Jump to content

Huawei Mate 20 Pro


CPR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και εγώ μια από τα ίδια... Εξαιρετικό τηλέφωνο στα πάντα του... Και από ότι διαβάζω θα γίνει πολύ καλύτερο μέσα στους επόμενους 2 μήνες έρχονται πολλές βελτιώσεις... σε όλους τους τομείς

Θα έπρεπε βέβαια η συσκευή να κυκλοφορήσει με όλες αυτές τις βελτιώσεις απο day one αλλα τι να κάνουμε με την huawei θέλει υπομονή και πολύ περισσότερο με τις αναβαθμίσεις... Ήδη σε πολλές χώρες έχει δοθεί η 171 (cust C636) και στην κινα εχουν φτάσει την 181, 182...εμείς μόλις πήραμε την 153 οπότε λογικά απο Φεβρουάριο θα έρθει και η 171 ή οπως θα λέγετε η αντίστοιχη της Ευρώπης. Κατά τα άλλα η συσκευή για εμένα είναι εξαιρετική και μαζί με το Note 9 ότι καλύτερο κυκλοφορεί. Σήμερα δοκίμασα και το PC MODE με wireless display... Εξαιρετική δουλειά χωρίς καλώδια, χωρίς ποντίκι, χωρίς πληκτρολόγιο μόνο με το τηλέφωνο και την Smart TV...

Ναι θέλει ακόμα δουλειά το Emui (δεν επιτρέπεται να έχει βασικές ελλείψεις οοως ξεχωριστη ένταση ηχου ειδοοοιησεων, κατέβασμα της μπάρας ειδοποιήσεων με gesture κτλ) αλλα να τα λέμε όλα... Πολύ καλή δουλειά από την Huawei αν δεν είχε κάνει την πατάτα με τις LG οθόνες θα μιλούσαμε σε άλλο επίπεδο και θα ειχε μαζευτεί πολύς κόσμος στο thread.

Huawei Mate 8, Samsung Galaxy Note 7, Samsung galaxy S7 edge, Lg V20, Huawei Mate 9, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Note 8, Huawei Mate 10, Samsung galaxy S9+, Huawei P20 Pro Dual, Samsung Galaxy Note 9 Dual, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P30, Huawei P30 pro, Samsung Galaxy S10+, Samsung Galaxy Note 10+, S21 Ultra, Samsung Zfold2
Link to comment
Share on other sites

Αύριο η την τρίτη, παραλαμβάνω την συσκευή αντικατάστασης.

Ούτε αισιόδοξος, ούτε απαισιόδοξος.

Βλέποντας και κάνοντας.

Ας ελπίσουμε, να είναι καινούριο , και χωρίς προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Ανυπομονώ να παραλαβω, από 24/12 η παραγγελία(κότσοβολος) ελπίζω μέσα στην εβδομάδα ν έχουμε νεότερο, διότι Παρασκευή μου είπαν ότι δεν είχανε ακόμα ενημέρωση από τον προμηθευτή!
Link to comment
Share on other sites

Αύριο η την τρίτη, παραλαμβάνω την συσκευή αντικατάστασης.

Ούτε αισιόδοξος, ούτε απαισιόδοξος.

Βλέποντας και κάνοντας.

Ας ελπίσουμε, να είναι καινούριο , και χωρίς προβλήματα.

Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα... Θα δεις θα πάρεις και θα απολαύσεις την υπέροχη συσκευή σου επιτέλους!!!

 

----- προσθήκη μηνύματος 96 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ανυπομονώ να παραλαβω, από 24/12 η παραγγελία(κότσοβολος) ελπίζω μέσα στην εβδομάδα ν έχουμε νεότερο, διότι Παρασκευή μου είπαν ότι δεν είχανε ακόμα ενημέρωση από τον προμηθευτή!

 

Και εσύ μια από τα ίδια... Όλα καλά θα πανε ελπίζω πολύ σύντομα να έχεις και εσύ την συσκευη σου... Επεσαν και οι αργίες τώρα των εορτών άστα να πάνε

Huawei Mate 8, Samsung Galaxy Note 7, Samsung galaxy S7 edge, Lg V20, Huawei Mate 9, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Note 8, Huawei Mate 10, Samsung galaxy S9+, Huawei P20 Pro Dual, Samsung Galaxy Note 9 Dual, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P30, Huawei P30 pro, Samsung Galaxy S10+, Samsung Galaxy Note 10+, S21 Ultra, Samsung Zfold2
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα... Θα δεις θα πάρεις και θα απολαύσεις την υπέροχη συσκευή σου επιτέλους!!!

 

----- προσθήκη μηνύματος 96 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Και εσύ μια από τα ίδια... Όλα καλά θα πανε ελπίζω πολύ σύντομα να έχεις και εσύ την συσκευη σου... Επεσαν και οι αργίες τώρα των εορτών άστα να πάνε

 

Ναι ναι, και έχω μείνει με ένα note 4με χαλασμένη μπαταρια και κάνω 4 φορτίσεις την ημέρα χωρια το lag που πάει σύννεφο! Άιντε να δούμε

Link to comment
Share on other sites

Τα λόγια είναι περιττά... Και αν το άφηνα μέχρι 5% ειχα άνετα άλλη μια ώρα οθόνη

Screenshot-20190107-010325-com-huawei-systemmanager.jpg"]Screenshot-20190107-010325-com-huawei-systemmanager.jpg[/url]

Screenshot-20190107-010235-com-huawei-systemmanager.jpg"]Screenshot-20190107-010235-com-huawei-systemmanager.jpg[/url]

Screenshot-20190107-010305-com-huawei-systemmanager.jpg"]Screenshot-20190107-010305-com-huawei-systemmanager.jpg[/url]

Huawei Mate 8, Samsung Galaxy Note 7, Samsung galaxy S7 edge, Lg V20, Huawei Mate 9, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Note 8, Huawei Mate 10, Samsung galaxy S9+, Huawei P20 Pro Dual, Samsung Galaxy Note 9 Dual, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P30, Huawei P30 pro, Samsung Galaxy S10+, Samsung Galaxy Note 10+, S21 Ultra, Samsung Zfold2
Link to comment
Share on other sites

Τα λόγια είναι περιττά... Και αν το άφηνα μέχρι 5% ειχα άνετα άλλη μια ώρα οθόνη

Screenshot-20190107-010325-com-huawei-systemmanager.jpg"]Screenshot-20190107-010325-com-huawei-systemmanager.jpg[/url]

Screenshot-20190107-010235-com-huawei-systemmanager.jpg"]Screenshot-20190107-010235-com-huawei-systemmanager.jpg[/url]

Screenshot-20190107-010305-com-huawei-systemmanager.jpg"]Screenshot-20190107-010305-com-huawei-systemmanager.jpg[/url]

 

τρομερή αυτονομια, τι να λέμε τώρα! Ένας από τους λόγους που την επέλεξα την συσκευή, ο κυριότερος μάλλον!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια απο εδω και με τον τροπο που λεει δεν αναβαθμισε κανεις?

 

https://consumer.huawei.com/uk/support/update/

 

Sorry λαθος νημα..

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by volyros
Link to comment
Share on other sites

Ανυπομονώ να παραλαβω, από 24/12 η παραγγελία(κότσοβολος) ελπίζω μέσα στην εβδομάδα ν έχουμε νεότερο, διότι Παρασκευή μου είπαν ότι δεν είχανε ακόμα ενημέρωση από τον προμηθευτή!

 

Κ εγώ ανυπομονώ αδερφέ αλλά για να σου είμαι ειλικρινής φοβάμαι πως ούτε αυτή την εβδομάδα θα παραλάβουμε.. Παρήγγειλα 12/12 κ εγώ από κωτσοβολο, στην αρχή μου είπαν ότι θα έρθει το τηλ 20 Δεκέμβρη μετά μου είπαν ότι τελικά θα έρθει την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου πέρασε κ αυτή κ όπως κ σε σένα έτσι κ σε μένα την Παρασκευή μου είπαν ότι δεν ξέρουν ακριβώς πότε θα παραλάβουν γιατί δεν έχουν ενημέρωση απ τον προμηθευτή.. Βοήθεια μας...

Link to comment
Share on other sites

Κ εγώ ανυπομονώ αδερφέ αλλά για να σου είμαι ειλικρινής φοβάμαι πως ούτε αυτή την εβδομάδα θα παραλάβουμε.. Παρήγγειλα 12/12 κ εγώ από κωτσοβολο, στην αρχή μου είπαν ότι θα έρθει το τηλ 20 Δεκέμβρη μετά μου είπαν ότι τελικά θα έρθει την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου πέρασε κ αυτή κ όπως κ σε σένα έτσι κ σε μένα την Παρασκευή μου είπαν ότι δεν ξέρουν ακριβώς πότε θα παραλάβουν γιατί δεν έχουν ενημέρωση απ τον προμηθευτή.. Βοήθεια μας...

 

Ναι το θυμαμαι που το είχες ξαναπεί ότι περιμένεις την συσκευή! Προς Τετάρτη θα περάσω πάλι από εκεί και ελπίζω στο σύστημα να λέει ότι παρέλαβε ο κότσοβολος κομμάτια! Μακάρι να έχουμε θετική απαντήση!

Link to comment
Share on other sites

Περιμένουν νέες παρτίδες.

Αυτό κατάλαβα.

Καλύτερα να παραλάβει ς, με οθόνη boe, παρά με lg, και να την επιστρέψει,

οπότε αξίζει η αναμονή!

Edited by athanasios1112
Link to comment
Share on other sites

Κ εγώ ανυπομονώ αδερφέ αλλά για να σου είμαι ειλικρινής φοβάμαι πως ούτε αυτή την εβδομάδα θα παραλάβουμε.. Παρήγγειλα 12/12 κ εγώ από κωτσοβολο, στην αρχή μου είπαν ότι θα έρθει το τηλ 20 Δεκέμβρη μετά μου είπαν ότι τελικά θα έρθει την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου πέρασε κ αυτή κ όπως κ σε σένα έτσι κ σε μένα την Παρασκευή μου είπαν ότι δεν ξέρουν ακριβώς πότε θα παραλάβουν γιατί δεν έχουν ενημέρωση απ τον προμηθευτή.. Βοήθεια μας...

Επιβεβαιώνω και εγώ πως ούτε αυτή τη βδομάδα θα παραλάβουμε....μόλις μου έστειλαν για δεύτερη φορά ενημέρωση από Κοτσωβολο πως θα καθυστερήσει η παραγγελία λόγω αναβολής παραλαβής από τον προμηθευτή....αναμονή για την επόμενη εβδομάδα....κλείσαμε μήνα....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά!

 

Σήμερα το πρωί πήγα το Mate 20 Pro μου αγορασμένο δεύτερη μέρα κυκλοφορίας (όχι προπαραγγελία) από Πλαίσιο, στο σερβις της Μιχαλακοπούλου.

 

Η κοπέλα χωρίς πολλά πολλά -απλά της είπα "με το γνωστό πρόβλημα με τις πράσινες οθόνες", μου είπε ότι το αφήνω, περνάει τεχνικό έλεγχο και με ενημερώνουν να πάω να παραλάβω την νέα συσκευή. Οπότε άφησα το τηλέφωνο εκεί. Μετά από μια ώρα μου έρχεται μήνυμα "Η συσκευή σας είναι έτοιμη για παραλαβή", παίρνω τηλέφωνο όλο απορία καθώς ξέρω για την αναμονή που κρατάει κανα μήνα, και μου λέει η κοπελιά πως μας δίνουν πίσω τα κινητά *για να μη μας αφήσουν χωρίς συσκευή* και μας ειδοποιούν όταν έχουν νέες παραλαβές με βάση προταιρεότητας.

 

Δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος για το πότε θα πάρω νέα συσκευή μεν, αλλά τουλάχιστον αυτό σημαίνει για μένα πως θα είναι σίγουρα νέα συσκευή, εφ' όσον θεωρούν πως θα καθυστερήσει τόσο πολύ που είναι προτιμότερο να μου δώσουν πίσω τη συσκευή αντί να την κρατήσουν.

 

Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά!

 

Σήμερα το πρωί πήγα το Mate 20 Pro μου αγορασμένο δεύτερη μέρα κυκλοφορίας (όχι προπαραγγελία) από Πλαίσιο, στο σερβις της Μιχαλακοπούλου.

 

Η κοπέλα χωρίς πολλά πολλά -απλά της είπα "με το γνωστό πρόβλημα με τις πράσινες οθόνες", μου είπε ότι το αφήνω, περνάει τεχνικό έλεγχο και με ενημερώνουν να πάω να παραλάβω την νέα συσκευή. Οπότε άφησα το τηλέφωνο εκεί. Μετά από μια ώρα μου έρχεται μήνυμα "Η συσκευή σας είναι έτοιμη για παραλαβή", παίρνω τηλέφωνο όλο απορία καθώς ξέρω για την αναμονή που κρατάει κανα μήνα, και μου λέει η κοπελιά πως μας δίνουν πίσω τα κινητά *για να μη μας αφήσουν χωρίς συσκευή* και μας ειδοποιούν όταν έχουν νέες παραλαβές με βάση προταιρεότητας.

 

Δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος για το πότε θα πάρω νέα συσκευή μεν, αλλά τουλάχιστον αυτό σημαίνει για μένα πως θα είναι σίγουρα νέα συσκευή, εφ' όσον θεωρούν πως θα καθυστερήσει τόσο πολύ που είναι προτιμότερο να μου δώσουν πίσω τη συσκευή αντί να την κρατήσουν.

 

Αυτά.

Αυτό είναι μια ακρος θετικη εξελιξη από το service της Huawei....χαιρεσε την συσκευη που εχεις χωρις ενδιασμους μεχρι να σου ερθει η καινουρια σφραγισμενη ισως και με νεα ημερομηνια αγορας-εγγυησης....οποτε όταν με το καλο ερθει μπορει να το εχεις βαρεθεί και να θες να το δωσεις σφραγισμενω για πωληση...εξαιρετικα....

Huawei Mate 8, Samsung Galaxy Note 7, Samsung galaxy S7 edge, Lg V20, Huawei Mate 9, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Note 8, Huawei Mate 10, Samsung galaxy S9+, Huawei P20 Pro Dual, Samsung Galaxy Note 9 Dual, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P30, Huawei P30 pro, Samsung Galaxy S10+, Samsung Galaxy Note 10+, S21 Ultra, Samsung Zfold2
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά βέβαια είναι εντελώς άχρηστη η συσκευή μου. Με βάση τη χρήση μου, όχι απλά έβγαλε πρασινίλα και τη μαύρη σκιά στο λευκό όταν θερμάνθηκε πολύ, αλλά μια μέρα γινόταν όλη η οθόνη γκρίζα και κόλλαγε σαν να έδειχνε static.

 

Έφτιαξα λοιπόν το J5 2017 μου το παλιό και όλα καλά. Έχω στο τσαντάκι πάντα φορτισμένο το Mate σαν φωτογραφική και powerbank 1000 ευρώ. Εξαιρετική δουλειά Huawei.

 

Περισσότερο βρίζω τον εαυτό μου που το πήρα first day, ενώ λίγο αργότερα στις γιορτές το δίνανε με δώρο τις άλλες συσκευές, όχι τίποτ' άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από όλα αυτά που έχω διαβάσει και από προσωπική εμπειρία πιστεύω πως οι συσκευές από το σέρβις είναι όλες ανακατασκευή και δεν είναι καμιά καινούργια... φυσικά εφόσον είναι καλή ανακατασκευή και δε το γνωρίζω για να μου διαολοζει το μυαλό, δε θα είχα πρόβλημα...πριν μια βδομάδα ακριβώς (31/12), παρέλαβα συσκευή από το σέρβις η οποία είχε s/n 18C12 πολύ πρόσφατης κατασκευής δλδ...με το που το είδα χάρηκα γιατί λέω είναι πολύ καινούργια, κάνω unboxing εκεί μπροστά όλα καλά μου φάνηκαν και οθόνη boe...το κινητό κατευθείαν του έβαλα θήκη και το χαιρομουν 4-5 μέρες...μέχρι που ήρθε μια ζελατίνα που είχα αγοράσει από το εξωτερικό και το έβγαλα από τη θήκη για τοποθέτηση...και διαπιστώνω με πολλή μεγάλη δυσκολία, ότι στις δύο αντίθετες γωνίες το κινητό έχει ένα απειροελάχιστο κενό ανάμεσα στο αλουμίνιο και στο backglass.. μπορεί με το μάτι να φαίνεται δύσκολα αλλά αν βάλω το νύχι μου και κάνω τη "διαδρομή" περιμετρικά, σε αυτά τα δύο σημείο το νύχι μου "πέφτει" μέσα...ποσο μάλλον να πέσει νερό τι έχει να γίνει!! Δοκίμασα να πάρω και μια κόλλα χαρτί και μπαίνει αρκετά μέσα καθώς είναι πολύ λεπτή... ξενέρωσα φουλ και τωρα ετοιμάζομαι να το πάω πίσω...Με εξοργίζει ένα πράγμα μόνο... πέρα από το γεγονός ότι έφαγα την πρώτη ξενερα με την πράσινη οθόνη και η εταιρία έκανε τσιμουδια, το δέχτηκα όμως γιατί στο παίρνανε πίσω χωρίς πολλά πολλά! Σου λένε ότι σου δίνουν καινούργια συσκευή και παίρνεις στραβοκολλημενες!! Δλδ πόσο δύσκολο είναι να κοιτάξουν αν όλα είναι καλά και μετά να στο δώσουν;; Αυτοί δίνουν ανακατασκευή και δε κάνουν καν τα βασικά για να μη τους πάρεις χαμπάρι...
Link to comment
Share on other sites

Καμία καταγγελία ομως στη προστασία καταναλωτή έκανε κανείς;

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Έχει σκεφτεί κανείς ότι το service στην μιχαλακοπουλου μπορεί όντως να νομίζει ότι δίνει νέες σφραγισμενες συσκευές και οι πατάτες ουσιαστικά να γίνονται στην μονάδα παραγωγής όπου και επιστρεφουν οι συσκευές από παντού και εκεί να γίνετε η ανακατασκευή? Γιαυτό και τα νέα serial numbers...
Huawei Mate 8, Samsung Galaxy Note 7, Samsung galaxy S7 edge, Lg V20, Huawei Mate 9, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Note 8, Huawei Mate 10, Samsung galaxy S9+, Huawei P20 Pro Dual, Samsung Galaxy Note 9 Dual, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P30, Huawei P30 pro, Samsung Galaxy S10+, Samsung Galaxy Note 10+, S21 Ultra, Samsung Zfold2
Link to comment
Share on other sites

Μετά από όλα αυτά που έχω διαβάσει και από προσωπική εμπειρία πιστεύω πως οι συσκευές από το σέρβις είναι όλες ανακατασκευή και δεν είναι καμιά καινούργια... φυσικά εφόσον είναι καλή ανακατασκευή και δε το γνωρίζω για να μου διαολοζει το μυαλό, δε θα είχα πρόβλημα...πριν μια βδομάδα ακριβώς (31/12), παρέλαβα συσκευή από το σέρβις η οποία είχε s/n 18C12 πολύ πρόσφατης κατασκευής δλδ...με το που το είδα χάρηκα γιατί λέω είναι πολύ καινούργια, κάνω unboxing εκεί μπροστά όλα καλά μου φάνηκαν και οθόνη boe...το κινητό κατευθείαν του έβαλα θήκη και το χαιρομουν 4-5 μέρες...μέχρι που ήρθε μια ζελατίνα που είχα αγοράσει από το εξωτερικό και το έβγαλα από τη θήκη για τοποθέτηση...και διαπιστώνω με πολλή μεγάλη δυσκολία, ότι στις δύο αντίθετες γωνίες το κινητό έχει ένα απειροελάχιστο κενό ανάμεσα στο αλουμίνιο και στο backglass.. μπορεί με το μάτι να φαίνεται δύσκολα αλλά αν βάλω το νύχι μου και κάνω τη "διαδρομή" περιμετρικά, σε αυτά τα δύο σημείο το νύχι μου "πέφτει" μέσα...ποσο μάλλον να πέσει νερό τι έχει να γίνει!! Δοκίμασα να πάρω και μια κόλλα χαρτί και μπαίνει αρκετά μέσα καθώς είναι πολύ λεπτή... ξενέρωσα φουλ και τωρα ετοιμάζομαι να το πάω πίσω...Με εξοργίζει ένα πράγμα μόνο... πέρα από το γεγονός ότι έφαγα την πρώτη ξενερα με την πράσινη οθόνη και η εταιρία έκανε τσιμουδια, το δέχτηκα όμως γιατί στο παίρνανε πίσω χωρίς πολλά πολλά! Σου λένε ότι σου δίνουν καινούργια συσκευή και παίρνεις στραβοκολλημενες!! Δλδ πόσο δύσκολο είναι να κοιτάξουν αν όλα είναι καλά και μετά να στο δώσουν;; Αυτοί δίνουν ανακατασκευή και δε κάνουν καν τα βασικά για να μη τους πάρεις χαμπάρι...

 

μισο λεπτακι, οταν λες η κολλα α4, ποσο μεσα μπαινει? γτ κ εγω δοκιμασα στις γωνιες και μπαινει 2χιλ μεσα οντως.

 

Καμία καταγγελία ομως στη προστασία καταναλωτή έκανε κανείς;

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

εχω μιλησει εγω και για να μην τα πολυλογω αυτο που μου ειπε ειναι οτι απο τη στιγμη που σου δινει συσκευη, ανακατασκευασμενη ή μη δεν μπορω να τους κανω κατι και κατεληξε "και μη χειροτερα".

 

Έχει σκεφτεί κανείς ότι το service στην μιχαλακοπουλου μπορεί όντως να νομίζει ότι δίνει νέες σφραγισμενες συσκευές και οι πατάτες ουσιαστικά να γίνονται στην μονάδα παραγωγής όπου και επιστρεφουν οι συσκευές από παντού και εκεί να γίνετε η ανακατασκευή? Γιαυτό και τα νέα serial numbers...

 

και εμενα αυτη την εντυπωση μου δωσανε.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ μια από τα ίδια... Εξαιρετικό τηλέφωνο στα πάντα του... Και από ότι διαβάζω θα γίνει πολύ καλύτερο μέσα στους επόμενους 2 μήνες έρχονται πολλές βελτιώσεις... σε όλους τους τομείς

Θα έπρεπε βέβαια η συσκευή να κυκλοφορήσει με όλες αυτές τις βελτιώσεις απο day one αλλα τι να κάνουμε με την huawei θέλει υπομονή και πολύ περισσότερο με τις αναβαθμίσεις... Ήδη σε πολλές χώρες έχει δοθεί η 171 (cust C636) και στην κινα εχουν φτάσει την 181, 182...εμείς μόλις πήραμε την 153 οπότε λογικά απο Φεβρουάριο θα έρθει και η 171 ή οπως θα λέγετε η αντίστοιχη της Ευρώπης. Κατά τα άλλα η συσκευή για εμένα είναι εξαιρετική και μαζί με το Note 9 ότι καλύτερο κυκλοφορεί. Σήμερα δοκίμασα και το PC MODE με wireless display... Εξαιρετική δουλειά χωρίς καλώδια, χωρίς ποντίκι, χωρίς πληκτρολόγιο μόνο με το τηλέφωνο και την Smart TV...

Ναι θέλει ακόμα δουλειά το Emui (δεν επιτρέπεται να έχει βασικές ελλείψεις οοως ξεχωριστη ένταση ηχου ειδοοοιησεων, κατέβασμα της μπάρας ειδοποιήσεων με gesture κτλ) αλλα να τα λέμε όλα... Πολύ καλή δουλειά από την Huawei αν δεν είχε κάνει την πατάτα με τις LG οθόνες θα μιλούσαμε σε άλλο επίπεδο και θα ειχε μαζευτεί πολύς κόσμος στο thread.

Σήμερα - αύριο θα ρίξω την 182 που λέγεται ότι βελτιώνει πολύ τα system gestures. Η συσκευή πετάει!

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, παθών και'γω με το mate 20 pro αλλά έχω άλλα προβλήματα με το κατάστημα που το αγόρασα. Το πήγα για αντικατάσταση μου δώσανε πιστωτικό και μου είπαν δεν γίνετε παραγγελία πάρε άλλο, εντωμεταξυ είδα πως στη σελίδα τους, το mate 20 pro δεν υπάρχει πλέων. Μίλησα τηλεφωνικά μαζί τους και δεν μου λένε τίποτα, το μόνο που μου είπε κάποιος στο τηλέφωνο είναι πως δεν θα ξαναφέρουν, στα email που έστειλα δεν απαντούν. Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Μιλάμε για μεγάλο κατάστημα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, παθών και'γω με το mate 20 pro αλλά έχω άλλα προβλήματα με το κατάστημα που το αγόρασα. Το πήγα για αντικατάσταση μου δώσανε πιστωτικό και μου είπαν δεν γίνετε παραγγελία πάρε άλλο, εντωμεταξυ είδα πως στη σελίδα τους, το mate 20 pro δεν υπάρχει πλέων. Μίλησα τηλεφωνικά μαζί τους και δεν μου λένε τίποτα, το μόνο που μου είπε κάποιος στο τηλέφωνο είναι πως δεν θα ξαναφέρουν, στα email που έστειλα δεν απαντούν. Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Μιλάμε για μεγάλο κατάστημα.

 

Πες μας κ το κατάστημα φίλε μου δεν είναι κακό να γνωριζουμε

Link to comment
Share on other sites

Πω δε παιδιά κάθε φορά που μπαίνω στο θέμα διαβάζω τα σχόλια το 99% είναι για προβλήματα. 3 μήνες μετά ακόμα στέλνουν ανακατασκευή η ακόμα και με LG οθόνες. Ο φίλος πιο πάνω αγόρασε Day one και ακόμα δεν έχει κινητό. Έδωσε 1049 και ακόμα τρέχει. Όταν έχει 840 σήμερα καινούργιο. Η Huawei φέρθηκε σαν την χειρότερη κινεζική εταιρεία που υπάρχει. Στα εύκολα όλοι καλοί είναι. Σε τέτοιες καταστάσεις φαίνεται η σοβαρή εταιρεία. Και μόνο που δίνει ανακατασκευής για καινούργια έπρεπε να πάρετε τα λεφτά σας και να πάτε σε κάποιο άλλο πχ note 9 στα 700 mix 3 στα 550 κτλ.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, παθών και'γω με το mate 20 pro αλλά έχω άλλα προβλήματα με το κατάστημα που το αγόρασα. Το πήγα για αντικατάσταση μου δώσανε πιστωτικό και μου είπαν δεν γίνετε παραγγελία πάρε άλλο, εντωμεταξυ είδα πως στη σελίδα τους, το mate 20 pro δεν υπάρχει πλέων. Μίλησα τηλεφωνικά μαζί τους και δεν μου λένε τίποτα, το μόνο που μου είπε κάποιος στο τηλέφωνο είναι πως δεν θα ξαναφέρουν, στα email που έστειλα δεν απαντούν. Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Μιλάμε για μεγάλο κατάστημα.
Να προσπαθήσεις να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...