Jump to content

Samsung Galaxy S20+


ccypruss000
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

10 minutes ago, athanaso77 said:

Τότε φοβάμαι ότι δεν σου άλλαξαν όντως πλακέτα. Εκτός αν μιλάμε για κάτι άλλο διαφορετικό της μητρικής πλακέτας,

Το σκέφτηκα, αλλά είναι κάτι που το έγραψαν και στο έγγραφο ελέγχου που μου παρέδωσαν ως απόδειξη του service. Θα τους ρωτήσω όμως, όπως λες κι εσύ ίσως να υπάρχει κάποιος τρόπος να μένουν τα αρχικά IMEI παρά την αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • Administrators

Δεν ξέρω για τη συγκεκριμένη αλλά σε άλλες συσκευές, με την αλλαγή πλακέτας άλλαζε εκτός των ΙΜΕΙ και το serial number και αυτό είναι και το φυσιολογικό αν το σκεφτείς.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, athanaso77 said:

Δεν ξέρω για τη συγκεκριμένη αλλά σε άλλες συσκευές, με την αλλαγή πλακέτας άλλαζε εκτός των ΙΜΕΙ και το serial number και αυτό είναι και το φυσιολογικό αν το σκεφτείς.

Φαντάσου τώρα να γράφουν σε επίσημο έγγραφο που μου παραδίδουν πως άλλαξαν πλακέτα, αλλά να μη την άλλαξαν.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, μη γράφετε ότι να'ναι κ δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις.

Οι καινούριες πλακετες είναι κενές κ γράφονται τα ΙΜΕΙ και σειριακά της παλιάς και η παλιά καταστρέφεται. Δε θα δείτε πότε διαφορετικά στοιχεία. Αυτά τα στοιχεία ακολουθούν τη συσκευή, ότι ανταλλακτικο κ να αλλαχθεί.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, thodragon said:

Ρε παιδιά, μη γράφετε ότι να'ναι κ δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις.

Οι καινούριες πλακετες είναι κενές κ γράφονται τα ΙΜΕΙ και σειριακά της παλιάς και η παλιά καταστρέφεται. Δε θα δείτε πότε διαφορετικά στοιχεία. Αυτά τα στοιχεία ακολουθούν τη συσκευή, ότι ανταλλακτικο κ να αλλαχθεί.

ok, λογική εξήγηση αυτή. Κάτι ανάλογο θεωρούσα πως συμβαίνει για να μη γίνονται αλλαγές σε βασικούς κωδικούς ταυτότητας των συσκευών, δε μου φαινόταν λογικό να γράφει ότι να 'ναι η Samsung για τις επισκευές...

Edited by Manvol
Link to comment
Share on other sites

Περιεργη φαση. Ειναι απλα μην σου τυχει. Ενα μικρο ποσοστο ολων των συσκευων μπορει να βγαλει προβλημα....

Εμενα ετυχε στο S8 και στο S10e να βγαζει το σφαλμα υγρασιας στη usb θυρα χωρις να εχει και να μην φευγει. Στο S8 καποια στιγμη σταματησε αλλα δεν δουλευε η γρηγορη φορτιση! Δεν ασχοληθηκα να το φτιαξω.

Στο S10e το εστειλα Σμαρτεκ και του αλλαξαν τα φωτα! Οθονη, μπαταρια, πισω καπακι μεσα σε ολα.....

Edited by GMF80
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, GMF80 said:

Περιεργη φαση. Ειναι απλα μην σου τυχει. Ενα μικρο ποσοστο ολων των συσκευων μπορει να βγαλει προβλημα....

Εμενα ετυχε στο S8 και στο S10e να βγαζει το σφαλμα υγρασιας στη usb θυρα χωρις να εχει και να μην φευγει. Στο S8 καποια στιγμη σταματησε αλλα δεν δουλευε η γρηγορη φορτιση! Δεν ασχοληθηκα να το φτιαξω.

Στο S10e το εστειλα Σμαρτεκ και του αλλαξαν τα φωτα! Οθονη, μπαταρια, πισω καπακι μεσα σε ολα.....

Αν είσαι εντός εγγύησης βέβαια καλό είναι να το κυνηγήσεις, εφόσον το πρόβλημα όντως αποτρέπει τη συσκευή από το να λειτουργεί ορθά. Δεν είναι και λίγο να χάνει το δίκτυο σε ανύποπτους χρόνους 2 φορές τη μέρα...

Link to comment
Share on other sites

Οχι και αν γινοταν θα ειχες θεματα στη λειτουργια του κινητου λογικα. Εμενα παντως ειναι σταθερα στο 0.8-1.3 % τη μερα...

Ηρθε κ η ενημερωση Οκτωβριου

Στάλθηκε από το SM-G985F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



c4b6137877fa28ff4ea81a612213a0e9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Από ότι καταλαβαίνω έχουν γίνει ήδη 2 επισκευές στο κινητό του φίλου παραπάνω. Μια η πλακέτα και μια αλλαγή sim tray. Στην 3η φορά που θα βγει το ΙΔΙΟ πρόβλημα, ή βλάβη κρίνεται ως μη επισκευασιμη και έχεις δικαίωμα είτε να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω (προσοχή εδώ πρέπει να είναι ελληνικής αντιπροσωπείας η συσκευη) είτε να ζητήσεις αλλαγή συσκευής.
Κάποια tips για να γίνει η δουλειά σας γρήγορα και χωρίς πολλά μα μου:
Α)Επικοινωνία απευθείας με samsung hellas ωστε να σας κατευθυνουν αυτοι στο servive και μόνο με email
B)Επικοινωνία και κοινοποίηση προβλήματος στο συνήγορο του καταναλωτή και επισύναψη της συνομιλίας αυτης ή/ και αριθμο πρωτοκόλλου στα email που ανταλλάσετε με samsung hellas
Γ) Φυσικά κρατάμε και επισυνάπτουμε όλα τα μέχρι τώρα έγγραφα στις συνομιλίες ( απόδειξη αγοράς, αποδείξεις επισκευής κτλ)
Δ) Γνωστοποίηση του ευρωπαϊκού κανονισμού περί εγγυήσεων στις συνομιλιες που βρίσκετε στο παρακάτω λινκ https://www.google.com/amp/s/europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/indexamp_el.htm

Ένας σωστά ενημερωμένος καταναλωτής ταλαιπωρείται πολύ λιγότερο. Επίσης η αντιπροσωπεία και το service της samsung στην Ελλάδα είναι υψηλοτατου επιπέδου (όσοι έχουν χρειαστεί arvato και λοιπούς στο παρελθόν θυμούνται)

Ένα δευτερεύουσης σημασίας "τρικ" είναι ότι κρατάμε τις συσκευές με σε όσο το δυνατόν πιο άρτια κατάσταση, καθώς βλέποντας ο τεχνικός μια προσεγμένη συσκευή δεν μπαίνει καν στη διαδικασία να το ξεψαχνισει, δηλώνει βλάβη και τελειώνει εκεί.

Επίσης, όπως αναφέρει ένας συμφορουμιτης παραπάνω, η νέες πλακέτες είναι κενές και γράφονται εξαρχής με το ίδιο imei κτλ. Δεν υπάρχει περίπτωση επίσημο service ( που ουσιαστικά πληρώνεται σαν εργολάβος από την samsung ,άρα όσες περισσότερες επισκευές, ανταλλακτικά χρησιμοποιήσει τόσο μεγαλύτερο το κερδος) να κάνει βρωμοδουλειες βάζοντας μεταχειρισμένα ή μη αλλάζοντας ανταλλακτικά, μόνον αν έχει πέσει σύρμα από την μαμά εταιρεία και η samsung τουλάχιστον προς ώρας δεν έχει δείξει τέτοια συμπεριφορά.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, GMF80 said:

Οχι και αν γινοταν θα ειχες θεματα στη λειτουργια του κινητου λογικα. Εμενα παντως ειναι σταθερα στο 0.8-1.3 % τη μερα...

Ηρθε κ η ενημερωση Οκτωβριου

Στάλθηκε από το SM-G985F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



c4b6137877fa28ff4ea81a612213a0e9.jpg

Πως το καταφέρνεις αυτό? Δώσε κανένα τιπ

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, bromonano2 said:

Από ότι καταλαβαίνω έχουν γίνει ήδη 2 επισκευές στο κινητό του φίλου παραπάνω. Μια η πλακέτα και μια αλλαγή sim tray. Στην 3η φορά που θα βγει το ΙΔΙΟ πρόβλημα, ή βλάβη κρίνεται ως μη επισκευασιμη και έχεις δικαίωμα είτε να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω (προσοχή εδώ πρέπει να είναι ελληνικής αντιπροσωπείας η συσκευη) είτε να ζητήσεις αλλαγή συσκευής.
Κάποια tips για να γίνει η δουλειά σας γρήγορα και χωρίς πολλά μα μου:
Α)Επικοινωνία απευθείας με samsung hellas ωστε να σας κατευθυνουν αυτοι στο servive και μόνο με email
B)Επικοινωνία και κοινοποίηση προβλήματος στο συνήγορο του καταναλωτή και επισύναψη της συνομιλίας αυτης ή/ και αριθμο πρωτοκόλλου στα email που ανταλλάσετε με samsung hellas
Γ) Φυσικά κρατάμε και επισυνάπτουμε όλα τα μέχρι τώρα έγγραφα στις συνομιλίες ( απόδειξη αγοράς, αποδείξεις επισκευής κτλ)
Δ) Γνωστοποίηση του ευρωπαϊκού κανονισμού περί εγγυήσεων στις συνομιλιες που βρίσκετε στο παρακάτω λινκ https://www.google.com/amp/s/europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/indexamp_el.htm

Ένας σωστά ενημερωμένος καταναλωτής ταλαιπωρείται πολύ λιγότερο. Επίσης η αντιπροσωπεία και το service της samsung στην Ελλάδα είναι υψηλοτατου επιπέδου (όσοι έχουν χρειαστεί arvato και λοιπούς στο παρελθόν θυμούνται)

Ένα δευτερεύουσης σημασίας "τρικ" είναι ότι κρατάμε τις συσκευές με σε όσο το δυνατόν πιο άρτια κατάσταση, καθώς βλέποντας ο τεχνικός μια προσεγμένη συσκευή δεν μπαίνει καν στη διαδικασία να το ξεψαχνισει, δηλώνει βλάβη και τελειώνει εκεί.

Επίσης, όπως αναφέρει ένας συμφορουμιτης παραπάνω, η νέες πλακέτες είναι κενές και γράφονται εξαρχής με το ίδιο imei κτλ. Δεν υπάρχει περίπτωση επίσημο service ( που ουσιαστικά πληρώνεται σαν εργολάβος από την samsung ,άρα όσες περισσότερες επισκευές, ανταλλακτικά χρησιμοποιήσει τόσο μεγαλύτερο το κερδος) να κάνει βρωμοδουλειες βάζοντας μεταχειρισμένα ή μη αλλάζοντας ανταλλακτικά, μόνον αν έχει πέσει σύρμα από την μαμά εταιρεία και η samsung τουλάχιστον προς ώρας δεν έχει δείξει τέτοια συμπεριφορά.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk


 

ενα μπραβο και ενα ευχαριστω απο εμένα γι αυτα που εγραψες . πραγματικα χρησιμα tips για ολους , ασχετως εταιριας κινητου που εχουν

-Galaxy S23 green

-Galaxy watch 5 44mm

-Galaxy buds 2

Link to comment
Share on other sites

Πως το καταφέρνεις αυτό? Δώσε κανένα τιπ
Με ενα προγραμμακι adb απο το xda (εχω ξεχασει πως το λενε, γινεται και με το package disabler pro) εχω απενεργοποιησει διεργασιες που δεν χρειαζονται.
Επισης κανω συχνο clear cache στο κινητο.
Στάλθηκε από το SM-G985F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Παρατηρώ ότι με τον φορτιστή της συσκευασίας έχω κανονική και πολύ γρήγορη φόρτιση, για να μπει στην απλή γρήγορη φόρτιση γίνεται μόνο τους προηγούμενους fast charge. Γίνεται και σε σας αυτό η μόνο το δικό μου έφαγε σκάλωμα

Practice what you preach
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, joanjapan said:

Καλησπέρα σε όλους. Παρατηρώ ότι με τον φορτιστή της συσκευασίας έχω κανονική και πολύ γρήγορη φόρτιση, για να μπει στην απλή γρήγορη φόρτιση γίνεται μόνο τους προηγούμενους fast charge. Γίνεται και σε σας αυτό η μόνο το δικό μου έφαγε σκάλωμα

ειχα και εγω την ιδια απορια οταν το πρωτοπηρα. δε ξερω γιατι το εκανε η σαμσουγκ αλλα ετσι δουλευει η φορτιση του

-Galaxy S23 green

-Galaxy watch 5 44mm

-Galaxy buds 2

Link to comment
Share on other sites

Παντως η διαφορα πολυ γρηγορης και γρηγορης φορτισης δεν ειναι μεγαλη.

Edited by GMF80
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, stelioz78 said:

ειχα και εγω την ιδια απορια οταν το πρωτοπηρα. δε ξερω γιατι το εκανε η σαμσουγκ αλλα ετσι δουλευει η φορτιση του

Ευχαριστώ πολύ αγχώθηκα λίγο...

Practice what you preach
Link to comment
Share on other sites

Παντως η διαφορα πολυ γρηγορης και γρηγορης φορτισης δεν ειναι μεγαλη.
Γρήγορη και πολύ γρήγορη 2.0 πάντως είναι χαοτική η διαφορά

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας!
Ήθελα να ρωτήσω εάν με την τελευταία ενημέρωση Οκτωβρίου έχετε θέμα με τη μπαταρία,από τις 18 που ενημερώθηκε το κινητό φθάνει το απόγευμα κοντά στο 20% χωρίς ιδιαίτερη χρήση ενώ πρίν δεν έπεφτε κάτω από 45-50% παραθέτω πιο κάτω και τις φωτογραφίες με την χρήση καθώς και το ποσό γρήγορα πέφτει μετά την ενημέρωση.Στις 16 Οκτωβρίου φαίνεται πως μου βγαίνει μια τυπική μετά και ξαφνικά από τις 18-19 και μετά κατρακύλα....
9d2bcf4270b357549e735a9ae3ca727a.jpg02dc41eae5facf0cd8299a95554734e4.jpg2069ade3a46b80f7d7bb10ad023b749e.jpgd60d880979ea341d4c892569aaf0b8be.jpg48c15f4851b7a6f9349e941602401c2f.jpgf679f8787542111b7be6a43c7b4cee2d.jpg

Στάλθηκε από το SM-G985F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταιει η ενημερωση ασφαλειας.
Απο οτι βλεπω φταιει η εφαρμογη της winbank. Βαλε την σε πληρη αδρανεια.
Επισης βαλε και το tapatalk.
Γενικως πολυ σπανια ενημερωση θα προκαλεσει προβλημα. Συνηθως ειναι θεμα εφαρμογων.
Κανε που και που επανεκκινηση και clear cache και βαλε και την εφαρμογη Good guardians -galaxy labs app booster και κανε βελτιστοποιηση μετα απο updates.
Οσες εφαρμογες εχεις και δεν περιμενεις ειδοποιησεις καλο θα ηταν να μπουν σε πληρη αδρανεια.

Στάλθηκε από το SM-G985F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk







Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,χρειάζομαι την βοήθεια σας οποίος ξέρει να μου απαντήσει,,είχα το κινητό αρκετό  καιρό και σε όποιο αμάξι  χρειάστηκε να το συνδέσω με το Bluetooth γινόταν κανονικά,έδωσα το κινητό στον γαμπρό μου και στο αμάξι έχει μια οθόνη alpine όποτε σβήνει το αμάξι και το βάζει ξανά μπρος το κινητό για να συνδεθεί ζητάει να κάνει ζευγοποιηση,και δεν συνδέετε από μόνο του,πιο πριν είχε  ένα s9 και δεν είχε κανένα πρόβλημα,τι μπορεί να φταίει?

Link to comment
Share on other sites

On 22/10/2021 at 2:02 ΜΜ, GMF80 said:

Δεν φταιει η ενημερωση ασφαλειας.
Απο οτι βλεπω φταιει η εφαρμογη της winbank. Βαλε την σε πληρη αδρανεια.
Επισης βαλε και το tapatalk.
Γενικως πολυ σπανια ενημερωση θα προκαλεσει προβλημα. Συνηθως ειναι θεμα εφαρμογων.
Κανε που και που επανεκκινηση και clear cache και βαλε και την εφαρμογη Good guardians -galaxy labs app booster και κανε βελτιστοποιηση μετα απο updates.
Οσες εφαρμογες εχεις και δεν περιμενεις ειδοποιησεις καλο θα ηταν να μπουν σε πληρη αδρανεια.

Στάλθηκε από το SM-G985F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk






 

Εχει μπει λειτουργια βελτιστοποιησης ( repair apps)εφαρμογων στο recovery mode δεν χρειαζονται αλλο πλεον για τον λογο αυτο τα galaxy labs.

Link to comment
Share on other sites

Η Ενημέρωση Συστήματος Google Play (όχι η ενημέρωση ασφαλείας), τι σας δείχνει; Εμένα έχει μείνει στον Ιούνιο του 2021 και δεν βρίσκει νεότερη ενημέρωση. Συνήθως συμβάδιζε ή είχε ένα μήνα διαφορά με την ενημέρωση ασφαλείας, αλλά τώρα έχει μείνει πολύ πίσω.

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, vdanasto said:

Η Ενημέρωση Συστήματος Google Play (όχι η ενημέρωση ασφαλείας), τι σας δείχνει; Εμένα έχει μείνει στον Ιούνιο του 2021 και δεν βρίσκει νεότερη ενημέρωση. Συνήθως συμβάδιζε ή είχε ένα μήνα διαφορά με την ενημέρωση ασφαλείας, αλλά τώρα έχει μείνει πολύ πίσω.

Καλημερα και εμενα εχει μεινει στον ιουνιο παραξενο....παντος τωρα το πρωι εσκασε στα γερμανικα ενημερωση ασφαλειας νοεμβριου 187 mb...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...