Jump to content

Αγανάκτηση με Wind


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα. Είπα δεν θα μπλέξω ποτέ με αυτήν την "απίστευτη" εταιρία αλλά με έτρωγε ο απαυτος μου.

 

Την Τετάρτη που μας πέρασε 26/11 έκανα τηλεφωνικά αίτηση φορητότητας για να πάω στη Wind από τη Vodafone. Στο τηλέφωνο η κοπέλα με ρώτησε αν επιθυμώ άμεση ενεργοποίηση και στην ερώτηση μου "τι είναι αυτό;" Μου απάντησε ότι αντί να γίνει η ενεργοποίηση σε 14 μέρες θα γίνει σε 10. Όλα καλά μέχρι εδώ και μου λένε θα σας ξανακαλέσουν για επιβεβαίωση. Δεν με κάλεσε κάνεις και ξαφνικά την Παρασκευή 30/11 ήρθε ο κούριερ με τα συμβόλαια για τις υπογραφές. Λεω οκ εφόσον έχω το δικαίωμα της υπαναχώρησης όλα καλά.

Τελικά εχθές με κάλεσε η βονταφον με μια άψογη αντιπρόταση και συμφώνησα να μείνω και τώρα αρχίζουν τα προβλήματα με τη wind.

Υποστηρίζουν ότι εφόσον συναίνεσα να γίνει άμεση ενεργοποίηση χάνω το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

Στο site της ΕΕΤΤ αναφέρει ξεκάθαρα ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης το χάνεις ΜΟΝΟ αν υπογράψεις χαρτί που αναφέρει κάτι τέτοιο.

Τέτοιο χαρτί εγώ δεν υπέγραψα και ούτε στο συμβόλαιο αναφέρει κάτι.

Μίλησα με την κοπέλα που κάναμε τηλεφωνικά το συμβόλαιο και της λεω "Όταν σε ρώτησα για την άμεση ενεργοποίηση μου ανέφερες μόνο ότι θα γίνει πιο σύντομα η ενεργοποίηση και όχι ότι χάνω και το δικαίωμα της υπαναχώρησης, δεν θα έπρεπε να μου το αναφέρεις κι αυτό;"

Μαντέψτε τι απάντηση μου έδωσε.... "Ε κάποιες φορές το αναφέρουμε κάποιες όχι" !!!!

Εκεί έφυγαν οι πρώτες χριστοπαναγιες και συνεχίστηκαν σε όλα τα τμήματα που με παρέπεμπαν μήπως και βγει άκρη χωρίς εντέλει να βγει.

 

Εννοείται πως έστειλα αίτηση ακύρωσης φορητότητας μέσω της φόρμας και περιμένω απάντηση.

Μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω;

Έχω ελπίδες για ακύρωση η θα φάω στη μάπα τη wind για δυο χρόνια;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

Follow me on Twitter

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε μου!!!

ΑΚΡΙΒΩΣ ομοιοπαθής!!!

 

πώς μπλέξαμε έτσι?!?!?!

έχουμε penalty άμα φύγουμε ΑΜΕΣΑ!

Τόσες φορές το έχω κάνει.. αλλά τώρα την πάτησα...

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Με τον νέο κανονισμό της Ε.Ε.Ε.Τ. η μεταφορά στον νέο πάροχο γίνεται μετά από 14 ημέρες ώστε να μην υπάρχει χρόνος υπαναχώρησης μετά την μεταφορά.

Η αίτηση για άμεση μεταφορά σημαίνει αυτό ακριβώς κατά τον κανονισμό , ότι δηλαδή αποδέχεσαι την μη δυνατότητα υπαναχώρησης.

Link to comment
Share on other sites

Με τον νέο κανονισμό της Ε.Ε.Ε.Τ. η μεταφορά στον νέο πάροχο γίνεται μετά από 14 ημέρες ώστε να μην υπάρχει χρόνος υπαναχώρησης μετά την μεταφορά.

Η αίτηση για άμεση μεταφορά σημαίνει αυτό ακριβώς κατά τον κανονισμό , ότι δηλαδή αποδέχεσαι την μη δυνατότητα υπαναχώρησης.

Αυτό που ολοκληρωνόταν εντός ωρών η φορητότητα δεν ισχύει πλέον;

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0837.html

 

Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, ο συνδρομητής σε περίπτωση που έχει συνάψει σύμβαση είτε από απόσταση (τηλεφωνικά, μέσω Διαδικτύου ή fax), είτε εκτός καταστήματος (π.χ. μέσω αντιπροσώπου της εταιρίας στον χώρο του συνδρομητή), έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως και χωρίς εξηγήσεις. Συνεπώς, έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας αριθμού που έχει υποβάλει. Οι παραπάνω δυνατότητες ισχύουν για διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.

 

Σε αυτό το πλαίσιο, ισχύουν τα ακόλουθα:

H αίτηση φορητότητας προωθείται στον υφιστάμενο πάροχο μετά την πάροδο των 14 ημερών, οπότε και ξεκινά η διαδικασία υλοποίησής της.

Σε περίπτωση που ο συνδρομητής επιθυμεί το αίτημα να υλοποιηθεί νωρίτερα από τις 14 ημέρες, πρέπει να υποβάλει σχετική δήλωση στη νέα εταιρία.

Σημειώνεται, ότι η εταιρία έχει δικαίωμα είτε να μην κάνει αποδεκτό το αίτημα, είτε να ζητήσει από τον συνδρομητή γραπτή δήλωση ότι αποδέχεται να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Στην περίπτωση αυτή, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα, μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σε νέα εταιρία και εφόσον δεν έχει παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών, να υποβάλει αίτηση ακύρωσης της φορητότητας.

Ο συνδρομητής για να ακυρώσει τη φορητότητα, πρέπει να αποστείλει σχετική αίτηση αποκλειστικά στην εταιρία στην οποία είχε υποβάλει το αίτημα φορητότητας και με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που διαθέτει η εταιρία για τον σκοπό αυτό.

Επισημαίνεται ότι εάν η σύμβαση έχει συναφθεί σε κατάστημα της εταιρίας, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει και συνεπώς, δεν μπορεί να ακυρώσει αίτηση φορητότητας αριθμού.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, θέλω να φύγω ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ από την ΑΘΛΙΑ wind..

Είμαι active από τις 4/12 [ΜΑΥΡΗ ΜΕΡΑ!!!!], από φορητότητα από Vodafone..

Τηλεφωνικώς είχα αιτηθεί να πάω εκεί, και μέσω courier υπόγραψα τα συμβόλαια..

Θα έχω penalty?

Μα δεν με έχουν πριμοδοτήσει κάτι?

Ακόμα και ο ρούτερ, δικός μου είναι..

Από την 1η μέρα (4/12) μέχρι και σήμερα όλα τεχνικά προβλήματα!

 

Πώς είναι δυνατόν?!

Στην Vodafone όλα ήταν μια χαρά.. από την 1η μέρα εδώ στην ΑΘΛΙΑ, όλο προβλήμτα..

ταχύτητες συγχρονισμού - κλήσεις ..

Θέλω ΑΜΕΣΑ να φύγω!

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Instructions/about_Regulation.html

 

2ο στάδιο (από 01/10/18)

 

Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους

Στην πρώτη σελίδα κάθε σύμβασης πρέπει να αναφέρονται ευδιάκριτα και με σαφήνεια τα ακόλουθα:

Η ημερομηνία υπογραφής. Στη σύμβαση ορισμένου χρόνου, θα πρέπει να αναφέρεται επίσης η χρονική διάρκεια.

Οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στο πάγιο.

Η τελική τιμή χρέωσης του παγίου, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και τυχόν άλλων φόρων/τελών. Σε περίπτωση που η τιμή του παγίου δεν είναι σταθερή σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης, πρέπει να αναγράφονται, κατά περίπτωση, οι τελικές τιμές του παγίου και οι αντίστοιχες χρονικές περίοδοι ισχύος.

Ενημέρωση για το ύψος τυχόν επιδότησης και της σχετικής απόσβεσης (με πίνακα αποσβέσεων).

Το τέλος, εφόσον υπάρχει, το οποίο καταβάλλει ο συνδρομητής σε περίπτωση διακοπής/καταγγελίας σύμβασης ορισμένου χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς μετά από άπειρες κλήσεις στο 13800, πολλά μπινελικια και απειλές, δέχτηκαν την ακύρωση αζημίως φυσικά και τώρα περιμένω την ανανέωση στη βονταφον με Vdsl.

Δεν θέλω να ξανά ακούσω ούτε το όνομα της wind άλλη φορά, δεν είναι τυχαία 3η και κατά ιδρωμένη.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

Follow me on Twitter

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς μετά από άπειρες κλήσεις στο 13800, πολλά μπινελικια και απειλές, δέχτηκαν την ακύρωση αζημίως φυσικά και τώρα περιμένω την ανανέωση στη βονταφον με Vdsl.

Δεν θέλω να ξανά ακούσω ούτε το όνομα της wind άλλη φορά, δεν είναι τυχαία 3η και κατά ιδρωμένη.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

ΜΕΓΑΛΕ ΜΟΥ, πές μου το μυστικό!!!!

Θέλω το ίδιο να κάνω!!!

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Φίλε εγώ είχα πάτηματα καταρχας στο ότι δεν με ενημέρωσε η άλλη στο τηλέφωνο ότι θα χάσω το δικαίωμα υπαναχώρησης αν επιλέξω άμεση ενεργοποίηση. 2ον Το ότι δεν έγινε τηλέφωνο επιβεβαίωσης και 3ον ότι δεν υπέγραψα κάποιο χαρτί (όπως αναφέρει η ΕΕΤΤ) που να συναινώ στην απώλεια του δικαιώματος της υπαναχώρησης.

Επίσης ήμουν τυχερός γιατί η βονταφον με πήρε με αντιπρόταση κατευθείαν και δεν έχασα καθόλου χρόνο.

Εσυ άκρη θα βγάλεις μόνο με την ΕΕΤΤ και θεωρώ πως εφόσον έστειλες αίτημα ακύρωσης πριν το πέρας των 14 ημερών στο τέλος θα δικαιωθείς. Πάντως μην το αφήσεις έτσι.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

Follow me on Twitter

Link to comment
Share on other sites

Φίλε εγώ είχα πάτηματα καταρχας στο ότι δεν με ενημέρωσε η άλλη στο τηλέφωνο ότι θα χάσω το δικαίωμα υπαναχώρησης αν επιλέξω άμεση ενεργοποίηση. 2ον Το ότι δεν έγινε τηλέφωνο επιβεβαίωσης και 3ον ότι δεν υπέγραψα κάποιο χαρτί (όπως αναφέρει η ΕΕΤΤ) που να συναινώ στην απώλεια του δικαιώματος της υπαναχώρησης.

Επίσης ήμουν τυχερός γιατί η βονταφον με πήρε με αντιπρόταση κατευθείαν και δεν έχασα καθόλου χρόνο.

Εσυ άκρη θα βγάλεις μόνο με την ΕΕΤΤ και θεωρώ πως εφόσον έστειλες αίτημα ακύρωσης πριν το πέρας των 14 ημερών στο τέλος θα δικαιωθείς. Πάντως μην το αφήσεις έτσι.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

 

 

Ρε φιλε, ετσι οπως τα λες ειναι τα πραγματα.. αλλά με την αθλια εταιρεια πρεπει να εχεις ΑΠΕΙΡΟ χρονο για πεταμε και ΑΠΕΙΡΗ υπομονη... πραγμα ΠΟΛΥ δυσκολο για την εποχη μας... αλλα θα τους @@σω στο pressing... ευελπιστω Αμεσα να ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΩ με το μπαχαλο...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λοιπόν, να σας πω και εγω το πρόβλημά μου.

23-11-2018 λήγει η 24μηνη σύμβση με την Wind,

29-11-2018 μεταφέρομαι στην Nova (Forthnet)

Κάποια στηγμή κατά τα μέσα Δεκέμβρη παίρνω τηλέφωνο την Wind και τους ενημερώνω να άλλαξα πάροχο και να μου βγάλουν εξοφλητικό λογαριασμό (αφού δεν με είχαν πάρει αυτοί ούτε μου εστειλαν κάποια ειδοποίηση ή λογαριασμό)

Τέλος Δεκέμβρη μου στέλνουν κανονικό λογαρισμό συν ανεξόφλητες οφειλές. Ξανά τηλέφωνα μπλα μπλα εχω φύγει βγάλτε μου εξοφλητικό λογαριασμό. (Τις δύο από τις 5-6 φορές που μίλησα βρήκαν ότι όντως 29-11-2018 εχω φύγει απο Wind). 25-01-2019 μου στέλνουν εξτρα λογαριασμό 14,11€ διατήρησης σύνδεσης!!! και λογαρισμό με ανεξόφλητες οφειλές (αυξημένες)

Το Σάββατο 26-1-2019 είχα πάει και σε ένα κατάστημα, όπου μου είπαν ότι έχω κανονικά σύνδεση σε αυτούς! αλλά λογω μέρας (Σάββατο) δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με τα κεντρικά. Σήμερα μίλησα με μια γνωστή στα κεντρικά και μου είπε ότι το σύστημά τους δείχνει πως είμαι στη Wind και έχω φραγή κλήσεων;;;!!!

Εγώ εν τω μεταξύ έχω τηλέφωνο και ίντερνετ μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα στη Nova (Forthnet) σήμερα πλήρωσα και τον δεύτερο λογαριασμό...

Έχει να μου προτείνει κάποιος κάτι μπας και ξεμπερδέψω με δαύτους;

Edited by NovaLacertae
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, να σας πω και εγω το πρόβλημά μου.

23-11-2018 λήγει η 24μηνη σύμβση με την Wind,

29-11-2018 μεταφέρομαι στην Nova (Forthnet)

Κάποια στηγμή κατά τα μέσα Δεκέμβρη παίρνω τηλέφωνο την Wind και τους ενημερώνω να άλλαξα πάροχο και να μου βγάλουν εξοφλητικό λογαριασμό (αφού δεν με είχαν πάρει αυτοί ούτε μου εστειλαν κάποια ειδοποίηση ή λογαριασμό)

Τέλος Δεκέμβρη μου στέλνουν κανονικό λογαρισμό συν ανεξόφλητες οφειλές. Ξανά τηλέφωνα μπλα μπλα εχω φύγει βγάλτε μου εξοφλητικό λογαριασμό. (Τις δύο από τις 5-6 φορές που μίλησα βρήκαν ότι όντως 29-11-2018 εχω φύγει απο Wind). 25-01-2019 μου στέλνουν εξτρα λογαριασμό 14,11€ διατήρησης σύνδεσης!!! και λογαρισμό με ανεξόφλητες οφειλές (αυξημένες)

Το Σάββατο 26-1-2019 είχα πάει και σε ένα κατάστημα, όπου μου είπαν ότι έχω κανονικά σύνδεση σε αυτούς! αλλά λογω μέρας (Σάββατο) δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με τα κεντρικά. Σήμερα μίλησα με μια γνωστή στα κεντρικά και μου είπε ότι το σύστημά τους δείχνει πως είμαι στη Wind και έχω φραγή κλήσεων;;;!!!

Εγώ εν τω μεταξύ έχω τηλέφωνο και ίντερνετ μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα στη Nova (Forthnet) σήμερα πλήρωσα και τον δεύτερο λογαριασμό...

Έχει να μου προτείνει κάποιος κάτι μπας και ξεμπερδέψω με δαύτους;

 

Τίποτα. Μην ασχολείσαι. Κάποια στιγμή θα βγει ένας εκκαθαριστικός.

Link to comment
Share on other sites

Αντιθετως, θα σου ελεγα να ασχοληθεις. Στειλε τους καποιο εγγραφο (ειτε με μειλ, ειτε με φαξ) αναφεροντας ολα τα παραπανω τραγικα και ζητωντας αμεσα εκκαθαριστικο λογαριασμο). Μετα, ασε τους. Αλλα πρωτα να υπαρχει εγγραφο για να εισαι κατοχυρωμενος. Edited by ddr2

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Έχει να μου προτείνει κάποιος κάτι μπας και ξεμπερδέψω με δαύτους;

 

Τίποτα. Μην ασχολείσαι. Κάποια στιγμή θα βγει ένας εκκαθαριστικός.

 

Η πρότασή μου είναι να αποστείλεις ταχυδρομικά συστημένη επιστολή ή fax (διατηρώντας το αποδεικτικό αποστολής) και όχι e-mail, στην οποία αφενός να εξηγείς το πρόβλημα αναφέροντας επακριβώς τις ημερομηνίες, αφετέρου να απαιτείς:

1. την άμεση έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού στον οποίο να μην περιλαμβάνονται χρεώσεις πέραν της 29/11/18

2. να σου γνωστοποιήσουν εγγράφως το μοναδικό αριθμό αναφοράς που ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να αποδίδει σε κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία που υποβάλλεται

 

Αν δεν φιλοτιμηθούν εντός 20 ημερών να διευθετήσουν το πρόβλημα απευθύνεσαι πλέον σε Ε.Ε.Τ.Τ. και Συνήγορο Καταναλωτή.

Δες: https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

 

Μην αφήσεις τη διαδικασία να χρονίζει. Κάποια στιγμή θα σε καλέσουν από δικηγορικό γραφείο και τότε θα υποχρεωθείς να πληρώσεις ή να πας δικαστικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Φυσικά και δεν θα το αφήσω έτσι, προς το παρών πήγα σε ένα κατάστημα (29/1), όπου ένας πολύ εξυπηρετικός υπάλληλος έστειλε ένα ηλεκτρονικό αίτημα στα κεντρικά εξηγώντας την κατάσταση και θα με ενημερώσει από βδομάδα για ότι νεώτερο.

 

 

 

Αφού δεν βγήκε άκρη και σε αυτή την περίπτωση, πήγα πάλι σε κατάστημα και κατέθεσα τους λογαριασμούς που έχω πληρώσει στη Νόβα εξηγώντας πάλι την κατάσταση όπου αυτά απεστάλησαν στα κεντρικά της WIND (και πήρα τον αριθμό του ηλεκτρονικού αιτήματος) με σκοπό μόλις περάσουν οι 20 μέρες να προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Τελικά στο 20ημερο περίπου μου ήρθε ο τελικός λογαριασμός στα 32€ (με ημ/νια λήξης 26/3/19) από 92€ που έλεγαν ότι είχαν μαζευτεί, πήγα, τα πλήρωσα και ξεμπέρδεψα (ελπίζω)

Edited by XP130TD
συνεχόμενα posts
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...