Jump to content

πρόστιμο για φορητοτητα με ευθύνη υπαλληλων της κοσμοτε


hyoscyamus
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα.

πριν καποιο καιρο αποφασισα να αλλαξω εταιρια και να παω απο κοσμοτε στη γουιντ. Κατα συνεπεια ηθελα να ξερω ποτε ακριβως ληγει το συμβολαιο μου και γιαυτο επισκεφτηκα το γνωστο μου καταστημα κοσμοτε όπου η υπαλληλος με ενημερωσε οτι το συμβολαιο μου ληγει στις 22 Ιουλιου. Στη συνεχεια υπεγραψα συμβολαιο με τη γουιντ για μετα τις 22 Ιουλιου.

Την επόμενη μερα με καλεσαν απο το 13888 και μια "κυρια" με "ενημερωσε" οτι το συμβολαιο μου ληγει 12 Αυγουστου και κινδυνευω να φαω προστιμο για αθετηση συμβολαιου. Την ιδια κιολας μερα επισκεφτηκα το ιδιο καταστημα της Κοσμοτε όπου μια αλλη υπαλληλος με διαβεβαιωσε και παλι οτι το συμβολαιο μου ληγει στις 22 Ιουλιου και μαλιστα αφου το ειδε στο συστημα, στον "προμηθεα" καλεσε και τα κεντρικα και το διασταυρωσε. Μαλιστα μου ειπε οτι τον Αυγουστο απλα ειχα δεχθει τηλεφωνικα μια προσφορα η οποια ομως δεν επηρεαζει τη ληξη του συμβολαιου μου. Εγω της ζητησα να μου το δωσει γραπτως αλλα αρνηθηκε λεγοντας οτι δεν υπαρχει τετοια φορμα και αντ αυτου μου εκτυπωσε κατι που υποτιθεται πως ηταν αντιγραφο του συμβολαιου μου, το οποιο ομως δεν ειχε επανω ημερομηνια εναρξης. Πηρε ενα στυλο και εγραψε με το χερι επανω στο χαρτι "ενεργοποιηση: 22 Ιουλιου" χωρις καν να γραψει χρονιά!

Την επομενη μερα επαναληφθηκε ακριβως το ιδιο θεατρο,με καλεσαν απο το 13888 και μου ειπαν τις ιδιες μπαρουφες, κι εγω πηγα και παλι απο το καταστημα με μαρτυρα αυτη τη φορα για να με ξαναδιαβεβαιωσει ενας τριτος υπαλληλος αυτη τη φορα οτι το ηλεκτρονικο συστημα της κοσμοτε αναφερει σα ληξη του συμβολαιου μου 22 Ιουλιου. (αλλα παντα με τη φραση " αν σας ερθει προστιμο στο σπιτι να ερθετε εδω και να υποβαλλετε παραπονο στην κοσμοτε") Αυτος μαλιστα συμπληρωσε και τη χρονια ενεργοποιησης επανω στο παλιοχαρτο που μου εδωσαν, παντα με το χερι φυσικα

Θα ηθελα αν καποιος εχει καποια σχετικη εμπειρια και γνωριζει κατι, να μου πειτε ποια ειναι η θεση μου εμενα σε περιπτωση που μου ερθει καποιο προστιμο και σε ποσο δυνατη θεση βρισκομαι απεναντι στα θηρια?

 

Ευχαριστω και συγνωμη αν σας κουρασα

Link to comment
Share on other sites

Τι προσφορά ήταν αυτή που δέχθηκες τον Αύγουστο;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως δε θυμαμαι καν γιατι φυσικα δε στελνουν τιποτα γραπτως. Αλλα οπως και να χει η υπαλληλος στο καταστημα ειδε τι προσφορα ηταν και διαβεβαιωσε οτι δεν αλλαζει τιποτα για τη ληξη του συμβολαιου μου
Link to comment
Share on other sites

Εάν έχει αλλάξει με οποιοδήποτε τρόπο το πρόγραμμα σου τότε αυτομάτως αλλάζει και η σύμβαση και ανανεώνεται. Πάρε στο 13888 που οι κλήσεις ηχογραφούνται και ρώτα ώστε να ακουστεί πότε τελειώνει το συμβόλαιο σου και μπορείς να διακόψεις.

 

Αν σου πούνε τον Αύγουστο να ξέρεις ότι όντως τότε είναι γιατί έχουν άμεση πρόσβαση σε σχέση με τα καταστήματα.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

οκ αλλα εχω μια απορια. Εγω ως πελατης που λογω λαθος πληροφορησης εκανα ενα συμβολαιο με γουιντ και μετά αφου ειχα υπογραψει με πηραν τηλεφωνο και με ενημερωσαν οτι οι υπαλληλοι της κοσμοτε με πληροφορησαν λαθος, για ποιο λογο να πληρωσω προστιμο εφοσον δεν ευθυνομαι και παραπληροφορηθηκα? Και για ποιο λογο ενα ηλεκτρονικο συστημα δεν ενημερωνεται εδω και τοσο καιρο ωστε ολοι οι υπαλληλοι να εχουν σωστες πληροφοριες για του πελατες τους? όπως και να εχει εφοσον πληροφορηθηκα λαθος απο υπαλληλους της κοσμοτε, αυτοι δεν εχουν την ευθυνη?
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον όπως λες την επόμενη μέρα σε ενημέρωσαν ότι λήγει τον Αύγουστο και ότι κινδυνεύεις με πρόστιμο είναι καλυμμένοι. Οι υπάλληλοι το μόνο που έγραψαν και εκτύπωσαν είναι το αρχικό συμβόλαιο δεν σου έγραψαν υπεύθυνα με ονοματεπώνυμο και υπογραφή ότι δεν θα φας πρόστιμο ή ότι σίγουρα τότε έχεις δικαίωμα αποδεσμευσης.

 

Τώρα για τα συστήματα και το αν θα έπρεπε όλοι να βλέπουν τα ίδια είναι μια πονεμένη ιστορία στην οποία μετά από 5 χρόνια στην εξυπηρέτηση της vodafone δεν έχω να σου δώσω απάντηση.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχεις 15 ημέρες δικαίωμα υπαναχώρησης από συμβόλαιο, οπότε μην αγχώνεσαι ακόμα με την Wind.
Link to comment
Share on other sites

Καλά ρε παιδιά δεν ξέρετε τι συμβόλαια έχετε, πότε το κάνατε, πότε λήγει ? Σταματήστε να βασίζεστε στα CRM των παρόχων και κρατάτε αρχείο!

 

Επίσης έχουμε πει δεκάδες φορές : Οταν λαμβάνετε προσφορά από το τηλέφωνο να ζητάτε να σας την στέλνουν με mail και πλήρη στοιχεία αποστολέα. Μην βασίζεστε στα λόγια του κάθε άσχετου πωλητή ...

Link to comment
Share on other sites

Ο κόσμος δεν είναι καλά ενημερωμένος. Τα καταστήματα όμως οφείλουν να δίνουν την σωστή πληροφόρηση.
Link to comment
Share on other sites

Με τι εφόδια την ασχετοσύνη η την βαρεμάρα τους...
Ο κόσμος δεν είναι καλά ενημερωμένος. Τα καταστήματα όμως οφείλουν να δίνουν την σωστή πληροφόρηση.
Εσύ καλά τα λες και έτσι πρέπει αλλά έχει πέσει το επίπεδο εξυπηρέτησης . Στα τάρταρα τα τελευταία χρόνια

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω ολους σας παιδια για την βοηθεια!

εχω ενα ερωτημα: επειδη το εψαξα στην ΕΕΤΤ, κανονικα δεν πρεπει οταν κλεινουμε συμβολαιο απο μακρυα να ζηταμε να μας αποστελεται για να το υπογραψουμε ετσι ωστε να ειναι εγκυρο?

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω ολους σας παιδια για την βοηθεια!

εχω ενα ερωτημα: επειδη το εψαξα στην ΕΕΤΤ, κανονικα δεν πρεπει οταν κλεινουμε συμβολαιο απο μακρυα να ζηταμε να μας αποστελεται για να το υπογραψουμε ετσι ωστε να ειναι εγκυρο?

 

Όχι πλέον, εφ'όσον ενημερωθείς για τους όρους και ηχογραφείται νόμιμα η συνομιλία έχει ισχύ το συμβόλαιο.

Μπορείς να το προσβάλεις μόνο εάν κάποιος όρος δεν σου κοινοποιήθηκε σαφώς.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά έτσι πρέπει να κάνουμε. Να ζητάμε ταχυδρομικά το συμβόλαιο.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει για τις τηλεφωνικές προσφορές σε ενημερώνουν ότι η κλήση ηχογραφείται σου επαναλαμβάνουν την προσφορά καθαρά και αργά συμφωνείς και τέλος. Μπορείς και πρέπει να ζητήσει την αποστολή συμβολαίων με mail.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σωστά έτσι πρέπει να κάνουμε. Να ζητάμε ταχυδρομικά το συμβόλαιο.
Εδώ είναι Ελλάδα δεν γίνονται αυτά... Έχουν αλλά βιολιά εδώ τα μπακάλικα μας εεεε οι εταιρείες μας ήθελαν να πω..

 

 

Δεν ισχύει για τις τηλεφωνικές προσφορές σε ενημερώνουν ότι η κλήση ηχογραφείται σου επαναλαμβάνουν την προσφορά καθαρά και αργά συμφωνείς και τέλος. Μπορείς και πρέπει να ζητήσει την αποστολή συμβολαίων με mail.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ακριβώς αυτό... Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω και εγώ, πως πλέον κλείνονται τηλεφωνικά.

Σου αναφέρει ο/η τηλεφωνητής/ρια ότι η κλήση ηχογραφείται, σου ζητάει τα στοιχεία σου για να ακουστούν, σου αναφέρει την προσφορά και εσύ συμφωνείς.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...