Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προσοχή, δεν μίλησες για εντυπωσιακό εσωτερικό αλλά για ποιοτικό αυτοκίνητο γενικότερα. Γιατί όντως το Civic είναι διαστημικό και το auris φουρτουριστικό, σε αντίθεση με το συντηριτικό εσωτερικό όλων των vw γενικότερα. Όμως άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

 

Και πραγματικά, είσαι ο μοναδικός που έχει συγκρίνει το golf V με το auris και έχει βγάλει ποιοτικότερο το δεύτερο.

 

Θα σου πω ακόμα και το εξής, σύσωμος ο ειδικός τύπος κάνει λόγο για χαμηλότερη ποιότητα στο εσωτερικό του auris σε σχέση με το προγενέστερο corolla. Και μιλάμε πάντα για το hatchback.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Βρε παιδιά το thread έχει τίτλο GT170 και TSI 140, ποιος μίλησε για ποιότητα στο εσωτερικό; Και ποιος συγκρίνει Auris και Golf όταν είναι αυτοκίνητα άλλης φιλοσοφίας και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό;

 

Και επειδή η λέξη ποιότητα είναι παρεξηγημένη στην Ελλάδα, όταν λέμε ποιότητα δεν εννοούμε μόνο αν έχει μαλακά πλαστικά στο ταμπλό! Αυτό το έχει καθιερώσει ο ελληνικός ειδικός τύπος και είναι μεγάλο κλισέ που τελικά σε εμποδίζει να εστιάσεις εκεί που πρέπει. Το πως πατάει στο δρόμο, το αν χαλάει συχνά ή αντέχει στο χρόνο, αν έχει καλή ηχομόνωση, το πόσο γραμμικός είναι ο κινητήρας, η αίσθηση των χειριστηρίων και πολλά ακόμα, είναι παράγοντες που διαχωρίζουν ένα Lada (no offence) από μια Rolls.

 

Ας αφήσουμε λοιπόν τα πλαστικά στο ταμπλό επιτέλους!

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή, δεν μίλησες για εντυπωσιακό εσωτερικό αλλά για ποιοτικό αυτοκίνητο γενικότερα. Γιατί όντως το Civic είναι διαστημικό και το auris φουρτουριστικό, σε αντίθεση με το συντηριτικό εσωτερικό όλων των vw γενικότερα. Όμως άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

 

Aν διαβασεις στην προηγουμενη σελιδα συγκρινω εμφανιση και ποιοτητα εσωτερικου μαζι. Δλδ με λιγα λογια εννοω την αισθηση που αποκομιζεις οταν μπαινεις μεσα στο αυτοκινητο, πριν αναψεις τη μηχανη. Ε, λοιπον για εμενα αυτα τα 2 αυτοκινητα ειναι πολυ κοντα. Εμενα μου αρεσει πιο πολυ το auris εσενα το golf. OK, το δεχομαι, αλλα δεν μπορω να διαβαζω οτι ειναι μεταξυ τους μερα με τη νυχτα.

 

Για τα υπολοιπα που γραφεις για τα περιοδικα εγω εχω διαβασει αλλες κριτικες για το auris.

A man is walking home one dark night in Belfast. Suddenly a figure with a gun moves out of the shadows and says:

"What religion are you?"

The fellow replies "I'm an atheist", to which the gunman replies,

"Yeah, but a catholic or protestant atheist?"

Link to comment
Share on other sites

Παραλειπεις βεβαια το βασικοτερο, δηλ απο το βαζω τον κινητηρα μπροστα και μετα, εκτος και αν αυτο δεν ειναι σημαντικο για σενα.

Διαφορετικα για να παρουμε αυτοκινητο θα επρεπε να πηγαιναμε ολοι σε εκθεσεις επιπλων και διακοσμησης.

Χωρις παρεξηγηση βεβαια.

Αυτο που μπορει να συνδυασει το γκολφακι (ανεκαθεν) ειναι ποιοτητα και γκαμα κινητηρων/εξοπλισμου για ολα τα γουστα, κατι που πχ η Toyota δεν κανει (αν και προσπαθησε με την ts αλλα φυσικα δεν της βγηκε), ακολουθωντας τη δικη της πορεια για εμφαση στην αξιοπιστια μεσω δοκιμασμενων λυσεων και παντα σε περιορισμενη γκαμα. Οι επιδοσεις σε καθε ειδους αυτοκινητα εχουν και το αναλογο τιμημα σε αξιοπιστια.

Προσωπικα εχω γιαπωνεζικο στην γυναικα μου αλλα γκολφ για μενα, γιατι απλα θελω να ευχαριστιεμαι την οδηγηση ειτε παω με 10 ειτε με 200, και αυτο πιστευω δεν ισχυει μονο για μενα αλλα και για οσους συνειδητα παιρνουν γκολφ (επι του προκειμενου) και ας ταλαιπωρουνται περιστασιακα (αν βεβαια) απο οποιο προβλημα αξιοπιστιας σε σχεση με τον γιαπωνεζικο ανταγωνισμο.

Εγω παντως μετα απο 40000 χλμ με το tsi (140) δεν εχω το παραμικρο προβλημα, ουτε καν το κλασσικο της 2ας του σασμαν, και απο καταναλωση μεσο ορο 7.4 λιτρα (βεβαια σπανια κινουμαι εντος κεντρου αλλα συγχρονως το παταω οποτε μπορω).

Link to comment
Share on other sites

Παραλειπεις βεβαια το βασικοτερο, δηλ απο το βαζω τον κινητηρα μπροστα και μετα, εκτος και αν αυτο δεν ειναι σημαντικο για σενα.

Διαφορετικα για να παρουμε αυτοκινητο θα επρεπε να πηγαιναμε ολοι σε εκθεσεις επιπλων και διακοσμησης.

Χωρις παρεξηγηση βεβαια.

Αυτο που μπορει να συνδυασει το γκολφακι (ανεκαθεν) ειναι ποιοτητα και γκαμα κινητηρων/εξοπλισμου για ολα τα γουστα, κατι που πχ η Toyota δεν κανει (αν και προσπαθησε με την ts αλλα φυσικα δεν της βγηκε), ακολουθωντας τη δικη της πορεια για εμφαση στην αξιοπιστια μεσω δοκιμασμενων λυσεων και παντα σε περιορισμενη γκαμα. Οι επιδοσεις σε καθε ειδους αυτοκινητα εχουν και το αναλογο τιμημα σε αξιοπιστια.

Προσωπικα εχω γιαπωνεζικο στην γυναικα μου αλλα γκολφ για μενα, γιατι απλα θελω να ευχαριστιεμαι την οδηγηση ειτε παω με 10 ειτε με 200, και αυτο πιστευω δεν ισχυει μονο για μενα αλλα και για οσους συνειδητα παιρνουν γκολφ (επι του προκειμενου) και ας ταλαιπωρουνται περιστασιακα (αν βεβαια) απο οποιο προβλημα αξιοπιστιας σε σχεση με τον γιαπωνεζικο ανταγωνισμο.

Εγω παντως μετα απο 40000 χλμ με το tsi (140) δεν εχω το παραμικρο προβλημα, ουτε καν το κλασσικο της 2ας του σασμαν, και απο καταναλωση μεσο ορο 7.4 λιτρα (βεβαια σπανια κινουμαι εντος κεντρου αλλα συγχρονως το παταω οποτε μπορω).

 

Δεν διαφωνω σε τπτ απο αυτα που λες. Γι΄αυτο και ειπα οτι ειναι ενα καλο αυτοκινητο. Απλα για εμενα ειναι λιγο υπερτιμολογημενο.

Τωρα τι γινεται αφου αναψεις τη μηχανη, σαφως και ο κινητηρας του golf ειναι σβελτος, αλλα στην τιμη του εχει πιο γρηγορα αυτοκινητα.

Τωρα ο συνδυασμος των 2 (ποιοτητας και ταχυτητας) σαφως υπαρχει στο Golf, αλλα και παλι στην τιμη που πας μπορεις να τα βρεις και αλλου, και αρα για εμενα ειναι ενα αυτοκινητο της σειρας.

A man is walking home one dark night in Belfast. Suddenly a figure with a gun moves out of the shadows and says:

"What religion are you?"

The fellow replies "I'm an atheist", to which the gunman replies,

"Yeah, but a catholic or protestant atheist?"

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω σε τπτ απο αυτα που λες. Γι΄αυτο και ειπα οτι ειναι ενα καλο αυτοκινητο. Απλα για εμενα ειναι λιγο υπερτιμολογημενο.

Τωρα τι γινεται αφου αναψεις τη μηχανη, σαφως και ο κινητηρας του golf ειναι σβελτος, αλλα στην τιμη του εχει πιο γρηγορα αυτοκινητα.

Τωρα ο συνδυασμος των 2 (ποιοτητας και ταχυτητας) σαφως υπαρχει στο Golf, αλλα και παλι στην τιμη που πας μπορεις να τα βρεις και αλλου, και αρα για εμενα ειναι ενα αυτοκινητο της σειρας.

 

ασφαλως και ειναι ενα αυτοκινητο της σειρας... αλίμονο αν πουμε κατι αλλο για ενα αυτοκινητο που εχει κανει κατι εκατομμύρια πωλήσεις (οπως αλλωστε και το corolla/auris)...

το θεμα ειναι οτι συνολικα ειναι μια πολυ καλη προταση...

και να σου πω στα 23,850 που έδωσα για το 170ps δε νομίζω πως υπηρχαν και πολλές λυσεις οσο για τον εξοπλισμο ηταν κατι παραπανω απο οκ... (το 2006)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παιδεια για το 1 service καλο ειναι να πας τα δικα σου λαδια για να σου βαλουν αυτα που εσυ προτιμας?Πηρα τηλ κ μου ειπανε οτι θα βαλουν shell ενω εγω σκεφτομουνα να βαλω castrol

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

παιδιά για το 1 service καλο ειναι να πας τα δικα σου λαδια για να σου βαλουν αυτα που εσυ προτιμας?Πηρα τηλ κ μου ειπανε οτι θα βαλουν shell ενω εγω σκεφτομουνα να βαλω castrol

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2489741#post2489741

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

 

Δηλαδη ποια ειναι η απαντηση σου?οι τιμες στα λαδια?ΔΕΝ ρωτησα αυτο (αν δεις δεν αναφερω την λεξη "τιμη") αλλα το γεγονος οτι βαζουν shell στην αντιπροσωπεια (μανδυλα) ενω εγω θελω castrol και αν μπορω να παω τα δικα μου

Επισης παιδεια τι λετε υπαρχει διαφορα ποιοτητας αναμεσα στις δυο παραπανω εταιριες αναφορικα με τα λαδια που διαθετουν?

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Στο θεμα παιδια ποιο ειναι καλυτερο αμαξι δυστηχως αν ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ δεν μπορεις να κρινεις.Ειναι αυτο που αναφερα πριν 6 χρονια ειχα ενα corolla ,απο βλαβες μιδενικες,απο φθορες παρα πολλες στο εσωτερικο (φθαρμενα καθισματα,ξεθωριασμενα πλαστικα τυπου ανθρακονημα,ξεβαμενα κουμπια) κατι το οποιο δεν επρεπε να υπαρχει καθοτι και προσεκτικος με το αμαξι ειμαι και ολο το καλικαιρι ειχε ηλιιοπροστασια.

Οταν λοιπον αγορασα το golf και το συγκρινα ειδα τις οποιες διαφορες εχει.Αν δεν δοκιμασεις δεν μπορεις να κρινεις.Μην ακουτε την γνωμη του καθενος.

Link to comment
Share on other sites

εχω διαβασει και για ξεθωριασμα κουμπιων κτλ σε γκολφ αν κ σε μενα δεν ετυχε οποτε το αυτοκινητο εχει καταντησει να ειναι πως θα σου τυχει οπως ακριβως κ ενα κινητο :)

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω 15000 χλμ στο GT και ο εγκέφαλος μου λέει να πάω για service στα 19.500 χλμ. Στο μεταξύ πριν από κανά 2μηνο μου είχε ανάψει το λαμπάκι για τα λάδια. Είχαν πέσει κάτω απ' το minimum οπότε πρόσθεσα. Επίσης την προηγούμενη εβδομάδα, εκεί που ήμουν στην εθνιική και το πατάω ανάβει η ειδοποίηση της θερμοκρασίας. Σταματάω για λίγο και μετά ξαναξεκινάω πηγαίνοντας συντηρητικά για κανα 10λεπτο χωρίς να μου ξανανάψει. Αργότερα, στο γυρισμό πήγαινα για λίγο πάλι συντηρητικά και δεν άναβε τίποτα, οπότε θέλωντας να δω αν ήταν απλά λάθος η ένδειξη το ξαναπάτησα. Τότε αμέσως μου ξανάναψε. Σταμάτησα στο βενζινάδικο, και είδα ότι τα υγρά του ψηγείου είχαν επίσης πέσει κάτω από το minimum, οπότε.... συμπλήρωσα. Και σας ρωτάω, μήπως να γράψω τον εγκέφαλο στ' @!@ μου και να το πάω για κανα service?

Ή μήπως να περιμένω μήπως ανάψει και η ένδειξη για να συμπληρώσω νερό στα πιτσιλιστήρια... έτσι για να τη σπάσω στον Άρη?

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω 15000 χλμ στο GT και ο εγκέφαλος μου λέει να πάω για service στα 19.500 χλμ. Στο μεταξύ πριν από κανά 2μηνο μου είχε ανάψει το λαμπάκι για τα λάδια. Είχαν πέσει κάτω απ' το minimum οπότε πρόσθεσα. Επίσης την προηγούμενη εβδομάδα, εκεί που ήμουν στην εθνιική και το πατάω ανάβει η ειδοποίηση της θερμοκρασίας. Σταματάω για λίγο και μετά ξαναξεκινάω πηγαίνοντας συντηρητικά για κανα 10λεπτο χωρίς να μου ξανανάψει. Αργότερα, στο γυρισμό πήγαινα για λίγο πάλι συντηρητικά και δεν άναβε τίποτα, οπότε θέλωντας να δω αν ήταν απλά λάθος η ένδειξη το ξαναπάτησα. Τότε αμέσως μου ξανάναψε. Σταμάτησα στο βενζινάδικο, και είδα ότι τα υγρά του ψηγείου είχαν επίσης πέσει κάτω από το minimum, οπότε.... συμπλήρωσα. Και σας ρωτάω, μήπως να γράψω τον εγκέφαλο στ' @!@ μου και να το πάω για κανα service?

Ή μήπως να περιμένω μήπως ανάψει και η ένδειξη για να συμπληρώσω νερό στα πιτσιλιστήρια... έτσι για να τη σπάσω στον Άρη?

 

να ρωτησω κατι... οταν σου ειχε βγαλει ενδειξη για το λαδι παλι σου ελεγε στα 19,500km;; το ρωταω αυτό γιατι μια βασική παραμετρος για την μεταβλητη ενδειξη service είναι η ποιότητα του λαδιου... οποτε αν συμπληρωσες περι το 1λτ. φρεσκο λαδι μπορει να σου δινει ακομα μερικα κμ... anyway προσωπικα θα το πηγαινα...

ποσο καιρο το εχεις;;;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Xτες παρελαβα επιτελους το Golf GT και μπορω να πω οτι οι πρωτες εντυπωσεις ξεπερνουν καθε προσδοκια μου...

 

Μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση η ποιοτητα κατασκευης κι εχω παθει πλακα με την ροπαρα του κινητηρα..Και φανταστειτε οτι το πηγαινα συνεχεια μονο μεχρι 3.500 στροφες και ποτε παραπανω απο 120 χιλιομετρα. Με 5η ταχυτητα και 3.500 στροφες τα πιανει τα 120χιλ... Απο την αντιπροσωπεια μου ειπαν για 1000χιλιομετρα να το παω ετσι...εγω λεω να το στρωσω μεχρι και 3.000 χιλιομετρα τουλαχιστον και να το παω οχι πανω απο 4.500 στροφες. Εσας ποια η αποψη για αυτο και πως στρωσατε εσεις?

 

Οταν παταω το γκαζι απαλα βλεπω οτι δε τουρμπιζει γιατι βλεπω το μπαρομετρο να μη κουνιεται καν αν και ανεβαινουν οι στροφες...Μολις ομως πατησω πιο δυνατα γκαζι ακουω εναν πολυ racing ηχο απο μεσα , πολυ *****τικο !!! Ο κομπρεσορας ειναι αυτο?? Ετσι υποθετω...

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Xτες παρελαβα επιτελους το Golf GT και μπορω να πω οτι οι πρωτες εντυπωσεις ξεπερνουν καθε προσδοκια μου...

 

Μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση η ποιοτητα κατασκευης κι εχω παθει πλακα με την ροπαρα του κινητηρα..Και φανταστειτε οτι το πηγαινα συνεχεια μονο μεχρι 3.500 στροφες και ποτε παραπανω απο 120 χιλιομετρα. Με 5η ταχυτητα και 3.500 στροφες τα πιανει τα 120χιλ... Απο την αντιπροσωπεια μου ειπαν για 1000χιλιομετρα να το παω ετσι...εγω λεω να το στρωσω μεχρι και 3.000 χιλιομετρα τουλαχιστον και να το παω οχι πανω απο 4.500 στροφες. Εσας ποια η αποψη για αυτο και πως στρωσατε εσεις?

 

Οταν παταω το γκαζι απαλα βλεπω οτι δε τουρμπιζει γιατι βλεπω το μπαρομετρο να μη κουνιεται καν αν και ανεβαινουν οι στροφες...Μολις ομως πατησω πιο δυνατα γκαζι ακουω εναν πολυ racing ηχο απο μεσα , πολυ *****τικο !!! Ο κομπρεσορας ειναι αυτο?? Ετσι υποθετω...

 

 

καλοριζικο καλοταξιδο κ ολα τα καλα

γνωμη μου να μην το πατας καθολου ως τα 1000 κ συνεχισε το στρωσιμο ως τα 2000..και σε μενα τα ιδια ειπανε οταν το πηρα απο παζα...αλλα καλυτερα να το στρωσεις περισσοτερο απο τα 1000.εγω δευτερα το πηγαινω για το 1 σερβις:cool:

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, θα ακολουθούσα πιστά τις οδηγίες των τεχνικών της επίσημης αντιπροσωπείας. Αν σου είπαν 1.000χλμ, τότε καλό είναι να το πας στα 1.000 και όχι στα 2 ή 3.

 

Κάθε φορά που πας και σου κάνουν οποιαδήποτε προγραμματισμένη εργασία, την γράφουν στο βιβλίο σέρβις. Αν πας πολύ καθυστερημένα, υπάρχει πιθανότητα να σου πουν για κατάργηση εγγύησης και διάφορες τέτοιες βλακίες.

 

Γνώμη μου είναι να ακολουθείτε πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή.

 

Καλορίζικο το εργαλείο. :) Καλοτάξιδο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Mετά τα 1000χλμ. ανέβαζέ του στροφές, απλά μην το κρατάς εκεί πολύ ώρα, μην πιέζεις δηλαδή παρατεταμένα τον κινητήρα (πχ. τελικές σε εθνική)

 

Να θυμάστε πάντα ότι τον κινητήρα τον στρώνουμε μόνο στις στροφές που τον λειτουργούμε.

Ένας κινητήρας δηλαδή με 10.000χλμ. που δεν έχει πάει πάνω από 4.500σαλ. εξακολουθεί να είναι άστρωτος και θα τον νιώθει κανείς σφικτό όταν λειτουργεί πάνω από τις 4.500σαλ.

 

Κατά συνέπεια μετά τα 1000χλμ. ανέβαζέ του στροφές και μέχρι τον κόφτη κάποιες φορές, μην το φοβάσαι. Μην πατάς όμως τέρμα γκάζι τουλάχιστον στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Mετά τα 1000χλμ. ανέβαζέ του στροφές, απλά μην το κρατάς εκεί πολύ ώρα, μην πιέζεις δηλαδή παρατεταμένα τον κινητήρα (πχ. τελικές σε εθνική)

 

Να θυμάστε πάντα ότι τον κινητήρα τον στρώνουμε μόνο στις στροφές που τον λειτουργούμε.

Ένας κινητήρας δηλαδή με 10.000χλμ. που δεν έχει πάει πάνω από 4.500σαλ. εξακολουθεί να είναι άστρωτος και θα τον νιώθει κανείς σφικτό όταν λειτουργεί πάνω από τις 4.500σαλ.

 

Κατά συνέπεια μετά τα 1000χλμ. ανέβαζέ του στροφές και μέχρι τον κόφτη κάποιες φορές, μην το φοβάσαι. Μην πατάς όμως τέρμα γκάζι τουλάχιστον στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα.

 

Ακριβως!!

Ο κινητηρας εαν χρειαζετε στρωσιμο (που για εμενα δεν ...αλλα ειναι μεγαλη κουβεντα αυτη) πρεπει να στρωνετε σε ολο το φασμα των στροφων,χωρις βεβαια υπερβολες ,πχ συνεχεια στους "κοφτες"!!

Το βασικο σε ενα καινουργιο αυτοινητο ειναι να "στρωθουν" και τα αλλα μερη του αυτοκινητου οπως φρενα ,σασμαν κτλ.Ετσι και αλλοιως η μηχανη εχει δουλεψει και πριν παρουμε το αυτοκινητο..;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

και οταν λεμε στρωνω δεν στρωνω μονο το μοτερ αλλα ολο το αμαξι οχι αποτομα φρεναρίσματα κτλ .

 

 

ο φιλος με τον αισθητηρα υγρου στους υαλοκαθαριστηρες τι εκανε ?

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, θα ακολουθούσα πιστά τις οδηγίες των τεχνικών της επίσημης αντιπροσωπείας. Αν σου είπαν 1.000χλμ, τότε καλό είναι να το πας στα 1.000 και όχι στα 2 ή 3.

......

Γνώμη μου είναι να ακολουθείτε πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή.

 

Τελικά τον κατασκευαστή ή τον αντιπρόσωπο να ακούσει?

Εγώ λέω τον κατασκευαστή (δηλαδή το βιλβιαράκι, που λέει και για 1000 αλλά και για 1500 χλμ.. δες το)

 

Καλοτάξιδο!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τον κατασκευαστή ή τον αντιπρόσωπο να ακούσει?

Συνήθως ο αντιπρόσωπος σε ενημερώνει για το τι προτείνει ο κατασκευαστής. Αν όμως δεν συμπίπτουν οι συμβουλές, σίγουρα θα ακολουθήσεις τις οδηγίες του κατασκευαστή ή θα απευθυνθείς σε άλλο αντιπρόσωπο.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις συμβουλες σας παιδια...:happy:

 

Ακολουθω πιστα τις οδηγιες και φερομαι στο αμαξι με το γαντι...απαλες επιταχυνσεις κ φρεναρισματα, αλλαγες ολων των ταχυτητων και διαδρομες εντος κ εκτος πολης για να στρωσουν ολες οι ταχυτητες (φυσικα οχι σε μεγαλη κινηση).

Δυστυχως δεν ελειψαν 2-3 φορες απροοπτα οπως αποτομο φρεναρισμα η να ανεβουν λιγο οι στροφες.

 

Οταν το πηρα το κοντερ εγραφε 14km και τωρα εχει συνολικα 550 μεσα σε 2 μερες που το κυκλοφορω!! Εχω παθει πλακα εκτος απο την ροπη κ με την τελεια καταναλωση...

Το φουλαρα με 100σταρα μολις το πηρα και τωρα μετα απο 550 χιλιομετρα εχει καψει κατι λιγοτερο απο τα 3/4 του ντεποζιτου. Μεση καταναλωση 7,3 L/100km !!!

Δε το περιμενα να καιει τοσο λιγο, αλλα ειναι εντυπωσιακο !!! Ειμαι ενθουσιασμενος απο καθε αποψη, το αμαξι εχει κατι που ελαχιστα εχουν !! Αφθονο γκαζι μαζι με χαμηλη καταναλωση!! Απλα θαυμασιο !!!:D

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους... Ελπίζω να με βοηθήσετε λίγο ρε παιδιά... Λοιπόν έχω ένα TSI 140 από Σεπτέμβριο 2006 και τώρα στα 45000 παρά κάτι έχει αρχίσει και χτυπάει η δευτέρα σε αλλαγές πάνω από τις 3000 στροφές. Έχει παρατηρηθεί σε κανέναν? Μόλις βγήκα από την εγγύηση και ανησυχώ. Σε λίγες μέρες το πάω για τρίτο service. Αν επίσης κάποιος γνωρίζει τιμές για αλλαγή υγρών φρένων και γενικά πόσο πάει το 3ο service ας μου πει να έχω μια τάξη πραγμάτων... Ευχαριστώ προκαταβολικά...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...