αναφορα το προβλημα που λες πως εχεις, να σου θυμισω πως εχεις αυτοματο κιβωτιο και ισως ακομα δεν εχεις μαθει καλα πως σκεφτεται και λειτουργει. μη δινεις σημασια. αλλα προβλημα δεν εχεις να ασχοληθεις? προφανως ναι. οποτε ασε το αμαξι, κοιτα να το απολαμβανεις και ασε τους τεχνικους να το κοιτανε. αφου αυτοι λενε ολα οκ, παρατα τα . αν χαλασει, χαλασε. τους το πηγαινεις και τους %$&*#%@

Link to comment
Share on other sites

Αν κανει κοψιματα και οταν πατας γκαζι εγω θα κοιταζα μηπως θελει αλλαγη η σκαστρα, αυτο φαινεται μονο οταν στο συνδεσουν στο vag-com στο συνεργειο, δεν θα σου αναψει καποιο λαμπακι δηλαδη. Εγω την αλλαξα μεσα στην εγγυηση πριν λιγες μερες, και τα κοψιματα εξαφανιστηκαν.

 

Αλλιως κοιτα μηπως εχει καποιο προβλημα η αντλια βενζινης, και μηπως θελει καθαρισμα η πεταλουδα γκαζιου. Και ολα αυτα σε αλλο συνεργειο, γιατι μου φαινεται επεσες σε καλους μαστορες :)

Link to comment
Share on other sites

Ενημερώνω κι εγώ ότι άλλαξα σήμερα λάδια στην κομοτηνή.

 

Κόστισε 46 ευρώ (+2 για το αντιψυκτικό καθαριστήρων που μου βάλαν χωρίς να ρωτήσουν) και άλλα 8 η βενζίνη. Το φίλτρο έκανε 15.

 

54 και άλλα 54 τα λάδια, 108. Αποδεκτό αλλά όχι αρκετά καλό.

 

Τους έβαλα να δουν και το θεματάκι που νομίζω ότι έχω.

Με σταθερές στροφές, κάτω από τις 1800, αφήνω απότομα γκάζι και δεν κόβει ομαλά, αλλά με σκαλοπατάκι.

Όταν ξαναπατήσω απαλά γκάζι κάνει το ίδιο. Ξανα κάνει κάτι απότομο.

 

Όπως όταν έχεις πρώτη με πολλές στροφές και αφήσεις γκάζι κάνει κάτι, έτσι μου κάνει και σε άλλες ταχύτητες. Παρατηρείται πιο εύκολα με 2α.

 

Άλλος κανείς? Έχω τον πρώτο προβληματικό tsi?

(πάντως το σκέφτηκα πάρα πολύ αν είναι η ιδέα μου. Κατέληξα στο ότι όντως παλιότερα δεν το έκανε και ήταν όλα ομαλά. Ξεκίνησε γύρω στα 12000χλμ και τώρα έχω 14)

 

edit: Στη VW είπαν διάφορες βλακείες, ότι είναι φυσιολογικό, ότι φταίει το κιβώτιο και είναι φυσιολογικό (dsg αλλά στο σειριακό)...

 

 

οπως ειπε και ο συμφοριτης "aneuthinos" η πεταλουδα γκαζιου ειναι κατα 90% απλα θελει καθαρισμα!!!

Link to comment
Share on other sites

απλα νομιζω πως δεν πρεπει να ασχολεισαι τοσο πολυ με το καθε τι που συμβαινει.

οσο αναφορα το reset.

οσο αναφορα το προβλημα που λες πως εχεις, να σου θυμισω πως εχεις αυτοματο κιβωτιο και ισως ακομα δεν εχεις μαθει καλα πως σκεφτεται και λειτουργει. μη δινεις σημασια. αλλα προβλημα δεν εχεις να ασχοληθεις? προφανως ναι. οποτε ασε το αμαξι, κοιτα να το απολαμβανεις και ασε τους τεχνικους να το κοιτανε. αφου αυτοι λενε ολα οκ, παρατα τα . αν χαλασει, χαλασε. τους το πηγαινεις και τους %$&*#%@

 

Έχω άλλα προβλήματα, και πολλά...

Αλλά δε μπορώ να χωνέψω ότι ένα πράγμα που κάνει τόσες χιλιάδες ευρώ θα έχει τόσες ατέλειες.

Εδώ παίρνεις ένα κινητό ή ένα λάπτοπ με 25 φορές λιγότερα και τρέχει καλύτερα! Έτσι είναι τα VW?

 

Είναι απαράδεκτο να μη λειτουργεί πια σωστά το service predictor... Τί θα πει "τα καναμε reset και δεν εφτιαξε"? να στείλουν ερώτηση στην Αθήνα, τη Γερμανία...

 

Αν πήγαινα με τη λογική που λες, θα είχα ακόμα τα απαίσια χτυπήματα κατα την εκκίνηση λόγω κιβωτίου. Η επιμονή μου ήταν που τους ανάγκασε να το ξαναδουν και να παραδεχτούν τελικά ότι κάτι δεν πάει καλά και να το φτιάξουν.

Το αυτόματο το ξέρω αρκετά καλά (όχι τέλεια όμως). Επίσης ξέρω ότι αυτό που μου κάνει τώρα δεν το έκανε στο παρελθόν. Αυτό νομίζω φτάνει.

 

 

aneuthinos και mkaragiannis, ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις. Θα κοιτάξω κάποια στιγμή να το πάω κάπου.. (Σε VW ή εξουσιοδοτημένο δε θα πάρουν χρήματα λογικά, ε? Σε bosch service? )

Link to comment
Share on other sites

Έχω άλλα προβλήματα, και πολλά...

Αλλά δε μπορώ να χωνέψω ότι ένα πράγμα που κάνει τόσες χιλιάδες ευρώ θα έχει τόσες ατέλειες.

Εδώ παίρνεις ένα κινητό ή ένα λάπτοπ με 25 φορές λιγότερα και τρέχει καλύτερα! Έτσι είναι τα VW?

 

Είναι απαράδεκτο να μη λειτουργεί πια σωστά το service predictor... Τί θα πει "τα καναμε reset και δεν εφτιαξε"? να στείλουν ερώτηση στην Αθήνα, τη Γερμανία...

 

Αν πήγαινα με τη λογική που λες, θα είχα ακόμα τα απαίσια χτυπήματα κατα την εκκίνηση λόγω κιβωτίου. Η επιμονή μου ήταν που τους ανάγκασε να το ξαναδουν και να παραδεχτούν τελικά ότι κάτι δεν πάει καλά και να το φτιάξουν.

Το αυτόματο το ξέρω αρκετά καλά (όχι τέλεια όμως). Επίσης ξέρω ότι αυτό που μου κάνει τώρα δεν το έκανε στο παρελθόν. Αυτό νομίζω φτάνει.

 

 

aneuthinos και mkaragiannis, ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις. Θα κοιτάξω κάποια στιγμή να το πάω κάπου.. (Σε VW ή εξουσιοδοτημένο δε θα πάρουν χρήματα λογικά, ε? Σε bosch service? )

Μη το αφηνεις ετσι, να το κοιταξεις. Εισαι ακομα στην εγγυηση? Αν ναι δεν θα υπαρξει χρεωση. Παντως οπως ειπε και ο aneuthinos μπορει να ειναι η σκαστρα, αλλα μπορει και η βαλβιδα 292 (νομιζω) η και η N75. Στο δικο μου παντως αλλαχτηκαν και τα 3

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,

 

Να'μαι και γω μετά από κάμποσες μέρες απουσίας που οφείλονται σε πολύ δουλειά και πολλές, πολλές, πολλές βόλτες με το ''καλό μου'' :love:

Να σας πω λοιπόν και τις πρώτες εντυπώσεις. Το αμάξι είναι απίστευτο !!! Πολλές κλάσεις ανώτερο απ' ότι το περίμενα. Απίστευτο κράτημα και πάτημα στο δρόμο, εκπληκτικό στρίψιμο και φρενάρισμα, γρήγορο εκεί που χρειάζεται, ευκολοδήγητο και άνετο. Πραγματικά όλα τα μικροπροβλήματα του παρελθόντος που έχουν αναφερθεί εδώ μέσα φαίνεται να έχουν διορθωθεί. Αφού κατάφερα τελικά να συνηθήσω (νομίζω!) την ελαφριά καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού και την έλλειψη χειριστηρίων στο τιμόνι, τώρα έχω επικεντρωθεί στην ανίχνευση της καλύτερης οδηγικής συμπεριφοράς αναλογικά με τη κατανάλωση βενζίνης. Πάντως στα δύο πρώτα γεμίσματα μου βγήκε περίπου 9l/100km με 100σταρα βενζίνη BP Ultimate. Οι εντυπώσεις σε γενικές γραμμές είναι πάρα πολύ καλές όμως θα ήθελα να σας ρωτήσω δύο πραγματάκια που φυσικά πιθανότατα θα έχουν ξαναειπωθεί (σε ποια σελίδα όμως ?).

 

1) Μερικές φορές από στάση σε φανάρι δε μου παίρνει τη πρώτη. Στην αρχή όταν έμπαινε ακουγόταν ένα ροκάνισμα το οποίο όμως μετά τα πρώτα 500 χλμ. σταμάτησε. Τώρα απλά όταν πατάω συμπλέκτη για να ξεκινήσω μερικές φορές δε μπαίνει η πρώτη άμα όμως αφήσω και ξαναπατήσω συμπλέκτη μπαίνει μια χαρά. Προβληματάκι ή κακός χειρισμός από μέρους μου ?

 

2) Όταν το αμάξι είναι παρκαρισμένο και βάζω μπρος όταν πάω να κάνω κάποιες μανούβρες μπρος πίσω για να ξεπαρκάρω, τρίζει !!! Το τρίξιμο δεν ακούγεται από το τιμόνι ούτε από το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Αμορτισέρ ? Ο ήχος φαίνεται να ακούγεται και από μπρος και από πίσω :what: Καμμιά ιδέα ?

 

Αυτά προς το παρόν, συγνώμη για τη πολυλογία και ελπίζω στη βοήθεια σας.

 

Υ.Γ. Αλήθεια ξέρει κανείς κάποιο φόρουμ στο οποίο να συχνάζουν πολύ κάγκουρες ώστε να τους ενημερώσω να σταματήσουν να μου κολλάνε για κόντρες μόλις βλέπουν το σηματάκι και γυναίκα οδηγό?

Έλεος αδελφοί μου κάγκουρες, ακόμα το στρώνω. Δεν έχω αρχίσει να το πατάω κανονικά ρεεεεεεεεεεεεε !!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,

Υ.Γ. Αλήθεια ξέρει κανείς κάποιο φόρουμ στο οποίο να συχνάζουν πολύ κάγκουρες ώστε να τους ενημερώσω να σταματήσουν να μου κολλάνε για κόντρες μόλις βλέπουν το σηματάκι και γυναίκα οδηγό?

Έλεος αδελφοί μου κάγκουρες, ακόμα το στρώνω. Δεν έχω αρχίσει να το πατάω κανονικά ρεεεεεεεεεεεεε !!!

 

Gia des edw

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,

 

 

2) Όταν το αμάξι είναι παρκαρισμένο και βάζω μπρος όταν πάω να κάνω κάποιες μανούβρες μπρος πίσω για να ξεπαρκάρω, τρίζει !!! Το τρίξιμο δεν ακούγεται από το τιμόνι ούτε από το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Αμορτισέρ ? Ο ήχος φαίνεται να ακούγεται και από μπρος και από πίσω :what: Καμμιά ιδέα ?

 

 

Τα τακάκια είναι, έχουν κενό και όταν πατηθούν ανάποδα κουνιούνται ελάχιστα. Σε όλα συμβαίνει.

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

το τριξιμο που λες ειναι πιθανον να ειναι απο τα φρένα .

 

Τα τακάκια είναι, έχουν κενό και όταν πατηθούν ανάποδα κουνιούνται ελάχιστα. Σε όλα συμβαίνει.

 

Δηλαδή να υποθέσω ότι αν φαγωθούν λίγο τα τακάκια θα μαλακώσει και το τρίξιμο ?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή να υποθέσω ότι αν φαγωθούν λίγο τα τακάκια θα μαλακώσει και το τρίξιμο ?

 

Εαν μιλαμε για το ιδιο πραγμα τοτε οχι, ο θορυβος θα ειναι μονιμος σε μανουβρες κυριως σε ανηφορο-κατηφορες.

Link to comment
Share on other sites

Εαν μιλαμε για το ιδιο πραγμα τοτε οχι, ο θορυβος θα ειναι μονιμος σε μανουβρες κυριως σε ανηφορο-κατηφορες.

 

Τώρα που το λες, πράγματι μου το κάνει και σε κατηφόρες ! Δηλαδή δε διορθώνεται ούτε αν αλλαχτούν τα τακάκια με πιο μαλακά ? Μου το έκανε και το παλιό μου αυτοκίνητο αλλά όχι τόσο έντονα. Εκεί όμως δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία γιατί απλά ήταν παλιό.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο,

 

Τι ακριβώς να δω εδώ γιατί εμένα κάτι σε error μου βγάζει.

 

Σου βγάζει error γιατί δεν είσαι μέλος, κανε μια εγγραφούλα πρώτα ;)

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...