Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για Tablets


AlexR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τοτε πας προς τα πανω.Πιστωνεσαι το ποσο που ειχε το παραστατικο αγορας και βαζεις οσα μπορεις για κατι πιο αξιολογο η αντιστοιχο.Αναλογως του σημειου αγορας και τα προιοντα που διαθετει , σου επιστρεφουν ποσο και αν θες παιρνεις κατι αλλο απο ταμπλετ πχ.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
ενω παντα κοιταζα το αμαζον για τυχον προσφορες (που ποτε δεν εσκασαν), σημερα ψαχνοντας στο σκρουτζ βρηκα το 12" 8/256 4G, στα €1200!!! Ok, σιγουρα τυπογραφικο λαθος ή προκειται για refurbished σκεφτομαι, αλλα παιρνω τηλεφωνο κυνηγωντας το 1% πιθανοτητας να ειναι αληθεια. Και οντως ηταν!!! Αληθινη τιμη, καινουργιο κομματι. Τα παιδια στο θεσσαλονικιωτικο μαγαζι μου ειπαν οτι ειχαν μερικα κομματια που τα εβγαλαν σε προσφορα και εγω πηρα το τελευταιο...

Update: Παρελαβα τη συσκευη στην Αθηνα (σταλμενη απο Θεσσαλονικη) Σαββατο αντι για Δευτερα (2 μερες νωριτερα δηλαδη). Εξωτερικο περιτυλιγμα κουτιου σε πολυ καλη κατασταση. Το ιδιο το κουτι χωρις το παραμικρο βαθουλωματακι ή χτυπηματακι που να με ξανει να ανησυχησω. Οι 2 ταινιες ασφαλειας αριστες, και σιγουρα οχι ξανακολλημενες. Το ταμπλετ ομως εχει 4 (τεσσερα) μεγαλα ραγισματα αλλα εσωτερικα (στο digitizer), στο κρυσταλλο, που δεν εχει ουτε υποψια αμυχης, δεν νοιωθεις τα ραγισματα με την αφη. Επιπλεον, ολο το υπολοιπο σασι σε καθε του εκατοστο δεν εχει την παραμικρη αμυχη που να μαρτυρουν πτωση. Αποδεικνυεται ευτυχως ευκολα λοιπον οτι δεν μου επεσε.

Το ερωτημα μου ειναι τι κανω τωρα. Εχω στειλει μηνυμα στο μαγαζι στη Θεσσαλονικη αλλα πηρα την αυτοματοποιημενη απαντηση οτι θα μου απαντησουν τη Δευτερα που ανοιγουν.

Οσοι εχετε αντιμετωπισει παρομοιες καταστασεις παρακαλω τα φωτα σας, και την παρηγοριας σας.

Edited by fioravanti90
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update II: Η περιπετεια μου ολοκληρωθηκε αισιως. Μου προτεινε το ιδιο το καταστημα ειτε refund ειτε αλλαγη οθονης απο την επισημη σαμσουνγκ, αφου το ταμπλετ ηταν σε προσφορα και ειχε εξαντληθει το στοκ τους, και η παραγγελια καινουργιου θα εβγαινε με την αρχικη (εκτος της προσφορας) ακριβη τιμη. Προτιμησα να στειλει το καταστημα το ταμπλετ στη σαμσουνγκ (galaxy book 12) για αλλαγη οθονης. Ενω ομως το ταμπλετ δεν ειχε το παραμικρο σημαδακι πτωσης, η σαμσουνγκ αρνειται να το επισκευασει ως doa. Ετσι το καταστημα (προφανως σε συννενοηση με τον προμηθευτη τους), μου εκανε ΑΜΕΣΑ πληρες refund, κι οταν γραφω πληρες, κυριολεκτω, μου επεστρεψαν ακομα και τα μεταφορικα εξοδα που ειχα καταβαλει!!!!!!! Και δεν επροκειτο για μικροποσο, 1203€ υποθεση ηταν.

Αποτελεσμα ειναι να μην εχω βρει ακομα το galaxy book που θελω, αλλα τουλαχιστον βρηκα ενα μαγαζι που παροτι ειναι 500+ km μακρια, το εμπιστευομαι περισσοτερο απο τα κοντινα μου αθηναϊκα.

Αναφερω το μαγαζι ως το ελαχιστο ευχαριστω εκ μερους μου. Αν θεωρειται διαφημιση ας το σβησει ο μοντ. Προκειται για το καταστημα Bestdeals στην Ανω Τουμπα Θεσσαλονικης. Ο κ. Χρηστος που "τρεχει" το μαγαζι ειναι αριστος επαγγελματιας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα.

Παρήγγειλα ένα ταμπλετ από banggood το παρέλαβα σήμερα και το ταμπλετ δεν λειτουργεί. Είναι νεκρό. Πατάω και τα 3 κουμπιά μαζί τίποτα.

Το έβαλα να φορτίσει πάλι τίποτα.

Να ανοίξω υπόθεση στο PayPal ή να περιμένω απάντηση από το banggood; τους έστειλα email.

Προσπάθησα επίσης να τους στείλω video

από το YouTube αλλά δεν το δέχεται στη φόρμα.

Τι λέτε;

Edited by patrik
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Παρήγγειλα ένα ταμπλετ από banggood το παρέλαβα σήμερα και το ταμπλετ δεν λειτουργεί. Είναι νεκρό. Πατάω και τα 3 κουμπιά μαζί τίποτα.

Το έβαλα να φορτίσει πάλι τίποτα.

Να ανοίξω υπόθεση στο PayPal ή να περιμένω απάντηση από το banggood; τους έστειλα email.

Προσπάθησα επίσης να τους στείλω video

από το YouTube αλλά δεν το δέχεται στη φόρμα.

Τι λέτε;

 

Μιλά μαζί τους πρώτα, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα, σε ανάλογη περίπτωση μου δόθηκε άμεσα λύση. Κάνε paste το λινκ στον browser που έχεις και Μόλις αρχίζει να παίζει το βίντεο στο YouTube, κάνε copy το λινκ από τον browser και μετά paste στη φόρμα. Λογικά θα σου προτείνουν επιστροφή με έξοδα πληρωμένα και full refund ή αποστολή νέου ταμπλετ. Ζητάς και εσύ βέβαια τη λύση που σε βολευει.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φιλαράκι.

Τα έξοδα αποστολής θα τα πληρώσω εγώ; 15 ευρώ μου βγαίνει με συστημένο. Είναι 990 γραμμάρια ευτυχώς. Από κιλό και πάνω πάει 27.50

Τωρα φοβάμαι να μου ξαναστείλουν άλλο ρε να πάρει. Καλύτερα να πάρω ένα από εδώ να μην έχω σουρτα φέρτα... Τι να πω

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φιλαράκι.

Τα έξοδα αποστολής θα τα πληρώσω εγώ; 15 ευρώ μου βγαίνει με συστημένο. Είναι 990 γραμμάρια ευτυχώς. Από κιλό και πάνω πάει 27.50

Τωρα φοβάμαι να μου ξαναστείλουν άλλο ρε να πάρει. Καλύτερα να πάρω ένα από εδώ να μην έχω σουρτα φέρτα... Τι να πω

 

Εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι, μέχρι 26€ θα στα πληρώσουν αυτοί αφού τους στείλεις φώτο την απόδειξη να φαίνεται το tracking και το βάρος. Θα στο αναφέρουν οι ίδιοι αυτό, αν δεν το αναφέρουν να το ζητήσεις. Αν θες full refund να επιμείνεις σε αυτή τη λύση. Μπορεί να σου προτείνουν και να το πας κάπου εδώ για επισκευή, θα σου πρότεινα να μην δεχτείς αυτή τη λύση.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι, μέχρι 26€ θα στα πληρώσουν αυτοί αφού τους στείλεις φώτο την απόδειξη να φαίνεται το tracking και το βάρος. Θα στο αναφέρουν οι ίδιοι αυτό, αν δεν το αναφέρουν να το ζητήσεις. Αν θες full refund να επιμείνεις σε αυτή τη λύση. Μπορεί να σου προτείνουν και να το πας κάπου εδώ για επισκευή, θα σου πρότεινα να μην δεχτείς αυτή τη λύση.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Σε ευχαριστώ πολύ. Θα ενημερώσω για τις εξελίξεις.

περασαν 24 ωρες και δεν απαντησαν ακομα.

θα περιμενω και αυριο

Edited by patrik
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ομάδα.Έχω ένα πρόβλημα από μερικές επαφές που έχουν χαθεί από την συσκευή μου.Καθώς έκανα κατάργηση από τον λογαριασμό της γκουκλ το ημαιλ μου έχω χάσει κάποιες επαφές από το κινητό οι οποίες δεν ήταν αποθηκευμένες στην κάρτα σιμ αλλά στο τηλέφωνο. Υπάρχει μήπως κάποιος τρόπος για να τις εμφανίσω και να τις αποθηκεύσω στην κάρτα σιμ μου;
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ομάδα.Έχω ένα πρόβλημα από μερικές επαφές που έχουν χαθεί από την συσκευή μου.Καθώς έκανα κατάργηση από τον λογαριασμό της γκουκλ το ημαιλ μου έχω χάσει κάποιες επαφές από το κινητό οι οποίες δεν ήταν αποθηκευμένες στην κάρτα σιμ αλλά στο τηλέφωνο. Υπάρχει μήπως κάποιος τρόπος για να τις εμφανίσω και να τις αποθηκεύσω στην κάρτα σιμ μου;

 

Αν ξαναβάλεις το gmail σου δεν θα περαστούν πάλι στο κινητό ;

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα ένα teclast p10 το οποίο έχει παλιού τύπου φορτιστή απλά έχει και θύρα usb. Μπορώ να το φορτίσω με κλασσικο φορτιστή στη θύρα usb? Δυστυχώς δεν έχουν στείλει φορτιστή και δεν μπορώ να βρω.
Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα ένα teclast p10 το οποίο έχει παλιού τύπου φορτιστή απλά έχει και θύρα usb. Μπορώ να το φορτίσω με κλασσικο φορτιστή στη θύρα usb? Δυστυχώς δεν έχουν στείλει φορτιστή και δεν μπορώ να βρω.

οχι δεν θα φορτισει απο κει, ασε που μπορει να καψεις την θυρα..

Xρειαζεσαι φορτιστη με 2.5mm καρφακι στα 2Α και 5v

https://cosmomarket.gr/index.php?p=4&item_id=111639&skr=skr15946&a=2&cat_id=16121610

https://www.clickup.gr/index.php?route=product/product&product_id=385

Αν εχεις 2Α φορτιστη υπαρχει και καλωδιο ανταπτορας https://www.ebay.co.uk/itm/USB-A-to-2-5mm-Barrel-Jack-Male-DC-5V-70cm-power-charger-plug-adapter-cable-lead-/222146004354?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c10

Edited by iliasleon40
Link to comment
Share on other sites

περασα ξανα το εμαιλ που ειχα και δεν μου τις περασε.Υπαρχει περιπτωση αυτες οι επαφες που χαθηκαν να σβηστηκαν;

 

Στο gmail σου τι επαφές βλέπεις;Σε pc δοκίμασε.

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα ένα teclast p10 το οποίο έχει παλιού τύπου φορτιστή απλά έχει και θύρα usb. Μπορώ να το φορτίσω με κλασσικο φορτιστή στη θύρα usb? Δυστυχώς δεν έχουν στείλει φορτιστή και δεν μπορώ να βρω.
Τι εννοείς παλιού τύπου φορτιστή? Μήπως την υποδοχή για καλώδιο με καρφί? Εγώ πάντως στο teclast tbook 16pro που έχει 2 υποδοχές για φόρτιση, μία για καρφί και μια usb, το φροντίζω και από το usb χωρίς πρόβλημα. Απλά υποτίθεται ότι φορτίζει πιο αργά από το usb, αλλά δεν είδα κάποια σημαντική διαφορά να σου πω την αλήθεια.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

All products have been tested ahead. The quality is guaranteed and it might be damaged in transit.

As for the problem, could you please do the following:

A.please charge the tablet for 5 hours to see if there’s electricity or not.

 

(Because tablet factory only a portion of electricity remaining)

B.If there's a reset button, please press it after connecting the charger to re-boot.

C. Hold power button and volume up or down for 20-60 seconds to fastboot mode to restore the

factory default settings.

D.If that does not work, then could you please change a charger and cable and see

 

whether the charger or cable's problem.

If it still doesn't work, please offer us a clear video (on Youtube) to show the problem with the detail(just show that you can not turn on the tablet when you are charging it). It's helpful for us to get an eventual solution with the accurately diagnosis in vision. Thanks for you kindly understanding in advance and looking forward to your reply.

After we confirm the problem, and if the suggestions above are useless, we will arrange that you send it back to us, then we will make a refund to you or resend you a new item.

 

 

 

Αυτά μου έγραψε ο Κινέζος. Του έστειλα βίντεο με το νεκρό ταμπλετ και του είπα ότι τα έκανα όλα αυτά.αλλά αργεί να μου απαντήσει. Κάνει 2 μέρες + και μου την έχει ψιλό δώσει. Αν του άνοιγα υπόθεση στο PayPal το ίδιο θα έκανε; τέλος πάντων πιστεύω αύριο να απαντήσει.του ζήτησα να το στείλω πίσω και να μου κάνει refund

Edited by patrik
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά ,

Χρειάζομαι την βοήθεια σας αν κάποιος γνωρίζει και έχει το χρόνο.

 

Αγόρασα πριν 5 μήνες αυτό από gearbest:

https://www.gearbest.com/t...pp_568071.html

Ήρθε το χρησιμοποίησα και ξαφνικά σταμάτησε να φορτίζει.

Εφόσον ήταν εντός εγγύησης άνοιξα ένα τίκετ στο gearbest και μου πρότειναν να το στείλω για δωρεάν επισκευή.

Το έστειλα πίσω καθώς μου είχε κοστίσει κοντά στα 300 ευρώ και πλήρωσα επιπλέον τα μεταφορικά ωςτην Κίνα.

Μετά άρχισαν ναμου λένε ότι το αντικείμενο δεν μπορεί να επισκευαστεί και για το λόγο αυτό μπορούν να μου επιστρέψουν μόνο το 50% της αξίας του.

Μετά από άπειρα email μου είπαν ότι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν είναι να μου δώσουν το 60%.

Αφού μίλησα με τον ανώτερο και καλά μου λέει ότι πλήρες refund κάνουν μόνο στις πρώτες 45 ημέρες.

Το paypal λέει δεν μπορεί νακάνει κάτι γιατί έχουν περάσει 180 ημέρες από την αγορά του προϊόντος και να απευθυνθώ στο Ινστιτούτο προστασίας δικαιωμάτων καταναλωτή της χώρας μας...

Έχει τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο ;Τι κάνατε ;

Γιατί να μην με αποζημιώσουν το 100% αφού δεν μπορούν να το φτιάξουν ;

Να σημειώσω ότι δούλευε απλάδεν φόρτιζε. Τώρα δηλαδή χάνω και το αντικείμενο και τα λεφτά της επιστροφής.

Παρακαλώ τα φώτα σας.

Επισυνάπτω και το τελευταίο κομμάτι της συζήτησης μας :

Gearbest Customer Support At 02/15/2018 01:39:05 CST

Dear Micheal,

 

 

 

We are so sorry for keeping you waiting so long for this repairing.

 

 

 

We are sorry to inform you that your item can't be repaired well any more.It is scrapped.

 

In this situation, we can offer you three options:

 

 

 

1.Partial refund to your GB Wallet as store credit.

 

We can offer you a partial refund of 157 USD to your Wallet and reward you with extra points(e.g. If your refund is 1 USD = 1 point.). This amount can be used for your future orders.

 

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

 

Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/ab...ut-points.html

 

 

 

2)Partial refund to your original payment account.

 

We can refund 157 USD to your original payment account.

 

Please note:

 

For paypal refund, it may take up to 48 hours.

You can view the status of your refund from your Account History.

 

 

 

Please kindly inform us of your decision at your earliest convenience.

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Micheal At 02/20/2018 06:42:25 CST

Hey hello there.

Sorry but I think this message was invented for another recipient.

I bought this tablet Order Total: USD $ 331.50 usd.

The item is still in warranty.

Since you cannot repair it I want you to fully refund me for the price I paid.

I did not break it , I did not do anything to break the charge. Since it is still in warranty why do you offer me half the cost for a refund ? If you cannot pay back the money it costs why don't you send me another one then? Half the money is unacceptable and I cannot see any reason for that. I thought gearbest is a well known store for customer support. I paid Order Total: USD $ 331.50 the item is like you mentioned scrapped. Since I did nothing to scrap it and is still in warranty I think you have to give me a new one or my money back. I am waiting for your answer.

Gearbest Customer Support At 02/25/2018 05:51:24 CST

Dear Micheal,

 

 

 

We are extremely sorry for any inconvenience caused to you.

 

 

 

As the product was scrapped and we couldn't repaire it well.

 

Therefore, we can only provide you refund option.

 

As you are a valuable customer for us, we can refund you 60% of the product value to your payemnt account, which is 188 USD.

 

 

 

Can you please confirm I can go ahead with this refund?

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Micheal At 02/27/2018 05:48:56 CST

No you cannot go ahead with this refund. This is unacceptable . As you said you scrapped the product not me . This is your fault then not mine. I want 100% full refund. I will not accept anything else. I am waiting for an answer tomorrow, not in 3 days.

Gearbest Customer Support At 02/27/2018 07:02:06 CST

Dear Micheal,

 

 

 

We are extremely sorry for any inconvenience caused to you.

 

 

 

We have submitted this issue to our supervisor.

 

Please kindly wait 2 business day.

 

 

 

Thanks for your understanding and patience.

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Gearbest Customer Support At 03/01/2018 11:05:56 CST

Dear Micheal,

 

 

 

Thanks for your asking.

 

 

 

It is because your product is scrapped and in this situation,we couldn't it well.

 

Please note that you have used it for about 5 months,please note that we can only refund you partially.

 

Please forgive we have our strict policy:

 

https://www.gearbest.com/a...nd-return.html

 

45 Day Money Back Guarantee

 

For most items, in the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund or item exchange within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is not available for this.

 

 

 

Please note that your issue is already more than 45 day, so we couldn't refund you fully.

 

 

 

Please reconsider our solution in former message.

 

 

 

Hope this is clear for you.

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Micheal At 03/02/2018 05:40:11 CST

Dear Waiola,

I have carefully read your answer and I have to tell you that your warranty terms do not describe what you are trying to tell me .

There is no single point , in your termas and warranty page (https://www.gearbest.com/a...nd-return.html

 

) that says the word "partial refund".

Instead there are many points describing when a customer is not eligible for a refund like :

The customer voids the warranty if they:

- Flash the firmware of a device or root a device - Which I did not do

- Open the body in an attempt to fix the device - Which I did not do

- Modify, remove, customize, or swap parts of the product- Which I did not do

- Use the device in a way that it is not originally intended for- Which I did not do

- Continue to use the item once a fault occurs and causes more damage- Which I did not do.

In addition I found that my case suits best in this category :

One Year Repair Warranty

Since my item had one year repair warranty ,like your article describes :

"during which you are eligible for free repair."

So you have to repair my item like YOUR TERMS SAY. If you cannot repair my item , this is not my responsibility.

I keep asking the same question and I still do not get an answer :

What does this mean ?

It is because your product is scrapped and in this situation,we couldn't it well.

What do you mean my item is scrapped ? Did I scrap it ? Did I do anything to scrap it ? No.

So why should I not be refunded ? Maybe it was scrapped because of low quality materials ? Or maybe you scrapped it trying to fix it ? Why then you say you cannot refund me ? I do not understand. Your terms don't say anything like :If the item is scrapped by gearbest's support technician you will be partially refunded!This is not written anywhere !

So please proceed with a full refund of my item . I would like to speak with the general manager for this issue.

I have also sent an email to paypal describing the situation , I have reposted your answers on http://www.myphone.gr forum and also have contacted my country's consumer rights protection organization describing what has happened.

Give me back my money, or my tablet fixed. Please reconsider your offer.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά ,

Χρειάζομαι την βοήθεια σας αν κάποιος γνωρίζει και έχει το χρόνο.

 

Αγόρασα πριν 5 μήνες αυτό από gearbest:

https://www.gearbest.com/t...pp_568071.html

Ήρθε το χρησιμοποίησα και ξαφνικά σταμάτησε να φορτίζει.

Εφόσον ήταν εντός εγγύησης άνοιξα ένα τίκετ στο gearbest και μου πρότειναν να το στείλω για δωρεάν επισκευή.

Το έστειλα πίσω καθώς μου είχε κοστίσει κοντά στα 300 ευρώ και πλήρωσα επιπλέον τα μεταφορικά ωςτην Κίνα.

Μετά άρχισαν ναμου λένε ότι το αντικείμενο δεν μπορεί να επισκευαστεί και για το λόγο αυτό μπορούν να μου επιστρέψουν μόνο το 50% της αξίας του.

Μετά από άπειρα email μου είπαν ότι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν είναι να μου δώσουν το 60%.

Αφού μίλησα με τον ανώτερο και καλά μου λέει ότι πλήρες refund κάνουν μόνο στις πρώτες 45 ημέρες.

Το paypal λέει δεν μπορεί νακάνει κάτι γιατί έχουν περάσει 180 ημέρες από την αγορά του προϊόντος και να απευθυνθώ στο Ινστιτούτο προστασίας δικαιωμάτων καταναλωτή της χώρας μας...

Έχει τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο ;Τι κάνατε ;

Γιατί να μην με αποζημιώσουν το 100% αφού δεν μπορούν να το φτιάξουν ;

Να σημειώσω ότι δούλευε απλάδεν φόρτιζε. Τώρα δηλαδή χάνω και το αντικείμενο και τα λεφτά της επιστροφής.

Παρακαλώ τα φώτα σας.

Δίκιο έχεις, αλλά επειδή μιλάμε για εγγύηση από κινεζομάγαζο, δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω από το να τους πιέσεις για μεγαλύτερο refund. Σαν μοχλό πίεσης μπορείς να τους γράψεις αρνητική κριτική σε διεθνή site με reviews, τύπου trustpilot, με την ελπίδα να σου κάνουν καλύτερη προσφορά. Αν και αυτό δεν τους κάνει να αλλάξουν γνώμη για 100% refund ή κάτι καλύτερο από αυτό που σου δίνουν τώρα, επειδή όλο αυτό είναι ψυχοφθόρα και χρονοβόρα διαδικασία και δεν νομίζω να βγάλεις άκρη, εγώ στη θέση σου θα έπαιρνα το refund και θα αγόραζα κάποιο άλλο ταμπλετ. Με αυτά τα χρήματα θα βρεις κάτι καλύτερο ή τουλάχιστον ισάξιο αυτή την περίοδο.

Προς ενημέρωσή σου, σε σχεδόν παρόμοια περίπτωση, ένα Teclast Tbook 16pro που είχα πάρει απο Banggood στο μήνα χάλασε, το επέστεψα και μου έστειλαν άλλο, το οποίο μετά από 10-12 μήνες περίπου είτε έσβηνε είτε δεν φόρτιζε όταν χρησιμοποιούσα το androind. Επειδή με windows δούλευε, δεν δέχθηκα να το στείλω πίσω γιατί δεν μου κάλυπταν το κόστος επισκευής αν χρειαζόταν ανταλλακτικά, και η προσφορά που μου έκαναν τελικά ήταν refund 20% της αξίας αγοράς και να το κρατήσω. Η λογική ήταν ότι το είχα ήδη περίπου ένα χρόνο και έχει γίνει απόσβεση, οπότε δεν μπορούσαν να δώσουν παραπάνω refund.

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση φίλε μου .

Μετά από πολλές ακόμα συζητήσεις αυτό που μπορούν λέει να κάνουν είναι να πληρώσω άλλα 100 δολάρια και να μου στείλουν ένα άλλο μοντέλο γιατί αυτό δεν υπάρχει πια το οποίο να κοστίζει ίδια λεφτά. (314 δολλάρια)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αρχικά θέλω να πω ότι είναι άσχημο για το forum, να μην έχει ξεχωριστή κατηγορία για την MLS, που είναι 1η στην αγορά ταμπλετ στην ελλάδα....

https://emea.gr/mls-%cf%80%cf%81%cf%8e%cf%84%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%b9%cf%82-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b9%ce%bc%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%ce%bf%cf%8d-%cf%83%cf%84/537981/537981/

 

 

Πέρα από αυτό,έχει κανείς αυτό:https://www.electronet.gr/pliroforiki/tablets/android/tablet-mls-iqtab-care-8-16gb-3g-black

Φαίνεται καλό, για απλή χρήση;Ευχαριστώ!

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς εμένα τους το έστειλα πίσω και περιμένω να μου κάνουν refund τα έξοδα αποστολής και την αξία του ταμπλετ. Προχτές το παρέλαβαν και περιμένω
Link to comment
Share on other sites

Πήρα ένα tablet για την κόρη μου και αυτή το έβαλε στο νερό. Το tablet είναι με σβηστή οθόνη αλλά με αρκετή ενέργεια στην μπαταρία. Χωρίς να του ανοίξω την οθόνη το έβαλα μέσα στο ρύζι. Υπάρχει πιθανότητα να σωθεί;

Υ.Γ. Εργαλεία για να το αποσυναρμολογήσω δεν έχω, η μπαταρία είναι ενσωματωμένη.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για Tablets
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...