Jump to content

Nova VoLTE/VoWiFi


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω δοκιμάσει μια κάρτα F2G (με 5G & Volte ενεργό) σε:

- Xiaomi Redmi 10 με latest update

- Samsung Galaxy S21+ με update Αυγούστου (latest)

- iPhone 13 με iOS 16.0

(ολα στη λίστα με τα συμβατά)

Σε όλα παίρνω απάντηση ότι η συσκευή δεν υποστηρίζεται...

Η πλάκα είναι ότι εχω καρτούλα Vodafone CU η οποία παίζει με VOWifi, τόσο στο S21+ όσο και στο iPhone 13 ...

Edited by deliol
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, deliol said:

Έχω δοκιμάσει μια κάρτα F2G (με 5G & Volte ενεργό) σε:

- Xiaomi Redmi 10 με latest update

- Samsung Galaxy S21+ με update Αυγούστου (latest)

- iPhone 13 με iOS 16.0

(ολα στη λίστα με τα συμβατά)

Σε όλα παίρνω απάντηση ότι η συσκευή δεν υποστηρίζεται...

Η πλάκα είναι ότι εχω καρτούλα Vodafone CU η οποία παίζει με VOWifi, τόσο στο S21+ όσο και στο iPhone 13 ...

Και εγώ κάτι αντίστοιχο με εσένα:

-  Σε Xiaomi Note 9T υπάρχει καρτούλα WIND F2G (5G + VOLTE). Υπάρχει και 2η με Vodafone & (5G + VoWiFi )  !!

-  Μόλις έβαλα την F2G σε IPhone 11Pro Max και αμέσως μετά ζήτησα στο 1202 ενεργοποίηση VoWiFi. Η απάντηση ήταν ότι δεν υποστηρίζεται η συσκευή !

Μήπως πρέπει να το "δουλέψεις" κάποιο διάστημα γιατί αντιλαμβάνονται την αλλαγή και την πιθανή σκοπιμότητά της?🤔

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

σε 4ψηφια οπως 1265 δοκιμασε κανεις μεσω vowifi?

 

λεει "δεν μπορειτε να καλεσετε αυτον τον αριθμο"

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανείς με τηλέφωνο της σειράς S20 στον οποίο να λειτουργεί; Έχω το S20+, έστειλα μήνυμα και έλαβα απάντηση επιτυχούς ενεργοποίησης. Δεν εμφανίζεται ωστόσο ο διακόπτης πουθενά στο μενού.

Σήμερα ήρθε και η αναβάθμιση με το Security Patch Σεπτεμβρίου αλλά δεν άλλαξε κάτι.

Στην τεχνική υποστήριξη μου είπαν πως έχουν γίνει όλες οι ενέργειες από πλευράς παρόχου και πως πρέπει να μιλήσω με Samsung για οτιδήποτε παραπάνω χρειάζεται.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, sakels said:

σε 4ψηφια οπως 1265 δοκιμασε κανεις μεσω vowifi?

 

λεει "δεν μπορειτε να καλεσετε αυτον τον αριθμο"

Ούτε και η ενεργοποίηση/απενεργοποίηση εκτροπής κλήσης. Χρειάστηκε να κλείσω το voWifi

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, vdanasto said:

Υπάρχει κανείς με τηλέφωνο της σειράς S20 στον οποίο να λειτουργεί; Έχω το S20+, έστειλα μήνυμα και έλαβα απάντηση επιτυχούς ενεργοποίησης. Δεν εμφανίζεται ωστόσο ο διακόπτης πουθενά στο μενού.

Σήμερα ήρθε και η αναβάθμιση με το Security Patch Σεπτεμβρίου αλλά δεν άλλαξε κάτι.

Στην τεχνική υποστήριξη μου είπαν πως έχουν γίνει όλες οι ενέργειες από πλευράς παρόχου και πως πρέπει να μιλήσω με Samsung για οτιδήποτε παραπάνω χρειάζεται.

εχει ΕUR εκδοση? απο που το εχεις αγορασει?

7 minutes ago, nikosdoc said:

Ούτε και η ενεργοποίηση/απενεργοποίηση εκτροπής κλήσης. Χρειάστηκε να κλείσω το voWifi

α νομισα μονο σε μενα το κανει

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, vdanasto said:

Υπάρχει κανείς με τηλέφωνο της σειράς S20 στον οποίο να λειτουργεί; Έχω το S20+, έστειλα μήνυμα και έλαβα απάντηση επιτυχούς ενεργοποίησης. Δεν εμφανίζεται ωστόσο ο διακόπτης πουθενά στο μενού.

Σήμερα ήρθε και η αναβάθμιση με το Security Patch Σεπτεμβρίου αλλά δεν άλλαξε κάτι.

Στην τεχνική υποστήριξη μου είπαν πως έχουν γίνει όλες οι ενέργειες από πλευράς παρόχου και πως πρέπει να μιλήσω με Samsung για οτιδήποτε παραπάνω χρειάζεται.

Παρομοίως δεν λειτουργεί στο S20 της συζύγου. Έβαλα την καρτα της στο δικό μου (S22u) και εμφανίστηκε κανονικά ο διακοπτης κλήσεων Wifi , ενώ με τη δική μου κάρτα στο S20  δεν γίνεται τίποτε... 

Άρα κάτι συμβαίνει στα S20 και δεν έχουν ενεργοποιηθεί ουσιαστικά...

Edited by nikosdoc
Link to comment
Share on other sites

Είναι θέμα software ή ρύθμισης και πρέπει να συνεννοηθούν Wind και Samsung υποθέτω. Με το που έβαλα κάρτα Cosmote μέσα (ως 2η SIM), εμφανίστηκε ο διακόπτης. Όταν αφαίρεσα την κάρτα εξαφανίστηκε. Με ενεργοποιημένο κινητό αυτά, χωρίς επανεκκίνηση.

Edited by vdanasto
Link to comment
Share on other sites

Έχει αρχίσει να γίνεται εκνευριστικό το θέμα με το VoWiFi. Υποτίθεται ότι η συσκευή μου (Samsung Galaxy S20+) είναι ήδη συμβατή. Πράγματι έστειλα μήνυμα και έλαβα απάντηση επιτυχούς ενεργοποίησης.

Η επιλογή ωστόσο του WiFi Calling δεν εμφανίζεται στο κινητό. Καλώ την εξυπηρέτηση πελατών, μου λένε πως από πλευράς τους έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες στη γραμμή μου και πως θα πρέπει να μιλήσω με Samsung.

Επικοινωνώ με Samsung και μου λένε πως το VoWiFi είναι θέμα παρόχου και πως στις ελληνικές συσκευές υποστηρίζεται πλέον. Τους εξηγώ πως έχω συσκευή με EUR CSC που αγοράστηκε από ελληνική αλυσίδα. Μου απαντούν πως ίσως χρειάζεται κάποια ενημέρωση αλλά δεν γνωρίζουν κάτι παραπάνω και ούτε έχουν κάποιο χρονοδιάγραμμα.

Παρεμπιπτόντως, όταν βάζω κάρτα της Cosmote ή της Vodafone εμφανίζεται κατευθείαν ο διακόπτης. Χωρίς επανεκκίνηση ή κάτι άλλο. Βγάζω την κάρτα και εξαφανίζεται.

Καμιά ιδέα για το τι να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vdanasto said:

Έχει αρχίσει να γίνεται εκνευριστικό το θέμα με το VoWiFi. Υποτίθεται ότι η συσκευή μου (Samsung Galaxy S20+) είναι ήδη συμβατή. Πράγματι έστειλα μήνυμα και έλαβα απάντηση επιτυχούς ενεργοποίησης.

Η επιλογή ωστόσο του WiFi Calling δεν εμφανίζεται στο κινητό. Καλώ την εξυπηρέτηση πελατών, μου λένε πως από πλευράς τους έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες στη γραμμή μου και πως θα πρέπει να μιλήσω με Samsung.

Επικοινωνώ με Samsung και μου λένε πως το VoWiFi είναι θέμα παρόχου και πως στις ελληνικές συσκευές υποστηρίζεται πλέον. Τους εξηγώ πως έχω συσκευή με EUR CSC που αγοράστηκε από ελληνική αλυσίδα. Μου απαντούν πως ίσως χρειάζεται κάποια ενημέρωση αλλά δεν γνωρίζουν κάτι παραπάνω και ούτε έχουν κάποιο χρονοδιάγραμμα.

Παρεμπιπτόντως, όταν βάζω κάρτα της Cosmote ή της Vodafone εμφανίζεται κατευθείαν ο διακόπτης. Χωρίς επανεκκίνηση ή κάτι άλλο. Βγάζω την κάρτα και εξαφανίζεται.

Καμιά ιδέα για το τι να κάνω;

Υπομονή 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, minast said:

Υπομονή 🙂

Δεν θα είχα πρόβλημα να περιμένω, αν λάμβανα τέτοια οδηγία. Αν μου γνωστοποιούσαν ότι γνωρίζουν πως δεν λειτουργεί ακόμη και πως αναμένεται η ενεργοποίηση.

Λαμβάνω ωστόσο απάντηση πως είναι όλα ΟΚ και ότι είναι θέμα της συσκευής μου. Δεν είναι όμως θέμα συσκευής και δεν ξέρω με ποιόν θα πρέπει να συνεννοηθώ για να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες (CSC - carrier update ή ότι άλλο χρειάζεται) ώστε να δουλέψει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα είχα πρόβλημα να περιμένω, αν λάμβανα τέτοια οδηγία. Αν μου γνωστοποιούσαν ότι γνωρίζουν πως δεν λειτουργεί ακόμη και πως αναμένεται η ενεργοποίηση.
Λαμβάνω ωστόσο απάντηση πως είναι όλα ΟΚ και ότι είναι θέμα της συσκευής μου. Δεν είναι όμως θέμα συσκευής και δεν ξέρω με ποιόν θα πρέπει να συνεννοηθώ για να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες (CSC - carrier update ή ότι άλλο χρειάζεται) ώστε να δουλέψει.

Έχεις συμβόλαιο η f2g


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

F2G

Εγω όπως βλέπω σε κάποια f2g δεν ενεργοποείται. Στης μητέρας μου στο f2g δεν ενεργοποείται στο iPhone 11 (ούτε στο iOS 16). Δοκίμασα να βάλω την κάρτα της στο δικό μου (iPhone 12 Pro) να δω αν ενεργοποείται και τίποτα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, teo__ said:


Εγω όπως βλέπω σε κάποια f2g δεν ενεργοποείται. Στης μητέρας μου στο f2g δεν ενεργοποείται στο iPhone 11 (ούτε στο iOS 16). Δοκίμασα να βάλω την κάρτα της στο δικό μου (iPhone 12 Pro) να δω αν ενεργοποείται και τίποτα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Πάρε τηλέφωνο 13700 να το ανοίξουν από εκεί, τα συμβόλαια 100% υποστήριξη αλλά καρτοκινητά…

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikolas14 said:

Πάρε τηλέφωνο 13700 να το ανοίξουν από εκεί, τα συμβόλαια 100% υποστήριξη αλλά καρτοκινητά…

Είναι απαράδεκτοι, έχω καλέσει 3 φορές και μου έχουν ανοίξει ticket για να με καλέσει "εξειδικευμένος τεχνικός".

Την πρώτη φορά απάντησα αλλά δεν άκουγα τίποτα και μετά από λίγα δευτερόλεπτα έκλεισαν την γραμμή.

Την δεύτερη φορά με κάλεσε μια κοπέλα και μου ζήτησε να μιλήσω με Samsung (πράγμα που έκανα και αναφέρω την εξέλιξη παραπάνω).

Την τρίτη φορά με έβαλαν στην αναμονή για να το κοιτάξουν και μου το έκλεισαν. Φυσικά δεν με ξανακάλεσαν.

Αναρωτιέμαι αν τα tickets αυτά τα σημειώνουν ως επιλυθέντα.

Είμαι πάρα πολλά χρόνια στη Wind (σταθερή και κινητή). Είμαι γενικά ευχαριστημένος από την ποιότητα των υπηρεσιών της, όσες φορές ωστόσο έχει προκύψει θέμα και χρειάστηκε επικοινωνία με την τεχνική υποστήριξη, η εξυπηρέτηση ήταν κάκιστη. 2 στα 10 ως customer support, με πολλή επιείκεια. 

Τα περί διαχωρισμού καρτοκινητής/σύνδεσης τα θεωρώ γελοία, όταν έχουμε φτάσει να δίνουμε 15-20€ το μήνα σε κάρτες πληρώνουμε πρακτικά πάγιο.

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα άλλη μια φορά μετά από την ενημέρωση των 2 εξειδικευμένων τεχνικών που με ενημέρωσαν πως δεν υποστηρίζεται στην συσκευή μου…

 

Και ενεργοποιήθηκε σήμερα επιτυχώς! 
(Δεν έχει σημασία αν είναι F2G ή συμβόλαιο που βλέπω να αναφέρουν παραπάνω… για την ιστορία έχω F2G) 

45856F70-90F6-4375-B0C9-76F569C3BBCC.png

Edited by waeo
Link to comment
Share on other sites

On 22/9/2022 at 9:06 ΠΜ, vdanasto said:

Έχει αρχίσει να γίνεται εκνευριστικό το θέμα με το VoWiFi. Υποτίθεται ότι η συσκευή μου (Samsung Galaxy S20+) είναι ήδη συμβατή. Πράγματι έστειλα μήνυμα και έλαβα απάντηση επιτυχούς ενεργοποίησης.

Η επιλογή ωστόσο του WiFi Calling δεν εμφανίζεται στο κινητό. Καλώ την εξυπηρέτηση πελατών, μου λένε πως από πλευράς τους έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες στη γραμμή μου και πως θα πρέπει να μιλήσω με Samsung.

Επικοινωνώ με Samsung και μου λένε πως το VoWiFi είναι θέμα παρόχου και πως στις ελληνικές συσκευές υποστηρίζεται πλέον. Τους εξηγώ πως έχω συσκευή με EUR CSC που αγοράστηκε από ελληνική αλυσίδα. Μου απαντούν πως ίσως χρειάζεται κάποια ενημέρωση αλλά δεν γνωρίζουν κάτι παραπάνω και ούτε έχουν κάποιο χρονοδιάγραμμα.

Παρεμπιπτόντως, όταν βάζω κάρτα της Cosmote ή της Vodafone εμφανίζεται κατευθείαν ο διακόπτης. Χωρίς επανεκκίνηση ή κάτι άλλο. Βγάζω την κάρτα και εξαφανίζεται.

Καμιά ιδέα για το τι να κάνω;

Εμένα ο διακόπτης αυτός εμφανίστηκε πριν 3 βδομάδες που αντικαταστησα την κάρτα sim με καινούρια. Είχα μια 4G από το καλοκαίρι του 2014. Έχω το poco nfc που δεν υποστηρίζεται αλλά ήθελα να ενεργοποιήσω το VoLTE για το οποίο είχα διακόπτη και δεν δούλευε. Στα τηλέφωνα και chat δεν ήξεραν να μου πουν ότι με την παλιά sim δε δουλεύει. Απλά απαντώ αυτά διότι πρώτη φορά είδα και το διακόπτη VoWifi με τη νέα sim. Οπότε ίσως εκεί είναι το ζήτημα. Ξέχασα να πω ότι ο αριθμός είναι Q

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Don_VitoCorleone said:

Εμένα ο διακόπτης αυτός εμφανίστηκε πριν 3 βδομάδες που αντικαταστησα την κάρτα sim με καινούρια. Είχα μια 4G από το καλοκαίρι του 2014. Έχω το poco nfc που δεν υποστηρίζεται αλλά ήθελα να ενεργοποιήσω το VoLTE για το οποίο είχα διακόπτη και δεν δούλευε. Στα τηλέφωνα και chat δεν ήξεραν να μου πουν ότι με την παλιά sim δε δουλεύει. Απλά απαντώ αυτά διότι πρώτη φορά είδα και το διακόπτη VoWifi με τη νέα sim. Οπότε ίσως εκεί είναι το ζήτημα. Ξέχασα να πω ότι ο αριθμός είναι Q

Βασικά κι εμένα η SIM είναι από όταν ενεργοποιήθηκε το 4G πρώτη φορά. Λες να είναι αυτό;

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, vdanasto said:

Βασικά κι εμένα η SIM είναι από όταν ενεργοποιήθηκε το 4G πρώτη φορά. Λες να είναι αυτό;

Δε ξέρω να σου απαντήσω σίγουρα. Την ίδια μέρα που έκανα τον αριθμό Q που ήταν συμβόλαιο από telestet έως εκείνη την ώρα άλλαξα και την sim F2G σε 4G.το θυμάμαι γιατί ήμουν διακοπές στην Κρήτη και ήταν Αύγουστος του 2014.τις ίδιες sim δούλευα μέχρι και φέτος. Και οι 2 είχαν μόνο διακόπτη VoLTE στις επιλογές, είχα ήδη ζητήσει ενεργοποίηση και στα 2 πριν 2 χρόνια (στην καραντίνα) και στο μεν F2G δούλευε στην Q μου είπαν δεν υπάρχει. Είδα πρόσφατα να λένε στο site ότι έχει πλέον και η Q, οπότε ζήτησα ενεργοποίηση φέτος τον Αύγουστο κι εκεί. Αφού με κοροιδεψαν και με ταλαιπώρησαν 3 βδομάδες με σαχλαμάρες στο τέλος μια στο 13800 σε δική μου ερώτηση αν θέλει αλλαγή η sim μου είπε ναι. Όντως άλλαξα δωρεάν δε μου δημιουργησαν θέμα σε κατάστημα που πήγα (βέβαια ξέχασαν να τη βάλουν σε λειτουργία 3 μέρες και ξαναπήρα τηλέφωνο να το λύσω και αυτό) παρατήρησα πως στη νέα αυτή sim βγήκε διακόπτης VoWifi στο μενού σε poco x3 nfc πάντα. Φυσικά δε δούλεψε ούτε ενεργοποιειται με μήνυμα αλλά όταν διάβασα ότι με άλλες sim έχεις διακόπτη το μυαλό μου πήγε ότι μπορεί να φταίει αυτό στο δικό σου ζήτημα. Αν η sim λοιπόν είναι παλιά θεωρώ ότι θα στην αλλάξουν δωρεάν και ίσως να γίνει και το θαύμα. Απλά εγώ έχω Q ξαναλέω. 

Edited by Don_VitoCorleone
Link to comment
Share on other sites

Σε σημεία που δεν πιάνει καθόλου σήμα η wind δουλεύει το vowifi?
Μάλλον όχι, εε;


Sent from my iPhone using Tapatalk

-Αγγελίες επιτρέπονται μόνο στο Buy&Sell.

-οκ, δεν θα το ξανακανω !!!

Link to comment
Share on other sites

Σε σημεία που δεν πιάνει καθόλου σήμα η wind δουλεύει το vowifi?
Μάλλον όχι, εε;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μα αυτός είναι ο σκοπός του vowifi. Αν δεν έχεις σήμα κινητής αλλά έχεις wifi πχ από σταθερή σύνδεση κτλ να μπορείς να κάνεις και να δεχθείς κλήσεις σαν να είχες σήμα κινητής
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova VoLTE/VoWiFi

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...