Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για τα Meizu


mixalisor99
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα !είμαι νεος στο Forum και εκανα εγγραφή για το λόγο του ότι είμαι ανάμεσα σε 2 κινητά!

Είμαι μαθητής και μην φανταστείτε οτι χρησιμοποιώ πολύ τα κινητά !Μέτρια χρηση θα έλεγα !είμαι λοιπον αναμεσα στο Samsung galaxy J5 Και το

Μeizu Mx4 ! επειδή βγαίνω πολύ τα βραδια με τις παρεες μου και βγάζω πολλες φωτογραφίες θα ήθελα ενα δυνατό φλας !γι αυτό με προβληματίζει το mx4 Και ειμαι σίγουρος για το j5!το j5 έχει και φλας στην μπροστινή και στην πισω !meizu δν εχω πάρει ποτέ! το meizu Ομως ειμαι σιγουρος οτι δεν θα μου κολλήσει ποτέ ! Τι μου προτείνετε?

Link to comment
Share on other sites

Το meizu έχει 350€ ενώ το Samsung j5 250€. Το meizu είναι σχεδόν ναυαρχίδα, ενώ το Samsung midrange. Είναι λίγο άκυρη η σύγκριση τους δεν νομίζεις?

Samsung Note 3 White :( RIP (Σπασμένη οθόνη)

Microsoft Lumia 640XL

Xiaomi Redmi Note 4 3/64

Pipo w2

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς να πάρεις από Κίνα το meizu πάει στα 240 ευρώ κοντά καθώς βγήκε και ή πλέον ναυαρχίδα τους meizu mx5 κοντά στα 270-280 ευρώ.

Όπως ειπε και ο φίλος συγκρίσεις ανόμοια τηλέφωνα ..

Το meizu είναι ναυαρχίδα

''Samsung Galaxy S7 Edge''

''Ipad mini 2''

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Διάβασα πως το καλοκαίρι οι συσκευές Meizu MX2, MX3, MX4, MX4 Pro, M1 και M1 Note αναβαθμίστηκαν σε Lollipop. Οι αναβαθμίσεις έγιναν και μέσω OTA? (ακόμα και για το MX2?)
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Απευθύνσου στο θέμα της συσκευής που σε ενδιαφέρει. Φαντάζεσαι τι θα γινόταν εδώ μέσα αν άνοιγε και ο καθένας ένα καινούργιο θέμα με κάθε απορία του;

 

:lock:

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...