Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

δεν ξέρω εγώ παιδιά επειδή δεν μπορώ να διαβάσω 38 σελίδες...θα ήταν καλό να γινόταν ένα poll;
http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τι νόημα θα έχει; Το θέμα έχει στόχο την ανταλλαγή απόψεων και την δημοσίευση κάποιων άσχημων ή θετικών εμπειριών από το service της Nokia. Το να έρχονται οι χρήστες στο θέμα, να δίνουν την ψήφο τους χωρίς να λένε την άποψή τους, που αυτό συμβαίνει πάντα, δεν βοηθάει κανέναν μας και σίγουρα δεν συμβαδίζει με τον σκοπό δημιουργίας του συγκεκριμένου θέματος.

 

Για να πάρει κάποιος μια ιδέα, αρκεί να διαβάσει 2-3 σελίδες και αν το βρει ενδιαφέρον, ακόμα περισσότερες. Δεν χρειάζεται να διαβάσει όλες τις σελίδες του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

Ξεφεύγει η κουβέντα!! Δεν υπάρχει λόγος να μιλάτε και να εκφράζεστε έτσι!! Την γνώμη μας λέμε όπως είπε και πριν ο mirrorofsorrow.

 

Αφήστε τις προσωπικές αντιπαραθέσεις και αν θέλετε να πείτε κάτι υπάρχουν και τα pm αλλά και οι αναφορές.

 

Ευχαριστώ.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ προβληματίζομαι που χάνει την αντιπροσωπεία της nokia.O λόγος είναι ότι το service και της cosmote και της vodafone είναι ένα μπάχαλο. Από την άλλη και μένα μου έχει κάνει πολλά στο παρελθόν και μάλιστα για 4-5 χρόνια της έκανα μπουκοτάζ.
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ προβληματίζομαι που χάνει την αντιπροσωπεία της nokia.O λόγος είναι ότι το service και της cosmote και της vodafone είναι ένα μπάχαλο. Από την άλλη και μένα μου έχει κάνει πολλά στο παρελθόν και μάλιστα για 4-5 χρόνια της έκανα μπουκοτάζ.

 

To service θα εξακολουθισει να ειναι στην alpha copy.Οπως και τωρα τηλεφωνα

για service πανε στην alpha copy για επισκευη.Εκτος του Γερμανου οπου εχει τα δικα του κεντρικα (ο θεος να τα κανει κεντρικα...)

Σημειωση:Δεν την εχει χασει ακομα.Ολα ειναι θεμα ποσοστων και επιδειξη δυναμης

για να κλεισει η συμφωνια.

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι φαινεται εσυ και ο φιλος που γραφει απο κατω ειστε οι μονοι που το τηλεφωνο λειτουργει 100%.Μη τα λετε αυτα και γελαει ο κοσμος.Πειτε μας αν ειναι απο τα πρωτα τηλεφωνα που ηρθαν στην Ελλαδα και αφηστε τα υπολοιπα.Εγω μιλαω για συγκεκριμενες παρτιδες.Το n95 που εχω δουλευει 2 χρονια αψογα αφου μου το αλλαξαν 2 φορες στην αρχη..Αλλα απαντηστε στα εξης: 1)Ειναι παντα η πρωτη παρτιδα στις ναυαρχιδες της nokia ελλατωματικη;2)Φταει η φωτια που σημερα εχει 16 ο μηνας(Νοεμβρης) και εγω εχω το τηλεφωνο για service απο τις 14 Σεπτεμβρη;

Οσον αφορα τα δεδομενα δεν παραπονεθηκα.Ειπα απλα θεωρω πως σε ενα απο τα πιο ακριβα κινητα της αγορας θα επρεπε να υπαρχει καποια εμπιστοσυνη.Τουλαχιστον σε ενα σκληρο δισκο κατι μπορεις να βγαλεις.Εδω μιλαμε για χαλι.Και μην μπερδευετε τους υπολογιστες με τα κινητα.Καμια σχεση.Βεβαια και εγω τωρα το καταλαβα.Τελοσπαντων δεν ξερω για ποιο λογο υπερασπιζεστε την εταιρια, μπορω να υποθεσω.Ολοι παντως ξερουν οτι αυτο τα χαλι ειναι δεδομενο.Ξερετε τι μου ειπαν την παρασκευη στα κεντρικα στη βουλιαγμενης; Το τηλεφωνο ηρθε την Δευτερα πριν την φωτια απο το εξωτερικο και ξαναεσταλει την παρασκευη πριν την φωτια στο εξωτερικο.Απο τοτε αγνοειται.Αντε βγαλε ακρη.Να μας πουν λοιπον οι φιλοι για ποια nokia μιλαμε και αν θα γινοντουσαν αυτα σε μια αλλη χωρα.Αυτα εχω να πω.Οποιος καταλαβε καταλαβε.Εγω τελειωσα με αυτους!

Και για να απαντησω σε οτι αφορα για τις αλλες μαρκες που εθιξε ο φιλος.Δεν με πειραζει αν ειναι nokia ,apple ή κατι αλλο.Δεν καταλαβες.Τα ιδια θα ελεγα και γι αυτους.Με ενοχλει οτι ειναι μια κατασταση η οποια συνεχιζεται εδω και χρονια με την ανοχη μας δυστυχως.Και αυτο γιατι υπαρχουν αποψεις σαν των φιλων.Και βεβαια δεν υπαρχουν δικαιωματα για τους καταναλωτες.Το ινκα ακομα μου απανταει.Και ο δικηγορος μου ζητησε γυρω στα 300 να στειλω εξωδικο και μετα να προχωρησει σε αγωγη.Ετσι εχουν τα πραγματα σε αυτο το κρατος.

Ειμαι και εγω κατοχος νοκια ν97 με λογισμικο 11,0,021 και δεν εχω εντοπισει κανενα προβλημα (περα του γνωστου οταν θελουμε να απαντησουμε που πρεπει να ξεκλειδωσουμε τη συσκευη).Το εχω χρησιμοποιησει σχεδον σε ολες του τις λειτουργιες και με μια λεξη το κινητο ειναι απλα απιστευτο.Ποια προβληματα αναφερει ο Deeph δεν καταλαβαινω!!! Ας μας πει για να τα δω και εγω.Σε σχεση με τα δεδομενα καμια εταιρια δεν αναλαμβανει να τα κρατησει για τον εξης απλο λογο:Ο καθενας μας μπορει να εχει απο ασήμαντα αρχεια (mp3, jpeg, κ.α.) μεχρι πτυχιακες που πέρνουν χρονο για να ετοιμαστουν.Κανεις λοιπον δε θα παρει την ευθυνη (και πολλη σωστα θα κανει) για οτιδηποτε εμεις με βαση δικης μας λογικης θεωρουμε σημαντικο.Ολοι οι γνωστες κρατανε αντιγραφο οπως και εσυ.

Ουτε σε εμενα παντως αρεσε οταν εδωσα σκληρο δισκο με τροφοδοσια μονο μεσω usb και μου επεστρεψαν εναν κλασσικο φορητο αλλα με τροφοδοσια ρευματος μεσω πριζας.Media market σου λεει μετα... Το σχολιο μου αυτο ειναι γιατι οταν κατι χαλαει θελουμε δεν θελουμε υπαρχει μια διαδικασια απο την καθε εταιρια.Και εμενα εκαναν 15 ημερες να μου φερουν πισω το σκληρο και μου εφεραν και αλλο τυπο.Μ...ς δεν ειναι κανεις οπως λες.Το θεμα ειναι στο ποσο δεκτικος εισαι και κατα ποσο λογικο σου ακουγεται κατι τετοιο (15 ημερες αναμονης εννοω).Στην περιπτωση σου ομως καταλαβαινω οτι ειναι μεγαλο το διαστημα αλλα επεσες απλα στην περιπτωση της φωτιας στη νοκια και απ οσο καταλαβαινω θελουν και αυτοι ενα λογικο διαστημα στησηματος μιας επιχειρησης κτηριακα και λειτουργικα απο το μηδεν (δυκτιο υπολογιστων, εξοπλισμους μηχανογραφισης κ.α.)

Σιγουρα παντως ολοι μπορουμε να βολεψουμε μια κατασταση με μια αλλη συσκευη και να κατανοησουμε ενα ξαφνικο προβλημα που μαλλον σου ειπαν και εσυ με τα λογια σου εδειξες οτι μαλλον δε το κατανοεις!!!

Πηγαινε και παρε Erickson και θα με θυμιθεις.Κανε μια βολτα στην γνωστη σε ολους ARVATTO και θα δεις τη γλυκα.Οποτε οπου και να δωσεις τα λεφτα σου τα ιδια θα δεις.

Link to comment
Share on other sites

Α εντάξει, καλά πάμε! Εγώ έχω δώσει ΝΟΚΙΑ Ε52 (δεν φόρτιζε μετά από είκοσι ημέρες) για επισκευή από τις 26 Σεπτέμβρη και ακόμη τίποτα. Σε κανά δύο εβδομάδες μου είπαν την τελευταία φορά που τηλεφώνησα (προχθές δηλαδή). Για να δούμε...
Υγεία να έχουμε και προχωράμε...
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου απ'οτι φαινεται συμφωνα με τα λεγομενα καποιων εμεις εχουμε το προβλημα.Κατα τα αλλα τα τηλεφωνα ειναι μια χαρα.

Εγω αν ειχα αντιπροσωπεια ειλικρινα θα ντρεπομουν να παρω τηλεφωνο τον πελατη και να του πω μετα απο 2 μηνες οτι το τηλεφωνο του επισταφηκε επισκευασμενο ενω θα επρεπε να αλλαχτει με καινουργιο εξ ΄αρχης!!!

Α εντάξει, καλά πάμε! Εγώ έχω δώσει ΝΟΚΙΑ Ε52 (δεν φόρτιζε μετά από είκοσι ημέρες) για επισκευή από τις 26 Σεπτέμβρη και ακόμη τίποτα. Σε κανά δύο εβδομάδες μου είπαν την τελευταία φορά που τηλεφώνησα (προχθές δηλαδή). Για να δούμε...
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι που το πάς, αλλά αν στο φτιάχνουν και αν στο φτιάχνουν εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, όπως λέει η εγγύηση.

Όπως καταλαβαίνεις ,για ένα κινητό οι 15 εργάσιμες δεν είναι εύλογο διάστημα. Για νταλίκα ναι, αλλά για κινητό όχι.

Μηπως θα μπορουσες να γινεις πιο σαφης με το να μας δωσεις ενα πραγματικο παραδειγμα

χρονου για SERVICE κινητων τηλεφωνων (LEVEL 3&4) ??

Γιατι απ'οτι γραφεις λες οτι 15 εργασιμες μερες δεν ειναι εύλογο διάστημα για κινητα

αλλα για νταλικες..

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω κάτι Σπύρο μια και σε πέτυχα μέσα. Άσχετα με το πόσο καθυστερεί μία συσκευή να επιστραφεί στον ιδιοκτήτη του και τι είδους πρόβλημα έχει, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια πολιτική παραχώρησης μιας συσκευής ανάγκης σε ότου επιστραφεί το κινητό από το service;

 

Στο ρωτάω αυτό γιατί θυμάμαι παλιότερα, σε nokia shop, γινόταν κάτι τέτοιο. Μέχρι να πάρεις πίσω το κινητό σου, σου έδινε ένα, όχι όμοιο αλλά φθηνό και πολλές φορές παλιό, για να κάνεις την δουλειά σου. Δεν ξέρω αν ήταν πρωτοβουλεία του ιδιοκτήτη ή πολιτική της αντιπροσωπείας αλλά μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Έτσι κερδίζεις τον πελάτη και μετριάζεις τις αντιδράσεις του.

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι φαινεται εσυ και ο φιλος που γραφει απο κατω ειστε οι μονοι που το τηλεφωνο λειτουργει 100%.Μη τα λετε αυτα και γελαει ο κοσμος.Πειτε μας αν ειναι απο τα πρωτα τηλεφωνα που ηρθαν στην Ελλαδα και αφηστε τα υπολοιπα.Εγω μιλαω για συγκεκριμενες παρτιδες.Το n95 που εχω δουλευει 2 χρονια αψογα αφου μου το αλλαξαν 2 φορες στην αρχη..Αλλα απαντηστε στα εξης: 1)Ειναι παντα η πρωτη παρτιδα στις ναυαρχιδες της nokia ελλατωματικη;2)Φταει η φωτια που σημερα εχει 16 ο μηνας(Νοεμβρης) και εγω εχω το τηλεφωνο για service απο τις 14 Σεπτεμβρη;

Οσον αφορα τα δεδομενα δεν παραπονεθηκα.Ειπα απλα θεωρω πως σε ενα απο τα πιο ακριβα κινητα της αγορας θα επρεπε να υπαρχει καποια εμπιστοσυνη.Τουλαχιστον σε ενα σκληρο δισκο κατι μπορεις να βγαλεις.Εδω μιλαμε για χαλι.Και μην μπερδευετε τους υπολογιστες με τα κινητα.Καμια σχεση.Βεβαια και εγω τωρα το καταλαβα.Τελοσπαντων δεν ξερω για ποιο λογο υπερασπιζεστε την εταιρια, μπορω να υποθεσω.Ολοι παντως ξερουν οτι αυτο τα χαλι ειναι δεδομενο.Ξερετε τι μου ειπαν την παρασκευη στα κεντρικα στη βουλιαγμενης; Το τηλεφωνο ηρθε την Δευτερα πριν την φωτια απο το εξωτερικο και ξαναεσταλει την παρασκευη πριν την φωτια στο εξωτερικο.Απο τοτε αγνοειται.Αντε βγαλε ακρη.Να μας πουν λοιπον οι φιλοι για ποια nokia μιλαμε και αν θα γινοντουσαν αυτα σε μια αλλη χωρα.Αυτα εχω να πω.Οποιος καταλαβε καταλαβε.Εγω τελειωσα με αυτους!

Και για να απαντησω σε οτι αφορα για τις αλλες μαρκες που εθιξε ο φιλος.Δεν με πειραζει αν ειναι nokia ,apple ή κατι αλλο.Δεν καταλαβες.Τα ιδια θα ελεγα και γι αυτους.Με ενοχλει οτι ειναι μια κατασταση η οποια συνεχιζεται εδω και χρονια με την ανοχη μας δυστυχως.Και αυτο γιατι υπαρχουν αποψεις σαν των φιλων.Και βεβαια δεν υπαρχουν δικαιωματα για τους καταναλωτες.Το ινκα ακομα μου απανταει.Και ο δικηγορος μου ζητησε γυρω στα 300 να στειλω εξωδικο και μετα να προχωρησει σε αγωγη.Ετσι εχουν τα πραγματα σε αυτο το κρατος.

Κανεις δεν υπερασπιστηκε την εταιρια και φυσικα εισαι πολυ λαθος στις υποθεσεις σου!

Θα συμφωνησω μαζι σου στο θεμα επικοινωνιας που υπαρχει τον τελευταιο καιρο με

τα κεντρικα (δεν υπαρχει επικοινωνια) αλλα επισης μπορω να σου πω οτι ειναι η μοναδικη

εταιρια στην Ελλαδα η οποια εχει τοσα πολλα σημεια SERVICE (LEVEL 2-NOKIA) απο τα οποια

μπορουν να εξυπηρετηθουν οι καταναλωτες χωρις μεσαζοντες (VODAFONE-WIND-COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟΣ) ,ανεξαρτητα απο που εχουνε προμηθευτει τα κινητα , που αυτο σημαινει αμεσοτητα.

Καμια αλλη εταιρια κινητης τηλεφωνιας δεν μπορει να υλοποιησει αυτο το εργο , δλδ να εχει σχεδον παντου σημεια AFΤER SALE SERVICE.

Τωρα αν υπαρχουν σε αυτα τα σημεια προβληματα αυτο ειναι αλλο θεμα ,ειναι θεμα τεχνογνωσιας και διαχειρησης της εκαστοτε επιχειρησης.

Δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια πολιτική παραχώρησης μιας συσκευής ανάγκης σε ότου επιστραφεί το κινητό από το service;

Καλημερα φιλε Γιωργο , πολυ σωστα ανεφερες ενα σημαντικο θεμα με τις συσκευες προς SERVICE. Δυστυχως αυτη η ενεργεια ειναι πρωτοβουλεια του ιδιοκτητη του καταστηματος (ΝΟΚΙΑ STORE) και οχι της αντιπροσωπειας. Μακαρι στα μελλοντικα πλανα η αντιπροσωπεια να βγαλει και αυτην την αποφαση αλλα δεν το βλέπω.

 

Ετσι ακριβως λειτουργω και εγω δλδ εχω καποιες παλιες συσκευες (Μετα απο ελεγχο λειτουργιας) τις οποιες τις δινω στους πελατες οι οποιοι θα πρεπει να αφησουν το κινητο τους για ελεγχο της βλαβης.

Φυσικα αμα η βλαβη ειναι π.χ : σπασμενη οθονη,flex,ακουστικο, μεγαφωνο η επισκευη γινεται επιτοπου ωστε να μην κρατηθει συσκευη μεσα στο SERVICE και να φυγει ο πελατης με την συσκευη του η οποια σαφως και θα εχει τα δεδομενα του.

 

Έτσι κερδίζεις τον πελάτη και μετριάζεις τις αντιδράσεις του.

Πολυ σωστα ανεφερες! Και περα απο την πολιτικη του καταστηματος ειναι και θεμα

ανθρωπιας και κατανοησης ως προς την λειτουργια της γραμμης του καθε πελατη διοτι οπως ολοι γνωριζουμε το κινητο ειναι πλεον ενα μεγαλο κομματι μας.

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Μηπως θα μπορουσες να γινεις πιο σαφης με το να μας δωσεις ενα πραγματικο παραδειγμα

χρονου για SERVICE κινητων τηλεφωνων (LEVEL 3&4) ??

Γιατι απ'οτι γραφεις λες οτι 15 εργασιμες μερες δεν ειναι εύλογο διάστημα για κινητα

αλλα για νταλικες..

 

Κατά την άποψή μου 3 εργάσιμες ημέρες είναι ένα εύλογο χρονικό διάστημα για επισκευή κινητού, υπό την προυπόθεση ότι υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά. (που επίσης είναι ευθύνη του σέρβις και όχι δική μου).

Και όλα αυτά βέβαια, έχοντας υπόψη ότι ο καταναλωτής κάνει την υποχώρηση να δεχτεί αντί για αναστροφή της πώλησης (όπως έχει δικαίωμα από το νόμο) επισκευή της συσκευής του.(μιλάω για συσκευές εντός εγγύησης βέβαια).

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,μαλλον δεν με καταλαβες...εγω μιλησα για επιπεδο βλαβων LEVEL 3&4 το οποιο δεν αφορα "περιφεριακη βλαβη" του κινητου π.χ LCD,FLEX,EARPIECE,SPEAKER,SWITCH,MICROPHONE...

Αφορα πιο σοβαρες βλαβες στην πλακετα οπως : SMD , PA , IC , SWAP ...

Αυτες λοιπον τις βλαβες τις αναλαμβανουν οι αντιπροσωπειες και οχι τα Νοkia Stores,

γι'αυτο υπαρχει αυτη η καθυστερηση απο την αντιπροσωπεια μετα.

Ειπες για αναστροφη της πωλησης, τι ακριβως εννοεις ? DOA ?

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,μαλλον δεν με καταλαβες...εγω μιλησα για επιπεδο βλαβων LEVEL 3&4 το οποιο δεν αφορα "περιφεριακη βλαβη" του κινητου π.χ LCD,FLEX,EARPIECE,SPEAKER,SWITCH,MICROPHONE...

Αφορα πιο σοβαρες βλαβες στην πλακετα οπως : SMD , PA , IC , SWAP ...

Αυτες λοιπον τις βλαβες τις αναλαμβανουν οι αντιπροσωπειες και οχι τα Νοkia Stores,

γι'αυτο υπαρχει αυτη η καθυστερηση απο την αντιπροσωπεια μετα.

Ειπες για αναστροφη της πωλησης, τι ακριβως εννοεις ? DOA ?

 

Αν η συσκευή πρέπει να αποσταλεί από το nokia store στα κεντρικά νομίζω ότι θα πρέπει να προστεθούν άλλες 2-3 εργάσιμες (αν μιλάμε για Αθήνα). Θα πρέπει βέβαια να υπάρχει η δυνατότητα να το πάω μόνος μου στην κεντρική αντιπροσωπεία, ώστε να κερδίσω χρόνο.

Με λίγα λόγια, νομίζω ότι σε κάθε περίπτωση μια εβδομάδα είναι ένας λογικός χρόνος επισκευής, αλλά μέχρι εκεί. Αυτά που ακούω για 1 μήνα και βάλε καθυστέρησης ,κατά τη γνώμη μου ρε παιδιά, είναι πααααάρα πολύ.

 

Αναστροφή πώλησης εννοώ, πάρε πίσω το καινούριο μου κινητό που δεν λειτουργεί σωστά και δώσε μου πίσω τα χρήματα που πλήρωσα. Και αυτό διότι ο κατασκευαστής δεν αποδείχθηκε εντάξει με αυτά που υποσχέθηκε. (ο κατασκευαστής εγγυάται ότι το προιόν είναι απαλλαγμένο από ελαττώματα ....κλπ κλπ που λέει η εγγύηση).

Ε, λοιπόν, αφού εγγυάσαι ότι είναι απαλλαγμένο , αλλά τελικά δεν είναι, πάρτο πίσω. Δεν θέλω να μου το επισκευάσεις γιατι το επισκευασμένο δεν ισοδυναμεί με καινούριο και εγώ αγόρασα και πλήρωσα καινούριο, όχι επισκευασμένο.

 

Συνηθέστερα αυτό το ζητάς από τον πωλητή (το μαγαζί που αγόρασες) γιατί από το νόμο ο πωλητής ευθύνεται για ελαττώματα του προιόντος τουλάχιστον για 6 μήνες μετά την αγορά του και όχι για 7 ή 14 μέρες που λένε ορισμένα μαγαζιά.

Αυτά λέει ο νόμος και αυτά είναι τα δικαιώματα όλων μας.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω κάτι Σπύρο μια και σε πέτυχα μέσα. Άσχετα με το πόσο καθυστερεί μία συσκευή να επιστραφεί στον ιδιοκτήτη του και τι είδους πρόβλημα έχει, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια πολιτική παραχώρησης μιας συσκευής ανάγκης σε ότου επιστραφεί το κινητό από το service;

 

Στο ρωτάω αυτό γιατί θυμάμαι παλιότερα, σε nokia shop, γινόταν κάτι τέτοιο. Μέχρι να πάρεις πίσω το κινητό σου, σου έδινε ένα, όχι όμοιο αλλά φθηνό και πολλές φορές παλιό, για να κάνεις την δουλειά σου. Δεν ξέρω αν ήταν πρωτοβουλεία του ιδιοκτήτη ή πολιτική της αντιπροσωπείας αλλά μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Έτσι κερδίζεις τον πελάτη και μετριάζεις τις αντιδράσεις του.

 

 

Μήπως ομως θα έπρεπε και αυτοι που παιρνουν τις συσκευες αντικαταστασης

να τα προσεχαν λιγο και οχι να τα κανουν μπανιο, να τους βγαζουν κομματια ριχνοντας τα ή ακομα και να κανουν τους ανηξερους οταν τα ζητας πισω...

Οταν ολοι μας γινουμε σωστοι τοτε θα εχει ο καθενας μας δικαιωμα τηλεφωνου αντικαταστασης.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ομως θα έπρεπε και αυτοι που παιρνουν τις συσκευες αντικαταστασης

να τα προσεχαν λιγο και οχι να τα κανουν μπανιο, να τους βγαζουν κομματια ριχνοντας τα ή ακομα και να κανουν τους ανηξερους οταν τα ζητας πισω...

Οταν ολοι μας γινουμε σωστοι τοτε θα εχει ο καθενας μας δικαιωμα τηλεφωνου αντικαταστασης.

Ας τον υποχρεώσουν να πληρώσει την δανεική συσκευή. Αυτός δεν είναι λόγος για να μην δίνεται γενικά συσκευή αντικατάστασης.

Πάντως βλέπω ότι απο εδώ το πάτε, από εκεί το πάτε, στον καταναλωτή θέλετε να τα φορτώσετε....

Με την τσέπη σας τα έχετε βάλει?

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

το καλυτερο θα ητανε μια συσκευη αντικαταστασης δινωντας για ασφαλεια ενα μικρο ποσο, 5 η 10 ευρω ας πουμε, τα οποια θα περναμε πισω οταν επιστρεφαμε την συσκευη στην κατασταση στην οποια την παραλαβαμε βεβαια.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ εχω ενα Ν97 και ενα 5800 απο τις 12 Οκτωβρίου για Service στα κεντρικά.. Η τύχη του Ν97 αγνοείται, καθως εσταλει την προηγούμενη βδομάδα εξωτερικό και μου είπαν οτι αυτη την βδομάδα ισως έχουν ενημέρωση.... Το 5800 μου ειπαν οτι επισκευάστηκε και είναι στην διακίνηση..
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ εχω ενα Ν97 και ενα 5800 απο τις 12 Οκτωβρίου για Service στα κεντρικά.. Η τύχη του Ν97 αγνοείται, καθως εσταλει την προηγούμενη βδομάδα εξωτερικό και μου είπαν οτι αυτη την βδομάδα ισως έχουν ενημέρωση.... Το 5800 μου ειπαν οτι επισκευάστηκε και είναι στην διακίνηση..

 

αυτη την βδομαδα θα εχουν ενημερωση? δεν ξερουν ανα πασα στιγμη μεσα απο το συστημα τους που βρισκεται η συσκευη?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ολοι μπορουμε να παμε τις συσκευες στο service οι ιδιοι αλλα αυτο δε σημαινει οτι η Νοκια

θα το κανει εκεινη τη στιγμη (εννοω σε μια εβδομαδα που υποθετει ο φιλος).Θα πρεπει να μπει σε μια σειρα απο τηλεφωνα που ειναι πριν απο αυτο.Η καθυστεριση υπαρχει γιατι το καθε τηλεφωνο πρεπει να λυθει (ασχετα αν εμεις του καναμε αναβαθμιση απο το PC μας και κατα λαθος κουνησαμε το καλωδιο η μας κοπηκε το ρευμα και το κινητο νεκρωσε) ετσι ωστε να διαπιστωθει αν εχει υγρα η αν το πεταξαμε και εφυγαν κομματια.Απο τη στιγμη που ολα θα ειναι οκ τοτε η συσκευη περα απο το χρονο επαναπρογραμματισμου (5-6 λεπτα) χρειαζεται να περασει και απο μια σειρα μηχανηματων για να διαπιστωθει η κανονικη του λειτουργια (20-30 λεπτα).Για παραδειγμα οταν χανει το σημα πρεπει να ελεγχθει απο μηχανημα.Σιγουρα δε θα επρεπε να κανουν ενα μηνα γι αυτο αλλα φανταστειται αν για καθε service χρειαζεται μιση ωρα ποσες ωρες και ατομα θα χρειαζοντουσαν για να επισκευαστει ενα κινητο σε μια εβδομαδα.

 

Δε νομιζω οτι καμια εταιρια κανει αναστροφη πωλησης 6 μηνες μετα.Τοτε ολοι θα παιρναμε κατι και μετα απο 6 μηνες που θα το ειχαμε βαρεθει θα παιρναμε τα λεφτα μας πισω για να παρουμε κατι πιο καινουριο.Οποτε 7-15 ημερες μου ακουγεται λιγο πιο λογικο.

Αν εχεις καποιο site που να λεει το νομο περι 6 μηνων για ακυρωση πωλησης θα ηθελα να το δω.

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά είναι κατανοητά.

Αλλά όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια.

Αν θέλεις να έχεις το 35% της αγοράς πρέπει να έχεις περισσότερους υπαλλήλους στο σέρβις.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Ας τον υποχρεώσουν να πληρώσει την δανεική συσκευή. Αυτός δεν είναι λόγος για να μην δίνεται γενικά συσκευή αντικατάστασης.

Πάντως βλέπω ότι απο εδώ το πάτε, από εκεί το πάτε, στον καταναλωτή θέλετε να τα φορτώσετε....

Με την τσέπη σας τα έχετε βάλει?

 

Σιγα μη χαλασει το κινητο καποιου και να παραδεχτει οτι προκαλεσε κατι και να το πληρωσει.Που ζεις ρε φιλε.Και εγω καταναλωτης ειμαι αλλα οταν για παραδειγμα ενας κλεφτης βουτηξει κατι απο ενα χωρο οπου ολα ειναι ανοιχτα για το κοινο τοτε ολα θα μπουν πισω απο ενα γυαλι για να τα προστατεψουν απο ολους.Για σκεψου λιγο το παραδειγμα μου...

Link to comment
Share on other sites

Σιγα μη χαλασει το κινητο καποιου και να παραδεχτει οτι προκαλεσε κατι και να το πληρωσει.Που ζεις ρε φιλε.Και εγω καταναλωτης ειμαι αλλα οταν για παραδειγμα ενας κλεφτης βουτηξει κατι απο ενα χωρο οπου ολα ειναι ανοιχτα για το κοινο τοτε ολα θα μπουν πισω απο ενα γυαλι για να τα προστατεψουν απο ολους.Για σκεψου λιγο το παραδειγμα μου...

 

Μα βρε αγόρι μου, το κινητό αντικατάστασης δεν το παίρνει έτσι. Υπογράφει κάπου.

Στο κάτω κάτω, κινητό αντικατάστασης δεν με ενδιαφέρει. Έχω μια κούτα κινητά για να κάνω τη δουλειά μου. Αλλά είναι για το πρεστίζ της εταιρίας περισσότερο, όχι για εξυπηρέτηση του καταναλωτή που σίγουρα θα έχει ένα 2ο κινητό.

 

Από τη μοτορόλα πάντως με είχαν ρωτήσει αν θέλω κινητό αντικατάστασης όταν η επισκευή θα καθυστερούσε λίγο (6 μέρες έκανε συνολικά) λόγο αναμονής ανταλλακτικού.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Ολα γινονται στο βωμο του κερδους.Εδω εκανε αυτο που εκανε η Νοκια στην Alpha Copy με σκοπο το κερδος.Δε θα εκανε περικοπες μια εταιρια τετοιου βεληνεκους ακομα και με το 35% της αγορας να εχουν το δικο της προιον.

 

Μα βρε αγόρι μου, το κινητό αντικατάστασης δεν το παίρνει έτσι. Υπογράφει κάπου.

Στο κάτω κάτω, κινητό αντικατάστασης δεν με ενδιαφέρει. Έχω μια κούτα κινητά για να κάνω τη δουλειά μου. Αλλά είναι για το πρεστίζ της εταιρίας περισσότερο, όχι για εξυπηρέτηση του καταναλωτή που σίγουρα θα έχει ένα 2ο κινητό.

 

Από τη μοτορόλα πάντως με είχαν ρωτήσει αν θέλω κινητό αντικατάστασης όταν η επισκευή θα καθυστερούσε λίγο (6 μέρες έκανε συνολικά) λόγο αναμονής ανταλλακτικού.

 

 

Αφου λοιπον εχεις μια κουτα συσκευες οπως ολοι δεν καταλαβαινω γιατι ολοι παμε κοντρα στον οποιοδηποτε πωλητη λεγοντας δεν εχω.Βλεπεις λοιπον οτι αντι να λυσουμε ενα προβλημα δημιουργουμε 1002 με βαση αυτο το προβλημα.Για τη Νοκια οπου και μιλαμε σε σχεση με τη Μοτοrola δε θα εκανε 6 ημερες για την αλλαγη καποιου εξαρτηματος.Αλλα ακομα και ενα καταστημα να μην το ειχε θα μπορουσε ο καθενας να ψαξει στα γυρο καταστηματα και να το παει εκει που υπαρχει και κανουν γρηγορα να το φτιαξουν.Η επιλογη καταστηματος και η ταχυτητα οταν αυτο βεβαια ειναι εφικτο καθοριζουν και το πρεστιζ μιας εταιριας.Χωρις να θελω να ειρωνευτω αλλα απλα απο περιεργεια ολων φανταζομαι που και ποσες αντιπροσωπειες Μοtorola υπαρχουν αν ξερεις?

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις να έχεις το 35% της αγοράς πρέπει να έχεις περισσότερους υπαλλήλους στο σέρβις.
Πέστα.

Αν θες να σαι πρωτοπόρος στο χώρο σου, θα φανείς στο after sales.

Και η Alpha Copy εδώ και χρόνια το χει αποδείξει...:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Έπρεπε να χα κάμερα να κατέγραφα μία ώρα δειγματοληπτικά από το Nokia Concept store όταν ήταν στη λ. Συγγρού.

Θυμάμαι όταν ήμουν στην αναμονή, ουρές ο κόσμος, όλοι αγανακτισμένοι να έρχονται και να βρίζουν. Όλοι βαλτοί ήταν;

Εγώ να δεχτώ ότι κάποιοι -ως Ελληνάρες- είχαν άδικο. Αλλά οι υπόλοιποι; Έβλεπα ανθρώπους που μου έδειχναν λογικοί, να βγαίνουν εκτός εαυτού με αυτά που τους έλεγαν από το service. Δεν έχει νόημα εξάλλου να παραθέτω εδώ ιστορίες.

Δεν ξέρω προσωπικά κάποιον που να χει μείνει ικανοποιημένος με το service της Nokia.

Και απορώ με τους Φινλανδούς. Δεν κάναν δικούς τους ελέγχους τόσα χρόνια;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...