Jump to content

γνωμες για αγορα μεταχειρισμενουμ αυτοκινητου


JOHNMEGARYTHMOS
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

επειδη το φιατ uno του 1989 που εχω ολο προβληματα ειναι σκεφτομαστε να παρουμε ενα αλλο αμαξι μεταχειρισμενο

 

σκεφτομαι για hundai getz 2003 στα 1.100 cc ή του 2004 στα 1.300 cc ο αδελφος μου μου λεει για Nissan Micra 2002 στα 1.300 cc.

 

επισης ειδα το accent του 2002 στα 1.350 cc και το reno clio του 2003 στα 1.400 cc αλλα και το Skoda Fabia του 2003 στα 1.400 cc .

 

ακομα δεν μπορω να επιλεξω διαβαζω και ακουω καλα λογια για το getz , θα ηθελα την γνωμη σας.

 

εχω βαρεθει τα σερβις με το φιατ ουνo και συνεχεια προβληματα για αυτο και δεν ξανα θελω φιατ.

Αν και το φιατ ουνο για τις ελιες που πηγαιναμε ητανε τελειο , και αυτο ειναι ενα θεμα τωρα με το νεο αμαξι που σκεφτομαι να παρω. ( φετος εβγαλε παρα πολλα ξεκομπουσαν οι ταχυτητες , μου εφαγε τα τακακια σε λιγοτερο απο 2 μηνες και οι δισκοι εχουνε σκουριασει, και εχουνε φαγωθει.ανα τακτα χρονια διαστηματα προβληματα με το τρινσιμπιτερ και χανει τον συνχρονισμο , δεν μπορεσα να βρω ενα μεταχειρισμενο τρινσιμπηκτερ για να το κρατησω ακομα λιγο, (καλοριφερ δεν δουλευει βγαζει το αντιφριζ μεσα στο αμαξι .. οποτε αναγκαζομαι να οδηγω με το παραθυρο ανοιχτο λιγο ) , ο πατερας μου δεν το αντεχει αλλο. τις προαλλες του αλλαξε μπουζι και αποσυντονιστηκε εντελως.. ακουγε κατι μικρο κοψιματα και λεει ηλεκτρονικο ειναι να του αλλαξω τα μπουζι και αστα να πανε ! .

πηγα να του βαλω βενζινη και για να φτασω ειδα και επαθα!πολυ παραξενο θορυβο! εκανε και ντου ντουκου λες και 10 επιβραδυνει και 5 του δινει να προχωρησει. τωρα αποσυνντονιστηκε το τρινσιμπηκτερ και δεν παιρνει μπροστα! και το κοπανησε! μου λεει θελω να παρω ενα σφυρι και να το σπασω δεν το μπορω αλλα κοντευει να με τρελανει αλλα εχει φοβερο τιμονι! και καλη οδηγικη συμπεριφορα.

Θελουμε ενα παλιο αμαξι! για να δουλειες τετοιες να υπαρχει , ρωτησα για φορτηγο με καροτσα και δεν γινεται μου ειπανε επειδη δεν ειμαστε αγροτες! και δεν μπορουμε να το δικαιολογησουμε .

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

ψαχνω δουλεια απο το σπιτι για οποιον ενδιαφερεται μπορει να μου στειλει προσωπικο μυνημα, αραγε αξιζει να ξεκινησω προγραμματισμο;. 

Link to comment
Share on other sites

Για το Getz έγω έχω να πω τα καλύτερα. Εγώ έχω ένα 1300cc του 2004, και έχουμε δύο 1100cc στην οικογένεια. Είναι σκυλιά. Αφού θες παλιό αυτοκίνητο είναι από τις πρώτες επιλογές σου θεωρώ. Φίλος μου έχει το τρίθυρο accent, έχει μεγαλύτερο πορτ παγκαζ αν το χρειάζεσαι, γενικά του έχει βγάλει θεματάκια, αλλά σε λογικά πλαίσια.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Για το Getz έγω έχω να πω τα καλύτερα. Εγώ έχω ένα 1300cc του 2004, και έχουμε δύο 1100cc στην οικογένεια. Είναι σκυλιά. Αφού θες παλιό αυτοκίνητο είναι από τις πρώτες επιλογές σου θεωρώ. Φίλος μου έχει το τρίθυρο accent, έχει μεγαλύτερο πορτ παγκαζ αν το χρειάζεσαι, γενικά του έχει βγάλει θεματάκια, αλλά σε λογικά πλαίσια.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

 

σε ευχαριστω παρα πολυ , γενικα τι τελη κυκλοφοριας πληρωνεις και για τα 2 getz ; και απο καταναλωση βενζινης πως παει; .

δεν σου εχει βγαλει κανενα θεμα; .

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

ψαχνω δουλεια απο το σπιτι για οποιον ενδιαφερεται μπορει να μου στειλει προσωπικο μυνημα, αραγε αξιζει να ξεκινησω προγραμματισμο;. 

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω παρα πολυ , γενικα τι τελη κυκλοφοριας πληρωνεις και για τα 2 getz ; και απο καταναλωση βενζινης πως παει; .

 

δεν σου εχει βγαλει κανενα θεμα; .

Τελη 135€. Το 1300αρι το δικό μου 10 χρόνια τωρα συνεργείο το έχω πάει μόνο για service. Το πήρα μεταχειρισμένο, έχει πλέον 170.000 χιλιομετρα, ελπίζω να συνεχίσει έτσι, χαχα! Το ένα 1100αρι έβγαλε μια φορά θέμα με το συμπλέκτη στα 140.000 χιλιόμετρα. Μην το ψάχνεις, είναι σκυλιά. Τώρα βέβαια εξαρτάται και με πόσα χιλιόμετρα θα το πάρεις.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Θεωρώ τις τιμές μεταχειρισμένων υπερβολικά υψηλές σε σχέση με των αντίστοιχων της Γερμανίας, όπου δυσκολα θα βρεις προβληματικο οχημα (λόγω πιο αυστηρών ελέγχων ποιότητας).
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ τις τιμές μεταχειρισμένων υπερβολικά υψηλές σε σχέση με των αντίστοιχων της Γερμανίας, όπου δυσκολα θα βρεις προβληματικο οχημα (λόγω πιο αυστηρών ελέγχων ποιότητας).
Πότε μη λες ποτέ.....

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τελικα εφτιαξα το φιατ του 1989 και εμεινα με το ιδιο αμαξι ακομα, βεβαια πρεπει να το ξυσω και να το βαψω απεξω διοτι εχει σκουριασει αλλα ευτυχως ολα καλα πια με τα προβληματα που εβγαζε. Οσο για τα φρενα αλλαξα μηχανικο πηγα σε εναν αλλον και μου απογειωσε το αμαξι , μου αλλαξε και δισκους και τακακια και εφτιαξε η επιταχυνση του ,διοτι ο αριστερος τροχος ο μπροστινος και ο πισω δεξια τροχος ητανε φρακαριασμενοι και ετσι επιταχυνει πολυ πιο γρηγορα απο το Μαιο, και ολα καλα. Διαβαζω τι μου ειχε βγαλει περυσι και εγω τα εχω ξεχασει ηδη , τι ειχα τραβηξει περυσι. Ενω φετος ολα καλα . Edited by JOHNMEGARYTHMOS

ψαχνω δουλεια απο το σπιτι για οποιον ενδιαφερεται μπορει να μου στειλει προσωπικο μυνημα, αραγε αξιζει να ξεκινησω προγραμματισμο;. 

Link to comment
Share on other sites

τελικα εφτιαξα το φιατ του 1989 και εμεινα με το ιδιο αμαξι ακομα, βεβαια πρεπει να το ξυσω και να το βαψω απεξω διοτι εχει σκουριασει αλλα ευτυχως ολα καλα πια με τα προβληματα που εβγαζε. Οσο για τα φρενα αλλαξα μηχανικο πηγα σε εναν αλλον και μου απογειωσε το αμαξι , μου αλλαξε και δισκους και τακακια και εφτιαξε η επιταχυνση του ,διοτι ο αριστερος τροχος ο μπροστινος και ο πισω δεξια τροχος ητανε φρακαριασμενοι και ετσι επιταχυνει πολυ πιο γρηγορα απο το Μαιο, και ολα καλα. Διαβαζω τι μου ειχε βγαλει περυσι και εγω τα εχω ξεχασει ηδη , τι ειχα τραβηξει περυσι. Ενω φετος ολα καλα .

 

απλά πληροφοριακά κατηγορείς το fiat και λες δεν θα ξανα πάρεις ποτέ ξανά το fiat επειδή χαλάνε..........

εχεις καταλάβει ετσι ότι μηλας για αυτοκίνητο που ειναι 31 χρονών? το οποίο πριν 10 χρόνια (maximum) έπρεπε να πάει για πρεσσα.... και μαλιστα αυτοκίνητο χαμηλής κατηγορίας...........

κανονικά έπρεπε να στήσεις μνημείο στην fiat.............. (δεν εχω fiat ενα mitshubishi colt του 2012 εχω......... που μαλιστα και αυτό θα πρέπει να αλλαχθεί καθώς ειναι παλιό ποια και δεν ειναι και τόσο ασφαλές σε σχέση με τα σύγχρονα αμάξια

Link to comment
Share on other sites

απλά πληροφοριακά κατηγορείς το fiat και λες δεν θα ξανα πάρεις ποτέ ξανά το fiat επειδή χαλάνε..........

εχεις καταλάβει ετσι ότι μηλας για αυτοκίνητο που ειναι 31 χρονών? το οποίο πριν 10 χρόνια (maximum) έπρεπε να πάει για πρεσσα.... και μαλιστα αυτοκίνητο χαμηλής κατηγορίας...........

κανονικά έπρεπε να στήσεις μνημείο στην fiat.............. (δεν εχω fiat ενα mitshubishi colt του 2012 εχω......... που μαλιστα και αυτό θα πρέπει να αλλαχθεί καθώς ειναι παλιό ποια και δεν ειναι και τόσο ασφαλές σε σχέση με τα σύγχρονα αμάξια

Ναι το έχω καταλάβει. Είπα ότι δεν θα πάρω φιατ αλλά δεν μπορούσαμε να πάρουμε άλλο και πάλι καλά που το φτιάξαμε. Αυτοκίνητο χαμηλής κατηγορίας? Τι θέλεις να πεις? Είναι, 900 κυβικά και με αυτό έμαθα να οδηγω και γενικά δεν καταναλώνει πολύ βενζίνη. Ακούω για τούρμπο που άλλοι λένε οι καταναλώνουν και άλλοι όχι. Δεν μπορώ να καταλάβω αφού το αμάξι δουλεύει γιατί να το αλλάξεις κάθε δέκα χρόνια που λες? . Είναι μεγάλο κόστος η αλλαγή αμαξιού και μιλάω μόνο για μεταχειρισμένο διότι καινούργιο ούτε καν δε μπορώ να σκάσω πχ 10.000 ευρώ και μετά να μην έχω λεφτά. Ο πατέρας μου πριν πάρει αυτό το φιατ είχε ένα ντατσουν πιο παλιό από το φιατ και πάλι μεταχειρισμένο και δεν είχε βγάλει τόσα πολλά , το τράκαρε ο αδελφός μου και το στείλαμε για ανακύκλωση. Ο αδελφός μου έχει το wv golf του 2001 και είναι καινούργιο γιατί να το αλλάξει?. Επίσης ο πατέρας μου έχει Toyota corolla του 1991 με αυτό μας πήγαινε σχολείο. Και μένει στο γκαραζ και είναι καινούριο. Ελάχιστα προβλήματα του έχει βγάλει.και αυτό είναι πάντως παρά πολύ παλιό αλλά δεν πρόκειται να τε αλλάξει. Εκτός και αν τα τέλη αυξηθούν και είπανε για τα κτεο ότι θα είναι κάθε χρόνο και γίνει ασύμφορο. Και πάλι πιστεύω ότι δεν αλλάζεις εύκολα ένα αμάξι που έχεις μάθει, όταν έχεις μάθει με αυτό.

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

ψαχνω δουλεια απο το σπιτι για οποιον ενδιαφερεται μπορει να μου στειλει προσωπικο μυνημα, αραγε αξιζει να ξεκινησω προγραμματισμο;. 

Link to comment
Share on other sites

Καλώς η κακώς η τεχνολογία κάνει άλματα μέρα με τη μέρα!

Και γω υποστηρίζω ότι τα αυτοκίνητά έχουν ημερομηνία λήξης στα 10-15 χρόνια.

Αρκεί να έχεις την οικονομική δυνατότητα να πάρεις πιο πρόσφατο μοντέλο.

Το δικό μου (yaris) είναι σχεδόν δεκαετίας (6/2011) και αν δεν το αλλάξω στα επόμενα πέντε χρόνια, θα μείνει για δεύτερο (πόλης). Φυσικά δεν έχει προβλήματα, ούτε θα αποκτήσει (θέλω να πιστεύω).

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ τις τιμές μεταχειρισμένων υπερβολικά υψηλές σε σχέση με των αντίστοιχων της Γερμανίας, όπου δυσκολα θα βρεις προβληματικο οχημα (λόγω πιο αυστηρών ελέγχων ποιότητας).

 

 

Σωστός.Το καλύτερο σαπάκι τις Γερμανίας ειναι πόλυ καλύτερο απο τα δικά μας.Στην Κρήτη κυκλοφορούν τουλάχιστον τα μισά με ερωτηματικο αν εχουν κτεο και αν έχουν πως το πήραν! Διαλυμένα χωρίς φωτα παρπριζ να κρέμονται καπό δεμένα και κυκλοφορούν κανονικά.

Στην Γερμανια οταν περνας ΚΤΕΟ περνας κτεο.

Εδω στη ζουλα ολοι.

2,5 εκ έλεγχοι κοπηκαν 40 οχηματα με μεσο ορο τα 16 ετη.

Γερμανία με μεσο ορο ηλικιας των οχηματων τα 6 χρόνια σε 27,6 εκ ελεγχους κοψανε τα 9.8 εκτ οχηματα!

 

Ασε η φθορες λογω οδοστρωματος!!!!

 

https://protipress.gr/2020/10/21/sta-ellinika-kteo-kovontai-45-aytokinita-to-chrono-eno-sti-germania-9-8-ekat-pososto-35-5-ton-aytokiniton/

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Ναι το έχω καταλάβει. Είπα ότι δεν θα πάρω φιατ αλλά δεν μπορούσαμε να πάρουμε άλλο και πάλι καλά που το φτιάξαμε. Αυτοκίνητο χαμηλής κατηγορίας? Τι θέλεις να πεις? Είναι, 900 κυβικά και με αυτό έμαθα να οδηγω και γενικά δεν καταναλώνει πολύ βενζίνη. Ακούω για τούρμπο που άλλοι λένε οι καταναλώνουν και άλλοι όχι. Δεν μπορώ να καταλάβω αφού το αμάξι δουλεύει γιατί να το αλλάξεις κάθε δέκα χρόνια που λες? . Είναι μεγάλο κόστος η αλλαγή αμαξιού και μιλάω μόνο για μεταχειρισμένο διότι καινούργιο ούτε καν δε μπορώ να σκάσω πχ 10.000 ευρώ και μετά να μην έχω λεφτά. Ο πατέρας μου πριν πάρει αυτό το φιατ είχε ένα ντατσουν πιο παλιό από το φιατ και πάλι μεταχειρισμένο και δεν είχε βγάλει τόσα πολλά , το τράκαρε ο αδελφός μου και το στείλαμε για ανακύκλωση. Ο αδελφός μου έχει το wv golf του 2001 και είναι καινούργιο γιατί να το αλλάξει?. Επίσης ο πατέρας μου έχει Toyota corolla του 1991 με αυτό μας πήγαινε σχολείο. Και μένει στο γκαραζ και είναι καινούριο. Ελάχιστα προβλήματα του έχει βγάλει.και αυτό είναι πάντως παρά πολύ παλιό αλλά δεν πρόκειται να τε αλλάξει. Εκτός και αν τα τέλη αυξηθούν και είπανε για τα κτεο ότι θα είναι κάθε χρόνο και γίνει ασύμφορο. Και πάλι πιστεύω ότι δεν αλλάζεις εύκολα ένα αμάξι που έχεις μάθει, όταν έχεις μάθει με αυτό.

 

χαμηλής κατηγορίας πχ

τώρα βγαινει το volkswagen up μετα polo μετά golf κλπ

το up ειναι το φτηνότερο απο κάθε άποψη (και υλικά και κατασκευη) δλδ χαμηλής κατηγορίας (φτηνιάρικο πως να το πω)

 

το αμαξι μπορει να δουλεύει μετά απο 50 χρόνια αλλά μετά απο καμία 10 χρόνια μειώνεται και αντοχή σε υλικά του (σασσι) το αυτοκίνητο αρχίζει και ζητάει (χαλάει το ενα χαλαει το αλλο κλπ) ειναι λιγοτερο ασφαλες σε σχεση με αυτα που βγαινουν μετα και λογο ηλικίας και υλικόν που έχουν μειωθεί σε αντοχή (ξέρεις τι θα γίνει αν τρακάρεις με το fiat σου τώρα? (δεν θέλεις θα γίνει ένα με τον τοίχο) ενώ πχ με ενα golf η polo η ένα κια η κανα clio κλπ του 2018 2019 κλπ με ιδια ταχύτητα μπορει να βγει και χωρίς γρατζουνιά

το δικο μου αν και δεν εχει τπτ απολυτος και εχει 110,000 χιλομετρα οτι και να κανεις ειναι αμαξι 8 χρονών σε κανα 2 με 3 χρόνια θα πάει για αλλαγή καθώς δεν κάθομαι μόνο εγω μέσα μπαίνει και παιδάκι κλπ φτου φτου μην ματιαξω σε ένα τρακάρισμα με 80 χιλομετρα πχ καινούργιο έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να σε βγαλει ζωντανό από μέσα απο το δικό μου που θα ειναι 10 11 χρόνον τοτε

 

αν πάρω μεταχειρισμένο θα ειναι το πολύ πολύ 2 χρόνον άντε 3 δλδ 2022 2033 που θέλω να αλλάξω το αμάξι θα ειναι το πολύ του 2020

 

αν δεν θα εχω οικονομική δυνατότητα καλύτερα με ταξί - λεωφορείο κλπ

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 10 χρόνια μειώνεται η αντοχή σε υλικά?

Έχεις σπουδάσει κάτι, και το τεκμηρίωνεις επιστημονικά?

Εχςις τελειώσει Μηχανολόγος, Αντοχή υλικών ή κάτι παρόμοιο?

 

Η αντοχή μειώνεται όταν αποκτά δομική φθορά το υλικο, δηλαδή, να έχει μεινει το όχημα σε ένα χωράφι και να έχει σκουριάσει το σασί. Τότε είναι επικίνδυνο.

Στη δεκαετία ένα αυτοκίνητο που κινείται κανονικά και το συντηρείς σωστα, δεν έχεις κανένα πρόβλημα.

Όσον αφορά ότι με τα καινούρια οχήματα, σε περίπτωση που εμπλακεις σε ατύχημα θα πάθεις λιγότερη ζημιά σαν επιβάτης, αυτό οφείλεται στη Τεχνολογία απορρόφησης κραδασμών που εξελίσσεται ώστε να βγαίνουν σχεδόν ανέπαφοι οι επιβάτες, αλλά το αυτοκίνητο να γινεται άμορφη μάζα.

:)
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 10 χρόνια μειώνεται η αντοχή σε υλικά?

Έχεις σπουδάσει κάτι, και το τεκμηρίωνεις επιστημονικά?

Εχςις τελειώσει Μηχανολόγος, Αντοχή υλικών ή κάτι παρόμοιο?

 

Η αντοχή μειώνεται όταν αποκτά δομική φθορά το υλικο, δηλαδή, να έχει μεινει το όχημα σε ένα χωράφι και να έχει σκουριάσει το σασί. Τότε είναι επικίνδυνο.

Στη δεκαετία ένα αυτοκίνητο που κινείται κανονικά και το συντηρείς σωστα, δεν έχεις κανένα πρόβλημα.

Όσον αφορά ότι με τα καινούρια οχήματα, σε περίπτωση που εμπλακεις σε ατύχημα θα πάθεις λιγότερη ζημιά σαν επιβάτης, αυτό οφείλεται στη Τεχνολογία απορρόφησης κραδασμών που εξελίσσεται ώστε να βγαίνουν σχεδόν ανέπαφοι οι επιβάτες, αλλά το αυτοκίνητο να γινεται άμορφη μάζα.

 

Όσο να ναι μειώνεται η αντοχή των υλικών με την καθημερινή χρήση , την έκθεση στα εξωτερικά στοιχεία. Από την χρήση υπάρχει κάποια κόπωση των υλικών. Αυτό δεν σημαίνει ότι πάει κατευθείαν κάδο αλλά δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο με την πρώτη μέρα που βγήκε από το εργοστάσιο ένα αμάξι σε θέμα αντοχής.

Link to comment
Share on other sites

Όσο να ναι μειώνεται η αντοχή των υλικών με την καθημερινή χρήση , την έκθεση στα εξωτερικά στοιχεία. Από την χρήση υπάρχει κάποια κόπωση των υλικών. Αυτό δεν σημαίνει ότι πάει κατευθείαν κάδο αλλά δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο με την πρώτη μέρα που βγήκε από το εργοστάσιο ένα αμάξι σε θέμα αντοχής.

 

 

Οτι μειώνεται σε ενα ποσοστό μειώνεται και υπάρχουν τα corrosion stress test που μπορούν και μετρούν το ποσοστό φθοράς.

Ομως αν ενα αυτοκινητο συντηρείται σωστά στα μηχανικά μέρη,δηλαδη στα σημεία απορρόφηση κραδασμών (αμορτισέρ,ελατήρια,ψαλίδια ) τότε είναι η όσο δυνατόν μικρότερη φθορά.

Για όποιον ενδιαφέρεται το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ,μεχρι πρόσφατα είχε ανοικτό online υλικό απο Μαθήματα Αντοχής Υλικων´.

Οποίος ενδιαφέρεται ,μαθαίνει .(δεν πάει για εσένα αυτό).

 

Σίγουρα ομως, όπως αναφέρεις και εσύ στην δεκαετία έχει αποκομίσει την ελάχιστη φθορά αν ειναι σωστά συντηρημένο.

:)
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 10 χρόνια μειώνεται η αντοχή σε υλικά?

Έχεις σπουδάσει κάτι, και το τεκμηρίωνεις επιστημονικά?

Εχςις τελειώσει Μηχανολόγος, Αντοχή υλικών ή κάτι παρόμοιο?

 

Η αντοχή μειώνεται όταν αποκτά δομική φθορά το υλικο, δηλαδή, να έχει μεινει το όχημα σε ένα χωράφι και να έχει σκουριάσει το σασί. Τότε είναι επικίνδυνο.

Στη δεκαετία ένα αυτοκίνητο που κινείται κανονικά και το συντηρείς σωστα, δεν έχεις κανένα πρόβλημα.

Όσον αφορά ότι με τα καινούρια οχήματα, σε περίπτωση που εμπλακεις σε ατύχημα θα πάθεις λιγότερη ζημιά σαν επιβάτης, αυτό οφείλεται στη Τεχνολογία απορρόφησης κραδασμών που εξελίσσεται ώστε να βγαίνουν σχεδόν ανέπαφοι οι επιβάτες, αλλά το αυτοκίνητο να γινεται άμορφη μάζα.

Καλά 10 όχι αλλά εκεί αρχίζει να ζητάει πλέον σιγά σιγά + ανεβαίνουν ρύποι (γισ αντοχή μηλαω για αυτοκινιτα 20+) εκτός και αν ήσουν σε καμία Γερμανία με αλάτια παντού κάτω τότε ναι και 10 είναι πολλά

 

Όσο για αντοχές δεν είναι μόνο αμορτισέρ ψαλίδια κλπ είναι και το ίδιο πλαίσιο που τσλαιπιρειτε αν είσαι του χώρου λογικά έχεις δει πολλές φορές ραγισματακια στα σινδετικα μεροι του πλαισίου. Όλα αυτά τα ραγισματακια σαν σύνολο δεν αποτελούν κάποιον πραγματικό κίνδυνο.... Εκτός και αν τρακάρεις τότε θα είσαι ligo robocop με λαματινιτσα μα εξέχει από το κεφάλι.

Edited by egodemis
Link to comment
Share on other sites

χαμηλής κατηγορίας πχ

τώρα βγαινει το volkswagen up μετα polo μετά golf κλπ

το up ειναι το φτηνότερο απο κάθε άποψη (και υλικά και κατασκευη) δλδ χαμηλής κατηγορίας (φτηνιάρικο πως να το πω)

 

το αμαξι μπορει να δουλεύει μετά απο 50 χρόνια αλλά μετά απο καμία 10 χρόνια μειώνεται και αντοχή σε υλικά του (σασσι) το αυτοκίνητο αρχίζει και ζητάει (χαλάει το ενα χαλαει το αλλο κλπ) ειναι λιγοτερο ασφαλες σε σχεση με αυτα που βγαινουν μετα και λογο ηλικίας και υλικόν που έχουν μειωθεί σε αντοχή (ξέρεις τι θα γίνει αν τρακάρεις με το fiat σου τώρα? (δεν θέλεις θα γίνει ένα με τον τοίχο) ενώ πχ με ενα golf η polo η ένα κια η κανα clio κλπ του 2018 2019 κλπ με ιδια ταχύτητα μπορει να βγει και χωρίς γρατζουνιά

το δικο μου αν και δεν εχει τπτ απολυτος και εχει 110,000 χιλομετρα οτι και να κανεις ειναι αμαξι 8 χρονών σε κανα 2 με 3 χρόνια θα πάει για αλλαγή καθώς δεν κάθομαι μόνο εγω μέσα μπαίνει και παιδάκι κλπ φτου φτου μην ματιαξω σε ένα τρακάρισμα με 80 χιλομετρα πχ καινούργιο έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να σε βγαλει ζωντανό από μέσα απο το δικό μου που θα ειναι 10 11 χρόνον τοτε

 

αν πάρω μεταχειρισμένο θα ειναι το πολύ πολύ 2 χρόνον άντε 3 δλδ 2022 2033 που θέλω να αλλάξω το αμάξι θα ειναι το πολύ του 2020

 

αν δεν θα εχω οικονομική δυνατότητα καλύτερα με ταξί - λεωφορείο κλπ

 

παντως γενικα πιστευω οτι τα παλια αμαξια ειναι πιο αντοχης απο οτι τα καινουργια σε θεμα τρακαρισματος. Το μεταλλο ειναι πιο σκληρη η κατασκευη, πχ ειχα δει ενα smart που ειχε καιει και εχει πολλα πλαστικα μερη. Εχεις δικιο οτι τα καινουργια αμαξια ειναι καλυτερα απο θεμα φρεναρισματος και εχουνε και αεροσακους που εγω δεν εχω αλλα οταν δεν μπορεις να αντεπεξελθεις και στην περιοχη που μενω δεν υπαρχει ουτε λεωφορειο το κτελ διοτι ειναι απομερα ειναι θεμα. Και μην ξεχναμε οτι εχουμε και τον κορονοιο και αποφευγω να μπω σε μεσα μεταφορας διοτι εχω ατομα στο σπιτι που ειναι ευπαθης ομαδες. Τελος παντων προσεχω οσο μπορω αμα φτασω στο αμην θα το αλλαξω σε κατι πιο καινουργιο οχι ομως τοσο καινουργιο που λετε κατι που να εχει πχ αεροσακους και aircondition.

 

Οσον αφορα το κτεο υπαρχει περιπτωση να ελενξουνε τα alarm του αμαξιου; δεν μιλαω για το δικο μου αμαξι αλλα για το toyota του πατερα μου που το χαλασε το κουμπι και του ειπανε οτι πρεπει να βγει ολο το μερος για να βαλει αλλο.

ψαχνω δουλεια απο το σπιτι για οποιον ενδιαφερεται μπορει να μου στειλει προσωπικο μυνημα, αραγε αξιζει να ξεκινησω προγραμματισμο;. 

Link to comment
Share on other sites

Παθητική ασφάλεια έχουν τα τωρινά. Για αυτό διαλύονται με το παραμικρό. Μονο καλό είναι αυτό!!!

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

παντως γενικα πιστευω οτι τα παλια αμαξια ειναι πιο αντοχης απο οτι τα καινουργια σε θεμα τρακαρισματος. Το μεταλλο ειναι πιο σκληρη η κατασκευη, πχ ειχα δει ενα smart που ειχε καιει και εχει πολλα πλαστικα μερη. Εχεις δικιο οτι τα καινουργια αμαξια ειναι καλυτερα απο θεμα φρεναρισματος και εχουνε και αεροσακους που εγω δεν εχω αλλα οταν δεν μπορεις να αντεπεξελθεις και στην περιοχη που μενω δεν υπαρχει ουτε λεωφορειο το κτελ διοτι ειναι απομερα ειναι θεμα. Και μην ξεχναμε οτι εχουμε και τον κορονοιο και αποφευγω να μπω σε μεσα μεταφορας διοτι εχω ατομα στο σπιτι που ειναι ευπαθης ομαδες. Τελος παντων προσεχω οσο μπορω αμα φτασω στο αμην θα το αλλαξω σε κατι πιο καινουργιο οχι ομως τοσο καινουργιο που λετε κατι που να εχει πχ αεροσακους και aircondition.

 

Οσον αφορα το κτεο υπαρχει περιπτωση να ελενξουνε τα alarm του αμαξιου; δεν μιλαω για το δικο μου αμαξι αλλα για το toyota του πατερα μου που το χαλασε το κουμπι και του ειπανε οτι πρεπει να βγει ολο το μερος για να βαλει αλλο.

 

Το είπαν και πιο πριν. Η λογική είναι να μένει ανέπαφη η καμπίνα των επιβατών και σε αυτό είναι καλύτερα τα νέα αμάξια από τα παλιότερα.

 

Μπορεί σε μια σύγκρουση σε ένα παλιό αμάξι να έχει πάρει πχ το ένα φτερό ενώ στο καινούργιο να έχει πάρει και άλλη μεριά αλλά ο οδηγός στο δεύτερο είναι σίγουρο ότι θα είναι σε καλύτερη μοίρα....

 

Τέλος αν συγκρίνει κάποιος τις κολώνες των παλιών αμαξιών με των καινούργιων η διαφορά είναι τεράστια...

 

Εν ολίγοις αν έχει κάποιος την άνεση να ανανεώνει το αυτοκίνητο, μόνο καλό είναι.

Link to comment
Share on other sites

παντως γενικα πιστευω οτι τα παλια αμαξια ειναι πιο αντοχης απο οτι τα καινουργια σε θεμα τρακαρισματος. Το μεταλλο ειναι πιο σκληρη η κατασκευη, πχ ειχα δει ενα smart που ειχε καιει και εχει πολλα πλαστικα μερη. Εχεις δικιο οτι τα καινουργια αμαξια ειναι καλυτερα απο θεμα φρεναρισματος και εχουνε και αεροσακους που εγω δεν εχω αλλα οταν δεν μπορεις να αντεπεξελθεις και στην περιοχη που μενω δεν υπαρχει ουτε λεωφορειο το κτελ διοτι ειναι απομερα ειναι θεμα. Και μην ξεχναμε οτι εχουμε και τον κορονοιο και αποφευγω να μπω σε μεσα μεταφορας διοτι εχω ατομα στο σπιτι που ειναι ευπαθης ομαδες. Τελος παντων προσεχω οσο μπορω αμα φτασω στο αμην θα το αλλαξω σε κατι πιο καινουργιο οχι ομως τοσο καινουργιο που λετε κατι που να εχει πχ αεροσακους και aircondition.

 

Οσον αφορα το κτεο υπαρχει περιπτωση να ελενξουνε τα alarm του αμαξιου; δεν μιλαω για το δικο μου αμαξι αλλα για το toyota του πατερα μου που το χαλασε το κουμπι και του ειπανε οτι πρεπει να βγει ολο το μερος για να βαλει αλλο.

Καινούργια με το παραμικρό διαλύονται και μένει μόνο σοα η καμπίνα, έτσι όλο το χτύπημα αποροφατε στα σπασμένα και μένει οδηγός οκ. Στα παλιά σκληρό σηδερο είναι παντού έτσι στο τρακάρισμα (όχι μικρό) δεν διαλύεται όλο το αμάξι και λόγο σκληρής λαμαρίνας όλα περνάνε μέσα στην καμπίνα και μάντεψε ποιος είναι στην καμπίνα

Όσο για το κτεο κανονικά πρέπει να τα τσεκάρουν, τώρα αν το κάνουν η όχι άλλο αυτό

Edited by egodemis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Καινούργια με το παραμικρό διαλύονται και μένει μόνο σοα η καμπίνα, έτσι όλο το χτύπημα αποροφατε στα σπασμένα και μένει οδηγός οκ. Στα παλιά σκληρό σηδερο είναι παντού έτσι στο τρακάρισμα (όχι μικρό) δεν διαλύεται όλο το αμάξι και λόγο σκληρής λαμαρίνας όλα περνάνε μέσα στην καμπίνα και μάντεψε ποιος είναι στην καμπίνα

Όσο για το κτεο κανονικά πρέπει να τα τσεκάρουν, τώρα αν το κάνουν η όχι άλλο αυτό

 

Έτσι αυτό ακριβώς σωστός ο φίλος αυτός είναι ο λόγος π σπάνε τα νέα αυτοκίνητα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...