Jump to content

iPhone XS


IRONMAIDEN
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σας ευχαριστώ όλους παιδιά,ελπίζω να με καλύπτει η εγγύηση αφού η αγορά θα γίνει από Ελληνικό μαγαζι.Οσον αφορά τη θήκη ελπίζω να μου βγει καλη αν και ίσως έπρεπε να πάρω μια λίγο καλύτερη.

 

Υπάρχουν εκατομμύρια αξεσουάρ για iPhone

Όρεξη να έχεις και χρήματα να δοκιμάζεις θήκες και λοιπά

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ο πωλητής τι σχέση έχει;

Η επίσημη αντιπροσωπεία σε καλύπτει αφού έχεις απόδειξη ελληνική

Απλά θέλει λίγο κυνήγι

 

O πωλητης καλυπτει υποχρεωτικα τον 2ο χρονο εγγυησης του iPhone στην Ελλαδα, καθως η Apple καλυπτει μονο τον 1ο.

Αυτο συμβαινει οταν το μοντελο του iphone ειναι το ευρωπαϊκο βεβαια.

ΜySmartphone: Samsung A52S 8/256 Purple

MySmartwatch: Samsung Galaxy Watch 4 Classic

 

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση μπήκα λίγο στο site που παρήγγειλα το Xs και διάβασα αυτα:

 

"Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το 2013.

Η kiniti.net δραστηριοποιείται στο χώρο της λιανικής πώλησης προϊόντων τεχνολογίας που αφορούν την τηλεφωνία,

τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και την οικιακή ψυχαγωγία.

Τα προϊόντα μας είναι επώνυμα και προέρχονται από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αποτέλεσμα αυτών είναι ότι όλα μας τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση και service όπως ορίζει ο Ευρωπαϊκός νόμος."

 

Άρα είναι EU το κινητό,σωστά;Μόνο με το imei μπορώ να είμαι 100% σίγουρος υποθέτω αλλά να μου φύγει ένα άγχος ως τότε.

Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητής τι σχέση έχει;

Η επίσημη αντιπροσωπεία σε καλύπτει αφού έχεις απόδειξη ελληνική

Απλά θέλει λίγο κυνήγι

 

Για την εγγυηση ενος προιοντος σε καλυπτει αυτος απο τον οποιο εγινε η αγορα.

 

Ειναι τελειως λαθος αυτη η λογικη/νοοτροπια που βλεπω και αναφερεται οτι ο πωλητης δεν εχει καμια σχεση.

 

Απο αυτον εγινε η αγορα αρα αυτος οφειλει να καλυψει το κομματι της εγγυησης.

 

Αυτες τις λαλακιες λενε τα σκρουτζομαγαζα οταν τυχει βλαβη στο κινητο τυπου''πηγαινετε το στην αντιπροσωπεια εσεις''ενω στην πραξη ειναι δικη τους δουλεια η διαδικασια του rma.

 

Μονο αν η αγορα γινει απο τον ιδιο τον κατασκευαστη/εταιρεια,ο πελατης μιλαει κατευθειαν με αυτην,οτι ακριβως γινεται για παραδειγμα με την Oneplus.

 

Το καλυτερο παραδειγμα το αναφερει το Πλαισιο οταν πας τον κερσορα πανω στην εγγυηση

https://www.plaisio.gr/tilefona/kinita-smartphones/apple/Apple-Smartphone-Iphone-Xs-64gb-Silver-MT9F2GH-A.htm

 

Και οπως λεω σε ολες αυτες τις περιπτωσεις,αν νομιζετε οτι ολα αυτα ειναι χαζομαρες,μιληστε με αρμοδιους φορεις οπως συνηγορο και ΓΓΚ να σας πουν ποια ειναι κανονικα η προβλεπομενη διαδικασια και ποιος καλυπτει ποιον.

 

Αλλα επειδη οι περισσοτεροι στην Ελλαδα ειναι ασχετοι με αυτα και δεν τα ψαχνουν καθολου,γιαυτο μεχρι και σημερα βλεπουμε τα περισσοτερα σκρουτζομαγαζα να αναφερουν μονο 1χρονο εγγυηση(την παγκοσμια δηλαδη)στα Iphone.

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση μπήκα λίγο στο site που παρήγγειλα το Xs και διάβασα αυτα:

 

"Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το 2013.

Η kiniti.net δραστηριοποιείται στο χώρο της λιανικής πώλησης προϊόντων τεχνολογίας που αφορούν την τηλεφωνία,

τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και την οικιακή ψυχαγωγία.

Τα προϊόντα μας είναι επώνυμα και προέρχονται από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αποτέλεσμα αυτών είναι ότι όλα μας τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση και service όπως ορίζει ο Ευρωπαϊκός νόμος."

 

Άρα είναι EU το κινητό,σωστά;Μόνο με το imei μπορώ να είμαι 100% σίγουρος υποθέτω αλλά να μου φύγει ένα άγχος ως τότε.

 

Ετσι οπως το γραφει ναι λογικα ειναι Ευρωπαικο το μοντελο(τα αρχικα EU αυτο υποτιθεται θελουν να πουν).

Βεβαια αν θες να εισαι 100% σιγουρος,μονο αν μιλησεις με την ιδια την Infoquest μπορουν να στο επιβεβαιωσουν αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Κάνετε λάθος παιδιά

Εγώ είχα ένα πρόβλημα με ένα 5s

Είχα πάει με την απόδειξη μου στην Τσιμισκη στο isquare και μου άλλαξαν συσκευή

Ήμουν τότε μέσα στο δεύτερο έτος της εγγύησης

Από skroutz ήταν αγορασμένη η συσκευή

Το ίδιο πχ αν έχεις Samsung αγορασμένο από skroutz

Το στέλνεις στην Samsung Hellas και με την απόδειξη έχεις κανονικά εγγύηση

 

Δηλαδή εάν ένα μαγαζί κλείσει χάνεις και την εγγύηση; Αυτό μου λέτε.

Εάν πάρω την συσκευή πχ από τον Κωτσόβολο και σε 1-2 μήνες η αλυσίδα αυτή κλείσει τότε μένω κι εγώ ξεκρεμαστος;

 

Κάνετε λάθος

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Πχ αν έχεις ένα XS, επειδή δεν έχει περάσει ακόμα χρόνος από την παρουσία του, στα εξουσιοδοτημένα της Apple δε ζητάνε καν απόδειξη. Παθών στη document αυτό που λέω

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κάνετε λάθος παιδιά

Εγώ είχα ένα πρόβλημα με ένα 5s

Είχα πάει με την απόδειξη μου στην Τσιμισκη στο isquare και μου άλλαξαν συσκευή

Ήμουν τότε μέσα στο δεύτερο έτος της εγγύησης

Από skroutz ήταν αγορασμένη η συσκευή

Το ίδιο πχ αν έχεις Samsung αγορασμένο από skroutz

Το στέλνεις στην Samsung Hellas και με την απόδειξη έχεις κανονικά εγγύηση

 

Δηλαδή εάν ένα μαγαζί κλείσει χάνεις και την εγγύηση; Αυτό μου λέτε.

Εάν πάρω την συσκευή πχ από τον Κωτσόβολο και σε 1-2 μήνες η αλυσίδα αυτή κλείσει τότε μένω κι εγώ ξεκρεμαστος;

 

Κάνετε λάθος

 

Εαν ενα μαγαζι κλεισει τοτε ο πωλητης δεν μπορει να σε εξυπηρετισει και αναγκαστικα μιλας με τον ιδιο τον κατασκευαστη(στην περιπτωση μας στα κινητα το πας εσυ ο ιδιος στο service).

 

Η προβλεπομενη διαδικασια ομως ειναι η παραπανω που αναφερω. Και αυτο γιατι ο καταναλατης/πελατης δεν ειναι υποχρεωμενος να τρεχει στα service για τις εγγυησεις,αυτο ειναι αρμοδιοτητα του πωλητη που του πουλησε το κινητο.

 

 

Πιστεψε με το εχω ψαξει παρα μα παρα πολυ το κομματι των εγγυησεων επειδη στην Ελλαδα δεν εχουμε το amazon να λες''δεν ασχολουμαι εγω με αυτα'',το τι λαλακιες εχω δει γενικα απο τα καταστηματα δεν λεγεται.

Στο κομματι της κινητης η αφορμη που ειχα ξεκινησει να το ψαχνω με τις εγγυησεις ηταν αρχικα η παλια Arvato(ts solutions πλεον)που εβγαζε τα κινητα εκτος εγγυησης λογω υγρασιας και μετα με τα σκηνικα της LG με το τοτε G4.

 

Υπαρχουν μαλιστα εταιρειες που πλεον σου απαγορευουν να τους στειλεις προιοντα σε αυτες αν εχουν αγοραστει απο αλλου χωρις να εχει κλεισει ο πωλητης οπως πχ η Asus.

Link to comment
Share on other sites

Εαν ενα μαγαζι κλεισει τοτε ο πωλητης δεν μπορει να σε εξυπηρετισει και αναγκαστικα μιλας με τον ιδιο τον κατασκευαστη(στην περιπτωση μας στα κινητα το πας εσυ ο ιδιος στο service).

 

Η προβλεπομενη διαδικασια ομως ειναι η παραπανω που αναφερω. Και αυτο γιατι ο καταναλατης/πελατης δεν ειναι υποχρεωμενος να τρεχει στα service για τις εγγυησεις,αυτο ειναι αρμοδιοτητα του πωλητη που του πουλησε το κινητο.

 

 

Πιστεψε με το εχω ψαξει παρα μα παρα πολυ το κομματι των εγγυησεων επειδη στην Ελλαδα δεν εχουμε το amazon να λες''δεν ασχολουμαι εγω με αυτα'',το τι λαλακιες εχω δει γενικα απο τα καταστηματα δεν λεγεται.

Στο κομματι της κινητης η αφορμη που ειχα ξεκινησει να το ψαχνω με τις εγγυησεις ηταν αρχικα η παλια Arvato(ts solutions πλεον)που εβγαζε τα κινητα εκτος εγγυησης λογω υγρασιας και μετα με τα σκηνικα της LG με το τοτε G4.

 

Υπαρχουν μαλιστα εταιρειες που πλεον σου απαγορευουν να τους στειλεις προιοντα σε αυτες αν εχουν αγοραστει απο αλλου χωρις να εχει κλεισει ο πωλητης οπως πχ η Asus.

 

Πιο πάνω έγραψα τι είχα κάνει εγώ με ένα 5s

Τώρα αυτά που εψαξες εσυ εγώ δεν τα κατανοώ και δεν τα θεωρώ και σωστά

Και αν μου τύχει κάτι πάλι απευθείας θα πάω αντιπροσωπεία ούτε καν θα μπλέξω με τρίτους πχ Γερμανός Κωτσόβολος skroutz και ότι άλλο

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Κάνετε λάθος παιδιά

Εγώ είχα ένα πρόβλημα με ένα 5s

Είχα πάει με την απόδειξη μου στην Τσιμισκη στο isquare και μου άλλαξαν συσκευή

Ήμουν τότε μέσα στο δεύτερο έτος της εγγύησης

Από skroutz ήταν αγορασμένη η συσκευή

Το ίδιο πχ αν έχεις Samsung αγορασμένο από skroutz

Το στέλνεις στην Samsung Hellas και με την απόδειξη έχεις κανονικά εγγύηση

 

Δηλαδή εάν ένα μαγαζί κλείσει χάνεις και την εγγύηση; Αυτό μου λέτε.

Εάν πάρω την συσκευή πχ από τον Κωτσόβολο και σε 1-2 μήνες η αλυσίδα αυτή κλείσει τότε μένω κι εγώ ξεκρεμαστος;

 

Κάνετε λάθος

 

Δε λεω κατι διαφορετικο απο αυτο που λες εσυ...

Η σαμμυ εχει 2 χρονια εγγυηση και τα δινει η ιδια και τα 2.

Η apple σου λεει, σου δινω 1 χρονο εγγυηση απο κει και περα το τι θα κανεις αμα σου χαλασει το iphone, χεστηκα.

Oποτε ερχεται η ευρωπαϊκη οδηγια και λεει οτι τον 2ο χρονο εγγυησης καλειται να τον καλυψει ο πωλητης (εφοσον η συσκευη εχει εισαχθει επισημα στην Ε.Ε., δλδ ειναι ευρωπαϊκη). Και στο σκρουτζομαγαζο να το εστελνες, αυτο θα το εστελνε σε επισημο σερβις για να το επισκευασουν.

ΜySmartphone: Samsung A52S 8/256 Purple

MySmartwatch: Samsung Galaxy Watch 4 Classic

 

Link to comment
Share on other sites

Δε λεω κατι διαφορετικο απο αυτο που λες εσυ...

Η σαμμυ εχει 2 χρονια εγγυηση και τα δινει η ιδια και τα 2.

Η apple σου λεει, σου δινω 1 χρονο εγγυηση απο κει και περα το τι θα κανεις αμα σου χαλασει το iphone, χεστηκα.

Oποτε ερχεται η ευρωπαϊκη οδηγια και λεει οτι τον 2ο χρονο εγγυησης καλειται να τον καλυψει ο πωλητης (εφοσον η συσκευη εχει εισαχθει επισημα στην Ε.Ε., δλδ ειναι ευρωπαϊκη). Και στο σκρουτζομαγαζο να το εστελνες, αυτο θα το εστελνε σε επισημο σερβις για να το επισκευασουν.

 

Άρα το πάω εγώ ο ίδιος στο επίσημο service και με την απόδειξη απαιτώ λόγο της ευρωπαϊκής οδηγίας να μου το φτιάξουν

Εάν λες αυτό ναι τότε αυτό ισχύει

 

Τώρα εάν θέλω εγώ να το δώσω στον ξάδερφο μου να το δώσει σε έναν φίλο του θείου του που έχει έναν γνωστό που δουλεύει στο Γερμανό και αυτοί να το στείλουν στην Αθήνα πάει το χάσαμε το τρένο

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Άρα το πάω εγώ ο ίδιος στο επίσημο service και με την απόδειξη απαιτώ λόγο της ευρωπαϊκής οδηγίας να μου το φτιάξουν

Εάν λες αυτό ναι τότε αυτό ισχύει

 

Τώρα εάν θέλω εγώ να το δώσω στον ξάδερφο μου να το δώσει σε έναν φίλο του θείου του που έχει έναν γνωστό που δουλεύει στο Γερμανό και αυτοί να το στείλουν στην Αθήνα πάει το χάσαμε το τρένο

Nαι ή το πας εσυ ο ιδιος στο επισημο σερβις, π.χ. infoquest με την αποδειξη αγορας, ή το πας στο μαγαζι απο οπου το αγορασες και απαιτεις να το στειλουν αυτοι στο σερβις, αλλα ετσι χανεις χρονο!

Σε σαμμυ κινητο ο πωλητης δε θα σου προβαλλει συνηθως αντισταση στον 2ο χρονο γιατι η συσκευη καλυπτεται 2 χρονια απο τον ιδιο τον κατασκευαστη, σε περιπτωση iphone ομως με ζημια τον 2ο χρονο τοτε ο πωλητης συνηθως αρχιζει τα κουλα περι 1 ετους εγγυησης κτλ κτλ...

ΜySmartphone: Samsung A52S 8/256 Purple

MySmartwatch: Samsung Galaxy Watch 4 Classic

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι όμως από πάνω άλλος έλεγε διαφορετικά πράγματα

 

Ο πωλητής είναι εν αρχή. Διάβασε στο παρακάτω link. Επίσης ο νόμος είναι διαφορετικός για προιόντα που προορίζονται για επαγγελματική χρήση (τιμολόγιο δηλαδή).

Και σκέψου και το αντίθετο από αυτό που είπες, αν κλείσει η apple εσύ τι κάνεις αν δεν δουλεύει το κινητό σου?? Χάνεις την εγγύηση?

 

https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205

Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητής είναι εν αρχή. Διάβασε στο παρακάτω link. Επίσης ο νόμος είναι διαφορετικός για προιόντα που προορίζονται για επαγγελματική χρήση (τιμολόγιο δηλαδή).

Και σκέψου και το αντίθετο από αυτό που είπες, αν κλείσει η apple εσύ τι κάνεις αν δεν δουλεύει το κινητό σου?? Χάνεις την εγγύηση?

 

https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205

 

Για τιμολόγιο γνωρίζω

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Ναι όμως από πάνω άλλος έλεγε διαφορετικά πράγματα

 

Τι διαφορετικα πραγματα εγραφε ο απο πανω?Τα ιδια πραγματα ακριβως εγραψα απλα πιο αναλυτικα...

Link to comment
Share on other sites

Τι διαφορετικα πραγματα εγραφε ο απο πανω?Τα ιδια πραγματα ακριβως εγραψα απλα πιο αναλυτικα...

 

Πιο πίσω στα μηνύματα σου μας λες ο πωλητής έχει την ευθύνη

Τώρα μας λες ότι συμφωνείς μαζί μας ενώ εμείς λέμε το αντίθετο

 

Ας κλείσει το θέμα γιατί το κουρασαμε

Ας κάνει ο καθένας ότι θέλει από τους πελάτες. Είτε με τον πωλητή είτε με την αντιπροσωπεία το θέμα είναι να βγάλει άκρη

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Πιο πίσω στα μηνύματα σου μας λες ο πωλητής έχει την ευθύνη

Τώρα μας λες ότι συμφωνείς μαζί μας ενώ εμείς λέμε το αντίθετο

 

Ας κλείσει το θέμα γιατί το κουρασαμε

Ας κάνει ο καθένας ότι θέλει από τους πελάτες. Είτε με τον πωλητή είτε με την αντιπροσωπεία το θέμα είναι να βγάλει άκρη

 

Μα την ευθυνη εξ αρχης ο πωλητης την εχει,απο αυτον αγοραζεις το κινητο οχι απο την Apple ή την Samsung.

Αυτο δεν αναιρεί το γεγονος οτι αν θελει καποιος μπορει να παει με την αποδειξη αγορας στην αντιπροσωπεια .Η σωστη διαδικασια δεν ειναι ομως αυτη.

 

Οπως εγραψα επισης εξ αρχης υπαρχουν αρμοδιοι φορεις για οποιον θελει να ξεκαθαρισει το κομματι της εγγυησης γενικα στα προιοντα αν οντως τον ενδιαφερει.

 

Δεν θεμα δεν ειναι τι θα κανει ο καθενας,το θεμα ειναι να ειναι πρωτα απο ολα ενημερος ο καθενας για το τι παιζει και μετα ολα τα αλλα. Γιατι στην Ελλαδα οι περισσοτεροι που δεν τα ψαχνουν αυτα ακομα νομιζουν οτι τα Iphone εχουν μονο 1 χρονο εγγυηση(το βλεπω που το γραφουν και στις αγγελιες).

Link to comment
Share on other sites

Από kiniti το παρήγγειλες? Αν ναι σου ήρθε? Έχω ακούσει για αναμονή μήνα/ες.

Νομίζω ετοιμοπαραδοτο επειδή ψάχνω και εγώ το έχει από γνωστά μαγαζιά το kaizershop στα 1080.

Link to comment
Share on other sites

Από kiniti το παρήγγειλες? Αν ναι σου ήρθε? Έχω ακούσει για αναμονή μήνα/ες.

Νομίζω ετοιμοπαραδοτο επειδή ψάχνω και εγώ το έχει από γνωστά μαγαζιά το kaizershop στα 1080.

 

Ειπα να το ρισκάρω από κινητή γιατί στο Best price διάβασα καλά σχόλια για αυτούς και χωρίς αναμονες.Με πήραν τηλέφωνο σήμερα για επιβεβαίωση,το παρήγγειλα και το πληρωσα Σάββατο βράδυ με τραπεζική κατάθεση,μου επιβεβαίωσαν σήμερα την παραγγελία τηλεφωνικώς και μου είπαν ότι θέλει από 1 ως 7 μέρες να το παραλάβουν και μετα το στέλνουν κατευθείαν.Μου ήρθε και email ότι η παραγγελία στάλθηκε στον προμηθευτή και θα κάνει τόσο.Ελπιζω να μην υπάρχει μεγάλη αναμονή,25/5 πρέπει να φύγω Κρήτη για δουλειά και πρέπει να το χω

Link to comment
Share on other sites

παίδες δυστυχώς μου χάλασε η φωτογραφική (και ο φακός/flash).

το έχω αγοράσει από το εξωτερικό και δεν ξέρω τι παίζει με την istorm.

έχει επίσημο service συνολικά (λέμε τώρα) ή μόνο για αυτά που πουλάει αυτή;

macbook pro, ipad 9.7, oneplus 7t pro
Link to comment
Share on other sites

παίδες δυστυχώς μου χάλασε η φωτογραφική (και ο φακός/flash).

 

το έχω αγοράσει από το εξωτερικό και δεν ξέρω τι παίζει με την istorm.

 

έχει επίσημο service συνολικά (λέμε τώρα) ή μόνο για αυτά που πουλάει αυτή;

 

 

 

Αν είναι από Ευρώπη θα το αναλάβει κανονικά.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ωχ, ωχ... από Ιαπωνία είναι....

 

 

 

Κάνε ένα τηλ αν θες, αλλά έχω την εντύπωση ότι δύσκολα...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το μονο ας το πουμε θετικο ειναι οτι γενικα εγγυηση εχεις μιας και ειναι λιγοτερο απο ενα χρονο το τηλεφωνο.

 

Τωρα τι θα παιχτει με το εδω service δεν ξερω.

Link to comment
Share on other sites

προς ενημέρωση σας καλύπτουν την ""παγκόσμια"" εγγύηση της συσκευής (για 1 χρόνο μου είπε) από όπου κι αν έχει αγοραστεί.

και ήταν κ πολύ εξυπηρετικοί...

macbook pro, ipad 9.7, oneplus 7t pro
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to iPhone XS
  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...