Jump to content

Κλιματιστικά / Κλιματισμός


CptBill
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σου έχουν απαντήσει παρομοια αν δεν προσεξες http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7060894#post7060894 Αν ο τεχνικος σου αφησε αμφιβολιες ρωτας και άλλον . Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Να κοιτάξεις τις οδηγίες χρήσης,αν εχει ειδική λειτουργία να μενει συνεχεια ανοικτο σε ποια θερμοκρασια και να την κρατα ενω λειπεις κλπ ρυθμισεις .Καποια κλιματιστικά αναφέρουν οτι συνεχόμενη χρήση δεν ενδεικνυεται ,γι'αυτο ισως και ο ψυκτικος σου είπε να το κλεινεις για λιγο διαστημα όπως ανεφερες πριν .Οσο αφορα κόστος χρήσης ,δες το εκκαθαριστικό λογ/μο της ΔΕΗ και υπολογίζεις αναλογα με το τιμολογιο που έχεις .Αν έχεις αμφιβολιες με την καταναλωση που βγαζει το τηλεκοντρολ καθως αφορα συνολο μηνα όπως το καταλαβαίνει,βαλε μετρητή στην μπριζα το μηχανηματος ,θα σε βοηθήσει ηλεκτρολογος σχετικά.

 

Δεν υπαρχει κανενα manual κλιματιστικου που να ανφερει οτι συνεχόμενη χρήση δεν ενδεικνυεται .

Η πληροφορια αυτη δεν ειναι σωστη απλα για να μην υπαρχει παρανοηση

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσκοπης μορφοποίησης κειμένου
Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπισθώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες
Link to comment
Share on other sites

Οπου δεν αναφερεται κάτι ,δεν ισχύει ,αν δεν γραφει ρύθμιση,προφυλαξη ή κάτι παρομοιο. Αν νομίζεις δεν γραφουν σωστα οι οδηγίες σε οτιδήποτε εχεις ρωτήσει και δοκιμασει ,ρωτας την Ηitachi ή τεχνικο που ξέρει το μηχανημα. Για τον μετρητη αναφερθηκαμε να ρωτησεις καλυτερα ηλεκτρολόγο,μην τα μπλεξεις .Ενας λογος παραπάνω ,όταν γραφεις τραβηξαν γραμμη απο τον πινακα,για το που και πως θα το προσαρμοσει να μετρα το κλιματιστικο, και όχι ότι αλλο ειναι παραλληλα συνεδεμενο .Θα σου προτείνει σχετικά και θα στο δειξει πως λειτουργεί.Τα υπολοιπα ειναι και θεμα συνηθειας και τι αρεσει.

 

 

Gary σ ευχαριστω :)

my life my rules .. so keep ur nose out of my business ....
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει κανενα manual κλιματιστικου που να ανφερει οτι συνεχόμενη χρήση δεν ενδεικνυεται . Η πληροφορια αυτη δεν ειναι σωστη απλα για να μην υπαρχει παρανοηση

 

Aν έψαξες όπως αναφερες κανεις ερευνα http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7068119#post7068119 να παραθέσεις τι σου είπαν απο τις εταιρίες που ρώτησες ,

για καθε μοντέλο τους που πουλανε αυτην την περιοδο και τις αντίστοιχες οδηγίες χρήσης τι αναφέρουν,όχι τι διαφημίζει καθένας να πουλήσει.

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Να κοιτάξεις τις οδηγίες χρήσης,αν εχει ειδική λειτουργία να μενει συνεχεια ανοικτο σε ποια θερμοκρασια και να την κρατα ενω λειπεις κλπ ρυθμισεις .Καποια κλιματιστικά αναφέρουν οτι συνεχόμενη χρήση δεν ενδεικνυεται ,γι'αυτο ισως και ο ψυκτικος σου είπε να το κλεινεις για λιγο διαστημα όπως ανεφερες πριν . .

 

Εσυ παραθεσες την λανθασμενη πληροφορια,εσυ πρεπει να αποδειξεις που την εχεις βρει και οχι εγω

Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπισθώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες
Link to comment
Share on other sites

Εσυ παραθεσες την λανθασμενη πληροφορια,εσυ πρεπει να αποδειξεις που την εχεις βρει και οχι εγω

 

Παραθεσα ότι ισχύει οτι αναφερουν οι οδηγίες χρήσης με παραδειγμα το Hitachi που αναφερθηκε .Εσυ ανεφερες κάνεις ερευνα για κλιματιστικά,

δικο σου θέμα να ψαξεις να δεις τι ισχύει σε άλλες περιπτώσεις .Δεν αφορα αλλον τι προιόντα πουλα καθενας κάθε φορα και τι γραφουν οι οδηγίες τους.

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Παραθεσα ότι ισχύει οτι αναφερουν οι οδηγίες χρήσης με παραδειγμα το Hitachi που αναφερθηκε .Εσυ ανεφερες κάνεις ερευνα για κλιματιστικά,

δικο σου θέμα να ψαξεις να δεις τι ισχύει σε άλλες περιπτώσεις .Δεν αφορα αλλον τι προιόντα πουλα καθενας κάθε φορα και τι γραφουν οι οδηγίες τους.

Δυστηχως δεν παραθεσες ότι ισχύει οτι αναφερουν οι οδηγίες χρήσης με παραδειγμα το Hitachi

Γιατι απλα δεν γραφει καμια οδηγια του Hitachi κλιματιστικου οτι δεν πρεπει να το χρησιμοποιουμαιι συνεχεια !!!

Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπισθώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες
Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως δεν παραθεσες ότι ισχύει οτι αναφερουν οι οδηγίες χρήσης με παραδειγμα το Hitachi

Γιατι απλα δεν γραφει καμια οδηγια του Hitachi κλιματιστικου οτι δεν πρεπει να το χρησιμοποιουμαιι συνεχεια !!!

 

Δεν αφορά κανένα τρίτο τι γραφουν οι οδηγίες χρήσης στο μηχάνημα καθενός . Αναφερθηκε απο την κατοχο ,και απαντηθηκε με βαση ότι διάβασε.

Τα παραπονα σου στην κάθε Hitachi σε ότι πουλα , αν νομίζεις διαφορετικά ή ξέρεις απο άλλο μηχάνημα τι αναφέρουν οι οδηγίες του.

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

digitaltech μετα απο τις συμβουλες σου :up: :up: ...σημερινη μετρηση σε Kwh...απο το πρωι μεχρι τωρα ,στο Heat το fan στο Auto θερμοκρασια στους 21σταθερα το αποτελεσμα μετρησης ειναι 7,1Kwh και οχι 12-15Kwh που ειχα :clap: ...θερμοκρασια χωρου σταθερη 19...επιπεδο ανεσης πολυ καλο...εννοειται οτι θα κανω μηνιαια μετρηση καταναλωσης και θα γραψω το αποτελεσμα...digitaltech σ ευχαριστω :respect: :respect:
my life my rules .. so keep ur nose out of my business ....
Link to comment
Share on other sites

digitaltech μετα απο τις συμβουλες σου :up: :up: ...σημερινη μετρηση σε Kwh...απο το πρωι μεχρι τωρα ,στο Heat το fan στο Auto θερμοκρασια στους 21σταθερα το αποτελεσμα μετρησης ειναι 7,1Kwh και οχι 12-15Kwh που ειχα :clap: ...θερμοκρασια χωρου σταθερη 19...επιπεδο ανεσης πολυ καλο...εννοειται οτι θα κανω μηνιαια μετρηση καταναλωσης και θα γραψω το αποτελεσμα...digitaltech σ ευχαριστω :respect: :respect:

 

Μπραβο Danai

Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπισθώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες
Link to comment
Share on other sites

digitaltech μετα απο τις συμβουλες σου ...σημερινη μετρηση σε Kwh...απο το πρωι μεχρι τωρα ,στο Heat το fan στο Auto θερμοκρασια στους 21σταθερα το αποτελεσμα μετρησης ειναι 7,1Kwh και οχι 12-15Kwh που ειχα ...θερμοκρασια χωρου σταθερη 19...επιπεδο ανεσης πολυ καλο...εννοειται οτι θα κανω μηνιαια μετρηση καταναλωσης και θα γραψω το αποτελεσμα...digitaltech σ ευχαριστω

 

Υπόψη ο καιρός είναι πιο ζεστος αυτές τις μερες για συμπέρασμα .Στο μήνα τσεκαρε το και με κανονικό μετρητή και αν πάλι έχεις θέμα

ρωτάς τεχνικο της εταιρίας συνολικά με ότι απορίες έχεις γενικά με το μηχάνημα σου.

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο Danai

 

 

digitaltech το ΜΠΡΑΒΟ σ εσενα γιατι με βοηθησες να καταλαβω τον σωστο τροπο του κλιματιστικου για οικονομια και ζεστη :thanks: :thanks:

my life my rules .. so keep ur nose out of my business ....
Link to comment
Share on other sites

O σωστός τρόπος είναι ότι αναφερουν οι οδηγίες χρήσης ,όχι πειράματα ή υποθέτει καθένας για την περίπτωση άλλου και όπως τύχει .Ο κάθε κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από οποιοδήποτε.Απλα στην δική σου περίπτωση απαράδεκτα δεν γράφουν και πολλά χρήσιμα οι οδηγίες να καταλάβεις. Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Υπόψη ο καιρός είναι πιο ζεστος αυτές τις μερες για συμπέρασμα .Στο μήνα τσεκαρε το και με κανονικό μετρητή και αν πάλι έχεις θέμα

ρωτάς τεχνικο της εταιρίας συνολικά με ότι απορίες έχεις γενικά με το μηχάνημα σου.

 

Gary το εχω υποψην το θεμα καιρου...εννοειται οτι θα τσεκαρω μηνιαια και οπως μου ειπες θα περασει ο ηλεκτρολογος και τον μετρητη....μιλησα σημερα με τον τεχνικο της Hitachi και μου ειπε τα ιδια με τον digitaltech για τον τροπο λειτουργιας για οικονομια και ζεστη...σ ευχαριστω :) και θα σας ενημερωσω για τα μηνιαια αποτελεσματα μετρησης.

 

----- προσθήκη μηνύματος 108 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

O σωστός τρόπος είναι ότι αναφερουν οι οδηγίες χρήσης ,όχι πειράματα ή υποθέτει καθένας για την περίπτωση άλλου και όπως τύχει .Ο κάθε κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από οποιοδήποτε.Απλα στην δική σου περίπτωση απαράδεκτα δεν γράφουν και πολλά χρήσιμα οι οδηγίες να καταλάβεις.

 

Gary εχεις δικιο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ..

my life my rules .. so keep ur nose out of my business ....
Link to comment
Share on other sites

Oι ρυθμίσεις που αναφέρθηκαν είναι συνήθης στα κλιματιστικά .Τα υπόλοιπα αφορούν διάφορα επιμέρους για τον χώρο σου ,γι αυτό και ο προηγούμενος τεχνικός είχε άλλη άποψη.Αν έχεις αμφιβολίες ρωτάς και άλλους.Να ζητήσεις και καλυτερες οδηγίες χρήσης .Μην ξεχνάς έχεις εγγύηση.Πέρα απο μια καλή διαθεση ,μην το βλέπεις σαν υποχρέωση σου για ενημέρωση .Oταν κανένας δεν ξέρει τι έχει γίνει στην περίπτωση άλλου πέρα απο μια περιγραφή,δεν ξέρει τι πουλά καθένας σε προιόντα και υπηρεσίες,τον χώρο άλλου,οτιδήποτε απάντιση εδώ μέσα όποτε μπορεί κάποιος,είναι θεωρητική ή απο άλλες περιπτώσεις ,ενώ εσύ ρισκάρεις επιτόπου ακόμα και ζημιά.Για κάθε πρόβλημα υπεύθυνοι για λύση,είναι εκεί που πλήρωσες ,το κατάστημα ότι σου πούλησε αν κάνει ότι ενδιαφερεσαι,αυτός που το εβαλε,η εταιρία για υποστήριξη.Αν δεν υπάρξει λύση ,το ψάχνεις μέχρι το συνήγορο καταναλωτή,με αποδείξεις.Το μηχάνημα σου σε προηγούμενα είναι δημοφιλές,σαν καλό.Εχουν αναφερθεί όμως και προβλήματα.Θέμα κάθε κατόχου να το ψάξει. Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

O σωστός τρόπος είναι ότι αναφερουν οι οδηγίες χρήσης ,όχι πειράματα ή υποθέτει καθένας για την περίπτωση άλλου και όπως τύχει .Ο κάθε κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από οποιοδήποτε.Απλα στην δική σου περίπτωση απαράδεκτα δεν γράφουν και πολλά χρήσιμα οι οδηγίες να καταλάβεις.

 

Ειδες που μερικες φορες καποιος υποθετει σωστα και μετα λυνεται και το προβλημα, αυτο προερχεται απο γνωση :X

PS Συνεχιζω την ερευνα για ποιο μανουαλ λεει κλιματιστικά αναφέρουν οτι συνεχόμενη χρήση δεν ενδεικνυεται, εχοντασ τσεκαρει πανω απο 50 δεν βρισκω κανενα.............

 

----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

digitaltech το ΜΠΡΑΒΟ σ εσενα γιατι με βοηθησες να καταλαβω τον σωστο τροπο του κλιματιστικου για οικονομια και ζεστη :thanks: :thanks:

 

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Edited by digitaltech
Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπισθώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες
Link to comment
Share on other sites

Ειδες που μερικες φορες καποιος υποθετει σωστα και μετα λυνεται και το προβλημα, αυτο προερχεται απο γνωση .Συνεχιζω την ερευνα για ποιο μανουαλ λεει κλιματιστικά αναφέρουν οτι συνεχόμενη χρήση δεν ενδεικνυεται, εχοντασ τσεκαρει πανω απο 50 δεν βρισκω κανενα.............

 

Για όποιον θεωρεί οτιδήποτε ,υπάρχουν και τα προηγούμενα καθενός να κρίνει τρίτος.Μπορει να υποθέτεις ότι θέλεις ,αλλα δεν αναφέρθηκε η απάντιση για σενα ,αλλα για το τρόπο που πρέπει κανεις να ψάχνει ενα θέμα χρησης.Oι ρυθμίσεις που αναφέρθηκαν είναι συνήθης στα κλιματιστικά.Οταν δεν τις αναφέρoυν oι οδηγιες ή τεχνικός επιτόπου έκρινε άλλα ,αφορά αυτόν και τον κάτοχο του μηχανήματος να κρίνει τι ισχύει.Σε ότι ψαχνεις ,δεν αφορα κανένα τι προιόντα πουλά καθενας κάθε φορα και τι γραφουν οι οδηγίες τους.Οποιος αγοράζει κρίνει και τα παραπονα του στην κάθε εταιρία τι του πουλησαν.

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

:!:

Να υπενθυμίσω ότι το φόρουμ ΔΕΝ είναι χώρος προσωπικών αντιπαραθέσεων. Διαγράφηκαν κάποια μηνύματα και θα παρακαλέσω να μην υπάρξει συνέχεια γιατί θα ακολουθήσουν "τα προβλεπόμενα" βάση των κανονισμών του φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

Oι ρυθμίσεις που αναφέρθηκαν είναι συνήθης στα κλιματιστικά .Τα υπόλοιπα αφορούν διάφορα επιμέρους για τον χώρο σου ,γι αυτό και ο προηγούμενος τεχνικός είχε άλλη άποψη.Αν έχεις αμφιβολίες ρωτάς και άλλους.Να ζητήσεις και καλυτερες οδηγίες χρήσης .Μην ξεχνάς έχεις εγγύηση.Πέρα απο μια καλή διαθεση ,μην το βλέπεις σαν υποχρέωση σου για ενημέρωση .Oταν κανένας δεν ξέρει τι έχει γίνει στην περίπτωση άλλου πέρα απο μια περιγραφή,δεν ξέρει τι πουλά καθένας σε προιόντα και υπηρεσίες,τον χώρο άλλου,οτιδήποτε απάντιση εδώ μέσα όποτε μπορεί κάποιος,είναι θεωρητική ή απο άλλες περιπτώσεις ,ενώ εσύ ρισκάρεις επιτόπου ακόμα και ζημιά.Για κάθε πρόβλημα υπεύθυνοι για λύση,είναι εκεί που πλήρωσες ,το κατάστημα ότι σου πούλησε αν κάνει ότι ενδιαφερεσαι,αυτός που το εβαλε,η εταιρία για υποστήριξη.Αν δεν υπάρξει λύση ,το ψάχνεις μέχρι το συνήγορο καταναλωτή,με αποδείξεις.Το μηχάνημα σου σε προηγούμενα είναι δημοφιλές,σαν καλό.Εχουν αναφερθεί όμως και προβλήματα.Θέμα κάθε κατόχου να το ψάξει.

 

Gary Καλησπερα :) ...δυστυχως στην περιπτωση την δικη μου ετυχε να πεσω σε τεχνικο που ειχε μαυρα μεσανυχτα απο κλιματιστικο Hitachi και ρυθμισεις , οταν επαιρνα τηλεφωνο και τονιζα το προβλημα με την μυρωδια και την ζαλη που ειχαμε το μονο που ακουγα ηταν αν εχω ζεστη τιποτ αλλο δεν τον ενδιεφερε , καποια στιγμη αναψε το λαμπακι του φιλτρου (οταν συμπληρωνονται 200ωρες λειτουργιας) και παλι δεν ηξερε να απαντησει και μαλιστα αναρωτιοταν γιατι αναψε τοσο γρηγορα ενω του ελεγα οτι καιει απο το πρωι μεχρι το βραδυ και ειναι λογικο να συμπληρωθουν οι ωρες ...μετα παλι ακουσα το κλασικο.. "ζεστη εχεις? τοτε μην ασχολεισαι με το λαμπακι".. αυτο με αναγκασε να επικοινωνησω με την εταιρια και να βρω επιτελους τον τεχνικο που γνωριζε το κλιματιστικο μου και θα συνεργαζομαι πλεον ΜΟΝΟ μαζι του...απο χθεσινη επικοινωνια μαζι του για τροπο λειτουργιας-ζεστης-οικονομιας εμεινα ικανοποιημενη , δεν χρειαζοταν να πω πολλα αμεσως μου εξηγουσε μονος του τα παντα γιατι ?? γιατι γνωριζει το κλιματιστικο ...οσο για τον προηγουμενο τεχνικο ειχα ακομα ενα προβλημα , οταν μου εφερε το μηχανημα ουτε δελτιο αποστολης δεν εφερε ουτε αποδειξη , του το ειπα και μου εφερε μια αποδειξη ταμειακης μηχανης απλη που επανω εγραφε "κλιματιστικα" χωρις το μοντελο και την μαρκα , αυτο μ εβαλε σε υποψιες και οταν μιλησα με την εταιρια μου ειπε οτι για να εχω εγγυηση πρεπει να μου δωσει το δελτιο αποστολης φυσικα οταν του το ειπα φανηκε ενοχλημενος και μου ειπε δεν εχεις να φοβασαι τιποτα απο μενα εχεις 5χρονια εγγυηση , οταν του ειπα οτι μιλησα με την εταιρια τοτε μονο συμφωνησε να μου το δωσει και μαλιστα εκανε καποιες μερες , ψαχνοντας βρηκα οτι ο συγκεκριμμενος ειναι απλα ψυκτικος και καμμια σχεση δεν εχει με την εταιρια Hitachi οπως μου παρουσιαστηκε σαν τεχνικος της ...ευτυχως βρηκα τον αληθινο τεχνικο της Hitachi και ευχομαι να πανε ολα καλα με το μηχανημα και να μην τον χρειαστω ποτε ...(εκτος απο τον ετησια συντηρηση) ....επισης να τονισω οτι οταν εψαχνα για κλιματιστικο απο δω εμαθα οτι το μοντελο Hitachi RAK-50PPA / RAC-50WPA (που τελικα πηρα) εχει αριστες κριτικες ενω ενα αλλο μοντελο της ιδιας εταιριας...το οποιο επεμεναν να μου δωσουν :mad: το RAK-35RPB / RAC-35WPB παρουσιαζει πολλα προβληματα , γι αυτο σας ευχαριστω :thanks: ...δεν το κανω απο υποχρεωση να σας ενημερωσω για την καταναλωση του κλιματιστικου μετα απο μετρηση , θεωρω οτι ισως καποιος να βοηθηθει οπως εγινε και μ εμενα :) ...Σας ευχαριστω !!!!

Edited by danaiD1
my life my rules .. so keep ur nose out of my business ....
Link to comment
Share on other sites

Gary Καλησπερα :) .....ευτυχως βρηκα τον αληθινο τεχνικο της Hitachi και ευχομαι να πανε ολα καλα με το μηχανημα και να μην τον χρειαστω ποτε ...(εκτος απο τον ετησια συντηρηση) ....επισης να τονισω οτι οταν εψαχνα για κλιματιστικο απο δω εμαθα οτι το μοντελο Hitachi RAK-50PPA / RAC-50WPA (που τελικα πηρα) εχει αριστες κριτικες ενω ενα αλλο μοντελο της ιδιας εταιριας...το οποιο επεμεναν να μου δωσουν το RAK-35RPB / RAC-35WPB παρουσιαζει πολλα προβληματα , γι αυτο σας ευχαριστω ...δεν το κανω απο υποχρεωση να σας ενημερωσω για την καταναλωση του κλιματιστικου μετα απο μετρηση , θεωρω οτι ισως καποιος να βοηθηθει οπως εγινε και μ εμενα ...Σας ευχαριστω !!!!

 

Καλησπέρα επίσης !:) Για την κατανάλωση παιζουν ρόλο πολλά θέματα ,έχουν αναφερθεί σε προηγούμενα,και δύσκολα θα βοηθησεις άλλον.

Το μηχάνημα σου εξαλλου φαίνεται έχει αντικατασταθεί από την εταιρία με νεώτερο μοντέλο.Οσο αφορά την εξυπηρετιση που είχες ,καλοί κακοι επαγγελματίες υπάρχουν σε κάθε κλάδο.Κατα επαναληψη έχουμε πει ,ότι για επιλογη καθένας πρέπει να κάνει έρευνα αγοράς στον χώρο του τι ταιριαζει καλύτερα,και ψάχνει να βρεί να ρωτήσει αυτούς που γνωρίζουν ενα μηχάνημα που ενδιαφέρεται,και όχι απλα πουλανε .Σιγουρα είναι δυσκολο για πολλους,αλλα και τα χρήματα πλεον βγαίνουν δύσκολα επισης για πολλους .Ρωτά κανεις μεχρι να βγάλει ακρη τι τον συμφέρει,και δεν βιάζεται για αγορά .Ισχυει για οτιδήποτε προιόν .Οποιος δεν μπορει,αγοράζει ότι του διαφημίζουν και ρισκάρει τα χρήματα του και τα παράπονα του για να βγαλει ακρη.

 

Η Ηitachi είναι απο τις κορυφαίες εταιρίες στο κλάδο.Δεν σημαινει όμως ότι όλα τα προιόντα που πουλούνται σε μια αγορά είναι καλα,ούτε όλοι οι συνεργάτες της το ίδιο καλοι για δικους τους λόγους όπως πχ οι χρεώσεις .Γι'αυτο σε κάθε περίπτωση αν έχεις αμφιβολίες σε οτιδήποτε ,ρωτάς και άλλους τεχνικούς που συνεργαζονται με την Ηitachi,για επαλήθευση.Επειδη ανέφερες τα φίλτρα,και επειδη οι οδηγίες σου είναι ελλειπής,ρώτησε κάθε πότε θέλουν αλλαγή και πόσο κοστίζουν.Από ότι φαίνεται λόγω κρίσης πολλες παρτίδες προιόντων σε όλο και περισσότερες φίρμες έχουν μικρές μεγάλες διαφορές ,για θέματα κόστους .Σε κάθε περίπτωση να μείνεις ευχαριστημένη με την αγορά σου,για την ταλαιπωρία ,και γιατι έχεις αναφέρει δύσκολα οικονομικά .Kαλά να περνάς :)

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα επίσης !:) Για την κατανάλωση παιζουν ρόλο πολλά θέματα ,έχουν αναφερθεί σε προηγούμενα,και δύσκολα θα βοηθησεις άλλον.

Το μηχάνημα σου εξαλλου φαίνεται έχει αντικατασταθεί από την εταιρία με νεώτερο μοντέλο.Οσο αφορά την εξυπηρετιση που είχες ,καλοί κακοι επαγγελματίες υπάρχουν σε κάθε κλάδο.Κατα επαναληψη έχουμε πει ,ότι για επιλογη καθένας πρέπει να κάνει έρευνα αγοράς στον χώρο του τι ταιριαζει καλύτερα,και ψάχνει να βρεί να ρωτήσει αυτούς που γνωρίζουν ενα μηχάνημα που ενδιαφέρεται,και όχι απλα πουλανε .Σιγουρα είναι δυσκολο για πολλους,αλλα και τα χρήματα πλεον βγαίνουν δύσκολα επισης για πολλους .Ρωτά κανεις μεχρι να βγάλει ακρη τι τον συμφέρει,και δεν βιάζεται για αγορά .Ισχυει για οτιδήποτε προιόν .Οποιος δεν μπορει,αγοράζει ότι του διαφημίζουν και ρισκάρει τα χρήματα του και τα παράπονα του για να βγαλει ακρη.

 

Η Ηitachi είναι απο τις κορυφαίες εταιρίες στο κλάδο.Δεν σημαινει όμως ότι όλα τα προιόντα που πουλούνται σε μια αγορά είναι καλα,ούτε όλοι οι συνεργάτες της το ίδιο καλοι για δικους τους λόγους όπως πχ οι χρεώσεις .Γι'αυτο σε κάθε περίπτωση αν έχεις αμφιβολίες σε οτιδήποτε ,ρωτάς και άλλους τεχνικούς που συνεργαζονται με την Ηitachi,για επαλήθευση.Επειδη ανέφερες τα φίλτρα,και επειδη οι οδηγίες σου είναι ελλειπής,ρώτησε κάθε πότε θέλουν αλλαγή και πόσο κοστίζουν.Από ότι φαίνεται λόγω κρίσης πολλες παρτίδες προιόντων σε όλο και περισσότερες φίρμες έχουν μικρές μεγάλες διαφορές ,για θέματα κόστους .Σε κάθε περίπτωση να μείνεις ευχαριστημένη με την αγορά σου,για την ταλαιπωρία ,και γιατι έχεις αναφέρει δύσκολα οικονομικά .Kαλά να περνάς :)

 

Gary εχω μαθει για τα φιλτρα ...Wasabi Nano Titanium αλλαγη καθε χρονο και κοστος περιπου 35ευρω....Σ ευχαριστω :)

my life my rules .. so keep ur nose out of my business ....
Link to comment
Share on other sites

http://www.skroutz.gr/s/8853385/Nobu-NBL-09IDU-NBL-09ODU.html

http://www.skroutz.gr/s/6340747/Toyotomi-Hiro-Eco-HTN-HTG-09IV.html

http://www.skroutz.gr/s/7210553/Carrier-iPlus-42RET009DSA-38RET009DSA.html

http://www.skroutz.gr/s/8877086/Inventor-Omnia-O1MVI-09WFR-O1MVO-09.html

http://www.skroutz.gr/s/8017880/Inventor-Life-L3VI-09-ION-L3V0-09.html

http://www.skroutz.gr/s/7295749/Carrier-iPLUS-XPower-42QHF009DSA-38QUS009DSA.html

http://www.skroutz.gr/s/7069966/Panasonic-UE9RKE.html

http://www.skroutz.gr/s/8963459/Midea-RF-New-MS12FU-09HRDN1-QRD0GW.html:)

Καλησπερα παιδια,βοηθηστε λιγο να διαλεξω ενα καλο 9αρι.Με ενδιαφερει η αξιοπιστια,η χαμηλη καταναλωση και ο θορυβος,θα μπει σε παιδικο δωματιο 10τμ για κυρια θερμανση.Διαθετω 350 με 400 μαξ.Με εντιπωσιαζουν τα πολλα θετικα σχολια για το toyotomi(δε τα ειχα σε εκτιμηση),το ιδιο κ για τα inventor-nobo(εμαθα πως ειναι ιδια)που δε τα ηξερα καν.Τα midea,carrier και panasonic τα βρηκα προσφορα 350.Υπαρχει αντιπροσωπια panasonic στην Ελλαδα? Δεν βρηκα κατι,μηπως ειναι τα τελευταια τους κομματια,ο κωδικος αυτος ειναι πολυ παλιος?

Link to comment
Share on other sites

Στα περισσότερα έχουμε ήδη αναφερθει σε προηγούμενα.Μidea,Carrier και Panasonic είναι κατασκευαστές ,τα υπολοιπα είναι μηχανήματα παραγγελίας κυρίως από Gree,Midea,με κριτήριο το κόστος, και όπως σου βγουν.Τα Carrier από Κίνα είναι σε συνεργασία με Midea για φτωχές αγορές,αλλά συνήθως με Toshiba συμπιεστή .Οι εισαγωγείς των Μidea και Inventor δίνουν με όρους 10 ετή εγγύηση .Το panasonic είναι τρέχων βασικο μοντέλο της εταιρίας http://www.kotsovolos.gr/site/air-condition-heaters/air-condition/7.000-to-15.000-btu/153574-panasonic-ue9rke ,υποστήριξη όπως σε όλα ,ότι αναφέρεται στην απόδειξη ή συσκευασία.Κάποια και απο την Αlpha Grissin. Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

σε χωρο 50 περιπου τετραγωνικων εχω ενα 24αρι κλιματιστικο.περιλαμβανεται σαλονι -κουζινα-τραπεζαρια και στο τελος υπαρχει διαδρομος. ολο τον χειμωνα η εξωτερικη θερμοκρασια κυμαινεται απο +5εως +15c.ειμαι στο νοτιο αιγαιο.αν και το κλιματιστικο λειτουργει 10-15 ωρες την ημερα η θερμοκρασια με δυσκολια παει απο 17-19 βαθμους.σπανιως 20.με αποτελεσμα να ψευτοκρυωνουμε.τι να κανω για να ανεβει κι αλλο η θερμοκρασια? το σπιτι δεν εχει καμια μονωση.ειναι χτισμενο με τσιμεντοπετρα και στην ταρατσα εχει περαστει μονο μια επαλειπτικη μπογια για την υγρασια.δεν υπαρχει αλλο ειδος θερμανσης.εχω δοκιμασει ολες τις ταχυτητες και ολες τις θερμοκρασιες του κλιματιστικου αλλα το αποτελεσμα ηταν το ιδιο.εχω το midea 24hrdn.φταιει αυτο?η ανυπαρκτη μονωση?αν βαλω ακομη ενα 18αρι η 12αρι στο τελος του διαδρομου θα βοηθαει?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...