Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σημασια εχει οπως λεχθηκε και παραπανω για να μην ειναι ανουσια και να φαινονται κακοπροαιρετα/καλοπροαιρετα τα σχολια μας, να αναφερομαστε σε

πραγματικα γεγονοτα με οσο δυνατον περισσοτερη λεπτομερεια, γι'αυτο και πιο αξιοπιστη ειναι η προσωπικη μας εμπειρια παρα τριτων που κατα πασα πιθανοτητα εχουμε ακουσει χωρις να εχουμε προσωπικη επαφη/αποψη.

Δηλ οταν λεμε οτι 'εσπασε' κινητηρας να λεμε τι εννουμε με το 'εσπασε' (μπλοκ, μπιελα, πιστονια, βαλβιδες, τουρμπο, κομπρεσορ, κλπ, τι και ποιο δηλαδη) διαφορετικα δεν εχει βαση ο ισχυρισμος.

Και φυσικα αν στην μαμα μηχανη εχουν γινει μοντιφιες γιατι και ετσι παλι αλαζει ο ισχυρισμος.

Δεν ειναι δυνατον εγω απο τους 140 ιππους να το παω στους 200+ να το σπαω και να περιμενω να αντεξει επ'αοριστον.

Δεν θα φταιει γι'αυτο ουτε το αυτοκινητο ουτε η οποια VW και καλο θα ηταν αν ειναι τετοια η περιπτωση να μην αναφερεται καθολου, γιατι δινει λαθος εντυπωσεις για το οποιο αυτοκινητο και την οποια εταιρεια και απλα δεν ειναι σωστο αν θελουμε να μιλαμε και να κρινουμε.

Στην δε καταναλωση λαδιων θα συμφωνησω οτι δεν πρεπει να παρεκτρεπουμε απο αυτα που συνιστα ο κατασκευαστης. Εγω το εκανα μια φορα οταν στο Corrado μου για 'καλυτερο' εβαλα καποια αλλη γνωστη μαρκα

και 'χτυπησαν' ελατηρια βαλβιδων. Οταν τα εφτειαξα και μετα ειχε πρωτοβγει

την εποχη εκεινη (1996) το 0-30 (aral) το εβαλα και το αλλαξα την επομενη μερα (σημειωτεον οτι το αυτοκινητο στα 220000 χλμ που το εδωσα δεν εκαιγε

σταγονα λαδι, κυριολεκτικα, αλλα ηταν φροντισμενο και χωρις καμμια μοντιφια και μιλαω για το g60 για οσους ξερουν, ουτε ειχε σπασει ο κομπρεσσορας, που λεγοταν οτι ειχε προβλημα, γιατι απλα το αυτοκινητο του φερομουνα οπως επρεπε και οχι σαν dragster οπως το νομιζαν οτι ηταν οι αλλοι ).

Απο τοτε μονο λαδια συμφωνα με τον κατασκευαστη σε οσα αυτοκινητα ειχα, ολα απο καινουργια, (γιατι ποτε δεν θεωρησα πλεον οτι ''εγω' ξερω καλυτερα) και ποτε μα ποτε δεν χρειαστηκε να συμπληρωσω μεχρι την επομενη αλλαγη (δηλ οτι και να εκαιγε ποτε δεν ηταν αρκετο για συμπληρωμα) αλλα παντα σεβασμο στον τροπο χρησης και το 'πατημα' οπου προβλεποταν και οχι ασκοπα και για εφφε.

Οσι για τον φιλο παραπανω με το διλημμα GT/Astra T, πριν παρω το TSI ειχα το τωρινο Vectra 1.8, αρκετα καλο αυτοκινητο, αλλα παροτι το Golf ειναι σε μικροτερη κατηγορια για μενα ειναι αρκετα καλυτερο, απλα τα κανει ολα πολυ καλα, ιδιως στην ανεση αλλα και κρατημα της αναρτησης, για να μην αναφερω ποιοτητα που ειναι σαφως ανωτερη.

Τα Opel εχουν αυτο το κατι που φαινεται πιο μοντερνο και πιο φορτωμενα αλλα δεν ειναι στην κατηγορια της VW (ιδιως στην αναρτηση/κρατημα και αξιοπιστια/ποιοτητα).Παντα φυσικα συγκρινοντας αντιστοιχα μοντελα.

Για το Astra που ειναι μια κατηγορια πιο κατω

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Και τέλος....με είδες πουθενά να αναφέρω εγώ οτι το TSI καίει λάδι????

Αλλά και πάλι κάτι δεν κατάλαβες σωστά ή ίσως να μην το διεκρύνησα εγώ σωστά. Εγέφρασα ένα γενικό παράδειγμα για τη γραμμή που ακολουθούν οι αντιπροσωπείες και δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα στο tsi.

 

μια και εδω μιλαμε για το tsi και μιας και ειπες για το 5w30 θεωρησα οτι μιλας για το συγκεκριμενο μοτερακι...

 

Όμως δεν υπάρχει τούρμπο κινητήρας που δεν καίει λάδι και απο προσωπική εμπειρία τα 200ml που λες στα 23k φαντάζει ένα τελείως ουτοπικό νούμερο! Τα αυτιά μου βέβαια έχουν πάρει άλλα από φίλους που είναι ιδιοκτήτες tsi...αλλά...

Βέβαια δεν έχω tsi και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

Εμένα πάντως και το uno turbo και ο 20VT μου έκαιγε μπόλικo λαδάκι στα ζουλήγματα αλλά και ο Τfsi!

Τώρα αν οι Γερμανοί καταφέραν να βγάλουν τούρμπο μοτερ που δεν καίει λάδι μπράβο τους είναι για ακόμη μια φορά μπροστά!

 

το νουμερο 200ml ειναι πραγαμτικο και αν "φανταζει τελειως ουτοπικο" δε με απασχολει καθολου... και ο 20VT (163ps) παιζει στην οικογενεια το οποιο επισης δεν καιει... αλλα επειδη το οδηγει αλλος (με λιγοτερες ανησυχιες) δεν το ειχα αναφερει...

περα απο αυτο αν ειναι ή δεν ειναι φυσιολογικο να καει λαδια το ειπα και εγω μεταφεροντας το τι λεει το manual. το οποιο λεει και κατι αλλο στο κεφαλαιο που αναφερεται στο στρωσιμο και σχετιζεται με την καταναλωση λαδιου καθ' ολη τη ζωη του κινητηρα... για δες το...

 

Όσο για το πόσο κοστίζουν τα λάστιχα και τα λάδια όχι δεν είναι υποχρεωμένος να μου πει πόσο κάνουν αλλά είναι υποχρεωμένος να μου εξηγήσει οτι το σγκεκριμένο μοτέρ είναι τούρμπο.

 

και γιατι να σου το πει;;; μηπως το εχετε θεοποιησει το θεμα υπερπληρωση;;;;

πανω απο δεκα χρονια merc. & VAG και πολυ περισσοτερα volvo & saab δεν εχετε καταλαβει οτι turbo δε σημαινει κατ' αναγκη WRC και 500ps;; (μιλαω για βενζινοκινητηρες γιατι για diesel δε το συζητω...)

 

αλλα δε μας ειπες πως ο φιλος σου τα πηρε στο χερι;

 

τελος το ποσο καινε οι βιομηχανικοι κινητηρες/ κινητηρες πλοιων (diesel 2χ & 4χ) ειναι γνωστο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Οσι για τον φιλο παραπανω με το διλημμα GT/Astra T, πριν παρω το TSI ειχα το τωρινο Vectra 1.8, αρκετα καλο αυτοκινητο, αλλα παροτι το Golf ειναι σε μικροτερη κατηγορια για μενα ειναι αρκετα καλυτερο, απλα τα κανει ολα πολυ καλα, ιδιως στην ανεση αλλα και κρατημα της αναρτησης, για να μην αναφερω ποιοτητα που ειναι σαφως ανωτερη.

Τα Opel εχουν αυτο το κατι που φαινεται πιο μοντερνο και πιο φορτωμενα αλλα δεν ειναι στην κατηγορια της VW (ιδιως στην αναρτηση/κρατημα και αξιοπιστια/ποιοτητα).Παντα φυσικα συγκρινοντας αντιστοιχα μοντελα.

Για το Astra που ειναι μια κατηγορια πιο κατω

 

 

Γιατι το αναφερεις μια κατηγορια πιο κατω?

αξιοπιστια και ποιοτητα ειναι μειον? ειχες προβληματα με το vectra? ποιοτητα? εσωτερικο ?χρωμα? σε τι?

Βασικο για μενα ειναι η τιμη η οποια ειναι ιδια astra me tsi τι παραππανω εχει σε αξεσουαρ? καθοτι αν πρεπει να μιλαμε για ιδια αυτοκινητα πρεπει να μιλαμε για gt.

Link to comment
Share on other sites

το οποιο λεει και κατι αλλο στο κεφαλαιο που αναφερεται στο στρωσιμο και σχετιζεται με την καταναλωση λαδιου καθ' ολη τη ζωη του κινητηρα... για δες το...

To έχω δει φίλε μου.

και γιατι να σου το πει;;;

Γιατί πιστεύω πως κάθε αγοραστής-καταναλωτής θα έπεπε να είναι πλήρως ενημερωμένος για το προϊόν που αγοράζει κι αν όχι πλήρως έστω τα βασικά. Αν κάποιος βέβαια προχωράει στην αγορά ενός οχήματος και πρώτα δεν κάνει μια σχετική έρευνα αγοράς για τα "αναλώσιμα" του(λάστιχα,ζάντες,λάδια,μπουζί κτλ) τότε δεν φταίει ο πωλητής αλλά ο αγοραστής που αγοράζει ένα όχημα σαν να αγοράζει τοστιέρα!

μηπως το εχετε θεοποιησει το θεμα υπερπληρωση;;;;

πανω απο δεκα χρονια merc. & VAG και πολυ περισσοτερα volvo & saab δεν εχετε καταλαβει οτι turbo δε σημαινει κατ' αναγκη WRC και 500ps;; (μιλαω για βενζινοκινητηρες γιατι για diesel δε το συζητο...)

 

αλλα δε μας ειπες πως ο φιλος σου τα πηρε στο χερι;

 

Ανάμεσα στο astra και το golf κι εγώ φυσικά ψηφίζω golf

1ον Λόγω της αρκετά ανώτερης ποιότητας των υλικών και της συναρμογής.

2ον Το Golf ΜΚΙV ήταν ένα αρτκετά καλό αυτοκίνητο απο θέμα στησίματος αλλά το ΜΚV έχει ξεφύγει τελείως και έχει απίστευτα καλό πλαίσιο για προσθιοκίνητο.

 

τελος το ποσο καινε οι βιομηχανικοι κινητηρες/ κινητηρες πλοιων (diesel 2χ & 4χ) ειναι γνωστο...

Δεν νομίζω απο αυτά που γράφω να βγαίνει το συμπέρασμα πως έχω θεοποιήσει τα "σαλιγκάρια" ειδικά αυτά τα υβρίδια που φοράνε οι σύγχρονοι κινητήρες και δεν έχουν καμία σχέση με τα τέρατα του GroupB. Απλά σαν fan της ροπής κι επειδή το κόστος συντήρησης και απόκτισης ενός 3λιτρου ή 4λιτρου μοτερ ειναι απαγορευτικό για την τσέπη μου προτιμώ τους κινητήρες που χρησιμοποιούν τουρμπίνες.

Δεν έσπασε κανένας φίλος μου το μοτέρ του αν αναφέρεσαι σ εμένα.

 

Πάντως ο TFSi μου έχει κάψει 2λίτρα λάδι στα πρώτα 9000χλμ! Στην αρχή ανυσήχυσα αλλά μετά από ψάξιμο και έλεγχο στο μηχανικό μου διαπίστωσα πως δεν είμαι ο μόνος που στα πρώτα χιλιόμετρα έκαψα τέτοιες ποσότητες. Υπάχρουν αρκετοί όμως που κάνανε θέμα στις αντιπροσωπείες για την κατανάλωση αυτή και η λύση τους ήταν να τους βάλουν πιο χοντρό λάδι.

Πάντως επειδή ο μηχανικός μου που ασχολείται μόνο με VAG είναι κάτω απο το σπίτι μου και καθημερινά μιλάω με κατόχους tsi, tfsi και 20vt. 'Ολοι μου λένε πως καίνε περισσότερο από 200ml στα 20k χιλιόμετρα και γι αυτό μου κάνει εντύπωση. Παρ όλα αυτα δεν το υιοθετώ ούτε το υποστηρίζω ακράδαντα μιας και δεν έχω προσωπική εμπειρία από tsi!

Link to comment
Share on other sites

Κατανάλωση?

Ευρώ/ίππο?

 

Αυτά θα έβλεπα πρώτα... (σε ασφάλεια ίδια είναι νομίζω)

 

ευρω ανα ιππο astra me χιλια.

Καταναλωση περιπου ιδια αλλα δεν εμπιστευομαι τη γραφει ο καθενας.

Βασικο κομματι στην καταναλωση καυσιμου ειναι gr/kwh σε εξαρτηση με στροφες κινητηρα,αρα μιλαμε για ιδιες καταναλωσεις περιπου.

Link to comment
Share on other sites

 

 

τελος το ποσο καινε οι βιομηχανικοι κινητηρες/ κινητηρες πλοιων (diesel 2χ & 4χ) ειναι γνωστο...

 

απο που το ξερεις φιλε μου και εισαι και απολυτως?

Αν εχει υποψη σου (φανταζομαι το εχεις) diesel και βενζινη ειναι ιδιοι κινητηρες.

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και το αναφέραμε πιο πάνω να συμπληρώσω κάτι.

Πρίν απο λίγο έκανα μια μικρή έρευνα αγοράς κάνωντας 3-4 τηλεφωνήματα σε διάφορες αντιπροσωπείες(εξουσιοδοτημένες ενοείται) VW στην Ελλάδα. Ρώτησα κόστος για το service του GT στα 30.000χλμ(περιλαμβάνει: λάδια, φίλτρο λαδιού-βενζίνης-καμπίνας). Οι τιμές που άκουσα ήταν πολύ ωραίες. Από 150€-300€. Μιλάμε για τεράστια διαφορά από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία!!!!! Μία ήταν Αθήνα η άλλη Θεσ/νίκη και οι άλλες δύο επαρχία. Όποιος δεν πιστεύει αρκεί να βρει μερικά τηλέφωνα στο internet και να καλέσει για να δει και μόνος του!!!!

 

Υ.Γ Αυτό που ξέχασα να διεκρυνήσω είναι τι λάδια χρησιμοποιεί η κάθε μία απ αυτές!

Link to comment
Share on other sites

α.

 

Πάντως ο TFSi μου έχει κάψει 2λίτρα λάδι στα πρώτα 9000χλμ!

αν υποθεσουμε 10,5 λιτρα ανα 100km μιλαμε για 1000λτ.

αρα για 0,2%.δεν ειναι φυσιολογικο?

απο οτι εχω καταλαβει ομως ισως ενα μεγαλυτερο καρτερ θα εκανε λιγοτερο εμφανες το προβλημα!

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και το αναφέραμε πιο πάνω να συμπληρώσω κάτι.

Πρίν απο λίγο έκανα μια μικρή έρευνα αγοράς κάνωντας 3-4 τηλεφωνήματα σε διάφορες αντιπροσωπείες(εξουσιοδοτημένες ενοείται) VW στην Ελλάδα. Ρώτησα κόστος για το service του GT στα 30.000χλμ(περιλαμβάνει: λάδια, φίλτρο λαδιού-βενζίνης-καμπίνας). Οι τιμές που άκουσα ήταν πολύ ωραίες. Από 150€-300€. Μιλάμε για τεράστια διαφορά από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία!!!!! Μία ήταν Αθήνα η άλλη Θεσ/νίκη και οι άλλες δύο επαρχία. Όποιος δεν πιστεύει αρκεί να βρει μερικά τηλέφωνα στο internet και να καλέσει για να δει και μόνος του!!!!

 

Υ.Γ Αυτό που ξέχασα να διεκρυνήσω είναι τι λάδια χρησιμοποιεί η κάθε μία απ αυτές!

 

αλλαγη λαδιων καθε 30000 ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Edited ..

 

Υ.Γ Αυτό που ξέχασα να διεκρυνήσω είναι τι λάδια χρησιμοποιεί η κάθε μία απ αυτές!

 

Ε, με δικά τους λάδια?

Έπρεπε να τους πεις "χωρίς λάδια", τότε θα είχε ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον.

 

Μπράβο πάντως που το έκανες, και που μας το λες..

 

Εγώ λέω να πάω αύριο να λύσω τα 4-5 θεματάκια μου.. (ντουλαπάκι οδηγού, εγκατάσταση launch control, αεροδυναμικός θόρυβος και 2 βλακείες μου)

Link to comment
Share on other sites

αλλαγη λαδιων καθε 30000 ειναι?

Ναι και προερετικά σου λένε αν θέλεις και στα 15. Εγώ πάντως τα αλλάζω κάθε 7,500 για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο!

αν υποθεσουμε 10,5 λιτρα ανα 100km μιλαμε για 1000λτ.

αρα για 0,2%.δεν ειναι φυσιολογικο?

Sorry αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς υπολογισμό κάνεις!

Link to comment
Share on other sites

α.

 

Πάντως ο TFSi μου έχει κάψει 2λίτρα λάδι στα πρώτα 9000χλμ!

αν υποθεσουμε 10,5 λιτρα ανα 100km μιλαμε για 1000λτ.

αρα για 0,2%.δεν ειναι φυσιολογικο?

απο οτι εχω καταλαβει ομως ισως ενα μεγαλυτερο καρτερ θα εκανε λιγοτερο εμφανες το προβλημα!

 

J_K, μιλάει για λίτρα βενζίνης.

Και βγάζει ότι καις 200ml λάδι σε 100 λίτρα βενζίνης. (απλά το 0,2% δεν ταιριάζει και πολύ, αλλά οκ)

Link to comment
Share on other sites

απο που το ξερεις φιλε μου και εισαι και απολυτως?

Αν εχει υποψη σου (φανταζομαι το εχεις) diesel και βενζινη ειναι ιδιοι κινητηρες.

 

το ξερω απο τις σπουδες που εχω κανει (Ναυπηγος Μηχανολογος Μηχανικος) και απο το γεγονος οτι εργαζομαι σε ναυτηλιακη εταιρεια... νομιζω πως ειναι αρκετα...

 

ενας κινητηρας βενζινης με εναν κινητηρα diesel δεν εχουν και τοσα κοινα...

θα περιοριστω στο πιο απλο και στο πιο βασικο, ο κυκλος που ακολουθει ο καθε κινητηρας otto (gas), diesel (diesel)...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

απο που το ξερεις φιλε μου και εισαι και απολυτως?

Αν εχει υποψη σου (φανταζομαι το εχεις) diesel και βενζινη ειναι ιδιοι κινητηρες.

 

οχι ρε παίδες και ίδιοι. προσθεού. θα σκίσουμε τα πτυχεία μας

Link to comment
Share on other sites

Το παρακάτω κείμενο βρίσκεται στο web-site του DRIVE magazine.

 

 

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο 3λιτρος 6κύλινδρος της BMW με τα δύο turbo, που εφοδιάζει μεταξύ άλλων την 335i και την 135i, κέρδισε το διεθνές βραβείο για τον καλύτερο κινητήρα της χρονιάς (2008 International Engine of the Year).

 

H BMW σάρωσε και στις υποκατηγορίες βραβείων, κερδίζοντας ακόμα πέντε βραβεία, μεταξύ των οποίων τον τίτλο για το καλύτερο πρωτοεμφανιζόμενο μοτέρ της χρονιάς με τον 2λιτρο turbodiesel των 204 ίππων της 123d, καθώς και για τον καλύτερο κινητήρα στα 3,0-4,0 λίτρα με τον 4.0 V8 της Μ3. Στις υπόλοιπες κατηγορίες, η Toyota απέσπασε και πάλι τον τίτλο για τον «πράσινο» κινητήρα της χρονιάς με το υβριδικό σύστημα κίνησης του Prius, ενώ κέρδισε και βραβείο για το καλύτερο μοτέρ χωρητικότητας κάτω του ενός λίτρου με τον 1.0 του Aygo. Ο όμιλος VW απέσπασε την πρώτη θέση στα μοτέρ χωρητικότητας 1,0 – 1,4 λίτρων με τον 1.4 ΤSI καθώς και στα μοτέρ 1,8-2,0 λίτρων με τον 2.0 TFSI. Η Porsche πήρε βραβείο για το καλύτερο μοτέρ επιδόσεων με τον 3.6 Turbo της 911, ενώ η Subaru κατέκτησε την πρώτη θέση στα μοτέρ 2,0-2,5 λίτρων με τον νέο 2.5 Τurbo. Αναλυτικά οι νικητές:

 

 

International Engine of the Year Awards 2008

 

International Engine of the Year 2008: BMW 3-litre Twin-Turbo (135, 335, X6)

Καλύτερο πρωτοεμφανιζόμενο νέο μοτέρ: BMW 2.0 Diesel Twin-Turbo (123d)

Πράσινος κινητήρας της χρονιάς: Toyota 1.5 Hybrid Synergy Drive (Prius)

Καλύτερο μοτέρ επιδόσεων: Porsche 3.6 Turbo (911 Turbo, 911 GT2)

Έως 1,0 λίτρων: Toyota 1.0 (Aygo, Yaris, Peugeot 107, Citroen C1, Subaru Justy)

Από 1,0 έως 1,4 λίτρων: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta)

Από 1,6 έως 1,8 λίτρα: BMW-PSA 1.6 Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308

Από 1,8 έως 2,0 λίτρα: Volkswagen/Audi 2.0 TFSI (A3, A4 Cabrio, A6, TT, Eos, Jetta, Golf GTi, Seat Altea, Leon, Skoda Octavia)

Από 2,0 έως 2,5 λίτρα: Subaru 2.5 Turbo (Forester, Impreza, Outback, Legacy)

Από 2,5 έως 3,0 λίτρα: BMW 3.0 Twin-Turbo (135, 335, X6)

Από 3,0 έως 4,0 λίτρα: BMW 4.0 V8 (M3)

Πάνω από 4,0 λίτρα: BMW 5.0 V10 (M5, M6)

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

οχι ρε παίδες και ίδιοι. προσθεού. θα σκίσουμε τα πτυχεία μας

 

Ισως πρεπει να γινεις πιο σαφης σε τι αναφερεσαι.

Απο τοτε που εφευρεθηκαν οι ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΕΩΣ εχουν τον ΙΔΙΟ ΚΥΚΛΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (μια και το αναφερε ενας φιλος ποιο πανω ) αλλαζει μονο ο τροπος αναφλεξης.

 

http://www.alfa-omega.gr/article.asp?AID=3199 - 22k -

για οποιον ενδιαφερεται.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι το αναφερεις μια κατηγορια πιο κατω?

αξιοπιστια και ποιοτητα ειναι μειον? ειχες προβληματα με το vectra? ποιοτητα? εσωτερικο ?χρωμα? σε τι?

Βασικο για μενα ειναι η τιμη η οποια ειναι ιδια astra me tsi τι παραππανω εχει σε αξεσουαρ? καθοτι αν πρεπει να μιλαμε για ιδια αυτοκινητα πρεπει να μιλαμε για gt.

 

Τα κριτηρια ειναι υποκειμενικα (μονο οτι τα astra εχουν standard esp, τα tsi μονο με dsg η κατοπιν παραγγελιας η στο gt που ειναι παλι στανταρ).

Το Vectra μου εβγαλε στα τρια χρονια δισκο-πλατω (750 ευρω) που χρεωθηκα

καθοτι αναλωσιμο αν και απο την αρχη τους εκανα παραπονα για το οτι πατινιαριζε ευκολα (και μετα που τον αλλαξα τα ιδια), μοτερ κλιματισμου (800 ευρω) που χρεωθηκα καθοτι αν και το προβλημα υπηρχε εξαρχης οταν παρουσιαζοτανε τα διαγνωστικα δεν εδειχναν τη βλαβη (οταν τα εφτυσε τελειως ημουν ηδη εκτος εγγυησης) και μου αλαζαν καποιες βαλβιδες κλπ με χρεωση μου, δυο φορες τρομπα νερου (μια μεσα στην εγγυηση), τα εσωτερικα σκληρα πλαστικα (χερουλια, αεραγωγοι, χαραζοντουσαν ευκολα και μαδαγανε) η αναρτηση του επλεε (με ζαλιζε αν και ηταν πιο σκληρη σε αισθηση σε λακκουβες κλπ απο του TSI) και αναγκαστηκα να βαλω την σπορ (800 ευρω αν και αυτο ηταν δικη μου επιλογη αλλα δεν το περιμενα τοσο 'κουνιστο' στην εθνικη)και ειχα κατι τις με τις πισω λαμπες πορειας και φρενων που καιγοντουσαν ευκολα.

Βεβαια μην περιμενουμε τα αυτοκινητα μας να ειναι τελεια αλλα ειχα δωσει και 25000 πριν 5 χρονια και περιμενα το κατι τις παραπανω που ποτε δεν πηρα (α και τα καθισματα του σκληρα και αβολα για ταξειδι, εβγαινα παντα κουρασμενος).

Γι'αυτους τους λογους δεν θα περιμενα το Astra που ειναι μια κατηγορια πιο κατω απο το Vectra να ειναι καλυτερο του GT. Οχι οτι εχω προσωπικη γνωμη.

και ουτε οτι με την προσωπικη μου εμπειρια απο το Vectra θα μπορουσα να κρινω. Απλως μετα απο εναμιση χρονο με το Golf και 35000 χλμ δεν εχω τιποτα κακο να πω, εκτος τα καπως αδυναμα φρενα του.Για τον χαρακτηρα του πιστευω δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο στην κατηγορια του που να ειναι συνολικα καλυτερο (και σε σχεση τιμης/επιδοσεων/εξοπλισμου) και διαχρονικο.

Παντα ομως υποκειμενικα αν και βεβαιως εχουν περασει πολλα αυτοκινητα απο τα χερια μου, αν αυτο μπορει να πει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Ισως πρεπει να γινεις πιο σαφης σε τι αναφερεσαι.

Απο τοτε που εφευρεθηκαν οι ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΕΩΣ εχουν τον ΙΔΙΟ ΚΥΚΛΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (μια και το αναφερε ενας φιλος ποιο πανω ) αλλαζει μονο ο τροπος αναφλεξης.

 

http://www.alfa-omega.gr/article.asp?AID=3199 - 22k -

για οποιον ενδιαφερεται.

 

τωρα αν αυτα τα δυο σου μοιαζουν εγω παω πασο... γιατι ηδη ειμαστε :offtopic:

 

http://www.taftan.com/thermodynamics/OTTO.HTM

(και μη με πας σε λυσεις wankel, miller....)

 

http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/Hbase/thermo/diesel.html

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

xoris na thelo na to pai3o e3upnos kai me tin kapoia arketi empeiria kai gnosi pou exo sto antikeimeno 8a i8ela na po kati gia ta golf gt.to exoun polu filoi mou kai to exo odigisei panpolles fores.opoios leei oti tou loipei dunami einai fanero pos den to exei odigisei i pire diploma pano se ferrari.to autokinito exei ena apolaustiko moter alla tou leipei i a3iopistia.mia bolta se mia antiprosopeia kai 8a deite ta gt sti seira gia allagi moter.ena autokinito 1400cc pou douleuei se 2.5 bar einai fusiologiko na spasei kai ontos spaei.ena impreza douleuei se 1,5-1,9 kai auto se 2,5?de sas fainetai paralogo?ta moter apo ta gt spane kai stin vw to kseroun kai to paizoun xazoi.

telos kalo 8a itan na min sugkrinontai to gti me to gt giati adikounte kai ta duo autokinita.ta leme

 

μερικες διορθωσεις :O

 

1ον τα 2.5 bar είναι η απόλυτη πίεση που δουλεύει.δηλαδή 1 bar η ατμοσφαιρική και 1.5 bar η πίεση υπερπλήρωσης.

 

2ον το impreza εργοστασιακά αποκλείεται να είναι ρυθμισμένο στις πιέσεις που αναφέρεις,γύρω στο 1 παίζει.

 

3ον για να σπάσει ένα μοτέρ, εκτός των άλλων παίζει ρόλο και το μέγεθος του τούρμπο.αν είναι μικρο και στα 4 bar να δουλέψει δε θα κάνει ζημιά στον κινητήρα απλά θα καταστραφεί το τούρμπο.

 

άρα ο συλλογισμός σου φοβάμαι πως δεν ισχύει,αν και στην τελευταία γραμμή θα συμφωνήσω

 

υ.γ. δεν έχω golf!:ninja:

Link to comment
Share on other sites

xoris na thelo na to pai3o e3upnos kai me tin kapoia arketi empeiria kai gnosi pou exo sto antikeimeno 8a i8ela na po kati gia ta golf gt.to exoun polu filoi mou kai to exo odigisei panpolles fores.opoios leei oti tou loipei dunami einai fanero pos den to exei odigisei i pire diploma pano se ferrari.to autokinito exei ena apolaustiko moter alla tou leipei i a3iopistia.mia bolta se mia antiprosopeia kai 8a deite ta gt sti seira gia allagi moter.ena autokinito 1400cc pou douleuei se 2.5 bar einai fusiologiko na spasei kai ontos spaei.ena impreza douleuei se 1,5-1,9 kai auto se 2,5?de sas fainetai paralogo?ta moter apo ta gt spane kai stin vw to kseroun kai to paizoun xazoi.

telos kalo 8a itan na min sugkrinontai to gti me to gt giati adikounte kai ta duo autokinita.ta leme

 

Παιδια απο οτι ξερω (Μεσα απο την VW παντα) τα μοτερ σπανε... Αυτο το μοτερ το εχει σχεδιασει ενας Γερμανος μηχανικος ο Fon Mastrum Mitsen:confused: και το ειχε βαλει στην αρχη να δουλεψει στα 3 BAR... Το αποτελεσμα...? Εσπαγε μολις το εβαζες εμπρος. Μετα ομως του ειπε ο Tolias να κατεβασει την πιεση στα 2,5bar που λεει ο αγαπητος φιλος και απο τοτε σπανε μονο 9,5 στα 10 Μοτερ.... :X:X OYΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ 2,5 bar :lol: ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ για το ta moter apo ta gt spane kai stin vw to kseroun kai to paizoun xazoi. :confused: :blink: Ειχα καιρο να γραψω αλλα μεαυτα που διαβαζω δεν κρατηθηκα! :lol:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Αυτα περι σπασιμο κινητηρων στα Gt k TSI ειναι απλα για γελια.Οποιος εχει ασχοληθει ξερει.Αυτη η ραδιοαρβιλα τελικα ακομα συνεχιζεται...Αντε να δουμε που θα το πανε.
Link to comment
Share on other sites

και του ειπα του Tolia να το σχεδιασει εξαρχης μονος του αλλα δεν με ακουσε... αφησε μονο του τον Dr Fon Mastrum Mitsen και να τα αποτελεσματα! αισχος και ντροπη!! εγω παντος εχω τρυπησει με καρφιτσα τα κολαρα του για να χασει λιγη πιεση μη μου σπασει το μοτερ.ετσι απο τα 2.5 δουλευει πλεον στα 2.4 και νιωθω πλεον ασφαλης
Link to comment
Share on other sites

Παιδια απο οτι ξερω (Μεσα απο την VW παντα) τα μοτερ σπανε... Αυτο το μοτερ το εχει σχεδιασει ενας Γερμανος μηχανικος ο Fon Mastrum Mitsen:confused: και το ειχε βαλει στην αρχη να δουλεψει στα 3 BAR... Το αποτελεσμα...? Εσπαγε μολις το εβαζες εμπρος. Μετα ομως του ειπε ο Tolias να κατεβασει την πιεση στα 2,5bar που λεει ο αγαπητος φιλος και απο τοτε σπανε μονο 9,5 στα 10 Μοτερ.... :X:X OYΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ 2,5 bar :lol: ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ για το ta moter apo ta gt spane kai stin vw to kseroun kai to paizoun xazoi. :confused: :blink: Ειχα καιρο να γραψω αλλα μεαυτα που διαβαζω δεν κρατηθηκα! :lol:

 

Που να κρατηθεις....κρατιεσε με κατι τετοια?.....:lol::lol::lol:

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...