Jump to content

5G NR


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε αυτό το σημείο της Θεσσαλονίκης είναι η μόνη τρύπα της COSMOTE … αν κλείσουν αυτήν έχουν το τέλειο δίκτυο 

https://drive.google.com/file/d/1e_XUCRhh5FNaDSxX1dhufMF4qNd6TbMt/view?usp=drivesdk

https://www.speedtest.net/my-result/i/5126534177

αυτό που μου κανείς εντύπωση είναι ότι είναι λειτουργικότατο … αστραπή οι ιστοσελίδες , το σποτιφαι μια χαρά και το yt ακόμα και σε hd .

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να φτιάξουν λίγο και την Καλαμαριά, είναι πίτα σε αρκετά σημεία.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, CaptainNickGR said:

Πρέπει να φτιάξουν λίγο και την Καλαμαριά, είναι πίτα σε αρκετά σημεία.

Ευκαρπία; Τέλειο παντού;

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, CaptainNickGR said:

Πρέπει να φτιάξουν λίγο και την Καλαμαριά, είναι πίτα σε αρκετά σημεία.

Σε αυτό το τμήμα αναφέρομαι.

 

Στιγμιότυπο 2022-05-23, 21.58.24.png

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, CaptainNickGR said:

Σε αυτό το τμήμα αναφέρομαι.

 

Στιγμιότυπο 2022-05-23, 21.58.24.png

Είσαι όμως με 20 mbps και άνω  παντού . Τον τελευταίο καιρό είμαι συνέχεια στην περιοχή , δεν εντόπισα κάτι μη αποδεκτό .

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, georgebad said:

Είσαι όμως με 20 mbps και άνω  παντού . Τον τελευταίο καιρό είμαι συνέχεια στην περιοχή , δεν εντόπισα κάτι μη αποδεκτό .

Σε εσωτερικούς χώρους τραβάνε τα μαλλιά τους, έτσι με έχουν ενημερώσει φίλοι μου.

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, georgebad said:

Σε αυτό το σημείο της Θεσσαλονίκης είναι η μόνη τρύπα της COSMOTE … αν κλείσουν αυτήν έχουν το τέλειο δίκτυο 

https://drive.google.com/file/d/1e_XUCRhh5FNaDSxX1dhufMF4qNd6TbMt/view?usp=drivesdk

https://www.speedtest.net/my-result/i/5126534177

αυτό που μου κανείς εντύπωση είναι ότι είναι λειτουργικότατο … αστραπή οι ιστοσελίδες , το σποτιφαι μια χαρά και το yt ακόμα και σε hd .

Σε εξωτερικό χώρο είναι Ενταξει,έχω περάσει. Είναι από τις λίγες τρύπες της κοσμοτε.

12 ώρες πριν, Chrischal1908 said:

Ευκαρπία; Τέλειο παντού;

Ευκαρπία μια χαρά σήμα έχει καμπάνα σε γενικές γραμμές. Δεν έχει θέματα.

12 ώρες πριν, CaptainNickGR said:

Σε αυτό το τμήμα αναφέρομαι.

 

Στιγμιότυπο 2022-05-23, 21.58.24.png

Θέλει προσθήκη B7+B20 να τελειώνει. 

What's Up Student+VF Giga Unlimited Ultra

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...